Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Sen tiedon mahdollisimman tehokas levittäminen on ainut keino saada asia korjattua, joten itse ainakin toivon että leviää mahdollisimman nopeasti.

Koska jos on joku ongelma joka toistuu kerran 10000. erässä niin ei devejä kiinnosta sitä korjata, mutta jos se toistuu joka 10. erässä ja julkinen keskustelu peliin liittyen liittyy vain siihen, niin se menee asialistan kärkeen aivan varmasti
 
Juu, sehän on korjattu muistaakseni neljä kertaa tähän mennessä.
Silti yleisen tiedon mukaan se olisi taas toistaiseksi korjattu.

Ensin mietin että tuossa |le tapauksessa kyse olisi näkymättömästä pelaajasta joka on tunnettu aktiivinen bugi, mutta yhtä lailla nekin kai kaasuun kuolisi. Toisaalta aina voi selvitä siitä tiimistä joku sekunnin pidempään...

Ehkä siellä kuitenkin on taas se stim glitch, ja kohta voidaan kaikki nauttia samasta kun leviää tieto miten sitä nyt tehdään. :rolleyes:

Mietin itsekin tuota näkymätön pelaaja-keissiä kun on tullut siitä lueskeltua myös :) Vihuja ei siis näkynyt aivan pienimmän ringin alueella vaikka sitä kierreltiin kuinka läpi, lopultahan sekin rinki menee umpeen -> död. Voittajatiimi oli komeasti kaukana viimeisestä ringistä, joten turha heitä oli edes etsiä eli olivat kaasun seassa kyllä hyvän aikaa.
 
Stim "glitchin" pystyy myös tekemään niin että ostaa parikymmentä ammo boxia ja ottaa niiden avulla täydet stimit kaasussa. Tämä on vaan erittäin vaikea toteuttaa, joten tuskimpa siitä oli kyse |le:n tapauksessa. Stimin poisto on melkein ainoa järkevä korjaus, mutta silti peliin jäisi loputtomat stunnit/smoket/flashit yms.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Stim "glitchin" pystyy myös tekemään niin että ostaa parikymmentä ammo boxia ja ottaa niiden avulla täydet stimit kaasussa. Tämä on vaan erittäin vaikea toteuttaa, joten tuskimpa siitä oli kyse |le:n tapauksessa. Stimin poisto on melkein ainoa järkevä korjaus, mutta silti peliin jäisi loputtomat stunnit/smoket/flashit yms.

Jos onnistuu keräämään 100000 rahaa, pysymään hengissä viimeisille alueille, saamaan sopivan kaupan alueen rotaatiolle ja pääsemään sinne niin se on ihan ansaittu voitto minusta :D

Toki pelaan lähinnä duoja ja niissä tuollaisten rahojen kerääminen on aika hankalaa, mutta quadeissa toki onnistuu hyvillä pelaajilla "helposti"
 
Eipä tuossa kauheasti Warzonea painoteta, mutta loppu on mielenkiintoinen.
Tummat myrskypilvet tuloillaan. Olisiko zombeja osassa paikkoja, a'la Blackout? Muutenkin kun tuossa blops puolella sitä hommaa.
Ehkä tuolla boneyardin suunnilla on aina tummat pilvet. Pimeämpää ja örkit nurkissa. :think:

Viikon päästä se toki selviää.




EDIT: Jaa, tulihan sitä vähän lisäinfoa.

In addition to the new weapons and Operators from Black Ops Cold War within Season Two and a fresh loot pool, Warzone receives new and shocking points of interest to explore and two modes that shake up the traditional Battle Royale formula.

New Points of Interest

Across Verdansk, there are a number of points of interest to either discover or more fully explore, all advancing Warzone’s story while offering new places to scavenge and scrap for survival.

Last sighted off the coast of Rebirth Island, recent intel suggests that the cargo tanker Vodianoy has gone missing at sea. However, recent visuals have identified a vessel matching the description heading toward the Port of Verdansk. Operators within the vicinity are recommended to exercise extreme caution, as the ship is carrying unknown cargo, and its crew are not able to be contacted.

Meanwhile, within Verdansk, something major is beginning to rumble deep underground.

Although other reports on these new locales are still classified, we’d advise to explore these areas at your own risk.


Selvisi tuolta myös, että Warzone patch tulee ladattavaksi ensi torstaina kello 07-09 välissä porrastetusti.
 
Viimeksi muokattu:
Sieltähän se patchi valuu, ja seasonikin on kai pelattavissa heti.
Varsin maltillinen koko, isoin variaatio eli PC missä MW sekä Warzone koko "vain" 20.8GB.

Se myös ensin tekee jonkun filujen kopioinnin, itsellä 30GB edestä, jonka tarkoituksena on jatkossa mahdollistaa pienemmät patchit.

Warzone patch notes, eipä tuolla mitään järin mielenkiintoista ole:

 
Ei muuta kuin patchi valumaan :) Saapa nähdä millainen tuo zombie-homma nyt sitten on. Arveluita on, että olisi vaan AI-ohjattuja ja kenties vaan osassa mappia. Kohtahan tuo selviää :) Jospa ois myös bugeja ja glitchejä fixattu, joita ei ole taas jaksettu listata meille pelaajille...
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Ai niin, ja kysynpähän vaan kuka muistaa aseiden nämä ns. toiset nimet?
Itse ainakin joudun katsomaan pelistä, tai ehkä pikemmin googlaamaan mistä aseesta on kyse.

Increased bullet velocity of the Tactical Rifle Charlie

Ihan oikeasti? Tätä on ennenkin viljelty siellä täällä.
Kaupassa skinien tiedoissakin taitaa vaan lukea nämä alpha, delta, blaa blaa, sen aseen oikean nimen sijaan. Toki siellä sentäs näkee aseesta kuvan, ja useimmiten aseen tunnistaa, mutta silti.
Patch notesiin noiden nimien tunkeminen on kyllä aika next level. :poop:
 
"Players that are continually in the gas will suffer more damage over time"

Tiedä sitten onko vaan teippipatentti korjata Stimglitch, mutta toivottavasti hoituis jo. Aika uskomattoman hankalalta on tuntunut tuon fiksaus...

Tuo on muuten aivan retardia kun nuo blueprint-aseiden lempinimet korvaa sen oikean nimen näyttämisen...noukit jonkin aseen maasta ja se vaikuttaa tosi hyvältä. Katsot mikä ase se on ja lukee vaan jotain "Charlie"...no sepä hienoa kun pitää juurikin googlettaa tai mennä selaamaan sitä helvetinmoista skeidalistaa blueprinteistä.
 
"Players that are continually in the gas will suffer more damage over time"

Tiedä sitten onko vaan teippipatentti korjata Stimglitch, mutta toivottavasti hoituis jo. Aika uskomattoman hankalalta on tuntunut tuon fiksaus...
Kappas, meni ihan ohi toi vaikka olin notesit lukevinani.

Sinänsä nerokas ratkaisu, jos nyt kerta sen stim glitchin täysi korjaaminen on hyvin hankalaa syystä X.
Oletan että jossain kohtaa damage on niin korkea ettei edes ehdi stimmiä käyttää?

Tuolla tuskin tarkoitetaan normaalia kaasussa hengaamista, oli se maskilla tai ilman. Eli kun kuitenkin aika pian palataan taas kaasusta pois.

Tuo on muuten aivan retardia kun nuo blueprint-aseiden lempinimet korvaa sen oikean nimen näyttämisen...noukit jonkin aseen maasta ja se vaikuttaa tosi hyvältä. Katsot mikä ase se on ja lukee vaan jotain "Charlie"...no sepä hienoa kun pitää juurikin googlettaa tai mennä selaamaan sitä helvetinmoista skeidalistaa blueprinteistä.
Ylipäätään noi "koodinimet" on kyllä jotain ihan ihmeellistä. Ihan hämmentävä jo ajatuksena.
Sain kuvan että MW aloitti tämän, ja se on nyt myös CW:ssä. On kyllä mystistä.

Jotain lisensointiongelmia oli osan aseiden kanssa, mutta niille keksittiin nimet. Eli edelleen, miksi ihmeessä pitää olla koodinimet.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
mitäs taikakeinoja kokeillaan vielä. Eli pari päivää sitten alkoi ilmestyä ihme jäätymisiä missä fps droppaa 100 tuntumasta 20-30fps ja kuva jäätyy sekunniks. Tuohon saakka pelannut hienosti 100-130fps eikä mitään ongelmia.
Lämmöt pelaamisen aikana ok cpu ja gpu osalta. On vaihdeltu näyttiksen ajureita, nollattu kelloja, kokeiltu eri asetuksia pelin sisällä eikä nekään oo vaikuttanut edes fps lukemiin samanlailla kuin ennen, esim resoluution vaihto 1440p->1080p toi ennen 20-40fps lisää zoneen ja nyt ei mitään vaikutusta.Peli myös tänään asennettu uusiks.
 
mitäs taikakeinoja kokeillaan vielä. Eli pari päivää sitten alkoi ilmestyä ihme jäätymisiä missä fps droppaa 100 tuntumasta 20-30fps ja kuva jäätyy sekunniks. Tuohon saakka pelannut hienosti 100-130fps eikä mitään ongelmia.
Lämmöt pelaamisen aikana ok cpu ja gpu osalta. On vaihdeltu näyttiksen ajureita, nollattu kelloja, kokeiltu eri asetuksia pelin sisällä eikä nekään oo vaikuttanut edes fps lukemiin samanlailla kuin ennen, esim resoluution vaihto 1440p->1080p toi ennen 20-40fps lisää zoneen ja nyt ei mitään vaikutusta.Peli myös tänään asennettu uusiks.

Mulla oli eilen ihan samaa, ilmeisesti syynä joku pätsi tai sitten uudet näyttiksen ajurit, mulla siis Radeon 6800XT. Jossain tän ketjun syövereissä oli vinkit joilla pysty puukottamaan yhtä konffifilua ja se auttoi mull aiemmin tohon jäätyilyyn, pitää kaivaa se ja kattoa että onko joku päivitys ylikirjottanut ton aiemman muutoksen.
 
Mulla oli eilen ihan samaa, ilmeisesti syynä joku pätsi tai sitten uudet näyttiksen ajurit, mulla siis Radeon 6800XT. Jossain tän ketjun syövereissä oli vinkit joilla pysty puukottamaan yhtä konffifilua ja se auttoi mull aiemmin tohon jäätyilyyn, pitää kaivaa se ja kattoa että onko joku päivitys ylikirjottanut ton aiemman muutoksen.

EDIT: Jees eli piti tuolta adv_options -filusta käydä laittamassa VideoMemoryScale = 0.55, oli muuttunut tohon 0.85 joka oli oletus. Samalla muutin ton RendererWorkerCount-arvon 4 -> 6. Pelasin yhden matsin ja ei ainakaan siinä tökkinyt yhtään.

Tiedosto löytyy Documents - Call of duty ->Players
 
  • Tykkää
Reactions: |le
EDIT: Jees eli piti tuolta adv_options -filusta käydä laittamassa VideoMemoryScale = 0.55, oli muuttunut tohon 0.85 joka oli oletus. Samalla muutin ton RendererWorkerCount-arvon 4 -> 6. Pelasin yhden matsin ja ei ainakaan siinä tökkinyt yhtään.

Tiedosto löytyy Documents - Call of duty ->Players

Kiitos tästä. Pitää vinkata kaverille myös kun tuntui kärsivän vasta tuontyylisestä suttaamisesta.
 
Kiitos tästä. Pitää vinkata kaverille myös kun tuntui kärsivän vasta tuontyylisestä suttaamisesta.
Semmonen disclaimeri että itellä tosiaan AMD-kokoonpano, en tiiä auttaako Intel / Nvidia-koneissa, mutta eipä tuo paljoa maksa testata :) Tuon renderworker-arvoksi siis sama kuin prosun ytimien määrä
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Tjoo väheni kyllä jäätymiset mutta ei kokonaan tuolla videomemoryscale asetuksella. Edelleen ihmetyttää miksei tuolla resoluution muutoksella yhtäkkiä ole vaikutusta fps kun ennen pyöri helposti yli 130fps 1080p resolla. Muutenkin tuntuu että cpu usage koko ajan yli 80% jopa 1440p resolla missä se ennen oli 50-60%. i7 9700k ja rtx 2070
Gpu usage näköjään droppaa 10-20 prosenttiin näiden jäätymisien aikana, cpu pysyttelee noissa 80% luvuissa
 
Viimeksi muokattu:
On muuten aivan saatanan ärsyttävää kun tuo tankkeri-cutscene pyörähtää JOKAISESSA matsissa ja siinä on äänet niin kovalla että räjähtää aivot seinään joka vitun kerta.
 
On muuten aivan saatanan ärsyttävää kun tuo tankkeri-cutscene pyörähtää JOKAISESSA matsissa ja siinä on äänet niin kovalla että räjähtää aivot seinään joka vitun kerta.

Vooiii helvetti TÄMÄ! Mulla tekee myös gulaggiin joutuessa sitä, että sitä raahausvideota ei pysty skippaamaan kuin tosi harvoin vaikka kuinka naputtaa skip-nappia... Äänet pamahtaa täysille ja video on katottava loppuun asti...Minkä takia tuokin on pitäny tehdä noin urposti. Usealla kaverilla taas ei ole ongelmaa ja pystyvät skippaamaan videon alun jälkeen.
 
Kappas, meni ihan ohi toi vaikka olin notesit lukevinani.

Sinänsä nerokas ratkaisu, jos nyt kerta sen stim glitchin täysi korjaaminen on hyvin hankalaa syystä X.
Oletan että jossain kohtaa damage on niin korkea ettei edes ehdi stimmiä käyttää?

Katsoin eilen BobbyPoffin streamia ja jäljellä oli vain Bobby ja stim glitchaaja. Glitchaaja voitti, vaikka oli useita minuutteja kaasussa.
 
On muuten aivan saatanan ärsyttävää kun tuo tankkeri-cutscene pyörähtää JOKAISESSA matsissa ja siinä on äänet niin kovalla että räjähtää aivot seinään joka vitun kerta.
Vooiii helvetti TÄMÄ! Mulla tekee myös gulaggiin joutuessa sitä, että sitä raahausvideota ei pysty skippaamaan kuin tosi harvoin vaikka kuinka naputtaa skip-nappia... Äänet pamahtaa täysille ja video on katottava loppuun asti...Minkä takia tuokin on pitäny tehdä noin urposti. Usealla kaverilla taas ei ole ongelmaa ja pystyvät skippaamaan videon alun jälkeen.



Tämä nauratti, ennen fixiä:


Katsoin eilen BobbyPoffin streamia ja jäljellä oli vain Bobby ja stim glitchaaja. Glitchaaja voitti, vaikka oli useita minuutteja kaasussa.
Mun tietääkseni stim glitchiä ei tällä hetkellä ole, mutta on toinen erikoinen glitch.
Tuo toinen glitch ei taida olla tuon kaasumuutoksen piirissä.
Käytännössä peli saattaa jäädä jotenkin spec modeen jumiin, minkä myötä voitat kun pelin mielestä oot kuitenkin elossa.

Vähän epäselvästi selittää tyypit videon lopussa:


Voisiko kuitenkin olla tuo, kun tosiaan Redditissä näkee heti valituksen määrästä jos on stim glitch.


Happened to me as well, however the team who won explained that it was a glitch where they were stuck redeploying. So the Game registered them as still alive - saw the same thing here the other day so it is legit.

Toi on tosin ehkä vain Rebirth kartan tai Resurgence pelimoodin ongelma, ehkä.
Mitä se Bobby oli pelaamassa?
 
Sanoisin, että ei voi kun nauraa tuolle touhulle, mutta alkaa vituttamaan jo liikaa...Alkaa olla selvää ettei noita päivityksiä (isoja tai pieniä) testata paskan vertaa. Jos aseita säädetään niin lopputulokset aiheuttaa aivan random-tuloksia. Kuinka esim. tuo intro-videon pyöriminen joka kerta ei ole tullut testeissä vastaan...Kuitenkin itse korjaus on kyetty tekemään nopeastikin kun se on tullut nyt loppukäyttäjiltä ilmi...Helevetti...oispa kaljaa niin tätä kestäis pelata paremmin.
 
Juu vihdoin saivat sen helvetin lentokoneen hiljaiseksi niin nyt tota laivaa on kiva katsella ja varsinkin kuunnella joka kerta :eek:
 
Itsellä ei PC:llä tuota laivahommelia ehtinyt tulla kertaakaan ja ihmettilinkin kun kaveri pleikkarilla tuosta mainitsi.
 
Tjoo väheni kyllä jäätymiset mutta ei kokonaan tuolla videomemoryscale asetuksella. Edelleen ihmetyttää miksei tuolla resoluution muutoksella yhtäkkiä ole vaikutusta fps kun ennen pyöri helposti yli 130fps 1080p resolla. Muutenkin tuntuu että cpu usage koko ajan yli 80% jopa 1440p resolla missä se ennen oli 50-60%. i7 9700k ja rtx 2070
Gpu usage näköjään droppaa 10-20 prosenttiin näiden jäätymisien aikana, cpu pysyttelee noissa 80% luvuissa
Ongelma poistui kun poistin koko cod mw kansion documentseista!
 
Minkälaisia fpsiä pitäisi low- asetuksilla irrota i5-8400, 16gb 3200mhz rameilla ja rtx2070 kombolla kun resoluutiona 1440p?

Itsellä tuntuisi pyörivän ulkona noin ~75fps, sisällä just ja just saa sen 100fps.

Asetukset tämn linkin mukaan: Call of Duty Warzone Best Settings & Options Guide | ProSettings.net

Aikaisempi näytönohjain oli Vega 56, joka tuntui pyörittävän paremmin vaikka luulis rtx2070 olevan tehokkaampi.

Vanhat ajurit poistettu DDU:lla, uusimmat sisässä Geforce Experiencellä ja sieltä säädetty myös paras suoritusteho. Lämmöt 77-83 astetta.
 
Minkälaisia fpsiä pitäisi low- asetuksilla irrota i5-8400, 16gb 3200mhz rameilla ja rtx2070 kombolla kun resoluutiona 1440p?

Itsellä tuntuisi pyörivän ulkona noin ~75fps, sisällä just ja just saa sen 100fps.

Asetukset tämn linkin mukaan: Call of Duty Warzone Best Settings & Options Guide | ProSettings.net

Aikaisempi näytönohjain oli Vega 56, joka tuntui pyörittävän paremmin vaikka luulis rtx2070 olevan tehokkaampi.

Vanhat ajurit poistettu DDU:lla, uusimmat sisässä Geforce Experiencellä ja sieltä säädetty myös paras suoritusteho. Lämmöt 77-83 astetta.
Kyllä toi mun mielestä melko normaalilta kuulostaa, tai ei ainakaan mitenkään erikoisen matalat arvot.
Peli on yllättävän raskas.

Sulla saattaa toi prossukin ehkä pistää vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Minkälaisia fpsiä pitäisi low- asetuksilla irrota i5-8400, 16gb 3200mhz rameilla ja rtx2070 kombolla kun resoluutiona 1440p?

Itsellä tuntuisi pyörivän ulkona noin ~75fps, sisällä just ja just saa sen 100fps.

Asetukset tämn linkin mukaan: Call of Duty Warzone Best Settings & Options Guide | ProSettings.net

Aikaisempi näytönohjain oli Vega 56, joka tuntui pyörittävän paremmin vaikka luulis rtx2070 olevan tehokkaampi.

Vanhat ajurit poistettu DDU:lla, uusimmat sisässä Geforce Experiencellä ja sieltä säädetty myös paras suoritusteho. Lämmöt 77-83 astetta.
Varmista pelin asetuksista että on ray tracing pois käytöstä. Prossukin saattaa tosiaan hannata vastaan johon kannattaa koittaa tuota ylempänäkin mainittua renderer worker countin muuttamista 4->6, kun tuossa sunkin prossussa on 6 fyysistä ydintä. Ei tuo omaankaan korvaan mitenkään hirveän alhaiselta fps:ltä kuulosta tuolle kombolle Warzonessa.
 
Varmista pelin asetuksista että on ray tracing pois käytöstä.
Tuli muuten tuosta mieleen, koskahan se DLSS olisi tähän tulossa minkä ilmoittivat jo olevan työn alla:


Käyttö tosin riippuu ihan siitä kuinka se tässä toimii.
Meinaan ainakin Cold War puolella 1440p resolla se tekee pelistä melko ruman, vaikka ajaisi quality asetuksella. Peli on vähän kuin kalvolla peitetty, ja tämä vaikka pistää muutkin asetukset tappiin.

Oon kuitenkin ymmärtänyt että joissain peleissä DLSS quality asetuksilla voi olla jopa hieman haastava erottaa siitä kun ei ole DLSS edes päällä. Cold Warissa ei kyllä näin ole. :lol: 4K:lla kuulemma toimii ihan kuvaa pilaamatta, mutta kai siinä vaan pikselitiheys yhdistettynä paremmasta resosta samplaukseen tekee eron.

Jos tässä MW/Warzone DLSS quality asetuksella toimisi tuolla tavalla mistä olen kuullut muissa peleissä, niin mielellään otan pienen boostin siitä fps:ään.
DLSS performance asetuksella ei kuulosta ehkä hyvältä idealta Warzonessa, vaikka siitä saisi ison fps boostin. Pitää myös horisonttia ja ruudun laitojakin kytätä tässä, niin ehkä säilyttää mielellään terävyyttä.
 
Tuli muuten tuosta mieleen, koskahan se DLSS olisi tähän tulossa minkä ilmoittivat jo olevan työn alla:


Käyttö tosin riippuu ihan siitä kuinka se tässä toimii.
Meinaan ainakin Cold War puolella 1440p resolla se tekee pelistä melko ruman, vaikka ajaisi quality asetuksella. Peli on vähän kuin kalvolla peitetty, ja tämä vaikka pistää muutkin asetukset tappiin.

Oon kuitenkin ymmärtänyt että joissain peleissä DLSS quality asetuksilla voi olla jopa hieman haastava erottaa siitä kun ei ole DLSS edes päällä. Cold Warissa ei kyllä näin ole. :lol: 4K:lla kuulemma toimii ihan kuvaa pilaamatta, mutta kai siinä vaan pikselitiheys yhdistettynä paremmasta resosta samplaukseen tekee eron.

Jos tässä MW/Warzone DLSS quality asetuksella toimisi tuolla tavalla mistä olen kuullut muissa peleissä, niin mielellään otan pienen boostin siitä fps:ään.
DLSS performance asetuksella ei kuulosta ehkä hyvältä idealta Warzonessa, vaikka siitä saisi ison fps boostin. Pitää myös horisonttia ja ruudun laitojakin kytätä tässä, niin ehkä säilyttää mielellään terävyyttä.
Cyberpunkissa ainakin toimii omasta mielestä hienosti, hyvin vaikea erottaa DLSS qualityn ja native 1440p eroa. Mielenkiinnolla myös odotan tuota Warzoneen, toivottavasti eivät kuse sen toteutusta.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Varmista pelin asetuksista että on ray tracing pois käytöstä. Prossukin saattaa tosiaan hannata vastaan johon kannattaa koittaa tuota ylempänäkin mainittua renderer worker countin muuttamista 4->6, kun tuossa sunkin prossussa on 6 fyysistä ydintä. Ei tuo omaankaan korvaan mitenkään hirveän alhaiselta fps:ltä kuulosta tuolle kombolle Warzonessa.

Ray tracing on juu pois käytöstä.

Joo, saattaahan tuo olla et odotin liikoja kun päivitin näytönohjaimen. Kiitos vastauksista. Renderer worker count on itseasiassa 3 kun tuntui tuo 6 aiheuttavan ihmeellisen tökkäyksen minuutin parin välein.

EDIT: Vertailin vaan tän linkin benchmarkkiin joten oletin itsekin saavan jotain vastaavia lukuja. Hurja on ero!

 
Viimeksi muokattu:
Cyberpunkissa ainakin toimii omasta mielestä hienosti, hyvin vaikea erottaa DLSS qualityn ja native 1440p eroa. Mielenkiinnolla myös odotan tuota Warzoneen, toivottavasti eivät kuse sen toteutusta.
Se vähän hirvittää, että sama firma joka teki Cold War DLSS toteutuksen tekee myös Warzone DLSS toteutuksen.

Mä luotan nyt siihen, että Modern Warfaren uudempi ja parempi pelimoottori vaikuttaa asiaan.
Eli että saavat sen kanssa tehtyä paremman toteutuksen.

Ray tracing on juu pois käytöstä.

Joo, saattaahan tuo olla et odotin liikoja kun päivitin näytönohjaimen. Kiitos vastauksista. Renderer worker count on itseasiassa 3 kun tuntui tuo 6 aiheuttavan ihmeellisen tökkäyksen minuutin parin välein.

EDIT: Vertailin vaan tän linkin benchmarkkiin joten oletin itsekin saavan jotain vastaavia lukuja. Hurja on ero!


Mikäs sulla on pelissä FOV?
Meinaan tuossa videossa tolla tyypillä on ihan konsolitason fov, eli varsin kapea näkymä. Sillä on vaikutus fps:ään, mistä syystä mm. PS4/Xbone ei saa fov slideria Warzoneen vaikka Cold Warissa sellaisen pistivät tarjolle.

Silti tuossakin videossa dippailee ukolla 7x lukuihin ulkona, mutta näyttää ulkona pyörivän enimmäkseen ~85 kohdilla. Eli ei kovin kaukana niistä sun ~75.

Sen lisäksi, video on jo kohta vuoden vanha.
En yhtään ihmettelisi jos ovat jopa vähän romuttaneet pelin suorituskykyä tässä vuoden aikana. :poop:
Aika paljon lukenut kyllä juttuja että jengillä on peli aiemmin pyörinyt paremmin.

Tuossa videossa on myös näemmä asetukset tapissa, mutta monella kellä edes etäisesti tehokas kone ovat todenneet että ne asetukset ei lopulta juuri vaikuta. Jopa low asetuksilla pyöritään vaan hieman paremmissa lukemissa.
 
Onkohan muilla ollut tällästä ongelmaa warzonen kanssa. Pääsen peliin ja muokkaa asetuksia kunnes hiiren kursori alkaa välkkyy ja peli kaatuu directx virheeseen. Tapahtumavalvonnassa näkyy distributedCOM varoitus suunnilleen toi mitä on spoilerissa. Peli on siis päivitetty ja on ajettu scan & repair. Emolevyn on ns vakio asetuksilla pois lukien muistien xmp profiili on päällä. Nvdivian ajurit on poistettu DDU:lla ja asennettu uudelleen. Olenkohan ymmärtänyt tuon spoilerissa olevan ilmoituksen oikein että peli haluaisi tehdä jotain mihin sillä ei ole oikeuksia dcomissa?

Kohteen sovelluskohtainen käyttöoikeusasetukset eivät myönnä käyttäjälle xxx, SID-tunnus (xxx) osoitteesta LocalHost (LRPC käytössä), käyttöoikeutta Paikallinen Aktivointi COM-palvelimen sovellukseen, jonka CLSID-tunnus on {xxx} ja APPID-tunnus on {xxx} ja joka suoritetaan sovellussäilössä Ei käytettävissä, SID-tunnus (Ei käytettävissä). Tätä suojauskäyttöoikeutta voi muokata komponenttipalveluiden hallintatyökalulla.
 
Alkoi pimeissä nurkissa lymyilevät Rozet kyllästyttää ja etsin keinoja parantaa näkyvyyttä.
Ei varmaan uusi juttu, mutta Nvidia filttereillä saa järkyttävän paljon paremman näkyvyyden ja muutenkin paremman näköiset maisemat.
Kuva antaa vähän osvittaa muutoksesta ja toki monitorien välillä lienee muutenkin eroja kuinka paljon nämä asetukset auttaa:

COD.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Eikö se edelleen ole niin, että Xbox ei saa sitä pois?

Oli siihen kai jossain välissä joku kikka kolmonen, ehkä, mutta sitten peli taisi ulista jotain vähän väliä.
 
Ei onnaa xboxilla
Tuon saa Xboxin asetuksista pois päältä, mutta on niin piilossa, ettei tuon jälkeen löydä tarpeeksi pelaajia.

You can disable cross play through the Xbox One's settings. You need to go to Settings > Account > Privacy and online safety > Xbox Live privacy > View details and customize > Communications and multiplayer then block the option "You can play with people outside of Xbox Live"
 
Alkoi pimeissä nurkissa lymyilevät Rozet kyllästyttää ja etsin keinoja parantaa näkyvyyttä.
Ei varmaan uusi juttu, mutta Nvidia filttereillä saa järkyttävän paljon paremman näkyvyyden ja muutenkin paremman näköiset maisemat.
Kuva antaa vähän osvittaa muutoksesta ja toki monitorien välillä lienee muutenkin eroja kuinka paljon nämä asetukset auttaa:

COD.jpg
Täytyypä itsekin yrittää tuota. Haluutko jakaa säädöt? Ehkä eniten v*tuttaa juurikin tuo Roze skini tässä tällä hetkellä.
 
Täytyypä itsekin yrittää tuota. Haluutko jakaa säädöt? Ehkä eniten v*tuttaa juurikin tuo Roze skini tässä tällä hetkellä.
Kyllä mua vituttaa enemmän koodarit, kinukit, hidas kartan päivittäminen, sekoilut aseiden balanssin kanssa, abuse glitchit yms.
Toisin sanoen en ymmärrä miten joku skini menee ihon alle. Aika vähän tuosta skinistä valitettiin silloin kun se tuli. Lisäksi pelistä löytyy muitakin mustia skinejä.

Ainaki ite kuolen enemmän koodareille mitä rose skinille :D
 
Täytyypä itsekin yrittää tuota. Haluutko jakaa säädöt? Ehkä eniten v*tuttaa juurikin tuo Roze skini tässä tällä hetkellä.
Tässä olisi. Itsellä monitorina XB271HU jossa brightness 80 ja contrast 50. Ruutu ja sen asetukset toki vaikuttaa miltä filter asetukset näyttää.

cod_filter.jpg
 
Kyllä mua vituttaa enemmän koodarit, kinukit, hidas kartan päivittäminen, sekoilut aseiden balanssin kanssa, abuse glitchit yms.
Toisin sanoen en ymmärrä miten joku skini menee ihon alle. Aika vähän tuosta skinistä valitettiin silloin kun se tuli. Lisäksi pelistä löytyy muitakin mustia skinejä.

Ainaki ite kuolen enemmän koodareille mitä rose skinille :D
Kyllähän nuo toki silloin kun niitä esiintyy paljon. Tällä hetkellä ei omasta mielestä liiku niin paljon koodareita kuin pahimpina aikoina ja aseetkin on kohtalaisessa balanssissa. Itse kuolen Roze skineille useammin kuin koodareille, mutta en ihan samalla tasolla pelaakkaan kuin sinä ;)
 
Tuon saa Xboxin asetuksista pois päältä, mutta on niin piilossa, ettei tuon jälkeen löydä tarpeeksi pelaajia.

Juu tuon tiesinkin mutta monet ei tiedä juuri ja siks ei löydy lobbyja
 
Mikä tässä pelissä mättää? Pelaan xboxilla ja joka toinen peli täynnä cheattereita. Eihän tätä pysty pelaa
 
Tuleeko tänää joku päivitys?
Mulla ei oikein ole osunut silmään mistä tämä info on lähtöisin.
Joku uutinenkin vaan sanoo että "A NEW Call of Duty Warzone update is coming out this week", mutta mitään lähdettä ei ole linkitetty.

Juu, tänään loppuu kai Outbreak event ja sit on tämmösiä:

 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 844
Viestejä
4 485 474
Jäsenet
74 006
Uusin jäsen
Venotide

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom