Parhaimmillaan taitaa olla 30-40ms PC:llä. DNA taloyhtiölaajakaista (kuitu) ja ethernetillä yhteys reitittimelle. En muista että olisi ollut juuri koskaan alle 30ms.Moi,
Mielenkiinnosta kyselisin, minkälaisia latensseja saatte peleihin? millä yhteysmuodolla ja pelialustalla? Itselläni Dna:n "pitkä vanha kupari" ja pyörii 50-60ms... Alusta: PS5
Telian kuitu ja siinä 40ms PC:llä. Ikinä ei ole alle 30 ollut.Parhaimmillaan taitaa olla 30-40ms PC:llä. DNA taloyhtiölaajakaista (kuitu) ja ethernetillä yhteys reitittimelle. En muista että olisi ollut juuri koskaan alle 30ms.
Jenkkeihin ping on valitettavasti pidempi. Keski- tai Etelä-Eurooppaan menee se 40-50 ms. Jenkkeihin sitten lähemmäs 100 ms. Mutta tuo oli kyllä ylläri, että Helsingissä olisi serveri. Jos siinä olisi kiinni, niin pingin luulisi olevan kyllä jotain todella matalaa ja siis paljon vähemmän kuin nykyinen 25-40 ms.Olen ymmärtänyt, että Suomi-Amerikka ping olisi noin 40-50ms...
Toki Suomessa varmaa niin vähän pelaajia ettei koskaan käytännössä matchmaking saa sinne peliä pystyyn vaan lähes aina pyöritään jollain keskieuroopan servulla.Jenkkeihin ping on valitettavasti pidempi. Keski- tai Etelä-Eurooppaan menee se 40-50 ms. Jenkkeihin sitten lähemmäs 100 ms. Mutta tuo oli kyllä ylläri, että Helsingissä olisi serveri. Jos siinä olisi kiinni, niin pingin luulisi olevan kyllä jotain todella matalaa ja siis paljon vähemmän kuin nykyinen 25-40 ms.
Tätä ei kyllä ole lähivuosien codeissa enää ollut käytössä, tai siis on mutta se on ilmeisesti äärettömän harvinaisissa tilanteissa varalla.Kaveri tuossa selitti, että osa noista multi peleistä luodaan nopeimman netti yhteyden koneella. Eli kaikissa peleissä ei varsinaista peliä pyöritä keskus-serveri, vaan osa pelistä pyörii koti käyttäjällä. Yleensä sillä nopeimman netti/kone tehon omaavalla.
Olen kerran (joskus ehkä puolivuotta sitten) saanut ylimääräisen sektorin unlockattua, kun tokenit ei vähentyneetkään. Sen jälkeen meni tokenit miinukselle ja siitä vähänaikaa, oli kertymiset aivan sekaisin. Avattua sektoria en kuitenkaan koskaan menettänyt -tosi kiva, että näiden kanssa sekoilu senkun jatkuu vainOlipas kiva temppu. Tuosta vaan napattiin 13 tokenia jälleen pois, eli passista kohdat 3 ja 4 nollattiin toisen kerran. Yhden kerran voin hyväksyä mahdollisena virheenä, mutta ei enää toista kertaa.
Pelasin uudelleen tokenit tuolla small map mosh pitissa ja avasin kyseiset kohdat uudelleen, niin tuli päivitys joka poisti tokenit toistamiseen.
Tähän loppui sitten pelaaminen kyseistä peliä. On jotenkin kornia, että tarjotaan rahalla ostaa kyseiset saavutukset takaisin.
Eipä ole tuollaista ongelmaa tullut vastaan kun on Tokenien automaattinen käyttö käytössä...ootko tuota laittanut päälle?Olipas kiva temppu. Tuosta vaan napattiin 13 tokenia jälleen pois, eli passista kohdat 3 ja 4 nollattiin toisen kerran. Yhden kerran voin hyväksyä mahdollisena virheenä, mutta ei enää toista kertaa.
Pelasin uudelleen tokenit tuolla small map mosh pitissa ja avasin kyseiset kohdat uudelleen, niin tuli päivitys joka poisti tokenit toistamiseen.
Tähän loppui sitten pelaaminen kyseistä peliä. On jotenkin kornia, että tarjotaan rahalla ostaa kyseiset saavutukset takaisin.
Itse asiassa otin tuon automaattisen käytön pois noin 2 kuukautta sitten. Haluan itse klikata passin kohdat auki. Samalla on kiva seurata aseita, mitä sillä avataan.Eipä ole tuollaista ongelmaa tullut vastaan kun on Tokenien automaattinen käyttö käytössä...ootko tuota laittanut päälle?
Video alkoikin sitten hyvällä esimerkillä miksi en tule koskemaan pitkällä tikullakaan Tuon idiotismin kun joskus saisivat codeista korjattua pois.Ei nyt suoraan liity aiheeseen, mutta perjantaina julkaistaan COD MWR ’modi’, joka on siis porttaus MW2:sta MWR:n päälle. Sisältää siis kaikki mapit + aseet + killstreakit + prestiget, camot, jne. Mapeissa mukana myös MWR:n mapit, sekä jotain MW2R:n kampanjasta portattuja kenttiä. (54 yhteensä)
Tulihan sitä ostettua alennuksesta MWR tätä varten. Nyt vain sitten toivomaan onnistunutta julkaisua ja sitä, että MS:n alaisuudessa Activision ei niin herkästi lähtisi mitään C&D -kirjeitä lähettämään. Sen verran kovat nostalgiapärinät tuosta sain ainakin itse!
Tässä vielä joku nopea video alle:
Jaa niin ”quickscopetus”? Tuohon aikaan oli kyllä pelin suola, mutta tuossa täytyy kuitenkin muistaa, että kyseessä on botteja vastaan tehdystä promovideosta. Ei se niin paljoa silloin ainakaan itseäni häirinnyt, tai ainakin näin muistanVideo alkoikin sitten hyvällä esimerkillä miksi en tule koskemaan pitkällä tikullakaan Tuon idiotismin kun joskus saisivat codeista korjattua pois.
Omasta puolesta fps-peleistä saisi poistaa sniput ja haulikot kokonaan ja autopeleistä driftauksen ja gymkhananJaa niin ”quickscopetus”? Tuohon aikaan oli kyllä pelin suola, mutta tuossa täytyy kuitenkin muistaa, että kyseessä on botteja vastaan tehdystä promovideosta. Ei se niin paljoa silloin ainakaan itseäni häirinnyt, tai ainakin näin muistan
No jossain isommissa mapeissa (tyyliin Warzone, Bäfä jne.) ne on ihan fine, mutta näistä CoDin postimerkin kokoisista ADHD mapeista voisi kyllä sniput karsia. Haulikot sen sijaan on just noihin luotuja.Omasta puolesta fps-peleistä saisi poistaa sniput ja haulikot kokonaan ja autopeleistä driftauksen ja gymkhanan
Onko näissä modihommissa kuinka selkeä vaara että on tuolla seassa wallhack / aimbot maalina?Palataan nyt vielä kerran tähän. Eli modihan löytyy kuitenkin ja on täysin pelattavissa. Kyllä nyt sai Activision pitkää nenää, sillä pelaajia riittää, ja sen sijaan että ihmiset olisivat ostaneet MWR tätä varten, niin uskaltaisin väittää, että 90% pelaajista pelaa piraattiversiolla refundin jälkeen. Siinä menettivät rahan lisäksi todella maineensa lopullisesti. Eivätkä edes saaneet sitä mitä halusivat.
Itse pelihän on ihan huippua, mitä nyt kuonoon tuli niin kovaa, etten muista koska viimeksi. Mutta dedikoidut serverit tuovat jo itsessään niin paljon peli-iloa, että ei uskoisikaan. Eipä tämän jälkeen paljoa maistu hypätä kuratoituun SBMM -kokkareen keskelle…
No jos et hardcorea pelaa nii kyllähän siellä killcamit on, se että kuinka hyvin huijari osaa piilottaa sen että näkee seinän läpi millon tuut nii on sitten eri asia. Ja kai niitä dediservujen adminit jonku verra speccaaOnko näissä modihommissa kuinka selkeä vaara että on tuolla seassa wallhack / aimbot maalina?
Oman kokemuksen perusteella se sama haulikkojäbä tulis joka tapauksessa vastaan SBMM matsissa. Sehän siinä onkin ongelma että kun pelaajaa heitetään päädystä päätyyn niin kuka jaksaa sitä vuoristorataa? En minä ainakaa, välillä tulee parempia pelaajia vastaan ja elämä jatkuu.Alkaa jopa "kuratoitu SBMM" maistua sen jälkeen kuin 14. kerran peräkkäin lentävä Haulikko-Ninja ampuu otsaan ennen kuin ehtii mitään tehdä
Minkälainen pelaaja on "lentävä Haulikko-Ninja"?14. kerran peräkkäin lentävä Haulikko-Ninja ampuu otsaan ennen kuin ehtii mitään tehdä