Call of Duty: Modern Warfare III (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
Eikös jos pelaat PC :llä ja valkkaat crossplayn pois päältä, niin matchmaking only uses your current gaming platform. Jää konsolijonnet omaan kerhoonsa?
Kyllä, mutta voi silti jollain olla pädi käytössä vaikka pelaa pc:llä. Aikamonellakin on
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Millanenhan kombo syntyy jos laittaa PCllä / konsolilla XIM:illä hiiren kiinni ja aim assist päälle kun ohjaimena sen tunnistaa :hmm: Saakohan nopeamman liikkumisen yhdistettyä tähtäimen liimaamiseen vai onko tuosta vaan haittaa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Millanenhan kombo syntyy jos laittaa PCllä / konsolilla XIM:illä hiiren kiinni ja aim assist päälle kun ohjaimena sen tunnistaa :hmm: Saakohan nopeamman liikkumisen yhdistettyä tähtäimen liimaamiseen vai onko tuosta vaan haittaa.
Tässähän taisi juuri olla joku kbm + aim assist säätö mitä jengi käytti ja tuli päivitys missä käyttö blokattiin.
Muistaakseni ei saanut heti banaania, mutta peli meni kiinni tms.
Ei ollut XIM, mutta joku muu kilke/softa.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
Eihän vedä :D Tässä vuosien saatossa tullut vastaan ehkä kourallinen padilla pc:llä pelaavia. Reilusti enemmän tullut konsoleilla hiirellä pelaavia eteen.
Mahtaako peli jotenkin priorisoida tuota. Itse pelaan usein PC:llä kavereiden kanssa, joilla on Playstation ja ohjaimet, joten voikohan olla, että sitten minun tiimi laitetaan peleihin joissa on ohjainpelaajia enemmän? Itsekin nimittäin väittäisin, että suuri osa, ehkä 50% pelaajista olevan ohjaimella pelaavia. Tämä tosin täyttä mutua, kun en ole mitään statistiikkaa kerännyt
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Ihan vasta Activision avasi, että osana skillbased matcmakingia on myös input jolla pelaat. MnK pelaajat pelaavat pääsääntöisestii samaa inputtia vastaan, mutta heti jos on partya, jossa osa pelaa ohjaimel, nii huomaa, että valtaosa pelaa kapulalla. Alustana siis PC.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 146
Mahtaako peli jotenkin priorisoida tuota. Itse pelaan usein PC:llä kavereiden kanssa, joilla on Playstation ja ohjaimet, joten voikohan olla, että sitten minun tiimi laitetaan peleihin joissa on ohjainpelaajia enemmän? Itsekin nimittäin väittäisin, että suuri osa, ehkä 50% pelaajista olevan ohjaimella pelaavia. Tämä tosin täyttä mutua, kun en ole mitään statistiikkaa kerännyt
Paha sanoa. Usein suurin osa lobbystä on konsolipelaajia padin kera vaikka itse pelaan hiirellä pc:llä.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Tässähän taisi juuri olla joku kbm + aim assist säätö mitä jengi käytti ja tuli päivitys missä käyttö blokattiin.
Muistaakseni ei saanut heti banaania, mutta peli meni kiinni tms.
Ei ollut XIM, mutta joku muu kilke/softa.
HC pelimuoto ehkä hiirelle parempi padia vastaan kun nopea liikkua + nopeasti lähtee henki, coressa aim assist liimaa tähtäimen kohdilleen ja lipas tyhjäksi. Koita siinä sitte pitää manuaalilla tähtäin kohdillaan yhtä hyvin.

Sehän tosta puuttuis että hiirellä roiskit menemään ja vielä tarttuu tähtäinkin aim assisitilla kohdille.

Jännästi muutenkin kokonais ratio laskee kokoajan julkaisuiden myötä, alkoi ekan uuden MW kanssa kun crossplay tuli. Tietty jos SBMM ei olisi eikä aim assistia niin melkoista teurastusta hiiriohjauksella olis, pois lukien huippu padistit toki.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
Ihan vasta Activision avasi, että osana skillbased matcmakingia on myös input jolla pelaat. MnK pelaajat pelaavat pääsääntöisestii samaa inputtia vastaan, mutta heti jos on partya, jossa osa pelaa ohjaimel, nii huomaa, että valtaosa pelaa kapulalla. Alustana siis PC.
Tämä selittää, miksi pelit "kulkee" älyttömästi paremmin heti, jos pelaa yksin vrt konsolikavereiden kanssa
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Hot take: ite toivoisin ettei olis mitää aim assistia kenellekään. Tuli tän takia pelattua PS2 SOCOM II aikainaan 7 vuotta. Jos olit hyvä, nii osuit. Oli iha parasta. :)

Varsinki ku tää o iha överi tää aim assist täs CODis ku se tarttuu jostai 100 metrinkin päästä kiinni. Rotational aim assist kans pilaa monessa pelissä mnk vs ohjain lähitaistelut, kun ohjaimel on nii paljo parempi.

Ite en nii välitä muutenkaa cross-play hommista PC:n ja konsoleiden välil. Input based match making minusta vois olla, mutta seki pitäis saada minusta kaikkien pois päältä, ettei konsolipelaajien tarvisi pelata PC-pelaajien kanssa, koska on se nii paljo parempi ilman vsynciä ja korkeimmilla freimeillä pelata. Tarkoitan nyt sillee et saman inputin omaavat (esim. konsolilla mnk ja pc:llä mnk) voivat halutessaan ottaa crossplayn keskenään pois.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 146
Mä en kyllä osu mihinkään padilla pelatessa vaikka kuinka on aim assist käytössä niin en oikein ymmärrä miksi sitä överiksi kaikkialla sanotaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 724
Veikkaan joka tapauksessa, että aim-assist on säädetty niin hyväksi, että hyvä hiiripelaaja sen silti päihittää.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Mä en kyllä osu mihinkään padilla pelatessa vaikka kuinka on aim assist käytössä niin en oikein ymmärrä miksi sitä överiksi kaikkialla sanotaan.
Ei se auto aim ole, jos ei pädiä osaa käyttää. Mut on se täysin överi CODis toi aim assist verrattuna oikeastaan mihin tahansa muuhun peliin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 146
Ei se auto aim ole, jos ei pädiä osaa käyttää. Mut on se täysin överi CODis toi aim assist verrattuna oikeastaan mihin tahansa muuhun peliin.
Yhtä hyvin/huonosti osun kaikissa peleissä :) Yksinpelit pelannut Xboxilla nyt 8 vuoden ajan. Välillä kokeilen moninpelejä padilla ja totean että ihan hirveää se on edelleen.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Tietty jos SBMM ei olisi eikä aim assistia niin melkoista teurastusta hiiriohjauksella olis, pois lukien huippu padistit toki.
Ei oo mitään sellaista kuin "huippupadistit". Aim assistilla ne kaikki vetää ja jos se otetaan pois, aikamoista sohimista se olisi.

Mutta, mieluummin niin kuin nykyinen aim assistilla pelleily. Kun eivät pärjää, niin voivat sitten laittaa crossplayn pois päältä. Tokihan toinen vaihtoehto on se gyro aim. Mun käsittääkseni se on tarpeeksi hyvä, että pärjää semmosia keskivertoa parempia hiiripelaajia vastaan. Tokihan sinne huipulle ei ole silläkään mitään asiaa, mutta sinne huipulle halutessaan voi sitten ostaa ihan PC:n eikä sinnitellä väärällä alustalla. Tosin, xboxilla ei ilmeisesti gyro aimia ole, joten ei taida toteutua ihan justhetinyt ja oikeasti ei tapahdu ikinä, koska ohjainpelaajilta tulis liikaa kitinää.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Ei oo mitään sellaista kuin "huippupadistit". Aim assistilla ne kaikki vetää ja jos se otetaan pois, aikamoista sohimista se olisi.

Mutta, mieluummin niin kuin nykyinen aim assistilla pelleily. Kun eivät pärjää, niin voivat sitten laittaa crossplayn pois päältä. Tokihan toinen vaihtoehto on se gyro aim. Mun käsittääkseni se on tarpeeksi hyvä, että pärjää semmosia keskivertoa parempia hiiripelaajia vastaan. Tokihan sinne huipulle ei ole silläkään mitään asiaa, mutta sinne huipulle halutessaan voi sitten ostaa ihan PC:n eikä sinnitellä väärällä alustalla. Tosin, xboxilla ei ilmeisesti gyro aimia ole, joten ei taida toteutua ihan justhetinyt ja oikeasti ei tapahdu ikinä, koska ohjainpelaajilta tulis liikaa kitinää.
Kyllä noita padilla tähtääjiä on eri tasoisia :D

XIM:illä on muuten sellainen gyroskooppiin perustuva padi, jolla saa tähtäämistä hienosäädettyä. Toimii konsoleilla ja PCllä. Kovasti itte kehuivat mutta eipä ole kokemusta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.05.2019
Viestejä
281
Ihan oikeesti miten voi lytätä pad-pelaajat ja samaan hengenvetoon konsolipelaajien pitäisi vaihtaa pc:hen
Ei tullut mieleen että itse pelaa väärällä ohjaimella....
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
205
Ihan oikeesti miten voi lytätä pad-pelaajat ja samaan hengenvetoon konsolipelaajien pitäisi vaihtaa pc:hen
Ei tullut mieleen että itse pelaa väärällä ohjaimella....
Siksi että jos ei osu sillä padilla ilman aim assistia niin silloin se on itselle väärä ohjaustapa. PC-pelaajat alkoivat käyttämään rewasdia punttien tasoittamiseksi niin alkoi kauhea ulina että pc-pelaajat huijaa vaikka rewasd ei tehnyt mitään muuta kuin muutti hiiren pelin silmissä ohjaimeksi ja hiiripelaajat saivat saman aim assistin käyttöönsä kuin padipelaajat. Ja tuosta väärästä ohjaimesta niin miksei unrealin, quaken, duke nukemin ja cs:n ilmestymisen aikoihin tullut markkinoille samalla padia jos ne on tarkoitettu pelattavaksi ohjaimella?
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 181
Ei oo mitään sellaista kuin "huippupadistit". Aim assistilla ne kaikki vetää ja jos se otetaan pois, aikamoista sohimista se olisi.

Mutta, mieluummin niin kuin nykyinen aim assistilla pelleily. Kun eivät pärjää, niin voivat sitten laittaa crossplayn pois päältä. Tokihan toinen vaihtoehto on se gyro aim. Mun käsittääkseni se on tarpeeksi hyvä, että pärjää semmosia keskivertoa parempia hiiripelaajia vastaan. Tokihan sinne huipulle ei ole silläkään mitään asiaa, mutta sinne huipulle halutessaan voi sitten ostaa ihan PC:n eikä sinnitellä väärällä alustalla. Tosin, xboxilla ei ilmeisesti gyro aimia ole, joten ei taida toteutua ihan justhetinyt ja oikeasti ei tapahdu ikinä, koska ohjainpelaajilta tulis liikaa kitinää.
Voi jeesus sentään. Vai ei ole mahdollista pädillä pärjätä ilman apuja. Ihan tiedoksi, kyllä on. Se että sinä olet pädin kanssa kädetön, ei tarkoita että kaikki olisi.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Meikästä tuntuu, että olen lukenut tällaista pädi vs hiiri -keskustelua joku 20 vuotta, mikä ei johda yhtään mihinkään. ^^

Aim assist on olemassa, jotta pädillä voisi edes jotenki pärjätä vs hiiri. Fakta on myös se, että kaikki parhaat pelaajat CODissa pelaavat ohjaimella, joka kertoo siitä, että aim assist on täs pelis liian kova. Crossplay, kun on lähes pakotettu kaikis nettiräiskinnöis ja inputteja ei monessa pelissä eroteta.

Totean myös, että itse en pärjäisi ilman aim assistia hiiripelaajille, mutta silti tiedän, että pädi on mulle ainoa oikea ohjaustapa. Pädissä on omat hyvät puolensa ja hiiressä on omat. Itse en vain osaa hyödyntää hiirtä niin hyvin, joten pädi kädessä pelailen aina.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 146
Faktahan on että hiiri on suunniteltu alusta alkaen nimenomaan tarkkaa "tähtäämistä" varten kun taas padien tatit on tehty tasohyppelyitä ja autopelejä silmällä pitäen. Oppimiskäyrä padilla räiskintöjen pelaamiseen on korkeampi kuin hiirellä. Varmasti sillä padillakin voi tulla hyväksi mutta vaatii enemmän grindausta.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Ihan oikeesti miten voi lytätä pad-pelaajat ja samaan hengenvetoon konsolipelaajien pitäisi vaihtaa pc:hen
Ei tullut mieleen että itse pelaa väärällä ohjaimella....
Enhän mä niitä suoranaisesti lytännyt. Sanoin vaan, etteivät ne pädipelaajat tule pärjäämään ilman aim-assistiaan (ellei nimenomaan gyro aim tule defaultiksi), jonka pitäisi olla fakta, joka pitäisi olla myös jokaisen pädipelaajan tiedossa.

Ja se konsoli -> pc vaihto ihan vaan sillä mielellä, jos sinne parhaimpien joukkoon haluaa, sinnehän ei aim assistin kera pitäisi olla mitään asiaa. Ei koske millään tavalla pekka peruspelaajaa, joka vaan haluaa vaan pelata.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 181
Enhän mä niitä suoranaisesti lytännyt. Sanoin vaan, etteivät ne pädipelaajat tule pärjäämään ilman aim-assistiaan (ellei nimenomaan gyro aim tule defaultiksi), jonka pitäisi olla fakta, joka pitäisi olla myös jokaisen pädipelaajan tiedossa.

Ja se konsoli -> pc vaihto ihan vaan sillä mielellä, jos sinne parhaimpien joukkoon haluaa, sinnehän ei aim assistin kera pitäisi olla mitään asiaa. Ei koske millään tavalla pekka peruspelaajaa, joka vaan haluaa vaan pelata.
Mitähän tähänkin vastaisi. Ei lytätä, mutta silti kirjoitellaan tällaisia. Tiedoksi, kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja toisilta voi luonnistua asiat, mitkä sinulta eivät.
 
Liittynyt
21.02.2018
Viestejä
162
Vielä kun päivittäisivät peliä niin ettei heti alussa pysty ampumaan tuubeilla yms. skeidalla varsinkaan S&D:tä pelatessa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 146
Vielä kun päivittäisivät peliä niin ettei heti alussa pysty ampumaan tuubeilla yms. skeidalla varsinkaan S&D:tä pelatessa...
Tuo ei itseä haittaa mutta se häiritsee kun edelleen jo MW2:ssa ollut bugi että jos heti kranaatin heittämisen jälkeen tähtää aseella niin peli ottaakin tähtäyksen pois. Tämä ilmenee vain jos on togglena tähtäys. Holdilla toimii.
 

majuha

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
388
Ärsyttää nuo shieldin käyttäjät.. turhan tehokas, ei paljoa aseet auta niihin. Tai sitten en vain osaa :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 724
Ärsyttää nuo shieldin käyttäjät.. turhan tehokas, ei paljoa aseet auta niihin. Tai sitten en vain osaa :)
Läpi ei voi ampua, mutta välillä näkyy varpaat, tai avautuu mahdollisuus kun yrittävät heittää veitsen. Ja RPG:llä saa helposti tiputettua ampumalla maahan kilpimiehen sivulle taakse, tai vaikkapa takana olevaan seinään.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 120
Ärsyttää nuo shieldin käyttäjät.. turhan tehokas, ei paljoa aseet auta niihin. Tai sitten en vain osaa :)
Kannattaa käyttää jotain tear gassia, tai sock stickiä ja vasta sen jälkeen mennä kipuun. Harmillisesti Sledgehammer poisti Molotovin monipelistä.
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
747

CODUpdates sanoi:
We're working on a fix for a known issue that appeared overnight that is preventing progress from being tracked in various areas of the game including but not limited to events, challenges, Battle Pass, and SR.

Players may also notice unusual behavior related to account level and loadouts.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 724
Miten nää jannut osaa kusta tämän pelin aina vaan uudestaan ja uudestaan
Paljon isoja muutoksia ja korjauksia + puutteellinen testaus on todella kova yhdistelmä. Plussaa siitä, että uutta kontenttia tarjotaan varsin paljon eli saa kalliille hinnalle vähän vastinettakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 146
Uudistaisivat nämä typerät seasonit ja battle passit pois ja takaisin vanhan malliseen etenemiseen joka ei ole aikasidottua pasketta.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Tuo oli muuten kunnossa eilen jo siinä 2100 aikaan kun pelailtiin, päivystävä huolto-ukko saletisti lueskeli tätä ketjua kotonaan googlekääntäjällä ja huomas että alkaa aikuisia olla harmissaan. Veti työkaluvyön tiukalle ja pääedellä serverihuoneeseen hommiin :sgiggle:
 

klasunen

Haluamani titteli on asiaton
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
166
Ite aina vetäny hiirellä, niin kysyn että onko ohjaimella parempi ”suorityskyky” olettaen että on jo tottunu sen käyttöön..
Eli hiiri vs padi?
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 561
Ite aina vetäny hiirellä, niin kysyn että onko ohjaimella parempi ”suorityskyky” olettaen että on jo tottunu sen käyttöön..
Eli hiiri vs padi?
Minä tähtään hiirellä paremmin mutta kaiken muun teen ohjaimella paremmin kuin hiiri/näppis yhdistelmällä. Nautinnollisempaa kokonaisuudessaan pad:llä pelaaminen niin sillä pääasiassa menty vuosikausia. Aikoinaan pelasin hiiri/näppiksellä pelkästään.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 181
25 vuotta pelkästään hiiri/näppis kombolla, nyt viimeisen 4 vuotta kaikki pelit pädillä. Ei ole paluuta enää vanhaan. Pädillä kaikki sujuu nykyään paremmin kunhan siihen ensin kunnolla tottui.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 591
Viestejä
4 205 497
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom