Call of Duty: Modern Warfare III (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Uuden Season 4:n alkaessa on taas FREE WEEKEND! Lisäksi on DOUBLE XP EVENT.
Pääsee taas lahtaamaan zombeja! Tai kokeilemaan, selviääkö hengissä multiplayerissä...
 
Viimeksi muokattu:
Moi,
Mielenkiinnosta kyselisin, minkälaisia latensseja saatte peleihin? millä yhteysmuodolla ja pelialustalla? Itselläni Dna:n "pitkä vanha kupari" ja pyörii 50-60ms... Alusta: PS5
 
Moi,
Mielenkiinnosta kyselisin, minkälaisia latensseja saatte peleihin? millä yhteysmuodolla ja pelialustalla? Itselläni Dna:n "pitkä vanha kupari" ja pyörii 50-60ms... Alusta: PS5

Parhaimmillaan taitaa olla 30-40ms PC:llä. DNA taloyhtiölaajakaista (kuitu) ja ethernetillä yhteys reitittimelle. En muista että olisi ollut juuri koskaan alle 30ms.
 
Samaa luokkaa itellä, kuitu talossa ja ethernet reitittimelle.

Voi olla että 20ms on joskus vilkutellut mutta 30-40ms se perusviive.
 
Moi,
Taas tietämäton hieman kyselee...
Löysin tällaisen sivuston: Call of Duty: Modern Warfare 3 Dedicated Servers Locations have been Released
Jos kerran Helsingissä on serveri, eikö silloin pelilatenssi pitäisi olla aika pieni? Eikös se sitten ohjautuisi Helsingistä pelatessa sen Helsingin kautta ainakin...?
Olen ymmärtänyt, että Suomi-Amerikka ping olisi noin 40-50ms...

Olen ihan amatööri näissä ping asioissa, mutta olisihan se kiva joskus pelissä saada sellainen alle 10 ping... :)
Kiitos vastauksista / oikaisuista tietämykseeni.
 
Olen ymmärtänyt, että Suomi-Amerikka ping olisi noin 40-50ms...

Jenkkeihin ping on valitettavasti pidempi. Keski- tai Etelä-Eurooppaan menee se 40-50 ms. Jenkkeihin sitten lähemmäs 100 ms. Mutta tuo oli kyllä ylläri, että Helsingissä olisi serveri. Jos siinä olisi kiinni, niin pingin luulisi olevan kyllä jotain todella matalaa ja siis paljon vähemmän kuin nykyinen 25-40 ms.
 
Jenkkeihin ping on valitettavasti pidempi. Keski- tai Etelä-Eurooppaan menee se 40-50 ms. Jenkkeihin sitten lähemmäs 100 ms. Mutta tuo oli kyllä ylläri, että Helsingissä olisi serveri. Jos siinä olisi kiinni, niin pingin luulisi olevan kyllä jotain todella matalaa ja siis paljon vähemmän kuin nykyinen 25-40 ms.
Toki Suomessa varmaa niin vähän pelaajia ettei koskaan käytännössä matchmaking saa sinne peliä pystyyn vaan lähes aina pyöritään jollain keskieuroopan servulla.
 
Kaveri tuossa selitti, että osa noista multi peleistä luodaan nopeimman netti yhteyden koneella. Eli kaikissa peleissä ei varsinaista peliä pyöritä keskus-serveri, vaan osa pelistä pyörii koti käyttäjällä. Yleensä sillä nopeimman netti/kone tehon omaavalla.

Tuo kuulostaisi omiin havaintoihin järkeen käyvältä. Kaverit joiden kanssa pelaan, aina toivovat minun vaihtavan valokuitu-yhteyden takas 4G yhteyteen. Muuten tuntuu tulevan turpaan koko ajan. Tai sitten peliseuraa haetaan sen mukaan jolla on tiimissä huonoin ping.
En tiedä miten tuo on, mutta selkeä ero on havaittavissa käytettäessä kahta eri netti nopeutta. Random haulla helpompaa vastusta tulee vaste-ajan ollessa suurempi.
 
Pitkästä aikaa tuli pelailtua, eipä siinä mitään ihan hauskaa räimettä pienissä määrin.

Tuli vaan vähän yllärinä että mikä tää pysyvä double xp skini läppä on?
Jos kaverilla ja sulla on vajaan parin kympin "party" skini pääl, saatte pysyvän tupla xp:n ja vissiin peräti battle passiin myös. :lol:
Onhan se pitkään ollut selvää, että pelisarjaa kehitetään aika raa'asti dollarit silmissä mutta tää on jo aika veikeetä. Toki sinänsä tämä ei tuo mitään etua, mutta nopeuttaa se aika hyvin uusien aseiden ja tai uusien metakilkkeiden avaamista post-patch.

Harmi että noi kaikki skinit näyttää olevan jotain dorkaa, mil-sim party skin pöytään niin voisi jopa ostaa ton boostin takia. Sen verran vähän nykyään pelitunteja, että menee aika suuri osa ajasta aina kaiken availuun.
Ei nyt pitäisi tukea tuollaista, mutta eipä tuolla massassa mitkään protesti ostamattomuudet missään tunnu.

Kaveri tuossa selitti, että osa noista multi peleistä luodaan nopeimman netti yhteyden koneella. Eli kaikissa peleissä ei varsinaista peliä pyöritä keskus-serveri, vaan osa pelistä pyörii koti käyttäjällä. Yleensä sillä nopeimman netti/kone tehon omaavalla.
Tätä ei kyllä ole lähivuosien codeissa enää ollut käytössä, tai siis on mutta se on ilmeisesti äärettömän harvinaisissa tilanteissa varalla.
Se myös näkyy jotenkin ja muistan viimeiseen viiden codin aikana nähneen kerran tän tilanteen.

Itse asiassa äskettäin tuli vielä sellainen, että peräti omat privapelit pyörii dedicated servulla. Tässä saattoi olla sellainen, että sun piti ruksata boksi sille mutta joka tapauksessa.
Tämä oli jo aika yllätys, koska luulisi ettei ne sellaisesta huvista maksaisi servereitä.
 
MWIII-S5-ANNOUNCEMENT-TOUT-FINAL.jpg


Fully Revealed: Season 5 Content Drop for Modern Warfare III, Call of Duty: Warzone, and Call of Duty: Warzone Mobile

https://www.callofduty.com/blog/2024/07/call-of-duty-modern-warfare-iii-warzone-wzm-season-5-essential-maps-modes-zombies-announcement

Season 5 for Call of Duty: Modern Warfare III, Call of Duty: Warzone, and Call of Duty: Warzone Mobile goes live on Wednesday, July 24 beginning at 9 AM PT across all platforms.
 
Alkaa Xdefiant maistumaan paremmalta Codyn jatkuvien ongelmien vuoksi. Tänään ensin Codyn käynnistys, peli käynnistyy ja ei muuta kuin uudelleen käynnistys.
Ensimmäinen peli, heittää ulos ennen kuin pääsee peliin. Uusi yritys. Pääset peliin joka on jo puolessa välissä. Synnyt tulimyrskyyn ja kuolet ennen kuin ehdit tekemään mitään.
Tämä toistuu vielä kaksi kertaa. Pelin loppu sujuu ihan ok.
Seuraava peli kun luulet pääseväsi heti erän alussa mukaan. Oho, peli heittääkin takaisin menuun ja uusi pelin haku. Pääsee taas keskelle peliä josta omalta puolelta puolet jo lopettanut.
Tässä vaiheessa peli poikki ja Xdefianteen :D
 
Itsellä taas Xdefiant lähti poistoon kun pre-season loppui. Oli niin puuduttavaa ja season 1 paljastu pay-to-win paskeeksi. Joten pelataan sitten codia jos tämän tyylisiä haluaa pelata. MW3:ssa sentään saa armory unlockeilla auki aiempien seasonien aseet ilmaiseksi.
 
Olipas kiva temppu. Tuosta vaan napattiin 13 tokenia jälleen pois, eli passista kohdat 3 ja 4 nollattiin toisen kerran. Yhden kerran voin hyväksyä mahdollisena virheenä, mutta ei enää toista kertaa.

Pelasin uudelleen tokenit tuolla small map mosh pitissa ja avasin kyseiset kohdat uudelleen, niin tuli päivitys joka poisti tokenit toistamiseen.


codii.jpg



On jotenkin kornia, että tarjotaan rahalla ostaa kyseiset saavutukset takaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Olipas kiva temppu. Tuosta vaan napattiin 13 tokenia jälleen pois, eli passista kohdat 3 ja 4 nollattiin toisen kerran. Yhden kerran voin hyväksyä mahdollisena virheenä, mutta ei enää toista kertaa.

Pelasin uudelleen tokenit tuolla small map mosh pitissa ja avasin kyseiset kohdat uudelleen, niin tuli päivitys joka poisti tokenit toistamiseen.


codii.jpg



Tähän loppui sitten pelaaminen kyseistä peliä. On jotenkin kornia, että tarjotaan rahalla ostaa kyseiset saavutukset takaisin.
Olen kerran (joskus ehkä puolivuotta sitten) saanut ylimääräisen sektorin unlockattua, kun tokenit ei vähentyneetkään. Sen jälkeen meni tokenit miinukselle ja siitä vähänaikaa, oli kertymiset aivan sekaisin. Avattua sektoria en kuitenkaan koskaan menettänyt -tosi kiva, että näiden kanssa sekoilu senkun jatkuu vain
 
Olipas kiva temppu. Tuosta vaan napattiin 13 tokenia jälleen pois, eli passista kohdat 3 ja 4 nollattiin toisen kerran. Yhden kerran voin hyväksyä mahdollisena virheenä, mutta ei enää toista kertaa.

Pelasin uudelleen tokenit tuolla small map mosh pitissa ja avasin kyseiset kohdat uudelleen, niin tuli päivitys joka poisti tokenit toistamiseen.


codii.jpg



Tähän loppui sitten pelaaminen kyseistä peliä. On jotenkin kornia, että tarjotaan rahalla ostaa kyseiset saavutukset takaisin.
Eipä ole tuollaista ongelmaa tullut vastaan kun on Tokenien automaattinen käyttö käytössä...ootko tuota laittanut päälle?
 
Eipä ole tuollaista ongelmaa tullut vastaan kun on Tokenien automaattinen käyttö käytössä...ootko tuota laittanut päälle?
Itse asiassa otin tuon automaattisen käytön pois noin 2 kuukautta sitten. Haluan itse klikata passin kohdat auki. Samalla on kiva seurata aseita, mitä sillä avataan.
 
Kappas. Nyt passi on palautunut noin viikon takaiseen tilanteeseen. Kohta 3 on jälleen täynnä ja 4 avaamatta. Tokeneita on palautettu 4kpl.
Selkeästi on jotain tapahtunut, palautettu pelin tilanne usean päivän taakse. :cool:

codi2222222.jpg
 
Ei nyt suoraan liity aiheeseen, mutta perjantaina julkaistaan COD MWR ’modi’, joka on siis porttaus MW2:sta MWR:n päälle. Sisältää siis kaikki mapit + aseet + killstreakit + prestiget, camot, jne. Mapeissa mukana myös MWR:n mapit, sekä jotain MW2R:n kampanjasta portattuja kenttiä. (54 yhteensä)

Tulihan sitä ostettua alennuksesta MWR tätä varten. Nyt vain sitten toivomaan onnistunutta julkaisua ja sitä, että MS:n alaisuudessa Activision ei niin herkästi lähtisi mitään C&D -kirjeitä lähettämään. Sen verran kovat nostalgiapärinät tuosta sain ainakin itse!

Tässä vielä joku nopea video alle:
 
Viimeksi muokattu:
Ei nyt suoraan liity aiheeseen, mutta perjantaina julkaistaan COD MWR ’modi’, joka on siis porttaus MW2:sta MWR:n päälle. Sisältää siis kaikki mapit + aseet + killstreakit + prestiget, camot, jne. Mapeissa mukana myös MWR:n mapit, sekä jotain MW2R:n kampanjasta portattuja kenttiä. (54 yhteensä)

Tulihan sitä ostettua alennuksesta MWR tätä varten. Nyt vain sitten toivomaan onnistunutta julkaisua ja sitä, että MS:n alaisuudessa Activision ei niin herkästi lähtisi mitään C&D -kirjeitä lähettämään. Sen verran kovat nostalgiapärinät tuosta sain ainakin itse!

Tässä vielä joku nopea video alle:

Video alkoikin sitten hyvällä esimerkillä miksi en tule koskemaan pitkällä tikullakaan :) Tuon idiotismin kun joskus saisivat codeista korjattua pois.
 
Video alkoikin sitten hyvällä esimerkillä miksi en tule koskemaan pitkällä tikullakaan :) Tuon idiotismin kun joskus saisivat codeista korjattua pois.
Jaa niin ”quickscopetus”? Tuohon aikaan oli kyllä pelin suola, mutta tuossa täytyy kuitenkin muistaa, että kyseessä on botteja vastaan tehdystä promovideosta. Ei se niin paljoa silloin ainakaan itseäni häirinnyt, tai ainakin näin muistan :D
 
Jaa niin ”quickscopetus”? Tuohon aikaan oli kyllä pelin suola, mutta tuossa täytyy kuitenkin muistaa, että kyseessä on botteja vastaan tehdystä promovideosta. Ei se niin paljoa silloin ainakaan itseäni häirinnyt, tai ainakin näin muistan :D
Omasta puolesta fps-peleistä saisi poistaa sniput ja haulikot kokonaan ja autopeleistä driftauksen ja gymkhanan :)
 
Omasta puolesta fps-peleistä saisi poistaa sniput ja haulikot kokonaan ja autopeleistä driftauksen ja gymkhanan :)
No jossain isommissa mapeissa (tyyliin Warzone, Bäfä jne.) ne on ihan fine, mutta näistä CoDin postimerkin kokoisista ADHD mapeista voisi kyllä sniput karsia. Haulikot sen sijaan on just noihin luotuja.

Tuli tää GamePassista ladattua, kun en ajatellut enää euroja näihin käyttää (pelasin MW2019-Vanguard aikoinaan ja sitten kyllästyin). Kampanja tuli pelattua läpi ja oli mielestäni taas erinomaista mäiskettä, vähän MGS vibojakin toisinaan. Joskin hieman lyhyt. Pelannut kampanjan jokaisesta näistä joten tuo juonikin on osa miks tykkään.

Muuten tullut vaan kerran käytyä Multiplayer-puolella todetakseen ettei jaksa ja huvita (btw. noita snipusankareita oli siellä heti), Zombiesia jonkun verran pelaillut, mutta kun tuo Delta Force julkaistaan menee tämä todennköisesti deleteen.
 
Jos ei ole ikinä tottunut quickscopettamiseen CoDeissa niin hieman vaikeaahan se on tottua asiaan mutta voin sanoa että ihan jokusen tunnin ja yö tullu hakattua MW2 aikoinaan (tosin silloisen piraattiversion alterIWnetin servuilla) että en oo odottanut mitään Call of Duty pelisarjaan liittyvää peliä näin paljon kuin tätä modia. Sormet ja varpaat ristissä elän että Activision ei sulje servuja ainakaan kovin nopeeta, onhan tässä erona nyt että joudut ostamaan sen pelin. Aikasemmat modit kun on ollut niin päässyt crackatyillakin kopioilla pelaamaan niin se on voinu olla se miks Activision laittanu lakimiehet hommiin.

Hiton hauskaa päästä 3 line mappeihin taas juoksentelemaan eikä ole neliön muotoisia mappeja mitkä on sontaa, kylkeen joku umppi silulla nii ai että!
 
Niinhän siinä sitten kävi, että Activision ilmeisesti pisti C&D:t tulille ja unelma MW2:sta jäi vain.. Noh unelmaksi..
 
Palataan nyt vielä kerran tähän. Eli modihan löytyy kuitenkin ja on täysin pelattavissa. Kyllä nyt sai Activision pitkää nenää, sillä pelaajia riittää, ja sen sijaan että ihmiset olisivat ostaneet MWR tätä varten, niin uskaltaisin väittää, että 90% pelaajista pelaa piraattiversiolla refundin jälkeen. Siinä menettivät rahan lisäksi todella maineensa lopullisesti. Eivätkä edes saaneet sitä mitä halusivat.

Itse pelihän on ihan huippua, mitä nyt kuonoon tuli niin kovaa, etten muista koska viimeksi. Mutta dedikoidut serverit tuovat jo itsessään niin paljon peli-iloa, että ei uskoisikaan. Eipä tämän jälkeen paljoa maistu hypätä kuratoituun SBMM -kokkareen keskelle…
 
Palataan nyt vielä kerran tähän. Eli modihan löytyy kuitenkin ja on täysin pelattavissa. Kyllä nyt sai Activision pitkää nenää, sillä pelaajia riittää, ja sen sijaan että ihmiset olisivat ostaneet MWR tätä varten, niin uskaltaisin väittää, että 90% pelaajista pelaa piraattiversiolla refundin jälkeen. Siinä menettivät rahan lisäksi todella maineensa lopullisesti. Eivätkä edes saaneet sitä mitä halusivat.

Itse pelihän on ihan huippua, mitä nyt kuonoon tuli niin kovaa, etten muista koska viimeksi. Mutta dedikoidut serverit tuovat jo itsessään niin paljon peli-iloa, että ei uskoisikaan. Eipä tämän jälkeen paljoa maistu hypätä kuratoituun SBMM -kokkareen keskelle…

Onko näissä modihommissa kuinka selkeä vaara että on tuolla seassa wallhack / aimbot maalina?

Alkaa jopa "kuratoitu SBMM" maistua sen jälkeen kuin 14. kerran peräkkäin lentävä Haulikko-Ninja ampuu otsaan ennen kuin ehtii mitään tehdä :)
 
Onko näissä modihommissa kuinka selkeä vaara että on tuolla seassa wallhack / aimbot maalina?
No jos et hardcorea pelaa nii kyllähän siellä killcamit on, se että kuinka hyvin huijari osaa piilottaa sen että näkee seinän läpi millon tuut nii on sitten eri asia. Ja kai niitä dediservujen adminit jonku verra speccaa

Alkaa jopa "kuratoitu SBMM" maistua sen jälkeen kuin 14. kerran peräkkäin lentävä Haulikko-Ninja ampuu otsaan ennen kuin ehtii mitään tehdä :)

Oman kokemuksen perusteella se sama haulikkojäbä tulis joka tapauksessa vastaan SBMM matsissa. Sehän siinä onkin ongelma että kun pelaajaa heitetään päädystä päätyyn niin kuka jaksaa sitä vuoristorataa? En minä ainakaa, välillä tulee parempia pelaajia vastaan ja elämä jatkuu.

Ja yks mikä on parempaa näissä dediservuissa on että ei oo juuri mahdollisuutta (ymmärtääkseni) RCE (Remote Control Executive) koodeille jotka on sitten taas mahdollisia ihan Activisionin omilla servuilla vanhemmissa pelisarjan peleissä kun eivät päivitä tarpeeksi anticheattia niin ne pääsee sitten läpi.
 
14. kerran peräkkäin lentävä Haulikko-Ninja ampuu otsaan ennen kuin ehtii mitään tehdä :)
Minkälainen pelaaja on "lentävä Haulikko-Ninja"?
Onko se pelaaja, jolla on kummassakin kädessä katkaistu haulikko ja hyppii laatikoiden päällä aropupuna, vai automaatti haulikkoa kantava jyrä, joka menee juosten eteenpäin hyppimättä.
Kiva nimitys sinällä. Minkä näköistä camoa kyseinen pelaaja/pelaajat käyttää vai onko tuo vain yleisnimitys.

Mielenkiinnosta kyselen, koska pelaan aika paljon haulikolla pikku mappeja. Haulikko on tuollainen tosi kova jyrä, jolla pystyy laittaa nurin kolmekin pelaajaa ahtaassa paikassa.
 
Viimeksi muokattu:
Minkälainen pelaaja on "lentävä Haulikko-Ninja"?
Onko se pelaaja, jolla on kummassakin kädessä katkaistu haulikko ja hyppii laatikoiden päällä aropupuna, vai automaatti haulikkoa kantava jyrä, joka menee juosten eteenpäin hyppimättä.
Kiva nimitys sinällä. Minkä näköistä camoa kyseinen pelaaja/pelaajat käyttää vai onko tuo vain yleisnimitys.

Mielenkiinnosta kyselen, koska pelaan aika paljon haulikolla pikku mappeja. Haulikko on tuollainen tosi kova jyrä, jolla pystyy laittaa nurin kolmekin pelaajaa ahtaassa paikassa.

Pienissä mapeissa, nopea tempoinen veitikka haulikolla joka vaikuttaa lähes pysäyttämättömältä.
Jyrääminen ja pomppiminen toimii molemmat, tässä tapauksessa pelmahtaa kulman takaa hypyllä eteen.
Ihan vaan yleisnimitys lähinnä kuitenkin. Haulikollahan on mukava räiskiä menemään, juokseminen ja pomppinen jne. kuuluu asiaa.
 
Minkälainen pelaaja on "lentävä Haulikko-Ninja"?
Onko se pelaaja, jolla on kummassakin kädessä katkaistu haulikko ja hyppii laatikoiden päällä aropupuna, vai automaatti haulikkoa kantava jyrä, joka menee juosten eteenpäin hyppimättä.
Kiva nimitys sinällä. Minkä näköistä camoa kyseinen pelaaja/pelaajat käyttää vai onko tuo vain yleisnimitys.

Mielenkiinnosta kyselen, koska pelaan aika paljon haulikolla pikku mappeja. Haulikko on tuollainen tosi kova jyrä, jolla pystyy laittaa nurin kolmekin pelaajaa ahtaassa paikassa.
Oma kokemus haulikolla pelaamisesta on että sillä ei tee yhtään mitään. 2-3 osumaa tarvitsee tappamiseen mutta siinä ajassa kun haulikosta on saanut ulos sen 2 laukausta niin vastapuoli on tyhjännyt jo puoli lipasta smg:stä ja tappanut.

Ja muutenkin nuo ei tunnu tekevän mitään lyömäetäisyyttä pidemmältä.
 
Oma kokemus haulikolla pelaamisesta on että sillä ei tee yhtään mitään. 2-3 osumaa tarvitsee tappamiseen mutta siinä ajassa kun haulikosta on saanut ulos sen 2 laukausta niin vastapuoli on tyhjännyt jo puoli lipasta smg:stä ja tappanut.

Riippuu paljon kentästä ja haulikosta. Osa tappaa laakista (läheltä) ja toisaalta esim. Riveterissä on melkoisen nopea sarjatuli (tyyliin 7 Hz) jolla saa rumaa jälkeä aikaan. Mutta jos etäisyyttä on liikaa niin eipä niillä saa helposti tehtyä mitään.
 
Ja HC tilassa mieluusti. Pistoolit ja haulikot yms. turhauttaa Coressa jos on tottunut enempi pelaamaan HC:ta.
Melee aseena tyhjä muovipussi ja tulee sitte sen kanssa sieltä läpsimään.
 
Pientä päivitystä pukkaa. Vai onko Microsoft storen versio niin typerä, että se lataa jokaisella päivityksellä aina koko pelin uudelleen?

1724262515991.png

New Map Variant
Ink House (6v6, Stash House Variant)

Return to Palo Alto as Stash House gets the cel-shaded, inked look.

New Modes
Fishfection

Eliminated Survivors become Infected fish. Infect everyone, or survive the game to win.



Paintball

Paintball weapons and ammunition with enhanced sliding movements. Defeat the enemy team. All weapons are 1 shot kills.



Defuse or Destroy

Defend or Destroy the objective. No respawning.



Cyber Attack

Back by popular demand. Retrieve the EMP device and plant it near the enemy's Data Center.

New Weapons
Torque 35 (Launcher, Week 5 Challenges)

A combat-ready compound bow with a 60lbs draw weight capable of taking down large prey. Certain types of arrows are retrievable after being fired.



Spear (Melee, Battle Pass)

Channel your inner spartan with this razor-sharp, serrated spear. This weapon boosts melee reach and can be thrown at enemies.

New Aftermarket Parts
JAK Deathmarch (BAL-27 Assault Rifle, Week 6 Challenges)

This aftermarket part replaces standard ammo with high-voltage power cells and the barrel with a photonic scatter barrel. Fire a spread of lethal laser blasts that take down enemies at short range.



JAK Devastators (Reclaimer 18 Shotgun, Week 7 Challenges)

Dual-wield Reclaimer 18 shotguns and become a mobile artillery barrage with this aftermarket part. Accuracy and recoil control are minimal, but destruction is maximized.

New Events
Wildlife Most Wanted (August 21 - August 28)

It's time to unleash your inner animal! Complete event challenges or earn XP to unlock wild rewards



Emotional Overdrive (September 12 - September 18)

Don't rage quit just yet! Earn XP in-game to unlock slightly cursed rewards.

Global
Stability & Performance

  • Implemented additional performance improvements for Xbox One consoles.
  • Addressed an issue related to system language causing PC Game Pass players to crash.
Customization
  • Fixed an issue causing Combat Knife Blueprints to appear as the base weapon.
  • Increased the emissive intensity of the Royal Helix Camo.
  • Reverted the color of the Azure Refract Camo to pink.
  • Corrected the appearance of the Cat-Girl Smile Camo on BlackCell Blueprints.
  • Corrected the animation for the Stabbed… A Lot and A Bit Stabby Finishing Moves.
Multiplayer
UIX

  • Added a Customize tab to the Armory Unlocks menu for Calling Cards, Emblems, and other cosmetic items.
  • Bug Fixes
    • Fixed an exploit allowing Conversion Kits to be equipped with incompatible Attachments.
    • Voice chat indicators now respect the HUD safe area.
    • Placeholder information is no longer displayed upon unlocking the JAK Decimator Conversion Kit.
    • Fixed an error caused by adding Orion Camo to Tracked Challenges.
    • Fixed an issue causing incorrect Challenge completion targets to be displayed in the Tracker Challenges widget.
    • Corrected the descriptions and pros/cons of several Attachments to accurately reflect their statistics.
Progression
  • Added missing Armory Unlock Challenge for the Monolithic Suppressor S Attachment for the Rival-9 Submachine Gun.
Maps
  • Dome
    • Fixed an issue preventing the Mosquito Drone Killstreak from targeting enemy players.
  • Get High
    • Fixed an issue preventing the Mosquito Drone Killstreak from targeting enemy players.
    • Corrected the flight height of the Counter UAV Killstreak to allow destruction.
Modes
  • COD Warrior
    • Fixed an issue causing players to become stuck in a round transition state.
  • Free-for-All
    • Fixed an issue causing the Guardian-SC, EMP, and Suppression Mine to not impact enemy players.
  • Kill Confirmed
    • Corrected the mode icon displayed during the lobby countdown.
Weapons & Attachments
Assault Rifles

  • DG-56
    • Increased lower torso damage multiplier from 1x to 1.1x (+10%).
  • M4 (MWII)
    • Removed duplicate VX Pineapple and FSS Sharkfin 90 Underbarrel Attachments.


Battle Rifles

  • BAS-B
    • Increased upper leg, lower leg, and foot damage multipliers from 1x to 1.1x (+10%).
With the BAS-B, shots that land below the waist now deal damage equal to those that hit the torso.
  • MTZ-762
    • Increased maximum damage range from 29.2m to 33m (+13%).
  • FTAC Recon (MWII)
    • Increased near-medium damage from 43 to 50 (+16%).
    • Increased medium damage from 41 to 50 (+22%).
    • Increased far-medium damage from 38 to 45 (+18%).
    • Increased minimum damage from 38 to 40 (+5%).


Submachine Guns

  • Rival-9
    • JAK Headhunter Carbine Conversion Kit
      • Fixed an issue preventing the Quartermaster Suppressor Muzzle Attachment from properly equipping.


Light Machine Guns

  • Pulemyot 762
    • Decreased sprint to fire time from 285ms to 262ms (-8%).
    • Decreased aim down sight time from 450ms to 420ms (-7%).
    • Increased rate of fire from 492rpm to 545rpm (+11%).
    • Increased neck damage multiplier from 1.1x to 1.2x (+10%).
    • Increased lower torso and hand damage multipliers from 1x to 1.1x (+10%).
  • RPK (MWII)
    • JAK Cataclysm Conversion Kit
      • Increased incoming flinch from 0.17n to 0.68n (+300%).
      • Increased hipfire spread minimum from 3.6deg/s to 10deg/s (+178%).
      • Increased hipfire spread maximum from 9deg/s to 14deg/s (+56%).
      • Increased recoil gun kick from 23.16deg/s to 38.60deg/s (+67%).
      • Increased horizontal recoil from 18.63deg/s to 23.29deg/s (+25%).
      • Increased vertical recoil from 56.45deg/s to 94.08deg/s (+67%).


Marksman Rifles

  • MCW 6.8
    • Increase rate of fire from 316rpm to 353rpm (+12%).
    • Increased lower torso damage multiplier from 1x to 1.2x (+20%).
  • SP-R 208 (MWII)
    • Removed incompatible Paracord Grip Underbarrel Attachment.


Handguns

  • P890 (MWII)
    • Akimbo P890 Rear Grip
      • Decrease hipfire spread by 20%.
      • Decrease damage range penalty by 20%.
  • .50 GS (MWII)
    • Akimbo .50 GS Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 10%.
      • Decreased damage penalty by 10%.
  • X12 (MWII)
    • Akimbo X12 Rear Grip
      • Removed hipfire spread penalty.
      • Removed damage range penalty.
  • Basilisk (MWII)
    • Akimbo Basilisk Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 10%.
      • Decreased damage penalty by 10%.
  • FTAC Siege (MWII)
    • Akimbo FTAC Siege Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 20%.
      • Decreased damage range penalty by 20%.
  • GS Magna (MWII)
    • GS Magna Akimbo Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 10%.
      • Decreased damage penalty by 10%.
  • 9mm Daemon (MWII)
    • Akimbo 9mm Daemon Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 10%.
      • Decreased damage penalty by 10%.
  • X13 Auto (MWII)
    • Akimbo X13 Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 40%.
      • Decreased damage range penalty by 20%.
With these changes, the average time-to-kill of MWII Akimbo Handguns is now competitive with MWIII Akimbo Handguns. Thus, we’ve opted to improve the usability of these weapons rather than outright removing the inherited damage penalty.
Perks
  • Infantry Vest
    • Added a second Gear Perk slot.
Note: This change does not apply to Ranked Play.
Killstreaks
  • I.M.S.
    • Increased the hitbox size of explosives to further allow counterability.
    • Increased enemy detection radius from 10.2m to 12.7m (+25%).
    • Decreased duration for explosive to reach its vertical apex from 2s to 1.5s (-25%).
  • Mortar Strike
    • Fixed an issue preventing announcer voicelines from acknowledging kills.
  • Carpet Bomb
    • Fixed an issue preventing announcer voicelines from acknowledging kills.
  • Advanced UAV
    • Enemy players equipped with Ghost T/V Camo Gear or Assassin Vest are no longer demoted to a dot indicator on the minimap.
Zombies
UIX

  • Bug Fixes
    • Fixed a missing subtitle for Ravenov after killing the Dokkaebi Warlord.
Gameplay
  • Fixed an issue causing inconsistent damage in hipfire compared to aiming down sights
Weapons & Attachments
Shotguns

  • Reclaimer 18 Pack-a-Punched
    • Removed increased ammunition capacity.
    • Increased damage scale from 2x to 3x.
    • Increased damage range scale from 3x to 4x.
 
Oma kokemus haulikolla pelaamisesta on että sillä ei tee yhtään mitään. 2-3 osumaa tarvitsee tappamiseen mutta siinä ajassa kun haulikosta on saanut ulos sen 2 laukausta niin vastapuoli on tyhjännyt jo puoli lipasta smg:stä ja tappanut. Ja muutenkin nuo ei tunnu tekevän mitään lyömäetäisyyttä pidemmältä.
Testaa ihmeessä haulikoista Riveter. Se on automaatti ja viritä siihen kuvan mukaiset kilkkeet.
Noin se on kuin Aku Ankan Roopella oleva trumpetti pyssy. Sitä ammutaan lonkalta ilman tähtäimiä. Riittää, että piippu on edes sinne päin. Joka laukaus sylkee 4kpl susihauleja ja tappavat kertalaakista jos ammut läheltä. Vaikka et suoraan osuisikaan, hajonnasta johtuen joku niistä aina kopsahtaa kohteeseen.
Siinä on myös tämän haulikon mukava puoli. Heitto laukaus kohteeseen rikkoo konsoli/pädi pelaajien auto-aimin.
Jotta haulikko olisi tappavampi, niin laita siinä oleva tulenheitin yhteen sopivaan näppäimeen, että kun olet ampunut 30 laakia niin pystyt oikeasti aiheuttamaan kunnon paniikin vihuille;)

Haulikko.jpg


Ja ennen kaikkea pidä hauskaa.
 
Testaa ihmeessä haulikoista Riveter. Se on automaatti ja viritä siihen kuvan mukaiset kilkkeet.
Noin se on kuin Aku Ankan Roopella oleva trumpetti pyssy. Sitä ammutaan lonkalta ilman tähtäimiä. Riittää, että piippu on edes sinne päin. Joka laukaus sylkee 4kpl susihauleja ja tappavat kertalaakista jos ammut läheltä. Vaikka et suoraan osuisikaan, hajonnasta johtuen joku niistä aina kopsahtaa kohteeseen.
Siinä on myös tämän haulikon mukava puoli. Heitto laukaus kohteeseen rikkoo konsoli/pädi pelaajien auto-aimin.
Jotta haulikko olisi tappavampi, niin laita siinä oleva tulenheitin yhteen sopivaan näppäimeen, että kun olet ampunut 30 laakia niin pystyt oikeasti aiheuttamaan kunnon paniikin vihuille;)

Haulikko.jpg


Ja ennen kaikkea pidä hauskaa.
Itse pelailen aseita läpi jotta saan niihin kaikkiin max lvl :)
 
Pientä päivitystä pukkaa. Vai onko Microsoft storen versio niin typerä, että se lataa jokaisella päivityksellä aina koko pelin uudelleen?

1724262515991.png

New Map Variant
Ink House (6v6, Stash House Variant)

Return to Palo Alto as Stash House gets the cel-shaded, inked look.

New Modes
Fishfection

Eliminated Survivors become Infected fish. Infect everyone, or survive the game to win.



Paintball

Paintball weapons and ammunition with enhanced sliding movements. Defeat the enemy team. All weapons are 1 shot kills.



Defuse or Destroy

Defend or Destroy the objective. No respawning.



Cyber Attack

Back by popular demand. Retrieve the EMP device and plant it near the enemy's Data Center.

New Weapons
Torque 35 (Launcher, Week 5 Challenges)

A combat-ready compound bow with a 60lbs draw weight capable of taking down large prey. Certain types of arrows are retrievable after being fired.



Spear (Melee, Battle Pass)

Channel your inner spartan with this razor-sharp, serrated spear. This weapon boosts melee reach and can be thrown at enemies.

New Aftermarket Parts
JAK Deathmarch (BAL-27 Assault Rifle, Week 6 Challenges)

This aftermarket part replaces standard ammo with high-voltage power cells and the barrel with a photonic scatter barrel. Fire a spread of lethal laser blasts that take down enemies at short range.



JAK Devastators (Reclaimer 18 Shotgun, Week 7 Challenges)

Dual-wield Reclaimer 18 shotguns and become a mobile artillery barrage with this aftermarket part. Accuracy and recoil control are minimal, but destruction is maximized.

New Events
Wildlife Most Wanted (August 21 - August 28)

It's time to unleash your inner animal! Complete event challenges or earn XP to unlock wild rewards



Emotional Overdrive (September 12 - September 18)

Don't rage quit just yet! Earn XP in-game to unlock slightly cursed rewards.

Global
Stability & Performance

  • Implemented additional performance improvements for Xbox One consoles.
  • Addressed an issue related to system language causing PC Game Pass players to crash.
Customization
  • Fixed an issue causing Combat Knife Blueprints to appear as the base weapon.
  • Increased the emissive intensity of the Royal Helix Camo.
  • Reverted the color of the Azure Refract Camo to pink.
  • Corrected the appearance of the Cat-Girl Smile Camo on BlackCell Blueprints.
  • Corrected the animation for the Stabbed… A Lot and A Bit Stabby Finishing Moves.
Multiplayer
UIX

  • Added a Customize tab to the Armory Unlocks menu for Calling Cards, Emblems, and other cosmetic items.
  • Bug Fixes
    • Fixed an exploit allowing Conversion Kits to be equipped with incompatible Attachments.
    • Voice chat indicators now respect the HUD safe area.
    • Placeholder information is no longer displayed upon unlocking the JAK Decimator Conversion Kit.
    • Fixed an error caused by adding Orion Camo to Tracked Challenges.
    • Fixed an issue causing incorrect Challenge completion targets to be displayed in the Tracker Challenges widget.
    • Corrected the descriptions and pros/cons of several Attachments to accurately reflect their statistics.
Progression
  • Added missing Armory Unlock Challenge for the Monolithic Suppressor S Attachment for the Rival-9 Submachine Gun.
Maps
  • Dome
    • Fixed an issue preventing the Mosquito Drone Killstreak from targeting enemy players.
  • Get High
    • Fixed an issue preventing the Mosquito Drone Killstreak from targeting enemy players.
    • Corrected the flight height of the Counter UAV Killstreak to allow destruction.
Modes
  • COD Warrior
    • Fixed an issue causing players to become stuck in a round transition state.
  • Free-for-All
    • Fixed an issue causing the Guardian-SC, EMP, and Suppression Mine to not impact enemy players.
  • Kill Confirmed
    • Corrected the mode icon displayed during the lobby countdown.
Weapons & Attachments
Assault Rifles

  • DG-56
    • Increased lower torso damage multiplier from 1x to 1.1x (+10%).
  • M4 (MWII)
    • Removed duplicate VX Pineapple and FSS Sharkfin 90 Underbarrel Attachments.


Battle Rifles

  • BAS-B
    • Increased upper leg, lower leg, and foot damage multipliers from 1x to 1.1x (+10%).

  • MTZ-762
    • Increased maximum damage range from 29.2m to 33m (+13%).
  • FTAC Recon (MWII)
    • Increased near-medium damage from 43 to 50 (+16%).
    • Increased medium damage from 41 to 50 (+22%).
    • Increased far-medium damage from 38 to 45 (+18%).
    • Increased minimum damage from 38 to 40 (+5%).


Submachine Guns

  • Rival-9
    • JAK Headhunter Carbine Conversion Kit
      • Fixed an issue preventing the Quartermaster Suppressor Muzzle Attachment from properly equipping.


Light Machine Guns

  • Pulemyot 762
    • Decreased sprint to fire time from 285ms to 262ms (-8%).
    • Decreased aim down sight time from 450ms to 420ms (-7%).
    • Increased rate of fire from 492rpm to 545rpm (+11%).
    • Increased neck damage multiplier from 1.1x to 1.2x (+10%).
    • Increased lower torso and hand damage multipliers from 1x to 1.1x (+10%).
  • RPK (MWII)
    • JAK Cataclysm Conversion Kit
      • Increased incoming flinch from 0.17n to 0.68n (+300%).
      • Increased hipfire spread minimum from 3.6deg/s to 10deg/s (+178%).
      • Increased hipfire spread maximum from 9deg/s to 14deg/s (+56%).
      • Increased recoil gun kick from 23.16deg/s to 38.60deg/s (+67%).
      • Increased horizontal recoil from 18.63deg/s to 23.29deg/s (+25%).
      • Increased vertical recoil from 56.45deg/s to 94.08deg/s (+67%).


Marksman Rifles

  • MCW 6.8
    • Increase rate of fire from 316rpm to 353rpm (+12%).
    • Increased lower torso damage multiplier from 1x to 1.2x (+20%).
  • SP-R 208 (MWII)
    • Removed incompatible Paracord Grip Underbarrel Attachment.


Handguns

  • P890 (MWII)
    • Akimbo P890 Rear Grip
      • Decrease hipfire spread by 20%.
      • Decrease damage range penalty by 20%.
  • .50 GS (MWII)
    • Akimbo .50 GS Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 10%.
      • Decreased damage penalty by 10%.
  • X12 (MWII)
    • Akimbo X12 Rear Grip
      • Removed hipfire spread penalty.
      • Removed damage range penalty.
  • Basilisk (MWII)
    • Akimbo Basilisk Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 10%.
      • Decreased damage penalty by 10%.
  • FTAC Siege (MWII)
    • Akimbo FTAC Siege Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 20%.
      • Decreased damage range penalty by 20%.
  • GS Magna (MWII)
    • GS Magna Akimbo Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 10%.
      • Decreased damage penalty by 10%.
  • 9mm Daemon (MWII)
    • Akimbo 9mm Daemon Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 10%.
      • Decreased damage penalty by 10%.
  • X13 Auto (MWII)
    • Akimbo X13 Rear Grip
      • Decreased hipfire spread by 40%.
      • Decreased damage range penalty by 20%.

Perks
  • Infantry Vest
    • Added a second Gear Perk slot.

Killstreaks
  • I.M.S.
    • Increased the hitbox size of explosives to further allow counterability.
    • Increased enemy detection radius from 10.2m to 12.7m (+25%).
    • Decreased duration for explosive to reach its vertical apex from 2s to 1.5s (-25%).
  • Mortar Strike
    • Fixed an issue preventing announcer voicelines from acknowledging kills.
  • Carpet Bomb
    • Fixed an issue preventing announcer voicelines from acknowledging kills.
  • Advanced UAV
    • Enemy players equipped with Ghost T/V Camo Gear or Assassin Vest are no longer demoted to a dot indicator on the minimap.
Zombies
UIX

  • Bug Fixes
    • Fixed a missing subtitle for Ravenov after killing the Dokkaebi Warlord.
Gameplay
  • Fixed an issue causing inconsistent damage in hipfire compared to aiming down sights
Weapons & Attachments
Shotguns

  • Reclaimer 18 Pack-a-Punched
    • Removed increased ammunition capacity.
    • Increased damage scale from 2x to 3x.
    • Increased damage range scale from 3x to 4x.
Ei tuo Battle.netissä ainakaan iso latausmäärältään ollut. Muuten kyllä laittaa näköjään melkein koko pelin tiedostot uusiksi levyllä. Battle.net tosin oli tehnyt jonkun preloadin jo aiemmin jota ilmeisesti Windowsin Store ei osaa tehdä joten ehkä siinä ero.
1724336163564.png
 
Mulla tais tulle eilen sellanen ~128GB imurointi kun käynnistin Battlenetin. Yleensä olleet jotain 20-30GB.
 
Kappas. Nyt passi on palautunut noin viikon takaiseen tilanteeseen. Kohta 3 on jälleen täynnä ja 4 avaamatta. Tokeneita on palautettu 4kpl.
Selkeästi on jotain tapahtunut, palautettu pelin tilanne usean päivän taakse. :cool:
Kolmisen viikkoa sitten ihmettelin kun tyhjentyy passi koko ajan. Nyt sitten ilmestyi 12 tokenia lisää. Eli 16kpl palauttivat jälkikäteen. Ei ne sittenkään hukkaan ole menneet, olivat näköään jossakin servereiden kadoksissa:cool:

Aika hienosti palautettu, viikkojen takaa. :thumbsup:
 
Kolmisen viikkoa sitten ihmettelin kun tyhjentyy passi koko ajan. Nyt sitten ilmestyi 12 tokenia lisää. Eli 16kpl palauttivat jälkikäteen. Ei ne sittenkään hukkaan ole menneet, olivat näköään jossakin servereiden kadoksissa:cool:

Aika hienosti palautettu, viikkojen takaa. :thumbsup:
Ne 10 tokenia tulivat kaikille (ehkä olit jo huomannut siitä ilmoituksen). Myös eventistä sai nyt aika helposti kaksi tokenia lisää.
Mutta ehkä antoivat tokeneita kaikille juuri sen takia, kun niitä oli hävinnyt joiltakin pelaajilta. Eivät varmaankaan tienneet tarkemmin, että ketkä tarvitsivat korjauksen.
 
Itse pelailen aseita läpi jotta saan niihin kaikkiin max lvl :)
Sama itekki xD vissii 3 viikkoo pelin omistanu ja lvl 655 tai jotai sinnepäi :rolleyes: viel muutama assault ja smg sekä lmg puuttuu et ois täydet.
Testaa ihmeessä haulikoista Riveter. Se on automaatti ja viritä siihen kuvan mukaiset kilkkeet.
Noin se on kuin Aku Ankan Roopella oleva trumpetti pyssy. Sitä ammutaan lonkalta ilman tähtäimiä. Riittää, että piippu on edes sinne päin. Joka laukaus sylkee 4kpl susihauleja ja tappavat kertalaakista jos ammut läheltä. Vaikka et suoraan osuisikaan, hajonnasta johtuen joku niistä aina kopsahtaa kohteeseen.
Siinä on myös tämän haulikon mukava puoli. Heitto laukaus kohteeseen rikkoo konsoli/pädi pelaajien auto-aimin.
Jotta haulikko olisi tappavampi, niin laita siinä oleva tulenheitin yhteen sopivaan näppäimeen, että kun olet ampunut 30 laakia niin pystyt oikeasti aiheuttamaan kunnon paniikin vihuille;)

Haulikko.jpg


Ja ennen kaikkea pidä hauskaa.
lasketaanko muute tuolla liekkarilla tehdyt tapot haulikolla tehdyks jos haulikossa kiinni?
 
Lasketaan käsittääkseni. Liekinheittimellä tykittelin jossain weekly-tehtävässä battle rifle tappoja muistaakseni.
No tää helpottaa jo kummasti ku tuntuu etten noita tappoja saa kunnolla ku muut vetää SMG:llä tai assaultilla. Ku muutama haulikko viel lukittu ja perhana ku kukaan meinaa kuolla ku koittaa niitä one shot one kill saada.
 
Tietääkö joku, miten ihmeessä lekalla (Sledgehammer) saa tehtyä 10 tappoa takaapäin? Ei vaan tajua, miten noita pitäisi tehd. Camo-haaste.
 
Tietääkö joku, miten ihmeessä lekalla (Sledgehammer) saa tehtyä 10 tappoa takaapäin? Ei vaan tajua, miten noita pitäisi tehd. Camo-haaste.

Eikös se oo ihan et selkää lyö sillä? ainaki joku melee haaste ku vaa hyökkäs takaapäi ni meni sillei?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 000
Viestejä
4 465 826
Jäsenet
73 879
Uusin jäsen
Torvelo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom