Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi,
Mielenkiinnosta kyselisin, minkälaisia latensseja saatte peleihin? millä yhteysmuodolla ja pelialustalla? Itselläni Dna:n "pitkä vanha kupari" ja pyörii 50-60ms... Alusta: PS5
Telian kuitu ja siinä 40ms PC:llä. Ikinä ei ole alle 30 ollut.Parhaimmillaan taitaa olla 30-40ms PC:llä. DNA taloyhtiölaajakaista (kuitu) ja ethernetillä yhteys reitittimelle. En muista että olisi ollut juuri koskaan alle 30ms.
Olen ymmärtänyt, että Suomi-Amerikka ping olisi noin 40-50ms...
Toki Suomessa varmaa niin vähän pelaajia ettei koskaan käytännössä matchmaking saa sinne peliä pystyyn vaan lähes aina pyöritään jollain keskieuroopan servulla.Jenkkeihin ping on valitettavasti pidempi. Keski- tai Etelä-Eurooppaan menee se 40-50 ms. Jenkkeihin sitten lähemmäs 100 ms. Mutta tuo oli kyllä ylläri, että Helsingissä olisi serveri. Jos siinä olisi kiinni, niin pingin luulisi olevan kyllä jotain todella matalaa ja siis paljon vähemmän kuin nykyinen 25-40 ms.
Tätä ei kyllä ole lähivuosien codeissa enää ollut käytössä, tai siis on mutta se on ilmeisesti äärettömän harvinaisissa tilanteissa varalla.Kaveri tuossa selitti, että osa noista multi peleistä luodaan nopeimman netti yhteyden koneella. Eli kaikissa peleissä ei varsinaista peliä pyöritä keskus-serveri, vaan osa pelistä pyörii koti käyttäjällä. Yleensä sillä nopeimman netti/kone tehon omaavalla.
Olen kerran (joskus ehkä puolivuotta sitten) saanut ylimääräisen sektorin unlockattua, kun tokenit ei vähentyneetkään. Sen jälkeen meni tokenit miinukselle ja siitä vähänaikaa, oli kertymiset aivan sekaisin. Avattua sektoria en kuitenkaan koskaan menettänyt -tosi kiva, että näiden kanssa sekoilu senkun jatkuu vainOlipas kiva temppu. Tuosta vaan napattiin 13 tokenia jälleen pois, eli passista kohdat 3 ja 4 nollattiin toisen kerran. Yhden kerran voin hyväksyä mahdollisena virheenä, mutta ei enää toista kertaa.
Pelasin uudelleen tokenit tuolla small map mosh pitissa ja avasin kyseiset kohdat uudelleen, niin tuli päivitys joka poisti tokenit toistamiseen.
Tähän loppui sitten pelaaminen kyseistä peliä. On jotenkin kornia, että tarjotaan rahalla ostaa kyseiset saavutukset takaisin.
Eipä ole tuollaista ongelmaa tullut vastaan kun on Tokenien automaattinen käyttö käytössä...ootko tuota laittanut päälle?Olipas kiva temppu. Tuosta vaan napattiin 13 tokenia jälleen pois, eli passista kohdat 3 ja 4 nollattiin toisen kerran. Yhden kerran voin hyväksyä mahdollisena virheenä, mutta ei enää toista kertaa.
Pelasin uudelleen tokenit tuolla small map mosh pitissa ja avasin kyseiset kohdat uudelleen, niin tuli päivitys joka poisti tokenit toistamiseen.
Tähän loppui sitten pelaaminen kyseistä peliä. On jotenkin kornia, että tarjotaan rahalla ostaa kyseiset saavutukset takaisin.
Itse asiassa otin tuon automaattisen käytön pois noin 2 kuukautta sitten. Haluan itse klikata passin kohdat auki. Samalla on kiva seurata aseita, mitä sillä avataan.Eipä ole tuollaista ongelmaa tullut vastaan kun on Tokenien automaattinen käyttö käytössä...ootko tuota laittanut päälle?
Ei nyt suoraan liity aiheeseen, mutta perjantaina julkaistaan COD MWR ’modi’, joka on siis porttaus MW2:sta MWR:n päälle. Sisältää siis kaikki mapit + aseet + killstreakit + prestiget, camot, jne. Mapeissa mukana myös MWR:n mapit, sekä jotain MW2R:n kampanjasta portattuja kenttiä. (54 yhteensä)
Tulihan sitä ostettua alennuksesta MWR tätä varten. Nyt vain sitten toivomaan onnistunutta julkaisua ja sitä, että MS:n alaisuudessa Activision ei niin herkästi lähtisi mitään C&D -kirjeitä lähettämään. Sen verran kovat nostalgiapärinät tuosta sain ainakin itse!
Tässä vielä joku nopea video alle:
Jaa niin ”quickscopetus”? Tuohon aikaan oli kyllä pelin suola, mutta tuossa täytyy kuitenkin muistaa, että kyseessä on botteja vastaan tehdystä promovideosta. Ei se niin paljoa silloin ainakaan itseäni häirinnyt, tai ainakin näin muistanVideo alkoikin sitten hyvällä esimerkillä miksi en tule koskemaan pitkällä tikullakaan Tuon idiotismin kun joskus saisivat codeista korjattua pois.
Omasta puolesta fps-peleistä saisi poistaa sniput ja haulikot kokonaan ja autopeleistä driftauksen ja gymkhananJaa niin ”quickscopetus”? Tuohon aikaan oli kyllä pelin suola, mutta tuossa täytyy kuitenkin muistaa, että kyseessä on botteja vastaan tehdystä promovideosta. Ei se niin paljoa silloin ainakaan itseäni häirinnyt, tai ainakin näin muistan
No jossain isommissa mapeissa (tyyliin Warzone, Bäfä jne.) ne on ihan fine, mutta näistä CoDin postimerkin kokoisista ADHD mapeista voisi kyllä sniput karsia. Haulikot sen sijaan on just noihin luotuja.Omasta puolesta fps-peleistä saisi poistaa sniput ja haulikot kokonaan ja autopeleistä driftauksen ja gymkhanan
Palataan nyt vielä kerran tähän. Eli modihan löytyy kuitenkin ja on täysin pelattavissa. Kyllä nyt sai Activision pitkää nenää, sillä pelaajia riittää, ja sen sijaan että ihmiset olisivat ostaneet MWR tätä varten, niin uskaltaisin väittää, että 90% pelaajista pelaa piraattiversiolla refundin jälkeen. Siinä menettivät rahan lisäksi todella maineensa lopullisesti. Eivätkä edes saaneet sitä mitä halusivat.
Itse pelihän on ihan huippua, mitä nyt kuonoon tuli niin kovaa, etten muista koska viimeksi. Mutta dedikoidut serverit tuovat jo itsessään niin paljon peli-iloa, että ei uskoisikaan. Eipä tämän jälkeen paljoa maistu hypätä kuratoituun SBMM -kokkareen keskelle…
No jos et hardcorea pelaa nii kyllähän siellä killcamit on, se että kuinka hyvin huijari osaa piilottaa sen että näkee seinän läpi millon tuut nii on sitten eri asia. Ja kai niitä dediservujen adminit jonku verra speccaaOnko näissä modihommissa kuinka selkeä vaara että on tuolla seassa wallhack / aimbot maalina?
Alkaa jopa "kuratoitu SBMM" maistua sen jälkeen kuin 14. kerran peräkkäin lentävä Haulikko-Ninja ampuu otsaan ennen kuin ehtii mitään tehdä
Minkälainen pelaaja on "lentävä Haulikko-Ninja"?14. kerran peräkkäin lentävä Haulikko-Ninja ampuu otsaan ennen kuin ehtii mitään tehdä
Minkälainen pelaaja on "lentävä Haulikko-Ninja"?
Onko se pelaaja, jolla on kummassakin kädessä katkaistu haulikko ja hyppii laatikoiden päällä aropupuna, vai automaatti haulikkoa kantava jyrä, joka menee juosten eteenpäin hyppimättä.
Kiva nimitys sinällä. Minkä näköistä camoa kyseinen pelaaja/pelaajat käyttää vai onko tuo vain yleisnimitys.
Mielenkiinnosta kyselen, koska pelaan aika paljon haulikolla pikku mappeja. Haulikko on tuollainen tosi kova jyrä, jolla pystyy laittaa nurin kolmekin pelaajaa ahtaassa paikassa.
Oma kokemus haulikolla pelaamisesta on että sillä ei tee yhtään mitään. 2-3 osumaa tarvitsee tappamiseen mutta siinä ajassa kun haulikosta on saanut ulos sen 2 laukausta niin vastapuoli on tyhjännyt jo puoli lipasta smg:stä ja tappanut.Minkälainen pelaaja on "lentävä Haulikko-Ninja"?
Onko se pelaaja, jolla on kummassakin kädessä katkaistu haulikko ja hyppii laatikoiden päällä aropupuna, vai automaatti haulikkoa kantava jyrä, joka menee juosten eteenpäin hyppimättä.
Kiva nimitys sinällä. Minkä näköistä camoa kyseinen pelaaja/pelaajat käyttää vai onko tuo vain yleisnimitys.
Mielenkiinnosta kyselen, koska pelaan aika paljon haulikolla pikku mappeja. Haulikko on tuollainen tosi kova jyrä, jolla pystyy laittaa nurin kolmekin pelaajaa ahtaassa paikassa.
Oma kokemus haulikolla pelaamisesta on että sillä ei tee yhtään mitään. 2-3 osumaa tarvitsee tappamiseen mutta siinä ajassa kun haulikosta on saanut ulos sen 2 laukausta niin vastapuoli on tyhjännyt jo puoli lipasta smg:stä ja tappanut.
With the BAS-B, shots that land below the waist now deal damage equal to those that hit the torso.
PerksWith these changes, the average time-to-kill of MWII Akimbo Handguns is now competitive with MWIII Akimbo Handguns. Thus, we’ve opted to improve the usability of these weapons rather than outright removing the inherited damage penalty.
KillstreaksNote: This change does not apply to Ranked Play.
Testaa ihmeessä haulikoista Riveter. Se on automaatti ja viritä siihen kuvan mukaiset kilkkeet.Oma kokemus haulikolla pelaamisesta on että sillä ei tee yhtään mitään. 2-3 osumaa tarvitsee tappamiseen mutta siinä ajassa kun haulikosta on saanut ulos sen 2 laukausta niin vastapuoli on tyhjännyt jo puoli lipasta smg:stä ja tappanut. Ja muutenkin nuo ei tunnu tekevän mitään lyömäetäisyyttä pidemmältä.
Itse pelailen aseita läpi jotta saan niihin kaikkiin max lvlTestaa ihmeessä haulikoista Riveter. Se on automaatti ja viritä siihen kuvan mukaiset kilkkeet.
Noin se on kuin Aku Ankan Roopella oleva trumpetti pyssy. Sitä ammutaan lonkalta ilman tähtäimiä. Riittää, että piippu on edes sinne päin. Joka laukaus sylkee 4kpl susihauleja ja tappavat kertalaakista jos ammut läheltä. Vaikka et suoraan osuisikaan, hajonnasta johtuen joku niistä aina kopsahtaa kohteeseen.
Siinä on myös tämän haulikon mukava puoli. Heitto laukaus kohteeseen rikkoo konsoli/pädi pelaajien auto-aimin.
Jotta haulikko olisi tappavampi, niin laita siinä oleva tulenheitin yhteen sopivaan näppäimeen, että kun olet ampunut 30 laakia niin pystyt oikeasti aiheuttamaan kunnon paniikin vihuille
Ja ennen kaikkea pidä hauskaa.
Ei tuo Battle.netissä ainakaan iso latausmäärältään ollut. Muuten kyllä laittaa näköjään melkein koko pelin tiedostot uusiksi levyllä. Battle.net tosin oli tehnyt jonkun preloadin jo aiemmin jota ilmeisesti Windowsin Store ei osaa tehdä joten ehkä siinä ero.Pientä päivitystä pukkaa. Vai onko Microsoft storen versio niin typerä, että se lataa jokaisella päivityksellä aina koko pelin uudelleen?
New Map Variant
Ink House (6v6, Stash House Variant)
Return to Palo Alto as Stash House gets the cel-shaded, inked look.
New Modes
Fishfection
Eliminated Survivors become Infected fish. Infect everyone, or survive the game to win.
Paintball
Paintball weapons and ammunition with enhanced sliding movements. Defeat the enemy team. All weapons are 1 shot kills.
Defuse or Destroy
Defend or Destroy the objective. No respawning.
Cyber Attack
Back by popular demand. Retrieve the EMP device and plant it near the enemy's Data Center.
New Weapons
Torque 35 (Launcher, Week 5 Challenges)
A combat-ready compound bow with a 60lbs draw weight capable of taking down large prey. Certain types of arrows are retrievable after being fired.
Spear (Melee, Battle Pass)
Channel your inner spartan with this razor-sharp, serrated spear. This weapon boosts melee reach and can be thrown at enemies.
New Aftermarket Parts
JAK Deathmarch (BAL-27 Assault Rifle, Week 6 Challenges)
This aftermarket part replaces standard ammo with high-voltage power cells and the barrel with a photonic scatter barrel. Fire a spread of lethal laser blasts that take down enemies at short range.
JAK Devastators (Reclaimer 18 Shotgun, Week 7 Challenges)
Dual-wield Reclaimer 18 shotguns and become a mobile artillery barrage with this aftermarket part. Accuracy and recoil control are minimal, but destruction is maximized.
New Events
Wildlife Most Wanted (August 21 - August 28)
It's time to unleash your inner animal! Complete event challenges or earn XP to unlock wild rewards
Emotional Overdrive (September 12 - September 18)
Don't rage quit just yet! Earn XP in-game to unlock slightly cursed rewards.
Global
Stability & Performance
Customization
- Implemented additional performance improvements for Xbox One consoles.
- Addressed an issue related to system language causing PC Game Pass players to crash.
Multiplayer
- Fixed an issue causing Combat Knife Blueprints to appear as the base weapon.
- Increased the emissive intensity of the Royal Helix Camo.
- Reverted the color of the Azure Refract Camo to pink.
- Corrected the appearance of the Cat-Girl Smile Camo on BlackCell Blueprints.
- Corrected the animation for the Stabbed… A Lot and A Bit Stabby Finishing Moves.
UIX
Progression
- Added a Customize tab to the Armory Unlocks menu for Calling Cards, Emblems, and other cosmetic items.
- Bug Fixes
- Fixed an exploit allowing Conversion Kits to be equipped with incompatible Attachments.
- Voice chat indicators now respect the HUD safe area.
- Placeholder information is no longer displayed upon unlocking the JAK Decimator Conversion Kit.
- Fixed an error caused by adding Orion Camo to Tracked Challenges.
- Fixed an issue causing incorrect Challenge completion targets to be displayed in the Tracker Challenges widget.
- Corrected the descriptions and pros/cons of several Attachments to accurately reflect their statistics.
Maps
- Added missing Armory Unlock Challenge for the Monolithic Suppressor S Attachment for the Rival-9 Submachine Gun.
Modes
- Dome
- Fixed an issue preventing the Mosquito Drone Killstreak from targeting enemy players.
- Get High
- Fixed an issue preventing the Mosquito Drone Killstreak from targeting enemy players.
- Corrected the flight height of the Counter UAV Killstreak to allow destruction.
Weapons & Attachments
- COD Warrior
- Fixed an issue causing players to become stuck in a round transition state.
- Free-for-All
- Fixed an issue causing the Guardian-SC, EMP, and Suppression Mine to not impact enemy players.
- Kill Confirmed
- Corrected the mode icon displayed during the lobby countdown.
Assault Rifles
- DG-56
- Increased lower torso damage multiplier from 1x to 1.1x (+10%).
- M4 (MWII)
- Removed duplicate VX Pineapple and FSS Sharkfin 90 Underbarrel Attachments.
Battle Rifles
- BAS-B
- Increased upper leg, lower leg, and foot damage multipliers from 1x to 1.1x (+10%).
- MTZ-762
- Increased maximum damage range from 29.2m to 33m (+13%).
- FTAC Recon (MWII)
- Increased near-medium damage from 43 to 50 (+16%).
- Increased medium damage from 41 to 50 (+22%).
- Increased far-medium damage from 38 to 45 (+18%).
- Increased minimum damage from 38 to 40 (+5%).
Submachine Guns
- Rival-9
- JAK Headhunter Carbine Conversion Kit
- Fixed an issue preventing the Quartermaster Suppressor Muzzle Attachment from properly equipping.
Light Machine Guns
- Pulemyot 762
- Decreased sprint to fire time from 285ms to 262ms (-8%).
- Decreased aim down sight time from 450ms to 420ms (-7%).
- Increased rate of fire from 492rpm to 545rpm (+11%).
- Increased neck damage multiplier from 1.1x to 1.2x (+10%).
- Increased lower torso and hand damage multipliers from 1x to 1.1x (+10%).
- RPK (MWII)
- JAK Cataclysm Conversion Kit
- Increased incoming flinch from 0.17n to 0.68n (+300%).
- Increased hipfire spread minimum from 3.6deg/s to 10deg/s (+178%).
- Increased hipfire spread maximum from 9deg/s to 14deg/s (+56%).
- Increased recoil gun kick from 23.16deg/s to 38.60deg/s (+67%).
- Increased horizontal recoil from 18.63deg/s to 23.29deg/s (+25%).
- Increased vertical recoil from 56.45deg/s to 94.08deg/s (+67%).
Marksman Rifles
- MCW 6.8
- Increase rate of fire from 316rpm to 353rpm (+12%).
- Increased lower torso damage multiplier from 1x to 1.2x (+20%).
- SP-R 208 (MWII)
- Removed incompatible Paracord Grip Underbarrel Attachment.
Handguns
- P890 (MWII)
- Akimbo P890 Rear Grip
- Decrease hipfire spread by 20%.
- Decrease damage range penalty by 20%.
- .50 GS (MWII)
- Akimbo .50 GS Rear Grip
- Decreased hipfire spread by 10%.
- Decreased damage penalty by 10%.
- X12 (MWII)
- Akimbo X12 Rear Grip
- Removed hipfire spread penalty.
- Removed damage range penalty.
- Basilisk (MWII)
- Akimbo Basilisk Rear Grip
- Decreased hipfire spread by 10%.
- Decreased damage penalty by 10%.
- FTAC Siege (MWII)
- Akimbo FTAC Siege Rear Grip
- Decreased hipfire spread by 20%.
- Decreased damage range penalty by 20%.
- GS Magna (MWII)
- GS Magna Akimbo Rear Grip
- Decreased hipfire spread by 10%.
- Decreased damage penalty by 10%.
- 9mm Daemon (MWII)
- Akimbo 9mm Daemon Rear Grip
- Decreased hipfire spread by 10%.
- Decreased damage penalty by 10%.
- X13 Auto (MWII)
- Akimbo X13 Rear Grip
- Decreased hipfire spread by 40%.
- Decreased damage range penalty by 20%.
Perks
- Infantry Vest
- Added a second Gear Perk slot.
Killstreaks
Zombies
- I.M.S.
- Increased the hitbox size of explosives to further allow counterability.
- Increased enemy detection radius from 10.2m to 12.7m (+25%).
- Decreased duration for explosive to reach its vertical apex from 2s to 1.5s (-25%).
- Mortar Strike
- Fixed an issue preventing announcer voicelines from acknowledging kills.
- Carpet Bomb
- Fixed an issue preventing announcer voicelines from acknowledging kills.
- Advanced UAV
- Enemy players equipped with Ghost T/V Camo Gear or Assassin Vest are no longer demoted to a dot indicator on the minimap.
UIX
Gameplay
- Bug Fixes
- Fixed a missing subtitle for Ravenov after killing the Dokkaebi Warlord.
Weapons & Attachments
- Fixed an issue causing inconsistent damage in hipfire compared to aiming down sights
Shotguns
- Reclaimer 18 Pack-a-Punched
- Removed increased ammunition capacity.
- Increased damage scale from 2x to 3x.
- Increased damage range scale from 3x to 4x.
Kolmisen viikkoa sitten ihmettelin kun tyhjentyy passi koko ajan. Nyt sitten ilmestyi 12 tokenia lisää. Eli 16kpl palauttivat jälkikäteen. Ei ne sittenkään hukkaan ole menneet, olivat näköään jossakin servereiden kadoksissaKappas. Nyt passi on palautunut noin viikon takaiseen tilanteeseen. Kohta 3 on jälleen täynnä ja 4 avaamatta. Tokeneita on palautettu 4kpl.
Selkeästi on jotain tapahtunut, palautettu pelin tilanne usean päivän taakse.
Ne 10 tokenia tulivat kaikille (ehkä olit jo huomannut siitä ilmoituksen). Myös eventistä sai nyt aika helposti kaksi tokenia lisää.Kolmisen viikkoa sitten ihmettelin kun tyhjentyy passi koko ajan. Nyt sitten ilmestyi 12 tokenia lisää. Eli 16kpl palauttivat jälkikäteen. Ei ne sittenkään hukkaan ole menneet, olivat näköään jossakin servereiden kadoksissa
Aika hienosti palautettu, viikkojen takaa.
Sama itekki xD vissii 3 viikkoo pelin omistanu ja lvl 655 tai jotai sinnepäi viel muutama assault ja smg sekä lmg puuttuu et ois täydet.Itse pelailen aseita läpi jotta saan niihin kaikkiin max lvl
lasketaanko muute tuolla liekkarilla tehdyt tapot haulikolla tehdyks jos haulikossa kiinni?Testaa ihmeessä haulikoista Riveter. Se on automaatti ja viritä siihen kuvan mukaiset kilkkeet.
Noin se on kuin Aku Ankan Roopella oleva trumpetti pyssy. Sitä ammutaan lonkalta ilman tähtäimiä. Riittää, että piippu on edes sinne päin. Joka laukaus sylkee 4kpl susihauleja ja tappavat kertalaakista jos ammut läheltä. Vaikka et suoraan osuisikaan, hajonnasta johtuen joku niistä aina kopsahtaa kohteeseen.
Siinä on myös tämän haulikon mukava puoli. Heitto laukaus kohteeseen rikkoo konsoli/pädi pelaajien auto-aimin.
Jotta haulikko olisi tappavampi, niin laita siinä oleva tulenheitin yhteen sopivaan näppäimeen, että kun olet ampunut 30 laakia niin pystyt oikeasti aiheuttamaan kunnon paniikin vihuille
Ja ennen kaikkea pidä hauskaa.
Lasketaan käsittääkseni. Liekinheittimellä tykittelin jossain weekly-tehtävässä battle rifle tappoja muistaakseni.lasketaanko muute tuolla liekkarilla tehdyt tapot haulikolla tehdyks jos haulikossa kiinni?
No tää helpottaa jo kummasti ku tuntuu etten noita tappoja saa kunnolla ku muut vetää SMG:llä tai assaultilla. Ku muutama haulikko viel lukittu ja perhana ku kukaan meinaa kuolla ku koittaa niitä one shot one kill saada.Lasketaan käsittääkseni. Liekinheittimellä tykittelin jossain weekly-tehtävässä battle rifle tappoja muistaakseni.
Tietääkö joku, miten ihmeessä lekalla (Sledgehammer) saa tehtyä 10 tappoa takaapäin? Ei vaan tajua, miten noita pitäisi tehd. Camo-haaste.