Call of Duty: Modern Warfare III (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Voisiko olla että vaatii jonkin toisen asetuksen olevan tietyllä tavalla.
Toisaalta latee77 taisi pelata 4K, ei ehkä mahdoton ajatus että ongelma ei sillä ilmene. Oli ehkä vielä DLSS?
 
Liittynyt
25.04.2018
Viestejä
814
Ite kun nappasin sen pois päältä, niin aseessa ollut häiritsevä raikeisuus hävisi. Huomasi muun muassa sillä mustalla haulikolla sen heti, joka on aseena infectious holiday pelimuodossa.
Mulla on nuo grafiikka asetuksissa Weapon motion blur sekä World motion blur ainakin pois käytöstä. Ootko kokeillu? Mulla on kylläki ps5 ja sä taisit pelata pc? Mutta laittanu kaikki tuollaset blurriasetukset pois käytöstä.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
173
Mulla on nuo grafiikka asetuksissa Weapon motion blur sekä World motion blur ainakin pois käytöstä. Ootko kokeillu? Mulla on kylläki ps5 ja sä taisit pelata pc? Mutta laittanu kaikki tuollaset blurriasetukset pois käytöstä.

Juu, ne otin heti kättelyssä pois. Mutta tosiaan tuolla tavalla ratkesi omat ongelmat kuvanlaadun kanssa. Ei tuo hieno ole edelleenkään, mutta ei ainakaan sitä rakeisuutta ole nyt häiritsemässä kuten aiemmin.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 061
Voisiko olla että vaatii jonkin toisen asetuksen olevan tietyllä tavalla.
Toisaalta latee77 taisi pelata 4K, ei ehkä mahdoton ajatus että ongelma ei sillä ilmene. Oli ehkä vielä DLSS?
Ei ole DLSS päällä, itseasiassa vois koittaa laittaa sen qualitylle kun tais tulla DLSS3 päivityksellä, että pehmeneekö kuva vai kuinka (42” näyttö niin saattaa alkaa näkyä jos laatu huononee)
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
173
Voisiko olla että vaatii jonkin toisen asetuksen olevan tietyllä tavalla.
Toisaalta latee77 taisi pelata 4K, ei ehkä mahdoton ajatus että ongelma ei sillä ilmene. Oli ehkä vielä DLSS?
Mystisiä juttuja tosiaan. Aiemmissa Codeissa on monesti kans jossain vaiheessa saattanut häiritä tuo jollain tavalla, mutta graffa asetuksia säätämällä on yleensä sitten saanut kuntoon.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
On kyllä jotain vikaa henkilössä ketä keksinyt tommosen tac stance homman.
En tiedä konsoleista, mutta ainakin MnK pelattuna on kyllä niin pöljää hommaa.
Siis, toki ainoa syy miksi siihen kosken on daily joka tullut nyt pari kertaa joka vaatii se 30kpl tac stance tappoja.

En sitten tiedä pitäskö toi hoitaa jollain tac stance build haulikolla tai jotain, jotta olisi vähiten rasittavaa puuhaa.
Muistaakseni on kuitenkin jotain tac stance palikoita.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
On tuo tac stance ominaisuus, jota ei tule käytettyä, mutta eipä minua haittaa ollenkaan, että on pelissä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
No eihän se nyt oikeasti haittaa, on vain omasta mielestä erityisen rasittava daily.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 833
Joo, tac stancen balansointi ei ole ihan kunnossa. Sen pitäisi olla tarkempi, jotta sitä tulisi käytettyä. Nyt kategorisesti ADS on parempi: paljon tarkempi ja riittävän nopea. Tac stance saisi siis olla joko tarkempi, tai nopeampi.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Mitähän ihmettä? Meikällä alkoi tulemaan peliin jotain graafisia glitchejä. Esimerkiksi lobbyssa tulee sellaisia sateenkaaren värejä keskelle ruutua ja sitten esimerkiksi asevalikoissa (lobbyssa) tausta on pikselimössöä, pääsääntöisesti valkoista ja osittain mustaa. Sit, kun hyppää peliin, niin jotkut tekstuurit ei lataa ollenkaan ja jos menee taloon sisälle, niin menee koko näkymä melkein mustaksi pimeäksi mössöksi. En esimerkiksi näe sen vertaa, että löytäisin talosta ulos. Ainoat asiat, jota erottaa, on esimerkiksi maassa olevat aseet jne.

Mikähän neuvoksi? Onko muilla samoja kokemuksia? Käytössä Nvidian viimeiset ajurit (toimineet ennen tätä hyvin) ja näyttiksenä RTX4070.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 833
Mulla tuli vastaavia glitchejä muutaman kerran MW2:n aikoina. Mutta ne aina katosivat kun uudelleenkäynnistin pelin. Näytti hyvin samalta kuin tuo 3. kuvan "neonvalo". nVidian 2070S käytössä. MW3:lla en ole vastaavaa nähnyt. En kellota, eikä selvinnyt mikä tuon aiheutti.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Mullakin tuli kakkosessa noita (tai oikeastaan heitti pinkiks ruudun välillä) ja warzonessa myös. Sillo oli käytössä RTX3070. Sit ne joskus vaa hävis. Mitää en tehnyt...

Edit: muissa peleissä ei tule tuota ongelmaa.
Edit: ei kellotuksia itellekää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
Mikä siinä on että vuonna 2023 ei peleihin enää saada aikaiseksi automaattista tiimien balansointia... Ennen se oli ihan normaali toiminto.
1703963706117.png
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Noita sateenkaari yms bugeja oli jo MW19, mukava kuulla että jatkuu vuodesta toiseen.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Noita sateenkaari yms bugeja oli jo MW19, mukava kuulla että jatkuu vuodesta toiseen.
Olis vaan kiva tietää, miten tuosta pääsee eroon. Nyt ei voi peliä pelata. :( tai voi, jos haluaa katsoa sateenkaaristrobovaloja ja mustia aukkoja sekä näkymättömiä vastapelaajia.

Noh mennään Cyberpunk Phantom Libertylla tässä kohtaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 833
Mikä siinä on että vuonna 2023 ei peleihin enää saada aikaiseksi automaattista tiimien balansointia... Ennen se oli ihan normaali toiminto.
Siinä on ongelmansa. Olet tehnyt hartiavoimin hommia että tiimi voittaisi, vastustajan tiimistä lähtee 2 pelaajaa, peli balansoi sinut häviävään tiimiin, häviät ja menetät voittajan bonukset. Eli itse en tuota kyllä haluaisi.

Musta paljon parempi olisi rankaista pelaajia hiukan, jotka lähteävät pelistä kesken kaiken pois. Suurin osa noista tapahtuu kun oma tiimi alussa jää hiukan jälkeen pisteissä tai jos vastustajalla on yksi kova tappaja. Silloin arimmat lähtevät lätkimään. Pieni rangaistus heille jossain muodossa voisi toimia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 374
Siinä on ongelmansa. Olet tehnyt hartiavoimin hommia että tiimi voittaisi, vastustajan tiimistä lähtee 2 pelaajaa, peli balansoi sinut häviävään tiimiin, häviät ja menetät voittajan bonukset. Eli itse en tuota kyllä haluaisi.

Musta paljon parempi olisi rankaista pelaajia hiukan, jotka lähteävät pelistä kesken kaiken pois. Suurin osa noista tapahtuu kun oma tiimi alussa jää hiukan jälkeen pisteissä tai jos vastustajalla on yksi kova tappaja. Silloin arimmat lähtevät lätkimään. Pieni rangaistus heille jossain muodossa voisi toimia.
Rankaisu ei auta mitään siihen, että matchmaking on päin persettä. Ei mikään ihme jos jengi quittaa kun turpaan tulee 100 - 0. Nähnyt porukkaa peleissä joilla 0 tappoa ja 30 kuolemaa. Varmaan hauskaa jos vielä rankaistaisiin siitä kun yrittävät etsiä itselleen peliä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Olis vaan kiva tietää, miten tuosta pääsee eroon. Nyt ei voi peliä pelata. :( tai voi, jos haluaa katsoa sateenkaaristrobovaloja ja mustia aukkoja sekä näkymättömiä vastapelaajia.
Mä en muistaakseni tehnyt asialle mitään, se oli aina kertaluontoista.
Eli katosi viimeistään pelin restartilla.

PC:llä voisi varmaan yrittää resettaa graffa-asetukset ja ajaa manuaalisesti ne shaderit uusiksi, jos siis jatkuu vaikka pelin käynnisti uudestaan.
En vaan tiedä pelasitko konsolilla, pädillä ainakin, enkä tiedä voiko siellä säätää mitään noita?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
Mä en muistaakseni tehnyt asialle mitään, se oli aina kertaluontoista.
Eli katosi viimeistään pelin restartilla.

PC:llä voisi varmaan yrittää resettaa graffa-asetukset ja ajaa manuaalisesti ne shaderit uusiksi, jos siis jatkuu vaikka pelin käynnisti uudestaan.
En vaan tiedä pelasitko konsolilla, pädillä ainakin, enkä tiedä voiko siellä säätää mitään noita?
Toki jos PC:llä pelaa niin näyttiksen ajurien uudelleenasennus. Tarvittaessa ihan DDU:n avustuksella.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Pc:llä toki joo pelailen. Pitääpä toki joo kokeilla auttaako shaderien uudelleen latailu.
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
Mulla oli kans noita ykssarvis-efektejä MW2 ja sain ne pois lopulta. Oliskohan se ollut kiinni niistä Upscaling asetuksista. Mulla on nyt NVIDIA DLAA käytössä. Näin muistelisin. Ne silloin vuosi sitten tuli vaan yhtäkkiä ja häipyi kun reboottasi pelin. Tuli niin usein että meni ihan pelihalut.

Muoks. En ollut tässä pelissä edes käynyt graffa-asetuksissa koska näytti hyvältä ja pyöri hyvin. Näytti olevan kaikki tapissa :cool:

Jotain taikoja ovat tehneet kun hyrrää niin nätisti. Mielestäni edellisissä COD:issa ollut suttusuus on lähes täysin poissa tässä.

5900X&3080
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Toivottavasti ei oo upscalingista kiinni. Ainoa asetus siellä, joka tekee terävän kuvan on FidelityFX CAS, joka on itsellä käytössä asetuksella 100/100.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Ratkaisu löytyi graafisiin bugeihin. Latasin vanhemmat Nvidian ajurit eli nuo itsenäisyyspäivän tienoilla julkaistut. Hävisi kaikki graafiset ongelmat kerralla. Ei auttanut uusimpien ajurien uudelleen laittaminen. Mikään pelinsisäinen graafinen asetus ei ratkaissut yksisarvisgrafiikoita tai mustia aukkoja.

Edit: tässä vielä tältä aamulta kuvia, miltä peli näytti. Varsinkin noi pelin kuvat (Warzonesta toki) kertovat, minkälaista oli yrittää pelata.
 

Liitteet

Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
74
Onko muilla tullut eteen "Timed out" erroria? Minulla tulee usein eteen Meat 24/7 mapissa. Tilanne menee kutakuinkin niin, että pelaajat kun on jaettu puolilleen ja peli lähtee latautumaan, niin kentän loading screen jää pyörimään. Musiikit kuuluu, mutta lataus ei etene mihinkään. Peli ei kokonaan kaadu, mutta esim. escin painaminen ei auta mitään. Aikansa joutuu odottelemaan ja peli palaa takasin valikkoon ja antaa kyseisen "Timed Out" noticen. Harvinaisen perseestä. Pelin buuttaaminen auttaa, välillä ei.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Onko muilla tullut eteen "Timed out" erroria? Minulla tulee usein eteen Meat 24/7 mapissa. Tilanne menee kutakuinkin niin, että pelaajat kun on jaettu puolilleen ja peli lähtee latautumaan, niin kentän loading screen jää pyörimään. Musiikit kuuluu, mutta lataus ei etene mihinkään. Peli ei kokonaan kaadu, mutta esim. escin painaminen ei auta mitään. Aikansa joutuu odottelemaan ja peli palaa takasin valikkoon ja antaa kyseisen "Timed Out" noticen. Harvinaisen perseestä. Pelin buuttaaminen auttaa, välillä ei.
En ole kyllä tuollaista havainnut.

Ainoa vähän vastaava on se kun pelaan Steamin kautta, niin jos Steam yhteys katkeaa menee myös yhteydet codissa.
Typerä toteutus tuossa kyllä, koska käsittääkseni moni muu moninpeli Steamissä ei kärsi samasta.
Olisiko peräti ihan tahallinen juttu, jolla voidaan estää jotain ostetun pelin jakamista. Luulisi että sen voisi silti toteuttaa toisin....
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 061
Aika tömäkkä tuo SBMM tosiaan on, yksinään pelaillut lähinnä HC TDM ja varmaan ne ratiot karvan yli yhden, en ole jaksanut katella.

Nyt kun kaveri vihdoin osti tämän alesta ja joinasin häneen, niin kuuden pelin ration keskiarvo ronski 10 .
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
74
En ole kyllä tuollaista havainnut.

Ainoa vähän vastaava on se kun pelaan Steamin kautta, niin jos Steam yhteys katkeaa menee myös yhteydet codissa.
Typerä toteutus tuossa kyllä, koska käsittääkseni moni muu moninpeli Steamissä ei kärsi samasta.
Olisiko peräti ihan tahallinen juttu, jolla voidaan estää jotain ostetun pelin jakamista. Luulisi että sen voisi silti toteuttaa toisin....
Jäi tuosta aiemmasta viestistä pois, että battle.netin kautta pelailen itse. Marraskuun puolelta näkyy olevan mm. redditissä postauksia aiheesta, mutta kukaan ei ole kertonut ratkaisua ongelmaan, enkä kyllä löytänyt mitään tietoa pelintekijöidenkään suunnalta. Ongelma alkoi minulla tämän Joulu-aiheisen päivityksen jälkeen.

Tuli tässä mieleen, että onkohan crossplayllä jotakin vaikutusta ongelmaan. Molemmilla puolilla on ollut xboxin ja pleikkarin väkeä PC-pelaajien lisäksi. Pitänee ottaa se testiksi pois.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
En kyllä vieläkään ymmärrä miten tuo Coherence camo pitäisi unlockata kun sen avaus vaatii 8 viikon tehtävien tekemisen mutta viikkoja on vain 6.
1704575474993.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
Kiitos Activision. Avasin Battle.netin pari tuntia sitten eikä ollut päivityksiä. Nyt kun aioin käydä pelaamassa muutaman erän ennen nukkumaanmenoa niin:
1704825690121.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
gigan päivitys ja itket?
muokataan vielä että yleensä jos jotain tulee on klo 19 aikaa meillä
Kyllä itken kun Activisionin palvelimet antaa 180kt/s vauhdilla niin latauksessa menee koko ilta. Jos sieltä tulisi täyttä kaistaa niin tuohan olisi alle minuutissa ladattu.
Eiks noi päivitykset tule vielä aina ihan samaan kellonaikaa?
En tiedä? Ei ole missään ilmoitettu aikataulua?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 833
Kyllä itken kun Activisionin palvelimet antaa 180kt/s vauhdilla niin latauksessa menee koko ilta. Jos sieltä tulisi täyttä kaistaa niin tuohan olisi alle minuutissa ladattu.
Tämä jännästi ehkä vaihtelee, sillä itse sain kaistan täydeltä eilisen päivityksen juuri kun sen jakelu alkoi. Eli 600M liittymä tarjosi koko kaistan leveydeltä. Huonoa tuuria jos sieltä on tullut 180 kB/s.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Aika yleinen ilmiö että Bnet pukkaa jostain syystä todella hitaasti päivitystä. Liekö vain silloin kun päivitys on juuri tullut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 833
Aika yleinen ilmiö että Bnet pukkaa jostain syystä todella hitaasti päivitystä. Liekö vain silloin kun päivitys on juuri tullut.
No, ainakin eilen tuli tuutin täydeltä juuri sillä sekunnilla kun päivitys julkaistiin. Eli itse en ole moiseen törmännyt, vaan aina tulee isolla kaistalla.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 061
Joo melkein aina Battlenet (ehkä muutaman kerran ollut ruuhkaa) antaa lähes koko gigasen liittymän täydeltä, ~110 Mtavua sekunnissa kun olen hiukan rajoittanut liikennettä.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 126
En kyllä vieläkään ymmärrä miten tuo Coherence camo pitäisi unlockata kun sen avaus vaatii 8 viikon tehtävien tekemisen mutta viikkoja on vain 6.
Silmä käteen... Sun pitää tehdä kahdeksan weekly tehtävää, ei kahdeksan viikon tehtävät. Eli nuo seitsemän tuosta alta ja tuon JAK burstin, jonka saat jo viiden tehtävän jälkeen.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
No, ainakin eilen tuli tuutin täydeltä juuri sillä sekunnilla kun päivitys julkaistiin. Eli itse en ole moiseen törmännyt, vaan aina tulee isolla kaistalla.
Joo melkein aina Battlenet (ehkä muutaman kerran ollut ruuhkaa) antaa lähes koko gigasen liittymän täydeltä, ~110 Mtavua sekunnissa kun olen hiukan rajoittanut liikennettä.
Kyllä mullakin pitkälti aina tullut gigasen maksimia, peräti joku 117MB/s, mutta pari kertaa Diablo 4 päivityksen julkaisun kohdalla tullut toi super hidas nopeus.

Lähinnä meinasin että on ihan useat kokenut tuota ajoittaista hidasta nopeutta. Reddit yms keskustelua.

Se mun yleinen viittasi pikemmin siihen että monesti olen tuosta ihmisten kommenttia nähnyt, eikä niinkään että olisi yleistä yhdellä henkilöllä.
Joku ei ole varmaan kokenut sitä ikinä.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 126
Joskus näkyy vähän aikaa tuo hidas nopeus mutta siitä se max minuutin jälkeen lähtee lataamaan täysillä taas.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
Silmä käteen... Sun pitää tehdä kahdeksan weekly tehtävää, ei kahdeksan viikon tehtävät. Eli nuo seitsemän tuosta alta ja tuon JAK burstin, jonka saat jo viiden tehtävän jälkeen.
34 weekly tehtävää tehty tähän mennessä joten kerro toki miten tämä sun logiikka toimii. Kyllä tuo ihan viittaa noihin 10000 xp tehtäviin mitä pitäisi tehdä 8kpl mutta ei niitä viikkoja ole 6 eli mistä 8kpl noita tehtäviä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
495
34 weekly tehtävää tehty tähän mennessä joten kerro toki miten tämä sun logiikka toimii. Kyllä tuo ihan viittaa noihin 10000 xp tehtäviin mitä pitäisi tehdä 8kpl mutta ei niitä viikkoja ole 6 eli mistä 8kpl noita tehtäviä.
Onko tuolla zombies ja battle royale alla sitten niitä 10k exp tehtäviä myös?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
Onko tuolla zombies ja battle royale alla sitten niitä 10k exp tehtäviä myös?
Ehkä mutta enhän minä sellasia pelaa kun pitäisi olla sitten joku porukka millä kiroilla ja grindata noita roskamoodeja. Koko Warzonen pasketta pidä edes asennettuna.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 126
34 weekly tehtävää tehty tähän mennessä joten kerro toki miten tämä sun logiikka toimii. Kyllä tuo ihan viittaa noihin 10000 xp tehtäviin mitä pitäisi tehdä 8kpl mutta ei niitä viikkoja ole 6 eli mistä 8kpl noita tehtäviä.
Sun pitää tehdä ne tehtävät tuolta samalta viikolta mikä näkyy tuossa sun laittamassa kuvassakin eli Week 5.
Siinä olet 4 tehtävää tehnyt sen viikon tehtävistä ja camossakin lukee että 4/8 tehty. Kaikki tarvittava näkyy tuossa sun laittamassa kuvassa.
Eri viikoilla on eri camot ja eri tehtävät ja ne ei muiden viikkojen tehtäviin vaikuta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
Sun pitää tehdä ne tehtävät tuolta samalta viikolta mikä näkyy tuossa sun laittamassa kuvassakin eli Week 5.
Siinä olet 4 tehtävää tehnyt sen viikon tehtävistä ja camossakin lukee että 4/8 tehty. Kaikki tarvittava näkyy tuossa sun laittamassa kuvassa.
Eri viikoilla on eri camot ja eri tehtävät ja ne ei muiden viikkojen tehtäviin vaikuta.
Väärin. Tuo sama camo näkyy samalla progressilla joka viikon kohdalla vaikka kaikki aiemmat viikot on tehty.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 126
Väärin. Tuo sama camo näkyy samalla progressilla joka viikon kohdalla vaikka kaikki aiemmat viikot on tehty.
Oisko tuo sitten Weekly challenge tuo minkä saa kun tekee 5kpl noita tehtäviä joka viikko, eli pitää odottaa kasiviikolle ja tehdä joka viikko viisi tehtävää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 176
Oisko tuo sitten Weekly challenge tuo minkä saa kun tekee 5kpl noita tehtäviä joka viikko, eli pitää odottaa kasiviikolle ja tehdä joka viikko viisi tehtävää.
Siitähän tässä juuri kyse kun ei noita viikkoja ole kuin kuusi. Joten miten se kahdeksan viikon weekly saadaan tehtyä :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 750
Viestejä
4 224 152
Jäsenet
71 106
Uusin jäsen
Juho0

Hinta.fi

Ylös Bottom