Call of Duty: Modern Warfare III (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Miten normi mp ja hc voi erota oikeasti näin paljon? Normi multissa hyvä ku hengissä pysyy packet burstin takia, hc puolella ollaankin sitten luokkaa jumalia eikä tietoakaan packet burstista? :rolleyes:

Ja sitten tuo match making. Tässä pelannut nyt reilut 2h ja pelkkää shipmenttiä tykkää peli nyt tyrkyttää rustin lisäks.. Kirjoitushetkelläkin tarjonnut nyt putkeen 9 kertaa shipmenttiä‍. On se kumma, kun suurin osa peliajasta menee hakiessa mappia joka ei olis rust tai shipment.
 
Uus seasoni tosiaan nyt käynnissä. Täytyyhän sitä nyt kai samalla vähän testailla kun intensiivisesti seuraa ihmisten kättelytyylejä. Tosin tällä hetkellä peli kaatuu käynnistäessä..
 
Miten normi mp ja hc voi erota oikeasti näin paljon? Normi multissa hyvä ku hengissä pysyy packet burstin takia, hc puolella ollaankin sitten luokkaa jumalia eikä tietoakaan packet burstista? :rolleyes:

Ja sitten tuo match making. Tässä pelannut nyt reilut 2h ja pelkkää shipmenttiä tykkää peli nyt tyrkyttää rustin lisäks.. Kirjoitushetkelläkin tarjonnut nyt putkeen 9 kertaa shipmenttiä‍. On se kumma, kun suurin osa peliajasta menee hakiessa mappia joka ei olis rust tai shipment.
Ihan kuin olisi ollut huomattavasti vähemmän packet burstia coren puolella viimeiset pari päivää. Muutenkin jotenkin poikkeuksellisen siedettäviä matseja :hmm:

Jaa, kaikki loadoutit hävis päivityksen yhteydessä :tdown:
 
Viimeksi muokattu:
Eilen illalla zombi moodissa oli kyllä ongelmia yhteys katkesi useampaan otteeseen lagas.
 
Ihan kuin olisi ollut huomattavasti vähemmän packet burstia coren puolella viimeiset pari päivää. Muutenkin jotenkin poikkeuksellisen siedettäviä matseja :hmm:

Jaa, kaikki loadoutit hävis päivityksen yhteydessä :tdown:

Nyt coressa packet burst pieneni packet lossiks, kun season alkoi. Pelitkin maistui (hetkittäin) paremmalta, taisi kaikki parhaat pelaajat häipyä warzonen puolelle:lol:
 
No nyt codin tekijät ajaa mut ihan hulluuden partaalle. Eka 20 gigaa päivitystä. Sitten restart koska päivitys. Pakollinen filmin pätkä. Kentät on jotain helvetin isoja joissa kämpitään snipujen kanssa.
Ei tämä olekaan enää kodi vaan jotain ihan muuta.
Tuohan olikin jo eilen. Nyt lataus vain vajaa 2 Gt. Ihan jännittää mitä latauksen jälkeen. Latauksen jälkeen Korjataan-jäljellä vain noin 5Gt. Odotellaan jos vaikka tänään vielä pääsis pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Nämä päivitykset ovat jotain, mitä en itse oikein ymmärrä. Meillä on melko mukava 6 pelaajan ryhmä, millä paukutetaan codia vapaa päivisin. Nyt tuntuu olevan lähes mahdoton saada porukka kasaan, koska aina jollakin tuntuu olevan 20-40Gb päivitys ladattavana.
Nyt on itsellä päällä n.40Gb päivitys, vaikka muilla pc pelaajilla ei. Siis mitä vittua tämä on.:thumbsdown:
 
Nämä päivitykset ovat jotain, mitä en itse oikein ymmärrä. Meillä on melko mukava 6 pelaajan ryhmä, millä paukutetaan codia vapaa päivisin. Nyt tuntuu olevan lähes mahdoton saada porukka kasaan, koska aina jollakin tuntuu olevan 20-40Gb päivitys ladattavana.
Nyt on itsellä päällä n.40Gb päivitys, vaikka muilla pc pelaajilla ei. Siis mitä vittua tämä on.:thumbsdown:
Tiedän niin tasan ton tunteen. Meilläkin meni just tuohon, että usein iltapäivästä kun porukka saatiin sovittua illalla kasaan muutamaksi tunniksi, puolella porukasta olis mennyt toista tuntia saada peli päivitettyä. Siirryttiin sitten lopullisesti muihin peleihin, BF2042 on oikeestaan paljon hauskempaakin rällätä porukalla tankeilla ja koptereilla. Ja sen sai tossa ilmaiseksi tai ihan muutamalla eurolla.

Jätin tän vielä itse silloin koneelle satunnaista WZ-pelailua varten mutta tuossa noin kuukausi takaperin (kun tää oli muuttunut pelkäksi "Call of Dutyksi") päivitti ensin jonkun 40-50GB ja viikkoa myöhemmin tuplat tuosta, niin vedin deleteen koko paskan.
 
Pitää olla nopea netti et voi pelata codia :D Kohta tätä viiveen ja nopeuden sekoitusta ei voi enää korjata.
 
Yksi asia mistä nillitän niin kenttien koko voisi olla puolet pienempi, suurin osa peliajasta menee haahuiluun.
 
Yksi asia mistä nillitän niin kenttien koko voisi olla puolet pienempi, suurin osa peliajasta menee haahuiluun.
Noissa isommissa mapeissa voisi olla kyllä suoraan 10v10. Sit jossain Invasionissa spawnaat aina kentän päätyyn vaikka muissa mapeissa saatat spawnata suoraan vihollisen tulilinjalle.

Äsken tuli vastaan joku tyyppi minkä DG 56 ampui melkein sarjatulta :hmm:
 
Nämä päivitykset ovat jotain, mitä en itse oikein ymmärrä. Meillä on melko mukava 6 pelaajan ryhmä, millä paukutetaan codia vapaa päivisin. Nyt tuntuu olevan lähes mahdoton saada porukka kasaan, koska aina jollakin tuntuu olevan 20-40Gb päivitys ladattavana.
Nyt on itsellä päällä n.40Gb päivitys, vaikka muilla pc pelaajilla ei. Siis mitä vittua tämä on.:thumbsdown:
Tämän takia itselle kehittynyt täysi autismi että käynnistän joka helkutin launcherin joka päivä tietokoneen ja Xboxin avattuani että pääsevät lataamaan päivitykset ennen kuin haluan pelata jotain peliä.
 
Tarvisko oikeen nyt kun hinta "kohdillaan" vaikka ei steam. Joku autismi steamiin koska MW2(ja paljon muutakin) siellä. Tosin MW1 battlenetissä :D

Muoks. Nii sit varmaan 150GB lataus vaikka steamissä olisi kaikki reerassa valmiiksi :sori:

Muoks 2. Siirtyykö kaikki MW2 saavutukset cod-tilin kanssa??

Muoks 3. Ostin
1702158669287.png
 
Viimeksi muokattu:
No voi jumaliste... Muutama tunti sitten tapani mukaan käynnistelin Battle.netin ettei tarvitse odotella päivityksiä kun alkaa pelaamaan illemmalla. Activision eri mieltä.
1702318015606.png
 
Ei lähde Steamin puolella lataamaan multiplayerin asennusta. Muuten hyvä free triali.
Onnistuuko muilla?



Edit. Näyttäisi nyt alkaneen itsestään Steamissa lataamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Pari kertaa kaatunut valikkoon peli kun koitin aseita muokkailla, taisi olla yhtenevä tekijä että oli tuo päivityksen mukana tullut tuo uus graffa asetus päällä (rtx) :hmm:
 
Sain tuon lataamaan Steamissä vasta kun nyt aamulla näkyi Steamin kaupassa tämä Pelaa ilmaiseksi -painike.
Olin jo sitä ennen pelissäkin koettanut laittaa Zombiesissä pelin latausta päälle.
1702617121715.png

Näytti sitten pelissä ja Steamissä, että latasi. Riitti 20,47 gigan lataaminen, jotta pääsi lahtaamaan Zombeja. :)
 
Meinasin mennä kokeilemaan zombeja mutta näytti niin monimutkaiselta että jäi kokeilematta. World at Warissa oli ihan ok.
 
Zombie = viime vuoden DMZ, mutta solttujen sijaan ammutaan zombeja. Olen samaa mieltä FiiksiVallun kanssa, että parasta CODia viimeiseen kymmeneen vuoteen.
 
Eipä tuo multigame näköjään yhtään hassumpi ole, Steamin negatiivisesta arvosanasta huolimatta.

Miten tuo esimerkiksi tietyn aseen ison lippaan Daily Challenge toimii? Eli riittääkö se että se isompaa lipasta kaipaava AR on loudoutissa, vaikkei juuri sillä aseella suorita sitä päivätehtävää? Eli noinko se haaste kohdistuu haluttuun aseeseen, eli se pitää olla aktiivinen loadoutissa?

Koska huomasin että monen aseen kohdalla lukee tuo sama "tee 2 päivätehtävää", saa isomman lippaan.
 
Kyl tää maistuu vaikka pyssyt tuntuu hernepyssyiltä. 50e hyvä hinta tästä. Enkä halua pelata HC. Peli on kivampaa kun saa vähän taktikoida enemmän eikä sellaista refleksihippaa.
Ihmettelen kans niitä negis arvosteluita. No sen kampanjan takia ei varmaan kannata ostaa. Itse ostan ihan vaan moninpelin takia. Olen kyllä tykännyt COD-yksinpeleistä, mutta se on ollut kiva lisä vaan 10v ajan. Aikoinaan CODit ostettiin enemmän yksinpelin takia. Siis way back.
 
Yhden matsin pelasin zombie-modea ja saman tien kävin laittamassa CS-inventaarion lihoiksi, ja nappasin alesta pelin. Mukavaa ammuskelua.
 
On kyllä melkoista grindausta koittaa saada LMG tappoja. Nuo on ihan onnettomia tuhnuja.
 
Tuli ostettua tämäkin, kun torista löytyi PS5:n mukana tullut koodi vallan hyvään hintaan.

Bäfä 2042:sta 600h takana ja alkanut maistumaan jo hieman puulta kun ei sisältöä meinaa tulla. Jospa tämä olisi virkistävää vaihtelua.
 
Sanottakoon muuten erittäin positiivisena asiana että tämä pyörii todella hyvin. Paljon paremmin kuin MW2 vaikka laitteistovaatimuksia on paperilla nostettu. Jopa reilusti alle minimivaatimuksien omaavalla kokoonpanolla saa 1080p low 60-80fps.
 
Jotakin kummallista tässä on kun ei ole totaalista perseraiskausta vaikka onkin kyseessä varttuneemman pelaajan refleksit ja silmät.

Vanhempia Codeja kun käy kokeilemas niin lähtee ne harvatkin hiukset päästä kun tulee tukkapöllyä.
 
Onkohan tämä peli muuttunut jotenkin sitten betan? Tarkoitan siis jonkin keskeisen asian osalta, eli tyyliin liike/ampuninen/tjsp.

Beta ei tuntunut hyvältä ja päätinkin skipata koko pelin, mutta nyt kun oli free weekend ja pääsi taas multia testaamaan niin sehän oli varsin passelia.

Tässähän joutuu vakavasti harkitsemaan pelin ostamista.... ainakin kun sitä saa edelleen -30%.

Eipä tuo multigame näköjään yhtään hassumpi ole, Steamin negatiivisesta arvosanasta huolimatta.

Miten tuo esimerkiksi tietyn aseen ison lippaan Daily Challenge toimii? Eli riittääkö se että se isompaa lipasta kaipaava AR on loudoutissa, vaikkei juuri sillä aseella suorita sitä päivätehtävää? Eli noinko se haaste kohdistuu haluttuun aseeseen, eli se pitää olla aktiivinen loadoutissa?

Koska huomasin että monen aseen kohdalla lukee tuo sama "tee 2 päivätehtävää", saa isomman lippaan.
Joku jo vastasikin, että ei missään noissa tarvitse sitä tiettyä asetta käyttää.

Siteerasin lähinnä siksi jos joku muu ihmettelee miten noi toimii, koska itse jouduin googlaa kun ei oikein auennut.
Eli nyt kun miljoonaan asiaan tarvii tehdä dailyjä jotta saa auki, niin eihän ne päivän normaalit dailyt riitä mihinkään.
Joku asekin vaatii vaikka 5 dailyä, niin tuntuu kreisiltä ettet saisi edes 23 tuntia pelaamalla sitä auki koska dailyt.
Hetken näin luulin kunnes totesin että eihän se voi olla, olisi ihan mieletön gatekeep.

No siellähän on aina sitten se yksi ylimääräinen daily millä ei ole rajoitusta, onko se sitten bonus nimellä. Esim. voita peli.
Sillä saakin sitten loputtomiin avattua noita juttuja.
Toi ei ehkä auennut nopeammin kun siinä puhuttiin pisteistä, mitä ihmeen pisteitä? Avattavat vaatii x kappaletta ja bonus tehtävässä on pisteitä. Onko sitten esim. 2500 tjsp pistettä enemmän kuin 1x daily?

Sitten olisi toki kiva jos noita bonuksia olisi vaikka kaksi erilaista.
Koska melko usein voi olla että ihan sama kuinka väännät ykkösenä pelistä toiseen pelkkää objectivea pelaamalla, niin ei se vaan riitä kun siellä on ne pari keijoa jotka kerää vaan joku 5 tägiä koko rundin aikana.
Tosin ymmärrän tuon siinä mielessä, että ne pelaavat vaan sen shipmentin takia eikä siinä ole sanaa mikä moodi sieltä tulee. Joten grindaavat sitten tdm pelinä ihan sama mikä se oikeasti on.
 
Nyt kun tätä on testannu ilmaisena niin onneksi tähän ei oo rahojaan laittanut, kiitos edellisten vuosien virheiden :lol: Packet burstia joka pelissä enemmän tai vähemmän, sekunnin pätkäsyjä siellä täällä että kuva vaan pysähtyy... Varmaan ihan hauska dlc MW2:lle mut "vähän" vaatii laittoa vielä, siis edelleen! Mw2 taas toimii kuin rasvattu, ei ongelmia joten sillä mennään ja yks välivuosi rahastuksesta :thumbsup: Ja lisäyksenä vielä että koneen specsit on yli suositusten ja graffa-asetukset tyyliä low-medium.
 
Onpa erikoista kun täällä Mw3 toiminut paremmin kuin Mw2. Siis verkkopeli.

Täällä kummatkin toimineet ongelmitta, paitsi nyt viikonloppuna yhden kerran Zombie-moodissa peli lägitti ja lopulta hajosi ehkä muutaman minuutin ajan. Uusi startti, niin ei ollut enää ongelmia. Muutoin ei ole ollut mitään havaittavaa ongelmaa.
 
Nyt kun tätä on testannu ilmaisena niin onneksi tähän ei oo rahojaan laittanut, kiitos edellisten vuosien virheiden :lol: Packet burstia joka pelissä enemmän tai vähemmän, sekunnin pätkäsyjä siellä täällä että kuva vaan pysähtyy... Varmaan ihan hauska dlc MW2:lle mut "vähän" vaatii laittoa vielä, siis edelleen! Mw2 taas toimii kuin rasvattu, ei ongelmia joten sillä mennään ja yks välivuosi rahastuksesta :thumbsup: Ja lisäyksenä vielä että koneen specsit on yli suositusten ja graffa-asetukset tyyliä low-medium.
Millaisia tuloksia saat tästä testistä? https://www.waveform.com/tools/bufferbloat
 
Näissä pitäis olla mahdollisuus ikään perustuvaan match makingiin, eli Battle.net / Steam jne. tilin vahva tunnistautuminen ja meille +40v omat lobbyt jossa virtaa hippikaljaa energiajuomien sijaan :)

Lentävä Haulikko-Ninja kärpänpyydystäjän reflekseillä on jo nähty --> singolla persposkille.

Alun jälkeen ehkä tuntuu jopa hiukan rauhoittuneen tuo SBMM raju heittely.
 
Näissä pitäis olla mahdollisuus ikään perustuvaan match makingiin, eli Battle.net / Steam jne. tilin vahva tunnistautuminen ja meille +40v omat lobbyt jossa virtaa hippikaljaa energiajuomien sijaan :)

Lentävä Haulikko-Ninja kärpänpyydystäjän reflekseillä on jo nähty --> singolla persposkille.

Alun jälkeen ehkä tuntuu jopa hiukan rauhoittuneen tuo SBMM raju heittely.
Tämä ois kova juttu :lol:
 
Kovasti ihmettelin että ovat saaneet optimoitua tuon valovuosia paremmaksi vrt mw2. Noh eiköhän sieltä joku pätsi kaada tämänkin :D
 
Se olisikin kun olisi Tali-ihantala Masters-servu ja sitten Pleikkari-puukkohaulikkojonneille Tali-Ihantala ES-servu :cigar2:

Ja jos edelleen tulee tukkaan kun Ylikylän seniorit laittaa tuulemaan headshotteja, niin ei voi syyttää nuorisoa :D
 
Pelihän on graafisesti aika paljon heikompi viime vuotiseen, joten eipä ihmekää, kun pyörii paremmin.
 
Nyt oli kyllä rikkinäisin erä tähän mennessä. Koko TDM matsin ajan peli spawnasi mun tiimiä ainoastaan tämän rinkulan sisälle joten viholliset sai vain istua sniput kourassa tykittämässä spawniin ja perään chopper gunneria toisen perään.
1702930090124.png
 
Skill based match making on ollut tän ilmaisjakson ajan paljon löyhempi. Siltä on ainakin tuntunut. Peli ei vissii oo kovin hyvin myynyt, kun jotain tämän suhteen on jo tehty ainakin hetkeksi. Sinänsä harmi noi myyntiluvut, koska peli on oikeasti hyvä. Mutta on tällä pelillä yks iso probleema...

.... nimittäin pelin audio-ongelmat ml. Warzone ja Zombie ovat aika next level. Eihä täs kuule oikein mitään. Ei askeleita, ei aseiden laukauksia tai muutakaan.

Askeleita lähinnä yrittänyt kuunnella Warzonessa, koska multiplayerissa on covert sneakers monella. Ei kuule tikkaissa kiipeilyä tai Warzonessa taivaalta niskaan hyppiviä laskuvarjolla tippuvia vihuja. Kävin kokeilee muutamaa muuta CODia ja muutamaa muutaki peliä ja niissä kuulee iha hyvin askeleet, aseet paukkuu kivasti ja ympäristön äänet on eroteltavissa. Neljää eri headsettiä kokeilin kans. Vain tämän pelin audiomaailma ei erottele oikein mitää. En oo niin välittänyt multiplayerissa äänistä, kun levuttanut vasta aseita ja respawnaaminen on mahdollista.

Zombieta hakatessa meinaa tulla paranoiat päälle, kun ei voi aina respawnata uudestaan ja ei vaa kuule zombieta. Onneks sentää on self revive tiukois tilanteis. :)

Multiplayerissa ainoastaan bone conduction headsetillä saa askeleita kuulemaan edes jotenkin, jos joku ei satu käyttämään covert senakersia (gear/shoes) tai dead silencea (field upgrade).
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 752
Viestejä
4 494 913
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom