Call of Duty: Modern Warfare III (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Skill based match making on ollut tän ilmaisjakson ajan paljon löyhempi. Siltä on ainakin tuntunut. Peli ei vissii oo kovin hyvin myynyt, kun jotain tämän suhteen on jo tehty ainakin hetkeksi. Sinänsä harmi noi myyntiluvut, koska peli on oikeasti hyvä. Mutta on tällä pelillä yks iso probleema...

.... nimittäin pelin audio-ongelmat ml. Warzone ja Zombie ovat aika next level. Eihä täs kuule oikein mitään. Ei askeleita, ei aseiden laukauksia tai muutakaan.

Askeleita lähinnä yrittänyt kuunnella Warzonessa, koska multiplayerissa on covert sneakers monella. Ei kuule tikkaissa kiipeilyä tai Warzonessa taivaalta niskaan hyppiviä laskuvarjolla tippuvia vihuja. Kävin kokeilee muutamaa muuta CODia ja muutamaa muutaki peliä ja niissä kuulee iha hyvin askeleet, aseet paukkuu kivasti ja ympäristön äänet on eroteltavissa. Neljää eri headsettiä kokeilin kans. Vain tämän pelin audiomaailma ei erottele oikein mitää. En oo niin välittänyt multiplayerissa äänistä, kun levuttanut vasta aseita ja respawnaaminen on mahdollista.

Zombieta hakatessa meinaa tulla paranoiat päälle, kun ei voi aina respawnata uudestaan ja ei vaa kuule zombieta. Onneks sentää on self revive tiukois tilanteis. :)

Multiplayerissa ainoastaan bone conduction headsetillä saa askeleita kuulemaan edes jotenkin, jos joku ei satu käyttämään covert senakersia (gear/shoes) tai dead silencea (field upgrade).
Tällä pelisarjalla on kyllä tosiaan joku ihan ainutlaatuinen kyky vetää äänet vihkoon.

Askeleiden osalta väitän ongelman olevan puoliksi tarkoituksellista.
Siis niin että saisihan niistä varmasti hyvin selkeät, mutta ei taida olla se mitä haetaan.
Sitten säädellään jotain audio mixiä että ehkä maailman vähiten korostuisi askeleet lisää, mutta se taas rikkoo asioita tms.

Tarkoituksellisuudella meinaan sitä kun kelaa mikä älämölö aina nousee kun dead silence on väärällä tavalla, eli liian vähän, käytettävissä.
Lisäksi esimerkiksi MW19 taisi olla melkin kovimmat askeleet näistä lähivuosien peleistä ja siitä valitettiin jatkuvasti. Siitähän oli joku vitsikin, että MW19 operaattoreilla on jotkut puukengät.
Taitaa aika moni suosia näissä peleissä sitä, että voit suurilta osin surutta juosta ympäri karttaa eikä sua voida niin helposti ennakoida.
Nyt sitten pelinkehittäjät "korjaa" asiaa, eli ehkä korkeintaan hieman säätää jotain.

Toki se on vähän eri että askeleita ei kuulu lainkaan ja se voi olla bugikin mutta tiedä sitten. Voisihan sekin liittyä siihen kun säätävät miten askeleet kuuluvat eri materiaaleilla ja sitten on yhdistelmiä ja suuntauksia missä tää säätö heittää nollaan.
Joku "korjaus" tähän ongelmaakin oliko nyt edellisen vai sitä edellisen pelin aikana viittasi just maassa oleviin tavaroihin ja erilaisiin materiaaleihin.

Hassua hommaa kyllä.
 
Multiplayerissa haluan itsekin, että voi liikkua (covert sneakersin) avulla ilman, että kukaan kuulee. Askeleiden pitäisi meikästä kuitenkin olla sen verran kuuluvia, että ne, jotka liikkuu vaikka kävellen tai juosten (mutta ei tactical sprintillä) ilman askeleita hiljentäviä perkejä/gearia saavat etua suhteessa rushijoihin. Nyt näin ei ole. Covert sneakers on tällä hetkellä melko hyödytön gear.

Warzonessa ja muissa pelimuodoissa askeleiden pitääkin kuulua ilman, että siellä olisi mahdollisuutta askeleita hiljentää. Se sopii siihen battle royaleen. Ilman askeleiden ääniä isossa kartassa on mahdotonta hallita, että mistä kukanenkin tulee. Multiplayerissa minimap, karttatietous ja spawn trappaaminen yleensä auttavat siihen, että suurin piirtein tietää, missä vihut on. Siksi siellä pitääkin olla askeleet hiljentävä perkki, että on edes vastapelitys, jolla voi edetä joskus hyvin pelaavan tiimin selustaan.

Warzonessa on ilman askeleiden ääniä koko ajan fiilis, että pitää katsella ylös, alas, oikea, vasen, taakse, koska ei kuule mitään. Muistan vielä Warzone 1:ssä, kun pelasin pleikalla, että siihen lämästiin päälle niin kapea FOV, että seki oli omiaan lisäämään tätä "paranoia"-fiilistä. Onneksi nyt ei oo tätä enää.

Mutta joo, toivottavasti saavat korjattua nämä äänet edes jotenkuten kuntoon. Ei ole nimittäin yksistään vaan askeleet, mitä ei kuule. Oikein mikään ei kuulu kristallinkirkkaasti ja se on ongelma. Vuosien varrella on tullut valiteltua paljon eri pelien äänistä (lähinnä siitä, että vaihtelee, milloin kuulee), mutta tämä on ehdottomasti isoin ongelma, mitä itse oon koskaan pyssypeleissä kokenut.

EDIT: On muuten toi Zombie hauskaa touhua. Aloin tekemään Borealis-camo challengea, joka on minun ensimmäinen yritys mastery camolle koskaan. Olen pelannut COD4:sta lähtien.
 
Juu ihan totta puhut tuosta multi vs warzone, silti jotenkin ne perseilevät tuota ihan itse.
Vaikea kuitenkin kuvitella etteikö noilla resursseilla ja vuosien aikajaksolla saisi asiaa kuntoon.

Noista äänistä, onhan se tosiaan hienoa kun pelkästään viikon sisään pari kaveria ei kuullut lainkaan vaikka tulevaa mortaria Warzonessa mikä voi olla aika kriittinen asia.
En sitten tiedä miten tuo toimii kun ei ole itselle tapahtunut, eikö siinä muka tule sitä tekstiäkään?
Mietin vain onko tuo oikeastaan lainkaan audio ongelma, vai jääkö koko "info" asiasta uupumaan minkä seurauksena äänikin jää pois.
Noh, tämä alkaa hieman valumaan Warzone keskusteluksi jo mistä on oma ketju.
 
Juu ihan totta puhut tuosta multi vs warzone, silti jotenkin ne perseilevät tuota ihan itse.
Vaikea kuitenkin kuvitella etteikö noilla resursseilla ja vuosien aikajaksolla saisi asiaa kuntoon.

Noista äänistä, onhan se tosiaan hienoa kun pelkästään viikon sisään pari kaveria ei kuullut lainkaan vaikka tulevaa mortaria Warzonessa mikä voi olla aika kriittinen asia.
En sitten tiedä miten tuo toimii kun ei ole itselle tapahtunut, eikö siinä muka tule sitä tekstiäkään?
Mietin vain onko tuo oikeastaan lainkaan audio ongelma, vai jääkö koko "info" asiasta uupumaan minkä seurauksena äänikin jää pois.
Noh, tämä alkaa hieman valumaan Warzone keskusteluksi jo mistä on oma ketju.
Mullekin on käynyt noin, että striket ei kuulu ollenkaan. Ei ilmoituksia tai ääniä. Yhtäkkiä olen vaa downissa.
 
Arvostelujen ja käyttäjien kokemusten perusteella, en odottanut mitään koko julkaisusta. Free Weekend mahdollisti kuitenkin pelin testaamisen itse ja monipeli oli suorastaan loistava kiitos hyvien karttojen. Alustavasti vierastin nopeampaa tempoa, koska esim. MW I ja MW II olivat mielestäni ihan jees vauhdin osalta, mutta tämähän alkaa olemaan jo lähes-Quake-tasoista hippaa. :) Tuli napattua pelin Steamista vielä kun on alennuskin voimassa. Täyttä hintaa en olisi periaatteen takia maksanut.
 
Heti kun vähän kehuu niin alkaa säätö taas. Nyt kaatu koko paska.... Yritän käynnistää uusiks niin alkoi lataamaan jotain. Lukee jotta: Ladataan sisältöä. Vartti sitten päivitin tän. Nyt ei lue missään päivityksen kokoa tms.
No nyt meni äänet ihan ihmeellisiksi. Askelia tms ei kuulu ollenkaan. Ei omien eikä vihujen.
 
Viimeksi muokattu:
Siellä on ilmeisesti alkanut tupla-XP ja vieläpä kaikki erilaiset eli rank, weapon sekä battle pass.
Ainoa hämmennyksen aihe on se, että kauan tämä kestää.

Pelissä on kai maininta "weekend", mutta vielä eilen ajastin näytti että päättyisi jo tänään.
Sitten taas löytyy juttua että pitäisi kestää joulun, joka taas meinaisi oletettavasti ainakin 25. asti.

Call of Duty itse, Twitter tms, ei tunnu tästä vielä mitään sanovan.
Noh, ehkä sen mainostaminen alkaa vasta tänään illasta ja lähti jotenkin etupeltoon käyntiin.
 
Siellä on ilmeisesti alkanut tupla-XP ja vieläpä kaikki erilaiset eli rank, weapon sekä battle pass.
Ainoa hämmennyksen aihe on se, että kauan tämä kestää.

Pelissä on kai maininta "weekend", mutta vielä eilen ajastin näytti että päättyisi jo tänään.
Sitten taas löytyy juttua että pitäisi kestää joulun, joka taas meinaisi oletettavasti ainakin 25. asti.

Call of Duty itse, Twitter tms, ei tunnu tästä vielä mitään sanovan.
Noh, ehkä sen mainostaminen alkaa vasta tänään illasta ja lähti jotenkin etupeltoon käyntiin.

Ymmärsin että viikonlopun kestäis. Turhia tuommoset kyllä muuten, kun passi on pelattu 95% läpi muutenkin ilman boosteja nyt jo. Vähentäisivät tota turhan krääsän määrää, pidentäisivät seasonia ja niin sitten vois näistä boosteista olla jotain hyötyäkin..."Vähemmän on rutkasti enemmän" passien krääsän määrässä. En jaksa nykyään enää passistakaan katsoa kuin peliskinit mitä se tarjoaa ja loput tienatut menee minne menee.

Tällä idealla näihin eventteihinki vois saada jotain järkeä aikaiseksi. Nyt lähes kaikki on täysin turhaa eikä passistakaan tullu kuin 1 hienompi skini millä saatan pelata tai pelasinkin mutta jopa pidempään käyttöön jäädä. Aikalailla 90% on ihan turhaa "täydennysmateriaalia" vain tungettu passiin. Shopin skinitkin on hoh.

Todella ärsyttävä seikka kun peli on muuten niin mainio ja potentiaalinen pitkällä tähtäimellä joka jaksaa viihdyttää kunhan ei tulisi enää näitä paskoja karttoja. Passin ostan aina kun tulee pelattua ihan vaan sen takia että saa "profittii" mukamas ja sitten kiroan kun niitä hienoimpia asioita ei löydä satojen turhuuksien keskeltä.

Eilen hymistelin yhdelle loadingscreenille josta ei saanu ei sitte kertakaikkiaan yhtään mitään tolkkua. Fortnite tässäkin asiassa valovuosia edellä. Jostain og 2 seasonista vääntäny fortin puolellakin niin sitä romun määrää on jonkun verran kertyny sielläkin. Nyt siellä sentään pääsee järjestelemään tavarat että ne on näkyvillä mitä oikeasti tarvitsee ja haluaa käyttää. Vielä kun voisi tuhota kaiken mitä ei halua.

Kauhee aamupäivän avautuminen, olen pahoillani tästä. Voin vaan kuvitella miten pelin sisällöntekijöillä alkaa mielikuvitus kyllä kohta loppua ja se näkyy turhana krääsänä shopissa sekä passissa.
 
Viimeksi muokattu:
Ymmärsin että viikonlopun kestäis. Turhia tuommoset kyllä muuten, kun passi on pelattu 95% läpi muutenkin ilman boosteja nyt jo. Vähentäisivät tota turhan krääsän määrää, pidentäisivät seasonia ja niin sitten vois näistä boosteista olla jotain hyötyäkin..."Vähemmän on rutkasti enemmän" passien krääsän määrässä. En jaksa nykyään enää passistakaan katsoa kuin peliskinit mitä se tarjoaa ja loput tienatut menee minne menee.
Itse toki arvostan, kun pelasin peliä (sitten ilmaisen betan) ekaa kertaa viime viikonlopun ilmaisena viikonloppuna.

Nyt sitten ostin pelin tällä viikolla, joten tässä ollaan melko jäljessä joka tavalla eli niin aseiden levelaukset kuin battle pass.
Toki taitaa se rankkikin auttaa, koska oletan että myös pelin ostaneena osa aseista aukeaa rankilla X.

Etenkin toi 2WXP on erittäin tervetullut, koska pääsee selvästi nopeammin rakentelemaan erinäisiä aseita.
Toki oletettavasti vain kourallinen on niitä parhaita, mutta kuitenkin.
 
Nyt sitten ostin pelin tällä viikolla, joten tässä ollaan melko jäljessä joka tavalla eli niin aseiden levelaukset kuin battle pass

COD: MW3 (ja MW2) ovat sikäli kivoja pelejä, että hyvä pelaaja pistää muut kylmäksi ihan levelöimättömilläkin aseilla. Eli sen levelöinnin merkitys ei ole mikään kovin valtava. Sillä saa toki tuunattua aseita enemmän omaan pelityyliin sopiviksi, mutta ero ei ole valtavan suuri ja iso osa tuunauksista on aina kompromisseja: joku asia parantuu ja toinen huonontuu.

Alussa tärkein asia on kuitenkin perkkien, kill streakien sun muiden unlockaus. Jossain 50 levelin pinnassa kaikki oleellinen on auki.
 
Itse toki arvostan, kun pelasin peliä (sitten ilmaisen betan) ekaa kertaa viime viikonlopun ilmaisena viikonloppuna.

Nyt sitten ostin pelin tällä viikolla, joten tässä ollaan melko jäljessä joka tavalla eli niin aseiden levelaukset kuin battle pass.
Toki taitaa se rankkikin auttaa, koska oletan että myös pelin ostaneena osa aseista aukeaa rankilla X.

Etenkin toi 2WXP on erittäin tervetullut, koska pääsee selvästi nopeammin rakentelemaan erinäisiä aseita.
Toki oletettavasti vain kourallinen on niitä parhaita, mutta kuitenkin.


Itse en pelannut edes ilmaisen viikonlopun aikana kun olin kipeänä eikä jaksanut, mutta sorruin nyt ostamaan pelin kuitenkin kun alennuksessa on. Tulee tätä varmasti nyt kuitenkin pelattua jonkun verran. Siinä mielessä ihan positiivinen juttu tuo tupla XP tapahtuma tähän väliin. Veikkasin että on osittain sen takia ajoitettu myös tähän väliin, kun luulisi että uusia pelaajia on hypännyt ainakin jonkun verran kelkkaan mukaan. Mikäs siinä on käydä joulu shipmentissä levuttamassa aseita.
 
COD: MW3 (ja MW2) ovat sikäli kivoja pelejä, että hyvä pelaaja pistää muut kylmäksi ihan levelöimättömilläkin aseilla. Eli sen levelöinnin merkitys ei ole mikään kovin valtava. Sillä saa toki tuunattua aseita enemmän omaan pelityyliin sopiviksi, mutta ero ei ole valtavan suuri ja iso osa tuunauksista on aina kompromisseja: joku asia parantuu ja toinen huonontuu.

Alussa tärkein asia on kuitenkin perkkien, kill streakien sun muiden unlockaus. Jossain 50 levelin pinnassa kaikki oleellinen on auki.
Totta tuokin, mutta ainakin itse pelailen myös WZ:tä ja siellä on kyllä selvästi tarpeen monet kilkkeet aseisiin.
Lähinnä tuossa varmaan vaikuttaa se, että WZ puolella tarvii esimerkiksi rynkkyihin vähän parempaa pitkän matkan tarkkuutta jne.

Oikeastaan sillä kulmalla tuota ilmaista viikonloppua tuli viime viikonloppuna hakattua, että saisi edes muutaman aseen tappiin WZ:tä varten.
Tarkoitus oli siis olla ostamatta MWIII ja jatkaa F2P.
Kävikin niin että MWIII multi oli yllättävän mukavaa, joten sillä tuli nyt sitten pelikin ostettua.
 
Tämä on nyt mun oma mp vain, mutta jos oot justiin alottanu niin katsoppa löytyykö smg pyssyistä tämä VEL 46, tai wsp swarmi. Sitten vähän kauemmaksi marksman rifleistä MCW 6.8, tämä on ihan omaa luokkaansa nyt. Muuta sitten ei tarvikkaan.

No onhan siellä toki muutama muukin hyvä vielä, mutta selviää sulle aikanaan. Noista on aika lähteä liikenteeseen. Tuntuu että kaikki pelaa tuolla smg wsp swarmilla mutta itse pidän enemmän tuosta vel mallista. Ja tuolla marksman riflen MCW:llä taitaa henki lähteä kolmella kroppa osumallakin jo ja on paljon recoilia mikä tekee tosta yhden mielestäni parhaimmista aseista.

Ne palikat onkin vähä niin ja näin, todella vaikea saada näistä aseista yhtä vakaita ammuttavia kuin ne joskus oli mikä on tietysti ihan hyväkin asia. Damagen nostoyritys taitaa heti reippaasti vähentää recoilia aseisiin, eikus lisätäkö? No huonontaa paljon että kauhea työmäärä saada ne oikeat nippelit sinne värkättyä. Ehkä youtubesta löytyy joku oman kaltainen himovirittäjä joka on jaksanu selvittää joka palikan niin saattaa nopeuttaa vähän ettei availe turhaan niitä paskimpia osia aseisiin ja ihmettelee kun ne on aivan paskoja ammuttavia.

edit: AR:rät on aika huonoja, oon tykänny niiden tilasta käyttää battle rifleä BAS-B, joka tuntuu olevan aika kova. Aika paljon tulee käyteltyä loadouteissa vain smg linjalta WSP & marksman rifle linjalta MCW .
 
Viimeksi muokattu:
Ymmärsin että viikonlopun kestäis. Turhia tuommoset kyllä muuten, kun passi on pelattu 95% läpi muutenkin ilman boosteja nyt jo. Vähentäisivät tota turhan krääsän määrää, pidentäisivät seasonia ja niin sitten vois näistä boosteista olla jotain hyötyäkin..."Vähemmän on rutkasti enemmän" passien krääsän määrässä. En jaksa nykyään enää passistakaan katsoa kuin peliskinit mitä se tarjoaa ja loput tienatut menee minne menee.
Mitä ihmettä ootko mitään muuta tehnyt valveilla ollessa kuin pelannut tätä? :D Sain Vault Editionin mukana 50 battle pass levuboostia ja oon 64%. Pahasti pelkään ettei tuota passia ehdi saamaan 100% millään.
 
Mitä ihmettä ootko mitään muuta tehnyt valveilla ollessa kuin pelannut tätä? :D Sain Vault Editionin mukana 50 battle pass levuboostia ja oon 64%. Pahasti pelkään ettei tuota passia ehdi saamaan 100% millään.
Eikös Battle Passia saa yhä grindattua idlaamalla DMZ:ssä jossain kartan reunalla? Peli voi pyöriä taustalla kun teet muuta koneella tai olet pois koneelta kokonaan.
 
Eikös Battle Passia saa yhä grindattua idlaamalla DMZ:ssä jossain kartan reunalla? Peli voi pyöriä taustalla kun teet muuta koneella tai olet pois koneelta kokonaan.
Ei hajuakaan. En ole koskaan edes avannut DMZ:aa. Onko tuota edes MW3:ssa? Eikö tässä tullut tilalle zombit?
 
Ei hajuakaan. En ole koskaan edes avannut DMZ:aa. Onko tuota edes MW3:ssa? Eikö tässä tullut tilalle zombit?
On se edelleen mukana. Pelihän on 99% copy-pastea uusilla kartoilla ja fonteilla. DMZ:ssä voi siis tienata noita tokeneita jos niiden grinaaminen ei kiinnosta. DMZ:ssä taitaa saada noin yhden tokenin per matsi vaikka ei suorittaisikaan tehtäviä. Tavallisessa monipelissä yksi matsi ei välttämättä riitä yhteen tokeniin. DMZ:ssä tokenien määrä taitaa olla suhteutettuna kauanko olet ollut "pelissä".
 
On se edelleen mukana. Pelihän on 99% copy-pastea uusilla kartoilla ja fonteilla. DMZ:ssä voi siis tienata noita tokeneita jos niiden grinaaminen ei kiinnosta. DMZ:ssä taitaa saada noin yhden tokenin per matsi vaikka ei suorittaisikaan tehtäviä. Tavallisessa monipelissä yksi matsi ei välttämättä riitä yhteen tokeniin. DMZ:ssä tokenien määrä taitaa olla suhteutettuna kauanko olet ollut "pelissä".
Joo normipelissä saa pelata jonkun 8 matsia ainakin että saa yhden tokenin.
 
Joo normipelissä saa pelata jonkun 8 matsia ainakin että saa yhden tokenin.

Nyt tuntui että yhdessä/kahdessa shipment matsissa tulee se tokeni kun tupla xp on päällä. Ja ne ei kauaa kestä kun siellä on tdm tai kill confirmed ohi.
 
Kaikki pienet mapit on yleisesti ottaen ihan täyttä roskaa. 'Meat' menettelee ehkä joskus. Slegdehammer ois saanu tuoda combat pacingin takaisin Vanguardista. Yks parhaimpia juttuja COD-sarjasaa pitkiin aikoihin. On tuol toki välil 10 vs 10, mut on vaa LTM.

Meikästä se oli just kiva, et aina sai pelata, miten halusi, kun oli combat pacing. Joko 6vs6 , sit oliko 8vs8 (assault) tai vaikka 12vs12 (blitz).
 
Näemmä double xp hävisi.

Lieköhän ollut virhe että se alkoi eilen, ei ilmeisesti kestänyt edes 24h.

Jotkut kelas että piti ehkä olla eilisestä alkaen pleikalla ja muilla alkaa vasta tänään.
Nyt se sitten stopattiin kun meni vihkoon.
Kuulostaa ihan järkevältä.

Yleensä klo 20 alkaa jutut jos oikein muistan, eli ehkä kohta selviää.
 
Shipment on vain kamalinta roskaa mitä tässä pelisarjassa on koskaan ollut :)

Itelle se on toiminut oikeanlaisessa mielentilassa yleensä ihan mainiosti. Ei sitä toki pelkästään jaksa mutta noiden tupla xp hommien yms yhteydessä veri vetää monesti sinne, kun tietää että siellä on koko ajan toiminnan ytimessä. :D

Mutta TML tossa näköjään totesikin että oli tuo tupla xp hävinnyt niin, täytyynee pelailla tässä sitten muita mappeja.
 
Eikös Battle Passia saa yhä grindattua idlaamalla DMZ:ssä jossain kartan reunalla? Peli voi pyöriä taustalla kun teet muuta koneella tai olet pois koneelta kokonaan.
En tiedä yhtään miten tuo onnistuu kun en juurikaan pidä koko DMZ:stä. Ehkä siitä on hyötyä joissain tapauksissa, itselle ei. Plunderi & solo on ollu viimeaikoina mun juttu kun pitäny levuttaa aseita ja välillä pelatakkin normaalisti. Nyt on aikalailla kaikki hyvin niin saa nauttia pelaamisesta loppu seasonin :)

Mitä ihmettä ootko mitään muuta tehnyt valveilla ollessa kuin pelannut tätä? :D Sain Vault Editionin mukana 50 battle pass levuboostia ja oon 64%. Pahasti pelkään ettei tuota passia ehdi saamaan 100% millään.

Pari kertaa vähä kokeillu :D No, on tullu kyllä pelattua laittoman paljon tätä seasonia.
 
Joo tän pelin kehittäjillä viikonloppu on ilmeisesti to-pe.. ja shipment kuumeessa on ihan parasta. Ei tarvi miettiä yhtään mitään ja koko peli tuntuu ihan houreunelta
 
Ihme juttu kyllä tuo 2XP, kun ei sitä nyt sitten tullut viikonlopuksi. Ilmeisesti.
 
Noi Covert sneakersit on kyllä melkoisen OP. Ja ärsyttää myös että tuo nyt pyörivä joulu-event sisältää tehtävän jossa pitää käyttää Stalker bootseja mutta ne aukeaa vasta lvl54.
 
Nyt se tupla-xp muuten tupsahti takaisin.

Ei muutaku kovaa peliä vain mitä pystyy niin alkaa levelit ja passit paukkua ylöspäin. Nyt on parasta levutella aseita ylöspäin jos on "ilmainen" boosti tarjolla. Siihen se kannattaa hyödyntää, tulee ihan kauheella kohinalla leveuja pyssyihin.

Heitelkää mulle yv:llä pelinimiä niin addailen teitä niin toivottavasti päästäis porukalla kokeileen. Ei ole mun treffi- ilmoitukseen kukaan uskaltautunu vastailemaan vielä :giggle:
 
Nyt se tupla-xp muuten tupsahti takaisin.

Ah, toki heti kun peli on jo kiinni ja sen lisäksi väsymyskin kerkesi iskeä. :D No täytyy lauantaina sitten käydä vähän shipmentissä yms grindaamassa jossain vaiheessa. Kunhan ei vaan taas häviä ennen sitä. Jospa se nyt olis tän viikonlopun yli päällä.
 
Ah, toki heti kun peli on jo kiinni ja sen lisäksi väsymyskin kerkesi iskeä. :D No täytyy lauantaina sitten käydä vähän shipmentissä yms grindaamassa jossain vaiheessa. Kunhan ei vaan taas häviä ennen sitä. Jospa se nyt olis tän viikonlopun yli päällä.

Väsyttäis joo ,mutta täytyy hetki vielä jaksaa pelata kun kinkku täytyy saada uuniin ja huomenan on kiva herätä ihanaan kinkun hajuun namnam. Hyvää joulua kaikille! Aamupalaks kinkkua, ei paha joulunaloitus.

Edit, 1 hieno skini tuli passista. No ei se kallis ollu onneksi.
Edit, @Nälkäinen Setä samantien paikalla kun joulukinkku mainittu, naurahdin oikein! Hienoa! :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Noi Covert sneakersit on kyllä melkoisen OP. Ja ärsyttää myös että tuo nyt pyörivä joulu-event sisältää tehtävän jossa pitää käyttää Stalker bootseja mutta ne aukeaa vasta lvl54.
Covert sneakers ei ees oo nii op, kun askeleiden äänet ei oikein kuulu.

Käy toises pelimuodos tekemäs toi tai avaa armory unlockilla Stalker. Zombiessa tarvitsi puukol/meleellä tappaa 5 elite zombieta, joka oli helppo tehdä siel harmaan tierin exfil-alueella puukottamal niitä manglereita, jotka tulee aina, kun tilaa exfil-kopterin.

Haluan muute kommentoida tuohon Shipmenttii vielä, et onha se nyt huono kartta, kun kuolee spawniin ihan koko ajan ainakin minun lobbyissa. Jos kaikkiin karttoihin voisi saada muutaman lisäpelaajan, niin ei tarvisi pelata koskaan enää yhtään pientä karttaa edes aseiden levuttamisen takia. Shipmentissäkin on toki pysyvästi nerfattu/heikennetty xp:n kerääminen (aseet, levelit, battlepassit), kun se on nii kaaosta. Itsellä tökkii se, että aseiden levuttamisen takia pitää pelata shipmenttiä, joka on ollut jossakin 24548434 codissa. Siksi Combat pacing oli nii hyvä. Sai pelata eri karttoja ja vihuja löytyi, jos löi bllitzin päälle.

Aseiden levuttamisen nopeuden voisi ratkaista siis muutenkin kuin samoilla pikkukartoilla vuodesta toiseen. Ratkaisukin on jo olemassa.
 
Kysytääs täällä semmosta, että mikä asetus vaikuttaa kuvan rakeisuuteen? Olen yrittänyt nyt eri asetuksia tässä pelatessa testata, mutta varsinkin tuossa infectious holiday -pelitilassa ase eli haulikko näyttää todella rakeiselta. Ihan kuin film grain olisi päällä, mutta sen olen ottanut heti ensitöikseni pois. Fidelitycas on päällä terävöittämään kuvaa.
 
Ei käsittääkseni muuta voi tehdä. FidelityFX CAS tappii ja film grain pois. Silti o rakeisuutta.
 
Ihan hyvinhän tässä askeleet kuulee :hmm: Ainakin Sound Blaster Z, alkuperäinen HyperX Cloud ja Dolby Atmos for Headphones combolla.
 
Kysytääs täällä semmosta, että mikä asetus vaikuttaa kuvan rakeisuuteen? Olen yrittänyt nyt eri asetuksia tässä pelatessa testata, mutta varsinkin tuossa infectious holiday -pelitilassa ase eli haulikko näyttää todella rakeiselta. Ihan kuin film grain olisi päällä, mutta sen olen ottanut heti ensitöikseni pois. Fidelitycas on päällä terävöittämään kuvaa.

Varmista vielä että resot on näytön natiivit, ne on graffa asetuksissa kahdessa kohtaa. Perus resoluutio ekalla välilehdellä ja toisella vielä skaalaus.

Mulla vaihtoi jossain kohtaa alemmas noita, joku päivitys tai ajuripäivitys tais sössiä.
 
Varmista vielä että resot on näytön natiivit, ne on graffa asetuksissa kahdessa kohtaa. Perus resoluutio ekalla välilehdellä ja toisella vielä skaalaus.

Mulla vaihtoi jossain kohtaa alemmas noita, joku päivitys tai ajuripäivitys tais sössiä.

Juu, ne on toki tarkistettu. Jossain aiemmassa Codissa muistaakseni joku aa vaihtoehto teki tuon tyylisen efektin. Ei ole siis eka kerta kun tuon kanssa saa ihmetellä Codin parissa, mutta nyt en ole tosiaan onnistunut sitä kitkemään pois.
 
Juu, ne on toki tarkistettu. Jossain aiemmassa Codissa muistaakseni joku aa vaihtoehto teki tuon tyylisen efektin. Ei ole siis eka kerta kun tuon kanssa saa ihmetellä Codin parissa, mutta nyt en ole tosiaan onnistunut sitä kitkemään pois.

DLSS ja muut toki olet ottanut pois päältä, koitas vielä tekeekö sulla jotain depth of field.

Eikai Nvidian paneelista ole skaalausta jostain syystä päällä, se oli aiemmin terävöitys mutta muuttui skaalaukseksi jossain kohdin.
 
Käy toises pelimuodos tekemäs toi tai avaa armory unlockilla Stalker. Zombiessa tarvitsi puukol/meleellä tappaa 5 elite zombieta, joka oli helppo tehdä siel harmaan tierin exfil-alueella puukottamal niitä manglereita, jotka tulee aina, kun tilaa exfil-kopterin.
Kävin kokeilemassa zombimoodia ja en edes keksinyt miten saan puukon siinä :x3: Hädin tuskin selvisin hengissä exfiliin.

Ei ollut muuten armory unlockilla avattavissa mutta onneksi pääsin siihen lvl54. Sitten on 10 päivää aikaa grindata noita helkutin puukkotappoja. Tuskainen tie edessä.
 
DLSS ja muut toki olet ottanut pois päältä, koitas vielä tekeekö sulla jotain depth of field.

Eikai Nvidian paneelista ole skaalausta jostain syystä päällä, se oli aiemmin terävöitys mutta muuttui skaalaukseksi jossain kohdin.

Skaalaimia ei ole päällä, mutta FidelityCas terävoitys on ihan pelin sisältä. Ilmankin sitä olen toki kokeillut. Depth of field on myös pois päältä. Mutta tuossa todettiin Myytin toimesta kans ylempänä että ei sitä saa kokonaan pois. Eli rakeisuutta kuvassa on vaikka miten säätäisi asetuksia.
 
Skaalaimia ei ole päällä, mutta FidelityCas terävoitys on ihan pelin sisältä. Ilmankin sitä olen toki kokeillut. Depth of field on myös pois päältä. Mutta tuossa todettiin Myytin toimesta kans ylempänä että ei sitä saa kokonaan pois. Eli rakeisuutta kuvassa on vaikka miten säätäisi asetuksia.

Okei, ei taida olla enää astuksista kiinni.

Tuo beta oli rakeinen / pehmeämpi muistaakseni, nyt kyllä terävä, ainakin 4K resolla.
 
Jos en ihan väärin muista Screen Space Reflections vaikutti tohon rakeisuuteen joissakin pinnoissa


Täytyy tämän vaikutus vielä testata sitten kun pelin laittaa päälle. En muista nimittäin että mikä asetus tuossa on tällä hetkellä käytössä.
 
Joku asetus tai niiden yhdistelmä sen rakeisuuden aiheuttaa, kyllä sen siis saa pois.

Itsellä ainakin on skarppi rakeeton kuva, 1440p natiivina ja ainoa kuvankäsittely on Nvidia Image Scaling native+70. CAS onnistuu toki sama tarkennus.
Tuo lähinnä siksi kun siis pelissä on aika pehmeä kuva lähtökohtaisesti, ilman mitään DLSS tai muita blurreja, niin ylimääräinen tarkennus on omaan silmään kiva.

Tosiaan ainakin MW19 se rakeisuus tuli jos oli väärä AA sen film grain 0 kanssa.
Muistelen myös että jossain kohtaa, ehkä nyt, se screen space reflections aiheutti sitä kuten Ruuti tuossa sanoikin. En sitten tiedä oliko se yksinään, vai oliko just väärä yhdistelmä toisen asetuksen kanssa.
 
Yllättävän nopeasti sai puukkotapot kerättyä vaikka kyllä pisti ihmetyttämään miten ne aiemmin itseä vastaan tulleet puukkojunkkarit on tuntunut lähes luodinkestäviltä. Itseltä kyllä henki lähti herkästi.

Harmillisesti tässäkin tuntuu olevan sama kuin MW2:ssa eli wallhackeja vaikuttaisi olevan runsaasti ainakin killcamien perusteella. Eikö Ricochetia kiinnosta kuin aimbotit.

EDIT: Mitenköhän tämä camo pitäisi aueta :D "Complete all 8 weekly challenges" ja viikkoja on 6.
1703439438241.png


EDIT 2: Kehuiko joku täällä tuota WSP:tä? Tuohan on ihan onneton tuhnu. Hidas tulinopeus ja puoli lipasta pitää upottaa viholliseen.
 
Viimeksi muokattu:
En kyllä huomaa tekeekö tuo screen space reflection mitään rakeisuutta itsellä :hmm:
Toisaalta depth of field taitaa olla tässä todella mieto, sekään nopeesti katsottuna oikein vaikuta.
 
En kyllä huomaa tekeekö tuo screen space reflection mitään rakeisuutta itsellä :hmm:
Toisaalta depth of field taitaa olla tässä todella mieto, sekään nopeesti katsottuna oikein vaikuta.

Ite kun nappasin sen pois päältä, niin aseessa ollut häiritsevä raikeisuus hävisi. Huomasi muun muassa sillä mustalla haulikolla sen heti, joka on aseena infectious holiday pelimuodossa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 427
Viestejä
4 556 282
Jäsenet
74 964
Uusin jäsen
LinogeFly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom