Ymmärrän arvosanat, jos arvioi esim. kampanjaa. Oli varmasti huonoin kampanja kautta aikojen, vaikka Vanguardinkin kampanjan olen pelannut. Sitten tähän kakkuun kierrätetyt kartat, jotka joillekin on tuttuja jo vuodelta 2009. Tympeää on myös UI (pelivalikot), joka tuskin muuttuu enää niin kauan, kun pysytään Call of Duty HQ:ssa. SBMM taatusti ärsyttää hyviä pelaajia. Graafisesti oli ehdottomasti myös downgrade viime vuodesta.
Mutta sitten, jos itse mietin, niin mulla ei oikeastaan näistä huonoista puolista kiinnosta kuin nuo surkeat pelivalikot, joihin pitäis melkein video-ohjeet olla, että mistä mikäkin löytyy. Muuten tämä peli on pelimekaniikoiltaan aika timanttia. Pitkästi aikaa CODissa voi rushia, mutta myös kämppiä tai tehdä jotain siltä väliltä. Näin ei ole ollut varsinkaan Infinity Wardin CODeissa, joten propsit sledgehammerille. Pidän myös tietyllä tavalla siitä, että uusi Armory unlock -systeemi (vaikka tämä on välillä herättänyt kysymyksen siitä, että oliko tarpeellinen uudistus) pakottaa voittamaan pelejä dailyjen tekemisen jälkeen, jos haluaa edistää unlockeja. Toivottavasti pitkässä juoksussa tämä pakottaa niiden pelaajien, jotka eivät objectivea pelaa, menemään pelkästään pelaamaan team deathmatchia.
Multiplayerille annan arvosanaksi 9/10 (taisinkin pari viestiä aiemmin jo jotain kommentoida, että paras multiplayer CODi sitten black ops 2:en. Olen edelleen tätä mieltä). Zombie 7/10 (on periaatteessa ideaköyhä versio DMZ:sta, mutta toisaalta tällä voi kiertää Armory unlock -systeemiä. Kampanja 2/10, jossa pisteet uuden yrittämisestä.
Meikästä tuntuu, että porukalla on mennyt liikaa tunteisiin se, että tämä ei ollut DLC. Meikästä tämä on niin paljon parempi peli pelimekaniikoiltaan, että maksaisin tästä enemmänkin kuin maksoin. On semmoista turhautumista aiheuttanut aiemmat CODit. Warzonea on sentään jaksanut pelailla ja kampanjat on ollut melko hyviä (MW2 2022, MW2019, Cold War), että on tullut pelit tästä pelisarjasta viime vuosina osteltua.