Call of Duty: Modern Warfare III (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Näyttökuva 2023-10-12 192551.png

Tuossapa tuo näkyy, mitenhän tuo on tullut päivityksen jälkeen ja tärkeämpi miten tuon rakeisuuden saa pois näistä tavaroista?
 
onko dlss päällä asetuksista? meikäläisellä on sen kans vähän ton näköstä kaikki lootti.
 
Mapit ja pelattavuushan tässä nyt parin tunnin perusteella on ihan huippua. On kyl hienoa päästä jauhamaan wanhoja kunnon mappeja, joissa aikoinaan tullut vietettyä ihan luvattoman paljon aikaa. Itelle tää TTK sopii paremmin kuin aikaisempien lyhyempi, ainakin nopealla otannalla.

Isoin ongelma tulee toki siinä, kun erehtyy pelaamaan matsin hyvin, niin sitten pääseekin ottaan kakkoseen ihan huolella parin matsin ajaksi.. Mutta se on nykyajan codia, valitettavasti. Kuitenkin betan perusteella lähtee varmaan ostoon. Hauska ajatella, että varmaan aika iso osa pelaajista on niin nuoria, että pelaavat mapeissa ensimmäistä kertaa :D
 
En pääse itte vielä testaamaan mutta pyöriikö PC:llä suurinpiirtein yhtälailla kuin MW2?

Pelattavuus se tärkein, kevyt ja tiukka, Arcademainen tuntuma pitää olla :)
 
En pääse itte vielä testaamaan mutta pyöriikö PC:llä suurinpiirtein yhtälailla kuin MW2?
Pelattavuus se tärkein, kevyt ja tiukka, Arcademainen tuntuma pitää olla :)
Yllättävän hyvin pyörii vanhalla 1080gtx. Jopa 1440 resolla.
Vauhtia piisaa ukossa ja hurjaa pomppimista meno pelissä.
 
Onko PC:llä näkyvyys yhtään pleikkaa parempi? Vai onko seki suttuista mössöä? Enkä puhu pelkästää name dotista. Itel nimittäi tuli sellainen olo PS5 betas et grafiikat ois suttuisempia kuin viime vuoden MW2. Toki voihan se olla vain noi nimitagit yms., mitkä o tosi häilyviä, mikä saa pelaajien erottamisen taustasta vaikeammaks. Tai sit on monen asian summa.
 
Onko PC:llä näkyvyys yhtään pleikkaa parempi? Vai onko seki suttuista mössöä? Enkä puhu pelkästää name dotista. Itel nimittäi tuli sellainen olo PS5 betas et grafiikat ois suttuisempia kuin viime vuoden MW2. Toki voihan se olla vain noi nimitagit yms., mitkä o tosi häilyviä, mikä saa pelaajien erottamisen taustasta vaikeammaks. Tai sit on monen asian summa.
No punaiset tägithän lisättiin nyt tähän kakkosviikonloppuun vihuille. Näkyvyys parani sen suhteen, mutta onhan tässä edelleen vähän sellasta harmaan ruskeeta mössöä tämä grafiikka kaikki tapissakin. Saas nähdä paraneeko julkaisuun kuinka paljon vai ollenkaan. Riippunee kai siitä kuinka vanhaa versioo betassa pelataan.

Omat mietteet pelistä ovat hieman positiivisemmat PC versiota pelanneena. Ei vain pysy tuo kapula niin hyvin kädessä kun tottunut pidemmän aikaa jo pyssypelit pelaamaan hiirellä ja näppäimistöllä. Liikkuminen ja sen nopeus ei enää harmita samalla tavalla, kun on oma alusta käytössä, mutta pyssyt ovat kyllä edelleen aika pliisuja. Ilmeisesti Striker-UMPista otettiin vähän kantamaa pois, ettei se täysin nöyryytä rynnäkkökivääreitä matkalla, mutta kyllä ne rynkytkin saisi vähän hyvää saada. MCW tuntuu tähän asti ainoalta validilta pyssyltä, ja MTZ 556 on ihan nuhanen mopo. Turhan usein myös tuntuu, että tuo nettikoodi kusee omiin muroihin kun viholliset tankkaavat luotia ja itse keikahtaa välittömästi.
 
1697169974157.png

Tuo Nvidia DLSS valittunua, kun vaihtaa johonkin muuhun niin hieman vähenee tuo valkoisuus mutta edelleen aika ruma ja häiritsevä.
Mitähän tuohon kannattee valita ja onko jotain muuta asetusta mitä muuttaa? Latasin jo aiemman näyttis ajurin mutta ei vaikuttanut sekään.
 
Eilen tuli pikaiset savut otettua betasta ja jotenkin tuntuu hiiren liike erilaiselta kuin MW2:ssa. Mene ja tiedä mutta vaikka senssi on sama molemmissa (asetukset tarkastettu) niin silti jotenkin tuntuu vaikeammalta saada jyvä kohdalleen tässä betassa kuin oli MW2:ssa. Myös tuo pidempi TTK ei oikein ensikokemusten perusteella ole omaan mieleen. Välillä tuntuu, että saa noin 10 kuulaa ampua vihuun ennen kuin menee nurin. Täytyy testailla lisää ja ihmetellä.
EDIT: Otetaas sen verran takaisin, että taisi nyt ensimmäisen ja toisen beta viikon välillä aseet ottaa jonkun verran nerffiä, että voi johtua siitäkin tuo kun tuntuu ettei saa ukkoa nurin.
 
Viimeksi muokattu:
Tää spawnisysteemi on aika surullinen. Lyhyesti spawnit flippaa ihan minne sattuu käytännössä. Aika karuja noi esimerkit, mitä täs videossa on.
 
Tää maistu oikein hyvin omalla alustalla. Ei vaadi älyttömiä koneelta ja näyttää ihan hyvältä vaikka ei ole asetukset lähelläkään maxia. Kartat tuntui oikein toimivilta 6vs6. Groundwar mappi oli kyllä sontaa vaikka sitä olen aiemmissa tykännyt myös pelata.
 
Nopee testi, mutta ei ole vissiin kunnon tekstuureja vielä olemassa kun selvästi rumempi kuin MW2 ja ikäänkuin takapakkia muutama vuosi graffoissa.

Aseet aivan tuhnua lötinää mitä kerkesi kokeilla. Tosin pieni otanta joten saas kattoo.

Hiirituntuma myös outo, hankala saada jyvää kohdilleen. Sehän tästä riemun repäisisi jos padille agressiivisen AimAssintantin lisäksi on hiirelle laitettu AimTrolling joka hiukan hankaloittaa tähtäämistä :)

Ei saisi betoja koskaan testailla, Katellaan julkaisussa sitten.
 
Tuo Nvidia DLSS valittunua, kun vaihtaa johonkin muuhun niin hieman vähenee tuo valkoisuus mutta edelleen aika ruma ja häiritsevä.
Mitähän tuohon kannattee valita ja onko jotain muuta asetusta mitä muuttaa? Latasin jo aiemman näyttis ajurin mutta ei vaikuttanut sekään.
Minkälaisella koneella sä tätä pelaat? Sulla näyttää olevan 1920x1080 resoluutiona, siitä ei DLSSän jälkeen jaa oikein mitään enää jäljelle kun se resoluutio tippuu siinä entisestään. Katso että se laatu on Qualityllä, yhtään alaspäin ei kyllä kannata mennä. Kannattaa myös tarkistaa siinä saman pudotusvalikon alla se sharpness-palkki, jos se on täysillä niin tollaset sahalaidat korostuu entisestään. Yksi vaihtoehto on jättää tuo valikko kokonaan ruksimatta tai sitten koittaa DLAAta minkä pitäisi kai poistaa sahalaitaa jonkun verran.
 
Nopee testi, mutta ei ole vissiin kunnon tekstuureja vielä olemassa kun selvästi rumempi kuin MW2 ja ikäänkuin takapakkia muutama vuosi graffoissa.

Aseet aivan tuhnua lötinää mitä kerkesi kokeilla. Tosin pieni otanta joten saas kattoo.

Hiirituntuma myös outo, hankala saada jyvää kohdilleen. Sehän tästä riemun repäisisi jos padille agressiivisen AimAssintantin lisäksi on hiirelle laitettu AimTrolling joka hiukan hankaloittaa tähtäämistä :)

Ei saisi betoja koskaan testailla, Katellaan julkaisussa sitten.
Just ite latasin ja ostin pelin PC:lle ja peruin Playstation storen ennakkotilauksen (onnistui helposti). Kaikki asetukset tapissa 1440p ja peli on suttuinen. Samaa mieltä siitä, että graafisesti ottaa paljon takapakkia verrattuna viime vuoteen tai jopa MW2019.
 
Just ite latasin ja ostin pelin PC:lle ja peruin Playstation storen ennakkotilauksen (onnistui helposti). Kaikki asetukset tapissa 1440p ja peli on suttuinen. Samaa mieltä siitä, että graafisesti ottaa paljon takapakkia verrattuna viime vuoteen tai jopa MW2019.
Modern Warfare (2019) oli paikkoin yllättävänkin hieno peli:

 
Just ite latasin ja ostin pelin PC:lle ja peruin Playstation storen ennakkotilauksen (onnistui helposti). Kaikki asetukset tapissa 1440p ja peli on suttuinen. Samaa mieltä siitä, että graafisesti ottaa paljon takapakkia verrattuna viime vuoteen tai jopa MW2019.

Tällaiset on kyllä parantuneet julkaisussa, betassa ehkä vielä karummat tekstuurit ja hiovat kuntoon sitten julkaisuun. En muista että sarja olisi kuitenkaan tuolla tapaa ottanut koskaan takapakkia, vaikka joku värimaailma tms. on saattanut olla laimeampi.
 
Minkälaisella koneella sä tätä pelaat? Sulla näyttää olevan 1920x1080 resoluutiona, siitä ei DLSSän jälkeen jaa oikein mitään enää jäljelle kun se resoluutio tippuu siinä entisestään. Katso että se laatu on Qualityllä, yhtään alaspäin ei kyllä kannata mennä. Kannattaa myös tarkistaa siinä saman pudotusvalikon alla se sharpness-palkki, jos se on täysillä niin tollaset sahalaidat korostuu entisestään. Yksi vaihtoehto on jättää tuo valikko kokonaan ruksimatta tai sitten koittaa DLAAta minkä pitäisi kai poistaa sahalaitaa jonkun verran.
Moro.

Acer Nitro N50-640 ja näyttis 3060ti, ei ole ennen ollut tuota valkoista mössöä looteissa. Qualitylla näyttää olevan asetus. Minkälaisella resolla suosittelet? Ihmeellisesti nyt viime päivityksen jäleen tullut tuo ongelma kun vuoden verraan ko peliä samalla koneella pelannu. DLAAlla se vähenee hieman mutt ei hyvä silläkään...
 
Eilen tuli pelattua lvl8 tuolla 1080gtx ja ihan pelattava oli. Sattumoisin tuli postissa tuo 4070 tilalle ja nytten sillä pelannut parit vedot, niin voin sanoa "paskana fps pelaajana" noiden eron pelissä.
Käytin samoja asetuksia grafiikan suhteen ja pystyn sanomaan mikä muuttui.
Nyt on kyllä sanottava, että 1080gtx ei pysty enää tarjoamaan samaa osuma tarkkuuta vihuihin. Ampuessa eilen jäi puolet luodeista osumatta. Nyt kun vertaan samaa 4070 näytönohjaimella niin puuttuu noi ohi ampumiset tyystiin.
Nyt osuu paljon paremmin kohteeseen, niin juoksusta kuin hypätessä vihun yli rappusissa ;)
Noissa 1080vs4070 näytönohjaimissa on aivan järkyttävä ero, kuinka ase käyttäytyy kädessä ammuttaessa.
 
Eilen tuli pelattua lvl8 tuolla 1080gtx ja ihan pelattava oli. Sattumoisin tuli postissa tuo 4070 tilalle ja nytten sillä pelannut parit vedot, niin voin sanoa "paskana fps pelaajana" noiden eron pelissä.
Käytin samoja asetuksia grafiikan suhteen ja pystyn sanomaan mikä muuttui.
Nyt on kyllä sanottava, että 1080gtx ei pysty enää tarjoamaan samaa osuma tarkkuuta vihuihin. Ampuessa eilen jäi puolet luodeista osumatta. Nyt kun vertaan samaa 4070 näytönohjaimella niin puuttuu noi ohi ampumiset tyystiin.
Nyt osuu paljon paremmin kohteeseen, niin juoksusta kuin hypätessä vihun yli rappusissa ;)
Noissa 1080vs4070 näytönohjaimissa on aivan järkyttävä ero, kuinka ase käyttäytyy kädessä ammuttaessa.
Huomattavan iso fps-nousu toki auttaa, mitä varmaan tuli mukavasti kortin vaihdossa lisää.
 
Peli on ihan kivaa pc pelaajien kesken, mutta ei vittu tuota konsoli paskeen "autoaimia". Taas on aivan naurettava automaatti tähtäys päällä konsoli pelaajilla.

Ei näin. Tai sitten PC pelaajat omille servoille.
 
Kaikki asetukset tapissa 1440p ja peli on suttuinen. Samaa mieltä siitä, että graafisesti ottaa paljon takapakkia verrattuna viime vuoteen tai jopa MW2019.
En tiedä millä näytöllä pelaat, mutta kokeile jos sun näytön asetuksista löytyy, fps/rts/rpg/aos valintana, niin testaa ihmeessä noita väripaletteja. Ei tämä peli ole harmaa, jollei itse niin halua.
 
Millasella yhteydellä tätä codia pitää nykyään pelata jotta on oikeesti mahdollisuus voittaa näitä gunfightejä? Latency mulla pyörii jossain 40ms mobiililaajakaistalla, paljoko teillä valokuidulla pelaavilla on tuo latency eli ping? Edelleen tätä shoot first die first ongelmaa ja saatat jopa kuolla seinien taakse. Toki codissa nyt publicilla on aina tätä ollut.
 
Moro.

Acer Nitro N50-640 ja näyttis 3060ti, ei ole ennen ollut tuota valkoista mössöä looteissa. Qualitylla näyttää olevan asetus. Minkälaisella resolla suosittelet? Ihmeellisesti nyt viime päivityksen jäleen tullut tuo ongelma kun vuoden verraan ko peliä samalla koneella pelannu. DLAAlla se vähenee hieman mutt ei hyvä silläkään...
Ihan näytön natiiviresolla tietty, on se sit mikä tahansa tässä tapauksessa. Onko sulla film grain tai motion blur päällä asetuksissa?
 
Tänään kyllä paino SBMM ihan huolella takalistoon. Tai sitten muuten vaan oli hemmetin hikistä verrattuna eiliseen :lol:
 
Mapit ja pelattavuushan tässä nyt parin tunnin perusteella on ihan huippua. On kyl hienoa päästä jauhamaan wanhoja kunnon mappeja, joissa aikoinaan tullut vietettyä ihan luvattoman paljon aikaa. Itelle tää TTK sopii paremmin kuin aikaisempien lyhyempi, ainakin nopealla otannalla.

Isoin ongelma tulee toki siinä, kun erehtyy pelaamaan matsin hyvin, niin sitten pääseekin ottaan kakkoseen ihan huolella parin matsin ajaksi.. Mutta se on nykyajan codia, valitettavasti. Kuitenkin betan perusteella lähtee varmaan ostoon. Hauska ajatella, että varmaan aika iso osa pelaajista on niin nuoria, että pelaavat mapeissa ensimmäistä kertaa :D

Onko pelattavuus mielestäsi lähempänä MW1 (2019) vai lähempänä MW2 pelattavuutta? Jotenkin itselle ollut todella kökkö MW2 multiplayerissa liikkuminen ja ei mitään mielenkiintoa pelata. Harmillista, kun alkaa ainakin PS5:llä match making kestämään tuhottoman kauan MW1 Cyber Attackissa.
 
Alkaako toi beta nyt lauantaina klo 20(?) Varmasti samaa grindausta kuin oli toi mw2 mutta pitää varmaan ihan fiilistelyn muodossa käydä kattelee Favela ja Skidrow mapit läpi.
 
En tiedä millä näytöllä pelaat, mutta kokeile jos sun näytön asetuksista löytyy, fps/rts/rpg/aos valintana, niin testaa ihmeessä noita väripaletteja. Ei tämä peli ole harmaa, jollei itse niin halua.
Näyttö lukee tuossa allekirjoituksessa eli LG:n 27 tuuman uusin OLED. Tottakai tässä o buustattu color vibrancea näytöstä, kokeiltu eri modeja näytöstä ja pelin sisäiset värifiltterit o käytössä (esim. vihollisten nametagit o pinkkejä punaisen sijaan, joka auttaa minua erottamaan heidät).

Ei tämä peli silti vaikka kuinka boostailisi värejä näytä kovin hyvältä. Näkyvyys on heikkoa ja värit on kalpeita. Monessa kartassa on myös sellaista visuaalista usvaa tai savua, mikä heikentää näkyvyyttä ja ehkä senkin takia värit tuntuu kalpeilta. Tässä on tosi iso ero verrattuna viime vuoden MW2:een.

Kävin pelaamassa pleikkarilla eilen Warzonea ja siinäki tuntui erottavan paremmin vihut. Normaalisti pelaan sitäki vaa PC:llä, koska minua on vaivannut pleikkarin näkyvyys. Eipä vaivannut enää MW3 pelailun jälkeen. Jotaki tälle asialle pitäisi pelintekijöiden tehdä, kuten vähentää usvaa, lisätä värikylläisyyttä ja laittaa korkeammat ultra-tekstuurit valittavaksi. Edit: Lisäks namedot ja player name ei vieläkää näy niin hyvin kuin aiempina vuosina ja omia tulee ammuttua vahingos. Niihinki vaa kontrastia ja värikylläisyyttä lisää, nii hyvä tulee.
 
Onko pelattavuus mielestäsi lähempänä MW1 (2019) vai lähempänä MW2 pelattavuutta? Jotenkin itselle ollut todella kökkö MW2 multiplayerissa liikkuminen ja ei mitään mielenkiintoa pelata. Harmillista, kun alkaa ainakin PS5:llä match making kestämään tuhottoman kauan MW1 Cyber Attackissa.
Noista enemmän MW1, mutta lähihistoriasta lähimmäksi asettuu kyllä Vanguard. Meitsi tykkää, selvästi osa ei.

Itellä ei oo kyllä ollu näkyvyyden kanssa ongelmia vielä tähän mennessä. On siellä ne punaiset tagit ja nimet jotka viimeistään paljastavat. Vielä beta maistuu, tosin eilen selvästi jengi oli saanut enemmän pelitunteja alleen, kun vastaan tuli 30 levusia jotka pomppivat ja hyppivät nopeammin kuin meikäläisen silmät pysy myöden.
 
Ei nämä betat ole aiemminkaan olleet täydessä loistossa vielä, oota julkaisuun jos tosiaan tulis PClle jokin tekstuuripaketti mukaan.

Ellei niin olisi saanut tosiaan olla pelkkä maksullinen karttapaketti-bundle.
 
Spawneissa ei ainakaan mitään tolkkua ole. Highrisessa ainakin voit spawnata ihan mihin sattuu, ihan pelimuodosta riippumatta.
 
Yöllisen päivityksen jälkeen huomattavasti korkeampi fps :thumbsup:

Asebalanssi ja spawnit on kyllä perseellään. Oletin tykkääväni enemmän pidemmästä ttk:sta, mutta ei voi vielä kunnolla arvioida, kun servut taitaa toimia miten sattuu.

Aika moni valittaa, että tähtäys tuntuu hiirellä "kelluvalta" ja itsekään meinaa kyllä kauemmaksi osua.

Ihan kiva, että nyt voi kikkailla enemmän liikkuvuuden kanssa, mutta pitää muistuttaa itseään ettei se aina ole pelkkää plussaa :tongue:
 
En kyllä usko sekuntiakaan että peli näyttäisi paremmalta julkaisussa.

Elättelen toivoa, nyt se hapertuu :D

Joskus muutama vuosi takaperin, en muista mikä CoD oli kyseessä, testailin betaa ja stutteroi jonkun verran. Se onneksi poistui silloisen julkaisun aikaan mutta toki eri asia kuin graafiikan viimestely.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Käynnistin Codin ekaa kertaa tämän vuoden puolella ihmetelläkseni Radeon 7800XT:n kanssa kuinka pyörii ennenkuin hyppään tähän Betaan ja pelihän kaatuili jo heti valikossa. Anti-lag:in disablointi lopetti kaatuilut. Ja nyt löysinkin juuri Redditistä että CS2:sen lisäksi myös Cod ja Apex ei tykkää Anti-lag asetuksesta.

Amd:llä siis hommia edessä ajureiden kanssa, tämänkin pelin suhteen. No menetys ei liene kummoinen, mitä tulee tuon asetuksen hyötyihin ainakaan tehokkaissa kokoonpanoissa. Summa summarum, vinkkinä tämä jos muilla radeonin omistajilla kaatuilua Anti-lag päällä.
 


Pelin näkyvyysongelmista^^^^ Juuri tätä tarkoitin, kun puhuin usvasta tai savusta (haze, fog, smoke, smog). Tämä on ongelma tän pelin grafiikoissa. Sisätiloissa huomattavasti parempaa. Ihan niin kuin XclusiveAce olis lukenut mun ajatuksia, kun nyt julkas tän.
 
Pelin näkyvyysongelmista^^^^ Juuri tätä tarkoitin, kun puhuin usvasta tai savusta (haze, fog, smoke, smog). Tämä on ongelma tän pelin grafiikoissa. Sisätiloissa huomattavasti parempaa. Ihan niin kuin XclusiveAce olis lukenut mun ajatuksia, kun nyt julkas tän.

Samantyyppisellä udulla/matalalla kontrastilla ja desaturoiduilla väreillä on pilattu myös Starfieldin grafiikat. Todella outoa haluta tuollaista.
 
Parin matsin jälkeen täytyy kans sanoa et jotenkin toi tuntuu näyttävän aivan hirveältä vrt. nykyinen Warzone.
 
Kellään muulla ongelmaa ettei dailyt rekisteröidy? Ite kokeillut kaikki SMG:t läpi ja millään ei rekisteröidy noi päivittäisen headshotit. Ei auta pelin uudelleen käynnistyskään.
 
Tuo beta näyttää kyllä siltä kuin ei olisi täyttä 4k resoa edes vaikka valittuna tietty, vaan jokin 75% skaalaus tms. pakotettuna. Terävyyttä kaipais ja tömäkämpiä värejä.
 
Hemmetinmoista packetlossia jatkuvasti, vaikea nauttia pelistä vaikka muuten ihan mukavaa menoa....
 
Nyt on päästy testaamaan, ja näemmä onneksi jos laittaa NIS päälle natiiviresolla ja sharpening joku 50+ niin peli ei ole enää blurria. Alkuun defaulttina ilman tuota oli kyllä kamala, mielettömän suttuinen jo lobbyssa.

Taitaa siis olla että ei tässä DLSS voi käyttää, jos kerta vakiona vaati jos NIS sharpening.
Tämä siis 1440p, 4K:lla varmaan eri tarina mutta niin se tuntuu aina olevan näissä codeissa.
 
Nyt on päästy testaamaan, ja näemmä onneksi jos laittaa NIS päälle natiiviresolla ja sharpening joku 50+ niin peli ei ole enää blurria. Alkuun defaulttina ilman tuota oli kyllä kamala, mielettömän suttuinen jo lobbyssa.

Taitaa siis olla että ei tässä DLSS voi käyttää, jos kerta vakiona vaati jos NIS sharpening.
Tämä siis 1440p, 4K:lla varmaan eri tarina mutta niin se tuntuu aina olevan näissä codeissa.
Tähän lisäksi ssr ja ambient occu pois päältä niin alkoi olemaan siedettävä
 
Tuo Nvidia DLSS valittunua, kun vaihtaa johonkin muuhun niin hieman vähenee tuo valkoisuus mutta edelleen aika ruma ja häiritsevä.
Mitähän tuohon kannattee valita ja onko jotain muuta asetusta mitä muuttaa? Latasin jo aiemman näyttis ajurin mutta ei vaikuttanut sekään.

En ole MW2:sta/3:sta koittanurt, mutta ainakin MW1:ssä oli lootti ja loottiboxit semmosta reikästä paskaa. Eli näytti ihan sille, kun olisi vanha printtilehti, missä kuvat oli painettu todell alhaisella pistetiheydellä. Itse silloin sitä ihmettlein ja koitin etsiä korjausta, mutta se ei ollutkaan mikään bugi tms. vaan ihan ominaisuus. Tässä varmaan ihan sama homma, että se lootti vaan näyttää sille.
 
On tää kyllä ihan naurattavaa, että toi 2019 MW maksaa edelleen 59€. :lol:

Joskus vois sen kamppiksen pelata, mutta eihän kukaan idiootti maksa 4v vanhasta pelistä 59€... eihän. Miten hemmetissä toi edes voi maksa noin paljon?
 
Mielenkiintoista muuten etten löytänyt mitään kanavaa raportoida betan bugeja. Mikähän pointti koko betalla on jäljellä kuin markkinointi :cautious:
 
Mielenkiintoista muuten etten löytänyt mitään kanavaa raportoida betan bugeja. Mikähän pointti koko betalla on jäljellä kuin markkinointi :cautious:
Demojahan noi on. Voisivat betan nimen muuttaa demoksi. On nii lähellä julkaisuakin nämä, että tuskinpa hirveästi peli enää muuttuu.

Edit: @TML kiitti NIS-vinkistä. Pitääpä koittaa. Heitänpä oman vinkin utuisen grafiikan parantamiseksi. Pudottakaa pelin sisäinen kirkkaus asetukseen 45. :) tää auttoi itellä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TML

Statistiikka

Viestiketjuista
262 478
Viestejä
4 558 165
Jäsenet
74 972
Uusin jäsen
Nagi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom