Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Nyt kun laitoin jatkamaan Cold Warin päivitystä, niin taas nopeus sellaista 50-200kb/s että mikähän lie tuossakin. Steamin lataukset kyllä toimivat täysin normaalilla vauhdilla. Betasta jäi kyllä hyvä fiilis. Aktiivisesti en ole codeja pelannut varmaan lähemmäksi 10 vuoteen, mutta nyt kyllä tuntui peli maistuvan. Battlefieldejä tullut tahkottua viime vuodet, mutta 2042 pettymyksen jälkeen taitaa tie viedä takaisin codien pariin.
 
Tää on kyl ainaki Betan perusteella yks paskimmista Codeista mitä on tehty.. kilpailee hyvin Vanguardin ja Infinite Warfaren kanssa paskimmasta tittelistä :D
En nyt tähän hätää keksi yhtää mitää hyvää sanottavaa muutako et pyörii paskemmallaki koneella ihan ok..
 
Tää on kyl ainaki Betan perusteella yks paskimmista Codeista mitä on tehty.. kilpailee hyvin Vanguardin ja Infinite Warfaren kanssa paskimmasta tittelistä :D
En nyt tähän hätää keksi yhtää mitää hyvää sanottavaa muutako et pyörii paskemmallaki koneella ihan ok..
En kyllä itsekään oikein tykännyt. Vähän tulee mieleen köyhän miehen Fortnite, tehty selvästi nuorille pelaajille. Itse tykkäsin ykkösen realistisemmasta otteesta.
 
Spawnit pitäisi vaihtaa perinteiseen eikä squad spawniin, mikä nyt oli. Pelin flow on aika kummallinen dominationissa, kun siellä spawnataan keskelle karttaa vaikka ei ole kuin yksi a tai c lippu. Askeleiden ääniä pitää hiljentää myös, että uskaltaa liikkua nyt kun on melko varmaa, että Ninja tai Dead Silence ei tule perkiksi. Perkkisysteemi tuskin tulee palaamaan entiseen, mutta vaihtaisivat nyt ainakin joitakin ultimateperkkejä ainakin bonus-perkeiksi. Esim. se mil sai nopeammin field upgraden.

Näkyvyyttä ammuttaessa tulee parantaa niin kuin ovat vähä lupailleet. Kaikista tärkein on se, että disbanding lobbies lähtis pois nyt, kun on varmaa, että aika tiukka skill based match making tulee olemaan kuitenkin. Näitä ku sais, niin olis hyvä peli kasas.

Mie en nii välittänyt siitä, että minimapis ei näy enää punaisia pisteitä jos ammut ilman äänenvaimenninta. Toki äänenvaimentimien käyttö on aivan hyödytöntä nykyisellään tästä johtuen. Ääni niistä kuitenkin lähtee.
 
Tää on kyl ainaki Betan perusteella yks paskimmista Codeista mitä on tehty.. kilpailee hyvin Vanguardin ja Infinite Warfaren kanssa paskimmasta tittelistä :D
En nyt tähän hätää keksi yhtää mitää hyvää sanottavaa muutako et pyörii paskemmallaki koneella ihan ok..
Joo ei tää ihan mw2019 tasoinen oo. Oli pelinopeus oli ihan vimpalleen kohdallaan. Ei liian nopea eikä liian hidas. Spawnit hyvät ja kartat sopivan selkeitä. Ainutiinus siinä oli et kävi tylsäksi nopeesti mikä tosin on kaikkien codien osalta.
 
En kyllä itsekään oikein tykännyt. Vähän tulee mieleen köyhän miehen Fortnite, tehty selvästi nuorille pelaajille. Itse tykkäsin ykkösen realistisemmasta otteesta.
Mun mielestä selvästi vanhemmille pelaajille kun liikkumista säädetty hieman hitaammaksi taktisempaan suuntaan. Sivuttaisliikettä liikkuessa eteenpäin ja paikallaan pitäisi nostaa.
 
En kyllä itsekään oikein tykännyt. Vähän tulee mieleen köyhän miehen Fortnite, tehty selvästi nuorille pelaajille. Itse tykkäsin ykkösen realistisemmasta otteesta.
Tätä täytyy vähän ihmetellä. Mikä tekee tästä enemmän Fortniten kaltaisen? Tässä esim. liikkuvuus oli selvästi realistisempi, eli hieman hidastempoisempi. Ei pystynyt liukumaankaan läheskään niin pitkälle kuin MW 2019/Warzone.

Askeleiden ääniä pitää hiljentää myös, että uskaltaa liikkua nyt kun on melko varmaa, että Ninja tai Dead Silence ei tule perkiksi.
Askelten äänekkyys oli kyllä betan rasittavimpia asioita. Tuntui, että aina oli vihollinen nurkan takana odottamassa tähtäin ojossa, vaikka luulit tulevasi selustasta. Vihu oli kuullut sut jo kaukaa kun erehdyit juoksemaan kauempana luullessasi, että askeleet ei kuulu.
Mie en nii välittänyt siitä, että minimapis ei näy enää punaisia pisteitä jos ammut ilman äänenvaimenninta. Toki äänenvaimentimien käyttö on aivan hyödytöntä nykyisellään tästä johtuen. Ääni niistä kuitenkin lähtee.
Toivottavasti Warzone 2.0:ssa (ja myös MP:ssä) pysyy sama linja. Yksi ärsyttävämmistä asioista nykyisessä ollut se, että aseella ei tee mitään jos siinä ei ole äänenvaimenninta.
 
Itse arvostan suuresti että liikkuminen on hitaampaa ja eikä niin ADHD kuin monessa muussa pelissä (viimeisimmät Battlefieldit mukaanlukien). Uskon että nopeatempoisia pelejä on joka lähtöön, joten tälläinen hitaampi vaihtoehto on ainakin itselle piristävä vaihtelua. Todettakoot että en sietänyt CS:GO:takaan juuri sen takia kun liikkuvuus on ikään kuin luistelisi kävelemisen sijaan.
 
Itse arvostan suuresti että liikkuminen on hitaampaa ja eikä niin ADHD kuin monessa muussa pelissä (viimeisimmät Battlefieldit mukaanlukien). Uskon että nopeatempoisia pelejä on joka lähtöön, joten tälläinen hitaampi vaihtoehto on ainakin itselle piristävä vaihtelua. Todettakoot että en sietänyt CS:GO:takaan juuri sen takia kun liikkuvuus on ikään kuin luistelisi kävelemisen sijaan.
No mut sehän siinä, Codit on ollu AINA nopea temposia, hitaampien pelien ystäville on sit ollu muut pelit, en ymmärrä ku näillä oli ihan hemmetin hyvin toimiva konsepti tossa Warzonessa(se eka versio ennen lisäosia), ois vaa ottan sen ja kehittän sitä johonki toisee suuntaa ku minne se meni lisäosien myötä, nyt ne taas yrittää keksiä pyörää uudestaa ja joka kerta ku noi sen tekee, niin tulee paskaa ulos..

Kertoo jotaa ku kaikkien haukkumassa BF2042 on parempi liikkuminen ja ampuminen ku tässä :D
 
No mut sehän siinä, Codit on ollu AINA nopea temposia,
Voi olla että aika kultaa muistot, mutta muistelisin että ainakin CoD 1, 2 ja 4 olivat varsin hitaita verrattuna siihen mitä nopeatempoiset pelit todella ovat. Oli miten oli, tämän hitaus on itselle iso ja virkistävä plussa.
 
Voi olla että aika kultaa muistot, mutta muistelisin että ainakin CoD 1, 2 ja 4 olivat varsin hitaita verrattuna siihen mitä nopeatempoiset pelit todella ovat. Oli miten oli, tämän hitaus on itselle iso ja virkistävä plussa.
Pelit on tullu nopeammaks niistä ajoista, sen ajan nopea on tosi hidas nykymittapuulla, ei semmosia enää pystyis kukaa pelaamaa :D
 
Pelit on tullu nopeammaks niistä ajoista, sen ajan nopea on tosi hidas nykymittapuulla, ei semmosia enää pystyis kukaa pelaamaa :D
Quake 2:sta tai Unreal Tournamenttia pelaanneet saattavat olla kanssasi eri mieltä. :) Mielestäni MW II:n nopeus on kenties hyvin lähellä CoD 4:sta sen verran mitä ulkomuistista voin sanoa. Itselle CoD 4 oli MW (2019) asti paras CoD-peli.
 
Toivottavasti Warzone 2.0:ssa (ja myös MP:ssä) pysyy sama linja. Yksi ärsyttävämmistä asioista nykyisessä ollut se, että aseella ei tee mitään jos siinä ei ole äänenvaimenninta.
Pitäs noi suppressorit olla sellaisia, että niis o esim. huonompi range ja damage, niin sit ois vaikea päättää, käyttääkö vai ei. Ja sit vois olla, et ilman niitä näkyy minimapis.

Asiasta toiseen:
Hidastempoisuus ei kuulu meikästä CODiin vaan sen takia sitä on iät ja ajat pelattu, kun se on omanlaisensa arcadehippa. Mutta ilmeisesti pelaajien enemmistö, kasuaalit, haluaa siitä hidastempoisen ja siksi MW2019 myi niin älyttömästi ja nyt halutaan pysyä samassa. Edit: porukka on myös ollut väsyneitä esim ww2-teemaisiin sotapeleihin, mikä myös vaikuttaa.

Se mua vaivaa, että pelintekijät yrittivät ennakkoon väittää, että peli tulee palvelemaan kaikkia pelityylejä. Se on täyttä valehtelua, jos ei muutoksia tule. Kämpperit ja taktiset hiippailijat tässä pärjää ja saa tappoja. Olisivat sitä mainostaneet, että tässä on pelin tuleva suunta. Olisi tiennyt, mitä odottaa. Kyllä sitä tähän tietenkin sopeutuu ajan kanssa.
 
Vähän kyl jännityttää miten uus warzone tulee toimiin ku slide lyhennetty puoleen ja liikkuminenkin ei oo enää kovinkaan notkeaa et miten sitä ehtii piiloon ja pakoon luotisateelta ym vai meneekö se enemmän siihen ettei ulkona uskalla enää liikkua ku pelottaa cämpperit liikaa ikkunoissa.
 
Vähän kyl jännityttää miten uus warzone tulee toimiin ku slide lyhennetty puoleen ja liikkuminenkin ei oo enää kovinkaan notkeaa et miten sitä ehtii piiloon ja pakoon luotisateelta ym vai meneekö se enemmän siihen ettei ulkona uskalla enää liikkua ku pelottaa cämpperit liikaa ikkunoissa.
Toivotaan että warzonen uusi mappi tarjoaa enemmän suojaa. Nykyinen Caldera on aivan liian avoin.
 
Toivotaan että warzonen uusi mappi tarjoaa enemmän suojaa. Nykyinen Caldera on aivan liian avoin.
Kuhan se ei oo millään pusikoilla täytetty kenttä kuten Caldera alkuaikaan. Se ei kuulu battleroyalepeleihin myöskään. Seinämää pitää löytyä mut ei mitään hiiviskelypuskia jotka peittää liikaa pitkälle näkemistä tai älyttömän sekasotkusia rakennuksia.
 
Toivotaan että warzonen uusi mappi tarjoaa enemmän suojaa. Nykyinen Caldera on aivan liian avoin.
Olin kuulevinani että Warzone 2.0 on tähän asti isoin mapeista, jonkun beta-testaajan esittelyssä.
Saatan olla väärässäkin, saapi korjata. Jos näin on, onkohan pelaajiakin nyt enemmän? En ainakan googlella löytänyt kuin että Mobileversiossa on 120.
 
Olin kuulevinani että Warzone 2.0 on tähän asti isoin mapeista, jonkun beta-testaajan esittelyssä.
Saatan olla väärässäkin, saapi korjata. Jos näin on, onkohan pelaajiakin nyt enemmän? En ainakan googlella löytänyt kuin että Mobileversiossa on 120.
Siinä wz2 eventissä oli max 120 pelaajaa. Toivottavasti nostavat takaisin 150.
 
Asiasta toiseen:
Hidastempoisuus ei kuulu meikästä CODiin vaan sen takia sitä on iät ja ajat pelattu, kun se on omanlaisensa arcadehippa. Mutta ilmeisesti pelaajien enemmistö, kasuaalit, haluaa siitä hidastempoisen ja siksi MW2019 myi niin älyttömästi ja nyt halutaan pysyä samassa. Edit: porukka on myös ollut väsyneitä esim ww2-teemaisiin sotapeleihin, mikä myös vaikuttaa.

Se mua vaivaa, että pelintekijät yrittivät ennakkoon väittää, että peli tulee palvelemaan kaikkia pelityylejä. Se on täyttä valehtelua, jos ei muutoksia tule. Kämpperit ja taktiset hiippailijat tässä pärjää ja saa tappoja. Olisivat sitä mainostaneet, että tässä on pelin tuleva suunta. Olisi tiennyt, mitä odottaa. Kyllä sitä tähän tietenkin sopeutuu ajan kanssa.
Tiedä sitten, perustuuko tuo väite suoraan pelimoodeihin, jokaiselle jotakin. Ainakin tuo betan perus MP oli itselle ihan sitä samaa "juoksunappi pohjassa ympyrää ja ammutaan vihollista selkään ahtaissa kartoissa" ADHD meininkiä mitä noissa aiemmissakin.

Ground Wariin taas tuo hitaampi ja taktisempi meininki sopii kuin nenä päähän.

Cold War oli jotenkin poikkeuksellinen, kun jaksoi noita perus Dominationeita yms. pelata myös jonkun verran. En tiedä sitten oliko siinäkin hitaampi meininki. Vanguardissa taas ei jaksanut yhtään, tosin se koko teema oli vähän väsynyt kuten mainitsitkin.
 
Ground Wariin taas tuo hitaampi ja taktisempi meininki sopii kuin nenä päähän.

Ground wariin se sopi kyllä kaikkein huonoiten. Ei siellä ketään kiinnostanut ottaa pointteja, vaan suurimman osan päätarkoitus oli vaan etsiä se mieluinen ikkuna tai katto ja viettää niin iso osa matsista siellä kuin mahdollista.
 
Tiedä sitten, perustuuko tuo väite suoraan pelimoodeihin, jokaiselle jotakin. Ainakin tuo betan perus MP oli itselle ihan sitä samaa "juoksunappi pohjassa ympyrää ja ammutaan vihollista selkään ahtaissa kartoissa" ADHD meininkiä mitä noissa aiemmissakin.

Ground Wariin taas tuo hitaampi ja taktisempi meininki sopii kuin nenä päähän.

Cold War oli jotenkin poikkeuksellinen, kun jaksoi noita perus Dominationeita yms. pelata myös jonkun verran. En tiedä sitten oliko siinäkin hitaampi meininki. Vanguardissa taas ei jaksanut yhtään, tosin se koko teema oli vähän väsynyt kuten mainitsitkin.
Askeleen äänet esti tuollaisen pelityylin suurimmaksi osaksi. Olen sinun kanssa samaa mieltä, että ground wariin ja warzoneen sopiikin hitaampi meininki tai oikeastaan tarkemmin sopii noi kovat askeleen äänet, koska isompi kartta.

Cold war oli itsellekin todella mieluinen COD, vaikka nopeasti joutuivat sen kyhäämään kasaan, jos muistan oikein. Siinä oli riittävän hidas TTK omaan makuun ja ihanat karkkivärit. Taidankin laittaa lataukseen muistoja verestelläkseni. Yksinpeli oli huikea siinä kans omasta mielestä. Itsekin jaksoi kyllä pitkään pelata dominationia yms. siinä pelissä. Vanguard oli kaksijakoinen. Toisaalta tykkään todella paljon WW2-teemaisista peleistä itse, mutta jotenkin se värimaailma ja ärsyttävät äänestykset parhaasta pelaajasta pilas tunnelmaa.
 
Askeleen äänet esti tuollaisen pelityylin suurimmaksi osaksi. Olen sinun kanssa samaa mieltä, että ground wariin ja warzoneen sopiikin hitaampi meininki tai oikeastaan tarkemmin sopii noi kovat askeleen äänet, koska isompi kartta.

Cold war oli itsellekin todella mieluinen COD, vaikka nopeasti joutuivat sen kyhäämään kasaan, jos muistan oikein. Siinä oli riittävän hidas TTK omaan makuun ja ihanat karkkivärit. Taidankin laittaa lataukseen muistoja verestelläkseni. Yksinpeli oli huikea siinä kans omasta mielestä. Itsekin jaksoi kyllä pitkään pelata dominationia yms. siinä pelissä. Vanguard oli kaksijakoinen. Toisaalta tykkään todella paljon WW2-teemaisista peleistä itse, mutta jotenkin se värimaailma ja ärsyttävät äänestykset parhaasta pelaajasta pilas tunnelmaa.
Cold war oli selvästi ohjain pelaajille suunniteltu. Varmaan pelaat myös kun tykkäsit? Cold Waris oli huonoa myös se et tappojen määrät näytti aina mitä sattuu kun se laski tappioksi kaikki nekin joita vain vähän lämmitteli. Bo4 oli ihana karkkiväripeli omasta mielestä ja muutenkin motoriikalta huikea Black ops.
 
Cold war oli selvästi ohjain pelaajille suunniteltu. Varmaan pelaat myös kun tykkäsit? Cold Waris oli huonoa myös se et tappojen määrät näytti aina mitä sattuu kun se laski tappioksi kaikki nekin joita vain vähän lämmitteli. Bo4 oli ihana karkkiväripeli omasta mielestä ja muutenkin motoriikalta huikea Black ops.
Ohjaimella pelaan joo. Huikeata black opsia saa kyl etsiä. Bo2 oli sitä. Omasta mielestä paras CODi kautta aikojen.
 
Tähän jos tulisi bo2 tasoinen sbmm, mikä tuntui vielä suht luonnolliselta, niin pystyisi ehkä pelaamaan yli tunnin-pari kerrallaan.
 
Tähän jos tulisi bo2 tasoinen sbmm, mikä tuntui vielä suht luonnolliselta, niin pystyisi ehkä pelaamaan yli tunnin-pari kerrallaan.
Eiköhän ajatus kevyemmästä SBMM:stä ole jo kuopattu tämän pelisarjan osalta.

Oikeassa kuitenkin olet, kuminauhaefekti siinä on aika karmiva.
 
Niin toivoisin et mw:hen tai warzone2 tulis joku ranked järjestelmä joka resettais seasoneiden aikaan. Tää on ihan pyllystä nykyään pelata kun jokasessa erässä joutuu pelaan ihan hikisiä eriä vastustajia vastaan jolla on jo leveli yli 400 tältä seasonilta -.-
 
Niin toivoisin et mw:hen tai warzone2 tulis joku ranked järjestelmä joka resettais seasoneiden aikaan. Tää on ihan pyllystä nykyään pelata kun jokasessa erässä joutuu pelaan ihan hikisiä eriä vastustajia vastaan jolla on jo leveli yli 400 tältä seasonilta -.-
Tätä kansa haluaa. Täälläkin osa raivoissaan kehuu sbmm:ää
 
Niin toivoisin et mw:hen tai warzone2 tulis joku ranked järjestelmä joka resettais seasoneiden aikaan. Tää on ihan pyllystä nykyään pelata kun jokasessa erässä joutuu pelaan ihan hikisiä eriä vastustajia vastaan jolla on jo leveli yli 400 tältä seasonilta -.-
Yleensä nämäkin tosin on toteutettu siten, että seasonin alussa kaikki on vain muutaman pelin sillä "pronssitasolla" ja sitten ensimmäisten pelien perusteella heitetään ns. omalle tasolle, josta alkaa grindaus ylöspäin. Ei tämäkään ihan hirveästi toisi siis "helpotusta" niille, jotka tuskailee yhdenkin tapon saamisen kanssa pelistä toiseen. Eipä tuo silti välttämättä huono systeemi olisi oikein toteutettuna. Nykyinen levutus-systeemihän on ihan turha eikä vaikuta yhtään mihinkään, kai?
 
Ainakin warzonessa sbmm on usein niin rikki kun vain voi olla. Eilen yöllä tuli pelailtua aika paljon solo calderaa tai rebirth quadeja. Quadeissa omassa tiimissä level 5-30 ja alle 0.5kd tiimikavereita ja vihollistiimit täynnä 1.5- +3kd ja +500level pelaajia, joka ikisessä matsissa. Siitä voi päätellä kunka tasaväkisiä matsit oli. Solot oli näihin verraten edes jotenkin pelattavia.
 
Ite joutuu pelaa joidenkin ohjain mestareiden kanssa. Puhumattqkaqn yöaikaan. En ees ymmärrä miten ne pystyy flickaa jollai ohjaimella niin nopeasti, nopeammin kuin hiirellä
 
Ainakin warzonessa sbmm on usein niin rikki kun vain voi olla. Eilen yöllä tuli pelailtua aika paljon solo calderaa tai rebirth quadeja. Quadeissa omassa tiimissä level 5-30 ja alle 0.5kd tiimikavereita ja vihollistiimit täynnä 1.5- +3kd ja +500level pelaajia, joka ikisessä matsissa. Siitä voi päätellä kunka tasaväkisiä matsit oli. Solot oli näihin verraten edes jotenkin pelattavia.
Kuulostaa just siltä niin kuin sen pitäisikin olla. Peleissä pitää olla hyvä mix huonoja, keskinkertaisia ja pro-pelaajia. Oispa tää aina näin. Ikinä ei tiedä, mitä eteen tulee. Siksi näitä battle royaleja on jaksanut pelata multiplayeria enemmän, koska niissä ei väkisin SBMM pakota kaikille 1 K/D:tä kuminauhaefekti-peleillä.

Pelinhaussa pitäisi olla ainoana kriteerinä ping is king. SBMM on ja pitäisi kuulua rankediin. Tai okei, kyllä ihan noille vasta-alkajille pitäisi olla omat bootcampit + levelii sidotut pelit (ainaki normi 6vs6 multiplayeris).

Ja jos ei joku ymmärtänyt, niin tottakai toi kerrottu esimerkki on merkki a) rikkinäisestä SBMM -systeemistä tai b) siitä, että pelaajia ei vaa riitä siihen, että noita 5-levelisiä voisi suojata tai 500-levelisille olisi omat pelinsä.
 
Kuulostaa just siltä niin kuin sen pitäisikin olla. Peleissä pitää olla hyvä mix huonoja, keskinkertaisia ja pro-pelaajia. Oispa tää aina näin. Ikinä ei tiedä, mitä eteen tulee. Siksi näitä battle royaleja on jaksanut pelata multiplayeria enemmän, koska niissä ei väkisin SBMM pakota kaikille 1 K/D:tä kuminauhaefekti-peleillä.

Pelinhaussa pitäisi olla ainoana kriteerinä ping is king. SBMM on ja pitäisi kuulua rankediin. Tai okei, kyllä ihan noille vasta-alkajille pitäisi olla omat bootcampit + levelii sidotut pelit (ainaki normi 6vs6 multiplayeris).

Ja jos ei joku ymmärtänyt, niin tottakai toi kerrottu esimerkki on merkki a) rikkinäisestä SBMM -systeemistä tai b) siitä, että pelaajia ei vaa riitä siihen, että noita 5-levelisiä voisi suojata tai 500-levelisille olisi omat pelinsä.
kyllä se aika vahvasti pakottaa kd:n 1 ympärille. vain ehkä 10prossaa pelaajista rikkoo 2kd:n rajan ja loput pyörii siinä 0.7-1.4 kd:n mailla.
 
Ainakin warzonessa sbmm on usein niin rikki kun vain voi olla. Eilen yöllä tuli pelailtua aika paljon solo calderaa tai rebirth quadeja. Quadeissa omassa tiimissä level 5-30 ja alle 0.5kd tiimikavereita ja vihollistiimit täynnä 1.5- +3kd ja +500level pelaajia, joka ikisessä matsissa. Siitä voi päätellä kunka tasaväkisiä matsit oli. Solot oli näihin verraten edes jotenkin pelattavia.
Ei tuo ole haitannut yhtään vaikka mitä olisi porukassa ollut mukana. Voittoja tulee jos tullakseen.,
Rebirthii menee niin on ainaki sulla hyvin aikaa ettii kd ratiot jne pelaajista. Mitä jos vain pelataan.
 
Viimeksi muokattu:
Ite joutuu pelaa joidenkin ohjain mestareiden kanssa. Puhumattqkaqn yöaikaan. En ees ymmärrä miten ne pystyy flickaa jollai ohjaimella niin nopeasti, nopeammin kuin hiirellä

No tää on ollut konsolipelisarja jo pitkään ja kaikki tietää, ettei ohjain sovellu räiskintöihin, niin aim assist on tehty aivan liian tehokkaaksi kompensoidakseen tuota epäsoveltuvuutta.
 
No tää on ollut konsolipelisarja jo pitkään ja kaikki tietää, ettei ohjain sovellu räiskintöihin, niin aim assist on tehty aivan liian tehokkaaksi kompensoidakseen tuota epäsoveltuvuutta.
joo pelaan mäki ps5:lla myös välillä mut ihmettelen silti miten ihmeessä flickkaus on niin nopea ja tarkka monilla. pakko olla jotain ihan kärkipään pelaajia kun ei yliohjaannu tai aliohjaannu flickkaus ja vaikka kuinka tekis siksakkia pomppii ja hyppii nii ei siitä tähtäimestä tahdo päästä irti.
 
joo pelaan mäki ps5:lla myös välillä mut ihmettelen silti miten ihmeessä flickkaus on niin nopea ja tarkka monilla. pakko olla jotain ihan kärkipään pelaajia kun ei yliohjaannu tai aliohjaannu flickkaus ja vaikka kuinka tekis siksakkia pomppii ja hyppii nii ei siitä tähtäimestä tahdo päästä irti.

Liikutko, kun ammut? En pelaa ite ohjaimella, mutta mitä oon käsittänyt, niin ampujan pitää olla liikkeessä, että aimbot nappaa kiinni. Ja toimii myös stunnissa, joten stun-kranaatti on kohtalaisen turha vekotin.
 
Liikutko, kun ammut? En pelaa ite ohjaimella, mutta mitä oon käsittänyt, niin ampujan pitää olla liikkeessä, että aimbot nappaa kiinni. Ja toimii myös stunnissa, joten stun-kranaatti on kohtalaisen turha vekotin.
okei. en oo ollu tietoinen tästä enkä ole kiinnittänyt huomioo onko liikkuminen loppunut ampuessa vai ei mut pitääpä ottaa huomioon.
 
En ole mikään Codin aktiivipelaaja mutta MW2 jo ennakkotilattuna Steamiin. Black Ops+Warzone on itsellä Battle.net launcherissa. Ilmeisesti uus warzone tulossa marraskuussa niin tuleekos tuo uusi sitten korvaamaan vanhan. Ajattelin lähinnä sillä asiaa että jos uusi Warzone tulee myös Steamiin niin vanhan voinee siinä tapauksessa laittaa poistoon Battle.netistä ja Asentaa ennemmin Steamiin joka on minusta hemmetisti parempi launcher. Vai onko mitään erityistä syytä miksi pitäisi vielä Warzonen Battle.net puolella?

Black Opsia tullut lähinnä pienellä kaveriporukalla pelattua. Warzonea alkuun tuli kokeiltua mutta innostus hiipunut. Aktiivisemmin pelaavista kavereista on moni sanonut että sen verta paljon Warzonessa on nykyään koodareita että ei ole ollut järkeä heilläkään sitä pelata. MW2 tuli hommattua toki kaveripelejä ajatellen myös mutta enemmän tarinan puolesta kun MW tarinat olleet hyviä ja omaan makuun sopivia. Vanguardin betaa tuli kokeiltua aikanaan mutta totesin liian nopeatahtiseksi peliksi omaan makuun niin jätin sen ostamatta.
 
En ole mikään Codin aktiivipelaaja mutta MW2 jo ennakkotilattuna Steamiin. Black Ops+Warzone on itsellä Battle.net launcherissa. Ilmeisesti uus warzone tulossa marraskuussa niin tuleekos tuo uusi sitten korvaamaan vanhan. Ajattelin lähinnä sillä asiaa että jos uusi Warzone tulee myös Steamiin niin vanhan voinee siinä tapauksessa laittaa poistoon Battle.netistä ja Asentaa ennemmin Steamiin joka on minusta hemmetisti parempi launcher. Vai onko mitään erityistä syytä miksi pitäisi vielä Warzonen Battle.net puolella?

Black Opsia tullut lähinnä pienellä kaveriporukalla pelattua. Warzonea alkuun tuli kokeiltua mutta innostus hiipunut. Aktiivisemmin pelaavista kavereista on moni sanonut että sen verta paljon Warzonessa on nykyään koodareita että ei ole ollut järkeä heilläkään sitä pelata. MW2 tuli hommattua toki kaveripelejä ajatellen myös mutta enemmän tarinan puolesta kun MW tarinat olleet hyviä ja omaan makuun sopivia. Vanguardin betaa tuli kokeiltua aikanaan mutta totesin liian nopeatahtiseksi peliksi omaan makuun niin jätin sen ostamatta.

Ilmeisesti Warzone 2 tulee nykyisen ykkösen rinnalle, mikäli olen ymmärtänyt oikein uutisista ja tiedoituksista.

Ainahan sen ykkösen saa uudelleen asennettua, jos ei nappaa se uudempi versio ja innostuu vanhaa vielä pelailemaan.
 
Vähän mietin tuleeko hommattua preorderina, mutta Cdkeys sai 65e crossgen bundlen niin tulihan se ostettua.
 
Jos PC:lle ennakkotilaa peruspelin, saako jotain muuta ekstraa, kuin pääsyn vähän aikaisemmin yksinpeliin?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 419
Viestejä
4 555 927
Jäsenet
74 964
Uusin jäsen
LinogeFly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom