Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Ai niin, tulipas huomattua sellanen outo juttu että pleikkarilla ostettaessa pisteitä ne ei näy ollenkaan PC:n puolella vaikka on sama COD-käyttäjä. Sattui olemaan rahaa pleikkarin puolella niin kävin ne tuhlaamassa vaikka en sillä ikinä tätä pelaakaan. Pleikkarilla siis näkyy että codpointseja on tyyliin joku 2400, ja PC:llä 200.
Mahdollisesti voit kuitenkin pleikalla käyttää pisteitä, ja ne mitä niillä hankit on käytettävissä myös PC:llä koska alla sama Activision tili.
Eli ei ihan hukkaan menisi pleikan pisteet.

Tässä kun voi olla sama homma kuin PC:llä Battle.net ja Steam alustojen välillä. Mulla oli cod pisteitä aiemmista codeista, eli Battle.netin puolella.
Niitä ei kuitenkaan ollut käytettävissä nyt kun ostin MWII Steamistä.
Koska halusin tuon maksullisen battlepassin lunastaa, niin asensin vaan Battle.net WZ2 F2P version ja kävin siellä ostamassa battlepassin sen alustan cod pisteillä. Battlepass oli sen jälkeen normaalisti käytettävissä Steamin puolella.

En tosin tiedä teitkö jo näin, eli hankit battlepassin pleikalla ja edistit PC:llä?
Jos et, niin en tietenkään ole ihan varma toimiiko samoin pleikan ja pc:n välillä kuin toi battle.net ja steam väli.
 
Mahdollisesti voit kuitenkin pleikalla käyttää pisteitä, ja ne mitä niillä hankit on käytettävissä myös PC:llä koska alla sama Activision tili.
Eli ei ihan hukkaan menisi pleikan pisteet.

Tässä kun voi olla sama homma kuin PC:llä Battle.net ja Steam alustojen välillä. Mulla oli cod pisteitä aiemmista codeista, eli Battle.netin puolella.
Niitä ei kuitenkaan ollut käytettävissä nyt kun ostin MWII Steamistä.
Koska halusin tuon maksullisen battlepassin lunastaa, niin asensin vaan Battle.net WZ2 F2P version ja kävin siellä ostamassa battlepassin sen alustan cod pisteillä. Battlepass oli sen jälkeen normaalisti käytettävissä Steamin puolella.

En tosin tiedä teitkö jo näin, eli hankit battlepassin pleikalla ja edistit PC:llä?
Jos et, niin en tietenkään ole ihan varma toimiiko samoin pleikan ja pc:n välillä kuin toi battle.net ja steam väli.

Joo juurikin näin tein että passin ostin pleikkarilla ja pelailin sitä sitten Steamin kautta PC:llä. Vähän tossa joutuu tietty säätämään aina että tietää montako pistettä siel tilillä taas olikaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Ai niin, tulipas huomattua sellanen outo juttu että pleikkarilla ostettaessa pisteitä ne ei näy ollenkaan PC:n puolella vaikka on sama COD-käyttäjä. Sattui olemaan rahaa pleikkarin puolella niin kävin ne tuhlaamassa vaikka en sillä ikinä tätä pelaakaan. Pleikkarilla siis näkyy että codpointseja on tyyliin joku 2400, ja PC:llä 200.
Nehän CP:t tulee aina vaan sille alustalle, mistä ostat ne ja niitä ei voi siirrellä. Toki jos oot linkittäny jokaiselle alustalle Activision-accountin, niin tavarat mitä ostat eri alustallakin, pitäisi löytyä myös muilta alustoilta mihin on linkitetty sama Activision-account.
 
Kaatuilu palasi. Sekä multiplayerissa että DMZ:ssä kaatuu näytönohjaimen ajurit, vaikka näyttis olisi vakiokelloilla. Prosessoria rasitettu 12 tuntia eri ohjelmilla ja muisteja varmaan saman verran, eli kellot pitäisi olla vakaat. Seuraavan patchin onneksi pitäisi korjata kaatuilua.

Kiva bugi tuli myös DMZ:ssa. Mihinkään aseeseen ei saanut yhtä lipasta enempää ammuksia. Tuli kiire lähteä panttivankitehtänä kautta pois arvokkaan tavaran ja varusteiden kanssa, mutta onneksi taskussa ollut sentry gun pelasti.
 
Jos näytönohjaimesta löytyy zero-fan toiminto niin omaa tuuletinprofiilia tilalle. Itselläni ei kaatuile näytönohjain pelissä kellotettunakaan, koska käytän aggressiivista tuuletinprofiilia tässä pelissä.
 
Kaatuilu palasi. Sekä multiplayerissa että DMZ:ssä kaatuu näytönohjaimen ajurit, vaikka näyttis olisi vakiokelloilla. Prosessoria rasitettu 12 tuntia eri ohjelmilla ja muisteja varmaan saman verran, eli kellot pitäisi olla vakaat. Seuraavan patchin onneksi pitäisi korjata kaatuilua.

Kiva bugi tuli myös DMZ:ssa. Mihinkään aseeseen ei saanut yhtä lipasta enempää ammuksia. Tuli kiire lähteä panttivankitehtänä kautta pois arvokkaan tavaran ja varusteiden kanssa, mutta onneksi taskussa ollut sentry gun pelasti.
Ihan mielenkiinnosta, kaatuuko vain peli vai koko kone?
 
Niin olisin voinut toki hieman tarkemmin lukea viestin.
Millä ajureilla pelaat?
 
Niin olisin voinut toki hieman tarkemmin lukea viestin.
Millä ajureilla pelaat?
Ihan uusimmilla. Sama jatkunut julkaisusta asti useilla eri ajureilla. Ei ole väliä, onko kellotettu vai ei ja koneessa vaihtunut emolevy, prosessori, muistit ja näytönohjain tässä välissä.
 
Ihan uusimmilla. Sama jatkunut julkaisusta asti useilla eri ajureilla. Ei ole väliä, onko kellotettu vai ei ja koneessa vaihtunut emolevy, prosessori, muistit ja näytönohjain tässä välissä.
Juu ihan täysin pelin vika se on, ei sitä kannata sen enempää tutkia.
Itsellä onneksi loppunut kaatumiset eikä ole palannut ja viimeeksi pelasin siis eilen koko illan DMZ:tä.

Ootko yhtään testannut vaikuttaako pelin grafiikka-asetukset?
Jos et niin helpoin on tietenkin heittää sieltä joku low preset kehiin.
Tuossa oli vaan hetken aika vahvoja teorioita että mm. texture resolution korkealla, yhdistettynä ehkä johonkin muuhun asetukseen nostaa kaatumisen todennäköisyyttä aika reippaasti.
 
Juu ihan täysin pelin vika se on, ei sitä kannata sen enempää tutkia.
Itsellä onneksi loppunut kaatumiset eikä ole palannut ja viimeeksi pelasin siis eilen koko illan DMZ:tä.

Ootko yhtään testannut vaikuttaako pelin grafiikka-asetukset?
Jos et niin helpoin on tietenkin heittää sieltä joku low preset kehiin.
Tuossa oli vaan hetken aika vahvoja teorioita että mm. texture resolution korkealla, yhdistettynä ehkä johonkin muuhun asetukseen nostaa kaatumisen todennäköisyyttä aika reippaasti.
En ole kokeillut muuta kuin DLSS on vs DLSS off. Täytyy kokeilla pudottaa asetuksia. Nykyään kaatuu 2-3 tunnin pelaamisen jälkeen, eli jos sulkee pelin välissä ja käynnistää uudelleen, niin pääsee todennäköisemmin pelaamaan ilman kaatuilua.
 
En ole kokeillut muuta kuin DLSS on vs DLSS off. Täytyy kokeilla pudottaa asetuksia. Nykyään kaatuu 2-3 tunnin pelaamisen jälkeen, eli jos sulkee pelin välissä ja käynnistää uudelleen, niin pääsee todennäköisemmin pelaamaan ilman kaatuilua.
Siinä tapauksessa kannattaa kokeilla graffoja tiputella.

Sulla näyttää speksit olevan melko samaa tasoa kuin mulla, niin tässä omat tuoreet asetukset:

Upscaling/Sharpening: FidelityFX CAS
FidelityFX CAS Strength: 50%
Anti-Aliasing: Filmic SMAA T2X
Anti-Aliasing Quality: Normal
Video Memory Scale: 85%
Texture Resolution: Low
Texture Filter Anisotropic: High
Nearby Level Of Detail: High
Distant Level Of Detail: High
Clutter Draw Distance: Long
Particle Quality: Low
Particle Quality Level: Low
Bullet Impacts & Sprays: Enabled
Persistent Damage Layers: Enabled
Shader Quality: Low
Tesselation: Off
Terrain Memory: Max
On-Demand Texture Streaming: Off
Streaming Quality: Low
Volumetric Quality: Low
Deferred Physics Quality: Off
Water Caustics: Off
Shadow Map Resolution: High
Screen Space Shadows: Off
Spot Shadow Quality: High
Spot Cache: High
Particle Lighting: Low
Ambient Occlusion: Static Objects (GTAO)
GTAO Quality: Normal
Screen Space Reflections: Off
Static Reflection Quality: High
Weather Grid Volumes: Off
NVIDIA Reflex Low Latency: On + Boost
Depth Of Field: Off
World Motion Blur: Off
Weapon Motion Blur: Off
Film Grain: 0

Näillä peli pyörii 5900X + 3080 @ 3440x1440 kombolla erinomaisesti eikä näytä perunalta. En asetuksilla mitään benchiä tai tarkempaa lokitusta tehnyt, mutta ollaan esim. DMZ:ssä jopa siellä 150fps tuntumassa parhaimmillaan.
Asetukset perustuu siis tähän:


Suurin ero se, että en missään nimessä laita itse mitään dynamic resolutionia päälle kuten ekana mainitaan.
Ainakaan 5900X+3080 paikkeilla olevalla kokoonpanolla ~1440p resolla ei sellaista tarvitse.

Tuossa on siis tyyppi testannut eri asetuksien vaikutukset fps:ään pitäen silmällä missä tapahtuu suuria muutoksia kuvanlaadussa.
Toi mun lista asetuksista on siis tuon optimized balanced settings, niin että valitsin aina vaihtoehdon (osassa asetuksista on pari ehdotusta) missä ei ole stutteria tai ylimääräistä visual noisee.
 
Siinä tapauksessa kannattaa kokeilla graffoja tiputella.

Sulla näyttää speksit olevan melko samaa tasoa kuin mulla, niin tässä omat tuoreet asetukset:



Näillä peli pyörii 5900X + 3080 @ 3440x1440 kombolla erinomaisesti eikä näytä perunalta. En asetuksilla mitään benchiä tai tarkempaa lokitusta tehnyt, mutta ollaan esim. DMZ:ssä jopa siellä 150fps tuntumassa parhaimmillaan.
Asetukset perustuu siis tähän:


Tuossa on siis tyyppi testannut eri asetuksien vaikutukset fps:ään pitäen silmällä missä tapahtuu suuria muutoksia kuvanlaadussa.
Toi mun lista asetuksista on siis tuon optimized balanced settings, niin että valitsin aina vaihtoehdon (osassa asetuksista on pari ehdotusta) missä ei ole stutteria tai ylimääräistä visual noisee.
Itsellä on kylmästi kaikki asetukset tapissa 1440p-resoluutiolla ja DLSS Quality päällä. Pyörii 140-160 FPS, eli sulavuuden puolesta ei valitettavaa. Mutta voihan sitä kokeilla, jos kaatuilu loppuisi. VRAMin käyttöaste on aika tapissa jatkuvasti, mutta muutkin pelit kyllä usein varaavat sen täyteen.
 
Joo kannattaa se kokeilla, eipä siinä paljoa menetä.

Itse en tuota DLSS pysty käyttämään, kuva on aivan liian sumuinen omaan makuun.
Tämä siis vaikka olisikin Quality ja lisäksi DLSS Sharpness tapissa.
 
Joo kannattaa se kokeilla, eipä siinä paljoa menetä.

Itse en tuota DLSS pysty käyttämään, kuva on aivan liian sumuinen omaan makuun.
Tämä siis vaikka olisikin Quality ja lisäksi DLSS Sharpness tapissa.
DLSS:n kohdalla kannattaa ehdottomasti käyttää versiota 2.5.1. Silloin DLSS Sharpness-slideri ei tee mitään, koska se on disabloitu NVIDIA:n toimesta. Sen sijaan kannattaa käyttää NVIDIA Image Sharpening-toimintoa ajureiden asetuksista. Itse käytän sitä 25% terävyydellä ja tekee pelistä huomattavasti miellyttävämmän näköisen.

Harmi sinänsä jos joku Battle.net ylikirjoittaa kopioimasi .dll-tiedoston. (Jälleen yksi hyvä osoitus suosia Steamia.)
 
DLSS:n kohdalla kannattaa ehdottomasti käyttää versiota 2.5.1. Silloin DLSS Sharpness-slideri ei tee mitään, koska se on disabloitu NVIDIA:n toimesta. Sen sijaan kannattaa käyttää NVIDIA Image Sharpening-toimintoa ajureiden asetuksista. Itse käytän sitä 25% terävyydellä ja tekee pelistä huomattavasti miellyttävämmän näköisen.

Harmi sinänsä jos joku Battle.net ylikirjoittaa kopioimasi .dll-tiedoston. (Jälleen yksi hyvä osoitus suosia Steamia.)
DLSS:n kaveriksi saa siis NVCP:stä NIS?
Pelissähän se on joko tai.

Steam versio mulla on, mutta ei ehkä muuten nappaa pelin tiedostojen korvaaminen kun tässä niin kovasti sitä kernel tason Ricochet anticheattiä mainostellaan. Ei sitä ilmeisesti tällä hetkellä tuo tiedosto kiinnosta, mutta jos on riski että ikinä kiinnostaisi niin jää tekemättä.

Toki kai DLSS versiosta riippumatta voisi kokeilla tuota DLSS+NIS.
 
DLSS:n kaveriksi saa siis NVCP:stä NIS?
Pelissähän se on joko tai.

Steam versio mulla on, mutta ei ehkä muuten nappaa pelin tiedostojen korvaaminen kun tässä niin kovasti sitä kernel tason Ricochet anticheattiä mainostellaan. Ei sitä ilmeisesti tällä hetkellä tuo tiedosto kiinnosta, mutta jos on riski että ikinä kiinnostaisi niin jää tekemättä.

Toki kai DLSS versiosta riippumatta voisi kokeilla tuota DLSS+NIS.
NVIDIA on virallisesti ilmoittanut että versiosta 2.5.1 lähtien pelien sisällä oleva DLSS-slideri ei jatkossa tee mitään sen asennosta huolimatta. NIS on siis ainut oikea tapa käyttää kuvan terävöintiä DLSS 2.5.1 ja sitä uudempien kanssa.

NIS:ia käytetään siis nimenomaan NVIDIA Control Panelin kautta.

1675341162581.png


Pelin asetuksista pitää ottaa vielä NVIDIA Sharpening-mikälie asetuksen käyttöön siellä DLSS:n lähistöllä. Nyt en ehdi tarkistamaan valikon tarkan paikan ja nimen.
 
NVIDIA on virallisesti ilmoittanut että versiosta 2.5.1 lähtien pelien sisällä oleva DLSS-slideri ei jatkossa tee mitään sen asennosta huolimatta. NIS on siis ainut oikea tapa käyttää kuvan terävöintiä DLSS 2.5.1 ja sitä uudempien kanssa.

NIS:ia käytetään siis nimenomaan NVIDIA Control Panelin kautta.

1675341162581.png


Pelin asetuksista pitää ottaa vielä NVIDIA Sharpening-mikälie asetuksen käyttöön siellä DLSS:n lähistöllä. Nyt en ehdi tarkistamaan valikon tarkan paikan ja nimen.
Niin sitä tosiaan meinasin, että pelissä siinä valikossa missä valitaan DLSS on yhtenä vaihtoehtona NIS.
Pelin puolesta se on siis joko tai, mutta juu ilmeisesti nyt sitten NVCP avulla saadaan yhdistettyä DLSS+NIS.

Itse käytin tuota NIS pitkään kuvan tarkentamiseen, siis sieltä pelin valikon kautta.
Tosin nyt vaihdoin FidelityFX CAS kun tuossa tuli muutenkin venkslattua asetuksia.
 
En ole perehtynyt asiaan tarkemmin, mutta siis eikö tuo 2.5.1 DLSS toimi ihan sen dll-tiedoston vaihtamisella ja tällä grafiikkavalikon "Nvidia DLSS" asetuksella, johon lätkii sitten oman koneen potkun ja resoluution mukaan halutut arvot?

1675343271476.png


Valikosta löytyy erillisenä myös Nvidia Image Scaling (NIS), mutta olen käsittänyt ettei tuo liittyisi DLSS:ään lainkaan. Ilmeisesti en ole ihan kartalla viimeisimmistä päivityksistä, joten miten tuo nykyään menee?

1675343357244.png
 
Jokos tähän on kohta Gunfight tulossa. Eikös sen ole ainakin luvattu tekevän paluun?

Eipä ole kuulunut mitään virallista, mutta on se luvattu. Optimisti haaveilee jo tähän kakkoskaudelle, pessimistinä kehitin teorian että gunfight tulee vasta ensi syksynä/talvena kun tarvitsevat tällä kertaa uusia juttuja kahden vuoden ajaksi. Tällä tietoa kun uutta Call of Dutya ei ole luvassa 2023 vaan joku isompi maksullinen paketti Modern Warfare kakkoseen.
 
Käytin aiemmin CoD kanssa tuota terävöitystä NV paneelista ja tekee tot´maar gutaa DLSS kanssa. Mutta nykyään sitä ei enää ole, oliko tuo nyt syynä kun HDMI:llä kortti kiinni LG C2 OLEDissa, eikai ne sitä uusista ajureista pois ole ottaneet?

DLSS ei nyt tarvi käyttää kun 4090 tulilla, mutta tämän pelin DLSS versio tosiaan hiukan pehmeentää kuvaa vaikka olis Qualityllä.

Pelin sisäinen FidelityCAS päällä ja kuva skarppi ku harppi.
 
Eipä ole kuulunut mitään virallista, mutta on se luvattu. Optimisti haaveilee jo tähän kakkoskaudelle, pessimistinä kehitin teorian että gunfight tulee vasta ensi syksynä/talvena kun tarvitsevat tällä kertaa uusia juttuja kahden vuoden ajaksi. Tällä tietoa kun uutta Call of Dutya ei ole luvassa 2023 vaan joku isompi maksullinen paketti Modern Warfare kakkoseen.
Juu ei taida olla kakkoskauteen tulossa. Saatat olla oikeassa tuon teoriasi kanssa, harmi kyllä.
 
DLSS:n kohdalla kannattaa ehdottomasti käyttää versiota 2.5.1. Silloin DLSS Sharpness-slideri ei tee mitään, koska se on disabloitu NVIDIA:n toimesta. Sen sijaan kannattaa käyttää NVIDIA Image Sharpening-toimintoa ajureiden asetuksista. Itse käytän sitä 25% terävyydellä ja tekee pelistä huomattavasti miellyttävämmän näköisen.

Harmi sinänsä jos joku Battle.net ylikirjoittaa kopioimasi .dll-tiedoston. (Jälleen yksi hyvä osoitus suosia Steamia.)
On todellakin paremman näköinen peli 2.5.1. versiolla ja pyörii entistä paremmin.:thumbsup:
 
@Kautium

Vastaus ensimmäiseen kysymykseen on "kyllä".

Vastaus toiseen kysymykseen NIS ei liity DLSS:ään lainkaan ja sitä voi käyttää tai olla käyttämättä DLSS:stä riippumatta. NIS:n käyttöönotto vaatii että enabloit sen myös NVIDIA:n Control Panelista. Sen jälkeen valitset pelissä Sharpening -> NIS.
 
@Kautium

Vastaus ensimmäiseen kysymykseen on "kyllä".

Vastaus toiseen kysymykseen NIS ei liity DLSS:ään lainkaan ja sitä voi käyttää tai olla käyttämättä DLSS:stä riippumatta. NIS:n käyttöönotto vaatii että enabloit sen myös NVIDIA:n Control Panelista. Sen jälkeen valitset pelissä Sharpening -> NIS.
Sekoitti vaan tämä sun edellinen kommentti, kun siitä saa sellaisen käsityksen, että 2.5.1 DLSS vaikuttaisi myös sen NIS-asetuksen kanssa. Ja lisää sekoittaa nyt tuo kommentti, että "sitä voi käyttää tai olla käyttämättä DLSS:stä riippumatta", kun ei pelissä kuitenkaan voi olla noista valittuna kuin toinen kerrallaan.

Jotain en nyt tässä ymmärrä, eikä kiinnostus riitä googlettamaan. :D
NVIDIA on virallisesti ilmoittanut että versiosta 2.5.1 lähtien pelien sisällä oleva DLSS-slideri ei jatkossa tee mitään sen asennosta huolimatta. NIS on siis ainut oikea tapa käyttää kuvan terävöintiä DLSS 2.5.1 ja sitä uudempien kanssa.

NIS:ia käytetään siis nimenomaan NVIDIA Control Panelin kautta.

1675341162581.png


Pelin asetuksista pitää ottaa vielä NVIDIA Sharpening-mikälie asetuksen käyttöön siellä DLSS:n lähistöllä. Nyt en ehdi tarkistamaan valikon tarkan paikan ja nimen.
 
Viimeksi muokattu:
@Kautium

Vastaus ensimmäiseen kysymykseen on "kyllä".

Vastaus toiseen kysymykseen NIS ei liity DLSS:ään lainkaan ja sitä voi käyttää tai olla käyttämättä DLSS:stä riippumatta. NIS:n käyttöönotto vaatii että enabloit sen myös NVIDIA:n Control Panelista. Sen jälkeen valitset pelissä Sharpening -> NIS.
Kyllähän NIS toimii ilman, että sen laittaa control panelista erikseen päälle. Mutta DLSS:än kanssa jos haluaa terävöitystä, niin nytkö se täytyy siis laittaa erikseen päälle control panelista? Voisihan tuota 2.5.1 versiota koittaa, jos ovat saaneet paremmaksi. Liian blurrattu on ollut aikaisemmin 1440p resolla.
 
Meni muutama viikko, ettei tullut pelattua lainkaan, mutta nyt on taas muutamana iltana ollut ihan kiva räiskiä. En kyllä tiedä ehtiikö loppuja tokeneita keräämään tässä parissa viikossa, että saisi battle passiin vaadittavat cp:t kasaan. Helkutin hitaasti tulee noissa perusmatseissa tokeneita, eivätkä muut pelimuodot jaksa kiinnostaa. 5 lootaa taitaa olla vielä avaamatta siellä joulukalenterissa.

Sinkoja lukuun ottamatta on kaikki aseet nyt vihdoinkin levutettu täysille. Puukkoa tuossa viimeisenä grindailin ja sattui osumaan semmonen matsi kohdalle, jossa se oli ihan huippu. Tuntui että sai juosta ihan vapaasti, eikä porukka osunut millään. Jotain vajaat 70 tappoa pelkällä puukolla yhdessä matsissa ja parhaimmillaan taisi olla 10 putki. Taisi tulla 7 leveliä puukkoon kerralla.

Ottavana osapuolena puukkojuoksijat ovat ihan perseestä, mutta tulipahan nyt koettua tämä toinenkin näkökulma. :D
 
Sinkoja lukuun ottamatta on kaikki aseet nyt vihdoinkin levutettu täysille.
Se onkin se raskain osuus aseiden grindaamisesta, tuo levelien kerryttäminen. Jos tykkäät kultaisen värisistä aseista, niin niiden avaaminen on tuon levuttamisprosessin jälkeen helppo nakki.

Onko kellään muuten valistuneita arvauksia, mitä se MW2 Year 2 paketti mahtaa sisältää?
 
Onko kellään muuten valistuneita arvauksia, mitä se MW2 Year 2 paketti mahtaa sisältää?
Voi mennä aika kauan kunnes saa mitään oikeaa tietoa tuosta.
Ainoat jutut tuosta taitaa olla viime loka-/marraskuulta tälläiset väitetyt vuodot:

Based on the leak, the year 2 expansion for Call of Duty Modern Warfare 2 will include all the multiplayer maps from the original MW2 that was released in the year 2009. In addition, the expansion is said to feature classic maps from other Infinity Ward, Treyarch, and Sledgehammer developed entries in the series.

Sledgehammerin väitetään olevan vetovastuussa.

Luulisi että siinä muutakin on kuin pelkkiä multin karttoja.
Singleä ehkä lisää myös?
 
Se onkin se raskain osuus aseiden grindaamisesta, tuo levelien kerryttäminen. Jos tykkäät kultaisen värisistä aseista, niin niiden avaaminen on tuon levuttamisprosessin jälkeen helppo nakki.
En ole tässä oikeastaan minkään ulkoisen seikan perään, mutta joku tavoite on silti hyvä olla ja tässä vaiheessa se on ollut tuo aseiden levutus. Rankit ovat olleet tapissa jo pidemmän aikaa.

Vähän vaan persiistä, kun ei kaikkia aseita voi saada ilman dmz-tehtäviä.
 
Jokos tähän on kohta Gunfight tulossa. Eikös sen ole ainakin luvattu tekevän paluun?
No ei ainakaan vielä ilmeisesti, aika ankeeta. Kai Charlieintel voisi väärässä olla, mutta....
Harmi jos näin. :cry:

Heittämällä isoin asia mitä meidän porukka toivoo multiplayerin puolelle. Hyvää viihdettä tuo pelimuoto, plus etenkin isommalla omalla porukalla custom pelinä mahtavaa.

Screenshot_20230202_203245.png


Twitteristä
 
Kokeilin pitkästä aikaa jotain muita mappeja kuin Shoot the Ship -playlistin kahta pikkumappia ja olipa jotenkin käsittämättömän tylsää verrattuna noiden pienempien mappien jatkuvaan mayhemiin. Vihollisia saa etsiä kissojen ja koirien kanssa pitkin mappia ja meno on pahimmillaan hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Ei ole minun silmissä cod sellaista varten, joten taidan palata takaisin Shoothouseen. :D

Bonuksena peli teki kivan källin ja päätti jonkin bugin vuoksi palata yhden tokenin verran takaisin laskuissa.
 
Itse inhoan kaikkia pieniä karttoja. Pelaan niitä, kun pitää saada leveliä paskoille aseille, mutta se o nopeaa ohi. Onneks ei tartte enää koskaan täs pelis.
 
Itse inhoan kaikkia pieniä karttoja. Pelaan niitä, kun pitää saada leveliä paskoille aseille, mutta se o nopeaa ohi. Onneks ei tartte enää koskaan täs pelis.
Ymmärrän tämänkin näkökulman, mutta minulle codit ovat aina edustaneet nopeatempoista sinkohippaa. Shoothouse, Nuketown, Rust, Summit ja muut vastaavat ovat olleet mielestäni parhaimpia mappeja, enkä ole yksin tämän mielipiteen kanssa, kun nämä keikkuvat vuodesta toiseen fanien suosikkimappilistan kärjessä. Shipment on totisempaan pelaamiseen jo vähän liiankin pieni ja kaoottinen, mutta kyllä sielläkin on ihan hauska räiskiä menemään. Makuasioita.
 
Bonuksena peli teki kivan källin ja päätti jonkin bugin vuoksi palata yhden tokenin verran takaisin laskuissa.
Meinaatko, että Battle Pass token meni "väärään suuntaan"? Mulla auttoi aina siinä tilanteessa se, että hain uudestaan profiilini tiedot palvelimelta. Eli PC:llä kun olet päävalikossa (et siis vielä itse matsissa) painat Esc-näppäintä niin monta kertaa, kunnes ruudulla näkyy Contacting datacenter / Fetching Online Profile ja annat pelin hakea palvelimelta sun käyttäjätilin tiedot. Sitten menee uudestaan Battle Passiin tarkistamaan tokenien oikean määrän.
 
Itse inhoan kaikkia pieniä karttoja. Pelaan niitä, kun pitää saada leveliä paskoille aseille, mutta se o nopeaa ohi. Onneks ei tartte enää koskaan täs pelis.
Samalla linjalla. Ei noita pää kestä pidemmässä juoksussa. Levutukseen käy, ei muuhun. Mutta hyvä että kaikille on jotain.
 
Olisi kiva, kun tulis combat pacing (mutta ei kolmea vaihtoehtoa niin kuin Vanguardissa). Assaultin tai sen keskimmäisen vaihtoehdon voisi unohtaa. Sit ne, jotka tykkää pelata adhd-hippaa vois pelata muutakin kuin kahta karttaa. Itsekin tykkäsin esim. Castlea pelata isommal porukal Vanguardissa.

Oon muute pohtinut tätä CODia, että kyllä tää päivä päivältä enemmän vaa hylkää normimultiplayer-kokemuksen ja panostetaa Warzonee. Sinänsä harmi, koska nautin enemmän multiplayerista kuin Warzonesta. Itsellä tulee ostettua nää codit nykyää vaa yksinpelin takia. Season 2 näyttää hyvin ankealta taas multiplayer-sisällön osalta.
 
Infected vissiin sitten season 2 ns. party mode.
Josko sitten season 3 saisi gunfightin tai vaikka sen prop huntin.

 
Nyt tuli paha paikka. Pitäisi saada kolme kertaa kolmen tapon putki dead silence aktiivisena. Ei tunnu onnistuvan millään, kun dead silence on päällä kerrallaan vain 15 sekuntia, eikä tuohon challengeen lasketa killstreakeilla tehtyjä tappoja lainkaan. Varmaan about 20 kertaa olen kokeillut, mutta aina joko loppuu aika kesken, tai sitten kuolee itse ensin. Vinkkejä?

PS. Ei kannata linkittää mihinkään videoon, jossa joku urpo kertoo kuinka voit käyttää UAV:tä apuna paikallistaaksesi vihollisen tms. :D

Edit.
Ei auta, ei vaan onnistu. Joko se bugaa, tai sitten olen vaan paskempi pelaaja kuin luulinkaan.

1675474597295.png
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tuli paha paikka. Pitäisi saada kolme kertaa kolmen tapon putki dead silence aktiivisena. Ei tunnu onnistuvan millään, kun dead silence on päällä kerrallaan vain 15 sekuntia, eikä tuohon challengeen lasketa killstreakeilla tehtyjä tappoja lainkaan. Varmaan about 20 kertaa olen kokeillut, mutta aina joko loppuu aika kesken, tai sitten kuolee itse ensin. Vinkkejä?

PS. Ei kannata linkittää mihinkään videoon, jossa joku urpo kertoo kuinka voit käyttää UAV:tä apuna paikallistaaksesi vihollisen tms. :D

Edit.
Ei auta, ei vaan onnistu. Joko se bugaa, tai sitten olen vaan paskempi pelaaja kuin luulinkaan.

1675474597295.png
Bugi varmaan. Suoritin itse saman challengen eilen ja ei tarvinnut olla putkeen, kolmessa eri matsissa 1 per matsi riitti. Alustana ps5.
 
Edit.
Ei auta, ei vaan onnistu. Joko se bugaa, tai sitten olen vaan paskempi pelaaja kuin luulinkaan.

Nuo bonus tavoitteet bugittavat edelleen hyvin säännöllisesti siten ettei jotain niistä saa tehtyä ollenkaan. Eilen piti saada 10 tappoa tracker perk päällä ja yhtään tappoa en saanut rekisteröityä parin matsin aikana. Hiukan paremmin nuo toimivat kuin aikaisemmin, mutta kyllä itselläni tulee noin kerran viikossa edelleen bonus jota ei voi suorittaa.

Sen lisäksi noista bonus tavoitteista on tarkoituksena suorittaa vain toinen ja jälkimmäisestä ei saisi bonus pisteitä. Mutta näinhän se ei aina toimi, vaan välillä voi suorittaa molemmat (vaikka eri matseissa) ja molemmista saa bonus pisteet. Mutta ei aina, koska näinkin yksinkertainen asia on saatu rikkinäisenä peliin eikä ole korjattu useamman kuukauden aikana.
 
Meinaatko, että Battle Pass token meni "väärään suuntaan"? Mulla auttoi aina siinä tilanteessa se, että hain uudestaan profiilini tiedot palvelimelta. Eli PC:llä kun olet päävalikossa (et siis vielä itse matsissa) painat Esc-näppäintä niin monta kertaa, kunnes ruudulla näkyy Contacting datacenter / Fetching Online Profile ja annat pelin hakea palvelimelta sun käyttäjätilin tiedot. Sitten menee uudestaan Battle Passiin tarkistamaan tokenien oikean määrän.
Kyllä, tuota juuri tarkoitin. En kuitenkaan löytänyt mistään valikosta optiota noutaa tietoja palvelimelta, eli pitää aina käynnistää peli uudestaan. Peli tuntuu hukkaavan noiden tokenien kertymisen vähän väliä.

Kolme luukkua olisi vielä avattavana, jotta saa viimeisestä ne 300 puuttuvaa cod pointsia seuraavan Battle passin ostoon. Kaikkea sitä ihminen tekeekin muutaman euron eteen... :D

1675541451768.png


Edit.
Niin ja vielä sellainen, että noista singoista Strelan ja JOKR:n levutus on ihan mahdoton urakka normaaleissa pelimuodoissa, erityisesti JOKR:n, kun se on niin hidas, eikä edessä saa olla mitään. Varmaan onnistuisi paremmin jossakin Warzonessa tms.
 
Viimeksi muokattu:
Warzonessa menee kyllä ikä ja terveys jos lähtee siellä sinkoja nostamaan. Todennäköisesti 95% ajasta menisi aina uuden pelin aloittamiseen, kun tulee noutaja jos yrittää singolla jengiä tiputella. :D

Voisi kuvitella Shipmentin olevan tuohon ihan hyvä, kuten about kaikkeen muuhunkin aseiden nostamiseen.

Itse en kyllä meinaa koskea pitkällä tikullakaan sinkoihin.
 
JOKR:lla pystyy ampumaan ihan hyvin shipmentissä ja lähes joka laakilla tulee tappo. Hetken testasin joskus tupla expoilla, mutta ei kyllä ole täälläkään aikomusta levuttaa sinkoja sen enempää.
 
Warzonessa menee kyllä ikä ja terveys jos lähtee siellä sinkoja nostamaan. Todennäköisesti 95% ajasta menisi aina uuden pelin aloittamiseen, kun tulee noutaja jos yrittää singolla jengiä tiputella. :D

Voisi kuvitella Shipmentin olevan tuohon ihan hyvä, kuten about kaikkeen muuhunkin aseiden nostamiseen.

Itse en kyllä meinaa koskea pitkällä tikullakaan sinkoihin.
Strela menee Shipmentissä ja muuallakin vielä ihan hyvin, mutta se on hidas ja vaatii suoran osuman, joten se on aika lailla hankalampi kuin mm. RPG. JOKR on taas vielä tuotankin ongelmallisempi, kun kuolema korjaa usein jo ennen kuin saa tähdättyä. Voi olla, että en vain osaa käyttää sitä ja vaaditaan lisää opettelua.

Edit.
Tämän videon perusteella en ymmärrä miten koko aseen on tarkoitus pelissä edes toimia?




Edit2.
Strela, Pila ja RPG on nyt levutettu tappiin ja näköjään tuolla videon näyttämällä tavalla saa grindattua Jokrillakin osumia Shipmentissä ihan kohtuullisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Gunfight kun vielä tulisi, mutta lienee aika varmaa ettei ole season 2 juttuja jos kerta infected sekä gun game jo putkessa.

 
TDM karttoja sais tulla, ja oikein urakalla jos tätä 2v oli tarkoitus pelata. Eiköhän niitä sieltä tasaiseen tahtiin tupsahtele, kunhan kaikki panostus ei olisi huushollien kolppaamisessa vaan myös peruspeliin.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 802
Viestejä
4 558 046
Jäsenet
75 054
Uusin jäsen
1Need2Pee

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom