Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
1 016
Kokeilkaa mennä pojat pelaamaan gamebattlesia tai muuta kilpailullista search and destroyta niin näette mikä merkitys sillä on kun tuo dead silence ei ole koko ajan päällä vaan sillon tällön saa pari kymmentä sekuntia käyttää sitä. Kauas on menty hyvistä cod ajoista..
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 047
Kuva-asetuksista sen verran, että tykännyt pitää päällä tuota Fidelity CAS kun terävöittää kuvaa kivasti. DLSS Qualityn kanssa jotenkin hiukan pehmeempi. Aikaisemmin en huomannut mitään eroa kuvassa kun piti DLSS Qualityllä vs. natiivi 4K.

Tässä hitusen huomaa. Saattaa olla syynä myös että aiemmin oli Nvidian paneelissa terävöitystä tarjolla joka sopi hyvin tuon DLSS kaveriksi, enää sitä asetusta ei näy. Ilmeisesti syynä kun näyttä vaihtui HDMI:llä kytkettäväksi LG C2 42" ?

Onhan tuossa kokoaeroakin aikaisempaan 27" --> 42"

Tuota pientä lisäterävöitystä kaipaa jos tarvii DLSS laittaa tulille, jos vaikka sattuu 4K 240Hz näyttöjä joskus ilmestymään OLEDina. Nyt 4090 jauhaa kyllä kevyesti rajotinta vasten ilman DLSS:kin.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Pelissä vaan on surkea DLSS toteutus, jonkin verran se kuitenkin perustuu pelinkehittäjien koodiin sitä varten.
1440p ja alle se vasta blurria onkin.

Kokeilitko muuten CAS sijaan sitä Nvidia Image Scaling? Laittaa vain että native resolution, niin jää pelkkä terävöitys.

Se on mun mielestä parempi kuin CAS Nvidian kortilla. CAS esiintyi myös ajoittain graffabugeja, NIS ei koskaan.

Tuosta NVCP sharpen, se on mun mielestä ylipäätään poistettu. Ainakin just tuli vastaan juttu siitä, että kuinka regeditillä saa takaisin.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
Pelissä vaan on surkea DLSS toteutus, jonkin verran se kuitenkin perustuu pelinkehittäjien koodiin sitä varten.
1440p ja alle se vasta blurria onkin.

Kokeilitko muuten CAS sijaan sitä Nvidia Image Scaling? Laittaa vain että native resolution, niin jää pelkkä terävöitys.

Se on mun mielestä parempi kuin CAS Nvidian kortilla. CAS esiintyi myös ajoittain graffabugeja, NIS ei koskaan.

Tuosta NVCP sharpen, se on mun mielestä ylipäätään poistettu. Ainakin just tuli vastaan juttu siitä, että kuinka regeditillä saa takaisin.
Kokeilithan v2.5.1 DLSS:ää ?
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 047
Pelissä vaan on surkea DLSS toteutus, jonkin verran se kuitenkin perustuu pelinkehittäjien koodiin sitä varten.
1440p ja alle se vasta blurria onkin.

Kokeilitko muuten CAS sijaan sitä Nvidia Image Scaling? Laittaa vain että native resolution, niin jää pelkkä terävöitys.

Se on mun mielestä parempi kuin CAS Nvidian kortilla. CAS esiintyi myös ajoittain graffabugeja, NIS ei koskaan.

Tuosta NVCP sharpen, se on mun mielestä ylipäätään poistettu. Ainakin just tuli vastaan juttu siitä, että kuinka regeditillä saa takaisin.
Pitääpä koittaa vielä tuota NIS myös :thumbsup:

Joo toi DLSS ei ihan vastannu edellisten laatua, kun qualityllä huomaa että hiukan pehmenee. Se NVCP terävöitys tekis sille hyvää.

Hyvää kuvaa tulee kyllä kun hiukan säätää, ja isommalla näytöllä reilummin FoWia niin "tiivistää" vielä.

EDIT: päivitin DLSS muuten escaliburin linkin mukaan mutta eipä ole tullut vielä kokeiltua :hmm:
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Kokeilithan v2.5.1 DLSS:ää ?
En ole kokeillut, huomasin kyllä kun tuosta puhuit joskus aiemmin.
Ootko itse kokeillut?

Sitähän ei toki tiedetä, että onko ongelma DLSS versiossa vai siinä miten pelintekijät syöttää sille infoa.
Toki vaikka olisi ja varmaan on jälkimmäinen, niin voihan se uudempi DLSS silti auttaa.

Vähän vaan hirvittää vaihtaa yhtään pelin kansiossa olevaa tiedostoa, vaikka kuinka olisi muu kuin pelin ns. oma tiedosto.
Siis lähinnä olisi aika perberistä jos tulisikin bannit, kun pelintekijät pistää ricochet mutteria kunnolla kireälle.

Sattumalta törmäsin nyt Nvidia subredditissä useampaan mainintaan siitä, että BF2042 DLSS filua ei voi vaihtaa EAC:n takia.
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
877
Muistan kuinka ennen vanhaan piti saada mahdollisimman paljon FPS. Nykyään pitää pelin näyttää mahdollisimman hyvältä, koska aim assist hoitaa hommat kotiin ja peli on muutenkin niin "casuaalia". Jee.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 637
Muistan kuinka ennen vanhaan piti saada mahdollisimman paljon FPS. Nykyään pitää pelin näyttää mahdollisimman hyvältä, koska aim assist hoitaa hommat kotiin ja peli on muutenkin niin "casuaalia". Jee.
Ei kai se nyt ihan niinkään ole, eli riippuu pelaajasta ja alustasta. Minä ainakin pidän siitä, että peli näyttää hyvältä, mutta samaan aikaan sen toki pitää myös tuntua sujuvalta. Pelkästään toisen ääripää tavoittelu ei onnistu nykyraudalla kuin juuri jossakin kynärissä, joka sitten taas näyttää joltakin paperilla pelattavallta laivanupotukselta nykypäivän standardeihin verrattuna.

Konsolien tattipelaajien aimassist on tavallaan ymmärrettävä ominaisuus, mutta kyllähän se överiksi vedettynä kieltämättä korpeaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Muistan kuinka ennen vanhaan piti saada mahdollisimman paljon FPS. Nykyään pitää pelin näyttää mahdollisimman hyvältä, koska aim assist hoitaa hommat kotiin ja peli on muutenkin niin "casuaalia". Jee.
Ei siitä aim assistista hyötyä ole. Huonokin hiiri voittaa tähtäämisessä mennen tullen.
 

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 639
Muistan kuinka ennen vanhaan piti saada mahdollisimman paljon FPS. Nykyään pitää pelin näyttää mahdollisimman hyvältä, koska aim assist hoitaa hommat kotiin ja peli on muutenkin niin "casuaalia". Jee.
Itsekkin vanhana partana edelleen painotan näkyvyyttä ja sulavuutta. En ole edes kokeillut miltä peli näyttäisi parhailla asetuksilla. Vanhat synnit painaa, kai sitä joskus voisi kokeilla miltä pelit voisivat näyttää.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
761
Onko muut huomannu samaa että kun dlss:n vaihtaa uusimpaan se reverttaa jossain vaiheessa takaisin 2.4.12 versioon?
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
761
Onko muut huomannu samaa että kun dlss:n vaihtaa uusimpaan se reverttaa jossain vaiheessa takaisin 2.4.12 versioon?
Jatkoa tähän. Jos laittaa filun read onlyksi niin ei reverttaa mutta battle.net rupeaa vaatimaan pelin päivitystä ja se taas reverttaa 2.4.12:ksi
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
Jatkoa tähän. Jos laittaa filun read onlyksi niin ei reverttaa mutta battle.net rupeaa vaatimaan pelin päivitystä ja se taas reverttaa 2.4.12:ksi
Ainakaan Steam-versio ei tee tuota. Päivitin omani heti kun 2.5.1 ilmestyi. Pitää vielä testata ihan pelin asetusten kautta.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 177
Ei. Ei osu sitten mihinkään padilla pelatessa.
Kaikkeen tottuu. Itse pelasin 25 vuotta PC:llä ja pädi oli aivan totaalisen mahdoton kaikessa. Nyt kuitenkin ollut 3 vuotta puhtaasti konsolisti, ja kelkka kääntynyt täysin katolleen. Hiirellä en enää osaa juuri ollenkaan (kokeilin piruuttaan muutama kuukausi takaperin), kun taas pädi tuntuu täysin luontaiselta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Kaikkeen tottuu. Itse pelasin 25 vuotta PC:llä ja pädi oli aivan totaalisen mahdoton kaikessa. Nyt kuitenkin ollut 3 vuotta puhtaasti konsolisti, ja kelkka kääntynyt täysin katolleen. Hiirellä en enää osaa juuri ollenkaan (kokeilin piruuttaan muutama kuukausi takaperin), kun taas pädi tuntuu täysin luontaiselta.
Itsellä ollut Xbox vuodesta 2016 lähtien eikä sillä yhtään sen paremmin osu edelleenkään.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 177
Itsellä ollut Xbox vuodesta 2016 lähtien eikä sillä yhtään sen paremmin osu edelleenkään.
Mutta pelaatko pelkästään sillä? Jos PC on mukana kuvioissa ja vielä lisäksi sille enemmän tunteja kertyy niin sanoisin että ei hyväksi pädillä voikkaan tulla. Harva molemmilla on mestari.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Mutta pelaatko pelkästään sillä? Jos PC on mukana kuvioissa ja vielä lisäksi sille enemmän tunteja kertyy niin sanoisin että ei hyväksi pädillä voikkaan tulla. Harva molemmilla on mestari.
Yhtä paljon kummallakin alustalla.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Ainakaan Steam-versio ei tee tuota. Päivitin omani heti kun 2.5.1 ilmestyi. Pitää vielä testata ihan pelin asetusten kautta.
Onko tää prosessi niin yksinkertainen, että toi aiemmin linkkaamasi tiedosto vaan "entisen" tilalle tonne retail-kansioon ja korvataan tiedosto ja laitetaan read only? Tarviiko mitään muuta tehdä? Pitääkö laittaa read-only?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Yhtä paljon kummallakin alustalla.
Et vaan osaa pelata aim-assistia hyödyntäen. Koitat tähtäillä ja se on vaan väärä lähestymistapa, kun ideana on hakeana vihu suunnilleen keskelle ruutua, lukita ads ja ampua tähtäilemättä. Rekyyliäkään ei tarvitse hirveästi korjailla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Et vaan osaa pelata aim-assistia hyödyntäen. Koitat tähtäillä ja se on vaan väärä lähestymistapa, kun ideana on hakeana vihu suunnilleen keskelle ruutua, lukita ads ja ampua tähtäilemättä. Rekyyliäkään ei tarvitse hirveästi korjailla.
Ei tuollain osu edes ladon seinään. Aivan täyttä paskapuhetta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Osaamiskysymys ilmeisesti.
Tottakai. Ero on vain siinä että hiiri+näppis on objektiivisesti parempi. Miksi väkisin opetella ohjain joka ei ole suunniteltu osoitinlaitteeksi kun voi käyttää tarkoitukseen suunniteltua jolla pystyy samaan aikaan tekemään nopeita ja tarkkoja liikkeitä? Onko se joku ylemmyydentunne jonka saa siitä että on väkisin kiduttanut itseään kuluttamalla moninkerroin enemmän aikaa saadakseen saman lopputuloksen jonka olisi saanut murto-osalla pelaamista oikeita välineitä käyttämällä?
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
877
Hiiri+näppis kun vaan eivät ole codissa objektiivisesti parempia. Aim assist aimbot on liian vahva. Lisäksi peli on tehty ohjaimelle, hiiri+näppis ovat jälkiajatuksia (tämän huomaa jo ihan siitä, että pelissä hiiren input on paska jostain syystä, vaikka vanhassa MW2019 ei ollut ongelmaa). Perus moninpelissä ei ole niin iso ero, mutta sitten kun hypätään battle royaleen niin hiirellä ja näppiksellä turpaan tulee kun aimbot assist träkkää sinua aina täydellisesti, missaat yhdenkin kudin hiirellä niin häviät. Aim assist ei ammu ohi kun se lukittuu sinuun, jos ohjainpelaaja osaa vähääkään.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Perus moninpelissä ei ole niin iso ero, mutta sitten kun hypätään battle royaleen niin hiirellä ja näppiksellä turpaan tulee kun aimbot assist träkkää sinua aina täydellisesti, missaat yhdenkin kudin hiirellä niin häviät. Aim assist ei ammu ohi kun se lukittuu sinuun, jos ohjainpelaaja osaa vähääkään.
Esim:




Pitäisi olla timestamp 10:21.

Juu, ei siinä etteikö MnK voisi myös vastaavasti seurata, mutta väitän että yllättävässä tilanteessa kuten videolla niin useimmiten edes se hyvä MnK pelaaja ei noin hyvin tule trackamaaan.
Kyllä jos peliä yhtään enempää on pelannut, niin huomaa että on tilanteita missä ohjaimet on erittäin hyviä. Eli siis parempia kuin MnK, olettaen että se ohjaimella pelaava on edes keskivertoa.

Eipä tästä aiheesta jaksa kauheasti ulista, ainakaan enää, koska peli nyt vaan keskittyy konsoleihin.
Viihdyn kuitenkin pelin parissa vallan mainiosti, niin tällä mennään.
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
877
Blue pelaa peliä työkseen, hän on siellä top 0.1%, että keskivertopelaajaan ei voi verrata millään lailla. Hän ehkä olisi voinut joo, mutta kyllä. Aimbot assistihan se siellä hoitaa tuossa 10:21 kohdassa homman kotiin täydellisesti :D
 
  • Tykkää
Reactions: TML

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Blue pelaa peliä työkseen, hän on siellä top 0.1%, että keskivertopelaajaan ei voi verrata millään lailla. Hän ehkä olisi voinut joo, mutta kyllä. Aimbot assistihan se siellä hoitaa tuossa 10:21 kohdassa homman kotiin täydellisesti :D
En ole kovin kauaa Bluen juttuihin törmännyt, mutta saanut käsityksen että ohjain on hänelle kuitenkin uusi asia?
Tämä jos on totta, ihme jos ei olisi kun sitä oikein erikseen mainostaa, niin ohjaimella se mekaaninen taito ei varmasti ole kovin kärkeä. Kai se nyt on jotain pelannut enemmänkin ohjaimella aiemmin, kun sen verran pätevää tekemistä näyttää olevan. Ehkä tarkoittaa lähinnä codia sitten.
Toki varsinaisessa pelissä pärjäämisessä kaikki muu sitten edelleen kompensoi paljon ja voittoja sekä tappoja napsuu tästä huolimatta, mutta se on eri asia.

Tästä päästäänkin siihen, että olen kyllä itse lukenut tekstejä ihan ohjaimella pelaavilta (ilmeisesti hyviltä sellaisilta) että ei se vahva aim assist (etenkin rotational aim assist) heillekään ole aina mieluisa asia.
Syy tähän heidän mukaan on siis se, että se madaltaa skill ceilingiä siellä kärjessä niiden ohjaimella pelaavien kesken. Eli se mekaaninen ohjaimella pelaamisen paremmus tulee entistä vähemmän esille, kun AA ottaa sen verran isoa roolia oikein käytettynä. On siis enemmän arpapeliä, tai täysin muista asioista kiinni, että kuka sen tulitaistelun vie.
Enpä itse tätä aspektia ole osannut ajatella.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
En ole kokeillut, huomasin kyllä kun tuosta puhuit joskus aiemmin.
Ootko itse kokeillut?

Sitähän ei toki tiedetä, että onko ongelma DLSS versiossa vai siinä miten pelintekijät syöttää sille infoa.
Toki vaikka olisi ja varmaan on jälkimmäinen, niin voihan se uudempi DLSS silti auttaa.

Vähän vaan hirvittää vaihtaa yhtään pelin kansiossa olevaa tiedostoa, vaikka kuinka olisi muu kuin pelin ns. oma tiedosto.
Siis lähinnä olisi aika perberistä jos tulisikin bannit, kun pelintekijät pistää ricochet mutteria kunnolla kireälle.

Sattumalta törmäsin nyt Nvidia subredditissä useampaan mainintaan siitä, että BF2042 DLSS filua ei voi vaihtaa EAC:n takia.
Testasin äsken muutaman tunnin verran ja ihan hyvin v2.5.1 näyttäisi toimivan. Ainakin Steam-version kanssa. Eroja DLSS:lla ja ilman on todella vaikeaa huomata ellei just lähde zoomailemaan maisemien reunoja, mutta siinäkin saa kyllä etsimällä etsiä virheitä.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Battle.net tosiaan pakottaa takaisin aiempaan DLSS-versioon heti seuraavalla pelisessiolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Hiiri+näppis kun vaan eivät ole codissa objektiivisesti parempia. Aim assist aimbot on liian vahva. Lisäksi peli on tehty ohjaimelle, hiiri+näppis ovat jälkiajatuksia (tämän huomaa jo ihan siitä, että pelissä hiiren input on paska jostain syystä, vaikka vanhassa MW2019 ei ollut ongelmaa). Perus moninpelissä ei ole niin iso ero, mutta sitten kun hypätään battle royaleen niin hiirellä ja näppiksellä turpaan tulee kun aimbot assist träkkää sinua aina täydellisesti, missaat yhdenkin kudin hiirellä niin häviät. Aim assist ei ammu ohi kun se lukittuu sinuun, jos ohjainpelaaja osaa vähääkään.
Taidetaan pelata eri peliä.
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
63
Testasin äsken muutaman tunnin verran ja ihan hyvin v2.5.1 näyttäisi toimivan. Ainakin Steam-version kanssa. Eroja DLSS:lla ja ilman on todella vaikeaa huomata ellei just lähde zoomailemaan maisemien reunoja, mutta siinäkin saa kyllä etsimällä etsiä virheitä.
Mä tuossa testasin nyt myös steamin kautta tuota ja hyvältä näytti, mutta sitten quality vs ultra performance ei fps muutoksia eikä nyt kesken pelin nopeeta testattuna vaikuttanut oikein mitenkään. Mutta se selvisi että stutterointi mitä on ollut battle.netin puolella loisti poissaolollaan steamin kautta. Asetukset pistin suoraa performance mitä peli tarjoaa ja niillä 3440x1440 3080ti asetuksilla 110-130 välimaastossa noin toimi. Ehkä hivenen parempi kuin battle.netin, mut toi vaa mutu tuntuma.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
Miten teillä muilla, minulla on DMZ-sessio kaatunut aika usein verkkoyhteysongelmiin( vaikka sellaisia ei logissa tai muissa laitteissa ole havaittavissa mutta mikropätkimisiä on toki ollut, onhan kyseessä Telian huiman nopea sadan megan valokuituyhteys keskisuuressa etelän kaupungissa) vaikka yhteyteni on valokuitumuutimesta suoraan( ei palomuuria tai NATia tai edes muita laitteita) ja tietenkin menetän loadoutit ja muut pelin tuomittua 'kaatumisen' luovuttamisena. Viimeksi eilen 50 metriä exfilistä. Itse multiplayer ei taas ole pätkäissyt peliä poikki kertaakaan vaikka päivittäin sitä hakkaan( lagia toki on, ja usein, mutta ei niin paljon kuin DMZ:ssa on, jossa FR saattaa tippua pariin aika-ajoin mutta niin tekee enkkukaverillakin).

Pitäisi löytää syy tuohon ja vaihtoehtona olisi 5G kännyllä mutta siinä en näe järkeä. Olen lukenut muillakin olleen vastaavia ongelmia MW2:lla ja itsellä niitä oli joskus harvoin myös CW:ssa mutta ei oikeastaan kertaakaan Vanguardissa. Netti toki tuntuu pätkivän jossain päin muutenkin kun esimerkiksi autossa istuessa näyttää kuin kuski jarruttelisi aina aika-ajoin.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 047
Pari kertaa itelläkin heitti ulos DMZ just kun peli oli alkamassa, kaikki rojut meni siinä sitten. Ei ole mitään tekemistä oman netin kanssa vaan jokin pelin paske. Siinähän lukee edelleen ”beta” muutenkin.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
Miten teillä muilla, minulla on DMZ-sessio kaatunut aika usein verkkoyhteysongelmiin( vaikka sellaisia ei logissa tai muissa laitteissa ole havaittavissa mutta mikropätkimisiä on toki ollut, onhan kyseessä Telian huiman nopea sadan megan valokuituyhteys keskisuuressa etelän kaupungissa) vaikka yhteyteni on valokuitumuutimesta suoraan( ei palomuuria tai NATia tai edes muita laitteita) ja tietenkin menetän loadoutit ja muut pelin tuomittua 'kaatumisen' luovuttamisena. Viimeksi eilen 50 metriä exfilistä. Itse multiplayer ei taas ole pätkäissyt peliä poikki kertaakaan vaikka päivittäin sitä hakkaan( lagia toki on, ja usein, mutta ei niin paljon kuin DMZ:ssa on, jossa FR saattaa tippua pariin aika-ajoin mutta niin tekee enkkukaverillakin).

Pitäisi löytää syy tuohon ja vaihtoehtona olisi 5G kännyllä mutta siinä en näe järkeä. Olen lukenut muillakin olleen vastaavia ongelmia MW2:lla ja itsellä niitä oli joskus harvoin myös CW:ssa mutta ei oikeastaan kertaakaan Vanguardissa. Netti toki tuntuu pätkivän jossain päin muutenkin kun esimerkiksi autossa istuessa näyttää kuin kuski jarruttelisi aina aika-ajoin.
Ihan uteliaisuudesta, millaista tulosta saat tästä testistä: Bufferbloat and Internet Speed Test - Waveform (Jos voit laittaa kuvakaappauksen tänne.)
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Veikkaan, että vika on pelissä ja beta-version DMZ:ssa, mutta tiedä sitten.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
On, mutta toki sen ketjun nimessä ei ole mainintaa DMZ:stä.
Toki Warzonen alle se DMZ taitaa mennä, eikö DMZ ole myös ilmainen eli f2p Warzone pelaajien pelattavissa?


Toisaalta tässä on kyse on teknisestä ongelmasta, niin nehän voi yhtä lailla päteä MWII.
Eli ehkä ei niin väärin, vaikka nyt ongelma taitaa rajautua DMZ:aan.

Itse ongelmasta, niin sanoisin että lähes varmasti on pelissä vika.

Vähän kuin ne pelin kaatumiset, jotka tuntuivat etenkin WZ/DMZ puolella olevan hurjan yleisiä aiemmin. MP kaatui myös, mutta selvästi vähemmän.

Jengi teki ties minkälaista poppaskonstia ja driver rollbackia, mutta silti kaatumiset jatkui jossain määrin. Välillä kaatui vähemmän ja sitten taas enemmän.
No nyt tuntuu ainakin omassa porukassa kaatumiset loppuneet lähes täysin ja siellä on asetuksia sekä ajureita aivan laidasta laitaan.
Nyt on harvinaista että porukassa jollain kaatuu, kun aiemmin sitä tapahtui joka ilta monta kertaa. Hyvä jos edes kerran viikossa jollain kaatuu peli tällä hetkellä.

Ainoa tarkempi ongelma yhteyksissä mikä tuli mieleen on se kun peli menettää yhteyden Steamiin tai Battle.netiin.
Tässä ei tosin tainnut tulla ilmi mikä alusta kyseessä ja jos PC niin kumpi launcher?

Toisaalta jännästi se "disconnected from Steam" ongelmakin on kadonnut tyystin, jälleen kerran ainakin meidän porukassa.
Olisivatko pidentäneet aikaa mitä peli sietää yhteyden menetystä Steamiin tai Battle.netiin.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
On, mutta toki sen ketjun nimessä ei ole mainintaa DMZ:stä.
Toki Warzonen alle se DMZ taitaa mennä, eikö DMZ ole myös ilmainen eli f2p Warzone pelaajien pelattavissa?


Toisaalta tässä on kyse on teknisestä ongelmasta, niin nehän voi yhtä lailla päteä MWII.
Eli ehkä ei niin väärin, vaikka nyt ongelma taitaa rajautua DMZ:aan.

Itse ongelmasta, niin sanoisin että lähes varmasti on pelissä vika.

Vähän kuin ne pelin kaatumiset, jotka tuntuivat etenkin WZ/DMZ puolella olevan hurjan yleisiä aiemmin. MP kaatui myös, mutta selvästi vähemmän.

Jengi teki ties minkälaista poppaskonstia ja driver rollbackia, mutta silti kaatumiset jatkui jossain määrin. Välillä kaatui vähemmän ja sitten taas enemmän.
No nyt tuntuu ainakin omassa porukassa kaatumiset loppuneet lähes täysin ja siellä on asetuksia sekä ajureita aivan laidasta laitaan.
Nyt on harvinaista että porukassa jollain kaatuu, kun aiemmin sitä tapahtui joka ilta monta kertaa. Hyvä jos edes kerran viikossa jollain kaatuu peli tällä hetkellä.

Ainoa tarkempi ongelma yhteyksissä mikä tuli mieleen on se kun peli menettää yhteyden Steamiin tai Battle.netiin.
Tässä ei tosin tainnut tulla ilmi mikä alusta kyseessä ja jos PC niin kumpi launcher?

Toisaalta jännästi se "disconnected from Steam" ongelmakin on kadonnut tyystin, jälleen kerran ainakin meidän porukassa.
Olisivatko pidentäneet aikaa mitä peli sietää yhteyden menetystä Steamiin tai Battle.netiin.

En tiennyt DMZ:n olevan ilmainen mutta Warzoneahan se lähinnä on. Kuitenkin ongelmani on peliin liittyvä, ei DMZ:iin ja siksi laitoin sen tänne.

Jep, unohdin laittaa alustukseen, että PS5, joka sekään ei ole puhtoinen ongelmista. Mielestäni vika liittyy yhteyteen heidän servereilleen, ei omiin yhteyksiini mutta tiedä tuota. Lähinnä jos jotain hengenheimolaisia on, jotka olisivat löytäneen kadonneen pavun, jolla ongelma poistuisi niin jes, mutta Toivossa elävä eläköön vain rauhassa.
No, oheessa bloat-testin tulos ja se on sekä NAT:n, palomuurin, että Wifin takaa, joten ei ole yhteismitallinen. Voisin tietenkin pelipc:llä katsoa mitä se saa:
1673976144988.png


Kaapelilla( eri modeemi ja eri läppäri) tuleekin sitten4, +22,+4 ja Grade A, joten varmaan suoraan maailmalle nuo kuormalatenssit ovat vielä alhaisemmat.
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
En tosiaan ongelmaan osaa vinkkiä heittää, mutta et asian kanssa yksin ole:


Huomiona että tuossa on vain viikon tulokset melko pienen suosion DMZ spesifissä subredditissä.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
En tosiaan ongelmaan osaa vinkkiä heittää, mutta et asian kanssa yksin ole:


Huomiona että tuossa on vain viikon tulokset melko pienen suosion DMZ spesifissä subredditissä.
Tuonne en ole jaksanutkaan 'liittyä'. No, ongelma on, ja isokin mutta ei tuo muuten haittaisi mutta kun se lasketaan aina häviöksi niin menee loadout ja kerätyt tehtävät( kuten 4 dog tags). Omaa asetta joutuu odottamaan kaksi tuntia kaatumisen jälkeen niin pelit ovatkin siltä päivältä siinä( mikäli siis tehtävä vaatii kyseistä asetta). Tänään ei kaatunut 4 tuntiin kertaakaan, joten huonoa tuuriahan tuo vain on.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
No nyt se season 2 delay varmistui eli 15.2. tulee.
Ensi viikolla lisätietoa.

Olisi kiva jos uudet kartat olisi uusia karttoja, tai no ei ne enää voi olla shipment tai shoothouse mikä on plussaa.

 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Battlepassia näemmä jatkettiin linjassa seasonin viivästyksen kanssa, eli nyt 27 päivää aikaa jos jollain jäänyt vähälle eteneminen.

Eipä tolla muulla sälällä merkitystä, mutta ostettuna versiona cod pisteet hyvä saada kaikki. Saa sitten "ilmaiseksi" seuraavan battlepassin.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
102
Jahas, peli päätti resetoida itse itsensä kokonaisuudessaan, asetukset (äänet, kuva, controllit), ase gunsmithin... kaiken paitsi battle passin ja levelin thank God. Edeltävästi ei windows updatea, ei pelin päivitystä, ei mitään normaalista poikkeavaa. Nyt sitten yrittäny sekoilla asetusten kanssa mut aiemmasta 90-100fps lukemista ei päästä enää ku 60-70fps paikkeille, joten onks täällä saman kokeneita ja miten saisi vanhat asetukset takaisin vai onko vaan mentävä mutulla ja muistelmilla?
Tämä söi vähäisestä halusta pelata kyseistä peliä melkeinpä sen viimesenkin halun :grumpy:
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 999
Kaatuilu DMZ:ssa loppui, kun vaihdoin emolevyn, prosessorin, muistit ja näytönohjaimen koneeseen ja asensin Windowsin puhtaaksi. Helppo korjaus kaatuilulle. Toki vanha näytönohjain oli lopulta paskana ja vanhat muistit eivät ollutkaan täysin vakaat :D

Sen sijaan DMZ kärsii nyt pahoista FPS-dropeista etenkin matsien alussa. FPS on 150-160 ja yhtäkkiä droppaa niin pahasti, että on vaikea osua vihollisiin. Vaatii melkein sen pari matsia, että peli pyörii sujuvasti. Ei ole yhtä paha ongelma kuin kaatuilu, mutta silti vähän häiritsee.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
262
Harmi että tota seasonia pidennettiin. Maksimi leveli tuli täyteen ja nyt tuntuu siltä, ettei viitsi pelata vaikka tuolla DMZ:n puolella pystyisi esimerkiksi tehtäviä tekemään pidemmälle. Tai skinejä grindata normipelin puolella. Jotenkin vaan ei nappaa kun leveliä ei tule lisää.. :cautious:

Ja lisähuomiona, hommasin joulun alla sen jonkun bundlen mistä sai codpisteitä puoleen hintaan. Ei ollut aikaisempaa kokemusta pointseista tai battlepasseista missään pelissä, joten ajattelin että töiden ohella voi tulla kiire että saa kaiken avattua. Nyt on ollu jo ainakin pari viikkoa kaikki passista avattuna vaikka melko rauhallista tahtia pelailenkin pääasiassa DMZ :D

Ai niin, tulipas huomattua sellanen outo juttu että pleikkarilla ostettaessa pisteitä ne ei näy ollenkaan PC:n puolella vaikka on sama COD-käyttäjä. Sattui olemaan rahaa pleikkarin puolella niin kävin ne tuhlaamassa vaikka en sillä ikinä tätä pelaakaan. Pleikkarilla siis näkyy että codpointseja on tyyliin joku 2400, ja PC:llä 200.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 754
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom