Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 118
Näitä CoDejahan sitä nimenomaan porukka tuntuu pelaavan perse hiessä kun BF:ssä ja DoDissa on rento meininki. Yksi syy mikä työntää pois CoDien luota on juurikin tuo ettei itse jaksa pelata niin vakavissaan 150% panostuksella kuulokkeet päässä askelia kuunnellen.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Näitä CoDejahan sitä nimenomaan porukka tuntuu pelaavan perse hiessä kun BF:ssä ja DoDissa on rento meininki. Yksi syy mikä työntää pois CoDien luota on juurikin tuo ettei itse jaksa pelata niin vakavissaan 150% panostuksella kuulokkeet päässä askelia kuunnellen.
Se on ihan itsestä kiinni. Ei minua ainakaan kiinnosta yhtään mitä muut tekevät ja miten, enkä nimenomaan pelaa juuri tuolla asenteella, vaan rennosti vähät mistään välittäen. Myöskään k/d ei ole tiedossa enkä siitä välitä, mutta SBMM:n myötä se lienee jossakin ykkösen korvilla, eli jos välillä tulee eriä missä k/d on 3, niin välillä se on sitten 0,5. Aivan sama, kunhan on hauskaa.

Sen jälkeen kun Shoot House tuli omaksi playlistiksi, en pelannut käytännössä mitään muuta kuin sitä. Nyt joutuu taas väkisin pelaamaan noita muitakin mappeja, enkä niistä kaikista välitä ja se vähän verottaa tuota hauskuus-aspektia. Voi kunpa voisi vapaasti valita mitä mappeja haluaa pelata.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 118
Se on ihan itsestä kiinni. Ei minua ainakaan kiinnosta yhtään mitä muut tekevät ja miten, enkä nimenomaan pelaa juuri tuolla asenteella, vaan rennosti vähät mistään välittäen. Myöskään k/d ei ole tiedossa enkä siitä välitä, mutta SBMM:n myös se lienee jossakin ykkösen korvilla, eli jos välillä tulee eriä missä k/d on 3, niin välillä se on sitten 0,5. Aivan sama, kunhan on hauskaa.

Sen jälkeen kun Shoot House tuli omaksi playlistiksi, en pelannut käytännössä mitään muuta kuin sitä. Nyt joutuu taas väkisin pelaamaan noita muitakin mappeja, enkä niistä kaikista välitä ja se vähän verottaa tuota hauskuus-aspektia. Voi kunpa voisi vapaasti valita mitä mappeja haluaa pelata.
Itsellä ainakin menee moti kun vastassa on vain noita hikisiä ES-jonneja nanosekunnin reflekseillä ja tuntuvat tietävän etukäteen joka nurkan takaa vastaan tulemisen (tai vaihtoehtoisesti wallhack on todella yleinen). Näiden takia ei tee mieli pelata kuin ne päivittäiset tehtävät joista saa XP:tä battle passissa etenemiseen.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Serverit vissiin kippasivat? Peli kaatui ilmoituksella "Your profile has signed out" ja nyt kun yrittää käynnistää uudestaan, niin sanoo sitkeästi tällaista:

1671573912428.png
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Serverit vissiin kippasivat? Peli kaatui ilmoituksella "Your profile has signed out" ja nyt kun yrittää käynnistää uudestaan, niin sanoo sitkeästi tällaista:

Taitaa olla koko steami alhaalla.

 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Taitaa olla koko steami alhaalla.

Näköjään. Oletin että se johtuu pelipalvelimista, kun Steam oli toimivinaan normaalisti, mutta eipä näköjään pääse kirjautumaan sinne sisään koneen bootin jälkeen.

Tämän mukaan olisi joku suunniteltu huoltopäivitys Steamissa:



Edit.
Ja nyt muuttui tuo statussivun yläbanneri tällaiseksi:

1671575172852.png


Jotenkin sitä olisi voinut kuvitella, että näistä 15 vuoden takaisista toimintamalleista olisi päästy jo eroon, mutta ei sitten näköjään ole.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Itse yritän noita dailyjä pelaamalla saada battle passin tierit auki. Sitten kun on lvl100 plakkarissa niin en koske koko peliin ennen ensi seasonia.
Tästä pitikin kysyä, että mitä tarkoitat? Siis mitä "battle passin tierejä" yrität avata? Levelcap on tässä ekalla kaudella 250, joka on pelitermeillä näköjään sama kuin prestige 5. Tuohon mennessä kerätyillä tokeneilla ei saa avattua kuin vähän yli puolet siitä battle pass -joulukalenterista ja ostamatta tämän ekan seasonin Battle passia ei noista taida saada kerättyä kasaan sitä tarvittavaa 1100 cod pointsia?
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Oletettavasti LaDeX vaan meinaa kaikkien battle pass sektoreiden avaamista?

Jatkaa pelaamista sen rank 250 jälkeen. Tokenit jatkaa kertymistä koska eivät liity pelaajan rankkiin.
Ilmeisesti eivät liity edes xp juurikaan, vaan ovat melkein kokonaan sidottu pelattuun aikaan. Eli ihan sama miten pelaat tai mitä pelaat, niin pitkälti ihan samaa tahtia aukeaa tokenit.
Jonkun aiemman pelin kohdalla joku tuota selvitteli enemmänkin.
Muistanko nyt aivan väärin, mutta mulla on muistikuva että aika pitkälti token per tunti. EDIT: Ilmeisesti tässä XP:llä on hieman enemmän vaikutusta. Voisi ajatella että token per tunti on minimi.

Niin ja juu, ei sillä ilmaisella battle passilla saa niitä codipisteitä sieltä.
Kerran jos ostaa passin ja pelaa peliä enemmän, niin sitten taitaa aina saada vaadittavat pisteet seuraavan seasonin passiin. En tosin ole laskenut monta cod pistettä tuolla on, mutta ainakin MW19 oli näin.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Oletettavasti LaDeX vaan meinaa kaikkien battle pass sektoreiden avaamista?
Mahdollisesti. Tuo tier-nimitys ja kommentti level 100:n saavuttamisesta hämäsi.

Mutta tosiaan näyttäähän siellä pelin sisäisessä Storessakin olevan Battle Passin kohdalla höpinää "Reward tiereistä" ja "Battle token tiereistä" -->

1671697437057.png


Jatkaa pelaamista sen rank 250 jälkeen. Tokenit jatkaa kertymistä koska eivät liity pelaajan rankkiin.
Ilmeisesti eivät liity edes xp juurikaan, vaan ovat melkein kokonaan sidottu pelattuun aikaan. Eli ihan sama miten pelaat tai mitä pelaat, niin pitkälti ihan samaa tahtia aukeaa tokenit.
Jonkun aiemman pelin kohdalla joku tuota selvitteli enemmänkin.
Muistanko nyt aivan väärin, mutta mulla on muistikuva että aika pitkälti token per tunti. EDIT: Ilmeisesti tässä XP:llä on hieman enemmän vaikutusta. Voisi ajatella että token per tunti on minimi.

Niin ja juu, ei sillä ilmaisella battle passilla saa niitä codipisteitä sieltä.
Kerran jos ostaa passin ja pelaa peliä enemmän, niin sitten taitaa aina saada vaadittavat pisteet seuraavan seasonin passiin. En tosin ole laskenut monta cod pistettä tuolla on, mutta ainakin MW19 oli näin.
Tuo on vähän hassua, ettei ole kerrottu tarkalleen mikä kaikki tokenien avautumiseen vaikuttaa, mutta ehkä pyrkivät tällä tiedon pihtaamisella rajaamaan epätoivottua farmausta. Peliajan lisäksi tokenit liittyvät kuitenkin melko vahvasti myös XP:n karttumiseen:

Battle Tokens will accumulate in your Battle Token Bank, the hexagon on the lower right corner of the Battle Pass screen, as you play the game and earn XP. While you can get a rough idea of how much XP you need for the next Battle Token based on the meter over the Token Bank, the game doesn’t really make this clear. However, the speed in which you earn Battle Tokens will come down to how much XP you earn per match while playing Warzone 2.0, DMZ, and standard multiplayer modes in Modern Warfare 2.

DMZ is a great choice for those looking to earn Battle Tokens faster. Completing faction missions in the DMZ and successfully extracting will garner tons of XP that counts toward Battle Token progress. Placing high or winning Warzone 2.0 matches will also grant a significant amount of XP. Those sticking to Modern Warfare 2 multiplayer modes will want to prioritize objective modes that offer more ways to earn XP, like Ground War Invasion, Hardpoint, or Kill Confirmed.




Laskeskelin tuossa aamutuimaan, että minulla on näköjään nyt 900 cod pointsia ja jos ostan storesta rahalla 500 pointsia (4,99€) ja sen jälkeen tämän seasonin Battle passin, jää sen jälkeen yli vielä 300 pointsia. Avaamalla loput pointseja sisältävät laatikot, on mahdollista kerätä 900 pointsia lisää, eli yhteensä 1200CP, jolla voi ostaa taas seuraavan seasonin. Olisi varmaan pitänyt ostaa heti alkuun se vault edition, niin ei tarvitsisi säätää, mutta toisaalta säästyyhän tässä 25€ kuitenkin. :D
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Osaako kukaan sanoa saako tässä mitenkään muutettua näppäimistön asetuksia niin, että slide toimisi juoksun aikana samasta painikkeesta kuin normaalisti prone (X)? Vaikka mitä olen yrittänyt, niin nyt se toimii niin, että crouchia painamalla tulee aina slide ja pronesta dive ja nämä pitäisi siis saada muutettua päinvastoin.

Syynä tähän on se, että proneen määritellystä painikkeesta toimivaa diveä en tarvitse ja crouch taas on minulla ctrl-painikkeessa (ja pysyy siinä, koska olen sitä siinä käyttänyt kaikissa peleissä viimeiset 20 vuotta), jota ei saa ainakaan meikäläisen pitkällä pikkurillillä painettua kätevästi samaan aikaan kun pitää sillä sen yläpuolella olevaa shiftiä painettuna. Kokonaan erillistä painiketta en haluaisi käyttää slidelle.

Vähän veikkaan ettei tämä onnistu, kun asetuksissa slide on niin tiukasti kiinnitetty juuri siihen crouchiin (tai sitten kokonaan erilliseen painikkeeseen):

1671701250029.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 373
Osaako kukaan sanoa saako tässä mitenkään muutettua näppäimistön asetuksia niin, että slide toimisi juoksun aikana samasta painikkeesta kuin normaalisti prone (X)? Vaikka mitä olen yrittänyt, niin nyt se toimii niin, että crouchia painamalla tulee aina slide ja pronesta dive ja nämä pitäisi siis saada muutettua päinvastoin.

Syynä tähän on se, että proneen määritellystä painikkeesta toimivaa diveä en tarvitse ja crouch taas on minulla ctrl-painikkeessa (ja pysyy siinä, koska olen sitä siinä käyttänyt kaikissa peleissä viimeiset 20 vuotta), jota ei saa ainakaan meikäläisen pitkällä pikkurillillä painettua kätevästi samaan aikaan kun pitää sillä sen yläpuolella olevaa shiftiä painettuna. Kokonaan erillistä painiketta en haluaisi käyttää slidelle.

Vähän veikkaan ettei tämä onnistu, kun asetuksissa slide on niin tiukasti kiinnitetty juuri siihen crouchiin (tai sitten kokonaan erilliseen painikkeeseen):

Ei taida kyllä onnistua. Täytyy opetella olemaan painamatta shiftiä pohjassa eli toggle runiin. Ja sprintin aktivoimista voi myös muuttaa asetuksista, eli tarviiko painaa kerran vai kaksi kertaa shiftiä sprintatakseen. Itsellä on napit samoin kuin sulla, mutta shiftiä ei tarvitse painaa kuin sen kerran niin menee tactical sprintti päälle.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 106
Fyi: DLSS 2.5.1 ilmestyi Portal RTX-päivityksen myötä:

 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Laskeskelin tuossa aamutuimaan, että minulla on näköjään nyt 900 cod pointsia ja jos ostan storesta rahalla 500 pointsia (4,99€) ja sen jälkeen tämän seasonin Battle passin, jää sen jälkeen yli vielä 300 pointsia. Avaamalla loput pointseja sisältävät laatikot, on mahdollista kerätä 900 pointsia lisää, eli yhteensä 1200CP, jolla voi ostaa taas seuraavan seasonin. Olisi varmaan pitänyt ostaa heti alkuun se vault edition, niin ei tarvitsisi säätää, mutta toisaalta säästyyhän tässä 25€ kuitenkin. :D
Tämä olikin helpommin sanottu kuin tehty. Klikkasin sitä 500CP:n ostoa pelin omassa storessa, niin peli jumahti tällaiseen tilaan, eikä siitä päässyt eroon kuin tappamalla pelin exe task managerin kautta.

1671708635922.png


Katselin sitten Steamista ja eihän siellä ole tuota samaista 500CP-vaihtoehtoa tarjolla lainkaan, eli kippaisikohan peli siihen?

1671709217200.png


Pitää sitten varmaan ostaa kahteen kertaan tuo 200CP.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Tämä olikin helpommin sanottu kuin tehty. Klikkasin sitä 500CP:n ostoa pelin omassa storessa, niin peli jumahti tällaiseen tilaan, eikä siitä päässyt eroon kuin tappamalla pelin exe task managerin kautta.



Katselin sitten Steamista ja eihän siellä ole tuota samaista 500CP-vaihtoehtoa tarjolla lainkaan, eli kippaisikohan peli siihen?



Pitää sitten varmaan ostaa kahteen kertaan tuo 200CP.
Tuossa Dune Stalker paketissa tulis 2200 cod pointsia kympillä.
 
Liittynyt
27.10.2022
Viestejä
113
En tiedä, mikä ketju olisi paras tätä kysyä, mutta kokeillaan nyt sitten täällä:

Onko Proshopista ostetut Intelin 13 gen prosessoreilla mahdollistaa lunastaa MW II tästä tarjouksesta Intel | Learn More ?
Jossakin muistan törmäänneeni keskusteluihin, että tuota laajennettiin myös uusimpiin prosessoreihin.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Huoh, saisivat korjata ton ku point blank tapot ei rekisteröidy aseen skineihin...

edit. Tää rupeskin nyt toimimaan, kun oikeesti työns sen piipun suusta sisään. Ei riittänyt, vaikka tuli point blank kill ilmotus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Missä aseessa tämmöistä ilmenee? Äsken tuossa muutaman aseen naputin eteenpäin ja en vielä ainakaan ongelmaan tömännyt.
Just editoinkin tuota mun ylempää viestiä, eli piippu pitää oikeasti olla naamassa kiinni. Ei riittänyt tapot, joista tuli point blank ilmoitus.

Mulla toi on kaikissa aseissa, joissa point blank tehtävä skinien avaamiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 118
Naurettavan rikkinäinen peli monelta osin tämä. Loppuu kyllä itseltä pelaaminen kun saan Season 1 battle passin läpi.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
699
Naurettavan rikkinäinen peli monelta osin tämä. Loppuu kyllä itseltä pelaaminen kun saan Season 1 battle passin läpi.
Omasta mielestä täysin tarpeeksi ehjä peli. Tää on vaan ihan paska peli verrattaen verdanskin aikaseen warzone 1:een
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 106
Tuossa Dune Stalker paketissa tulis 2200 cod pointsia kympillä.
Päätin ostaa tämän kun halvalla sai. Saa nähdä mihin noita CP:ia viitsisi käyttää. Battle Passin kartasta unlockasin vasta muutaman luukun.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 010
Pitääpä tsekata tuo itsekin. Eipä noita oo ikinä oikein käyttänyt muuhun kun aina battlepassin lunastukseen. Pieni motivaattori saada pelaamalla aina seuraavan battlepassin verran CP:tä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 118
Omasta mielestä täysin tarpeeksi ehjä peli. Tää on vaan ihan paska peli verrattaen verdanskin aikaseen warzone 1:een
Failzoneista en osaa sanoa. En ole tikullakaan koskenut ja kiroan Activisionin edelleen syvimpään suohon siitä että pakottavat ykkösen asentamisen jos haluaa pelata MW2019.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 010
Warzonen DMZ bugailee ja kaatuilee edelleenkin. Silti omasta mielestä aivan parasta Cod-multiplayer menoa. Ainoastaan tuota pelailtuna Battlepass 100% läpi ja meno maistuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 580
Onhan tämä pääasiassa ihan toimiva perus-CoD. Tykkään näissä uusissa CoDeissa grindata maalauksia aseisiin ja jo nyt on puolet kaikista 51 aseesta kultaisena, saa nähdä miten jatkossa riittää aika ja mielenkiinto avata loputkin camot, kun olisi tuossa Pleikkarilla muitakin pelejä mitä pitäisi pelata ja ensi viikon alusta työt tulee viemään paljon aikaa pelaamiselta. Tupla-ase-XP Shipmentissä on ollut yhtä juhlaa.

Vain kerran on PS5:llä peli kaatunut ja sekin tapahtui yksinpelissä vajaa viikko julkaisusta eteenpäin. Omia toiveita peliltä olisi että toisivat lisää karttoja Multiplayeriin ja klassiset party game modet kuten Gun Game ja Snipers Only. DMZ:n kaipaisiin jotakin syytä pelata monta matsia peräkkäin, nyt onnistuneesta exfillistä käsittääkseni saa vain XP-palkinnon, millä en 250 Prestige Max Levelinä tee yhtään mitään. Vaikka jotain kosmeettista palkintoa pelaamisesta tai jotain.
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
822
Mitä hemmettiä? Kuinka monta tuhatta tuntia oot tätä jo jaksanu grindata? Mulla oo ees puolessakaan aseista kaikki unlock-levelit läpi vielä.
Pelasin just toisen accountin lvl 30 -> 250, 100% BP ja kaikki 55 asetta Orioniksi, otti 3,5 päivää peliaikaa.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Taitaa kerääntyä warzone puolella nopeampaa äkspeet kuin normaalissa "codimähinässä":). Ainaki mitä kattonu klippejä ja striimejä nii kummasti tulee levuja aseisiin ku pelaavat warzonea. "Normimähinää" ku hakkaa yhen päivän nii hyvä jos puoleen asti pääsee :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 580
Mitä hemmettiä? Kuinka monta tuhatta tuntia oot tätä jo jaksanu grindata? Mulla oo ees puolessakaan aseista kaikki unlock-levelit läpi vielä.
Kaikki on aika suhteellista. Onhan tässä jo kohta kaksi kuukautta pelattu. Avain menestykseen on siinä, että tänä vuonna (Modern Warfare II:n ollessa nykyinen peli) kultaisten aseiden avaaminen on tehty todella helpoksi. Ei tarvitse saada 30 kertaa 5 killstreak ja 200 longshottia ynnä muuta hidasta ja vaikeaa niinkuik Vanguardissa, jossa mulla ei riittänyt enää motivaatio avata kultaisia maalauksia paria asetta enempää.

Olen muutamalta Youtubettajalta nähnyt videoita siitä kuinka he saivat sen lopullisen Orion-maalauksen noin viikossa pelin julkaisusta. Mulla ei ole niin paljoa aikaa pelata ja jostain syystä tuntuu että Skill Based Match Making on tänä vuonna hieman lempeämpi kuin aiemmin, en useinkaan joudu ottamaan vihollisilta turpaan maalauksia kohti pelatessa. Niin ja sitten ne tupla-ase-XP-tokenit ja pienissä kartoissa pelaaminen.
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
822
Taitaa kerääntyä warzone puolella nopeampaa äkspeet kuin normaalissa "codimähinässä":). Ainaki mitä kattonu klippejä ja striimejä nii kummasti tulee levuja aseisiin ku pelaavat warzonea. "Normimähinää" ku hakkaa yhen päivän nii hyvä jos puoleen asti pääsee :D
Kyllä ne on nuo shoot house ja shipment jotka teki camogrindauksesta liian helppoa ja nopeaa :joy: Ensimmäisellä accountilla meni ~7 päivää peliaikaa orioniin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 118
Mistä ihmeestä te noita peliaikoja katsotte? En itse oo mitään tuollaista statistiikkaa pelistä löytänyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 118
Siellähän se on steamin etusivulla
Jaa niin missä? Sitäpaitsi jonkun launcherin näyttämä lukema ei ole sama kuin todellinen peliaika. Se laskee myös valikoissa idlaamisen. Esimerkiksi Originissa näkyy BF5:ssä mulla 618 tuntia mutta pelin sisällä oleva oikeasti serverillä vietettyä aikaa näyttävä mittari kertoo 329 tuntia.
1672158684456.png
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 373
Mistä ihmeestä te noita peliaikoja katsotte? En itse oo mitään tuollaista statistiikkaa pelistä löytänyt.
Stats-valikosta löytyy ihan multiplayerin peliaika. Warzonessa ei ole vastaavaa ainakaan vielä (tulossa kai on). Steamin ja muiden alustojen omia kelloja tosiaan ei kannata tuijottaa.

MW2 pelitunnit.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 118
Stats-valikosta löytyy ihan multiplayerin peliaika. Warzonessa ei ole vastaavaa ainakaan vielä (tulossa kai on). Steamin ja muiden alustojen omia kelloja tosiaan ei kannata tuijottaa.

Missäs päivityksessä tuollainen valikko tullut? Ei ollut ennen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 118
Season 1 päivityksen mukana tuli 16.11
Mielestäni luin patch notet enkä muista nähneeni mainintaa. Tosin eipä yllätä kun tuntuu että tweakkaavat asioita muutenkin ilmoittamatta.
Melkoinen kasa noita tupla-xp tokeneita käyttämättä kun ei tuota peliä jaksa pelata noin pitkää pätkää kerrallaan ja typerästi kuluvat reaaliajassa eikä ingame-ajassa.
1672160484901.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 118
Kävin lukemassa patch notet sieltä season 1 julkaisusta ja löytyi kyllä kohta: Combat Record has been added for Core Multiplayer.
No perhana. Mennyt sitten ohi silmien. Ei tuo ole kyllä kovin kuvaavasti kerrottu että mitä edes tarkoittaa.

EDIT: Kerrankin kävi ihan hullu tuuri pelatessa. Tietää kyllä että tästä rankaisuna SBMM heittää joidenkin pro-pelaajien sekaan seuraavan 10 erän ajaksi ja elin otsassa kasvaa pituutta vauhdilla.
1672165051745.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
En yhtään ymmärrä, mistä johtuu, mutta mulla kestää pelinhaku sekä multiplayerissa että warzonessa PC:llä tolkuttoman pitkiä aikoja. Vähintään 10 kertaa pitempään (saattaa siis kestää 5-10 minuuttia lobbyssa helpostikin) kuin pleikkarilla. Onko vinkkejä, miten tätä voisi fiksata? Pelaan battle.netin kautta.

Nyt ei ole päässyt Warzoneen ja haku on käynyt kaksi kertaa yli 10 minuuttia. Pelin suljin välissä. PS5:llä kesti vähä alle 2 minsaa ja löytyi Warzone solo.

Edit: Nyt PS5:llä pääsi kahtee pelii alle 30 sekunnissa. PC:llä ei ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 106
Fyi: Ymmärtääkseni ostamalla mm. Dune Stalker DLC:n voi saada Battle Passin "ilmaiseksi". Battle Pass maksaa 1100 CP ja siitä voi saada 1400 CP takaisin, eli jäät 300 CP:n verran voitolle.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
145
En yhtään ymmärrä, mistä johtuu, mutta mulla kestää pelinhaku sekä multiplayerissa että warzonessa PC:llä tolkuttoman pitkiä aikoja. Vähintään 10 kertaa pitempään (saattaa siis kestää 5-10 minuuttia lobbyssa helpostikin) kuin pleikkarilla. Onko vinkkejä, miten tätä voisi fiksata? Pelaan battle.netin kautta.

Nyt ei ole päässyt Warzoneen ja haku on käynyt kaksi kertaa yli 10 minuuttia. Pelin suljin välissä. PS5:llä kesti vähä alle 2 minsaa ja löytyi Warzone solo.

Edit: Nyt PS5:llä pääsi kahtee pelii alle 30 sekunnissa. PC:llä ei ollenkaan.
Laita pleikalla crossplay päälle ja sen jälkeen kokeile PC:llä että muuttuiko mikään. Ainakin xboxilla oli joskus ongelmana että crossplay off jäi käyttäjätilille päälle
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
822
En yhtään ymmärrä, mistä johtuu, mutta mulla kestää pelinhaku sekä multiplayerissa että warzonessa PC:llä tolkuttoman pitkiä aikoja. Vähintään 10 kertaa pitempään (saattaa siis kestää 5-10 minuuttia lobbyssa helpostikin) kuin pleikkarilla. Onko vinkkejä, miten tätä voisi fiksata? Pelaan battle.netin kautta.

Nyt ei ole päässyt Warzoneen ja haku on käynyt kaksi kertaa yli 10 minuuttia. Pelin suljin välissä. PS5:llä kesti vähä alle 2 minsaa ja löytyi Warzone solo.

Edit: Nyt PS5:llä pääsi kahtee pelii alle 30 sekunnissa. PC:llä ei ollenkaan.
Tarkista nyt ainakin accountin ban status ensin, ettei ole shadowbanned; Appeal A Ban | Activision Support

Toki voi olla jokin muukin ongelma, mutta shadowbannit juurikin tekee pelin löytymisestä hidasta ja tuuppaa high ping servuille.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Laita pleikalla crossplay päälle ja sen jälkeen kokeile PC:llä että muuttuiko mikään. Ainakin xboxilla oli joskus ongelmana että crossplay off jäi käyttäjätilille päälle
Tämä auttoi. Toimii kuin unelma nyt PC:llä. Kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 197 304
Jäsenet
70 761
Uusin jäsen
aksl

Hinta.fi

Ylös Bottom