Treyarch tekee tähän ensi vuodeksi ainakin sen ranked-pelimuodon kytköksineen.
No nyt on kova uutinen! Tuon puute codeissa on saanut sen aikaan, että aika nopeasti se kiinnostus nettipeliin katoaa, kun ei ole "saavutettavaa".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Treyarch tekee tähän ensi vuodeksi ainakin sen ranked-pelimuodon kytköksineen.
Ilmeisesti Sledgehammer tekee kyseisen sisällön.Cold War taisi myös tulla vuoden 2020 lopulla? Olisko kyse siitä sitten, että Treyarch tekee taas jonkun kötöstyksen. Noh vähän aikaista spekuloida.
Ei se vaihdu. Noita on tehty jo vuosikausia enemmän tai vähemmän yhdessä. Tämänkokoisissa projekteissa tekijöitä tarvitaan joka lähtöön. Sinänsä ei yllätä että kyse on eri studiosta, koska IW joutuu luultavasti keskittymään nykyisen version korjaamiseen ja ylläpitämiseen. Lisäsisällön luominen on oma työnsä, vaikka suurin osa siitä lienee jo valmista.Ok, mielenkiintoista...Vähän mietityttää kun studio vaihtuu välissä, onko taas jokin "irrallinen" spinoff tyyliin CW tai Vanguard.
Jos asia näin on niin samaa mieltä. Mutta jos kuitenkin tulee myös erillisiä pelejä, niin onkohan tämän lisäosiin panostettu tarpeeksi. Pelimoottori toki tainnut kaikissa olla aina enemmän tai vähemmän sama.Ihan hyvä vaan että tämä on se core peli ja tähän tehään sisältöä, eikä julkasta eri studion eri pelimoottorilla väsättyä peliä ja ihmetellä miten helvetissä nämä pyssyt ja hahmot tungetaan warzonee ja bugeja vaan lisää joka päivityksessä..
Pahoin pelkään. Pitää nauttia vielä kun voi. Vähän kuin nykyisen Warzonen alku, se oli hyvää aikaa.On muuten mukavan piristävää, että meno ja hahmot on normaalin näköistä eikä peleissä juokse jotain helvetin välkkyviä Godzilla-operaattoreita...Saa nähdä meneekö tässäkin sitten viimeistään Warzonen puolella meno taas tuommoseksi pelleilyksi.
Treyarch tekee tähän ensi vuodeksi ainakin sen ranked-pelimuodon kytköksineen.
Niiden pikkumappien MP ei ole kaatunut minulla millään ajurilla. Yksinpeli sen sijaan on paljon epävarmempi. Hotfix-ajurilla pääsi kampanjassa 15. tehtävään saakka 5-6 kaatumisella, mutta sen jälkeen tuli käytännössä täydellinen stoppi.Mulla ei nuo perus MP-kentät ole vielä kertaakaan kaatuneet. Aina se on joko GW tai Invasion.
Useimmiten kaatunut silloin kun hypännyt Humveen puikkoihin. Enää en niillä ajele, tankit ja hekot toimii.
Xbox onella ainakin lagaaOnko teillä nuo perus menut ja muu pelin ulkopuolella liikkuminen, kuten weapons välilehti ja nämä ihan lagista paskaa vai johtuuko tuo vanhasta ps4 koneesta, vaikka onki ssd.
Joo noi lobbyt yms. jäätyilee välillä miten sattuu myös PC:llä. Ton co-op moodinkin alussa kun hypätään koneesta on joku 5fps.Onko teillä nuo perus menut ja muu pelin ulkopuolella liikkuminen, kuten weapons välilehti ja nämä ihan lagista paskaa vai johtuuko tuo vanhasta ps4 koneesta, vaikka onki ssd.
Se johtuu vanhasta pleikasta. Mulla teki tuota warzonessa ps4:lla kans ja ssd oli. Aina muista ladata sitä hahmoakaa taustalle muuten ku viivellä.Onko teillä nuo perus menut ja muu pelin ulkopuolella liikkuminen, kuten weapons välilehti ja nämä ihan lagista paskaa vai johtuuko tuo vanhasta ps4 koneesta, vaikka onki ssd.
Onko ollu mitään infoa että saisko tuon cross playn joskus poiskin pc:llä?
Ei vaan jaksa enää tätä aim assist paskaa tässä.
ja decoy kranaatit.Noi kilvet sais kyllä poistaa koko moninpelistä. Alkaa oleen joka toisella niitä.
ja decoy kranaatit.
Hetkinen jaa senkö takia niitä heitellään nyt yhtäkkiä joka pelissä?Ne sentään ymmärtää, kun ovat niin ylivoimaiset tohon aseiden levuttamiseen. Mutta kilvet ei edelleenkään kuuluisi räiskintään.
Luulis haulikkojen olevan helppoja varsinkin MnK, onneks jo kaikki tehtyinä.Vittumaista huorata tuota haulikkoa että saa slugit käyttöön.
T. Benelli M4 (Expedite 12) himassa.
No ei varsinaisesti...Tässähän niitä huorataan jo kolmatta tuntia. Perus ADHD-MP tietty tähän paras.Luulis haulikkojen olevan helppoja varsinkin MnK, onneks jo kaikki tehtyinä.
Lockwood paras noista haulikoista! Kyllähän niitä toki muutaman tunnin saa pelailla.No ei varsinaisesti...Tässähän niitä huorataan jo kolmatta tuntia. Perus ADHD-MP tietty tähän paras.
Hienoa kun tolla lintupyssyllä (Lockwood) tarvii avata kaikki järkevät paukut noille muillekin. Huoh.
Joo noh...Onhan se silti aika läppä, että "Modern Warfare" ja sit vedetään jollain rinnakkaispiipuisella jotain trap-paukkua. Kun vastapuoli tulee jotkut AR/SMG kanssa ihan tosissaan päälle. Ihan täys grindaushomma, ja suurin osa ei varmaan edes viitsi tota tehdä.Lockwood paras noista haulikoista! Kyllähän niitä toki muutaman tunnin saa pelailla.
Hetkinen jaa senkö takia niitä heitellään nyt yhtäkkiä joka pelissä?
Itselle ensimmäinen Cod ja matsit ovat juuri kuin kuvailit ei valittamista. Aim assistista en osaa sanoa, itse pelaan m+kb ja ihan hyvin pärjää.En ymmärrä mkb pelaajien aim-assist valitusta. Pelaan itse PS5 ja controllerilla, mutta paljon vaikeampia pelejä tulee crossplay päällä kuin ilman sitä. MKB pelaajat pystyvät kuitenkin tekemään sellaisia asioita, joita controller pelaajat eivät voi.
Jossain vaiheessa siirryn PC:lle ja en voisi edes kuvitella pelaavani sillä ohjaimella aim-assistin takia. Itsellä on kylläkin pitkällinen kokemus PC räiskintäpeleistä ja eritoten CS:stä, niin se voi vaikuttaa.
SBMM valitusta en myöskään ymmärrä. Ei ole itselle ainakaan tullut vielä yläraja vastaan, välillä pelit on vaikeampia, välillä helpompia ja välillä pelin rytmi on sellainen, että vihu ampuu selästä koko ajan. Klassista COD:ia.
Reddit täynnä valitusta näistä asioista niin halusin tänne kirjoittaa ja kuulla teidän mielipiteitä, että onko pelaajat todellakin tätä mieltä. (Vai alkaako ikä painamaan ja enää ei vain nuoremmille pärjää? Tai pelikokemus ja taito ei riitä? )
Veit sanat suustani. Vähemmän tulee postailtua mut nyt jonkun verran seurailut keskustelua ja samaa mietiskellyt.En ymmärrä mkb pelaajien aim-assist valitusta. Pelaan itse PS5 ja controllerilla, mutta paljon vaikeampia pelejä tulee crossplay päällä kuin ilman sitä. MKB pelaajat pystyvät kuitenkin tekemään sellaisia asioita, joita controller pelaajat eivät voi.
Jossain vaiheessa siirryn PC:lle ja en voisi edes kuvitella pelaavani sillä ohjaimella aim-assistin takia. Itsellä on kylläkin pitkällinen kokemus PC räiskintäpeleistä ja eritoten CS:stä, niin se voi vaikuttaa.
SBMM valitusta en myöskään ymmärrä. Ei ole itselle ainakaan tullut vielä yläraja vastaan, välillä pelit on vaikeampia, välillä helpompia ja välillä pelin rytmi on sellainen, että vihu ampuu selästä koko ajan. Klassista COD:ia.
Reddit täynnä valitusta näistä asioista niin halusin tänne kirjoittaa ja kuulla teidän mielipiteitä, että onko pelaajat todellakin tätä mieltä. (Vai alkaako ikä painamaan ja enää ei vain nuoremmille pärjää? Tai pelikokemus ja taito ei riitä? )
Roadmappia pukkaa ensi viikolla alkavaan seasoniin.
Shoothouse ja Shipment, kelpaa. Etenkin ensimmäinen, toka toki hyvä grindaamiseen.
Kuvasta saa käsityksen että Shoothouse heti ja Shipment kesken kauden. Edit: Tekstissä näin lukikin.
Lisätiedot:
HC kyllä täysin turha pelimuoto, niitä varten jotka ei osu, ja tekee skinien jne grindauksesta aivan liian helppoa.Jonkun aikaa piti selata mutta olihan siellä vanhakunnon HARDCORE mainittu:
"The Tier 1 playlist will be available at the start of Season 01; this playlist will feature decreased health, limited HUD elements, and friendly fire turned on for a more mil-sim-like experience"
HC kyllä täysin turha pelimuoto, niitä varten jotka ei osu, ja tekee skinien jne grindauksesta aivan liian helppoa.
Oon kyllä pelannut HC:ta todella paljon asegrindauksen takia joka codissa, toki siinä on omat hauskat puolensa, mutta tekee pelistä ja varsinkin juuri itsekin harrastamastani asegrindauksesta aivan liian helppoa. CDL (ranked) moodi pelataan normaali coren asetuksilla, joten liikaa ei HC kannata totutella nykyään.Höpöhöpön, se turhauttava lippaan tyhjentäminen vasta turhaa onkin, puhumattakaan siitä hupailusta kun voi haulikolla suolata 4 pelaajaa selustasta, normi muodossa ekan ammuttua kolme muuta kääntyy ja hupi loppuu siihen. Core on sellaista hässimistä jossa hypitään ja sinkohippaillaan. HC on lähempänä Mil-Sim kuten pelintekijäkin tuossa linkissä mainitsee, ja siihen kun on tottunut niin vaikea palata normiin.
...Itseasiassa ymmärrän hyvin molempien pelimuotojen kannattajat, ja tässä on niin nopea tuo TKK että jos ei olis HC:tä aina pelannut niin kelpais vallanmainiosti corekin
Kannattaa joskus pelata vaikka viikko pari HC:tä ja sitte tehdä tuomio, toiset tykkää ja toiset ei. Onneks on molemmat muodot olemassa ja laajentunut ymmärrys että molemmille on pelaajansa. Äkkiä tuossa lähtee kyllä saappaat edellä että alku on kylmää kyytiä yleensä.
EDIT: "ne jotka ei osu niin ei kauaa HC heilu" ,vanha viidakon sanonta.
Oon kyllä pelannut HC:ta todella paljon asegrindauksen takia joka codissa, toki siinä on omat hauskat puolensa, mutta tekee pelistä ja varsinkin juuri itsekin harrastamastani asegrindauksesta aivan liian helppoa. CDL (ranked) moodi pelataan normaali coren asetuksilla, joten liikaa ei HC kannata totutella nykyään.
Tottakai sieltä mistä aita on matalin. Tuo moodi alkoi ärsyttämään vasta Cold Warissa, pilasi niin monet ranked matsit kun aina tottui casualissa hardcoreen. Vääristäähän tuo toki lisäksi myös pelaajastatsit, ehkä tälläkertaa tajuavat laittaa erilleen.No miksi olet pelannut hc:ta todella paljon jos se tekee grindauksesta liian helppoa?