Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Ilmeisesti olen sitten tyhmä koska äskeisessä matsissa kaveri makaa mahallaan lipulla, huomaa mut ja alkaa ampumaan vieressään olevan auton peräkontin kulmaa mistä tähtäin maagisesti hyppäsikin suoraan päähän ja henki pois.
Aim assist ei korjaa kenenkään tähtäystä joka menee metrejä ohi vihusta. Lisäksi se kill cam on ainakin edellisissä codeissa nopeutettu että se vain näyttää enemmän epäilyttävältä kuin oikeasti on.
 
Aim assist ei korjaa kenenkään tähtäystä joka menee metrejä ohi vihusta. Lisäksi se kill cam on ainakin edellisissä codeissa nopeutettu että se vain näyttää enemmän epäilyttävältä kuin oikeasti on.
kyllä se mun täyhtäyksen korjaa. oon pleikkarilla jokaikisessä fps peleissä ollu ihan sukka. paitsi tässä codissa oon yllättävän hyvä omaan kokemustasoon nähden. jopa voittanut tusinamäärin free for all matseja.
 
Jos epäilyttää että se Aim Assist mitään tähtäämistä paranna juurikaan, niin herrat on hyvät ja ottaa sen asetuksista pois päältä. Sitten viikon tai parin päästä raporttia :thumbsup:
…saahan tuota koittaa.

( Lentävä Haulikko-Ninja masentaa aina)
 
Ilmeisesti olen sitten tyhmä koska äskeisessä matsissa kaveri makaa mahallaan lipulla, huomaa mut ja alkaa ampumaan vieressään olevan auton peräkontin kulmaa mistä tähtäin maagisesti hyppäsikin suoraan päähän ja henki pois.
Ei mulla kyllä toimi aim assist tässä pelissä juuri kuvailemallasi tavalla.

Ja ps olen fps pelejä pelannut +15v kbm ja viimeiset 6v sekä että ohjaimella ja näppis/hiiri.

Jos esim pelaan ohjaimella osaavaa kbm pelaajaa vastaan, vie kbm pelaajaa melkein järjestään gunfightin. Ja voin melkein kehua etten nyt ihan kädetön ole ohjaimellakin.

Ohjain on ylivoimainen mielestäni vain todella lähellä tapahtuvissa tulitaisteluissa, missä ollaan puukoitusetäisyydellä. Siinä aim assit pesee kbm tapahtuvat liikkeiden korjaukset 6-0.
 
Ohjain on ylivoimainen mielestäni vain todella lähellä tapahtuvissa tulitaisteluissa, missä ollaan puukoitusetäisyydellä. Siinä aim assit pesee kbm tapahtuvat liikkeiden korjaukset 6-0.
Myönnän etten ole tätä viimeisintä vielä ostanut, mutta eikös tuo kuvaa noin 70-90% kaikista Call of Dutyssa tapahtuvista taisteluista/kartoista? Ainakin tähän asti kartathan näissä on pienen puoleisia ja pitkät välimatkat puuttuvat (tai niitä on kartassa helppo vältellä).
 
Myönnän etten ole tätä viimeisintä vielä ostanut, mutta eikös tuo kuvaa noin 70-90% kaikista Call of Dutyssa tapahtuvista taisteluista/kartoista? Ainakin tähän asti kartathan näissä on pienen puoleisia ja pitkät välimatkat puuttuvat (tai niitä on kartassa helppo vältellä).
Kyllä ja ei. Ground War sekä Invasion on isommat kartat ja normi MP on pienet kippanat.

Ainakin pelaamisen kannalta nuo on ihan eri. Noissa normi MP-kartoissa pärjää yhä (jopa minä joka en niitä ole yleensä edes tykännyt pelata, muuten kuin humalassa tai unlockeja huoratessa) juoksunappi pohjassa mutta noissa isoissa ei.
 
Kyllä ja ei. Ground War sekä Invasion on isommat kartat ja normi MP on pienet kippanat.

Ainakin pelaamisen kannalta nuo on ihan eri. Noissa normi MP-kartoissa pärjää yhä (jopa minä joka en niitä ole yleensä edes tykännyt pelata, muuten kuin humalassa tai unlockeja huoratessa) juoksunappi pohjassa mutta noissa isoissa ei.

Ihmekkös tuo invaasio onnistu perjantai pullon jälkeen ollenkaan, pitää siirtyä pienempiin mappeihin smg kanssa...
 
Nyt on näköjään "korjattu" tuo, että tiimit pysyvät kasassa myös erien välillä. Itse tykkäsin enemmän siitä, että joka matsissa on eri tiimit molemmilla puolilla. Nyt siellä on samat lähinnä vitutusta aiheuttavat tapaukset (kämppivät sniput, puukkojuoksijat jne) joka erässä.
 
Alunperin vuosia sitten PC pojat väitti ettei ohjainpelaajilla ole mitään mahdollisuutta pärjätä.

No pärjääkö ne ohjainpelaajat muka nykyään? Ei, siksi niillä on noi aimbotit peleissä, että pärjäisivät, koska ohjain ei todellakaan ole tarkoitettu räiskintöihin.

Luulisi, että ohjainpelaajatkin kyllästyisivät siihen, että tuo aim assist on aivan liian vahva. Sitä assistia kun voisi säätää vähemmän tehokkaammaksi, niin olisi ohjainpelaajillakin hieman korkeampi taitokatto.
 
No nyt tuli viime yön pätsin muutosloki.
Eipä tuossa paljoa ole ja suurin osa lähinnä kommentteja mitä luvassa.
Toki onhan noi kaikki crash/performance jutut varsin kiva juttu.

General Updates
  • We’ve addressed a number of crashes affecting players across all platforms including the bug that caused certain players partied-up in game to crash when matchmaking. Last night’s update should provide additional stability in terms of crashing. We will continue to monitor live issue reports and provide resolutions as soon as we are able.

  • We have made general game improvements including:
    • Fix for various camos not unlocking during progression.
    • Fixed framerate drop issues.
    • Addressed known freezing issues.
    • Overall performance improvements.
    • Added fixes for stuttering and lag issues.
PC
  • A recent NVIDIA hotfix addressed some critical issues. Please make sure you are running the game on drivers 526.61.
  • The PC benchmark map has been updated with a more accurate reading of the FPS display.
  • Be sure to follow our friends at Beenox for additional updates for MW2 on PC.
Weapons
  • We are actively collecting weapon performance/usage data and will provide detailed updates on weapon-balancing with the launch of Season 01.
  • Last week we disabled the attachment tuning feature due to an issue affecting players with 4 or more tuned attachments equipped at once. We re-enabled attachment tuning in last night’s update so players should not encounter further issues equipping attachments on a weapon.
Multiplayer
  • Enemy or live ping will remain disabled in multiplayer until a fix is implemented with the launch of Season 01. This is due to a bug where ping remained on some players after death. KBM players are currently still able to danger ping.
  • The player icon on the minimap will no longer disappear after a player is revived in certain modes.
Maps/Playlists
  • We have added Breenbergh Hotel into Third Person Moshpit
  • There are no significant map changes, but we have patched various exploits and geometry bugs in the days since launch. We’ll continue to address small fixes through daily updates.
UI/UX
  • We continue to refine our UI and will have more details in the Season 01 launch notes.
In addition to changes that we have already made, we are also actively tracking live issues. Some of the known issues at present include:
  • We are aware of the following issues and fixes are in the works
    • Riot shield provides invincibility against chopper gunner and VTOL
    • DDOS Field upgrade availability bug
    • A bug affecting helicopter height, which allows them to leave the map in some instances

 
Jaahans, nyt ei näköjään toimi enää Steamin family share tässä. Kiva juttu, kun pojalla on yksinpeli paria tehtävää vaille pelattu ja nyt sitä ei pääse enää jatkamaan ilman että maksaa 69€.
 
Päivityksen jälkeen ei sitten näköjään ilmoita enää kun aseisiin aukeaa kilkkeitä. Levutin hurricanen viimeistä kilkettä auki ja ei millään meinanut aueta, sitten kävin gunsmithissä katsomassa niin se oli jo auki.
 
Uusimman MW:n pätsin jälkeen uusimmilla virallisilla nvidian ajureilla (eli ei hotfix) tänään tekstuurit vilkkunut välillä ”valkoisina” ja kaikki viholliset ja esim. tankit näkynyt seinien läpi. Minkäpä tuolle wallhackille tekee? :D
 
Nyt on näköjään "korjattu" tuo, että tiimit pysyvät kasassa myös erien välillä. Itse tykkäsin enemmän siitä, että joka matsissa on eri tiimit molemmilla puolilla. Nyt siellä on samat lähinnä vitutusta aiheuttavat tapaukset (kämppivät sniput, puukkojuoksijat jne) joka erässä.
Tämän ku sais joka peliin, että pysyisi samat pelaajat. Olis aivan unelma tapa kiertää skill based match makingia. Lisäksi pidän siitä, että pystyn opettelemaan, miten jengi pelaa. Sitten on kiva ottaa heidän kanssa kunnon tuntikausien rivalryt.

@Kautium Ainahan sitä voi uuden pelin laittaa hakuun, jos ei makustele samojen kanssa pelaaminen.
 
Ainahan sitä voi uuden pelin laittaa hakuun, jos ei makustele samojen kanssa pelaaminen.
Voi toki, mutta se kestää pidempään ja jos se toimii niin kuin edellisissä, saattaa silti päätyä takaisin samaan peliin.

Ei tuo nyt mikään suuri ongelma ole, mutta tosiaan itse pidin enemmän siitä että joka matsissa oli eri porukka.

Jaahans, nyt ei näköjään toimi enää Steamin family share tässä. Kiva juttu, kun pojalla on yksinpeli paria tehtävää vaille pelattu ja nyt sitä ei pääse enää jatkamaan ilman että maksaa 69€.
Pari uutista tähän liittyen:

For now, it seems very unlikely that Family Sharing for Modern Warfare 2 will be turned back on again, so those wanting to play with friends will need to make sure they all have a copy of the game.

On kyllä aika reilu peli taas, jos ja kun tuo jää pysyvästi pois, vaikka se alunperin oli vahvistetusti mukana. Meilläkin tuo oli yksi merkittävä syy siihen, että tuli peli ylipäätään ostettua tässä vaiheessa tuolla ovh-hinnalla.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan mukavaa ollut mp. 55lv sain hahmon äsken ja 12 asetta taitaa olla max levelisenä. Yrittäis tuohon WZ2 julkaisuun saada kaikki aseet levelöityä nii olis hyvä.

Yksinpeli oli vähän meh. Vaikka peli yrittää olla tarinallisesti vähän realistisempi niin enemmän saisi olla "over the top" kohtauksia.
 
Tuo on kyllä kieltämättä hauskan näköistä että alussa osallistuja listassa battlenet/steam logo ja perässä ohjaimen kuva :lol:

Saakelin petturit. Tervemenoa to the dark side.

Eilen kävi siskon poika kylässä. 17v. Pelannut ikänsä noilla konsoleilla. Istutin sen koneelle ja hiiren käteen ja sanoin että ounaa. Sai se kolmeen erään kaksi tappoa :cautious: Sit se luovutti.
 
Ihan mukavaa ollut mp. 55lv sain hahmon äsken ja 12 asetta taitaa olla max levelisenä. Yrittäis tuohon WZ2 julkaisuun saada kaikki aseet levelöityä nii olis hyvä.

Yksinpeli oli vähän meh. Vaikka peli yrittää olla tarinallisesti vähän realistisempi niin enemmän saisi olla "over the top" kohtauksia.
itte lv44 mulla on vasta 1 m4 max ja muut selvästi kesken. en kyllä m4 pelkästään ole edes käyttänyt. Vaikka luotto ase onkin. En ymmärrä miten toi voi olla mahdollista mutta tottakai optimointia se taitaa vaatia. Itte vain keskittynyt pelaamaan muilla kun m4. kiväärit sniputtimet työstössä. Vasta sain toisen sniputtimen avattua ollessani lv40 ja kivääreissä menee vielä perus versiolla.
Tuning tuli taas auki ja pakko päästä m4 koettaa vijitettynä max recoil ja accuracy
 
Tuo on kyllä kieltämättä hauskan näköistä että alussa osallistuja listassa battlenet/steam logo ja perässä ohjaimen kuva :lol:

Saakelin petturit. Tervemenoa to the dark side.

Eilen kävi siskon poika kylässä. 17v. Pelannut ikänsä noilla konsoleilla. Istutin sen koneelle ja hiiren käteen ja sanoin että ounaa. Sai se kolmeen erään kaksi tappoa :cautious: Sit se luovutti.

Kyllä tuntuu kiristävän konsolipelaajat. Vedähän sinäkin siskon pojan luona ohjaimella ja ounaile. Ja tietysti ounailet kun aim assistilla niin helppo vetää...
 
Eiköhän aim assist jo riitä. Vähän kuin camp-juttu pelissä. Menin kulman taakse lataamaan niin jo tuli taas campperi-juttua.
Peliin on tekijät tehneet tietyt säännöt ja niiden mukaan mennään eli huijaukset pois mutta muuten kaikki pelaa niin kuin haluaa ja niillä välineillä joilla haluaa.
 
Ihan aiheellista nillitystä, jos et huomaa eroa niin sille mitään voi. Mutta turha tulla hiljentämään niitä ketä se häiritsee.
 
Meinaatko ettei asia ole tullut kaikille selväksi vai mikä tarkoitus tolla jankkaamisella?
 
Kyllä tuntuu kiristävän konsolipelaajat. Vedähän sinäkin siskon pojan luona ohjaimella ja ounaile. Ja tietysti ounailet kun aim assistilla niin helppo vetää...
Pointti nyt oli siinä että en ole varma onko kyseinen nuori herra edes pitänyt hiirtä kädessä ikinä. Koska läppäri, täppäri, puhelin ja pleikkari.

100% varmasti en saisi edes yhtä tappoa tateilla. En tosin ole varma onko tässä joku matchmaking kun pistin sen pelaamaan. Jos se nyt "joutui" johonkin yhtä vaikeisiin matseihin kun minä niin ihme että sai yhtään tappoa.

Sen huomion tosin tein että hän tykkäsi liikkua tähtäin suunnilleen munien korkeudella. Itse tykkään liikkua niin että tähtäin olisi suunnilleen solisluiden kohdalla.
 
Eilen tuli vastaan puukkojunkkari. Onko tässä joku puukko haaste vai mitähän tuo kamu meinas. En muista kenttää mutta tykkäsi yläkerrasta hypätä alas ja puukottaa. Kuolin pari kertaa tuohon ja sitten kävin pari kertaa ampumassa sen. Toisella kertaa ilmasta kun tiesin mistä se hyppää.

edit. On tänään ruvennut tulee noita pulttilukko snipuja rautatähtäimillä vastaan. Onko tämäkin nyt joku juttu?
 
Viimeksi muokattu:
Eilen tuli vastaan puukkojunkkari. Onko tässä joku puukko haaste vai mitähän tuo kamu meinas. En muista kenttää mutta tykkäsi yläkerrasta hypätä alas ja puukottaa. Kuolin pari kertaa tuohon ja sitten kävin pari kertaa ampumassa sen. Toisella kertaa ilmasta kun tiesin mistä se hyppää.
Moni tekee nyt noita aseiden skinejä. Ne vähän pakottaa pelaamaa eritavalla peliä.
 
Eilen tuli vastaan puukkojunkkari. Onko tässä joku puukko haaste vai mitähän tuo kamu meinas. En muista kenttää mutta tykkäsi yläkerrasta hypätä alas ja puukottaa. Kuolin pari kertaa tuohon ja sitten kävin pari kertaa ampumassa sen. Toisella kertaa ilmasta kun tiesin mistä se hyppää.

edit. On tänään ruvennut tulee noita pulttilukko snipuja rautatähtäimillä vastaan. Onko tämäkin nyt joku juttu?
Pitää saada aseita ja skinejä auki. Pakko pelata vähä kaikilla aseilla.

Toi riot shield invincibility bugi on kyl jäätävä. Tos yks jätkä veteli Invasionissa äsken riot shield selässä ja sitä ei voinut tappaa.
 
Olikos vielä niin että uusimpia nvidia-ajureita ei kannata asentaa??? 5900x ja 3080

Ostin pelin äsken. Peijooni kun se hinta ketuttaa, mutta minkäs teet :cautious:
 
Huomasin juuri että kaljapäissään tule kuin paha mieli kun yrittää pelata. Tosin ehkä nuo tuhnu erät taas sitten heittää minua vähän heikompaan kastiin niin huomenna illalla tunnen olevani hyväkin pelaaja.

Ja toki kaljoissaan on kiva pelata. Ei vaan noin hyvien kanssa. Ehdi reagoimaan prkl. Pitäisi olla joku kaljoittelijat-servu. Tosin sekin olisi sitten täynnä jotain urpoja selvinpäin ampumassa kaljoittelijoita kunnes ei olisi yhtään kaljasieppoa servulla.
 
Huomasin juuri että kaljapäissään tule kuin paha mieli kun yrittää pelata. Tosin ehkä nuo tuhnu erät taas sitten heittää minua vähän heikompaan kastiin niin huomenna illalla tunnen olevani hyväkin pelaaja.

Ja toki kaljoissaan on kiva pelata. Ei vaan noin hyvien kanssa. Ehdi reagoimaan prkl. Pitäisi olla joku kaljoittelijat-servu. Tosin sekin olisi sitten täynnä jotain urpoja selvinpäin ampumassa kaljoittelijoita kunnes ei olisi yhtään kaljasieppoa servulla.
huomasin samaa viinapäissään.
 
Kukaan muu kaivannut oman kustomoidun aseen tallentamista armoryyn kuten MW19/Warzonessa? Vai enkö vain löydä? Toivottavasti tulee Season 1:een..
 
Toi riot shield invincibility bugi on kyl jäätävä. Tos yks jätkä veteli Invasionissa äsken riot shield selässä ja sitä ei voinut tappaa.
En käsitä miksi ne ei voi ottaa kilpeä heti pois kunnes on korjattu, käsittääkseni kuitenkin tuollaisen muutoksen saa helposti tehtyä ilman päivityksiä.

Kuulemma molotovilla saa hengiltä.

Kukaan muu kaivannut oman kustomoidun aseen tallentamista armoryyn kuten MW19/Warzonessa? Vai enkö vain löydä? Toivottavasti tulee Season 1:een..
Todellakin kaipaa, kiva kun vahingossa vaihdat aseen niin sinne meni säädöt.
Muutenkin rajoittaa mielenkiintoa vaihtaa aseita.

Eiköhän se kuitenkin tähän tule.
 
LMG:t on ollu itselle tämän pelin suurin vitsi, ihan liian hitaita verrattuna muihin aseisiin.

Itse taas tykänny esim. Icaruksesta tosi paljon. Tais olla eka ase, jonka pelasin max levelille. Eihän nuo toki sovellu hyvin pienempin mappien peleihin, joissa ads-nopeus on valttia, mutta esim. Invasionissa oikein hauska.
 
Mitä enemmän tullut pelattua sitä enemmän tykkään näistä mapeista. Vieläkun tuunaisivat spawneja, niin jengi ei syntyisi suoraan selän taakse tai eteen että jompikumpi ei pysty reagoimaa.
 
LMG:t on ollu itselle tämän pelin suurin vitsi, ihan liian hitaita verrattuna muihin aseisiin.
Tässä tulee kyllä joka päivä vastaan toinen toistaan huonompia aseita, joilla ei tekisi mieli pelata sekuntiakaan, mutta on vaan pakko, jos meinaa saada johonkin toiseen aseeseen jonkin tietyn lisäosan avattua. Ärsyttävä toteutus.

Viimeisin paska omalla kohdalla on TAQ-56, jonka ehkä voi jossakin vaiheessa saada paremmaksi, mutta ainakin alkuun se on ihan puhdas vitsi.
 
Miu pitäis vissiin käyttää sitä perkkiä mikä sallii kaksi asetta.

Vähän väliä ammukset loppu miu rynnäristä
 
Miu pitäis vissiin käyttää sitä perkkiä mikä sallii kaksi asetta.

Vähän väliä ammukset loppu miu rynnäristä
Tuntuu kyllä heti loppuvan kudit ground war tai invasionissa. Scavenger perkillä saa kuolleilta pelaajilta panoksia, ammuslaatikon voi laittaa field upgradeks ja kolmantena opetella mapeista niitä pysyviä ammo lootia.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
hyvin riittää ammot kun hakee ammusvarastolta JA käyttää sen perkin millä antaa ammuslaatikon
 
On tänään ruvennut tulee noita pulttilukko snipuja rautatähtäimillä vastaan.

Kenties spr? Sehän on yks pelin ylivoimaisimpia aseita pienissä moodeissa ja mitä tossa vähän kattelin, niin ohjaimella nappaa niin hyvin kiinni, että meininki on kuin top-1% pc-pelaajalla.
 
Ghost perk toimii sitten vain jos et ammu ollenkaan kun vihollisten UAV on päällä, eli periaatteessa täysin turha perk atm.

 
Eikait se turha oo, toimii niinkuin oikein pitää .. :) kyllähän nyt laukaisu jollain 308:lla ilman vaimentajaa herättää pienen kylän.
 
Tuleekohan nuo daily challenget jossain välissä valinnanvaraiseksi, kuten oli aiemmassa codissa. Esim. nyt pitäisi spotter kranulla tehdä temppuja ja en pysty sitä edes vielä ottamaan käyttöön kun ei ole leveliä tarpeeksi. Eikö voisi hieman valita noita pelaajan levelin mukaan. On taas mietitty loppuun asti.
 
Viimeisin paska omalla kohdalla on TAQ-56, jonka ehkä voi jossakin vaiheessa saada paremmaksi, mutta ainakin alkuun se on ihan puhdas vitsi.
Sehän on SCAR-L. Tappaa talossa ja puutarhassa. Ja yks niistä aseista johon ei tarvi/kannata mitään lisäpalikkaa edes laittaa.
 
Mitä enemmän tullut pelattua sitä enemmän tykkään näistä mapeista. Vieläkun tuunaisivat spawneja, niin jengi ei syntyisi suoraan selän taakse tai eteen että jompikumpi ei pysty reagoimaa.
Squad spawning tekee tän. Tämä oli muistaakseni myös Vanguardissa aluksi ja otettii pois melkein heti alun jälkeen. Kammottava systeemi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 796
Viestejä
4 496 875
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom