Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Sehän on SCAR-L. Tappaa talossa ja puutarhassa. Ja yks niistä aseista johon ei tarvi/kannata mitään lisäpalikkaa edes laittaa.
Kiva jos tykkäät. Minusta se tuntuu tehottomalta, kömpelöltä, sarjatulella epätarkalta ja siinä on aivan liian hidas tulinopeus.
Tuleekohan nuo daily challenget jossain välissä valinnanvaraiseksi, kuten oli aiemmassa codissa. Esim. nyt pitäisi spotter kranulla tehdä temppuja ja en pysty sitä edes vielä ottamaan käyttöön kun ei ole leveliä tarpeeksi. Eikö voisi hieman valita noita pelaajan levelin mukaan. On taas mietitty loppuun asti.
Ei niitä oikein voi yksittäisten pelaajien levelien mukaan toteuttaa, kun ne challenget ovat samat aina kaikille. Niissä tuntuu olevan monenlaisia tehtäviä koko ajan ja välillä siellä on mukana samojakin.

Ei niitä ole mikään pakko suorittaa, eli ovat valinnanvaraisia jo nyt.
 
Kiva jos tykkäät. Minusta se tuntuu tehottomalta, kömpelöltä, sarjatulella epätarkalta ja siinä on aivan liian hidas tulinopeus.

Ei niitä oikein voi yksittäisten pelaajien levelien mukaan toteuttaa, kun ne challenget ovat samat aina kaikille. Niissä tuntuu olevan monenlaisia tehtäviä koko ajan ja välillä siellä on mukana samojakin.

Ei niitä ole mikään pakko suorittaa, eli ovat valinnanvaraisia jo nyt.

Aaaa, itelle jääny käsitys ettei ne ois aivan identtiset kaikille. Warzonessa noita sai ainakin valita eikä sieltä aivan identtisiä tuntunut löytyvän kaveriporukan joka kärsälle.

Kiva noita on tehdä senkin takia, että saa kivat exp-bonarit vaikkei pakollisia olekaan.
 
Ei niitä oikein voi yksittäisten pelaajien levelien mukaan toteuttaa, kun ne challenget ovat samat aina kaikille. Niissä tuntuu olevan monenlaisia tehtäviä koko ajan ja välillä siellä on mukana samojakin.

Ei niitä ole mikään pakko suorittaa, eli ovat valinnanvaraisia jo nyt.
Ei ole kaikilla samat kuten ei aiemmissakaan codeissa, tänäänkin mulla ja kahdella kaverilla oli kaikilla eri tehtävät.

Lisäksi aiemmin mainitsemaasi samat pelaajat pysyy lobbyssa matsista toiseen; eivät pysy, joka peliin arvotaan uudet, kuten aina ennenkin.
 
Ei ole kaikilla samat kuten ei aiemmissakaan codeissa, tänäänkin mulla ja kahdella kaverilla oli kaikilla eri tehtävät.
OK, ehkä sitten näin. Onhan se parempikin näin, niin ei ole kaikki suorittamassa samoja koko ajan. Mikäli näin tosiaan on, niin sitten lienee laskettavissa bugiksi, jos peli tarjoaa haasteita, joita ei ole mahdollista suorittaa.

Lisäksi aiemmin mainitsemaasi samat pelaajat pysyy lobbyssa matsista toiseen; eivät pysy, joka peliin arvotaan uudet, kuten aina ennenkin.
Kyllä minulla ainakin alkoi viimeisen päivityksen jälkeen tiimi pysymään kasassa erien välillä. En nyt mitään exceliä ole siitä pitänyt, mutta ennen tuota ei näkynyt koskaan samoja nimiä kahdessa erässä, mutta nyt siellä on joka kerta useampi.

Tätähän on luvattu pidemmän aikaa.

 
Välillä on jäänyt samat pelaajat matsista toiseen jos ollut valittuna vain yksi pelimuoto. En tiedä onko tarkoituksenmukaista vai mitä.

Eipä tässä kauaa mene että levelit on täynnä, sen jälkeen nuo päivän haasteet on turhia.

Edit: tässä jälleen taas hyvä esimerkki kuinka rikki tuo aim assist: (Ei väliä mistä kohtaa katsot, näät kuinka se käytännössä toimii, kyseinen pelaaja ei ole pelannut ohjaimella kymmeneen vuoteen.)
 
Viimeksi muokattu:
Niin IW on puhunut tuosta mahdollisuudesta, että pysyisi välillä samat pelaajat matsista toiseen. Teksti juuri ennen julkaisua:
  • We have implemented some changes that aim to reduce lobby disbandment between matches. We look forward to testing this at a large scale and getting feedback.
Itse en ole nähnyt näin tapahtuvan vielä kertaakaan.

Laajenisiko hiljalleen, jos todetaan toimivaksi.
 
Opin vasta nyt tuon tactical sprintin olemassaolon. Miten te konsolikäyttäjät olette konffanneet sen?
 
Opin vasta nyt tuon tactical sprintin olemassaolon. Miten te konsolikäyttäjät olette konffanneet sen?
Tarkoitatko sitä tuplaklikkauksella aktivoituvaa sprinttiä? Itselläni on siinä defaultissa, eli l-tatin tuplaklikissä.
 
Viimeksi muokattu:
En ole kyllä Invasionissa huomannu että aim-assistantti auttas yhtää snipulla tähdättäessä, jos ei lasketa sitä hidastamista pelaajan vieressä
tai sitten se vaatii jonku muun asetuksen ku focusingin tai eri sniperin.
Tai sitte ollu joku cronus zen profiili tai oikea aimbotti käytössä ku joku ampunu ja sitte haukutaan aim-assistanttia.
Vois kattoa huvikseen mitä asetuksia ne käyttää ja miten.
Mutta kyllä rynkyllä ollu enemmän iloa tosta aim-assistantista helpompi ampua ku tähtäin hidastuu ku tähtää vihun torsoon päin.
Minusta ois helpompi hiiressä sniputtaa koska laser hiiren tarkkuun ja kyykkyy tai maahan meneminenki nii vammase hidasta pädillä.
 
Välillä on jäänyt samat pelaajat matsista toiseen jos ollut valittuna vain yksi pelimuoto. En tiedä onko tarkoituksenmukaista vai mitä.
Minulla on filtterissä useitakin pelimuotoja ja kyllä siellä silmämääräisesti tuntuu samat nimet vilisevän lobbyssä erien välillä, tietenkin riippuen muiden pelaajien käyttämistä filttereistä. Välistä peli toki heittelee lobbyssä pelaajia eri puolille eri matseissa, joka tietenkin on ihan järkevää, mutta kovin randomia. Taitaa olla vähän kesken/rikki muutenkin tuo ominaisuus.

Eipä tässä kauaa mene että levelit on täynnä, sen jälkeen nuo päivän haasteet on turhia.
Jep, about viikon verran meni minulla parisen tuntia illassa pelaillen, enkä voi väittää olevani tässä kyllä kuin korkeintaan keskitason pelaaja.

Edit: tässä jälleen taas hyvä esimerkki kuinka rikki tuo aim assist: (Ei väliä mistä kohtaa katsot, näät kuinka se käytännössä toimii, kyseinen pelaaja ei ole pelannut ohjaimella kymmeneen vuoteen.)

Tämä tässä juuri on suurimpana vikana. Sitten kun vielä laitetaan ohjain pykälää paremman pelaajan käteen samoilla avustimilla, niin eipä ole ihme että porukkaa turhauttaa olla aimbottien ottavana osapuolena.
 
kyl tää peli jotenki jakaa pelaajat keskenään vaikka crossplay peli onkin. Kun pelaa ohjaimella niin tulee monesti eriä missä on vain ohjainpelaajia ja sit ku pelaa kbm niin monesti on pelkkiä näppishiiri pelaajia.
 
kyl tää peli jotenki jakaa pelaajat keskenään vaikka crossplay peli onkin. Kun pelaa ohjaimella niin tulee monesti eriä missä on vain ohjainpelaajia ja sit ku pelaa kbm niin monesti on pelkkiä näppishiiri pelaajia.
Olen vähän eri mieltä. Minä olen pelannut 100% peleista hiirellä/näppiksellä ja niiden pelien lobbyissä on ollut mutuna 70% konsolikuvakkeita. Sen huomaa myös pelien aikana, kun meno on ikävän usein juuri tuollaista mitä noissa aimbot-videoissa.
 
kyl tää peli jotenki jakaa pelaajat keskenään vaikka crossplay peli onkin. Kun pelaa ohjaimella niin tulee monesti eriä missä on vain ohjainpelaajia ja sit ku pelaa kbm niin monesti on pelkkiä näppishiiri pelaajia.

Ei ole näin. Yhden kerran tässä yhteensä 20 tunnin peliaikana mitä on kertynyt, niin olin hiiri only lobbyssa, mutta sekin oli viime yönä joskus klo 2.30 aikoihin ja oli ihan eri meininki siinä. Jäi mieleen, kun kaikki ampui oikeasti ohikin välillä. Muuten on tasaista 75-85% ohjainta lobbyssa eli 2-3 hiiripelaajaa noin keskimäärin per lobby.
 
Olen vähän eri mieltä. Minä olen pelannut 100% peleista hiirellä/näppiksellä ja niiden pelien lobbyissä on ollut mutuna 70% konsolikuvakkeita. Sen huomaa myös pelien aikana, kun meno on ikävän usein juuri tuollaista mitä noissa aimbot-videoissa.
No mulla kuitenkin on näin että 70-100% on näppishiiripelaajia kun pelaan myös näppishiirellä. Ja samallailla jos pelaan ohjaimella. Pelaan vain free for all pelinuotoa.
 
Mitähän teen väärin, kun yritän matchata senssin Shatterlinesta tähän KovaaK's Sensitivity Matcherilla, niin ar ja smg pyörähtää eri paikkaan alt + backspacella :hmm:

Edit: Hipfirella sama senssi molemmissa. Eikö firing rangessa tosissaan saa vaihdettua secondaryyn? :rofl2:
 
Viimeksi muokattu:
Mitähän teen väärin, kun yritän matchata senssin Shatterlinesta tähän KovaaK's Sensitivity Matcherilla, niin ar ja smg pyörähtää eri paikkaan alt + backspacella :hmm:

Edit: Hipfirella sama senssi molemmissa. Eikö firing rangessa tosissaan saa vaihdettua secondaryyn? :rofl2:

Eri tähtäimet? Jos on se uniform soldier aim (vai olikohan eri nimellä tässä pelissä) käytössä, niin joka zoomitasolla on eri senssi. Siksi itse aina pelaan 1:1 hipfire/ads, jotta on sama senssi kaikessa ja en tuohon usaan koske pitkällä tikullakaan.
 
Eri tähtäimet? Jos on se uniform soldier aim (vai olikohan eri nimellä tässä pelissä) käytössä, niin joka zoomitasolla on eri senssi. Siksi itse aina pelaan 1:1 hipfire/ads, jotta on sama senssi kaikessa ja en tuohon usaan koske pitkällä tikullakaan.
Kokeilin ilman mitään attachmentteja ja silti. Itsekkin haluaisin kauttaalta saman senssin ads/hipfire, mutten tiedä oikeaa asetusta. Eikö tuo uniform soldier aiming ole just tuo 1:1 :hmm:
 
En tiedä oliko huono ajatus nuo uudet Nvidia hotfix ajurit, kaatunut nyt kaksi kertaa tunnin aikana.
Vähän menee maku pelailla kun tiukka erä menossa kavereiden kanssa, eikä tässä pääse mitenkään takaisin peliin.
 
Oon tässä aikani ihmetelly ku aina listan vika, vaikka miten pelaa. Laitoin sitten kokeeksi crossplayn pois ja heti seuraavat pelit keskisarjassa. Ei mulla ainakaan ole ongelmaa aim assistin kanssa padeja vastaan. Mutta näköjään ilman pc-pelaajia on helpompaa, kun alkaa sentään pärjäämään. Mitäs tästä nyt sitten pitäs miettiä, kärpäsestä härkänen ja kbm on silti parempi.
 
Oon tässä aikani ihmetelly ku aina listan vika, vaikka miten pelaa. Laitoin sitten kokeeksi crossplayn pois ja heti seuraavat pelit keskisarjassa. Ei mulla ainakaan ole ongelmaa aim assistin kanssa padeja vastaan. Mutta näköjään ilman pc-pelaajia on helpompaa, kun alkaa sentään pärjäämään. Mitäs tästä nyt sitten pitäs miettiä, kärpäsestä härkänen ja kbm on silti parempi.
Ei tuossa mitään kärpäsestä härkästä ole, vaan tattipelaajille lisätty liioiteltu aimassist tuottaa tarpeetonta etua sillä pelaaville (pc-pelaajan näkökulmasta siis) ja se on se ongelma, kun ei tuota voi valita. Eivät sitä kaikki samalla tavalla saa hyödynnettyä, mutta onhan tuo nyt ihan pyllystä silti.
 
Lähtee kyllä mäkeen nämä hotfix ajurit, kaatuu mulla jatkuvasti.
522.x oli selvästi stabiilimmat.
 
Kokeilin ilman mitään attachmentteja ja silti. Itsekkin haluaisin kauttaalta saman senssin ads/hipfire, mutten tiedä oikeaa asetusta. Eikö tuo uniform soldier aiming ole just tuo 1:1 :hmm:

Universal soldier aim on jotain tyyliin, että tähtäimen pitäisi liikkua joka zoomitasolla saman verran samalla liikutusmäärällä tai jotain, en oo ees varma. Mutta tiiän, että se noilla yleisimmillä asetuksilla (kuten 0%, 133% ja 178%) hidastaa senssiä, joten en ymmärrä ideaa. Vaikken yleisesti olekaan sidottu mihinkään senssiin (eli voin vaihtaa ja tähtäys pysyy abouttirallaa samana), niin se, että on pari eri senssiä samaan aikaan ei oo silti mun juttu.

Sen saa 1:1 niillä mw legacy ja bo legacy asetuksilla. En oo sentilleen testannut, että meneekö oikein, mutta ainakin suurinpiirtein sama on.
 
Pitääpä kokeilla, vaikka toisaalta tykkään kävellä jänskissä paikoissa. Toisaalta taasen jos liikaa himmailee niin joku tulee aina selkään
 
Vähän menee maku pelailla kun tiukka erä menossa kavereiden kanssa, eikä tässä pääse mitenkään takaisin peliin.
Se olis kyllä ihan kova uudistus, että pelin kaaduttua pääsis uudelleen käynnistämisen jälkeen vielä takaisin oman tiimin peliin.
Varsinkin kun on kyseessä tämmöinen mestaritaidonnäyte, mikä taitaa kaatua milloin mihinkin mystiseen erroriin vähintäänkin yhtä usein kuin edeltäjänsäkin.
 
Lähtee kyllä mäkeen nämä hotfix ajurit, kaatuu mulla jatkuvasti.
522.x oli selvästi stabiilimmat.
Yksinpeli kaatuilee täälläkin satunnaisesti ja nyt se on sitten sellaisessa tilanteessa, ettei peli jatku enää lainkaan, vaan se kaatuu suoraan latauksen jälkeen (15. tehtävä, "Hindsight") ja koska tässä ei ole mitään varsinaista save game -mahdollisuutta, niin ei voi jatkaa vanhemmasta tallennuksestakaan. Uudestaan en tuota kyllä pelaa alusta, se on ihan varmaa.

Käyttäjätunnuksen profiilihakemistossa on näköjään 5 savegame-tiedostoa, mutta niissä on kaikissa aikaleima muutaman minuutin sisällä toisistaan. En tiedä saisiko noista kikkailemalla palautettua jotain toimivaa versiota? Lisäksi pitää varmaan kokeilla vielä uudestaan sillä vanhemmalla 522.25 ajurilla. On tämä aikamoista, kun eivät saa tuota korjattua.

1667765738026.png
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Lähtee kyllä mäkeen nämä hotfix ajurit, kaatuu mulla jatkuvasti.
522.x oli selvästi stabiilimmat.
Joo, eipä enää kaatunut kertaakaan kolmen tunnin sessiossa kun laitoin takaisin 522.25 ajurit.

Pysytään siis näissä, kun ei tuossa pelin pyörimisessäkään ole mitään valittamasta. Eikä esiinny myöskään stutter/hitching tms, pl. toki se kun peli alkaa yhdistämään joka nyt tuntuu olevan ominaisuus. Varsinaisessa pelissä ei tosiaan ole mitään stuttereita tms.
Mikähän tuossa lobbynkin koostamisessa on niin hankalaa, kun ensin siinä jengillä kaatuili peli ja senkin korjattua se on usein aika veikeä nykinyki kokemus?
 
Yksinpeli kaatuilee täälläkin satunnaisesti ja nyt se on sitten sellaisessa tilanteessa, ettei peli jatku enää lainkaan, vaan se kaatuu suoraan latauksen jälkeen (15. tehtävä, "Hindsight") ja koska tässä ei ole mitään varsinaista save game -mahdollisuutta, niin ei voi jatkaa vanhemmasta tallennuksestakaan. Uudestaan en tuota kyllä pelaa alusta, se on ihan varmaa.

Käyttäjätunnuksen profiilihakemistossa on näköjään 5 savegame-tiedostoa, mutta niissä on kaikissa aikaleima muutaman minuutin sisällä toisistaan. En tiedä saisiko noista kikkailemalla palautettua jotain toimivaa versiota? Lisäksi pitää varmaan kokeilla vielä uudestaan sillä vanhemmalla 522.25 ajurilla. On tämä aikamoista, kun eivät saa tuota korjattua.

1667765738026.png
Et pysty aloittamaan alusta tuota kyseistä tehtävää? Tai edellisestä?
 
Et pysty aloittamaan alusta tuota kyseistä tehtävää? Tai edellisestä?
Pitää kokeilla sillä Mission Select -valinnalla, josko se toimisi tehtävän alusta, tai edes edellisestä jatkaen. Kampanjaa ei voi kuitenkaan suoraan ainakaan jatkaa, kun peli tosiaan kaatuu joka ikinen kerta suoraan latauksen jälkeen. Kokeilin jo vanhemmilla ajureilla ja myös pudottamalla kaikki grafiikka-asetukset minimiin, mutta näillä ei ollut vaikutusta.

Edit.
Kokeilin savegame-tiedostoja poistelemallakin, mutta ei vaikutusta. Kokeilin sitten vielä sitä Mission Selectiä ja sillä sai tehtävän alkamaan alusta ja näytti myös menevän ihan hienosti sen kohdan ohi, jossa se viimeksi kippasi. Ilmeisesti kampanja jatkuu nyt tuosta normaalisti...

Edit2.
Nyt seuraavassa tehvässä jokaisen kuoleman jälkeen tulee aina musta ruutu + peli kaatuu ja se pitää ladata aina uudestaan. Latauksen jälkeen on edessä aina tällainen:

1667775701747.png


Edit3.
Ja nyt se sitten teki taas saman kuin aiemmin, eli pitää aloittaa koko helkutin tehtävä alusta, kun peli kippaa suoraan latauksesta. Ei tästä tule mitään, taidan jättää koko yksinpelin tähän. Paska mikä paska.
 
Viimeksi muokattu:
Multiplayer varsinkin jos kaverin kanssa pelaa niin kaatuilee jatkuvasti, yksin kun pelaa niin kaatuu huomattavasti harvemmin. Samat vanhat 522 luotettavat ajurit nvidialta.
 
Pleikkarilla kaatunu moninpelissä varmaan yks peli viimesen 3 päivän aikana mitähän tossa ois 10 tuntia pelannu, randomi bugeja tulee menuissa joskus, että ei tykkää vaikka receiverin vaihosta pyssyy josson tavaraa kii ja heittää peli pää menuun.
Yksin peli kaatu kahesti jopa. Toisesta kaatumisesta lähetin raportin ku kysy että lähetätkö.
Tämän takia ostinki pleikkarille, ettei tarvi tapella ajureitten kans ku nvidiaa löytyy puuceestä.
 
Eilen ja muina päivinä pleikkarilla (PS5 ja PS4) pelatessa ollut ongelmana päästä peleille 3 ja 4 hengen partyissa. Kahdestaan pelatessa ei mitään ongelmia ole ilmennyt.
Ei millään etene "connecting.." vaiheesta. Muutaman alkaa etsimään peliä, mutta pingrangen noustessa yli 300 lakkaa hakemasta ja taas connecting-limboon.

Ymmärtääkseni tähän piti tulla korjausta jo julkkariviikonloppuna, mutta eipä ainakaan omassa peliporukassa ole toiminut yli 2 hengen partyt ensimmäisen viikonlopun jälkeen.

Toivottavasti tuo tuleva season 1 patch korjaisi tämän ongelman..
 
Eilen ja muina päivinä pleikkarilla (PS5 ja PS4) pelatessa ollut ongelmana päästä peleille 3 ja 4 hengen partyissa. Kahdestaan pelatessa ei mitään ongelmia ole ilmennyt.
Ei millään etene "connecting.." vaiheesta. Muutaman alkaa etsimään peliä, mutta pingrangen noustessa yli 300 lakkaa hakemasta ja taas connecting-limboon.

Ymmärtääkseni tähän piti tulla korjausta jo julkkariviikonloppuna, mutta eipä ainakaan omassa peliporukassa ole toiminut yli 2 hengen partyt ensimmäisen viikonlopun jälkeen.

Toivottavasti tuo tuleva season 1 patch korjaisi tämän ongelman..
Partyssä pelaamiseen on liittynyt kaksi eri ongelmaa, eli just toi ikuinen "connecting..." sekä sitten se että jollain kaatuu peli.

Kaatuminen on se, mitä tuossa jo korjattiin ja itsellä/kavereilla se ongelma hävisikin kokonaan.
Toi "connecting..." on sitten ihan oma juttunsa, ja sitä tapahtuu meilläkin edelleen. Se on ollut ihan ekasta päivästä lähtien, eikä ole kyllä muuttunut suuntaan tai toiseen.

Ollaan huomattu että tuo voi alkaa paristakin eri syystä.
Eka on se että rundin jälkeen peruuttaa matsin hakemisen ja pitää siinä breikkiä, niin sen jälkeen kun lähtee uudestaa hakemaan se jää usein jumiin hakemaan peliä eli "connecting..." pyörii ikuisesti.
Toinen on se, että partyyn liittyy uusi henkilö, tai ehkä jopa se että joku lähtee. Eli myös se, että joku jostain syystä käynnistää pelin uusiksi ja tulee takaisin partyyn. Tässäkin on tietty yhtenevää se, että todennäköisesti oltiin juuri pelissä ja sen jälkeen peruttiin matchmaking kun oli uusi jannu tulossa.
Jotenkin tuohon se liittyy.

Joka tapauksessa meillä tähän on aina toiminut se, että kaikki lähtee partystä ja tehdään uusi. Melkein suosiolla jos joku liittyy mukaan tai ollaan pidempään lobbyssä ennen seuraava matsia, niin tehdään koko party uusiksi.
Kantsii siis kokeilla tälläistä. :thumbsup:

Toivottavasti toki saavat tuon fiksattua pian, viimeistään kun tulee season 1 patch kuten sanoitkin.
Onhan se raskasta luoda noita partyja, kun käyttöliittymäkin on mitä on. Toki PC:llä jos kaikilla Steam ylivoimaisesti paras tapa kutsua jengiä on Steam overlay:n kaverilista. Teillä toki oli pleikat, mut tuli mieleen jos joku ei vaikka olisi huomannut että Steamissä pelaavat voi kaverilistan kautta kutsua partyyn sekä toki liittyä kaverin partyyn.
 
Tuon ikuisen connecting ruudun saa korjattua sillä että käyy hakemassa peliä 3rd person playlistissä ja sitten hakee uudelleen quick playstä.
 
Pitää kokeilla sillä Mission Select -valinnalla, josko se toimisi tehtävän alusta, tai edes edellisestä jatkaen. Kampanjaa ei voi kuitenkaan suoraan ainakaan jatkaa, kun peli tosiaan kaatuu joka ikinen kerta suoraan latauksen jälkeen. Kokeilin jo vanhemmilla ajureilla ja myös pudottamalla kaikki grafiikka-asetukset minimiin, mutta näillä ei ollut vaikutusta.

Edit.
Kokeilin savegame-tiedostoja poistelemallakin, mutta ei vaikutusta. Kokeilin sitten vielä sitä Mission Selectiä ja sillä sai tehtävän alkamaan alusta ja näytti myös menevän ihan hienosti sen kohdan ohi, jossa se viimeksi kippasi. Ilmeisesti kampanja jatkuu nyt tuosta normaalisti...

Edit2.
Nyt seuraavassa tehvässä jokaisen kuoleman jälkeen tulee aina musta ruutu + peli kaatuu ja se pitää ladata aina uudestaan. Latauksen jälkeen on edessä aina tällainen:

1667775701747.png


Edit3.
Ja nyt se sitten teki taas saman kuin aiemmin, eli pitää aloittaa koko helkutin tehtävä alusta, kun peli kippaa suoraan latauksesta. Ei tästä tule mitään, taidan jättää koko yksinpelin tähän. Paska mikä paska.
Itsellekin on hyppinyt kyseistä ikkunaa milloin missäkin aloitustilanteessa. Joskus se meni itsestään pois, joskus poistui klikkaamalla "Cancel".
 
Kylläpäs tuo deployattava suojapanssari on kökkö, kun aina vaan herjaa "cannot deploy here" tms
 
Tulipas kokeiltua noita 526.61 hotfix ajureita. Katosi tuo näytön välkkyminen noilla, mutta tilalle tuli kahta kauhempi pelin kaatuilu...
En tiedä onko nvidian ajuriongelma vai codin koodi, mutta ei ole kyllä vähään aikaan taas tullut törmättyä itse näin moneen gamebreakingbugiin isossa julkaisussa. Pitääpi roll-backata 255 ajureihin kun tuntui että vähiten ongelmia.
 
Viimeksi muokattu:
Aika käsittämätöntä ettei NVIDIA ole vieläkään julkaissut virallisia ajureita koko pelille. Joko ovat kiireisiä omiensa ongelmien kanssa, taikka peliä ei vaan saada vakaaksi yrityksistä huolimatta.
 
Kaatuilua ei ole ollenkaan PC:llä enää, mutta meikällä palasi toi 1-10 fps 1 % lowit. En tiedä. Onneks ostin tän pleikalle myös, nii voi pelata. Harmittaa suuresti koko pelin ostaminen PC:lle.
 
Itse pidän vain hyvänä asiana tuota aim assistia. Ainakin kaverini joka on iät ja ajat pelannut codeja ja on niissä aika veteraani, on aika samalla tasolla kuin mitä itse olen pisteissä yms. vaikka olen codeissa paljon häntä huonompi. Kyllä väitän, että vaikka konsolipelaajilla on aim assist, niin kyllä hiirestä silti on se isompi etu jo pelkästään nopeiden liikkeiden takia.
 
Kyllähän tämä ainakin tunteita herättää :D Muutaman kerran peräkkäin syntyy vihun eteen lahdattavaksi niin kyllä siinä käyrä nousee.
Tiimien jako on välillä kertakaikkisen kamalaa. Aseita vaan pitää parannella ja eiku kerran vielä......
 
Itsellekin on hyppinyt kyseistä ikkunaa milloin missäkin aloitustilanteessa. Joskus se meni itsestään pois, joskus poistui klikkaamalla "Cancel".
Joo, olen minäkin sitä joskus nähnyt ja cancel-painike on auttanut, mutta nyt se on tullut muutamaan otteeseen niin, että se möllöttää siinä ruudulla kuin tatti paskassa, eikä mikään auta. Yleensä peli on tosin kaatunut muutenkin tuossa vaiheessa, joten en tiedä onko tuo ollut siinä syy vai seuraus.
 
Tuon ikuisen connecting ruudun saa korjattua sillä että käyy hakemassa peliä 3rd person playlistissä ja sitten hakee uudelleen quick playstä.
Jaa kappas, pitää tämä kokeilla.
Helpompi tuo on kuin tehdä party uusiksi.
Thanks!

Tulipas kokeiltua noita 526.61 hotfix ajureita. Katosi tuo näytön välkkyminen noilla, mutta tilalle tuli kahta kauhempi pelin kaatuilu...
Eli ihan sama homma kuin mulla.

522.25 tuntuu olevan selvästi parhaat, eli vähiten kaatuvat, ainakin itsellä.
 
Kyllähän tämä ainakin tunteita herättää :D Muutaman kerran peräkkäin syntyy vihun eteen lahdattavaksi niin kyllä siinä käyrä nousee.
Tiimien jako on välillä kertakaikkisen kamalaa. Aseita vaan pitää parannella ja eiku kerran vielä......

Kannattaa kokeilla sitä Invasion pelimuotoa. Siinä mennään rintamana eteenpäin kohti vihuja ja paljon vähemmän selkään tulevia vihuja vaikka niitä toki tulee mutta missäs pelimuodossa estetään selkään kiertäminen. Ja tosiaan, 7h tuli liki yhdeltä istumalta hakattua koneella, pari kaatumista välissä mutta muita ongelmia en havainnut, 516.94 ajurit käytössä ja 3080TI korttina.
 
Aina ei ehdi asetta ladata invasionissa...

pamaus.gif

Otat Ground Warin niin vihollistankki ajaa vahingossa sun yli alle sekunnin spawnauksen jälkeen, parempi tuokin on. :rofl: (löytyy kokemusta tältä päivää, spawnasin ja en kerennyt tehdä yhtään mitään kun katsoin spawnausruutua uudestaan..)
 
Ilmeisesti peli on saamassa lisäsisältöä niin yksin- kuin monipeliinkin.

 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 547
Viestejä
4 556 717
Jäsenet
74 998
Uusin jäsen
hcko

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom