Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
206
Tottakai sieltä mistä aita on matalin. Tuo moodi alkoi ärsyttämään vasta Cold Warissa, pilasi niin monet ranked matsit kun aina tottui casualissa hardcoreen. Vääristäähän tuo toki lisäksi myös pelaajastatsit, ehkä tälläkertaa tajuavat laittaa erilleen.

e: ja HC on käytännössä ikuinen double XP, jota sitten pakostakin pelasi saadakseen maksimi prestigelevelit
No joku tykkää käyttää kyseistä pelimuotoa itsensä huijaamiseen, itse taas tykkään siitä koska ei ole minimapia, friendly fire on päällä, ei voi juosta nurkan taakse piiloon ottamaan stimiä kun kuolee ennen sitä. Ainoa miinus siinä on killcamin puute minkä takia campperit voi leireillä nurkissa ihan rauhassa. Hardcoresta voisi vielä riisua tuon naurettavan pomppimisen ja liukumisen pois niin se olisi täydellinen pelimuoto.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 849
Miltäs tämä vaikuttaa verrattuna 2019 MW:hen? CoD: MW 2019:ää on tullut tahkottua aivan hävyttömän paljon ja oli ns. hintansa arvoinen kun sain sen näyttiksen kylkiäisenä. Vanguard ei oikein sytyttänyt kun kokeilin sitä parina ilmaisena viikonloppuna.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Miltäs tämä vaikuttaa verrattuna 2019 MW:hen? CoD: MW 2019:ää on tullut tahkottua aivan hävyttömän paljon ja oli ns. hintansa arvoinen kun sain sen näyttiksen kylkiäisenä. Vanguard ei oikein sytyttänyt kun kokeilin sitä parina ilmaisena viikonloppuna.
Itse olen MW19 suuri fani jota tahkosin hurjat määrät, kun taas CW vaikka tuli hankittua jäi hyvin vähälle.
Vanguard en edes ostanut, kun betan perusteella ei napannut yhtään.

MWII maistuu kyllä itselle hyvin, eli helposti hintansa arvoinen näin MW19 fanin näkökulmasta.

Samaa mieltä on kyllä oman peliporukan muutkin, ketkä kaikki piti MW19.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
817
Miltäs tämä vaikuttaa verrattuna 2019 MW:hen? CoD: MW 2019:ää on tullut tahkottua aivan hävyttömän paljon ja oli ns. hintansa arvoinen kun sain sen näyttiksen kylkiäisenä. Vanguard ei oikein sytyttänyt kun kokeilin sitä parina ilmaisena viikonloppuna.
Minusta tämä on erittäin hyvä jatkumo MW2019:lle. Tullut pelattua kohta 100h julkaisusta ja hauskaa on. Hyvän näköinen ja pyöriikin hyvin. Joitakin crasheja tässä vielä on, varsinkin isommissa modeissa. Ja toki tässä kuten muissakin peleissä on pari mappia, joista ei niin välitä. Mutta keskimäärin nuo on ihan hyvin suunniteltuja ja makuasiahan tuo.

Pelaan noin 70% Ground War/Invasion ja 30% perus MP. Ensi viikolla pääsee sitten Warzone 2.0 ja DMZ kimppuun, WZ tullut isommalla porukalla pelailtua koska ilmainen.
Itse olen MW19 suuri fani jota tahkosin hurjat määrät, kun taas CW vaikka tuli hankittua jäi hyvin vähälle.
Vanguard en edes ostanut, kun betan perusteella ei napannut yhtään.
Mä tykkäsin CW tietyllä tapaa vaihtoehtona MW-mäiskeelle, mutta Vanguard ei täälläkään napannut. Varmaan 30-40h kieppeille jäi sen pelaaminen. Ehkä tuo WW2-teema vaan oli niin kulunut jo.
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
289
Tämähän on paras codi aikoihin. Alkuperäinen MW2 vetää vain vertoja tälle. Toki 2019 mw myös kova ja siitä se warzone hauskaa kavereiden kanssa. Warzone 2 isot odotukset.
 
Liittynyt
13.05.2019
Viestejä
283
Toi ketuttaa kun täällä Invasion kaatuu aina vaikka ei ajopelejä tms. käyttäisikään.
Toivottavasti tulee päivitystä.....
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 840
Tämähän on paras codi aikoihin. Alkuperäinen MW2 vetää vain vertoja tälle. Toki 2019 mw myös kova ja siitä se warzone hauskaa kavereiden kanssa. Warzone 2 isot odotukset.
Kyllä minä pidin enemmän 2019 MW:stä, mutta on tässäkin yritystä. Warzonea en ole jaksanut pelata.

Tässä tökkii eniten se monesti aiemminkin mainittu pakollinen crossplay ja liioiteltu tattiohjainten aimassist.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
907
Tässä tökkii eniten se monesti aiemminkin mainittu pakollinen crossplay ja liioiteltu tattiohjainten aimassist.
Tämä suurin vika pc:llä, muutoin omaan makuun parempi kuin mw2019.

Nuo puukkojunkkarit ja kilpisankarit on aika mauttomia vastustajia. Tulee mieleen joku zombie modi missä vastapuoli juoksee pelkkä puukkokädessä valonopeutta ja/tai vaanii ovien takana jotta pääsisi tuikkaa.
 
Liittynyt
17.11.2019
Viestejä
107
Tämä suurin vika pc:llä, muutoin omaan makuun parempi kuin mw2019.

Nuo puukkojunkkarit ja kilpisankarit on aika mauttomia vastustajia. Tulee mieleen joku zombie modi missä vastapuoli juoksee pelkkä puukkokädessä valonopeutta ja/tai vaanii ovien takana jotta pääsisi tuikkaa.
Kilvellä ja puukolla, on pakko pelata, jos meinaa Orion camon saada. Tuskin niillä kukaan mielellään pelaa
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
605
Nvidialta tuli uudet game ready ajurit mw2

 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 143
Nvidialta tuli uudet game ready ajurit mw2

NVIDIA:n artikkeli aiheesta:
 
Liittynyt
03.10.2020
Viestejä
130
Joo, oli näin hyvät ajurit. Samalla tuli peliin päivitys

Edit. hetken sekoilun jälkeen alko itellä toimimaan, mut parilla kaverilla edelleen keskivaikea jumi

edit 2 lähti se kaikilla pelaamaa lopuksi, battlenet asenteli useempaa kertaa jotain pieniä päivityksiä
Näyttökuva 2022-11-10 184551.jpg
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Taidan itse odottaa vielä noiden ajurien kanssa, kun 522 ajurit toimii hyvin.
Toisaalta helposti ne DDU:lla poistaa, eli sama kai sinänsä kokeilla.

Shoothouse reskinistä videota:

 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
707
Joo, oli näin hyvät ajurit. Samalla tuli peliin päivitys

Edit. hetken sekoilun jälkeen alko itellä toimimaan, mut parilla kaverilla edelleen keskivaikea jumi

edit 2 lähti se kaikilla pelaamaa lopuksi, battlenet asenteli useempaa kertaa jotain pieniä päivityksiä
Ongelmahan on siinä et porukka on laiskoja eikä poista vanhoja ajureita eka ddu:lla vaan päivittää vamhojen ajureiden päälle
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 075
Eikös tuo ajureiden puhdas asennus tuppaa olemaan riittävä siivoamaan vanhoja ?

DDU sitten jos vaihtaa merkkiä tai on saatu kone nageliin.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Ongelmahan on siinä et porukka on laiskoja eikä poista vanhoja ajureita eka ddu:lla vaan päivittää vamhojen ajureiden päälle
Eipä moista tarvitse kyllä tehdä. Korkeintaan, jos tulee jotain isoja ongelmia tai on joku ajurien benchmarkkaaja, jonka täytyy varmistaa, että on 100% varmasti ongelmaton asennus, että voi vertailla ajureita keskenään.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Eikös tuo ajureiden puhdas asennus tuppaa olemaan riittävä siivoamaan vanhoja ?

DDU sitten jos vaihtaa merkkiä tai on saatu kone nageliin.
Toki jos vaihtaa taaksepäin muihin kuin niihin mitkä oli edelliset, mihin Nvidialla on kai itsellään rollback, niin tässä DDU lienee ainoa vaihtoehto? Ei taida muuten Nvidia installer antaa asentaa jos asennettavat on vanhemmat?

Siitä olen toki samaa mieltä, että ei normaalisti uusien ajureiden asennus vaadi DDU:ta.
Jos uudet ajurit kusee pelissä X, niin kyllä ne sitä on tehneet vaikka DDU:n kautta pyöräytti.

Noista uusista ajureista, niin vähän huonolta vaikuttaa sen perusteella mitä Redditistä kommentteja lukenut.
Tosin nyt tuli myös pelin päivitys, että vaikea sanoa mikä siinä nyt niitä ongelmia aiheuttaa...
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 075
Toki jos vaihtaa taaksepäin muihin kuin niihin mitkä oli edelliset, mihin Nvidialla on kai itsellään rollback, niin tässä DDU lienee ainoa vaihtoehto? Ei taida muuten Nvidia installer antaa asentaa jos asennettavat on vanhemmat?

Siitä olen toki samaa mieltä, että ei normaalisti uusien ajureiden asennus vaadi DDU:ta.
Jos uudet ajurit kusee pelissä X, niin kyllä ne sitä on tehneet vaikka DDU:n kautta pyöräytti.

Noista uusista ajureista, niin vähän huonolta vaikuttaa sen perusteella mitä Redditistä kommentteja lukenut.
Tosin nyt tuli myös pelin päivitys, että vaikea sanoa mikä siinä nyt niitä ongelmia aiheuttaa...
Varmaan ekaa kertaa (mitä nyt muistan) tuli tän pelin takia laitettua vanhemmat ajurit takaisin, ne meni ihan puhtaalla asennuksella kuin muutenkin.

Enkä edes muista onko ollut ongelmia pahemmin ajureiden asennuksen takia, tosin vain Nvidian kortteja ollut. Yleensä kyllä teen sen puhtaan asennuksen, välillä pika jos muuten vaan päivittelee.

Toki jos kortteja useimmin vaihtelee ja hyppää välillä leiristä toiseen niin DDU on varmaan pakollinen kapistus. Ja mulla saattaa olla kone niin kevyellä käytöllä tyypilliseen tämän foorumin epeliin nähden että vähän jäävä olen kommentoimaan :D
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Varmaan ekaa kertaa (mitä nyt muistan) tuli tän pelin takia laitettua vanhemmat ajurit takaisin, ne meni ihan puhtaalla asennuksella kuin muutenkin.

Enkä edes muista onko ollut ongelmia pahemmin ajureiden asennuksen takia, tosin vain Nvidian kortteja ollut. Yleensä kyllä teen sen puhtaan asennuksen, välillä pika jos muuten vaan päivittelee.

Toki jos kortteja useimmin vaihtelee ja hyppää välillä leiristä toiseen niin DDU on varmaan pakollinen kapistus. Ja mulla saattaa olla kone niin kevyellä käytöllä tyypilliseen tämän foorumin epeliin nähden että vähän jäävä olen kommentoimaan :D
Ai se antaa asentaa vanhemmat ajurit noin? No tämä oli uutta tietoa.
Aina sitä oppii uutta.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 075
Ai se antaa asentaa vanhemmat ajurit noin? No tämä oli uutta tietoa.
Aina sitä oppii uutta.
No näköjään, tosiaan harvemmin jos koskaan ollut tarvetta kokeilla. Varmaan onnistui sen takia kun en tajunnut edes epäillä :lol:
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 378
Juu itelläkin asentui nätisti nuo vanhat 522.xx ajurit hotfixien tilalle ilman DDU:ta. Kai laitan nämä uusimmat silti DDU:lla testiin, ehkä benchmarkkiakin voisi ajella vanhoilla ja uusilla ajureilla.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 051
Joo, oli näin hyvät ajurit. Samalla tuli peliin päivitys

Edit. hetken sekoilun jälkeen alko itellä toimimaan, mut parilla kaverilla edelleen keskivaikea jumi

edit 2 lähti se kaikilla pelaamaa lopuksi, battlenet asenteli useempaa kertaa jotain pieniä päivityksiä
No voihan persetti. Olen välttynyt toistaiseksi ajuriongelmilta tämän pelin kanssa, kunhan näyttiksellä on ollut 522.25 ajurit. Tänään tuli päivitys ja tuo sama virheilmoitus tulee. Asensin uusimmat ajurit, boottasin koneen ja taas sama juttu. Nyt on scan ja repair menossa ja seuraavaksi näytettävä DDU:ta, jos ei lähde pelittämään. RTX 3070 koneen pellin alla :confused:

EDIT: Scan and repair löysi rikkinäisiä tiedostoja ja korjasi. Nyt peli käynnistyy taas. Toivottavasti ei kaadu.
 
  • Tykkää
Reactions: |le

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Beenoxin (pc cod kehittäjä) ohjeet jos peli perseilee uusilla ajureilla.
Eli just kuten Larekin yllä teki.

 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 378
No eipä suorituskyky ainakaan parantunut. 1440p Extreme asetukset. DDU:ta en jaksanut käyttää. Koneen reboottasin ja tiedostot tsekkasin Steamissa ajuripäivityksen jälkeen.

522.25.jpg526.86.jpg
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 051
Ei mennyt kyllä putkeen. 522.25 ajureilla ja ennen päivitystä toimi kuin junan vessa. Nyt uusi päivitys ja uudet ajurit ja välillä peli ei suostu käynnistymään, kerran meni värit aivan sekaisin ja nyt campaign kaatui. Ei uskalla enää rollbackata noita vanhempiakaan ajureita siinä pelossa, ettei peli lähde enää ollenkaan käyntiin. Mitään suorituskykylisää en kyllä äkkiseltään myöskään huomannut.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
115
Tämä peli on kyllä ollut huonoin tapa testata juuri ostettua näytönohjainta :D Kaatuilua, artifakteja + kaikkia muita häiriöitä. Testisovellukset kuitenkin näyttää kaiken toimivan ok. Hotfix-paketti paransi paljon, mutta testataan nyt vklopun aikana uusin ajurikipakettikin.
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
831
Missä launcherit kannattavinta levuttaa? Oon pelannut ainoastaan normi MP:tä ja hieman hävettää siellä ammuskella singoilla kun samat pelaajanimetkin alkaa olemaan peleissä päivästä toiseen :lonely:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 840
Niiden pikkumappien MP ei ole kaatunut minulla millään ajurilla. Yksinpeli sen sijaan on paljon epävarmempi. Hotfix-ajurilla pääsi kampanjassa 15. tehtävään saakka 5-6 kaatumisella, mutta sen jälkeen tuli käytännössä täydellinen stoppi.
Jee, uusilla Nvidian ajureilla lähti taas yksinpeli jatkumaan siitä mihin se kaatui aiemmilla ajureilla pysyvästi.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
264
Missä launcherit kannattavinta levuttaa? Oon pelannut ainoastaan normi MP:tä ja hieman hävettää siellä ammuskella singoilla kun samat pelaajanimetkin alkaa olemaan peleissä päivästä toiseen :lonely:
Ilmeisesti aseiden levutus on nopeinta Invasionissa. Boteista kuulemma saa saman verran XP:tä kuin muissa moodeissa pelaajista.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 450
Invasion hyvä tai sitten kill confirmed. Heittelee decoy kranuja samalla nii saa niistäkin XP aseeseen. JOKR vähän hankalampi, itse olen sitä pitänyt toisena aseena ja aina ammuskellut UAV/invasion helikoptereita.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Onkos jengillä minkälaisia kokemuksia uusista ajureista?

Tänään olisi tarkoitus pelailla enemmänkin ja pohdin pitäisikö niitä nyt kuitenkin testailla, vaikka eilen kelasin että skipataan toistaiseksi.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 840
Onkos jengillä minkälaisia kokemuksia uusista ajureista?

Tänään olisi tarkoitus pelailla enemmänkin ja pohdin pitäisikö niitä nyt kuitenkin testailla, vaikka eilen kelasin että skipataan toistaiseksi.
Ei ainakaan minulla ole ollut mitään moittimista ja se korjasi myös yksinpelin kaatuilun ainakin omalla kohdalla.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 684
Itse jouduin boottaamaan koneen ja ajamaan korjauksen pelille. Sen jälkeen toiminut uudet ajurit normaalisti.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
707
Onkos jengillä minkälaisia kokemuksia uusista ajureista?

Tänään olisi tarkoitus pelailla enemmänkin ja pohdin pitäisikö niitä nyt kuitenkin testailla, vaikka eilen kelasin että skipataan toistaiseksi.
ei sit mitää vaikutusta aiempiin ajureihin
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 450
En oo kyllä samaa mieltä. Aivan uskomaton määrä snipuja ja koko pelimuodon idea tuntuu pelaajayhteisön mielessä olevan "etsi ikkuna/katto ja istu siellä". Siinä on paha kerätä expaa aseille, paitsi snipuille.
Tuossa pitää vähän opetella ne AI spawnit sekä Tactical Insertion auttaa paljon. Kaikki mapit ei ole parhaita tuohon mutta osassa voi ihan rauhassa niitä farmailla.

Itse tein kaikki rynkyt ja vähän muita pelkästään tuossa.
 

Diffe

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
138
Onkos jengillä minkälaisia kokemuksia uusista ajureista?

Tänään olisi tarkoitus pelailla enemmänkin ja pohdin pitäisikö niitä nyt kuitenkin testailla, vaikka eilen kelasin että skipataan toistaiseksi.
Peli pyörii hyvin ainakin minulla uusilla ajureilla eikä ole kaatuillut. Tosin yhdessä kentässä (en muista nimeä, mutta se jossa on semmoinen ”tori” keskellä) alkanut muutama jokin seinän valokikkare aiheuttamaan ison valoefektin toisen puolen spawnipäässä. Muuten toiminut hyvin.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Okei, eli tän palstan perusteella voi kyllä siis asennella.
Pistetään testiin.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Korjaan! Muutaman tunnin pelaamisen jälkeen kaatu
Kaverilla myös uusimmat kaatuivat. Se tosin ei varmasti DDU:lla vetänyt.

Itse laitoin nyt vaan pelkällä Nvidia installerin clean install vaihtoehdolla. Ainakaan toistaiseksi ei ole kaatunut.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 684
Onko muilla ikinä semmoista oloa että vittu tän pyssyn grindauksen kanssa.

Vähän meinaa ruveta ton FTAC Reconin kans. Oisko se levulla 3 eli ei herkkuja niin rautatähtäimellä vetelen. Niinkuin vetelisin vaikka ois mitä tähtäimiä.

kd pysyy yli yhden vaan kun tietäisi että jos ottaisi tappiin viritetyn M4 sen niin näyttäisi tappoluvut eriltä. Ja ehkä erän päätöskin, tuntuu että pettää tiimin kun perseilee noilla pyssyillä. Noh ehkä siellä toisella puolella sama meno aseista päätellen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 265
Viestejä
4 231 322
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom