Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
191
Onko muilla ikinä semmoista oloa että vittu tän pyssyn grindauksen kanssa.

Vähän meinaa ruveta ton FTAC Reconin kans. Oisko se levulla 3 eli ei herkkuja niin rautatähtäimellä vetelen. Niinkuin vetelisin vaikka ois mitä tähtäimiä.

kd pysyy yli yhden vaan kun tietäisi että jos ottaisi tappiin viritetyn M4 sen niin näyttäisi tappoluvut eriltä. Ja ehkä erän päätöskin, tuntuu että pettää tiimin kun perseilee noilla pyssyillä. Noh ehkä siellä toisella puolella sama meno aseista päätellen.
Ihan mukava ase tuo on ollu, vaikka sillä saaki paukutella, paremmin ehkä toimii lähikontaktissa entä kaukaa, kun pitää se pari osumaa ainaki saada. Sarjahan siinä ruikkii ihan mihin sattuu. Tupla/triplalaukauksella vaan rintaan, ku se kuitenki melko nopea on ja sitten osien lisääntyessä vaan ads speediä lisää.

Mulla ei ole kertaakaan tainnu olla koko pelissä kd yli 1.. ja jotain 45 levelillä jo. En käsitä tuota matchmakingia, aivan ko se vittuilis mulle päin naamaa koko ajan. Oisko kolme vähän tasasempaa peliä tullu koko aikana... Ei vissii kerkeä siirtää tähtäintä tarpeeks nopeaa ku saa aina laakia naamaan ja loput häviää vaikka ampuis eka. Hardcorea odotellessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
1 039
Uskomatonta miten paskaa nykynen codin taso oikeasti on..Kauas on menty niistä hyvistä mw2, bo1, mw3 ajoista... Voi tosin johtua siitä että ikää tullut ja pelaamiselle ei ole niin paljon aikaa kuin ennen. 10v sitten tuli pelattua kilpailullisestikin näitä ja iha ok pärjäsi. Nykyään tosiaan vaikea saada edes 1 kd kuten joku mainitsi...

Toinen asia mikä ihmetyttää tai ei sinänsä ihmetytä kun miettii pelin kokoa, mutta miten laginen tämä on.. Huhuh
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 684
Uskomatonta miten paskaa nykynen codin taso oikeasti on..Kauas on menty niistä hyvistä mw2, bo1, mw3 ajoista... Voi tosin johtua siitä että ikää tullut ja pelaamiselle ei ole niin paljon aikaa kuin ennen. 10v sitten tuli pelattua kilpailullisestikin näitä ja iha ok pärjäsi. Nykyään tosiaan vaikea saada edes 1 kd kuten joku mainitsi...

Toinen asia mikä ihmetyttää tai ei sinänsä ihmetytä kun miettii pelin kokoa, mutta miten laginen tämä on.. Huhuh
No kyllä tuolla tattimaakarit vetää ihan vitun kovaa. On se oma taitonsa tuokin.

Ja on siellä kbm koviksia näkyny kans.

Itsellä onneksi ollut pingit 30 pinnassa joka matsissa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Kaverilla myös uusimmat kaatuivat. Se tosin ei varmasti DDU:lla vetänyt.

Itse laitoin nyt vaan pelkällä Nvidia installerin clean install vaihtoehdolla. Ainakaan toistaiseksi ei ole kaatunut.
Nyt kaatui täälläkin ekan kerran uusilla ajureilla.
Ehtihän tuossa viitisen tuntia pelaamaan ilman kaatumisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Wzb
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
16
Mikäs on controlleri pelaajilla aim assistin tyyppi? Itse pelailin warzone tyyliin standardilla kunnes äsken vaihdoin Black opsiin.
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
831
Black Ops suosittelevat aim assistiksi ni laiton käyttöön. Hyvin tarttuu rynkyllä vihut tähtäimeen MW2:ssa.

Tärkeintä on muistaa vaihtaa L1/R1 tähtäykseen ja ampumiseen, niihin totuttelu voi viedä aikansa ellei ole suoraan PS3 ajoilta asti niitä käyttänyt. Lisäksi tuo dynamic aiming curve vaatii oman totuttelun jos siihen siirryt.


Enää ei näy matsien jälkeen mitä on auennut? Onko bugi vai mitä?
Mulla ainakin katosi kaikki XP:n näyttämiset jne kun lvl 55 tuli täyteen
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Joo eikä aseiden nousua näe. Se olisi rundin jälkeen ihan kiva.
Pelin aikana tulee ikoni killkeestä, mutta siinä ei lue mitään.
Onhan tässä muitakin samanlaisia bugeja, kuten se kun rundisaa tulee vaan pokaalin ikoni mutta ei lue mitään.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 684
Pirun hyvin kyllä vetää nuo jotkut tatittajat kun killcamista välillä joutunut seuraamaan.

Eilen sattui yksi vastaan dominationissa joka jollain pulttilukolla ja maltillisella scopella hyökkäsi ihan pirun hyvin. Päätä meinasi vaan ruveta särkemään nuo tasaiset 90käännöt.
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
831
Pirun hyvin kyllä vetää nuo jotkut tatittajat kun killcamista välillä joutunut seuraamaan.

Eilen sattui yksi vastaan dominationissa joka jollain pulttilukolla ja maltillisella scopella hyökkäsi ihan pirun hyvin. Päätä meinasi vaan ruveta särkemään nuo tasaiset 90käännöt.
Hohhoijaa taas
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
289
Hulikopteri saa myös lisäillä. Satunnaista pelailua mitä lapsiarjelta ehdin. Toki nyt on isyysvapaata muutama viikko niin voi ehditä vähän enemmän. :D
 
Liittynyt
17.11.2019
Viestejä
107
Jos joidenkin aseiden levutus tökkii, niin KC vaan tägejä keräileen ja decoyta viskomaan. Tai GW tankeilla tuhoamaan vihuja, valittu ase käyttöön ja xp:t tulee aseeseen vaikka sillä ei ampuisi yhtään. Samalla eilen ainakin omiin aseisiin tuli mounted tappoja, kun ammuin tankin konekiväärillä vihuja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
16
Tärkeintä on muistaa vaihtaa L1/R1 tähtäykseen ja ampumiseen, niihin totuttelu voi viedä aikansa ellei ole suoraan PS3 ajoilta asti niitä käyttänyt. Lisäksi tuo dynamic aiming curve vaatii oman totuttelun jos siihen siirryt.



Mulla ainakin katosi kaikki XP:n näyttämiset jne kun lvl 55 tuli täyteen
Itsellä Elite Controller 2 jossa L2 & R2 säädetty herkemmiksi ja tämän lisäksi paddleiihin kytkettynä hyppy ja liuku sekä ajoittain myös hengityksenpidätys.
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
831
Itsellä Elite Controller 2 jossa L2 & R2 säädetty herkemmiksi ja tämän lisäksi paddleiihin kytkettynä hyppy ja liuku sekä ajoittain myös hengityksenpidätys.
Mä käytän tactical flippediä joten tähtäys ja ampu L1 & R1, lyönti O, ja liuku oikea tatti. Jos pelaan takanapillisella ohjaimella niin vasemmalla X (hyppy), ja oikealla O (lyönti). Playstation layout siis kyseessä. Omatekoinen takanapillinen DualSense päätti päivänsä eikä tee mieli kilpailla joten pelaan nyt vakiolla DualSense Edgen tuloon asti :joy:
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
264
Niille joita vituttaa toi aim assist homma: koittakaa pelata Invasion tai Ground War tilaa niin pääsette vaihteeksi raivostumaan snipujen naurettavalle ylivoimalle kun puolesta kentästä saat joka kerta osuman selkään. :D

Muuten kyl tykkään kyseisistä pelimuodoista, kiva levuttaa aseita.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Niille joita vituttaa toi aim assist homma: koittakaa pelata Invasion tai Ground War tilaa niin pääsette vaihteeksi raivostumaan snipujen naurettavalle ylivoimalle kun puolesta kentästä saat joka kerta osuman selkään. :D

Muuten kyl tykkään kyseisistä pelimuodoista, kiva levuttaa aseita.
Mahtaako aim assist kummiskaan ottaa kaukaa?
 
Liittynyt
13.05.2019
Viestejä
283
No tuleehan tässä paha mieli kun ei vaan pärjää. Melkein kuin telotuskomppanian edessä olisi.
En tiedä mikä tässä viehättää vaikka ei pärjää :cry:
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
817
Niille joita vituttaa toi aim assist homma: koittakaa pelata Invasion tai Ground War tilaa niin pääsette vaihteeksi raivostumaan snipujen naurettavalle ylivoimalle kun puolesta kentästä saat joka kerta osuman selkään. :D

Muuten kyl tykkään kyseisistä pelimuodoista, kiva levuttaa aseita.
Älä käännä selkääsi viholliselle...Tulispa jo HC, niin voisi ampua omiakin karkureita selkään. :smoke:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
191
Ihan oikeasti, pitääkö tässä ruveta tekemään uutta tiliä, että saa tuon matchmakingin toimimaan.

En käsitä mihin ihmeen hikisiin kisatiimeihin minua koko ajan laitetaan, porukkaa hyppii ja pomppii ja ampuu ennen ku kerkeää ees nähä kunnolla. Ykkösessä ei ollu mitään tällaisia ongelmia. Pataanhan siinäki tuli välillä, mutta oli siinä aina muutama reilu matsi välissä.

Onko täällä muita, keillä statsit pyörii koko ajan jossain 4 tappoa 20 kuolemaa ku muut tiimistä vetää jotain 40/30 settiä noissa quick playn adhd-kartoissa?

Joku bugi tässä täytyy olla, ku ei tästä ole oikeen kenellekään hyötyä.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
817
Ihan oikeasti, pitääkö tässä ruveta tekemään uutta tiliä, että saa tuon matchmakingin toimimaan.

En käsitä mihin ihmeen hikisiin kisatiimeihin minua koko ajan laitetaan, porukkaa hyppii ja pomppii ja ampuu ennen ku kerkeää ees nähä kunnolla. Ykkösessä ei ollu mitään tällaisia ongelmia. Pataanhan siinäki tuli välillä, mutta oli siinä aina muutama reilu matsi välissä.

Onko täällä muita, keillä statsit pyörii koko ajan jossain 4 tappoa 20 kuolemaa ku muut tiimistä vetää jotain 40/30 settiä noissa quick playn adhd-kartoissa?

Joku bugi tässä täytyy olla, ku ei tästä ole oikeen kenellekään hyötyä.
Ei mulla ainakaan mitään tuollaista ole. Kyllä joskus tietty tulee perseraiskatuksi, mutta yleensä silloin koko tiimi jää jyrän alle.

Tässä kannattaa ottaa vähän hitaammin, jos se siitä on kiinni. Että on ADS valmiina kun se liukuja/pomppija tulee. Ja tietty kaikki lisäpalikat aseista pois, paitsi ne jotka nostaa ADS-nopeutta, koska noissa adhd-mapeissa se on käyttännössä tärkein ominaisuus mitä tarvitsee.

Musta paremmin tässä pärjää mitä aiemmissa, varmaan kun vähän itse olen hitaampi ja tykkään vetää esim. haulikoilla ja hieman taktisempaa aspektia hyödyntää juoksentelun sijaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Ei mulla ainakaan mitään tuollaista ole. Kyllä joskus tietty tulee perseraiskatuksi, mutta yleensä silloin koko tiimi jää jyrän alle.

Tässä kannattaa ottaa vähän hitaammin, jos se siitä on kiinni. Että on ADS valmiina kun se liukuja/pomppija tulee. Ja tietty kaikki lisäpalikat aseista pois, paitsi ne jotka nostaa ADS-nopeutta, koska noissa adhd-mapeissa se on käyttännössä tärkein ominaisuus mitä tarvitsee.

Musta paremmin tässä pärjää mitä aiemmissa, varmaan kun vähän itse olen hitaampi ja tykkään vetää esim. haulikoilla ja hieman taktisempaa aspektia hyödyntää juoksentelun sijaan.
Ei jaksais sitä tähtäin ylhäällä kävelyäkään...
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 684
Ihan oikeasti, pitääkö tässä ruveta tekemään uutta tiliä, että saa tuon matchmakingin toimimaan.

En käsitä mihin ihmeen hikisiin kisatiimeihin minua koko ajan laitetaan, porukkaa hyppii ja pomppii ja ampuu ennen ku kerkeää ees nähä kunnolla. Ykkösessä ei ollu mitään tällaisia ongelmia. Pataanhan siinäki tuli välillä, mutta oli siinä aina muutama reilu matsi välissä.

Onko täällä muita, keillä statsit pyörii koko ajan jossain 4 tappoa 20 kuolemaa ku muut tiimistä vetää jotain 40/30 settiä noissa quick playn adhd-kartoissa?

Joku bugi tässä täytyy olla, ku ei tästä ole oikeen kenellekään hyötyä.
Miulla tuo kd tippuu tuohon lähelle 1 kun joutuu runkkaa noilla paskapyssyillä. Kaljapäissään joskus varmaan saanut 0.5 kd-ration. Kohta voisi käydä koettaa.

Harvemmin tuolla kyllä kukaan hyppii? Noita liukuja näkyy välillä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 840
FSS Hurricane SMG levulla 16
Joka taas ei ole mielestäni oikein mistään kotoisin. Sen suurin etu on iso lipas. Ei se toki huono ole, mutta ei erityisen hyväkään. Itsekin grindasin sen auki ensimmäisten joukossa, kun siitä oli niin paljon pöhinää, mutta aika pian se jäi hyllyyn seisomaan.

Pöhinä saattoi johtua osittain siitä, kun Vault editionin myötä Hurricane oli tuon version ostaneilla auki alusta lähtien ja se oli toki tietyissä tilanteissa parempi kuin muut siinä vaiheessa auki olevat aseet.

Ihan oikeasti, pitääkö tässä ruveta tekemään uutta tiliä, että saa tuon matchmakingin toimimaan.

En käsitä mihin ihmeen hikisiin kisatiimeihin minua koko ajan laitetaan, porukkaa hyppii ja pomppii ja ampuu ennen ku kerkeää ees nähä kunnolla. Ykkösessä ei ollu mitään tällaisia ongelmia. Pataanhan siinäki tuli välillä, mutta oli siinä aina muutama reilu matsi välissä.

Onko täällä muita, keillä statsit pyörii koko ajan jossain 4 tappoa 20 kuolemaa ku muut tiimistä vetää jotain 40/30 settiä noissa quick playn adhd-kartoissa?

Joku bugi tässä täytyy olla, ku ei tästä ole oikeen kenellekään hyötyä.
Ei ole tuollaista tullut vastaan, mutta on tässä jotain tosi perustavaa tehty eri tavalla kuin aiemmissa, kun ylipäätään k/d:n ylläpitäminen positiivisen puolella on tällaiselle viikonloppuhäslääjälle haastavaa. En tosin tiedä näkeekö sitä tässä edes mistään, mutta mututuntuma on tällainen kuin pelien jälkeisiä statseja katselee. Aiemmin piti taistella että sai pidettyä sen kakkosen tuntumassa. Pelaan eniten noita objective-pohjaisia pelimuotoja, joissa välistä ahdistaa, kun ei porukka mene niille pistepaikoille, vaan kyttääväät helpompia tappoja niiden ulkopuolella. Näin se on toki ollut codeissa aina, paitsi server browserien kulta-aikaan, jolloin pystyi halutessaan menemään sellaiselle serverille, jossa on adminit paikalla ja vaatimus "järkevästä" pelaamisesta.

Varovainenkaan eteneminen ei oikein tunnu tössä toimivan, kun aika usein vihu tulee sivusta/selkään, tai sitten sitä vaan yksinkertaisesti häviää 80% kaksintaisteluista vaikka kuinka olisi ADS valmiiksi esillä ja aloittaisi tulituksen ensin. Latenssi on ainakin statistiikan mukaan ihan ok, joten syytän tästä edelleen sitä tattiohjainten aimbottia, joka helpottaa sopivasti säädettynä vähänkin osaavan pelaajan tähtäämistä ja headshotteja epärealistisesti etäisyydestä riippumatta. VEL on tähän mennessä kutakuinkin ainoa ase, jonka kanssa tuntuu pärjäävän pärjää lähitaisteluissa paremmin, kun sen tulinopeus on niin kova. Haulikko voisi toimia kanssa noissa pikkumapeissa, mutta ei ole minun juttu.

Sitten kun tässä on vielä se omituisesti uudistettu perk-systeemi, jossa osa perkeistä avautuu vasta jossakin randomissa vaiheessa peliä, niin sekään ei hirveästi helpota. Saisi edes vaihdettua ghostin niiden ensimmäisten perkkien joukkoon, niin ei loistaisi vihujen kartalla koko ajan punaisena. mutta eipä onnistu. Singolla saa pudotettua vihujen UAV:t, mutta niitä on taivaalla koko ajan ja singossa vain kaksi kutia.

Olikos se niin, että Season 1 tulee ensi viikolla? Ja siitä parin uuden mapin ilosta vissiin pitää maksaa 10€, koska cod ja rahastus, vai kuinka? Ja ilmeisesti rankkien grindauskin alkaa siinä vaiheessa taas alusta, vai onko se pakollista? Jos on pakollista, niin pitää säästää kerätyt tupla-xp:t sinne.
 
Viimeksi muokattu:

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 897
Onko täällä muita, keillä statsit pyörii koko ajan jossain 4 tappoa 20 kuolemaa ku muut tiimistä vetää jotain 40/30 settiä noissa quick playn adhd-kartoissa?

Joku bugi tässä täytyy olla, ku ei tästä ole oikeen kenellekään hyötyä.
Huonoin rundi mitä mulla on ollu tässä pelissä oli K/D 0,09. Sanotaan että näin muutaman kymmenen vuoden fps-pelailun jälkeen tuo matsi oli minulle henk koht ihan uusi perseraiskauksen ulottuvuus ja se paljon parjattu sbmm ei ole tuon jälkeen tuntunutkaan niin kauhealta ajatukselta.
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
259
Mitä parempi pyssyjä tässä on ku hurricane ? Kiinnostas ku tuo on nii hidas ladata ja oikein ole nii kiva ku warzone lemppari M13.
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
831
Mitä parempi pyssyjä tässä on ku hurricane ? Kiinnostas ku tuo on nii hidas ladata ja oikein ole nii kiva ku warzone lemppari M13.
Eipä oo hirveästi tullut kokeiltua ku levuttaessa aina uusi ase kädessä, mutta Fennec vaikuttaa hyvältä. Kohta ois kaikki pyssykät tapissa.
 
Liittynyt
13.05.2019
Viestejä
283
En käsitä mihin ihmeen hikisiin kisatiimeihin minua koko ajan laitetaan, porukkaa hyppii ja pomppii ja ampuu ennen ku kerkeää ees nähä kunnolla. Ykkösessä ei ollu mitään tällaisia ongelmia. Pataanhan siinäki tuli välillä, mutta oli siinä aina muutama reilu matsi välissä.
Onko täällä muita, keillä statsit pyörii koko ajan jossain 4 tappoa 20 kuolemaa ku muut tiimistä vetää jotain 40/30 settiä noissa quick playn adhd-kartoissa?
Täällä kohtalotoveri. Mutta on tässä välillä jotain vikaa kun kerran juoksin ovesta ja törmäsin johonkin. Se oli vihu joka ampui mutta ei sekään heti mua nähnyt sen verran viiveellä ampui.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
191
Ei mulla ainakaan mitään tuollaista ole. Kyllä joskus tietty tulee perseraiskatuksi, mutta yleensä silloin koko tiimi jää jyrän alle.

Tässä kannattaa ottaa vähän hitaammin, jos se siitä on kiinni. Että on ADS valmiina kun se liukuja/pomppija tulee. Ja tietty kaikki lisäpalikat aseista pois, paitsi ne jotka nostaa ADS-nopeutta, koska noissa adhd-mapeissa se on käyttännössä tärkein ominaisuus mitä tarvitsee.

Musta paremmin tässä pärjää mitä aiemmissa, varmaan kun vähän itse olen hitaampi ja tykkään vetää esim. haulikoilla ja hieman taktisempaa aspektia hyödyntää juoksentelun sijaan.
Koitin vähän hidastaa ja en tiä auttaako, sitten tulevat enemmän jostain sivusta tai selän takaa. Ads speedillä ei taida tehdä mitään jos tähtää koko ajan läpi. Haulikolla menee samaanlaihin ku vaikka marksmaneilla, pitää vaan pelata sisätiloissa, ei tässä oikeen oo mitään taikatemppuja enää jäljellä. Parhaimmat killcamit on sellasia, missä hypätään kulmien takaa nappi pohjassa, ni ei oo mitään saumaa. Ihan ok, tein samaa ite kynärissäkin, mutta ei tuo oo tattipelaajien hommaa

Huonoin rundi mitä mulla on ollu tässä pelissä oli K/D 0,09. Sanotaan että näin muutaman kymmenen vuoden fps-pelailun jälkeen tuo matsi oli minulle henk koht ihan uusi perseraiskauksen ulottuvuus ja se paljon parjattu sbmm ei ole tuon jälkeen tuntunutkaan niin kauhealta ajatukselta.
Oon yleensä voittavassaki tiimissä se viiminen sillä 0.2 ratiolla. Mun mielestä tässä on jotain mätää kyllä jo. Ymmärrän kyllä, että kultaset kynäriajat on takana ja mw ykkösestäkin jo pari vuotta, mutta ei tää oma tason lasku voi olla tommonen, mitä tää peli antaa ymmärtää. Pelailen ohjaimella ja pleikka nelosella, eikä mitään jakoja vaikka kuinka koittais. Ihan pallit hiessä saa painaa.

Tää menee vaan pirun hankalaksi ja hitaaksi ku matseista tulee expaa jotain 2-4,5K ja aseisiin jotain 1-2,5K. Killstreakejä oon saanu ehkä 5 koko pelin aikana :lol:

Piti lainata Kautiumin viestiki, mutta mobiilihärö. Hyvä tietää, että jotain on tehty ihan yleisestikin, ettei sentään yksin mulla ole vähän turhan ahdasta. Voisivat kyllä silti vielä tuota häntää tasapainottaa.

Ykkösessä ku kusit 3-5 peliä vaikka tahallas tai pelasit pislalla ne, niin seuraavat oli sitten taas ihan puistokävelyä, tämä ei skaalaa mulla enää alaspäin yhtään, vaikka pelais silmät kii tunnin ja sitten koittais tosissaan.

Oon miettiny sitäki, että onkohan siellä mw1 statsit kummittelemassa ja nyt tämä raiskaa penaaliin ensimmäiset 300 tuntia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 378
SP-X 80 :n latausliike kuulostaa siltä, että on unohdettu öljytä ase :D Muuten kyllä ihan soiva peli
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 840
Mulla ainakin katosi kaikki XP:n näyttämiset jne kun lvl 55 tuli täyteen
Sama tapahtui myös erän jälkeen näytettävälle listaukselle aseiden leveleistä ja eri tavaroiden avautumisesta. Olin jo aiemmin rank 55 ja silti nuo toimivat, mutta tässä viimeisimmässä päivityksessä tuo muuttui, eli nyt se hyppää erän jälkeen suoraan sinne valikkoon näyttämättä edes noita aseiden leveleitä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Itse sain parissa viikossa jonkun ylikunnon päälle ja nyt ei voi enää edes matchmakingia/aim-assistia syyttää, ei vaan tule mitään :tongue:

Huono koittaa kehittyä, kun luovutat tunnin jälkeen ja opettelet vielä pari tuntia huonoja tapoja.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 075
Eilen illalla meni hyvin muutamat erät, laitettiin partyn vähiten pelannut veitikka isännöimään. Killstreakkien värisuorat muutaman kerran. Ei toistaseks kaatuilua uusilla ajureilla mutta joku ihmeen fps droppi kerran käväisi.

Onko muuten tuohon pelin näyttämään latenssi lukemaan uskominen? Näkee kavereiden myös. Konsolilla ei vissiin näe.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 075
Taas naksu eteenpäin yksityiskohdissa Killstreakkien suhteen, otaksun. Lähikuvaa vempaimista:

 
Liittynyt
04.06.2020
Viestejä
49
Kysymys pc-pelaajille. Minkälaisilla setupeilla pelaatte 1440p näytöllä ja minkälaisia fps lukemia saatte? Tässä suunnittelen koneen ostoa ja Mw2 + warzone on juuri se peli mitä pääsääntöisesti pelaan. 5800x3d, 32gb DDR4 3600mhz + Rx6800xt yhdistelmää suunnitellut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Kysymys pc-pelaajille. Minkälaisilla setupeilla pelaatte 1440p näytöllä ja minkälaisia fps lukemia saatte? Tässä suunnittelen koneen ostoa ja Mw2 + warzone on juuri se peli mitä pääsääntöisesti pelaan. 5800x3d, 32gb DDR4 3600mhz + Rx6800xt yhdistelmää suunnitellut.
Siinä 170 fps nurkilla tuntuu pyörivän 5600:lla ja 6800xt:llä. 3440x1440p reso ja about kaikki low:lla.

1668335913208.png
 
Viimeksi muokattu:

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Kysymys pc-pelaajille. Minkälaisilla setupeilla pelaatte 1440p näytöllä ja minkälaisia fps lukemia saatte? Tässä suunnittelen koneen ostoa ja Mw2 + warzone on juuri se peli mitä pääsääntöisesti pelaan. 5800x3d, 32gb DDR4 3600mhz + Rx6800xt yhdistelmää suunnitellut.
2560x1440 resolla allekirjoituksen setupilla joku 100fps. Asetukset taitaa olla liki tapissa ja DLSS Offilla.
 
Liittynyt
03.10.2020
Viestejä
130
Kysymys pc-pelaajille. Minkälaisilla setupeilla pelaatte 1440p näytöllä ja minkälaisia fps lukemia saatte? Tässä suunnittelen koneen ostoa ja Mw2 + warzone on juuri se peli mitä pääsääntöisesti pelaan. 5800x3d, 32gb DDR4 3600mhz + Rx6800xt yhdistelmää suunnitellut.
I9 10900KF, rtx3080, 32gt ram, eilen tuli kokeiltua kaikki graffat tapissa , jotain ihan turhia laskin normal tai low ja dlss balanced ja tais nakuttaa jotain 100-150- riippuen vähä mapista.
Ultimatella miinus ne saman jonninjoutavat asetukset normal tai low ja dlss quality tai balanced (en muista) nakutti 180 fps gappia vasten
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 265
Viestejä
4 231 288
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom