FSS Hurricane SMG levulla 16
Joka taas ei ole mielestäni oikein mistään kotoisin. Sen suurin etu on iso lipas. Ei se toki huono ole, mutta ei erityisen hyväkään. Itsekin grindasin sen auki ensimmäisten joukossa, kun siitä oli niin paljon pöhinää, mutta aika pian se jäi hyllyyn seisomaan.
Pöhinä saattoi johtua osittain siitä, kun Vault editionin myötä Hurricane oli tuon version ostaneilla auki alusta lähtien ja se oli toki tietyissä tilanteissa parempi kuin muut siinä vaiheessa auki olevat aseet.
Ihan oikeasti, pitääkö tässä ruveta tekemään uutta tiliä, että saa tuon matchmakingin toimimaan.
En käsitä mihin ihmeen hikisiin kisatiimeihin minua koko ajan laitetaan, porukkaa hyppii ja pomppii ja ampuu ennen ku kerkeää ees nähä kunnolla. Ykkösessä ei ollu mitään tällaisia ongelmia. Pataanhan siinäki tuli välillä, mutta oli siinä aina muutama reilu matsi välissä.
Onko täällä muita, keillä statsit pyörii koko ajan jossain 4 tappoa 20 kuolemaa ku muut tiimistä vetää jotain 40/30 settiä noissa quick playn adhd-kartoissa?
Joku bugi tässä täytyy olla, ku ei tästä ole oikeen kenellekään hyötyä.
Ei ole tuollaista tullut vastaan, mutta on tässä jotain tosi perustavaa tehty eri tavalla kuin aiemmissa, kun ylipäätään k/d:n ylläpitäminen positiivisen puolella on tällaiselle viikonloppuhäslääjälle haastavaa. En tosin tiedä näkeekö sitä tässä edes mistään, mutta mututuntuma on tällainen kuin pelien jälkeisiä statseja katselee. Aiemmin piti taistella että sai pidettyä sen kakkosen tuntumassa. Pelaan eniten noita objective-pohjaisia pelimuotoja, joissa välistä ahdistaa, kun ei porukka mene niille pistepaikoille, vaan kyttääväät helpompia tappoja niiden ulkopuolella. Näin se on toki ollut codeissa aina, paitsi server browserien kulta-aikaan, jolloin pystyi halutessaan menemään sellaiselle serverille, jossa on adminit paikalla ja vaatimus "järkevästä" pelaamisesta.
Varovainenkaan eteneminen ei oikein tunnu tössä toimivan, kun aika usein vihu tulee sivusta/selkään, tai sitten sitä vaan yksinkertaisesti häviää 80% kaksintaisteluista vaikka kuinka olisi ADS valmiiksi esillä ja aloittaisi tulituksen ensin. Latenssi on ainakin statistiikan mukaan ihan ok, joten syytän tästä edelleen sitä tattiohjainten aimbottia, joka helpottaa sopivasti säädettynä vähänkin osaavan pelaajan tähtäämistä ja headshotteja epärealistisesti etäisyydestä riippumatta. VEL on tähän mennessä kutakuinkin ainoa ase, jonka kanssa tuntuu pärjäävän pärjää lähitaisteluissa paremmin, kun sen tulinopeus on niin kova. Haulikko voisi toimia kanssa noissa pikkumapeissa, mutta ei ole minun juttu.
Sitten kun tässä on vielä se omituisesti uudistettu perk-systeemi, jossa osa perkeistä avautuu vasta jossakin randomissa vaiheessa peliä, niin sekään ei hirveästi helpota. Saisi edes vaihdettua ghostin niiden ensimmäisten perkkien joukkoon, niin ei loistaisi vihujen kartalla koko ajan punaisena. mutta eipä onnistu. Singolla saa pudotettua vihujen UAV:t, mutta niitä on taivaalla koko ajan ja singossa vain kaksi kutia.
Olikos se niin, että Season 1 tulee ensi viikolla? Ja siitä parin uuden mapin ilosta vissiin pitää maksaa 10€, koska cod ja rahastus, vai kuinka? Ja ilmeisesti rankkien grindauskin alkaa siinä vaiheessa taas alusta, vai onko se pakollista? Jos on pakollista, niin pitää säästää kerätyt tupla-xp:t sinne.