Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Miksi tässä edes on botteja? :eek:
Hyvä kysymys, mutta onneksi niitä ei ole kuin siinä Invasion-pelimuodossa.

Noissa isoissa kartoissa jengi tuntuu muutenkin pelaavan lähinnä snipuilla, joten olen jättänyt ne pelimuodot suosiolla muille.
 
XIM Nexus saattais olla muuten aikamoinen aimbot-vekotin jos mokomaan on haluja, en ole kokeillut mutta pitäis olla pätevä liikeohjauksella maustettu padi.

Jos meinaan nuo "lentävät haulikko-ninjat" alkaa epäilyttää niin tuo Nexus saattaa olla yksi vaihtoehto.

Oliko juttua missään tai onko joku jo päässyt kokeilemaan että onko Aim Assist PC:llä samanlainen padilla pelatessa kuin konsoleilla?
On kokeiltu ja on sama
 
Tuo groundwar on kuin paska versio bf3:sta :D Onneksi on sentään on noita pienempiä karttoja, missä ei autoaim snappaa kiinni koko ajan jostain random puskasta.
 
Kaverilla kaatuilee edelleen aika hanakasti, vaikka vanhemmat ajurit käytössä. Itsellä on nyt toiminut teknisesti hyvin.

Co-opissa survival-tehtävässä oli huvittava bugi. Hetkellisesti molemmille tuli loputtomat panssarit ja RPG:n ammukset. Sai räiskiä ihan tosissaan. Olisi tosin saanut olla pidempi kuin 6 aaltoa. Aiemman MW:n survival oli viihdyttävä, kunnes se meni jossain päivityksessä rikki.

Online maistuu myös kaverin kanssa varsinkin, kun ei ota liian vakavasti. Itsellä on aina PILA secondaryna, kun on pakkomielle ampua vastustajien killstreakit heti alas. UAV:t ei ehdi olla kauaa ilmassa ja XP:tä tulee hyvin. Ja kyllä tuolla tuli välillä perseiltyä muutenkin ja muutamat maukkaat double killit otettua. Jos vihollinen meni Scarin (en muista tässä pelissä nimeä) luodeilta kulman taakse turvaan, niin äkkiä vaan ilmantorjuntarakettia perään. Hardpointissa myös vihollisten pitämälle alueelle sai hyvät räjähdykset aikaan. Varmaan kiroavat, että saatanan noobi kävelee launcher kädessä jatkuvasti :hammer:
 
Vaikea sanoa kun ei mitään servun tietojakaan näy, vaan uusia pelaajia näkyy olevan aina kun menee uuteen :D
 
Eilen illalla oli taas paska ilta, koko ajan kuolemia sain pelata taas hikisiä pelaajia vastaan monta peliä. Sitten monesti kun sai pelaajan tähtäimeen niin latency nous ja packet lossia tuli, ei siinä pystyny edes ampumaan ja sit kun tilanne parani ni olitki jo kartta ruudussa.

Missään muussa pelissä ei tule tällästä pätkimistä.
 
Joo, tuo on kyllä persiistä ... itelläkin taas meni yks servu ihan jumiin ja sitten rubberii ja nappi ottaan monesti :(
 
Joo, tuo VEL on sopivasti säädettynä ihan mahdoton 1v1 tilanteissa.




Tuossa on ties kuinka monta sellaista tilannetta, jotka päättyvät joka ikinen kerta omissa peleissä toisinpäin, vaikka kuinka ehtisi aloittamaan ampumisen ensin. Ihan käsittämätöntä miten peli voikin näyttää niin erilaiselta.


Sama. Lisäksi tuo latenssi ei ole koskaan ollut itsellä noin alhainen kuin tuossa videossa, joten ei sekään auta että itse tulee joka tilanteeseen 30ms myöhässä.

Eilen meinasi mennä hermot kun aina itse kuoli vaikka bongasi vihun ensin. Pari matsia pelasin KD ratiolla 1.06, sitten testasin kaksi matsia MW:n Hardcore pelimuotoa, ensimmäisessä KD 3.0 ja toisessa 2.6

En nyt tarkoita että itsellä joka matsissa tuollaiset numerot, mutta kyllä tässä pelissä tuntuu että itsellä olisi hernepyssyn käytössä kun häviää kaikki kaksintaistelut.

Haulikolla losautat vihollista viiden metrin päästä eikä se kuole, sitten se lyö sua kaksi kertaa ja sä kuolet niin onhan se vähän järjetöntä. Taitaa tämä peli jäädä odottelemaan että tulisi se Tier 1 missä vihut kuolevat (toivottavasti) luoteihin kuten MW:n Hardcoressa (joka oli ainoa pelimuoto mitä siellä pelasin).
 



Jackfrags tuntuu olevan oikeassa, slow the fuck down. Sprinttailu minimiin ja ads maksimiin, niin vähemmän turhautti eilen. Ei tämä perinteistä codia ole, mutta yllättävän hyvin maistunut.

Minkähän näköistä warzone 2.0 tulee olemaan, kun liikkuminen on näin kankeaa :zoom:
 
Sama. Lisäksi tuo latenssi ei ole koskaan ollut itsellä noin alhainen kuin tuossa videossa, joten ei sekään auta että itse tulee joka tilanteeseen 30ms myöhässä.

Eilen meinasi mennä hermot kun aina itse kuoli vaikka bongasi vihun ensin. Pari matsia pelasin KD ratiolla 1.06, sitten testasin kaksi matsia MW:n Hardcore pelimuotoa, ensimmäisessä KD 3.0 ja toisessa 2.6

En nyt tarkoita että itsellä joka matsissa tuollaiset numerot, mutta kyllä tässä pelissä tuntuu että itsellä olisi hernepyssyn käytössä kun häviää kaikki kaksintaistelut.
Mulla oli eilen vähän vastaava ilta. Sorsiiko tämä jotenkin suomalaisia, liian pitkät piuhat? :rofl:

Tuli kyllä juuri noita FSS/Vel kavereita siellä lähietäisyydellä liikaa vastaan, että piti alkaa sniputtelemaan (vaikka SMG levutus olikin kesken). Ei muuten olis pysynyt järjissään, parit spawnrapet vielä tuli siihen päälle.

Taitaa sniputtelu olla sentään vielä hiirimeesten heiniä, tuntuu vastapuolen vastineet hierovan tähtäystä aina niin kauan että saa helposti alas.
 
...

Minkähän näköistä warzone 2.0 tulee olemaan, kun liikkuminen on näin kankeaa :zoom:

Huh, onneksi toivon mukaan niin paljon fiksumpaa kuin ekassa :geek: Ukot ei juokse stimmin kanssa miljoonaa slidecancelin kanssa joka suuntaan yhtä aikaa...saa edes hieman yrittää olla realistinen vaikka toki Codi onkin. Nopeatempoista saa meno olla, mutta ei sen tarvi aivan retardia olla.
 
Mahtaako korostua tuon tehostetun Aim Assistin kanssa Core pelimuodossa turpiin saaminen, nyt kun asiasta ollut kova pulina & kuhina niin katsellut uusin silmin Kill Camia, usein käy niin että itse kerkeen ampuakin ensin mutta sen jälkeen AA liimaa tähtäimen rintaan ja sarja tulee oikeaan osoitteeseen, vaikka ohi hypätessä.

Toki nyt ollut Lachmann-762 aseena kun koittanut avata "MP5:sta" ja tuntuu pomppivan aika pahasti. Tuossa saattaa olla yksi syy miksi Core tuntuu haastavammalta. HC kanssa toivottavsti saa AA:han nähden siinä suhteessa helpotusta hiirellä ettei tarvi useampaa patia manuaalisesti pitää jyvällä vs. liimatähtäin. Kunhan vaan kerkee ekaks :D
 


Jackfrags tuntuu olevan oikeassa, slow the fuck down. Sprinttailu minimiin ja ads maksimiin, niin vähemmän turhautti eilen. Ei tämä perinteistä codia ole, mutta yllättävän hyvin maistunut.

Minkähän näköistä warzone 2.0 tulee olemaan, kun liikkuminen on näin kankeaa :zoom:

No jaa. Tuolla tavalla minä pelaan aina, mutta tässä liika rauhallisuus johtaa usein siihen, että joku ampuu takaa/sivusta ja sitten tosiaan vielä se, että vaikka ehtisi kulman takaa tultaessa avaamaan tulen ensin, niin silti tässä on käsittämättömän suuri todennäköisyys kuolla itse ensin. Sekään ei auta, että tässä on jotenkin todella hankala hahmottaa mistä suunnasta vihut milloinkin tulevat, joka taas ei ole ollut aiemmin mikään ongelma.

Hyvä pelaaja on toki hyvä pelaaja tässäkin, mutta jotain mätää tässä silti on, kun aiemmissa versioissa keskitasoisesti tai paremmin pärjäävä ottaa niin usein ja niin kovasti pataan. Veikkaan, että se vähän överiksi vedetty aimassist on tosiaan tässä ainakin merkittävä osasyyllinen.

Kankeaksi en tuota liikkumista kyllä siltikään sanoisi. Se on minusta ihan ok ja eri aseet ja niiden varusteet myös vaikuttavat. Ja onhan tuolla kaikenlaista ärsyttävää puukon kanssa juoksijaa, jotka menevät satasta paikasta toiseen, eikä niihin meinaa osua millään.
 
Perkele nyt tää on alkanut crashaileen. Eilen pistin hotfix ajurit sisään.

Muuten toimii hyvin, joskus useampi matsi putkeenkin, mutta peli vaan jäätyy eri tilanteissa ihan randomisti matsin aikana. Ehkäpä kaksi tilannetta korostunut, eli spawn-kartalla tai kun vaihtaa aseita.
 
Viimeksi muokattu:
Olipa hikinen pelata tuo FTAC läpi että pääs hurricaneen. Mut kyllä se tuplaweaponxp tokeneilla meni. Invasionia vaan pelasin ku tykkään tosta pelimuodosta. Ei siinä pelasin mä Warzonea aika paljon FAL, tämä muistutti vähän sitä paitsi että se FAL oli parempi ase...
 
Olipa hikinen pelata tuo FTAC läpi että pääs hurricaneen. Mut kyllä se tuplaweaponxp tokeneilla meni. Invasionia vaan pelasin ku tykkään tosta pelimuodosta. Ei siinä pelasin mä Warzonea aika paljon FAL, tämä muistutti vähän sitä paitsi että se FAL oli parempi ase...
oli kyllä hikinen vaikka loppu päässä rekyyliä sai vähän als
 
Tuota vähän pohtinut kans, että onko tuon urakan arvoista se Hurricane...ei oikein napostelee paria erää kauemmin pelata FTACilla kun ase on alkuun täys paska ja pelaaminen ei ole erityisen mukavaa. Olisi litania jo muitakin aseita, joilla tappaa reilusti paremmin. Tuon rekyyli on suht kauhea eikä ase ole edes tehokas (juurikin siis ainakin alussa.)
 
Puuttuuko tässä moninpelistä hardcore mode? Jostain olin lukevinani. Ei oikein innosta normaalia moninpeliä pelata kun saa lippaan tyhjentää toiseen ja siltikään kuole. Mietinnässä vielä ostanko vai enkö...
 
Puuttuuko tässä moninpelistä hardcore mode? Jostain olin lukevinani. Ei oikein innosta normaalia moninpeliä pelata kun saa lippaan tyhjentää toiseen ja siltikään kuole. Mietinnässä vielä ostanko vai enkö...
Time to kill tänä vuonna alle 200ms ilman pääosumia, eli ei todellakaan tarvi lipasta tyhjentää edes normaalissa pelissä
 
Time to kill tänä vuonna alle 200ms ilman pääosumia, eli ei todellakaan tarvi lipasta tyhjentää edes normaalissa pelissä
Aseesta riippuen vaaditaan 3-6 osumaa ja kun aseissa on rekyyliä aiempaa enemmän ja kudit lentelevät muutenkin vähän mihin sattuu, niin kyllä se melko usein on todellisuudessa lipas per vihu jos ei vihu ole ihan naaman edessä. Siis ilman sitä aimbottia... eiku siis aimassistia. :D

Mutta totta puhuen tuo on minun mielestä ihan hyvin kohdallaan tässä.
 
Lähes aseella kuin aseella tuntuisi saavan yhdellä lippaalla 2-3 vihua hengiltä omasta mielestä, riippuen toki etäisyydestä (tämä siis hiirellä). Ei ole ollut tarvetta laittaa isompaa lipasta, paitsi ehkä Fenneciin eli Vectoriin. Isommat lippaat on sitten Warzonea varten, kun pitää kilpiä ampua pois.
 
Puuttuuko tässä moninpelistä hardcore mode? Jostain olin lukevinani. Ei oikein innosta normaalia moninpeliä pelata kun saa lippaan tyhjentää toiseen ja siltikään kuole. Mietinnässä vielä ostanko vai enkö...
HC tulee vajaan parin viikon päästä kun alkaa season 1, nimellä Tier 1.

Piti olla julkaisussa, mutta siinä oli joku bugi.
 
Lähes aseella kuin aseella tuntuisi saavan yhdellä lippaalla 2-3 vihua hengiltä omasta mielestä, riippuen toki etäisyydestä (tämä siis hiirellä).
Tottakai, jos kaikki kudit osuvat. Sitä tuossa edellisessä yritin leikilläni ilmaista.
 
Tottakai, jos kaikki kudit osuvat. Sitä tuossa edellisessä yritin leikilläni ilmaista.
En mielestäni kaikkia kuteja osu, mutta silti saa yleensä ainakin sen pari vihua pois lippaalla. Riippuu toki hyvin paljon pelaajasta. Rinnuksille kun tähtää niin tuntuu porukka kuolevan nopeasti ja säkällä välillä osuu sitten päähänkin.
 
Perkele nyt tää on alkanut crashaileen. Eilen pistin hotfix ajurit sisään.

Muuten toimii hyvin, joskus useampi matsi putkeenkin, mutta peli vaan jäätyy eri tilanteissa ihan randomisti matsin aikana. Ehkäpä kaksi tilannetta korostunut, eli spawn-kartalla tai kun vaihtaa aseita.
Itse asentelin myös hot fix ajurit ddu:n kanssa ja päivitys mikä tuli tänään peliin lopetti kaatuilun. Myös afterburner taustalla niin kaikki matsit toimi moitteetta. Onko kellään tietoa mitä tuossa päivityksessä oli?
 
Jotkut väittivät että pelisi pyörisi PC:llä paljon paremmin tän viime yön päivityksen jälkeen, stutterit yms loppunut.

Jollain kokemusta?

Tänään pitäisi kai tulla blogipostaus missä kerrotaan tarkemmin muutoksista, sen tiedossa olevan weapon tuning palaamisen lisäksi.

 
Puukko on kyllä kova, kiva juosta pitkin kenttää ihan ku ois tuli persiin alla ja tökkiä :D pitäs vaan bipodi saada moraan.
 
Joo, ei tossa montaa laakia mene ku porukka tippuu. Free for all ja vähä aim assistanttia demonstroin ihan ite.

 
Kaatuilu loppunut toistaiseksi kokonaan täällä päässä tämän päivän osalta, jes!

On muuten tosi paljon häiritsevämpää toi aim assist pitkiltä etäisyyksiltä. Meinas hermot mennä tossa kun yritän osua esteen takana kyykkivään kaveriin, jonka tähtäin lopulta lukittautuu kurkatessa suoraan päähän ennen kuin edes tietää missä vihollinen on. Naurettavaa touhua ettei PC-pelaajana voi hirveästi pitkän matkan taisteluita ottaa :D
 
Alkuviikosta sain vedettyä yksinpelin läpi ja olihan se ihan viihdyttävää toimintaa. Tehtävien vaihtelevuus oli virkistävää, vaikka tarina itsessään ei ollut erikoinen. Yksinpeli olisi saanut olla hieman pidempikin, mutta toisaalta taas ymmärrän että näiden tekeminen ja tuottaminen maksaa melko paljon. Toisaalta mielummin lyhyt tarina kuin toistuvaa copy-pastaa. Tämä oli yksi parhaimpia yksinpelikampanjoita siten CoD 4:n ja MW (2019):n. Toivottavasti tahti jatkuu myös tulevan MW3:nkin kohdalla.

Eilen illalla pelasin jokusen matsin Ground Waria ja Invasionia eikä peli ole kaatunut tai muutenkaan jumitellut kertaakaan. Toivotaan että ongelmat vähenee, mitä ikinä ovatkaan säätämässä taustalla. NVIDIA:kin voisi julkaista viralliset ajurit niin ei ei tarvitsisi jännittää, onko kyse tuettomista ajureista vai pelin omasta sekoilusta.
 
On tää vain. Vieläkin meikän PC setupilla käy välillä 1% lowit alle 10 fps 1-3 kertaa pelin aikana ja sit taas ollaa yli 100 fps. En tiedä, mitä tekis tolle. Samanlaista nykimistä oli yhel tubettajallaki (iTemp) jossain sen videoissa.

Todella raivostuttavaa. En tiedä, mikä auttais. Kolmea eri ajuriakin on kokeiltu. Eri asetuksia kokeiltu. Pelattu minimiasetuksilla. Eri resoluutioilla. Standby ram nollattu. Mitään muuta koneella ei ole auki. On demand streaming pois.
Sain ratkaistua tämän ongelman. Poistin Razer Synapsen, niin mulla ratkesi kaikki stutterointi ja isot FPS drop -ongelmat. Ilmeisesti Synapseen olennaisesti liittyy joku juttu, joka jostain syystä on ollut päällä pelatessa. Noh, kait se menee ilman tota Synapsea pelit Razer Deathadder V3 pro:lla. En jotenkin osannut ajatella, että tää olisi ongelma ja siksi jätin tämän huomioimatta ja suljin periaatteessa kaiken muun. DDR5-muistiakin tilasin varalta 16 gigaa lisää jo aiemmin. No, ei kait siinä, kohta on 32 gb. Luulis riittävän ikuisuuden pelkässä pelikäytössä.

Tässä muille vinkkiä, jos on jotain yllä mainittua ongelmaa ollut.
 
Jotkut väittivät että pelisi pyörisi PC:llä paljon paremmin tän viime yön päivityksen jälkeen, stutterit yms loppunut.

Jollain kokemusta?

Tänään pitäisi kai tulla blogipostaus missä kerrotaan tarkemmin muutoksista, sen tiedossa olevan weapon tuning palaamisen lisäksi.


Hmm, ei ole täällä näkynyt tuota päivitystä vielä. Onkohan tämä jossakin alueellisessa jaossa, vai mikä mättää?

Puukko on kyllä kova, kiva juosta pitkin kenttää ihan ku ois tuli persiin alla ja tökkiä :D pitäs vaan bipodi saada moraan.
Sniperit ja puukkojuoksijat. Kaksi ärsyttävintä asiaa FPS-peleissä. :D
 

EDIT: Ja jos tarkoitit pelin päivitystä, niin mulla latas ainaki battle.netistä ja PS5:llä ihan itsestään jokunen tunti sitten, kun ne käynnistin.
Pelin päivitystä tarkoitin ja tosiaan ei tule tänne mitään päivitystä sitä käynnistettäessä. Aseiden "tuning" ei siten myöskään ole käytettävissä. Peli on ostettu Steamista, mutta sillä ei taida olla merkitystä, kun tässä on niin omintakeinen se päivityssysteemi.

Nooh, mutta josko se sieltä vähitellen...

Edit.
Steam näyttää ladanneen jonkin 470MB päivityksen iltapäivällä.

1667567690635.png


Pelin versio on 9.5.13100126. Voisiko joku jolla toimii se tuning, tarkistaa että mikä pelin versio siellä on?

1667567609595.png


Edit2.
Nyt kun käynnistin pelin vielä uudestaan, niin oli tullut se tuning. Peli ei ilmoittanut muutoksesta mitenkään. Vähän erikoinen tilanne...
 
Viimeksi muokattu:
Sain ratkaistua tämän ongelman. Poistin Razer Synapsen, niin mulla ratkesi kaikki stutterointi ja isot FPS drop -ongelmat. Ilmeisesti Synapseen olennaisesti liittyy joku juttu, joka jostain syystä on ollut päällä pelatessa. Noh, kait se menee ilman tota Synapsea pelit Razer Deathadder V3 pro:lla. En jotenkin osannut ajatella, että tää olisi ongelma ja siksi jätin tämän huomioimatta ja suljin periaatteessa kaiken muun. DDR5-muistiakin tilasin varalta 16 gigaa lisää jo aiemmin. No, ei kait siinä, kohta on 32 gb. Luulis riittävän ikuisuuden pelkässä pelikäytössä.

Tässä muille vinkkiä, jos on jotain yllä mainittua ongelmaa ollut.
On muuten pirullinen ohjelma tuo Synapse. Aiheutti minullakin ihme ongelmia kolmisen vuotta sitten. Sittemmin vaihdoin hiirtä toisen merkkiseen niin ei tarvi tuohon ohjelmaan enää koskea. Hyviä hiiriä toki Razerillakin.
 
Yksikö vain..? :hmm:



;)
Vaikka tässä kaikenlaista pientä onkin ollut ja on edelleen, niin onhan tämä poikkeuksellisen sujuva julkaisu silti ollut, kun ajattelee mittakaavaa. Toki kyse on aika pitkälti vanhan koodin copy-pastesta, joten pyörää ei ole tarvinnut keksiä uudestaan, mutta silti.

Sitä pikkuisen ihmettelen että miksi eivät ole korjanneet noita helppoja, mutta käyttäjille kuitenkin selvästi näkyviä käyttlöiittymäjuttuja, kuten päällekäiset tekstit alkuvalikossa jne. Noista tulee laaduton vaikutelma paljon enemmän kuin jostakin satunnaisesta pelillisestä bugista.
 
HC tulee vajaan parin viikon päästä kun alkaa season 1, nimellä Tier 1.

Piti olla julkaisussa, mutta siinä oli joku bugi.
HC:sta sais kyllä jättää aseiden camo challenge progressin pois, aivan hittona liian helppoa suorittaa HC:ssa. T. Kaikki unlocked MW2019 ja Cold War
 
Niin voisi ja samalla voisi jättää konsolimiesten aimbotin narikkaan hc-puolella.
Iso osa porukkaa pelaa pc:lläkin ohjaimella, nykypäivää codissa :) mites meinaat ohjainpelaajan pelaavan HC:ta ilman assistia? Sehän ois MnK pelaajalle aivan ilmanen XP farmi.

Jos joku oikeasti luulee AIM assistin olevan noin ylivoimainen niin tyhmä saa olla. Eikä crossplayn kitkeminen pois ole mikään toimiva vaihtoehto, ennemmin pitäisi saada valita haluaako pelata vain MnK tai Controller pelaajien kanssa.
 
Iso osa porukkaa pelaa pc:lläkin ohjaimella, nykypäivää codissa :) mites meinaat ohjainpelaajan pelaavan HC:ta ilman assistia? Sehän ois MnK pelaajalle aivan ilmanen XP farmi.

Jos joku oikeasti luulee AIM assistin olevan noin ylivoimainen niin tyhmä saa olla. Eikä crossplayn kitkeminen pois ole mikään toimiva vaihtoehto, ennemmin pitäisi saada valita haluaako pelata vain MnK tai Controller pelaajien kanssa.
helposti. ohjainpelaajat jotka on oikeasti hyviä ni sais tulla pelaa hc:ta ilman assistia. ja kyllähä sbmm ne huonommat laittaa keskenään pelaa ni ei mun mielestä mitään ongelmaa.
 
Iso osa porukkaa pelaa pc:lläkin ohjaimella, nykypäivää codissa :) mites meinaat ohjainpelaajan pelaavan HC:ta ilman assistia? Sehän ois MnK pelaajalle aivan ilmanen XP farmi.

Jos joku oikeasti luulee AIM assistin olevan noin ylivoimainen niin tyhmä saa olla. Eikä crossplayn kitkeminen pois ole mikään toimiva vaihtoehto, ennemmin pitäisi saada valita haluaako pelata vain MnK tai Controller pelaajien kanssa.
Ilmeisesti olen sitten tyhmä koska äskeisessä matsissa kaveri makaa mahallaan lipulla, huomaa mut ja alkaa ampumaan vieressään olevan auton peräkontin kulmaa mistä tähtäin maagisesti hyppäsikin suoraan päähän ja henki pois.
 
helposti. ohjainpelaajat jotka on oikeasti hyviä ni sais tulla pelaa hc:ta ilman assistia. ja kyllähä sbmm ne huonommat laittaa keskenään pelaa ni ei mun mielestä mitään ongelmaa.
Miksi? HC on niitä varten ketkä eivät osu normissa muutakuin yhden luodin viholliseen.

Koko tämä kbm vs ohjain väittely saisi vaan loppua. Jokainen pelaa millä tykkää ja lopettaa tekosyiden keksimisen omalle pärjäämiselleen.

Alunperin vuosia sitten PC pojat väitti ettei ohjainpelaajilla ole mitään mahdollisuutta pärjätä. Nyt kun ollaan crossplayssä yhdessä niin huomataankin että ne ohjain pelaajat pärjää, niillä avuilla mitkä oli sillonkin käytössä eli aim assist niin itketään ja keksitään selityksiä miksei pärjätä.

Se alle 1kd taso codeissa ei johdu siitä että jollakin toisella on aim assist vaan siitä että kaikki eivät vain ole keskivertoa parempia pelaajia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 491
Viestejä
4 554 006
Jäsenet
74 993
Uusin jäsen
hollow

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom