Meinaa tuo skill based tuntuu heittävän nollasta sataan aika usein, kerran kun peli kulkee niin kohta tulee pataan niin että soi
Mun mielestä tuntu, että tuo skill based otti eilen aika väkevästi osaa. Eli yksi rundi hyvin, sitten 100-0 turpaan vaikka mitä teki. Aiemmin mennyt omalta osalta niin, että jos 1 rundi meni tosi hyvin, seuraava oli vaikeampi jne, kunnes tuli tukkaan kunnolla. Voi tietysti olla kuvitelmaakin.
Musta tuntuu että toi SBMM tosiaan vetää ihan jojona päädystä toiseen.
Aiemmin on puhuttu että se katsoisi viimeistä viittä matsia, mutta enpä tiedä.
Alan kyllä olemaan sen kannalla, että SBMM:ää ei olisi lainkaan. Yleensä puhun sen puolesta, mutta ehkä se tässä pelissä on vaan niin surkeasti tehty.
Nyt tuntuu että joku kääntää pelistä toiseen kytkimen asentoa ja sitten lähtee tukka. Enkä siis puhu että itse ottaa turpaan, vaan siitä että tiimi häviää HQ 200-0 tms.
Ilman SBMM:ää tulisi joo joskus pelejä missä toisessa tiimissä kunnon pubstompit menossa, mutta sitten taas tulisi niitä matseja missä on lepposta. Sitten tulisi niitä tasaisia vääntöjä, ihan samalla tavalla kuin ilmeisesti tuo SBMM pyrkii tarjoamaan. Kyllähän nytkin tulee spektrumin joka päästä pelejä, mutta noin yhtäkkiset käännökset on jotenkin omituisia, plus välillä tuntuu että tulee useampi peli putkeen missä oma tiimi ei hanki mitään pisteitä tai vihut heittää pelkkiä 360 no scope hedyi.
...ja tuosta oma tiimi ei pelaa objektivee tuleekin mieleen, että osaako SBMM katsoa tuota puolta lainkaan. Eli kun tulee ne 3 peliä HQ:ta putkeen missä oma tiimiä kairataan kuivilteen, niin ehkä SBMM ajattelee että ovat hyviä pelaajia? Eli on ehkä korkeahko tappotahti yms, mut ei ne sitä moodia pelaa.
Uusille pelaajille voisi ehkä olla jonkinlainen pumpuli aluksi, oma SBMM tms.
Mulla ainakin eilen grafiikat pikselöity ja kontrasti meni jotenkin sekaisin

. Ei ole aiemmin ollut mitään ongelmia. Muilla vastaavaa?
Itsellä oli ainakin grafiikka-asetuksissa jotkin asetukset muuttuneet vaikka en automaattista uudelleen optimointia ajanut päivityksen jälkeen. Pikselöityminen johtui itsellä render resolution - asetuksesta joka oli mennyt minimiin jostakin syystä.
Myös kahdella frendillä eilen oli graffat jotenkin sekaisin/oudot kun käynnistivät ekan kertaa.
Kummallakin sama, eli se render resolution oli ihan mystinen. Toisella sitä ei edes saanut normaaliksi jos valittuna oli fullscreen borderless, vaan piti vaihtaa fullscreen. Toisella tosin onnistu korjaus ihan borderlessina myös.
Ehkä se viesti päivityksen jälkeen että muuta asetukset suositukseen voisi olla siinä mielessä hyvä painaa, että eipähän tarvi ihmetellä miksi jokin on ihan sekaisin. Oletan että jos siihen painaa yes, niin ei mene ainakaan solmuun.
Toisaalta itse en kyllä jaksaisi säätää graffoja uusiksi, kun melko tarkasti niitä muutenkin säätänyt.