Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Tuon uuden ison päivityksen jälkeen peli ei tunnu enää sulavalta. FPS kyllä pysyy yhä 120-144 FPS paikkeilla, mutta nykii ikävästi. Vsync yllättäen vähensi tuota nykimistä selvästi, mutta millään en saanut sitä kokonaan pois. Kohtalotovereita?

Jep. En oo season 2 päivityksen jälkeen jaksanut pelata peliä, kun tuon ongelman takia ei voi kaikissa tilanteissa tähdätä kunnolla. Tämä ainakin GW:ssä, en tiiä onko sama juttu pienissä moodeissa, kun enpä niitä jaksa pelailla.

Tähän saa korjausta varmaan odotella kuukausia, jos korjataan ikinä, kun IW:tä ei PC ongelmat tunnu kiinnostavan eikä niitä ees mitään kautta saa järkevästi niille tietoon. Ainakin ton niiden trellon perusteella eivät edes tiedä GW:n pikselivarjo-bugista tai "hei mä oon aurinko" valaistusbugista, vaikka ne tapahtuu melkein joka matsissa ja luulis olevan tarpeeks iso ongelma laittaa näkyviin sinne.
 
Itellä fps näytti 120-140 ja silti kuva töki ja näytti ku ois ollu alta 30fps, autto kun sulki rivatunerin ja muut taustalta
 
Overlay ei ole ongelma, season 2 päivityksen jälkeen peli ei jostakin syystä enää toimi muiden kuin sisäänrakennetun frame capin kanssa (ja sekin toimii miten sattuu). RTSS:n framerate limit sekä nvidian FPS limiter saa pelin tökkimään ihan samalla tavalla.
 
Hyvinhän tuo tuntuu toimivan ilman mitään ongelmia? Toisaalta en kyllä muista milloin olisi ollut ongelmia jonkin pelin kanssa? Apex Legendsiäkin tuli pelattua 200 h heti julkaisusta lähtien ja ei ole koskaan kaatunut, vaikka se tuntui olevan hyvinkin yleinen ongelma alussa.
 
Mitä hel-vet-ti-ä...

Onko tää "sound whore" siis ihan vakiintunut nimitys ja kuulokkeiden käyttö nykyään nillityksen syy... :lol:
Etenkin konsolipelaajien keskuudessa enemmän käytetty termi, koska pelottavan moni pelaa jollain tv:n kaiuttimilla.

Mutta tosiaan konsolipelaajahan ei kuule, eikä nää vaan kiitää tuhattajasataa hyppien ympäri karttaa ja välillä onnistuu aim assistilla nappaamaan johonkin kiinni samalla kun yrittää tähdätä sensitivity maximilla varpaisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Etenkin konsolipelaajien keskuudessa enemmän käytetty termi, koska pelottavan moni pelaa jollain tv:n kaiuttimilla.

Mutta tosiaan konsolipelaajahan ei kuule, eikä nää vaan kiitää tuhattajasataa hyppien ympäri karttaa ja välillä onnistuu aim assistilla nappaamaan johonkin kiinni samalla kun yrittää tähdätä sensitivity maximilla varpaisiin.

Mielenkiintoinen näkemys. Kyllä siellä konsolimaailmassa varmaan paljon casuaali pelaajia on mutta itse kyllä pelaan kuulokkeilla ja ilman aim assistia. Pitkällä juoksulla siittä on enemmän haittaa kuin hyötyä, tähtäin nappaa juuri siittä kolmikosta siihen ketä ei kato sinua tai lähtee tahmailemaan jonnekkin ihan muualle mihen pitäisi.
 
Päivän patch tuli juuri, PC:llä koko 10GB.

WHAT'S NEW:
  • New map, Bazaar!
  • Added Shoot House to an existing playlist with Shipment and Rust 24/7 ("Dirty Old House Boat")
  • 3v3 Snipers on Rust!
  • Giant Infection!
  • "Boots on the Ground War" (Realism rules. No tanks.)
GENERAL FIXES:
  • Fix for a bug where friends who are online in Social Tab were not always appearing at the top of the list
  • Various map exploit fixes
  • Fix for some players seeing an incorrect Career Level
  • More fixes to Regiment tags
  • Fix for some players encountering an issue where their mouse stopped working after the last title update
  • Fixed a bug in 3v3 Gunfight that allowed players to shoot through the center structure on King while using the AX-50
  • Fixed an error that could occur when Hardline was earned in Specialist
  • Quality of life backend fixes to help the Regiments and Social menus run smoother
  • Fix for a spawn exploit on Vacant
  • Fix for White Phosphorous killing all players instantly when in Realism modes
Trials: Fix for the score at the end of “Fire in the Hole” not tallying up properly

Challenges:
  • Fixed a bug for the “Kills with Enemy Weapon” Karma challenge not tracking properly
  • Fixed Daily Challenges that require you to get an X number of kills with an enemy weapon
  • Fix for an objective when completing Golem’s Operator Mission that requested 5 Kills with lethal equipment but was tracking with killstreaks.
  • “Alliance” Objective 6: Complete any 4 Co-Op Operations has been fixed
  • “Alliance” Objective 2: Requires 50 Juggernaut kills with Otter as your Coalition Operator. This has been fixed
Weapons:
  • Fixed a bug where weapons stopped showing level progress 1 level before their max rank, giving the appearance that they are no longer gaining XP
  • Striker 45: Fixing range and ADS speed to match the description of the 300mm Poly Barrel
  • Model 680: Slight range increase
  • Model 680 XRK 30.0 Sport: range increase
  • Slight Range decrease and ADS increase to the following:
    • Model 680 – XRK 18.0” Liberator
    • R9-0 Force TAC Sentry
    • Origin 12 Forge TAC Precision
  • Under Barrel Shotguns: increased pellet count, reduced rate of fire, increased shell count to 8, tuned autoswap after ammo is complete, range increase
  • Crossbow: Increased reload speed
  • Fixed a bug where the Akimbo Snakeshot .357s did not register damage for both guns when fired on the same frame
  • Reduced recoil to the SA87 12.4 Factory Barrel
  • Increased close and mid-range damage for the AK 5.45x39mm round mags
Classic Special Operations: Fix for a graphical bug that could occur on mission "Disinform" while on Xbox

Special Operations: Survival
  • Piccadilly: Fix for a bug where helicopters could clip through buildings
  • Adjusted Cluster Strike damage towards enemy helicopters
  • Fix for a bug where destroying the enemy helicopter/pilot was not awarding money as intended
Special Operations:
  • Operation Crosswind: Fix for a bug that could prevent players from using the Cruise Missile while having the Thermite Launcher equipped
  • Operation Crosswind: Fixed an issue where the Juggernauts outside the airport might not pursue players after breaking stealth
  • Operation Crosswind: Fixed a bug where a player would have infinite ammo and standard weapons if jumping out of the plane with the Juggernaut suit
Call of Duty League:
  • When CDL Rules are enabled, the Restrictions warning icon will be displayed next to the buttons that contain CDL banned items, even if they are in sub menus. This should make it easier for players to know what parts of their loadouts need to be replaced in order to follow CDL Rules.
  • Domination: Round timer set to 5 minutes (previously 6)
  • Search and Destroy: Round timer set to 1 minute 30 seconds (from 2 minutes)
  • Restricted Thermite, Throwing Knives, and Killstreaks to CDL playlist
CoD Caster: Reintroduced the Data View feature, allowing KBM Codcasters to view player information by pressing the keybind assigned in the Options menu.

PC: Several fixes to prevent crashes and improve stability

 
Ja ei korjausta grafiikka bugiin groundwarissa. Ei perkele :confused2:

Ei vai? Itellä kaatu heti eka matsi ja toisessa tuli huomattua, että toi s2 patchin tuoma choppyness on edelleen pelissä (hyvä fps joka tuntuu täysin ala-arvoiselta eikä siis pysty tähtäämään vähänkään pidemmillä matkoilla), niin en ehtinyt ees päästä näkemään onko ne GW bugit korjattu. Oletan, että tarkotat siis sitä sua seuraavaa pikselivarjoa.

Ei kannata codeja ostaa PC:lle. Tyhmästä päästä kärsii koko kukkaro.
 
Saako muuten kukaan muu ground waris memory erroria? Tulee yleensä tokan matsin aikana. Mulla on itellä 2080S ja 32gb ram
 
Voi voi, mennyt ihan peli kelvottomaksi tämä, ei auta vaikka sammuttaa kaikki muut ohjelmat taustalta silti kauhee stutterointi... :sick:

Ja joka kerta peli käynnistyy full screen borderless tilassa, samoin resolution scale on 50. :x3:
 
Mistähän nuo ongelmat johtuvat? Itse en ole huomannut yhtään mitään. FPS on jatkuvasti 60, ei kaatuile, ei mitään renderöintiongelmia. nVidian 2070S käytössä ja öbaut uusimmat stable-ajurit. Ei kellotuksia, ei kikkailuja, ei ongelmia.
 
Mistähän nuo ongelmat johtuvat? Itse en ole huomannut yhtään mitään. FPS on jatkuvasti 60, ei kaatuile, ei mitään renderöintiongelmia. nVidian 2070S käytössä ja öbaut uusimmat stable-ajurit. Ei kellotuksia, ei kikkailuja, ei ongelmia.
Sen kun tietäisi mistä johtuu, useammalla ohjeella tehny muutoksia niin nyt sentään käynnistyy full screenissä ja resolution scale 100 vakiona...mutta edelleen stutteroi. FPS 100-144. Ei myöskään anna asentaa uusiksi shadereita, vaan lukee että Shaders installation paused..
 
Hauska bugi tuossa weeklyssä. Pitäisi toki laskea paljon healaa, mutta se laskee tällä hetkellä vain käyttökerrat.

1582731272801.png


Hetki vois mennä. :rofl2:
 
Vaikka reson välillä omineen laskee niin mitään stutterointia en ole huomannut. Vaikka muistit ja prossu kelloilla.

4k ei onnistu vakaa 120fps millään, lähellä pyörii mutta pahemmin ei ole asetuksilla väliä pl. AA. Tuo 90-120 on siltin ihan ok.
 
Sen kun tietäisi mistä johtuu, useammalla ohjeella tehny muutoksia niin nyt sentään käynnistyy full screenissä ja resolution scale 100 vakiona...mutta edelleen stutteroi. FPS 100-144. Ei myöskään anna asentaa uusiksi shadereita, vaan lukee että Shaders installation paused..
Tuon ohjeen mukaan tein niin lopetti shaderin asennuksen
 

Liitteet

  • Screenshot_20200227-085415_Reddit.jpg
    Screenshot_20200227-085415_Reddit.jpg
    192,8 KB · Luettu: 41
Mulla alkoi edellisen päivityksen jälkeen asentamaan ja sama juttu eli se sanoi että paused.
Seuraavan kerran kun pelin käynnistin se ei sitä edes tehnyt enää. Eli ilmeisesti mulla se korjasi itsensä.

Aiemmin se asensi mulla ne joka kerta kun pelin käynnisti, jossain vaiheessa se loppui ja sen jälkeen vain jos asensin uudet näyttiksen ajurit tai pelissä oli isompi päivitys.

Osalla tosiaan tuntuu olevan jumissa tämä uusi käytäntö shaderien kanssa.

No it's not a bug. The game originally stored it's own shader cache. That's what happened anytime it did a shader installation. IW seems to have disabled in game shader cache with today's patch, and yet failed to mention that. The bug is that the patch didn't remove the file ppsod.dat, responsible for the shader installation, causing a conflict between the in game shader cache and the gpu shader cache. Removing ppsod.dat stops the game from trying to install the in game shaders. The gpu will now handle the shader installation. The game seems to me to be alot smoother now.


En tiedä onko nämä jutut mitä mutuilua, vai onko jossain lukenut että käytäntö nyt muuttui, mutta kävisin tuo järkeen että ehkä joku stutteri johtuisi tuosta sekaannuksesta.
 
Muutenki todella turhauttavaa ku jokaisen päivityksen jälkeen tulee jotain uutta ongelmaa. En oo edes käyny kokeilemas ground war peliä ku ennen tuli sitä memory erroria. Toivottavasti ovat saaneet korjattua
 
Tuon ohjeen mukaan tein niin lopetti shaderin asennuksen
Mulla siis ongelma ettei uudelleen asennuksenkaan jälkeen ala asentaan niitä shadereita, hetken välähtää ja sitte menee paused tilaan.
Tuotakin ohjetta katselin, vaan ei ole tuota ppsod.dat tiedostoa ollenkaan siellä kansiossa. Pitää varmaan odottaa seuraavaa päivitystä... :sfacepalm:
 
Muutenki todella turhauttavaa ku jokaisen päivityksen jälkeen tulee jotain uutta ongelmaa. En oo edes käyny kokeilemas ground war peliä ku ennen tuli sitä memory erroria. Toivottavasti ovat saaneet korjattua
Ite ostin tän kun ei vanhalla i7:lla enään toiminut BF5 ilman stutterointia. Aiemmin tämä call of duty toimi täydellisesti, mut ei enään viime päivitysten jälkeen. Puolestaan BF5 toimii nyt kuin unelma, paitsi TTK. =D
 
Mulla siis ongelma ettei uudelleen asennuksenkaan jälkeen ala asentaan niitä shadereita, hetken välähtää ja sitte menee paused tilaan.
Tuotakin ohjetta katselin, vaan ei ole tuota ppsod.dat tiedostoa ollenkaan siellä kansiossa. Pitää varmaan odottaa seuraavaa päivitystä... :sfacepalm:
Joillain tuo tiedosto oli toisessa kansiossa. Täällä jotain keskustelua siitä:


Ehkä tosin jo katsoit muutkin kansiot läpi?
Osalla ei ollut siis \players\, vaan \players2\.

Jotain muutakin tipsiä tuolla, mutta ehkä omalla vastuulla kokeilee. :D

1582796419278.png


Tosin olikos sulla Nvidia?
 
Joillain tuo tiedosto oli toisessa kansiossa. Täällä jotain keskustelua siitä:


Ehkä tosin jo katsoit muutkin kansiot läpi?
Osalla ei ollut siis \players\, vaan \players2\.

Jotain muutakin tipsiä tuolla, mutta ehkä omalla vastuulla kokeilee. :D

1582796419278.png


Tosin olikos sulla Nvidia?
Mä jo kertaalleen poistin kokonaan nuo player kansiot, se resetoi video ja ääniasetukset, muttei mitään apua. Ja tuosta Nvidia corporation kansiosta ei löyty nv_cache kansiota. o_O EDIT: löyty, muttei vaikutusta

Ja tosiaan 1080Ti & 3600X kokoonpano.

Koitan vielä tuota disk cleanup kikkaa...
EDIT: ei mitään hyötyä, edelleen kun manuaalisesti koittaa asentaa shadereita niin: Shaders installation is paused. This might couse performance issues during gameplay. (ja se on kyllä huomattu)
EDIT2: Peli stutteroi hulluna ahtaissa sisätiloissa ja jos kiipeää vaikka tikkaita, muuten ei niin pahasti ainakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla siis ongelma ettei uudelleen asennuksenkaan jälkeen ala asentaan niitä shadereita, hetken välähtää ja sitte menee paused tilaan.
Tuotakin ohjetta katselin, vaan ei ole tuota ppsod.dat tiedostoa ollenkaan siellä kansiossa. Pitää varmaan odottaa seuraavaa päivitystä... :sfacepalm:
Katsoitko sieltä players 2 kansiosta
 
Eipä tohon ongelmaan ole mitään korjausta. Season 2 -patch kusi pahasti pc-pelaajien pakkiin ja korjaus pitää tulla IW:ltä. Oon ainakin ite koittanut kaikki muut keinot paitsi pelin uudelleenasentamisen (tällä netillä siihen menis joku 12h+) ja mikään ei auta. Monella muullakin on ongelmia suorituskyvyn kanssa, mutta pc populaatio on sen verran kuollut, ettei nää ongelmat taida ees IW:llä olla tiedossa tai niitä ei vaan kiinnosta.

Eiväthän ne korjanneet ees PC GW:n selkeästi näkyvissä olevia ongelmia.
 
Mikähän siellä se erottava tekijä on, koska meidän PC porukassa ei kellään ole ollut ongelmia tässä(kään) seasonissa.
Toisaalta kun PC pelaajista puhutaan, niin melko loputon on lista kokoonpanojen eroista. :D
 
Mikähän siellä se erottava tekijä on, koska meidän PC porukassa ei kellään ole ollut ongelmia tässä(kään) seasonissa.
Toisaalta kun PC pelaajista puhutaan, niin melko loputon on lista kokoonpanojen eroista. :D

No sitä on vaikea sanoa. Mut itellä ainakin ennen season 2:sta ei ollut muita ongelmia suorituskyvyssä kuin muutamat kohdat mapeissa, jotka on rikkinäisiä kaikilla ja jos laitto tekstuurit isommalle kuin normaali, niin silloin jökki samalla tavalla (ei ollut vramin määrästä kiinni). Season 2 patchin jälkeen 130fps+ tuntuu kuin pelaisi aivan ala-arvoisella fps:llä, ihan sama mitä tekee.

Tää on tosin GW:ssä. En pelaa pikkumoodeja, niin ne voi hyvinkin olla täysin toimivia.
 
Eipä tohon ongelmaan ole mitään korjausta. Season 2 -patch kusi pahasti pc-pelaajien pakkiin ja korjaus pitää tulla IW:ltä. Oon ainakin ite koittanut kaikki muut keinot paitsi pelin uudelleenasentamisen (tällä netillä siihen menis joku 12h+) ja mikään ei auta. Monella muullakin on ongelmia suorituskyvyn kanssa, mutta pc populaatio on sen verran kuollut, ettei nää ongelmat taida ees IW:llä olla tiedossa tai niitä ei vaan kiinnosta.

Eiväthän ne korjanneet ees PC GW:n selkeästi näkyvissä olevia ongelmia.
Mä oon jo uudelleen asentanutkin pelin eikä sillä kummentunut.
 
Itselläni Season 2 pätsin jälkeen tuli erinäisiä pelin sisäisiä fatal error kaatumisia. Jouduin asentamaan pelin kolme kertaa uudestaan ennen kuin lähti täysin toimimaan. Onneksi on nopea netti :rolleyes: mutta nyt ei ole mitään ongelmia ja toimii jälleen loistavasti.
 
Tämä tukee SLI:tä kuten aikaisemmatkin CoDit? Ei ole aikomusta toiseen 2080Ti, mutta eipä tätä kovin helpolla saa 4k rullaamaan 120fps, tai 144fps puhumattakaan.

Eikös tämän sukupolven Nvidiat pitänyt alunperin tukea SLI:tä myös niin että voisi laittaa kaksi eri korttia jauhamaan, esim. 2080 + 2060?

Vissiin jäänyt SLIn tukeminen pois muodista, ja nykyisiä hirmunäyttöjä taas ei jaksa yksi kortti pyörittää.
 
Aiemmin tuskailin, kun peli nyki jatkuvasti ja tuntui paikoin pyörivän 30FPS, vaikka FPS huiteli korkealla. Kokeilin vähän kaikkea ja yllättäen näytön virkistystaajuuden pudottaminen 144Hz -> 120Hz korjasi kaikki ongelmat. Nyt on taas täydellisen sulavaa ja Rust, Shipment ja Shoothouse maistuu.
 
Aiemmin tuskailin, kun peli nyki jatkuvasti ja tuntui paikoin pyörivän 30FPS, vaikka FPS huiteli korkealla. Kokeilin vähän kaikkea ja yllättäen näytön virkistystaajuuden pudottaminen 144Hz -> 120Hz korjasi kaikki ongelmat. Nyt on taas täydellisen sulavaa ja Rust, Shipment ja Shoothouse maistuu.
Onko sulla toinen näyttö?

En tiedä liittyykö ongelma, mutta itse en ole pitkään aikaan (vuosiin) voinut pitää pelinäyttöä 144Hz vaikka se sitä tukisi.
Syy on toinen näyttö mikä vain 60Hz.
Ongelma mikä johti tuohon oli se että HBO/Netflix yms HW-accelerated videot sekoili, ja ongelman ratkaisi se että tiputin pelinäytön 120Hz. Tuo kun on tasan 2x 60. Todella pitkän selvityksen jälkeen löytyi että Windowsissa ainakin oli ongelma jonkun HDCP vai mikä lie kanssa missä tietyillä osilla/kaapeleilla/tms tommonen eriparisuus (144 ja 60) aiheutti ongelmia.

Voi tosiaan olla että tällä ei ole mitään tekemistä tämän ongelman kanssa, mutta tuli vaan mieleen.

Tosin tässä ketjussa ollut sitä että sulavuus ongelmat alkoi patchin jälkeen, joten vähän erikoista jos siinä alkaisi moinen ongelma. Tosin mistä sitä tietää.
 
Onko sulla toinen näyttö?

En tiedä liittyykö ongelma, mutta itse en ole pitkään aikaan (vuosiin) voinut pitää pelinäyttöä 144Hz vaikka se sitä tukisi.
Syy on toinen näyttö mikä vain 60Hz.
Ongelma mikä johti tuohon oli se että HBO/Netflix yms HW-accelerated videot sekoili, ja ongelman ratkaisi se että tiputin pelinäytön 120Hz. Tuo kun on tasan 2x 60. Todella pitkän selvityksen jälkeen löytyi että Windowsissa ainakin oli ongelma jonkun HDCP vai mikä lie kanssa missä tietyillä osilla/kaapeleilla/tms tommonen eriparisuus (144 ja 60) aiheutti ongelmia.

Voi tosiaan olla että tällä ei ole mitään tekemistä tämän ongelman kanssa, mutta tuli vaan mieleen.

Tosin tässä ketjussa ollut sitä että sulavuus ongelmat alkoi patchin jälkeen, joten vähän erikoista jos siinä alkaisi moinen ongelma. Tosin mistä sitä tietää.
On toinen näyttö. Molemmat ovat 1080p-resoluutiolla ja päänäyttö 144Hz ja toinen 60Hz.

Tuosta samasta näyttöongelmasta on tullut kyllä juttua vastaan, mutta muita ongelmia 144Hz taajuutta koskien itsellä ei ole ollut Nvidian tai AMD:n näyttiksillä. Tuo COD on ainoa peli tähän saakka, jossa piti pudottaa virkistystaajuus 120Hz ja tuokin vasta viimeisimmän patchin takia.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Aiemmin tuskailin, kun peli nyki jatkuvasti ja tuntui paikoin pyörivän 30FPS, vaikka FPS huiteli korkealla. Kokeilin vähän kaikkea ja yllättäen näytön virkistystaajuuden pudottaminen 144Hz -> 120Hz korjasi kaikki ongelmat. Nyt on taas täydellisen sulavaa ja Rust, Shipment ja Shoothouse maistuu.

Eipä ainakaan yhdellä näytöllä parantanut asiaa ollenkaan. Samaa 30fps tuntuista peliä oli silti. Eipä siinä, eiköhän tän myötä oo kaikki jo kokeiltu eli pakko vaan odottaa korjausta, joka ei luultavasti koskaan tule. Ei oo vieläkään mitään merkkejä, että IW olisi edes tietoinen asiasta, saati että korjaisivat asian kun niin monta pc-ongelmaa on jo jäänyt korjaamatta, vaikka ovat kovin "yrittäneetkin".
 
MP7 on näppärä tuliluikku. Siihen vakautta ja kantamaa, ja vaikka isompi tähtäin niin toimii pitkällekin + on nopea. Sen verran vakionakin tulinopeutta että tulee samaan syssyyn kolme patia niin HC muodossa tehokas kohtuu pitkällekin. Eikä paljoa potki kun sopiva kahva alla.
 
Mitähän tän illan päivitys tulee sisältämään?
Ei ainakaan Warzone pelimoodia. Ihan minipatch playlist muutoksien lisäksi.

Patch oli ilmeisesti muutenkin vaan server side, tai se pieni update kun pelin käynnistää? Mulla ei ainakaan Battle.net tarjoa mitään vaikka käsin hakee. EDIT: Juu, pieni update vaan kun käynnisti pelin.

Tässä patchin sisältö, ml. playlist muutokset:

PLAYLIST UPDATE:
  • Shoot the Ship 24/7 (replaces Dirty Old House Boat)
  • 3v3 Gunfight (replaces Gunfight 3v3 Snipers Only)
  • 1v1 Me Bro - all Gunfight maps. Includes an always-on UAV and the ability to hear enemy players speaking
  • Boots on the Ground War - updated to regular Ground War with no tanks and removing Realism rules.
  • Removed Giant Infection
GENERAL FIXES:

Uzi:
  • Sped up sprint out time
  • New attachments available through challenges!
    • New .41 AE caliber change for increased damage and range
    • New Uzi Carbine Pro Barrel for increased range and bullet velocity
PC: Fixed a bug where the shaders status bar would read as paused in the UI even though the shaders were continuing to install in the background

CoD Caster:
  • Fixed a bug where killfeed colors would become inverted
  • Added a way to see when a player has activated Dead Silence
  • In CDL Domination, the round transition screen would display “Team Wins” instead of “Switching Sides” when the first round ends. This has been fixed.
Our patch notes from 2/25 contained weapon notes that did not actually make it into update itself. The below changes are now live as of today:
  • Increased close and mid-range damage for the AK 5.45x39mm round mags
  • Reduced recoil to the SA87 12.4 Factory Barrel

Sauce:


EDIT2: Olihan tänään muutakin! Tässä:



:rofl2: :rofl2: :rofl2:
 
Viimeksi muokattu:
Kuinkas moni tätä pelaa Xboxilla ja hiirellä? Millanen viive siinä pelissä tuntuu olevan, verrattuna tietokoneeseen? Tietenkin fps on lukittuna 60, mutta miten muuten? Tuntuuko yhtä sulavalta? Pelaan oikeastaan vaan tätä peliä nykyään tietokoneella, niin olisi sama siirtyä kevyempään koneeseen ja pelata hiirellä Xboxia. Itsellä ei siis nyt ole Xboxia millä testata.
 
Eka postaus ja tyhmä kysymys. Kuinka cod mw pystyy liittymään jäseneksi johonkin tiimiin? Ku haluja löytys kunnon tiimipeleihin ja taitoakin löytyy kyllä. Ja alustana PS4
 
Aiemmin tuskailin, kun peli nyki jatkuvasti ja tuntui paikoin pyörivän 30FPS, vaikka FPS huiteli korkealla. Kokeilin vähän kaikkea ja yllättäen näytön virkistystaajuuden pudottaminen 144Hz -> 120Hz korjasi kaikki ongelmat. Nyt on taas täydellisen sulavaa ja Rust, Shipment ja Shoothouse maistuu.
Jes kiitos tästä! Tuskaillu viime päivityksestä lähtien kun ihan pelikelvoton, mut toi virkistystaajuuden pudottaminen windosista ja pelistä auttoi. :cool: :thumbsup:
 
Jaahans, taas on pelilistoja "päivitetty". Ei meinaa perse kestää tätä jatkuvaa säätämistä. Onneksi on Shoot House pysynyt yhdellä listalla, mutta nyt siitä poistettiin Rust ja jätettiin kaveriksi vain Shipment. Kuvitteleeko joku oikesati, että Shoot House ja Rust ovat sama asia kuin Shipment?
 
On nyt tullut jokunen tunti tätä pelailtua viimeinkin, kun osuin sopivasti päivityksien väliin.

Itse peli tuntuu ihan hyvältä (vaikka turpaan vielä tuleekin huolella) ja graffat, aseiden äänet jne. mutta vaikea päättää mitä karttoja pelaisi. Ground Waria (tankeilla sekä ilman) eniten tullut jauhettua, koska isompia karttoja ja muistuttaa hieman Bäfää siinä mielessä. Mutta eikö noita ole tosiaan hardcorena lainkaan?

Ahtaissa kartoissa HC:lla taas pärjää parhaiten, koska siihen jotenkin tottunut että etenee varovaisesti seiniä nuollen kun ei osumaa kestä. Normimodessa tuo onkin se ongelma, kun usein ammun ensin mutta ei vielä aseita niin hyvin hallitse, että headshotteja tulisi järjestäen, ja vartaloon kun tarvii useampi osua, ehtii vastustaja reagoida.

Toki karttoja muutenkin vasta hieman oppinut sisäistään kun viimeksi julkaisun aikaan pelailin (jonnekin 20lvl saakka silloin, nyt sitten 35 asti parissa illassa).
 
Itse peli tuntuu ihan hyvältä (vaikka turpaan vielä tuleekin huolella) ja graffat, aseiden äänet jne. mutta vaikea päättää mitä karttoja pelaisi.
Ei siinä ole hirveästi päätettävää, kun ei karttoja voi valita itse. Pelilistat vaihtelevat vähän väliä ja niistä sitten valitset omaan pelityyliisi vähiten huonoiten sopivan. Quick play -listalla voi laittaa filtterit halutulle pelimuodolle, mutta siinäpä se sitten onkin.
 
Jos on joku kaveri, jonka kanssa pelaa tätä suht säännöllisesti, niin kannattaa ottaa se regiment käyttöön, jos ei jo ole. Kerran päivässä valittuna ajankohtana on happy hour, jonka aikana xp:t saa tuplana. Niiden saamiseen riittää, että yksi porukasta on linjoilla battle.netissä (ei tarvi olla pelaamassa). Niitä tuplabonuksia voi sitten niputtaa parhaillaan kolminkertaisesti, eli regiment happy hour 2xp, viikonloppu tms. 2xp ja vielä päälle henkilökohtainen 2xp.

Nopeuttaa huomattavasti uralla etenemistä.
 
Ei siinä ole hirveästi päätettävää, kun ei karttoja voi valita itse. Pelilistat vaihtelevat vähän väliä ja niistä sitten valitset omaan pelityyliisi vähiten huonoiten sopivan. Quick play -listalla voi laittaa filtterit halutulle pelimuodolle, mutta siinäpä se sitten onkin.
Meinasin just noita playlistejä, karkeasti katottuna (vaikka kaikkia en oo edes kokeillut) aika lailla koon mukaan ne on kaiketi niputettu.

Noh ehkä pitää noihin Ground Warseihin vaan panostaa, jos joskus HC niihinkin tulisi.
 
Jos on joku kaveri, jonka kanssa pelaa tätä suht säännöllisesti, niin kannattaa ottaa se regiment käyttöön, jos ei jo ole. Kerran päivässä valittuna ajankohtana on happy hour, jonka aikana xp:t saa tuplana. Niiden saamiseen riittää, että yksi porukasta on linjoilla battle.netissä (ei tarvi olla pelaamassa). Niitä tuplabonuksia voi sitten niputtaa parhaillaan kolminkertaisesti, eli regiment happy hour 2xp, viikonloppu tms. 2xp ja vielä päälle henkilökohtainen 2xp.

Nopeuttaa huomattavasti uralla etenemistä.
Kiitos vinkistä. Tossa juuri yhtä kaveria koitin houkutella tän hommaamaan, kun valtaosa pelaa PS4:lla eikä PC:llä. Ja vaikka tässä crossplay onkin en ole hakujen kautta onnistunut PS4:lla pelaavia kaverilistoille mistään löytämään.
 
Mun käsittääkseni eri tupla-XP:t ei stackaa. Se antaa kyllä laittaa XP tokenin vaikka on happy hour tai XP-viikonloppu, mutta se menee kai sitten vaan hukkaan.

Lähteenä siis tämä COD uutinen:


"During this time, there’s no need to utilize any Double XP tokens you may have accrued. Use these tokens later, as Infinity Ward’s gift of constant Double XP does not stack with them. This also applies to any Double Weapon XP tokens you have."
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 387
Viestejä
4 511 044
Jäsenet
74 360
Uusin jäsen
mouserapids

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom