Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tuosta huhua.huhu et ois tulossa BR tähän nyt season 2 yhteydessä?
Facebookissa mainostaa uuden kauden alkavan huomenna.Onhan tuosta huhua.
Huhussa tosiaan että season 2 voisi olla, mutta samassa että ehkä ei vielä silloin.
Sitten vielä se, että jos siitä ei tuu hyvää niin ei tulisi ollenkaan.
Kyllähän se kelpaisi, olihan Blackout ihan viihdyttävää oman aikansa.
En kyllä silti usko että ne nyt sitä laittaisi. Itse ainakin säästäisin siihen että alkaa kiinnostus peliä kohtaan hiipumaan.
Alkaako muuten season 2 heti perään nyt, vai vasta esim. perjantaina?
Jotenkin hassua ettei tuosta tule infoa vaikka oliskin nykyinen season menossa.
Oletan että sulla Nvidia kun RTX ON nauha löytyy, niin sanoisin että Geforce Experiencen tarjoama Shadowplay. Vaivaton ja ei vie tehoja, ja saman softan kautta helposti tuoreimmat ajurit nappia painamalla.Perus TDM kelpais pari lisäkarttaa taas, eiköhän Season 2 jotain ole tarjolla.
Milläs ohjelmalla muuten kannattaa nauhoittaa peliä?
Saisko jopa PCllä samalla äänet talteen, vaikka keskustelua käydäänkin Xbox liven kautta?
Oletan että sulla Nvidia kun RTX ON nauha löytyy, niin sanoisin että Geforce Experiencen tarjoama Shadowplay. Vaivaton ja ei vie tehoja, ja saman softan kautta helposti tuoreimmat ajurit nappia painamalla.
Yleensä myös erillisten voicejen äänet saa tallennettua, viimeistään pienen säädön jälkeen.
Mä en ole nyt jaksanut säätää, niin oma ääni kuuluu tallenteissa mutta Discordin muiden ei. Tiedän kyllä miten se korjataan, mutta ei vaan ikinä muista. Discord kohdalla se liittyy ouput device valintaan. Piti olla valittuna samat outputit shadowplay:ssa ja discordissa jos oikein muistan.
OBS olisi kai enemmän pro, mutta vähän liian työläältä näyttää omaan makuun ja tarpeeseen.
huhu et ois tulossa BR tähän nyt season 2 yhteydessä?
Tämmöstä Redditin puolella tuosta uudesta introsta:Onhan tuosta huhua.
Huhussa tosiaan että season 2 voisi olla, mutta samassa että ehkä ei vielä silloin.
Sitten vielä se, että jos siitä ei tuu hyvää niin ei tulisi ollenkaan.
Ground War mappi, ehkä ei siksi tuttu?Krovnik Farmland ? En muista tuota mappia nähneeni, onko nyt normi TDM mukana siis?
Ei ole ollut Ground Warin puolella tarjolla hetkeen. Olen sitä itse ihmetellytkin, että miksi ei ole kierrossa. Tykkään itse enemmän tuosta mapista kuin siitä Palace mapista.Ground War mappi, ehkä ei siksi tuttu?
Olisiko ollut poissa, ja nyt palasi kiertoon siinä moodissa. Ei mitään käryä kun en tuota moodia jaksa pelailla.
En ainakaan itse löydä infoa että olisi muissa moodeissa tarjolla.
Ground War mappi, ehkä ei siksi tuttu?
Olisiko ollut poissa, ja nyt palasi kiertoon siinä moodissa. Ei mitään käryä kun en tuota moodia jaksa pelailla.
En ainakaan itse löydä infoa että olisi muissa moodeissa tarjolla.
Hulluinta oli muuten huomata ku sattu pelaamaan tuota 10v10 TDM:ää pari päivää sitten, mitä harvemmin pelaan, niin siellä oli toi Palace mikä lie koko nimi.Tykkään itse enemmän tuosta mapista kuin siitä Palace mapista.
Joo sielläkin se Palace pyörii. Mulla täysin samat fiilikset. Sai juosta ympäri mappia vihollista etsien ja sitten joku nurkassa istuva lahtaa.Hulluinta oli muuten huomata ku sattu pelaamaan tuota 10v10 TDM:ää pari päivää sitten, mitä harvemmin pelaan, niin siellä oli toi Palace mikä lie koko nimi.
Tuntu ihan liian isolta siihen.
En tiedä onko se aina ollut tossa 10v10.
Tässähän on skill based matchmaking eli peli katsoo edellisen kierroksen menestyksen perusteella uuden lobbyn.Tässä pelissä taitaa olla tuo Match Making selkeesti ärhäkämpi kuin aiemmissa?
Käy usein niin että kun kamujen kanssa pelaa niin jos menee hyvin niin seuraavaksi vastaan tulee sellanen tiimi että oksat pois, ja taas kaikkia v*tuttaa. En muista että olis noin heittelevää menestystä / turpiin ottoa ollut aikaisemmissa.
Ratiota jos seuraa niin sekin jää huonommaksi kuin yleensä ollut.
Kannattiko partyn vetäjäksi laittaa vähiten pelannut tai "huonoin" pelaaja jos etsii sen puitteissa pelejä vai osaako ottaa koko porukasta jonkun otannan?
Season 2 alko. Sen takia rankit alas.Paljon kivempaa tätä on pelata kun kunnon vastus.. ei oikeen palkitse millään jos gun fightit menee 6-0 itelle. Näköjään rankitki tippu alas, ilmeisesti kaikilla? No eipä noilla vissiin mitään tee
Tää muuten johtu framerate limitteristä. Sen ku otti pois ni taas smoothOnko muut huomannu kauheeta tökkimistä tänään? Ennen paivitystä kaikki mapit toimi suht smoothisti.
Ehkä kriittisimmät lähteet tuosta uutisesta suoraan täällä luettavaksi:BR alkaa olemaan aikalailla varma. Call of Duty: Modern Warfare's battle royale is called Warzone, leaks suggest
Täällä myös. Varsinkin uudessa GW mapissa.Onko muilla ollu sellasta ongelmaa että tuata, pelissä kuva repeilee/lagaa tai jotain siltä väliltä fps counter näyttää kuitenki kokoaja n.120. Tää ongelma alko nyt uuden päivityksen myötä
Tässähän on skill based matchmaking eli peli katsoo edellisen kierroksen menestyksen perusteella uuden lobbyn.
Itse pelannut kaverin kanssa niin, että se on partyleader, niin mulle tulee helpomia vastustajia. En tiedä vaikuttaako sitten se vielä siihen, että itse pelaan PC:llä ja kaveri pleikkarilla.
Kova kyllä toi että rundi loppuu ja peli sanoo uusi päivitys tarjolla, se käynnistyy uudestaan.
Sitten kun se on taas käynnistynyt sanoo että update requires restart, ja taas käynnistyy uudestaan.
Mun mielestä tuntu, että tuo skill based otti eilen aika väkevästi osaa. Eli yksi rundi hyvin, sitten 100-0 turpaan vaikka mitä teki. Aiemmin mennyt omalta osalta niin, että jos 1 rundi meni tosi hyvin, seuraava oli vaikeampi jne, kunnes tuli tukkaan kunnolla. Voi tietysti olla kuvitelmaakin.Eikö edellisissä ollut skill based lainkaan, haki vain viiveen osin?
Onhan se hyvä että tulee haastetta, mutta ihmettelen suuresti jos joku nauttii enemmän siitä että häviää 1-5 kuin että voittaa 5-1 (esim cyber attack).
Meinaa tuo skill based tuntuu heittävän nollasta sataan aika usein, kerran kun peli kulkee niin kohta tulee pataan niin että soi Sujuva peli kohta päätä seinään hakkaamista niin ompa hienoa (tämä kommentti lähinnä noille muille vastaajille)
Itsellä oli ainakin grafiikka-asetuksissa jotkin asetukset muuttuneet vaikka en automaattista uudelleen optimointia ajanut päivityksen jälkeen. Pikselöityminen johtui itsellä render resolution - asetuksesta joka oli mennyt minimiin jostakin syystä.Mulla ainakin eilen grafiikat pikselöity ja kontrasti meni jotenkin sekaisin . Ei ole aiemmin ollut mitään ongelmia. Muilla vastaavaa?
Meinaa tuo skill based tuntuu heittävän nollasta sataan aika usein, kerran kun peli kulkee niin kohta tulee pataan niin että soi
Musta tuntuu että toi SBMM tosiaan vetää ihan jojona päädystä toiseen.Mun mielestä tuntu, että tuo skill based otti eilen aika väkevästi osaa. Eli yksi rundi hyvin, sitten 100-0 turpaan vaikka mitä teki. Aiemmin mennyt omalta osalta niin, että jos 1 rundi meni tosi hyvin, seuraava oli vaikeampi jne, kunnes tuli tukkaan kunnolla. Voi tietysti olla kuvitelmaakin.
Mulla ainakin eilen grafiikat pikselöity ja kontrasti meni jotenkin sekaisin . Ei ole aiemmin ollut mitään ongelmia. Muilla vastaavaa?
Myös kahdella frendillä eilen oli graffat jotenkin sekaisin/oudot kun käynnistivät ekan kertaa.Itsellä oli ainakin grafiikka-asetuksissa jotkin asetukset muuttuneet vaikka en automaattista uudelleen optimointia ajanut päivityksen jälkeen. Pikselöityminen johtui itsellä render resolution - asetuksesta joka oli mennyt minimiin jostakin syystä.
Onko muilla ollu sellasta ongelmaa että tuata, pelissä kuva repeilee/lagaa tai jotain siltä väliltä fps counter näyttää kuitenki kokoaja n.120. Tää ongelma alko nyt uuden päivityksen myötä
Validi vinkki.Itsellä afterburnerin sulkeminen vaikka ihan pelin aikana korjasi ongelman, että kaipa se jotenkin siihen liittyy. Koittaa vielä tänään tutkia asiaa.
Itsellä oli ainakin grafiikka-asetuksissa jotkin asetukset muuttuneet vaikka en automaattista uudelleen optimointia ajanut päivityksen jälkeen. Pikselöityminen johtui itsellä render resolution - asetuksesta joka oli mennyt minimiin jostakin syystä.
Validi vinkki.
Ihan yleisenä huomiona että kaikenlaiset overlay:t kannattaa kokeilla sammuttaa jos on stutteria tai muuta ihmeellistä ongelmaa pelissä. Sulla varmaan oli tuosta overlay käytössä?
Joo on afterburner päällä ja fps näyttää 120 mutta kun kääntyilee niin tuntuu niinku olis fps joku 20Toki. Sillä ei ollu vaikutusta, oliko overlay päällä tai pois, mut kun AB:n lopetti, niin pykiminen katosi (RTSS sulkeutuu samalla, että vaikea sanoa kumpi on varsinainen ongelma). Muutahan ei ole varsinaisesti muuttunut, kuin peli päivityksen myötä, että vaikea sanoa mikä springwind nyt puhaltaa.
Ainakin itsellä Afterburnerin monitoroinnin päivitysaikaväli on vaikuttanut suorituskykyyn (jossain muissa peleissä tuli pieniä lagipiikkejä aikoinaan).Joo eli kokeilin ilman afterburneria ja nykiminen ei ollu niin paha enää, mutta kyllä sitä vaan vieläki ilmeni sen verran että tähtääminen pirun hankalaa. Pitkääköhän yrittää asentaa tämä pieni tiedostoinen peli uusiks