Brucke RM500/RM501/RM800 robottiruohonleikkurin infopaketti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HiTec
  • Aloitettu Aloitettu
Voit tehdä tuon silleen että ostat robotin lisäksi uuden lataus telakan ja virtalähteen. Voit sitten vaa kantaa robotin toiselle alueelle kun haluat leikkaa sen. Tein itse silleen alussa. Paitsi että tokmannilta ei löydy enään telakoita varaosina. Myös telakan siirto onnistuu jos jätät vaa langat maahan mutta työläämpää.

Edit. Ohos julastahan löytyy vaikka mitä varaosia noihin leikkureihin suht halvallakin vielä kun avaa leikkurin sivun ja varaosat.
Joo, taitaisi käydä näinkin, mutta kuulostaa liian vaivalloiselta.. :D

Toinen vaihtoehto jos pystyt vetämään rajalangoilla kapean käytävän toiselle alueelle. Yhden aloituspisteistä sitten ohjelmoi tuolle toiselle alueelle
No tämä kuulostaa sellaiselta mitä haetaan, katsotaan laitetaanko rahat likoon....

Oma on vielä paketissa, kuinka korkeaan kynnykseen tuo törmäyssuoja reagoi ? Mulla tuossa pari koivunjuurta pinnassa, pelkään että terät menee siinä ..

Oma on vielä paketissa, kuinka korkeaan kynnykseen tuo törmäyssuoja reagoi ? Mulla tuossa pari koivunjuurta pinnassa, pelkään että terät menee siinä ..
Mittaamatta sanoisin että nelisen senttiä. Eli asetetusta leikkuukorkeudesta riippuen mahdollisesti lähellä samaa korkeutta kuin terät. Juuret ovat kyllä hankalia koska usein leikkuri pääsee pitkittäin tullen niiden päälle ja voi jumiutua rungostaan vaikkei terälevy tai terät osuisikaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
276 367
Jäsenet
77 450
Uusin jäsen
Teemujuna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom