Battletech (PC)

Perus locust on yllättävän hyvä, kun iskee siihen pelkkiä konekivääreitä ja käyttää sitä target lock spotterina - locustilla on myös hyvä siivota pikkuajoneuvot veks astumalla niiden päälle - on tarpeeksi nopea ja ehtii kärpäslätkimään tankeja. Konekivääreillä on myös hyvä pärrätä vähän pehmennettyjen mediumien takalistoon.

Koska KK on support weapon, se ampuu automaattisesti melee-hyökkäyksen jälkeen.
 
Ei taida olla "valmis" vielä kuten vähän arvelinkin.Alkaa olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus että näissä on jotain aivan typeriä bugeja jotka olisi pitänyt huomata ja korjata jo ennen pelin julkaisua.Patchia saa sitten odotella se >2vk.

Nykyään tosiaan pelissä kuin pelissä on bugeja, se on eri asia onko ne miten pahoja pelikokemuksen kannalta. Kyllä itekki tosta oon löytäny parannettavaa, mut kyllä sitä on vaan silti jaksanu pelata, mielenkiinto pysyny yllä ;)

Eikö oikeesti, mikä bugi sinuu rassaa noin pahasti? Voihan se olla, etten oo löytäny tällästä.
 
Päissäni eilen väänsin jonkun 5h, nuo alun puolenkallon tehtävät on kyllä liiankin helppoja, yhellä mechillä päädyin niitä rummuttamaan kun onnistuin kaikki muut saamaan telakalle. Silti loppu rahat kesken. Tosin siinä vaiheessa olin jo sen verran humalassa että ei varmaan täysi keskittyminen ollu enää mukana :lol:

Ui sais olla parempi, jotenkin ei oikein pysy kärryillä damagesta yms. Ja ärsyttävää ettei voi heittää jamppaa enää reserviin sen jälkeen jos oot "valinnu" sen vaikket ole liikkunut.
 
Eka patchi tulossa jo ensi viikolla, korjaa lähinnä noita crasheja.
BATTLETECH 1.0.1 Release Notes [BETA] :: BATTLETECH General Discussions

Oma peli päättyi rahojen loppumiseen, kun tuli 2 tappotehtävää peräkkäin jossa kuoli veteraanipilotteja ja isoimmat mechini meni lunastukseen.

Aika loppui kesken ja sen myötä rahat, eikä ollut systeemiä johon olisi voinut myydä rojua tarpeeksi. Mechejäkään ei voinut myydä, ellei olisi halunnut lähteä duo mecheillä 3 skullin missioniin.

Vaikeustaso näyttää riittävän, mutta nyt kun seuraavaa pelikertaa suunnittelen toivon että pilotit ei olis kokoajan sairaalassa, taloutta helpotetaan hieman ja ne perhanan "skull" vaikeustasot kohdilleen. En halua lähteä 2 skullin missioniin ottamaan pataan 8 mechin zergiltä.

Muutenkin alkoi ärsyttämään että mihin tahansa meni, niin skullien tasot pysyi samoissa eli pikkuhiljaa vaikeus kasvoi. Haluan vain kiusata pienempiäni 4 mediumin voimalla ja grindailla sitä rahaa, että uskallan ottaa riskejä...

Odotan patchin ensin ja ensiviikolla uusi kampanja käyntiin.
 
Ilmeisesti ainakin pari-kolme muuttujaa noissa tehtävissä.
1) Mitä pidemmälle menet tarinatehtävissä sitä vaikeammiksi nuo random tehtävät muuttuvat
2) Heittoa voi tulla ½ kalloa (ainakin) suuntaansa, eli 1½ kallon tehtävä voi oikeasti olla 1-kalloa, 1½ kalloa tai 2 kalloa.
3) Tehtävän sisältö arvotaan aina uudestaan. Eli kun olet systeemissä X ja otat tehtävän => saatat saada ainoastaan tankkeja vastaasi + tukikohdan ja turretteja. Jos lataat tehtävän uudestaan vastassa voikin olla ainoastaan kevyitä mechejä. Jos lataat tehtävän uudestaan vastassa voikin olla muutama raskaampi mechi. Luonnollisesti tukikohta ja turretit eivät muutu.
4) Mikäli liikut systeemistä X systeemiin Y tehtävän perässä myös kartta voi muuttua uudelleen ladatessa.

Eli noissa on muuttujia vaikka kyseessä olisi 100% täysin sama tehtävä. Tällä estetään esim. ns. scammaus missä pelaaja ottaa tehtävän ja tutkii vihollisen, sitten lataa tehtävän uudelleen optimoiden omat mechinsä juuri kyseiseen tehtävään ja kyseistä vihollista vastaan mahdollisesti myös neuvotellen palkkion uusiksi "en haluakaan rahaa vaan maksimi tavarat" tms. (toki maailma yleensä säilyy samana, eli kyseinen planeetta on aina esim. jääplaneetta tai aavikko)
 
Yleensä kannattaa tehtävistä neuvoteltaessa priorisoida salvage, ellei ole menossa aivan seuraavassa kuussa konkurssiin.
 
Yleensä kannattaa tehtävistä neuvoteltaessa priorisoida salvage, ellei ole menossa aivan seuraavassa kuussa konkurssiin.
Tämähän on täysin tapauskohtainen, muutamia missioneja tein niin että en ottanut rahaa enkä salvagea vaan reputaatiobonusta.
Ja nyt kun yhden kampanjan hävisin rahanpuutteeseen, niin päätin jatkossa ottaa joka missionista vähintään sen 1kk ylläpitomaksun.
Ja jos on tarpeeksi mechejä ja aseita jne muuta täyhkää varastossa, niin se salvage on aika turhaa, koska raha on kuitenkin käytännössä parempi resurssi.
 
Kyllä sille rahalle on kummasti käyttöä, kun etsii planeettoja joilla on kova teknologian taso. Esim. mulla kaikki mechit oli vielä max 65t kampanjassa ennen ensimmäistä smithon-tehtävää kun varastossa istui jo 100t Atlaksen osia ja kokonainen 90t Banshee, ~1,2miljoonaa per osa kaupoista.
 
Tämähän on täysin tapauskohtainen, muutamia missioneja tein niin että en ottanut rahaa enkä salvagea vaan reputaatiobonusta.
Ja nyt kun yhden kampanjan hävisin rahanpuutteeseen, niin päätin jatkossa ottaa joka missionista vähintään sen 1kk ylläpitomaksun.
Ja jos on tarpeeksi mechejä ja aseita jne muuta täyhkää varastossa, niin se salvage on aika turhaa, koska raha on kuitenkin käytännössä parempi resurssi.

Juu, mutta kun romumechejä kertyy nurkkiin tarpeeksi, niistä voi väsätä ehjiä ja myydä ne - huomattavasti tuottavampaa rahallisesti
 
Juu, mutta kun romumechejä kertyy nurkkiin tarpeeksi, niistä voi väsätä ehjiä ja myydä ne - huomattavasti tuottavampaa rahallisesti

Itse olen myynyt ns. tuplakappaleet. Eli pyrin keräämään (varastoon, en valmiiksi käyttöön missä ne kuluttavat rahaa) kaikkia mahdollisia mechejä 1kpl (osaa tosin parikin jos ne ovat parhaillaan käytössä) ja myyn ylimääräiset. Kulut noin 500k kuussa, tilat 16 mechille ja pilotteja on alussa mukaan tulleet + 2 kickstarter tyyppiä.

Kaikissa tehtävissä ei (imo) kannata ottaa maksimi romuja koska pahimmillaan sitä romua ei tule edes sen vertaa kuin maksimissaan voi niitä saada. Yleensä tehtäväkuvauksessa on mainittu jos siellä on esim. yksi erityisen iso ja raskas mech tai kyseessä on salamurha / taistelu jolloin yleensä sitä tavaraa (sekä mielestäni tärkeämpää, mechin osia) voi olettaa löytyvän. Myös hieman isompia kuin 20-35T mechejä.

Kun yksittäinen päivitys voi olla helposti päälle 2 miljoonaa sitä käteistäkin rahaa tarvii kyllä, unohtamatta niitä mahdollisia ostoksia eri planeetoilta.
 
Kauhean raskas tuntuu olevan nykyiselle nuhapumpulle, vaikka ei juuri visuaalisesti säväytä. Jää odottamaan parempia aikoja ja tehokkaampaa konetta. Kieltämättä harmittaa kun vuoden verran tätä jo kovasti odotellut. Parempi se on odotella sitten lisää, että saa paremman kokemuksen irti kuin hirmuiset latausajat ja hädin tuskin 30fps asetukset minimissä. :D
 
Kauhean raskas tuntuu olevan nykyiselle nuhapumpulle, vaikka ei juuri visuaalisesti säväytä. Jää odottamaan parempia aikoja ja tehokkaampaa konetta. Kieltämättä harmittaa kun vuoden verran tätä jo kovasti odotellut. Parempi se on odotella sitten lisää, että saa paremman kokemuksen irti kuin hirmuiset latausajat ja hädin tuskin 30fps asetukset minimissä. :D

Unity -pelimoottorina ei oo käsittääkseni kovin helppo optimoida, eikä se välttämättä visuaalisesti ole edes kärkikastia. Huonostihan tuo tuntuu kuormittavan CPU:ta ja GPU:ta täälläkin.
 
Viimeksi muokattu:
näyttäisi olevan joku bugi vsyncin kanssa, mutta kortin asetuksista rajoitin päivitystaajuuden 60Hz ja rullaa hyvin.
Sama juttu näköjään kaikkien paradoxin pelien kanssa eli vsync pitää olla päällä sekä pelissä että amd:n control panelissa.Muuten Gpu on 100% koko ajan.
 
Elikkäs kun pelasin yhden kampanjan ja kko homma sortui talouteen, tutkiskelin hieman noita modeja ja muutoksia. Koin että osa näistä muutoksista olisi pitänyt olla jo pelissä itsessään. Hirveän ristiriitainen olo, kun "paheksun" vanilja pelin modaamisia ja helpottamisia, mutta sen enempää itseäni ruoskimatta tässä linkkivinkki:
Removed forced difficulty boosts + Planet difficulty variety • r/BattleTechMods

-Removed difficulty boosts
-Planet difficulty variety
-Max contracts available 3->10 ja variety ->2 or 3

Eli nämä poistaa priority missionista tulevat pakotetut vaikeustason kasvut, planeettojen vaikeudet vaihtelee hieman enemmän, kolmen tehtävätarjouksen sijaan tulee 10 erilaista ja niitten vaikeustasot vaihtelee enemmän kuin 1 kallon verran.

Lisäsi omaa pelinautintoa heti tuplaten, koska voin tehdä just sitä että käyn kiusaamassa lightmechejä mediumeillani.

Tässä kuva nyt uuden kampanjan alusta kun 2 priority missionia takana:
mechs.jpg
 
Alottelin tossa uutta kampanjaa tällä kertaa selvistä päin ja nyt yllättäen tulikin puolesta kallosta 4 mechiä ja neljä autoa vastaan :lol:

No, selvisin siitä ilman suurempaa hässäkkää, mutta nyt hieman epäilyttää että kannattaako noita pikku tehtäviä koettaa "farmata" vai tehä suosiolla seuraavat pari juonitehtävää että pääsee hommassa nopeammin eteenpäin? Sälää ja asetta ois jo vaikka mitä mutta ei saa myytyä mitään mistä eroon haluais
 
Alottelin tossa uutta kampanjaa tällä kertaa selvistä päin ja nyt yllättäen tulikin puolesta kallosta 4 mechiä ja neljä autoa vastaan :lol:

No, selvisin siitä ilman suurempaa hässäkkää, mutta nyt hieman epäilyttää että kannattaako noita pikku tehtäviä koettaa "farmata" vai tehä suosiolla seuraavat pari juonitehtävää että pääsee hommassa nopeammin eteenpäin? Sälää ja asetta ois jo vaikka mitä mutta ei saa myytyä mitään mistä eroon haluais

Alussa kannattaa hetki farmata (imo), kerätä esim. muutama miljoona varastoon ja useampia mechejä (jos tulee samoja niin myöhemmin kun saa +10% tai enempi planeetalta myynnissä niin myy tuplia pois). Samaten voi harkita tekevänsä ihan noita tiettyyn ryhmään mainetta nostavia tehtäviä ns. varastoon. Toki myös (ehkä noin 6kpl) pilotteja kannattaa nostella vähintään kykytasoille 4 kaikkeen (jos ei osaa vielä päättää mihin erikoistuu). Oikeastaan jokaisesta taidosta on kyllä hyötyä ja oman pelityylinsä mukaan kannattaa miettiä mitä ottaa erikoistaidoiksi.

Myöhemmin sitä rahaa kuluu kohtuu paljon, esim. joku 500k / kk pelkkiin palkkoihin ja ylläpitoon ei ole erityisen suuri summa ja osa myöhemmin tulevista päivityksistä (en spoilaa mitä voi päivittää mutta kuitenkin) maksaa helposti jopa päälle 2 miljoonaa per päivitys.
 
Voi puuh, pitääkö tän takia sitten päivittää kone. Ei tunnu kestävän pystyssä niinkuin yhtään. Kesken tehtävän tippuu desktoppiin, välillä virheen kera ja välillä ilman virhettä :(
 
Voi puuh, pitääkö tän takia sitten päivittää kone. Ei tunnu kestävän pystyssä niinkuin yhtään. Kesken tehtävän tippuu desktoppiin, välillä virheen kera ja välillä ilman virhettä :(

Tai koettaa selvittää mistä vika johtuu? Toki onhan tuo ihan hyvä tekosyy päivitellä konetta ;)

Itsellä ei oo kertaakaan tehny noin :O Win10 / GTX 1070.

Edit: Jos siulla on crossfiressä näyttikset niikö spekseissäsi lukee, voi tää olla yks tekijä.
 
Viimeksi muokattu:
Pitää tänään tsekata CF asetukset, muistelen että otin ne pois päältä taannoin. Iltasella pitää nuuskia pitemmästi miksi kippailee. Tuota updatea voisi myös testata.
 
Kuulemma pyörii ihan nuhapumppuisella koneellakin, kunhan asetuksia rukkailee ja ajurit päivittää. Tällä nimimerkin tasoisella koneella pyörii aivan loistavasti, joskin stutteria on ja latailee kauan, koska en omista ssd-kovalevyjä. Koneeni statit siis tuossa alla.
 
Jätin ihan alun farmaamisen melko vähäiseksi, koska tehtävät oli melkoista lottoa ja pahemman tehtävän osuessa kohdalle medit oli telakalla kuukauden kaks.

Otin tavoitteeksi saada aluksen päivitettyä että saisi vähän rikkomavaraa mecheihin ja siihen pääsinkin. Nyt kun on 12 paikkaa ja 7 mediä + pari lighttia, arvelin alkaa farmaamaan näitä 1.5-2 kallon tehtäviä. Aika näyttää oliko hyvä ratkaisu vaiko ei, mutta jos nyt saisi 3-4 tehtävää per kk tehtyä ilman hirveetä korjausshowta niin luulis pullat olevan ihan hyvin uunissa.

Pelaan siis ironmän ajatuksella tätä (melkein kaikkia pelejä nykyään pl fps-shooterit) niin ei voi vaan rerollata pahoja tehtäviä uusiksikkaan. Ihan alussa yhden kerran otin jonku puolen kallon tehtävän alusta uusiksi kun ei jaksanut aloittaa tutoriaalia alusta.
 
Rupesimpa enemmän miettimään tota alkupelin balanssia ja ironmän modea. Alla hajatuksia:

-Ironmän jos tulee, tarvisi olla valinta skipata "tutoriaali", hyvä kohta mihin hypätä vois olla vaikka se kun työnantaja paljastuu. Toki ekan kerran kun kampanjan laittaa tulille vois pakottaa pelaamaan ton alun läpi, koska tarina

- vaikeustasosta, vois olla ihan hyvä jos valittavia tehtäviä ois enemmän ja isommalla kallovalikoimalla. Tosin rahallisesti vois tehdä esim. niin, että kulut kasvais siihen malliin että pelkkien yhden kallon tehtävien farmaus kävisi kannattamattomaksi melko pian. Lisäksi voisi tehdä niin, että helpossakin tehtävässä ois harvinainen mahdollisuus ns. paska nakkiin ja sinne pamahtaisikin pari lancea medejä. Menis ihan palkkasoturirealismiin. Tämä systeemi vain pelkkään ironmäniin, koska jos tehtäviä voi rerollata tehtäviä ja hinkata niin kauan että selviää ilman osumia niin koko systeemi ois turha..

- täysin puhtaat vehicle tehtävät hiuksista..


Edit: Ja tuo "paskanakki" mahis voisi kasvaa jos teet kalustoon nähden "helppoja" tehtäviä ja olla äärimmäisen harvinaista jos tekee "oman tason" tai vaikeampia. Eli siis ei niin että joka viidenteen "oman tason" tehtävään esim. medeistä koostuvalle tiimille pamahtaa vastaan joku heavylance kavereineen.

Edit2: ja ironmänillä vois olla hyvä jos tehtävän karttaa korkeuseroineen yms. voisi katella etukäteen tehtävän hyväksymisen jälkeen, voisi vielä asennella jumpjettejä tai valita varastosta ne nopeammat kaverit jne. Ei toki mitään tarkkaa tietoa kohteista jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ootteko muuten koetellu tuota moninpeliä? Siinähän ei taida olla kuin PvP-muoto, missä 4 mechin lancet tappelee keskenään?

Jos ootte koettanu niin mitä ootte tykänny, toimiiko miten joutusasti vuorot jne?
 
Heh nyt tuli kyllä paras "Kahden" skullin tehtävä, ensin vastassa pari kappaletta 65T heavy mechiä + 55T medium mechi ja vielä 80T vehicle. Kerkesin tehdä jonkun verran damagea yhteen heavy mechiin niin sitt tuli jo ilmotusta että tulee lisää ja heti laukaisua tuli sivusta, sieltä sitt tuli lisäks neljän medium mechin kopla.:dead: Päätin että -> Quit -> nukkumaan :D
 
Ois kyllä, mutta jos omaa itsehillintää voi vaikka civejäkin yms. pelata ironmanina. Ite tykkään ku tulee vähän haastetta päätöksiin :D

Onhan sieltä sellanen tulossa News - All News :vihellys:

Mike McCain
Will we see an ironman setting among the new difficulty levels?

MM: Yeah, we definitely want to do ironman. I don’t know exactly where that will fall on this roadmap, though.
 
Vasta tein ite tuon tehtävän, mulla tosin meni "vähän" helpommin kun oli jo täys heavylance..

Sen verran tingin ironmänistäni että yhden prioritymissionin otin kerran uusiksi kun menin kans optimistisena saman tyylisellä lancella kuin yllä ja kuolo korjas kaikki
 
Vikat vuorot oli kyllä aikatavalla parasta battletechia, kun vihujen käsipuoli Dragon ja oma käsipuoli Hunchback hakkasivat toisiaan turpaan vuorotellen raato- ja liekkimeren keskellä. Could have gone either way :D
 
Pakko kyllä myöntää että hauskempaa oli alussa kun ei ollut vielä farmannut liikaa, on nyt melko helppo kun on kaksi assaulttia ja loput hevejä, tilillä joku 7 miljoonaa ja aluksessa korjaus+medbay tapissa ja vastaan tulee pääsääntöisesti medi/hevilanceja satunnaisilla assaulteilla höystettynä. Täytynee muutama priority tehä heti kun voi ja ens läpimenolla kokeilla miten vähällä farmauksella selviää ironmäninä
 
Lähdin nyt Capellan Confederationin alueelle tekemään rahaa ja kouluttamaan uutta jengiä vähäksi aikaa, ennen kuin jatkan päätehtäviä. Kummasti kirpaisee noi 3kk saikut, vaikka Argossa onkin koulutustilat asennettuna.
 
Lähdin nyt Capellan Confederationin alueelle tekemään rahaa ja kouluttamaan uutta jengiä vähäksi aikaa, ennen kuin jatkan päätehtäviä. Kummasti kirpaisee noi 3kk saikut, vaikka Argossa onkin koulutustilat asennettuna.

Hmmh hetkinen. En mää vaan pääse lentelemään muualle kuin "itsenäisten" alueelle ja taurian concordiadiin jotka sattuneesti ei juuri tykkää musta..
 
Tätä tullu pelattua sellaisella semi iron man otteella , ihan fiilispohjalla rakennellu mechejä (ei mitään execl powerpelaamista).

Kyllä pirun hauska ja koukuttava peli, alku oli laimea mutta nyt oon ihan koukussa <3

Vuoropohjaisuus :)
 
Jaahas. Just ku valitin että on helppoa niin..

Mulla highlander ja victor modattuna lähitaisteluun (max armorit eteen, ac20 srm6 jne) ja pari heviä lrm20 laukojina (2xlrm20 molemmissa) ja vastaan pamahtaa 2xhighlander, 2 x victor, 2x thunderbolt ja pari catapulttia.

Ei menny hyvin :rolleyes:

Edit: ja vielä kivasti heti alussa olin loukussa mapin kulmassa eli ei päässy ees karkuun ja yksitellen noukkimaan..
 
Hmmh hetkinen. En mää vaan pääse lentelemään muualle kuin "itsenäisten" alueelle ja taurian concordiadiin jotka sattuneesti ei juuri tykkää musta..
Reputaatiota tulee jostain, niin että aukeaa se oikea laita ja Davionin missioneja. Kun on oikeat factionit, niin kannattaa tehdä 1-2 missionia niin että tulee pelkkää reputaatiobonusta, se maksaa itsensä nopeaa takaisin kohonneilla palkkioilla ja paremmilla missioneilla.
 
Reputaatiota tulee jostain, niin että aukeaa se oikea laita ja Davionin missioneja. Kun on oikeat factionit, niin kannattaa tehdä 1-2 missionia niin että tulee pelkkää reputaatiobonusta, se maksaa itsensä nopeaa takaisin kohonneilla palkkioilla ja paremmilla missioneilla.

Joo oon mä tolle arano restorationille tehny reputaatiokorotusta mutta jotenkin olin internetsin perusteella siinä käsityksessä että kampanja ois pitäny pelata ensin läpi ennenku aukeaa kaikki mestat..
 
Kampanja pitääkin pelata läpi että koko kartta aukeaa, mutta muiden reputaatiota voi korotella myös raja systeemeissä, niissä esiintyy useimmiten naapurissa olevan alueen tehtäviä.
 
Kampanja pitääkin pelata läpi että koko kartta aukeaa, mutta muiden reputaatiota voi korotella myös raja systeemeissä, niissä esiintyy useimmiten naapurissa olevan alueen tehtäviä.

Noniin eli oon käsittäny oikein.

Jotenkin mun älyyn vaan tuntuu turhalta nostella reputationia ennenkuin on alueet auki, vai onko siitä jotain isompaa hyötyä/variaatiota vs pelkästään aranon tehtävien mättäminen?
 
Noniin eli oon käsittäny oikein.

Jotenkin mun älyyn vaan tuntuu turhalta nostella reputationia ennenkuin on alueet auki, vai onko siitä jotain isompaa hyötyä/variaatiota vs pelkästään aranon tehtävien mättäminen?

Kannattaa tsekkailla niitä planeettojen tägejä ja kallomääriä - black marketeista löytyy usein harvinaisempaa kilkettä ja jos haluaa saada erikoisempia mechejä talliin, niin tsekkaile piraattien tuhoamistehtäviä ja muita palkkasotureita vastaan käytäviä operaatiota.
 
Hunchback AC20++, plussalaasereilla, hit defense gyrolla ja suojatulla ohjaamolla on puhdasta rakkautta
 
Niinno, kerkiää niitä keräämään sittenkin kun on alueet auki imo, toki jokanen tyylillään :tup:

Varsinkin jos jonku wikin mechilista oli ajantasalla, niin ei montaa juuri puutu enää. Atlas, king crab(siitä on jo osia), grasshopper (2/3 löytyy) stalker ja ehkä 1-2 muuta
 
Niinno, kerkiää niitä keräämään sittenkin kun on alueet auki imo, toki jokanen tyylillään :tup:

Varsinkin jos jonku wikin mechilista oli ajantasalla, niin ei montaa juuri puutu enää. Atlas, king crab(siitä on jo osia), grasshopper (2/3 löytyy) stalker ja ehkä 1-2 muuta
Itse lähdin metsästämään erikoisia kickstarter-pilotteja ja noita ++ aseita, samalla kun nostelen reputaatiota. Haluan saada erikoiset pilotit kampanjaan mukaan veteraaneina. Lempipilottini on Whisper.

btech.jpg
 
Korjailin äijät ja nuolin haavat (ei kuollu onneksi ketään) ja seuraava tehtävä menikin paremmin

IMG_20180511_203013.jpg
 
Korjailin äijät ja nuolin haavat (ei kuollu onneksi ketään) ja seuraava tehtävä menikin paremmin

IMG_20180511_203013.jpg
Sieltähän tuli makeat lootit. Isoin mechi itsellä ollut Orion, koska olen aloittanut kampanjan pari kertaa alusta ja nyt grindailen helppoja missioneja ja repua.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 242
Viestejä
4 487 237
Jäsenet
74 188
Uusin jäsen
Lyziger

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom