Battlefield V

Uusi traileri näytti hyvin erilaiselta kuin mitä nähtiin ennen emopelin julkaisua. Ilmeisesti kuitenkaan pelin sisällä mikään ei tule muuttumaan? Noh, haen tässä nyt sitä historiallista autentisuutta edes jollain tasolla.
 
vähän turhan tehokas tuo m1 garand noilla magnum panoksilla. pari yli 40 tapon rundia tossa putkeen kun tappaa vissiin kahdesta vai kolmesta osumasta. noh, nautitaan nyt ennenkuin sitä heikennetään.
 
EA alkaa tuomaan omia pelejään takaisin Steamiin. Alkaa Jedi Fallen Orderilla tämän julkaisussa, ja myöhemmin vanhoja pelejä. Voinee tuoda mukavan lisän uusia pelaajia sitten bäfäänkin kun julkaistaan steamin puolella :)
 
vähän turhan tehokas tuo m1 garand noilla magnum panoksilla. pari yli 40 tapon rundia tossa putkeen kun tappaa vissiin kahdesta vai kolmesta osumasta. noh, nautitaan nyt ennenkuin sitä heikennetään.

Tappaahan tuolla moni muukin ase 2-3 osumasta. Noin ainakin paperilla joku 40 damagea kuulostaa ihan hyvältä Garandille. Jos vaatisi 4 niin ei siinäkään oikein olisi mitään järkeä aseelle, jossa on 8 kutia.
 
vähän turhan tehokas tuo m1 garand noilla magnum panoksilla. pari yli 40 tapon rundia tossa putkeen kun tappaa vissiin kahdesta vai kolmesta osumasta. noh, nautitaan nyt ennenkuin sitä heikennetään.

Oliko tää joku vitsi? Typerää ja epärealistista, jos saa nakuttaa monta kutia vaikka rinnan/vatsan alueelle...
 
Eilen aloin lataamaan uutta patchia niin koko oli jotain 38 gigaa eikä mahtunut kovolle, bäfä on asennettu mulla yhdelle vanhemmalle 120Gb SSD:lle. Aattelin tänään alkaa järkkäileen toiselta SSD:ltä tilaa ja siirtään peliä sinne niin nyt oli tuon patchin koko 17 gigaa ja meni tolle nykyiselle kovolle :confused:
 
Eilen aloin lataamaan uutta patchia niin koko oli jotain 38 gigaa eikä mahtunut kovolle, bäfä on asennettu mulla yhdelle vanhemmalle 120Gb SSD:lle. Aattelin tänään alkaa järkkäileen toiselta SSD:ltä tilaa ja siirtään peliä sinne niin nyt oli tuon patchin koko 17 gigaa ja meni tolle nykyiselle kovolle :confused:

Vieläkin tarkistaa vain ensin sen koko pelitiedoston eli 39gb ja lataa vasta sen jälkeen patchin
 
  • Tykkää
Reactions: jkm
Vieläkin tarkistaa vain ensin sen koko pelitiedoston eli 39gb ja lataa vasta sen jälkeen patchin
Mutta tarkistuksen jälkeen ilmoittaa että ei tarpeeksi levytilaa asentamiseen, vaikka kovolla oli jotain 33Gb vapaana. Mikäs tuon logiikka sitten, jos pelin koko kovolla ennen patchia varmaan jotain 70Gb ja patchi tosiaan se 17Gb? Myös edellisen patchin kanssa oli sama vika. Silloin koitin repairia eikä sekään auttanut ja piti koko peli asennella uusiksi.
 
Onkohan huijareiden määrä noussu tässä pelissä, kun nyt on sellasia godmodepelaajia tuolla, etten oo ennen nähny?

Kukaan ei käytä flareja, mutta silti ne osaa hakee ja tietää missä menee. Eikä ees osumaa oo tullu että olis spotattu.

Ja conquestia ollaan pelattu.
 
Viimeksi muokattu:
Mutta tarkistuksen jälkeen ilmoittaa että ei tarpeeksi levytilaa asentamiseen, vaikka kovolla oli jotain 33Gb vapaana. Mikäs tuon logiikka sitten, jos pelin koko kovolla ennen patchia varmaan jotain 70Gb ja patchi tosiaan se 17Gb? Myös edellisen patchin kanssa oli sama vika. Silloin koitin repairia eikä sekään auttanut ja piti koko peli asennella uusiksi.


Tehnyt tuota jo kauan. Itselläni auttaa kun käynnistää koneen uudelleen
 
Juu vähän oli saamt mietteet noista hakkereistä, vaikka makaa kuin hiljaa niin sieltä tulee ja hyppää muurin takaa ja ilmasta ruutaa suoraan.. Kyllähän se yks spottari pitää olla jotta jos suadi pelaa oikein niin voikin pärjätä + savut.

Vähän naurattaa kun ei metristä saa tappoa ja lentokoneen tiputtaa 500 metriin ;).
 
Onkohan huijareiden määrä noussu tässä pelissä, kun nyt on sellasia godmodepelaajia tuolla, etten oo ennen nähny?

Kukaan ei käytä flareja, mutta silti ne osaa hakee ja tietää missä menee. Eikä ees osumaa oo tullu että olis spotattu.

Ja conquestia ollaan pelattu.
Omasta mielestä niiden määrä on hiukan laskenut, firestormin puolella ainakin.

Päivityksessä taidettiin parantaa flareja ja ääniä, joten vihollisten löytäminen on helpompaa kuin ennen.
 
siis eikö oikeasti pääse pelaamaan conquestia vain pacificin mapeilla? työntää jonnekin helvetin breakthrouh pelimuotoon joka ei kiinnosta hevon vittua edes alusta
 
Nyt on kyl parasta räiskintää vuosiin. Vasta pasific takana ja yhtä hymyä, vaikka ei toivoakaan edetä. Uudet aseet jees, menoa niin perhanasti. Kaikki on todella siistiä nyt.
 
Hauska kun nämä mielipiteet eroaa ihmisillä. Itselläni taas täysin päinvastainen mielipide.
Näinpä ne eroaa juu. Itse kokeilin näitä uusia "mukamas parasta räiskintää vuosiin/älyttömän hienoa menoa" mutta paskan marjat on oma mielipide kokeilun jälkeen :lol:. Samaa paskaa tuo on hieman eri pakettiin käärittynä kuin aikaisemmatkin. No eipä kyllä jaksa edes harmitella, kun itselle odotusarvo näitä kohtaan on just tasan nolla. Maihinnousu mappi oli maihinnousun jälkeen sitä, että vastapuolilla sniperit yrittää ammuskella toisiaan ja sitten muutama tankki istuskelee jossain nyppylän takana eivätkä tuhoudu, kun joku jantteri jaksaa hikisesti hitsata palavaa romukasaa. Eli ihan sitä samaa vanhaa kainalohikeä, mutta uudessa ympäristössä.

Harmi että firestorm kuuluu osaksi tuohon emopeliin kun joutuu latailemaan tällaisia turhia mappeja ym roskia viemään vain tilaa koneelta.
 
Itse taas en törmännyt snipuihin lähes ollenkaan ja vaikka siellä muutama oli, niin kaikkialle pääsit jopa ilman savuja suojissa menemään. Ja kokoajan sai juosta, kun menoa oli niin paljon. Todella rajusti erilainen kuin mikään muu vitosessa tähän mennessä. Ja nimenomaan hyvällä tavalla.

Vitosen ainoat mapit jotka muuten toimii breaktrough:ssa. Konkassa ei toimi yksikään. Harmi kun ainut oikeasti hyvä muoto, eli Frontlines poistettiin. Siinä toimi joka mappi.
Mutta kyllä pasific storm nyt enemmällä pelaamisella on alkuperäisen wake islandin jälkeen paras mappi missään moninpeliräiskinnässä ja toimii kaikki hienosti.
 
Itse taas en törmännyt snipuihin lähes ollenkaan ja vaikka siellä muutama oli, niin kaikkialle pääsit jopa ilman savuja suojissa menemään. Ja kokoajan sai juosta, kun menoa oli niin paljon. Todella rajusti erilainen kuin mikään muu vitosessa tähän mennessä. Ja nimenomaan hyvällä tavalla.

Vitosen ainoat mapit jotka muuten toimii breaktrough:ssa. Konkassa ei toimi yksikään. Harmi kun ainut oikeasti hyvä muoto, eli Frontlines poistettiin. Siinä toimi joka mappi.
Mutta kyllä pasific storm nyt enemmällä pelaamisella on alkuperäisen wake islandin jälkeen paras mappi missään moninpeliräiskinnässä ja toimii kaikki hienosti.
M1 Garand oli erinomainen, tarkka. Hyvään saumaan tuli tämä ku viime kesästä asti tykästyny automaattikivääreihin ja syrjäyttäny pikkuhiljaa mm. Stg44 tai ylipäätäsä rynnäkkökiväärit jota käytin alkuaikoina. Harmi ku tuos garandis vaan 8 kudin lipas. Pasific stormin 3 ekaa roundia oli yhtä perseilyä. Kukaan tajunnu ajaa suoraan sinne mantereelle missä eka lippu, ajoivat aina siihen lähimmälle/ ensimmäiselle saarelle ja se oli yks surmanloukku ku yritit uida sinne rantaan ja päästä lipulle. Onneksi viimisessä erässä tuli kavereita peliin mukaan ja homma lähti pelittää.
 
Se medicin uus ase on kans kova, type100 vai mikä olikaan? Selvästi paras medicin ase tällä hetkellä.
 
Joo Type100 on kova, liiankin hyvä.

Tosi hyvä päivitys muutenkin. Jostain syystä itellä vähän lagittelee verrattuna aiempiin nämä uudet kartat. Yritin päivittää GeForce Experiencen kautta ajurit, mutta sekin kippaa heti... saattaa olla noista kiinni.
 
Hauska kun nämä mielipiteet eroaa ihmisillä. Itselläni taas täysin päinvastainen mielipide.
ei tossa vaan ole yleensä mitään järkeä hyökkääjinä, tässä pelissä on suurimmilta osin niin saatanan huono pelaajakunta että yleensä tiimissä on muutama joka oikeasti osaa ja yrittää, loput ei ees koita vallata lippuja. vois joskus ees yrittää vähän kiertää eikä siitä keskeltä... huoh. turhauttavaa hakata päätä seinään kun ei niitä nyt ihan yksin savujenkaan avulla saa vallattua. puolustajana taas sitten yleensä todella pitkäveteistä kun mitään ei tapahdu. cq siitä parempi kun avoin ja vaihtoehtoja monia
 
ei tossa vaan ole yleensä mitään järkeä hyökkääjinä, tässä pelissä on suurimmilta osin niin saatanan huono pelaajakunta että yleensä tiimissä on muutama joka oikeasti osaa ja yrittää, loput ei ees koita vallata lippuja.

Ihan sama homma pätee konkassa, suurimmalle osalle se on TDM, jossa ne liput on turhana sivurekvisiittana. Osa pelaajista ehkä valtaa niitä vihollisen lippuja mutta hyvin harva puolustaa. Pääsääntöisesti matsit on kohtuu tylsää lippuhippaa.

Edit: Siitä voin kyllä olla samaa mieltä, että Breakthrough pelien taso heittelee todella paljon pelaajakunnasta riippuen. Hyvätasoisella servulla tuo on aivan mainio pelimuoto mutta heikoilla pelaajilla menee tylsäksi, kun peli tyssää täysin ekaan sektoriin tai runnotaan viidessä minuutissa läpi. Muoto itsessään siis hyvä ja isoin ongelma on ne pelaajat, jotka eivät noudata käytäntöä "PTFO".
 
Viimeksi muokattu:
Ihan sama homma pätee konkassa, suurimmalle osalle se on TDM, jossa ne liput on turhana sivurekvisiittana. Osa pelaajista ehkä valtaa niitä vihollisen lippuja mutta hyvin harva puolustaa. Pääsääntöisesti matsit on kohtuu tylsää lippuhippaa.

Edit: Siitä voin kyllä olla samaa mieltä, että Breakthrough pelien taso heittelee todella paljon pelaajakunnasta riippuen. Hyvätasoisella servulla tuo on aivan mainio pelimuoto mutta heikoilla pelaajilla menee tylsäksi, kun peli tyssää täysin ekaan sektoriin tai runnotaan viidessä minuutissa läpi. Muoto itsessään siis hyvä ja isoin ongelma on ne pelaajat, jotka eivät noudata käytäntöä "PTFO".

Ite oon 15 vuoden aikana tutustunu useampaakin fps peliin ja totuus vaan on että k/d ratio on se kultainen keskitie mitä seurataan yleensä...joka muuta väittää valehtelee. Olen itsekkin aikanaan syyllistyny tähän. Muistan kymmenen vuotta sitte Bf2 aikaan ku Loistavassa iron gator mapissa pöllin aina helikopterin ja kämppäsin ilmassa valtaosan erästä millo laivan kannelle eksyy ukkoja. Ghost townissa oli sama helikopterisirkus. Varmana kaikki sormet mulle näytettiin niitten matsian pelaajien osalta.
Nykyään pelaan objektiiveja hanakammin. Sillä en nää viihdyttävänä pyöriä pitkin mappia esim. Konkassa ja kerätä tappoja.
 
Jälleen serverit on yhtä skeidaa; pingi 20-24 mutta yhteysongelmakuvaketta, lagia sekä packet lossia pukkaa. Ja mikään muu onlinepeli tms. ei mitään ongelmia. 5/5 touhua.
 
Jälleen serverit on yhtä skeidaa; pingi 20-24 mutta yhteysongelmakuvaketta, lagia sekä packet lossia pukkaa. Ja mikään muu onlinepeli tms. ei mitään ongelmia. 5/5 touhua.

Tuntunut muutamana viime päivänä vanhat perinteiset ongelmat vaivanneet pitkästä aikaa.

Superluotia tulee, sarjat ropsahtaa yhtenä muutaman framen välein, omat osumat ei rekisteröidy (ensin epäilin että tuo M1 Garand on vaan paska mutta kaikki hyvin toimineetkin tekevät taas samaa), nurkan taakse kuolemiset ym.

Olikohan tässä uudessa päivityksessä taas regressioita vai onko tuo yksinomaan verkosta kiinni tällä kertaa. VMP.
 
Olikohan tässä uudessa päivityksessä taas regressioita vai onko tuo yksinomaan verkosta kiinni tällä kertaa. VMP.
Eiköhän vika ole EA:n palvelimilla. Tuskin on pelin päivityksessä itsessään. Eilen illalla toimi nimittäin ihan moitteettomasti.
Tuo M1 Garand tuntui omaan käteen ehkä vähän turhankin hyvältä. Yksi kokonainen erä tuolla pelattu ja tuloksena 47/3. Hidas lataus ja pienehkö patruunakapasiteetti toki sentään hieman rajoittavat kuinka agressiivisesti tuon kanssa voi pelata.
 
Toi breakthrough on kyllä sellanen kehareiden moodi, ettei toista.

Koko tiimi puskee A:lle ja kukaan ei mee B:lle. Hävitään sen takia.

Tai

Koko tiimi ottaa A:n, sit menee B:lle, sit menettää A:n, sit koko tiimi menee A:lle, menettää B:n, koko tiimi menee B:lle, menettää A:n.

Ja ei savuja.

Tuolla voi kilometri kaupalla kiertää ja päästä vihollisten selkään ja vallata takalippuja tai hyökkää selkään, mutta ei. Samasta pienestä kolosta kaikki yrittää sisään ja sit joku yks KK äijä tappaa ne kaikki siihen jonoon. Ja spawnaamisen jälkeen sama. Jos tekee 20 minuuttia samaa epäonnistuen joka kerta, niin kuinka saatanan idiootti pitää olla, että ei tajua vaihtaa taktiikkaa?

Millon ne omat servut nyt tulikaan tähän peliin? Että mä odotan sitä, että pääsen vaan bannaamaan kaikki idiootit sieltä.


edit: sit noi kaks uutta karttaa... miten siinä iwo jimassa pääsee puolustamaan? Oon ainoastaan kerran puolustanu siinä, loput kerrat oon hyökänny.
Sit siinä toisessa kartassa taas toisinpäin, iso osa puolustanu, kerran pari hyökänny.

Miten toi peli jakaa noi tiimit? Ei se ainakaan randomia voi olla.
 
Viimeksi muokattu:
Juurikin näin. BF4 aikaan oli itsellä muutama vakioserveri, jossa tuli pelattua ja jossa noin puolet pelaajista oli aiemmin tuttuja ja yleensäkin porukka 'osasi pelata'. Ja jos ei osannut niin opetettiin. Nyt on saanut sit BF1 ja BF5 pelata aina randomien kanssa ja tuon BF4 jälkeen peliporukatkin katosi... Hyvä DiCE.
 
Pitkästä aikaa maistuu pelit tämän viimeisen patchin jälkeen nyt kun nuo lentsikat saa lopultakin oikein isän kädestä. Aika rivakasti tuli fliegerfaust-dogtagi kun purkasi vuoden patoutumat noihin tähtäimiin sattuneisiin pilotteihin. Plussaa siitä että tuo on täysin hyödytön kaikkia muita kohteita vastaan eikä mikään god gun. Ehkäpä tästä sittenkin kehittyy ihan hyvä peli.
 
Joo Type100 on kova, liiankin hyvä.

Tosi hyvä päivitys muutenkin. Jostain syystä itellä vähän lagittelee verrattuna aiempiin nämä uudet kartat. Yritin päivittää GeForce Experiencen kautta ajurit, mutta sekin kippaa heti... saattaa olla noista kiinni.
Tuuheaa pätkimistä uusissa kentissä. Ei väliä mitkä asetukset päällä.
 
Pitkästä aikaa maistuu pelit tämän viimeisen patchin jälkeen nyt kun nuo lentsikat saa lopultakin oikein isän kädestä. Aika rivakasti tuli fliegerfaust-dogtagi kun purkasi vuoden patoutumat noihin tähtäimiin sattuneisiin pilotteihin. Plussaa siitä että tuo on täysin hyödytön kaikkia muita kohteita vastaan eikä mikään god gun. Ehkäpä tästä sittenkin kehittyy ihan hyvä peli.
En tarkkaan tiedä mistä tässä kyse mutta itseä on aina battlefieldeissä ärsyttänyt tuo että aina pitää opetella mikä tehoaa mihinkin kun varsinaista logiikkaa ei ole.
 
En tarkkaan tiedä mistä tässä kyse mutta itseä on aina battlefieldeissä ärsyttänyt tuo että aina pitää opetella mikä tehoaa mihinkin kun varsinaista logiikkaa ei ole.

.. tä?
AA toimii lentäviin vehkeisiin, AT pääsääntöisesti kaikkiin ajoneuvoihin riippumatta väliaineesta kunhan käyttäjä vaan osuu, ja loput sitten jalkaväkeen. Ei tämä nyt mitään kivi-paperi-sakset-lisko-spockia ole..
 
En tarkkaan tiedä mistä tässä kyse mutta itseä on aina battlefieldeissä ärsyttänyt tuo että aina pitää opetella mikä tehoaa mihinkin kun varsinaista logiikkaa ei ole.

Juu ei tässä nyt hirveästi pidä miettiä esim mitä singolla pitää ampua, voit tietysti selventää mikä ase tässä pelissä hämmentää?
 
En tarkkaan tiedä mistä tässä kyse mutta itseä on aina battlefieldeissä ärsyttänyt tuo että aina pitää opetella mikä tehoaa mihinkin kun varsinaista logiikkaa ei ole.
Jos lukee aseen kuvauksen tai monessa tapauksessa aseen nimen, ei tarvitse juuri arvailla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 903
Viestejä
5 055 495
Jäsenet
80 999
Uusin jäsen
samuellsson

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom