Battlefield V

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Onkohan huijareiden määrä noussu tässä pelissä, kun nyt on sellasia godmodepelaajia tuolla, etten oo ennen nähny?

Kukaan ei käytä flareja, mutta silti ne osaa hakee ja tietää missä menee. Eikä ees osumaa oo tullu että olis spotattu.

Ja conquestia ollaan pelattu.
 
Viimeksi muokattu:

Hesiodos Foinix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2018
Viestejä
33
Mutta tarkistuksen jälkeen ilmoittaa että ei tarpeeksi levytilaa asentamiseen, vaikka kovolla oli jotain 33Gb vapaana. Mikäs tuon logiikka sitten, jos pelin koko kovolla ennen patchia varmaan jotain 70Gb ja patchi tosiaan se 17Gb? Myös edellisen patchin kanssa oli sama vika. Silloin koitin repairia eikä sekään auttanut ja piti koko peli asennella uusiksi.

Tehnyt tuota jo kauan. Itselläni auttaa kun käynnistää koneen uudelleen
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
258
Juu vähän oli saamt mietteet noista hakkereistä, vaikka makaa kuin hiljaa niin sieltä tulee ja hyppää muurin takaa ja ilmasta ruutaa suoraan.. Kyllähän se yks spottari pitää olla jotta jos suadi pelaa oikein niin voikin pärjätä + savut.

Vähän naurattaa kun ei metristä saa tappoa ja lentokoneen tiputtaa 500 metriin ;).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Onkohan huijareiden määrä noussu tässä pelissä, kun nyt on sellasia godmodepelaajia tuolla, etten oo ennen nähny?

Kukaan ei käytä flareja, mutta silti ne osaa hakee ja tietää missä menee. Eikä ees osumaa oo tullu että olis spotattu.

Ja conquestia ollaan pelattu.
Omasta mielestä niiden määrä on hiukan laskenut, firestormin puolella ainakin.

Päivityksessä taidettiin parantaa flareja ja ääniä, joten vihollisten löytäminen on helpompaa kuin ennen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
85
siis eikö oikeasti pääse pelaamaan conquestia vain pacificin mapeilla? työntää jonnekin helvetin breakthrouh pelimuotoon joka ei kiinnosta hevon vittua edes alusta
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Nyt on kyl parasta räiskintää vuosiin. Vasta pasific takana ja yhtä hymyä, vaikka ei toivoakaan edetä. Uudet aseet jees, menoa niin perhanasti. Kaikki on todella siistiä nyt.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Hauska kun nämä mielipiteet eroaa ihmisillä. Itselläni taas täysin päinvastainen mielipide.
Näinpä ne eroaa juu. Itse kokeilin näitä uusia "mukamas parasta räiskintää vuosiin/älyttömän hienoa menoa" mutta paskan marjat on oma mielipide kokeilun jälkeen :lol:. Samaa paskaa tuo on hieman eri pakettiin käärittynä kuin aikaisemmatkin. No eipä kyllä jaksa edes harmitella, kun itselle odotusarvo näitä kohtaan on just tasan nolla. Maihinnousu mappi oli maihinnousun jälkeen sitä, että vastapuolilla sniperit yrittää ammuskella toisiaan ja sitten muutama tankki istuskelee jossain nyppylän takana eivätkä tuhoudu, kun joku jantteri jaksaa hikisesti hitsata palavaa romukasaa. Eli ihan sitä samaa vanhaa kainalohikeä, mutta uudessa ympäristössä.

Harmi että firestorm kuuluu osaksi tuohon emopeliin kun joutuu latailemaan tällaisia turhia mappeja ym roskia viemään vain tilaa koneelta.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Itse taas en törmännyt snipuihin lähes ollenkaan ja vaikka siellä muutama oli, niin kaikkialle pääsit jopa ilman savuja suojissa menemään. Ja kokoajan sai juosta, kun menoa oli niin paljon. Todella rajusti erilainen kuin mikään muu vitosessa tähän mennessä. Ja nimenomaan hyvällä tavalla.

Vitosen ainoat mapit jotka muuten toimii breaktrough:ssa. Konkassa ei toimi yksikään. Harmi kun ainut oikeasti hyvä muoto, eli Frontlines poistettiin. Siinä toimi joka mappi.
Mutta kyllä pasific storm nyt enemmällä pelaamisella on alkuperäisen wake islandin jälkeen paras mappi missään moninpeliräiskinnässä ja toimii kaikki hienosti.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Itse taas en törmännyt snipuihin lähes ollenkaan ja vaikka siellä muutama oli, niin kaikkialle pääsit jopa ilman savuja suojissa menemään. Ja kokoajan sai juosta, kun menoa oli niin paljon. Todella rajusti erilainen kuin mikään muu vitosessa tähän mennessä. Ja nimenomaan hyvällä tavalla.

Vitosen ainoat mapit jotka muuten toimii breaktrough:ssa. Konkassa ei toimi yksikään. Harmi kun ainut oikeasti hyvä muoto, eli Frontlines poistettiin. Siinä toimi joka mappi.
Mutta kyllä pasific storm nyt enemmällä pelaamisella on alkuperäisen wake islandin jälkeen paras mappi missään moninpeliräiskinnässä ja toimii kaikki hienosti.
M1 Garand oli erinomainen, tarkka. Hyvään saumaan tuli tämä ku viime kesästä asti tykästyny automaattikivääreihin ja syrjäyttäny pikkuhiljaa mm. Stg44 tai ylipäätäsä rynnäkkökiväärit jota käytin alkuaikoina. Harmi ku tuos garandis vaan 8 kudin lipas. Pasific stormin 3 ekaa roundia oli yhtä perseilyä. Kukaan tajunnu ajaa suoraan sinne mantereelle missä eka lippu, ajoivat aina siihen lähimmälle/ ensimmäiselle saarelle ja se oli yks surmanloukku ku yritit uida sinne rantaan ja päästä lipulle. Onneksi viimisessä erässä tuli kavereita peliin mukaan ja homma lähti pelittää.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Se medicin uus ase on kans kova, type100 vai mikä olikaan? Selvästi paras medicin ase tällä hetkellä.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 539
Joo Type100 on kova, liiankin hyvä.

Tosi hyvä päivitys muutenkin. Jostain syystä itellä vähän lagittelee verrattuna aiempiin nämä uudet kartat. Yritin päivittää GeForce Experiencen kautta ajurit, mutta sekin kippaa heti... saattaa olla noista kiinni.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
85
Hauska kun nämä mielipiteet eroaa ihmisillä. Itselläni taas täysin päinvastainen mielipide.
ei tossa vaan ole yleensä mitään järkeä hyökkääjinä, tässä pelissä on suurimmilta osin niin saatanan huono pelaajakunta että yleensä tiimissä on muutama joka oikeasti osaa ja yrittää, loput ei ees koita vallata lippuja. vois joskus ees yrittää vähän kiertää eikä siitä keskeltä... huoh. turhauttavaa hakata päätä seinään kun ei niitä nyt ihan yksin savujenkaan avulla saa vallattua. puolustajana taas sitten yleensä todella pitkäveteistä kun mitään ei tapahdu. cq siitä parempi kun avoin ja vaihtoehtoja monia
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
ei tossa vaan ole yleensä mitään järkeä hyökkääjinä, tässä pelissä on suurimmilta osin niin saatanan huono pelaajakunta että yleensä tiimissä on muutama joka oikeasti osaa ja yrittää, loput ei ees koita vallata lippuja.
Ihan sama homma pätee konkassa, suurimmalle osalle se on TDM, jossa ne liput on turhana sivurekvisiittana. Osa pelaajista ehkä valtaa niitä vihollisen lippuja mutta hyvin harva puolustaa. Pääsääntöisesti matsit on kohtuu tylsää lippuhippaa.

Edit: Siitä voin kyllä olla samaa mieltä, että Breakthrough pelien taso heittelee todella paljon pelaajakunnasta riippuen. Hyvätasoisella servulla tuo on aivan mainio pelimuoto mutta heikoilla pelaajilla menee tylsäksi, kun peli tyssää täysin ekaan sektoriin tai runnotaan viidessä minuutissa läpi. Muoto itsessään siis hyvä ja isoin ongelma on ne pelaajat, jotka eivät noudata käytäntöä "PTFO".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Ihan sama homma pätee konkassa, suurimmalle osalle se on TDM, jossa ne liput on turhana sivurekvisiittana. Osa pelaajista ehkä valtaa niitä vihollisen lippuja mutta hyvin harva puolustaa. Pääsääntöisesti matsit on kohtuu tylsää lippuhippaa.

Edit: Siitä voin kyllä olla samaa mieltä, että Breakthrough pelien taso heittelee todella paljon pelaajakunnasta riippuen. Hyvätasoisella servulla tuo on aivan mainio pelimuoto mutta heikoilla pelaajilla menee tylsäksi, kun peli tyssää täysin ekaan sektoriin tai runnotaan viidessä minuutissa läpi. Muoto itsessään siis hyvä ja isoin ongelma on ne pelaajat, jotka eivät noudata käytäntöä "PTFO".
Ite oon 15 vuoden aikana tutustunu useampaakin fps peliin ja totuus vaan on että k/d ratio on se kultainen keskitie mitä seurataan yleensä...joka muuta väittää valehtelee. Olen itsekkin aikanaan syyllistyny tähän. Muistan kymmenen vuotta sitte Bf2 aikaan ku Loistavassa iron gator mapissa pöllin aina helikopterin ja kämppäsin ilmassa valtaosan erästä millo laivan kannelle eksyy ukkoja. Ghost townissa oli sama helikopterisirkus. Varmana kaikki sormet mulle näytettiin niitten matsian pelaajien osalta.
Nykyään pelaan objektiiveja hanakammin. Sillä en nää viihdyttävänä pyöriä pitkin mappia esim. Konkassa ja kerätä tappoja.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Jälleen serverit on yhtä skeidaa; pingi 20-24 mutta yhteysongelmakuvaketta, lagia sekä packet lossia pukkaa. Ja mikään muu onlinepeli tms. ei mitään ongelmia. 5/5 touhua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 124
Jälleen serverit on yhtä skeidaa; pingi 20-24 mutta yhteysongelmakuvaketta, lagia sekä packet lossia pukkaa. Ja mikään muu onlinepeli tms. ei mitään ongelmia. 5/5 touhua.
Tuntunut muutamana viime päivänä vanhat perinteiset ongelmat vaivanneet pitkästä aikaa.

Superluotia tulee, sarjat ropsahtaa yhtenä muutaman framen välein, omat osumat ei rekisteröidy (ensin epäilin että tuo M1 Garand on vaan paska mutta kaikki hyvin toimineetkin tekevät taas samaa), nurkan taakse kuolemiset ym.

Olikohan tässä uudessa päivityksessä taas regressioita vai onko tuo yksinomaan verkosta kiinni tällä kertaa. VMP.
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Olikohan tässä uudessa päivityksessä taas regressioita vai onko tuo yksinomaan verkosta kiinni tällä kertaa. VMP.
Eiköhän vika ole EA:n palvelimilla. Tuskin on pelin päivityksessä itsessään. Eilen illalla toimi nimittäin ihan moitteettomasti.
Tuo M1 Garand tuntui omaan käteen ehkä vähän turhankin hyvältä. Yksi kokonainen erä tuolla pelattu ja tuloksena 47/3. Hidas lataus ja pienehkö patruunakapasiteetti toki sentään hieman rajoittavat kuinka agressiivisesti tuon kanssa voi pelata.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Toi breakthrough on kyllä sellanen kehareiden moodi, ettei toista.

Koko tiimi puskee A:lle ja kukaan ei mee B:lle. Hävitään sen takia.

Tai

Koko tiimi ottaa A:n, sit menee B:lle, sit menettää A:n, sit koko tiimi menee A:lle, menettää B:n, koko tiimi menee B:lle, menettää A:n.

Ja ei savuja.

Tuolla voi kilometri kaupalla kiertää ja päästä vihollisten selkään ja vallata takalippuja tai hyökkää selkään, mutta ei. Samasta pienestä kolosta kaikki yrittää sisään ja sit joku yks KK äijä tappaa ne kaikki siihen jonoon. Ja spawnaamisen jälkeen sama. Jos tekee 20 minuuttia samaa epäonnistuen joka kerta, niin kuinka saatanan idiootti pitää olla, että ei tajua vaihtaa taktiikkaa?

Millon ne omat servut nyt tulikaan tähän peliin? Että mä odotan sitä, että pääsen vaan bannaamaan kaikki idiootit sieltä.


edit: sit noi kaks uutta karttaa... miten siinä iwo jimassa pääsee puolustamaan? Oon ainoastaan kerran puolustanu siinä, loput kerrat oon hyökänny.
Sit siinä toisessa kartassa taas toisinpäin, iso osa puolustanu, kerran pari hyökänny.

Miten toi peli jakaa noi tiimit? Ei se ainakaan randomia voi olla.
 
Viimeksi muokattu:

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 539
Juurikin näin. BF4 aikaan oli itsellä muutama vakioserveri, jossa tuli pelattua ja jossa noin puolet pelaajista oli aiemmin tuttuja ja yleensäkin porukka 'osasi pelata'. Ja jos ei osannut niin opetettiin. Nyt on saanut sit BF1 ja BF5 pelata aina randomien kanssa ja tuon BF4 jälkeen peliporukatkin katosi... Hyvä DiCE.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Pitkästä aikaa maistuu pelit tämän viimeisen patchin jälkeen nyt kun nuo lentsikat saa lopultakin oikein isän kädestä. Aika rivakasti tuli fliegerfaust-dogtagi kun purkasi vuoden patoutumat noihin tähtäimiin sattuneisiin pilotteihin. Plussaa siitä että tuo on täysin hyödytön kaikkia muita kohteita vastaan eikä mikään god gun. Ehkäpä tästä sittenkin kehittyy ihan hyvä peli.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Joo Type100 on kova, liiankin hyvä.

Tosi hyvä päivitys muutenkin. Jostain syystä itellä vähän lagittelee verrattuna aiempiin nämä uudet kartat. Yritin päivittää GeForce Experiencen kautta ajurit, mutta sekin kippaa heti... saattaa olla noista kiinni.
Tuuheaa pätkimistä uusissa kentissä. Ei väliä mitkä asetukset päällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 057
Pitkästä aikaa maistuu pelit tämän viimeisen patchin jälkeen nyt kun nuo lentsikat saa lopultakin oikein isän kädestä. Aika rivakasti tuli fliegerfaust-dogtagi kun purkasi vuoden patoutumat noihin tähtäimiin sattuneisiin pilotteihin. Plussaa siitä että tuo on täysin hyödytön kaikkia muita kohteita vastaan eikä mikään god gun. Ehkäpä tästä sittenkin kehittyy ihan hyvä peli.
En tarkkaan tiedä mistä tässä kyse mutta itseä on aina battlefieldeissä ärsyttänyt tuo että aina pitää opetella mikä tehoaa mihinkin kun varsinaista logiikkaa ei ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 124
En tarkkaan tiedä mistä tässä kyse mutta itseä on aina battlefieldeissä ärsyttänyt tuo että aina pitää opetella mikä tehoaa mihinkin kun varsinaista logiikkaa ei ole.
.. tä?
AA toimii lentäviin vehkeisiin, AT pääsääntöisesti kaikkiin ajoneuvoihin riippumatta väliaineesta kunhan käyttäjä vaan osuu, ja loput sitten jalkaväkeen. Ei tämä nyt mitään kivi-paperi-sakset-lisko-spockia ole..
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
En tarkkaan tiedä mistä tässä kyse mutta itseä on aina battlefieldeissä ärsyttänyt tuo että aina pitää opetella mikä tehoaa mihinkin kun varsinaista logiikkaa ei ole.
Juu ei tässä nyt hirveästi pidä miettiä esim mitä singolla pitää ampua, voit tietysti selventää mikä ase tässä pelissä hämmentää?
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
450
En tarkkaan tiedä mistä tässä kyse mutta itseä on aina battlefieldeissä ärsyttänyt tuo että aina pitää opetella mikä tehoaa mihinkin kun varsinaista logiikkaa ei ole.
Jos lukee aseen kuvauksen tai monessa tapauksessa aseen nimen, ei tarvitse juuri arvailla.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
.. tä?
AA toimii lentäviin vehkeisiin, AT pääsääntöisesti kaikkiin ajoneuvoihin riippumatta väliaineesta kunhan käyttäjä vaan osuu, ja loput sitten jalkaväkeen. Ei tämä nyt mitään kivi-paperi-sakset-lisko-spockia ole..
Näin tämä menee, mutta ei tuossa silti logiikkaa ole, ettei metrin päästä raketti tee mitään vahinkoa tankkiin, jos se kuitenkin tiputtaa lentokoneen lähes yhdestä.

Toisaalta saat itse olla rakennuksen takana, kallion takana ja tankki saa sut silti tapettua ilman ongelmia. :D
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Näin tämä menee, mutta ei tuossa silti logiikkaa ole, ettei metrin päästä raketti tee mitään vahinkoa tankkiin, jos se kuitenkin tiputtaa lentokoneen lähes yhdestä.
Siis mitä ihmettä? Tuollaisen 20mm raketin panssarinläpäisykyky on aivan olematon. Lentokoneeseen ampuu oikeasti reikiä vaikka pistoolilla, joten kummoisempaa läpäisykykyä ei tarvitse myöskään ilmatorjunta-aseilta.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Siis mitä ihmettä? Tuollaisen 20mm raketin panssarinläpäisykyky on aivan olematon. Lentokoneeseen ampuu oikeasti reikiä vaikka pistoolilla, joten kummoisempaa läpäisykykyä ei tarvitse myöskään ilmatorjunta-aseilta.
Voin melkein väittää, että esim telat ottaa damagea oikeassa elämässä jos 20m päästä tuollaisen ammut.
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Voin melkein väittää, että esim telat ottaa damagea oikeassa elämässä jos 20m päästä tuollaisen ammut.
Ai nyt puhutaankin telaketjuista? Rohkenen epäillä tuotakin. Samaa kaliiperia olevien panssarintorjuntakiväärien ammusten lähtönopeus on 3x tuohon fliegerfaustiin verrattuna ja niilläkin täytyisi jo osua onnekkaasti.
Pelin logiikka on edelleen aivan oikein.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
450
Lisäksi tasapainon säilyttämiseksi on vain järkevää, ettei se tee vahinkoa muihin, kuin lentokoneisiin, mitä vastaan sitten pitääkin olla tehokas. Nyt joutuu tekemään valinnan haluaako härpättimen millä ampua lentokoneita vai enemmän maalla kulkijoita.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Lisäksi tasapainon säilyttämiseksi on vain järkevää, ettei se tee vahinkoa muihin, kuin lentokoneisiin, mitä vastaan sitten pitääkin olla tehokas. Nyt joutuu tekemään valinnan haluaako härpättimen millä ampua lentokoneita vai enemmän maalla kulkijoita.
Tästä ei ollutkaan kyse. Eikä siitä, etteikö olisi täysin selvää mikä tekee minnekin vahinkoa. Ne on kerrottu kyllä. Nutta kyllä bäfässäkin on monen asian suhteen tehty ihan puhtaasti pelillisiä juttuja, jotkut aivan älyttömiä. Kuten esimerkiksi tuo miten tankit ampuu talojen läpi ilman että talot hajoaa, tai että talossa kukaan ottaa damagea, mutta talon takana jengiä kuolee. Tai kun olet kallion/kummun takana, niin sieltä se porautuu läpi ja tappaa, vaikka ei ole mitään näköyhteyttä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Kaikkihan varmasti tietävät legendaarisen "kasikasin"... Ilmatorjuntatykki, jolla mossauteltiin sitten aika onnistuneesti liittouneiden tankkeja.
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
Jos nyt muistetaan 88 vs fliegerfaust tankkeja vastaan onkin sitten kohtalaisen turha keskustelu...

Itseäni ei niin häiritse että tuo fliegerfaust ei tee tankkeihin mitään, kiva että on selvä tollanen anti-air vekotin, kun tuntuu ettei ne itse AA tykit riitä noille lentsikoille (ehtii lentsikat yleensä karkuun ennenkun menee rikki).

Enemmän kylläkin on häirinny noissa Japani mapeissa nuo tankit. Kun tuolla nykysellä singolla tekee sen max 20 damagea tollaseen tankkiin, ja kun ne tankit istuu vielä mäpin reunalla breakthroughssa niin eipä niille mitään yksin mahda. Ainoa keino kun yksin tai kaksin on saada noita panssareita rikki on heitellä miinat kylkeen, jysäyttää ne antitank naatilla ja singolla vielä hyvällä lykyllä perään... Omasta mielestä kaipaisi joko tuo sinko buffia tai tankit nerffiä, vähän sellane fiilis kun bf1 oli, ettei noille oikeen mahda mitään jos on yhtään osaavampi kuski/kämpperi.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Jos nyt muistetaan 88 vs fliegerfaust tankkeja vastaan onkin sitten kohtalaisen turha keskustelu...

Itseäni ei niin häiritse että tuo fliegerfaust ei tee tankkeihin mitään, kiva että on selvä tollanen anti-air vekotin, kun tuntuu ettei ne itse AA tykit riitä noille lentsikoille (ehtii lentsikat yleensä karkuun ennenkun menee rikki).

Enemmän kylläkin on häirinny noissa Japani mapeissa nuo tankit. Kun tuolla nykysellä singolla tekee sen max 20 damagea tollaseen tankkiin, ja kun ne tankit istuu vielä mäpin reunalla breakthroughssa niin eipä niille mitään yksin mahda. Ainoa keino kun yksin tai kaksin on saada noita panssareita rikki on heitellä miinat kylkeen, jysäyttää ne antitank naatilla ja singolla vielä hyvällä lykyllä perään... Omasta mielestä kaipaisi joko tuo sinko buffia tai tankit nerffiä, vähän sellane fiilis kun bf1 oli, ettei noille oikeen mahda mitään jos on yhtään osaavampi kuski/kämpperi.
Juu ymmärrän kyllä miten päin tuo menee. Vissiin kuitenkin Bäfässä jos ase tuhoaa tankin niin se tuhoaa kyllä lentokoneenkin, jos vaan osuu. En ainakaan muista olisiko jotain poikkeuksia tuohon.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
85
ei taida 3 panzerfaustia riittää tuhoamaan mitään tankkia vaikka mihin ampuisi? yrittänyt vaikka mihin, dmg eroaa osumakohdista toki mutta ei tuhoudu. oisha se kiva että yksin sais sen tuhottua. pitäs vaan tarkasti osua perseeseen kriittiseen kohtaan. moottoriakaan ei saa kokonaan disabloitua niin että siitä tulis istuva ankka? sitten miinoilla tai dynyllä kimppuun.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
204
ei taida 3 panzerfaustia riittää tuhoamaan mitään tankkia vaikka mihin ampuisi? yrittänyt vaikka mihin, dmg eroaa osumakohdista toki mutta ei tuhoudu. oisha se kiva että yksin sais sen tuhottua. pitäs vaan tarkasti osua perseeseen kriittiseen kohtaan. moottoriakaan ei saa kokonaan disabloitua niin että siitä tulis istuva ankka? sitten miinoilla tai dynyllä kimppuun.

Itse tehnyt niin jos takaa pääsen yllättämään tankin että heitän miinat siihen taakse ja singolla perään niin saa kertalaakilla tankin tuhottua.
 
  • Tykkää
Reactions: jkm

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Itse tehnyt niin jos takaa pääsen yllättämään tankin että heitän miinat siihen taakse ja singolla perään niin saa kertalaakilla tankin tuhottua.
Juu tai dynat+singot.

Tosin aivan typerää, että vakio panosmäärä ei riitä yhteen tankkiin. Pakko olla haettuna täydennys.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
85
Itse tehnyt niin jos takaa pääsen yllättämään tankin että heitän miinat siihen taakse ja singolla perään niin saa kertalaakilla tankin tuhottua.
joo tää toki onnistuu joskus, usein ne vaan huomaa sen kun olet lähellä, kenties pelaavat 3rd näkymässä.

pitäs varmaan opetella käyttämään dynyä avaisi mahdollisuuksia. faust ja miinat combolla menty.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Suurin ongelma tuossa nimenomaan on se, että siellä tankin takana tuppaa olemaan aina joku hemmo hitsailemassa. Ehkä mieluummin tuohon korjaamiseen nopeuteen jotain nerffiä kuin tankkien kestävyyteen. Toki singossakin voisi olla hieman suurempi damage. Tankki vs tankki on aika läppä varsinkin jos molempia korjataan samaan aikaan.

Yksi mikä myös tuli mieleen niin voisihan tuota muokata niin, että se mihin kohtaan on tullut osumaa vaatisi sitä hitsaamista, eikä niin että vaikka keulaan osuu nii hitsari pystyy siellä tankin takana piilotella :geek:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
85
nyt on muuten tullut conquestikin pelattavaksi vain näillä uusilla mapeilla! hienoa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 447
Viestejä
4 199 807
Jäsenet
70 908
Uusin jäsen
Biurpo

Hinta.fi

Ylös Bottom