Jaahas. Mitähän sitten... Siegeä?
Cod tulossa ( itteä kiinnostaa vaan ground wars ), HLL pelattava vaikkei o valmis, WW3 on hyvä mutta keskeneräinen ja pelaajista pulaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuota kannata randomien kanssa pelata. Ainakin kolme suomalaista discord kanavaa löytyy missä on järkeviä tiimikavereita tarjolla.Kyllä se niin on, että nyt tuli mitta täyteen! Olen pelaillut viimeisten kuukausien aikana 100% tuota firestormiä, mutta kyllä nyt lähti tuo paska poistoon. En saatana tiedä tekeekö dice jotain kokeita aivokuolleiden koomapotilaiden kanssa mutta ei jumala*ta voi olla näin, että matseista 99.8% on sellaisia että oma tiimi joutaisi saippuatehtaalle raaka-aineeksi. En kyllä jumalauta suosittele kenellekään tätä roskaa. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen battlefield minkä omilla euroillani ostan. Codeistakin on ollut enemmän viihdettä vaikka nekin ovat sellaista ripulia että oksat pois, mutta tämä veti kyllä pohjat.
Ihan oikeasti kyllä se jostain kertoo, kun arkisinkin duunin jälkeen yrittää pelailla ja kaikesta tähän peliin liittyvästä jää puhdas paskan maku suuhun. Keskittykää vain dicen koodarit siihen grafiikkaan kun itse peli on niin käsittämätöntä ripulia että ei saatana enää akuisten oikeasti pysty.
Tässä lauseessa ei ole mitään järkeä. Jos voittajat siirrettäisiin häviäjien puolelle ja häviäjät voittajien puolelle, niin olisiko tiimit siinä tapauksessa muuttuneet mihinkään? Ja ei, en ole eri mieltä balansoinnin toimimattomuudesta, mutta eihän tuo nyt ihan väärältä logiikalla kuulosta.edit: balance kyllä toimii näköjään vaan siihen suuntaan, että jos on voittajien puolella ni balansoi häviäjien puolelle, mutta jos on häviäjien puolella, ni on sitten vaikka 6 tuntia putkeen häviäjien puolella jos on sillä servulla. Käsittämätöntä.
Tässä lauseessa ei ole mitään järkeä. Jos voittajat siirrettäisiin häviäjien puolelle ja häviäjät voittajien puolelle, niin olisiko tiimit siinä tapauksessa muuttuneet mihinkään? Ja ei, en ole eri mieltä balansoinnin toimimattomuudesta, mutta eihän tuo nyt ihan väärältä logiikalla kuulosta.
Onko vieläkään tietoa onko tulossa Custom servereitä? Joudun hakkaamaan vain BF4:sta, josta sentään löytyy kunnollisia servereitä vielä.
Ajastinpa huvikseni: ~26sec kesti latautuminen pelin menuun, kun klikkasin pelin käyntiin originista. Asennettuna NVME ssd:llä, 2700X prossu.Mä oon jo pitkin syksyä ihmetellyt pitkiä latausaikoja jo alkaen työpöydältä kun käynnistää pelin niin varmaan pari minuuttia ruutu mustana, ainoastaan Bf latauskuvake pyörii oikeassa ylänurkassa. Samoin matsien alkaminen tuntuu kestävän huomattavasti pidempään kuin ennen. Onko muilla sama tilanne?
Mä oon jo pitkin syksyä ihmetellyt pitkiä latausaikoja jo alkaen työpöydältä kun käynnistää pelin niin varmaan pari minuuttia ruutu mustana, ainoastaan Bf latauskuvake pyörii oikeassa ylänurkassa. Samoin matsien alkaminen tuntuu kestävän huomattavasti pidempään kuin ennen. Onko muilla sama tilanne?
Ootko kokeillut originista repairia? Eli oikeeta clickiä pelin kuvakkeen päällä ja repair.
Voisiko dx12 aiheuttaa tuollaista? Itse kun napsautin kyseisen asetuksen päälle taannoin niin oli kyllä käynnistymisen kanssa ihmeellisiä ongelmia. Tai sitten tee kuten itse tein ja poista tuo koko pa*ka peli. Elämästä tulee kertalaakista huolettomampaa.
No joo selvisi tämäkin, mulla oli asetuksissa tuo Dx12 päällä ja muutin sen nyt Dx11 niin latausajat on ns. normaalit. Aiempi näytönohjain oli Vega 56 ja viikko sitten vaihtui kortti RX5700 XT:hen. Vegalla tuo Dx12 on toiminut alusta asti ihan ok.
Ei tuota kannata randomien kanssa pelata. Ainakin kolme suomalaista discord kanavaa löytyy missä on järkeviä tiimikavereita tarjolla.
E: PC:llä siis
Techfin https://discord.gg/zspGAy tai Battlefield V k18 https://discord.gg/6FezgB. Kolmantena vaihtoehtona UBC johon en itse kuulu.Voiko liittyä?
Toi rush... Pelaajia lähtee pois ja sit kukaan ei joinaa peliin ja peliä joutuu vääntää 8vs16. Onko se ihan normaalia, ettei euroopasta löydy yhtään pelaajaa joinaamaan siihen servuun vai meneekö ne servut jotenkin lukkoon, ettei sinne voi joinata kesken pelin?
Pelistä. Ollut julkaisusta asti noin vaikka olisi mikä nasan tietokone.Mistähän johtuu järkyttävä lagiminen roundin alussa? Eli kun kartasta siirtyy itse peliin, niin tökkii kuin diaesitys ja aluksi FPS on jossain 40 tuntumassa nykimisien kera, kunnes hiljalleen nousee normaaliin 120 paikkeille. Jos spawnaa suoraan rähinän keskelle, niin varma kuolema. Viime päivityksissä tullut tuo ongelma ja aiemmin DX12 toimi paremmin, mutta nyt DX11 auttoi tuohon ongelmaan hieman. Peli on asennettu NVME SSD:lle, eli siitä ei ainakaan pitäisi olla kiinni.
Aikanaan täysin eri kokoonpanolla oli myös BF1:ssa vähän samaa ongelmaa
Itsellä i7-6700k ja pyörii kokoajan siellä +70 prossaa. Ei kauheen optimoitu prossulleIlmaisena viikonloppuna tuli testattua tämä ja huomio kiinnittyi tehontarpeisiin. 1440p resolla FPS:st pyöri siinä 60-80fps tuntumassa Ultra asetuksilla. Näyttiksenä MSI GTX 1080 Gaming X. Prossuna i7-4790K, joka oli koko ajan 100% pelatessa. Kokeilin kaikki twiikit DX12, future frame jne, mutta en saanut tuota prossun kuormitusta laskemaan. Selkeä pullonkaula siis?
Onko vieläkään tietoa onko tulossa Custom servereitä? Joudun hakkaamaan vain BF4:sta, josta sentään löytyy kunnollisia servereitä vielä.
Täällä ainakin kaikki asetukset on pysyny samana.Jaahas onkos muilla ongelmaa että bfv nollaa kaikki asetukset ja nyt vaikka kaikki pitäis olla samat niin FPS on 50fps pienempi kuin ennen?
Edit. Tänä aamuna oli nollaantunut
Edit2. Ennen oli cpu ja gpu käyttö 80-100% nyt pyörii siinä 50-60 huitteilla
7700k@5.1ghz ja 1080ti...
Mulla alko peli ihan kuin ois asentanut just alkudemot ja kaikkiTäällä ainakin kaikki asetukset on pysyny samana.
Windowsin protected folder asetukset tekee tota. Ota pois päältäMulla alko peli ihan kuin ois asentanut just alkudemot ja kaikki
Okei. Jännä että ei ole koskaan aikasemmin tuota tehny.Windowsin protected folder asetukset tekee tota. Ota pois päältä
MUOKS
Siis controlled folder:
Enable or Disable Controlled Folder Access in Windows 10
Wake Island kukoistaa lopussa, aih että. Ehkä eniten pelaamani mappi Bäfän historiassa, en malta odottaa tota BFV versiota siitä pääsee testaan.jaahas, battelfield teki sitten comebacking kuin bf4 konsanaan. kiva.
Nyt oli niin hyvä suoritus että jos tuo 2 minuutin kohdalla näkyvä miekkascene on toistettavissa oikeasti muutenkin kuin että miekka toimii puukon tyyliin niin peli lähtee taas lataukseen.
All You Need to Know About Chapter 5: War in the Pacific
Tuolta tarkempaa tietoa Chapter 5 / Pacific sisällöstä. Hyvältä vaikuttaa ja nyt traileri näytti jopa kunnolliselta ja uskottavalta WW2 peliltä. Olisipa ollut heti alusta tuohon tyyliin trailerit ja sisältö.
Ainakin tuolla on katana on battle pickupina, että siinä mielessä voisi olettaa sen olevan aika tehokas ja eroavan puukoista.
Toivotaan näin. Pohjaa löytyy jo valmiiksi Star Wars Battlefronteista, jotain vastaavaa ois todella siistiä nähä. Koska muutenhan tuo on aivan turhake kun sut keretään ampumaan ennenkun pääset edes lähelle. (Olettaen että vihollinen osaa vähääkään pelata peliä)Ainakin tuolla on katana on battle pickupina, että siinä mielessä voisi olettaa sen olevan aika tehokas ja eroavan puukoista.
Ah, loistava peli.Tais olla viimeksi allekirjottaneella Medal of honor Rising sun vuonna 2004
Kokeile future frame rendering on/off. Dx11 mulla on se päällä.Jaahas onkos muilla ongelmaa että bfv nollaa kaikki asetukset ja nyt vaikka kaikki pitäis olla samat niin FPS on 50fps pienempi kuin ennen?
Edit. Tänä aamuna oli nollaantunut
Edit2. Ennen oli cpu ja gpu käyttö 80-100% nyt pyörii siinä 50-60 huitteilla
7700k@5.1ghz ja 1080ti...