Battlefield V

Image1.jpg


Näin tänään :think:

Summary, Scoreboard ja Statistics -välilehdillä matsin jälkeen.
 
Image1.jpg


Näin tänään :think:

Summary, Scoreboard ja Statistics -välilehdillä matsin jälkeen.
Tuota iski mulla ja kavereilla eilen aika monta kertaa. Tiiä sitten ku EA serverit ovat viime pari päivää olleet vähä heikkoina.

@jon1h jep tuo on rasittavaa ku heittää ihan yhtäkkiä pihalle. Tuo EA tukikin oli noist unlockeist vähä kuutamolla. Avasivat sille jonkin saavutuksen, vaikkei viel edes sitä asetta ollu. Toisella kerralla saivat aselukitukset kuntoon.

Sitä en myöskään ymmärrä, miksei ajoneuvojen kokoonpanoja voi matsin aikana muuttaa. Kaikissa edellisissä BF:ssä pystyi, joita muistan.

Medicin kivääri on ihan jees. Se kranaatinheitin vois tehdä enemmä läpsyä, nyt tuntuu nerffatulta, ettei oo liian tehokas. Mut mukavasti tehoa on kiväärissä, tosin ei tapa pääosumasta kovinkaan kaukaa, vaan herkästi jää 10-20 pinnaa vihulle.
 
@jon1hSitä en myöskään ymmärrä, miksei ajoneuvojen kokoonpanoja voi matsin aikana muuttaa. Kaikissa edellisissä BF:ssä pystyi, joita muistan.
Kyllä mun muistaakseni pystyy, ainakin on pystynyt? Kun panssarivaunu/lentokone on valittuna niin menee "customize" vasemmasta reunasta. :think:[/QUOTE]
Ai sieltä? Itse olen etsinyt sieltä missä hahmot yms. Herää vai kysymys, miksi tuokin on pitänyt ripotella jonneki...
 
Tuota iski mulla ja kavereilla eilen aika monta kertaa. Tiiä sitten ku EA serverit ovat viime pari päivää olleet vähä heikkoina.

Samaan syssyyn pitää itkeä kuinka (jälleen kerran) eräs Assignmentti on hajonnut pätsien seurauksena.

Olen aika pitkään metsästänyt tota Melee -tehtävää (tapa 30 vihua objectialueen sisällä). Sain siitä about 1/3 -osan tehtyä, sitten joskus 2 vai 3vk takaperin tuli jokin pätsi ja sen jälkeen vaikka olen kuinka mättänyt vihuja palokirveellä objectien sisällä niin eipä vaikuta mihinkään.

:tdown:
 
Täytyy kyllä sanoa että BF5 on käsittämättömän raivostuttava peli. Aseet eivät aukea, assignmentit eivät aukea tai resetoituvat, aivan jumalatonta stutterointia pelin sisällä / huonosti optimoitu peli, orastava aimbot-ongelma, osa ominaisuuksista loistavat poissaolollaan (autobalance, teamswitching, reporting*) tai ovat muuten vain heikosti toteutettuja (sliding, bipods, maasto jonka päällä hahmo vain liukuu loputtomattomiin, limbotila, bayonet charge), servereiden kaatuminen / katoaminen, ja varmasti tuhat ja yksi muuta asiaa joita en nyt muista listata tähän. Erittäin, erittäin säälittävä esitys EA:lta ja DICE:ltä. Hommahan ei edes haittaisi, jos peruspeli ei olisi hyväntuntuinen pelata silloin kun se toimii oikein. Niin paljon potentiaalia... Onneksi sai halvalla.
 
Täytyy kyllä sanoa että BF5 on käsittämättömän raivostuttava peli. Aseet eivät aukea, assignmentit eivät aukea tai resetoituvat, aivan jumalatonta stutterointia pelin sisällä / huonosti optimoitu peli, orastava aimbot-ongelma, osa ominaisuuksista loistavat poissaolollaan (autobalance, teamswitching, reporting*) tai ovat muuten vain heikosti toteutettuja (sliding, bipods, maasto jonka päällä hahmo vain liukuu loputtomattomiin, limbotila, bayonet charge), servereiden kaatuminen / katoaminen, ja varmasti tuhat ja yksi muuta asiaa joita en nyt muista listata tähän. Erittäin, erittäin säälittävä esitys EA:lta ja DICE:ltä. Hommahan ei edes haittaisi, jos peruspeli ei olisi hyväntuntuinen pelata silloin kun se toimii oikein. Niin paljon potentiaalia... Onneksi sai halvalla.

Jännä juttu, että listasit itselleni aivan tuntemattomia ongelmia. Peliä on tullut pelattua julkaisusta asti ja maistuu edelleen. Toki olisi toiveita uuden sisällön suhteen, mutta sen kanssa voi elää.
 
Onko muilla ilmennyt ongelmia voice- ja textchatin kanssa firestormissa? Voicechatti ei ole muistaakseni koskaan toiminut ja tekstichätti toimii randomisti. Eli silloin kun textchat ei toimi, en saa viestejä menemään läpi, enkä näe muiden viestejä. Mutta sitten kun homma pelaa niin viestit kulkee molempiin suuntiin. Olen ulkomaisilta foorumeilta lukenut, että joillain on samankaltaisia ongelmia, mutta mitään järkevää syytä ei ole löytynyt.
 
Jännä juttu, että listasit itselleni aivan tuntemattomia ongelmia. Peliä on tullut pelattua julkaisusta asti ja maistuu edelleen. Toki olisi toiveita uuden sisällön suhteen, mutta sen kanssa voi elää.
Ehkä noitten varusteiden satunnainen avautumattomuus on se raastavin ongelma. Toki sitten, kun kaikki on auki, ei paljoa haittaa ole, mutta aloittelevalle pelaajalle tuo on kertakaikkisen ärsyttävää. Voihan olla, että alussa tuo on toiminut oikein ja nyt jokin päivitys on sen hajottanut.

Yksi uusi bugi jonka kohtasin, on sellainen, että kaaduttua ja jonkun minut elvytettyä ruutuun jää punaiset vihujen ääriviivat ja vihreät omien hahmot jumiin x ajaksi. Joskus ne poistuvat seuraavassa syntymässä tai sitten kun jälleen kaatuu maahan.
 
Ei muuta valitettavaa nyt näin äkkiseltään kuin että on tuo pelistä poistuminen kyllä hidasta ja kaverisquadilla ku quittaa niin aina lentää partystä pihalle, vois tuonkin ehkä muuttaa.
Sitten se että muut ei näe mihin pelimuotoon haetaan. ja pelin jälkeen ei aina statsit sun muut näy vaan antaa jonkun vitun pitkän numerosarjan virheeks.
 
miten muilla muuten 1440p rtx2070 fps:t ?
itellä kuvan mukaiset asetukset, ei kannata välittää noista merkinnöistä, on ultra ja hboa päällä (dx12 koska dx11 tippuu fps 30%) ja välillä on 140+ ja yleensä siinä 100-110 kieppeillä pörrää. Varmaan cpukin hakkaa vastaan kun on vain 4.3Ghz i74770k

bfvsettings.jpg
 
Ei muuta valitettavaa nyt näin äkkiseltään kuin että on tuo pelistä poistuminen kyllä hidasta ja kaverisquadilla ku quittaa niin aina lentää partystä pihalle, vois tuonkin ehkä muuttaa.
Sitten se että muut ei näe mihin pelimuotoon haetaan. ja pelin jälkeen ei aina statsit sun muut näy vaan antaa jonkun vitun pitkän numerosarjan virheeks.
Käytätte sitä quit with squad toimintoa? Itsellä ei ole vastaavaa kokemusta.
 
miten muilla muuten 1440p rtx2070 fps:t ?
itellä kuvan mukaiset asetukset, ei kannata välittää noista merkinnöistä, on ultra ja hboa päällä (dx12 koska dx11 tippuu fps 30%) ja välillä on 140+ ja yleensä siinä 100-110 kieppeillä pörrää. Varmaan cpukin hakkaa vastaan kun on vain 4.3Ghz i74770k

bfvsettings.jpg

Ryzen 7 2700X + kevyesti kellotettu RTX 2060 FE ja vähän mediummat asetukset eikä mitään ultralla, 120-140 fps kieppeillä pyörii keskimäärin DX12 päällä.
 
kehtais kokeilla 1080p mutta kun mun näyttiksessä ei ole dvi:tä ja tuo benqun xl2411t ei tue 144hz muuten. Ja mikään reson lasku 1440p näytöllä ei tule kysymykseenkään, niin karseeta puuroa imo sen jälkeen.
Noh onneks freesync toimii
 
Miten porukalla toimii combined arms? Itellä heittää joka kerta pihalle ku yrittää joinata frendin kanssa. Ainoastaan party leader pääsee peliin.
 
Jännä juttu, että listasit itselleni aivan tuntemattomia ongelmia. Peliä on tullut pelattua julkaisusta asti ja maistuu edelleen. Toki olisi toiveita uuden sisällön suhteen, mutta sen kanssa voi elää.
Siis löytyykö sinun pelistä autobalanssit, mahdollisuus vaihtaa tiimiä yms.? Ja eikö sinun slidaus-hommaan tule kankeita cooldowneja jos käyt kyykyssä kesken juoksun? Bipoditkin tarraa hyvin jokapaikkaan, eikä lähde pois keskenkaiken? Bugeista voi olla montaa eri mieltä (vaikka onkin hyvin kummallista, ettet ole itse näihin törmännyt, kun kaikki kaverini ovat joutuneet kärsimään näistä. Viisi eri henkilöä), mutta näiden ominaisuuksien pitäisi olla samanlaisia kaikilla pelaajilla.

Edit: Ja näppärästi taisi servut kaatua. Matchmaking failed ja error 0 heittää.
 
Viimeksi muokattu:
Balansoinnin olemattomuus aiheuttaa kyllä välillä harmaita hiuksia, usein saa pelata viitisenkin matsia putkeen eri servuilla jotka on täysiä läpijuoksuja suuntaan tai toiseen ennenkuin tulee tasainen ns. hyvä matsi.
 
Balansoinnin olemattomuus aiheuttaa kyllä välillä harmaita hiuksia, usein saa pelata viitisenkin matsia putkeen eri servuilla jotka on täysiä läpijuoksuja suuntaan tai toiseen ennenkuin tulee tasainen ns. hyvä matsi.

Ja sen kerran ku löytyy tasainen matsi, niin kukaan kaveri ei pääse liittymään peliin. Parhaimmillaan Frontlinessa on ollut tasaista vääntöä ja joku Hamada/Twisted Steel saattanut kestää jopa yli 1.5h.
Toki sieltä aina joku joskus lähtee, mutta kyllä parhaimmillaan 20min on kaverit odotellut paikkaa.
 
EA:lla servut taas alhaalla, kun koko originiin ei pääse?
Jeps, aluksi heitti pelistä pihalle ja sitten sanoi Origin, että "siirryit offline-tilaan". Koko viikonlopunhan noita ongelmia on ollut, kuten @omenanraato kirjoitti.

Olikohan BF BC2 vai mikä, kun oli epätasaisessa tilanteessa automaattinen "team scramble", tai sitten custom-servun ominaisuus.
 
Ehkä noitten varusteiden satunnainen avautumattomuus on se raastavin ongelma. Toki sitten, kun kaikki on auki, ei paljoa haittaa ole, mutta aloittelevalle pelaajalle tuo on kertakaikkisen ärsyttävää. Voihan olla, että alussa tuo on toiminut oikein ja nyt jokin päivitys on sen hajottanut.

Yksi uusi bugi jonka kohtasin, on sellainen, että kaaduttua ja jonkun minut elvytettyä ruutuun jää punaiset vihujen ääriviivat ja vihreät omien hahmot jumiin x ajaksi. Joskus ne poistuvat seuraavassa syntymässä tai sitten kun jälleen kaatuu maahan.

Joo tämä on aika hupaisi uusi bugi, kävi muutaman kerran itelle tässä pari päivää sitten. Muutoin peli on nyt taas toiminut oikein kivasti ja jopa jaksanut vähän pelailla. Kivaakin paikoitellen ollut jopa :D. Ainut mikä mättää pahemmin on kyllä balance, koska aika harvoin on tasasia vääntöjä vaan yleensä jompi kumpi vie ja toine vikisee ja tämä saattaa jatkua siihen saakka, että vaihtaa servua.
 
Siis löytyykö sinun pelistä autobalanssit, mahdollisuus vaihtaa tiimiä yms.? Ja eikö sinun slidaus-hommaan tule kankeita cooldowneja jos käyt kyykyssä kesken juoksun? Bipoditkin tarraa hyvin jokapaikkaan, eikä lähde pois keskenkaiken? Bugeista voi olla montaa eri mieltä (vaikka onkin hyvin kummallista, ettet ole itse näihin törmännyt, kun kaikki kaverini ovat joutuneet kärsimään näistä. Viisi eri henkilöä), mutta näiden ominaisuuksien pitäisi olla samanlaisia kaikilla pelaajilla.

Edit: Ja näppärästi taisi servut kaatua. Matchmaking failed ja error 0 heittää.
Tiimin vaihtamisella ei tee oikeastaan mitään. Tuo vain aiheuttaisi sen että porukka vaihtaa voittavaan tiimiin. Kukaan ei kumminkaan vaihda häviävään tiimiin, joka sitä apua tarvisi.

Slide ominaisuudessa on varmaan tarkoituksella tuo cooldown ettei sitä pysty jatkuvasti käyttää. BF1 alkuaikoina oli kohtuu huvittavaa kun jokaiseen lähitaistelu tilanteeseen mentiin liukumalla :D
 
Tiimin vaihtamisella ei tee oikeastaan mitään. Tuo vain aiheuttaisi sen että porukka vaihtaa voittavaan tiimiin. Kukaan ei kumminkaan vaihda häviävään tiimiin, joka sitä apua tarvisi.

Slide ominaisuudessa on varmaan tarkoituksella tuo cooldown ettei sitä pysty jatkuvasti käyttää. BF1 alkuaikoina oli kohtuu huvittavaa kun jokaiseen lähitaistelu tilanteeseen mentiin liukumalla :D
Tottakai tekee, kun yleensä se onnistuu vain tiimiin, jossa on vaihtohetkellä vähemmän pelaajia. Slidessä on cooldown ettei sitä voi spämmiä, mutta cooldown resetoituu jos yrität liukua cooldownin ollessa päällä tai jos et ole juossut tarpeeksi kauan, tehden siitä erittäin kömpelön tuntuisen.
 
Dice sanoi muistaakseni ennen julkaisua että tiimin vaihtaminen jätettiin tarkoituksella pois ettei porukka vaihda aina voittavaan tiimiin. Miinus puolena siinähän on tietysti se, että jos joku joskus haluaisi vaihtaa häviävään tiimiin ei se onnistu.
 
Dice sanoi muistaakseni ennen julkaisua että tiimin vaihtaminen jätettiin tarkoituksella pois ettei porukka vaihda aina voittavaan tiimiin. Miinus puolena siinähän on tietysti se, että jos joku joskus haluaisi vaihtaa häviävään tiimiin ei se onnistu.

Mutta ykkösessä oli silti balansointi mikä heitti yksittäisiä pelaajia toiselle puolen kesken matsin. Nyt voi mennä monta matsia läpijuoksuna.

Isompi ongelma tuossa on se, että välillä yrität liittyä kaverin peliin, niin peli heittää vastapuolelle..eikä mitään keinoa päästä samalle puolelle.
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Mutta ykkösessä oli silti balansointi mikä heitti yksittäisiä pelaajia toiselle puolen kesken matsin. Nyt voi mennä monta matsia läpijuoksuna.

Isompi ongelma tuossa on se, että välillä yrität liittyä kaverin peliin, niin peli heittää vastapuolelle..eikä mitään keinoa päästä samalle puolelle.

Dicen tapa korjata, korjaat yhden ongelman ja luot 4 lisää. :D
 
Mutta ykkösessä oli silti balansointi mikä heitti yksittäisiä pelaajia toiselle puolen kesken matsin.

Tossa ykkösessä toi toimi välillä niinkin hyvin, että jos squadilainen (sama platoon) oli joinannu myöhemmin peliin mitä pelattiin se saatto heittää sen sinne toiselle puolelle. Vaikka oltiin aiemmin samassa squadissa.
Jos kaikki joinas ryhmänä samaan peliin, ni sit se ei tehny niin, vaan jos tuli myöhemmin.

Se oli ainakin super ärsyttävää. :beye::lol:
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Tottakai tekee, kun yleensä se onnistuu vain tiimiin, jossa on vaihtohetkellä vähemmän pelaajia. Slidessä on cooldown ettei sitä voi spämmiä, mutta cooldown resetoituu jos yrität liukua cooldownin ollessa päällä tai jos et ole juossut tarpeeksi kauan, tehden siitä erittäin kömpelön tuntuisen.
Vaikka tiimissä on vähemmän pelaajia se ei välttämättä ole silti huonompi. Tämä johti BF1 pahimmillaan siihen että porukka odotti spawn valikossa että voittavasta tiimistä joku lähtee ja täten pääsevät vaihtamaan voittavaan tiimiin.

Slideä en ole tässä käyttänyt, niin tuo oli tosiaan aika mutuilua. Toimiiko koko liuku jos on kyykkyyn meno toglena?

Mutta ykkösessä oli silti balansointi mikä heitti yksittäisiä pelaajia toiselle puolen kesken matsin. Nyt voi mennä monta matsia läpijuoksuna.

Isompi ongelma tuossa on se, että välillä yrität liittyä kaverin peliin, niin peli heittää vastapuolelle..eikä mitään keinoa päästä samalle puolelle.
Mulla kyllä menee samaan tiimiin aina kavereiden kanssa. Voi toki johtua siitä että tehdään yleensä squadiin tilaa ennen liittymistä.
 
Mulla kyllä menee samaan tiimiin aina kavereiden kanssa. Voi toki johtua siitä että tehdään yleensä squadiin tilaa ennen liittymistä.
Toki silloin menee kun squadiin liityt.
Mutta mullakin on kaverilistalla kymmeniä tyyppejä joiden kanssa ei välttämättä käytetä mitään mikkiä tms ja nopeasti vain haluaisi liittyä samaan peliin jonkun kanssa. Ei yleensä onnistu.

Toisinaan taas kaverit saattaa heittää itsensä pelin jonoon jo ennen kuin ehdin esimerkiksi heittämään porukkaa ulos squadista. Järjestäen tälläisessä menee vastapuolelle pelaaja.

Ja toki ongelma on myös silloin, jos pelaajia on yli squadin määrän, jolloin joutuu kikkailemaan kahden squadin kanssa.

Tuo on lähtökohtaisesti jo typerää, jos laitat pelistä liittymispyynnön samaan peliin kaverilsitan tyypin kanssa. Minkä logiikan mukaan se menee ikinä vastapuolelle?
 
Spawnasin panzerstormissa E:n yläpuolella olevaan spawnialueelle ja samantien kuolin koska "killed in action". Mikä mut tappo? Kill feedissä ei näkyny mitää.

Ei keksi mitään syytä mihin kuolin.

edit: ekan kerran ikinä koko bf5 historian aikana nään, että joku muu chatissa kiinnittaa huomiota siihen, että joukkue istuu yhtenä kasana yhdellä alueella. :D Jotkut sentään osaa kattoo sitä karttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Olipas hieno toi kuolema bugi. Mä en ymmärrä miten DICE saa jotenkin rikottua aina jotain kun tulee päivitys. Betassa ja alkuun ei ollut mitään ongelmia o_O
 
Toki silloin menee kun squadiin liityt.
Mutta mullakin on kaverilistalla kymmeniä tyyppejä joiden kanssa ei välttämättä käytetä mitään mikkiä tms ja nopeasti vain haluaisi liittyä samaan peliin jonkun kanssa. Ei yleensä onnistu.

Toisinaan taas kaverit saattaa heittää itsensä pelin jonoon jo ennen kuin ehdin esimerkiksi heittämään porukkaa ulos squadista. Järjestäen tälläisessä menee vastapuolelle pelaaja.

Ja toki ongelma on myös silloin, jos pelaajia on yli squadin määrän, jolloin joutuu kikkailemaan kahden squadin kanssa.

Tuo on lähtökohtaisesti jo typerää, jos laitat pelistä liittymispyynnön samaan peliin kaverilsitan tyypin kanssa. Minkä logiikan mukaan se menee ikinä vastapuolelle?
Korjaisivat tuon niin tiimin vaihtamista ei tarvitse ollenkaan.

Tuli 100% huijari vastaan.

Attila59560's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker

Aimbot ja se, että kaikki vihut näkyy kartassa.
Ei tarvinu ku pari game reporttia kahtoa, niin näki että jätkällä 100% headshot tarkkuus :D
 
Huikeita nämä "päivitykset" ovat olleet tämän pelin parissa kyllä. PS4:lla pelailen ja nyt tämän viimeisen päivityksen kanssa tullut vastaan ainakin kaksi toistuvaa tai ajoittaista bugia. Pakwagenilla jokaisen tapon jälkeen peli nykäisee, oli sitten tykkimiehenä tai konekiväärissä. Toisena tullut ajoittain vastaan bleeding out -bugi; ukko jää makaamaan maahan ja ainoa vaihtoehto on tiimikaverin revive tai serveriltä uloslähteminen. Kerran jäänyt myös myös spawn-laskuri jumiin ja myös silloin ainoa vaihtoehto serveriltä ulostautuminen. En tiedä onko näihin serveriongelmiin liittyviä bugeja vai jotain muuta.

Ennen tätä päivitystä itseasiassa sai pelata melko huolettomia tunteja. Itse pelimekaniikkahan oli jo melko hyvässä kunnossa ja tottumisenkin kannaltakin olisi mieluisaa, että annettaisiin pelattavuuden stabiloitua. Senkin ajan voisi tällä hetkellä panostaa lisäsisältöön; uusien karttojen ja pelin sisällön tuottamiseen, koska niitä nyt pelaajat konsensuksen mukaan eniten toivovat. Tietenkin selvät bugit ja epäloogisuudet tulee päivittää pois, mutta toimivaa ei kannata nyt lähteä muuttamaan.

Tokihan sieltä on tulossa kesän aikana ainakin kaksi mappia (Mercury ja Kreeta), ja syksyllä tyynenmeren section Amerikka-Japani. Puolivuotta näitä lähes samoja karttoja hakanneena olisi enemmänkin ollut jo tähän asti ollut toiveissa.

Redditin dataminingin perusteella mielenkiintoista kalustoa uuden sectionin myötä on tulossa ja yksityiskohtana myös panssarivaunujen kustomointi voi tulla (viimein) mahdolliseksi. Datamainingin perusteella ei nyt tietenkään voi varmuudella sanoa mitä sieltä lopulta tulee, mutta paljon sisältöä dataminingiin perustuen on tulossa.

Bäfänä BFV toimii Battlefield 1942:en ja Forgotten Hopen jälkeen mitä WW2 fps-peleihin tulee. Eihän nämä koskaan ole sotasimulaattoreita yrittäneet olla eikä tarvitsekaan, jos päästään kokonaisuutena ehjään Bäfään riittävällä sisällöllä. Esimerkiksi Hell Let Loose ja vastaavat PC-puolen pelit ovat ehkä lähempänä "aidompaa" tunnelmaa ja niiden pelaajille löytyy oma kuntansa.
 
Community Broadcast: The Evolution of RSP : BattlefieldV
  • RSP is now rebranded as Private Games
  • It’s coming after this Summer
  • It will be available for all Battlefield V players
  • We plan to offer the base level of Private Games tools for FREE
Core Functionality

  • Create private game from main menu

  • Set custom name for the server

  • Set description for the server

  • Password protect the server

  • Control what maps are used within the map rotation
  • Control what game modes are available

  • Control the number of players needed to break pre-round

  • Kick players from the current game

  • Control what classes are available

  • Control what weapons are allowed

  • Control if vehicles are allowed

  • Control if the kill cam will be displayed

  • Turn friendly fire on or off

  • Turn regenerative health on or off

  • Change soldier tags as visible or not

  • Enable or disable third-person camera view

  • Enable squad leader spawn only

  • Enable or disable aim assist auto rotation

  • Enable or disable aim assist cooldown

  • Control bullet damage scaling

  • Control game mode ticket scaling

  • Control soldier and vehicle respawn timers

  • Turn the mini map on or off

  • Enable or disable the compass
Organization Options

  • Apply a pre-set config to a private game
    • Vanilla, Infantry only, DICE-authored etc.
  • Save your server settings as a custom preset so you can reapply at will

  • Have your name highlighted in chat if you’re the owner of the server

  • Administrate and manage server settings in the main menu or via our Private Games web portal

  • Have the description of your Private Game presented on the loading screen

  • Manually switch specific players between teams

  • Report private games in the advanced search screen


Tämä kun olisi ollut alusta lähtien, varsinkin boldatut kohdat kuulostaa hyvältä.
En kyllä uskonut että aikovat tämän lisätä. Olisi vaan pitänyt olla julkaisusta asti.
Suunnitteilla olevan sisällön määrä on kyllä miellyttävä yllätys. Redditistä löytyi aika kattava lista mitä pelin tiedostoista löytyy.

BFV: All Datamined Information (From US & Japan to New Gamemodes, 5/4/2019) : BattlefieldV
 
Vahvasti uskon että tossa tyynenmeren-japani- amerikka sisällössä tulee peliin ns. ”Yökenttiä” identtisiä ku bf 1:n prise de tahure.
Sotahistoriaa lukeneena jenkit nimenomaan mursi ratkaisevasti japanilaisten vasta rinnan öisin.

Toiveikkailla mielillä täälä ootetaan tulevaa pelin osalta, kyllä tästä vielä saadaan paras bäfä sitte 4:n
 
Toiveikkailla mielillä täälä ootetaan tulevaa pelin osalta, kyllä tästä vielä saadaan paras bäfä sitte 4:n

Eikös nelonenkin ollut pitkän aikaa välttävä, kunnes saivat lopulta paketin kasaan? Muistan vain lukeneeni näin, hyppäsin siihen kelkkaan jälkijunassa BC2 jälkeen.

Nuo maksulliset skinit yms. ovat kyllä hyvä juttu, saavat lypsettyä ihmisten turhamaisuudella ylimääräistä rahaa ja mikäs siinä kun kehitysinto jatkuu :tup: Myönnetään että on itselläkin tullut yksi vaatekerta ostettua :D
 
Eikös nelonenkin ollut pitkän aikaa välttävä, kunnes saivat lopulta paketin kasaan? Muistan vain lukeneeni näin, hyppäsin siihen kelkkaan jälkijunassa BC2 jälkeen.

Nuo maksulliset skinit yms. ovat kyllä hyvä juttu, saavat lypsettyä ihmisten turhamaisuudella ylimääräistä rahaa ja mikäs siinä kun kehitysinto jatkuu :tup: Myönnetään että on itselläkin tullut yksi vaatekerta ostettua :D

Henkilökohtaisesti mun mielestä on suuri plussa että pelissä pystyy vaatteiden osalta kustomoida hahmoa, kivemman oloista ettei kaikki ole saman näkösiä haalareitten ja kypärien kera.
Antaa sellasta mukavaa fiilistä.
Bf4 pelanneena sen 57 tuntia se ei vaan oo niin napakka ja koukuttava fps ku tämä 5:n. Kranaatin lentää hyvin hitaasti 4:a viholliselle annat damagea ei lue kunnollisesti esim. Enemy hits 20.
Assault antaa jäykän hitaasti medic packin. Hahmon ohjaaminen ylipäätäsä on jäykkää ja hidasta. Tankit on aivan liian ylivoimasia, valikossa on liikaa aseita...toki nää on vaan mun mielipiteitä ja toivottavasti joku ei pahota mieltä.

Mutta, mutta. Bf4 hakkaa 100-0 bf1. Nyt alkaa hitaimmallekki valjeta miten tylsä, ammu- tapa- kuole habitus bf1 on. Plus aseilla ei osu mihinkää.
Ps. Bf4 & bf5 paljon parempia pelejä ku bf1 :joy:
 
Henkilökohtaisesti mun mielestä on suuri plussa että pelissä pystyy vaatteiden osalta kustomoida hahmoa, kivemman oloista ettei kaikki ole saman näkösiä haalareitten ja kypärien kera.
Antaa sellasta mukavaa fiilistä.
Kyllä, se on todella iso plussa :tup: alleviivasin vain, että on hyvä keino takoa rahaa koska se ei sinänsä vaikuta itse peliin mitenkään.

Bf4 pelanneena sen 57 tuntia se ei vaan oo niin napakka ja koukuttava fps ku tämä 5:n. Kranaatin lentää hyvin hitaasti 4:a viholliselle annat damagea ei lue kunnollisesti esim. Enemy hits 20.
Assault antaa jäykän hitaasti medic packin. Hahmon ohjaaminen ylipäätäsä on jäykkää ja hidasta. Tankit on aivan liian ylivoimasia, valikossa on liikaa aseita...toki nää on vaan mun mielipiteitä ja toivottavasti joku ei pahota mieltä.
En ole pelannut vuosiin, mutta epäilen sen tuntuvan jo vähän vanhanaikaiselta BFV rinnalla. Aikansa kutakin. Aikanaan tuli kyllä mätettyä. :) En tänä päivänä pidä BF4 enää parempana kuin BFV, mutta silti sitä aikanaan pelatessa sai siitä irti jotain mitä BFV ei ole vielä tarjonnut. Kuten aiemmin tässä ketjussa kirjoitin, voi myös olla että aika on kullannut muistoja o_O

Mutta hei, porukalla Phantom Bowia hakemassa, jännittäen lähteekö se hissi nyt ylös vai kuoleeko kaikki. Se oli hieno hetki BF4 tunnareineen :rofl:
 
Itse pelailin pitkän tauon jälkeen taas muutaman tovin aktiivisesti BF4:sta kun odottelin tätä V:n julkaisua ja ai että se maistui hyvältä. Etenkin tuo aseiden modulaarisuus oli pirun toimiva ominaisuus ja muutenkin tuntui, että kaikki toimi. Saas nähdä kunnes voi samalla tavalla sanoa tästä V:stä. Muutenkin tuntuu, että sisällössä on menty taaksepäin nelosen jälkeen.
 
Samaan syssyyn pitää itkeä kuinka (jälleen kerran) eräs Assignmentti on hajonnut pätsien seurauksena.

Olen aika pitkään metsästänyt tota Melee -tehtävää (tapa 30 vihua objectialueen sisällä). Sain siitä about 1/3 -osan tehtyä, sitten joskus 2 vai 3vk takaperin tuli jokin pätsi ja sen jälkeen vaikka olen kuinka mättänyt vihuja palokirveellä objectien sisällä niin eipä vaikuta mihinkään.

:tdown:

En tiedä, löysitkö jo syyn ongelmaan, mutta palokirves on buginen, eikä peli laske sillä tehtyjä tappoja meleeksi. Kokeile jollain muulla melee aseella.
 
Aika tuskaa tuo Combined arms. Kun saa vihdoin odoteltua täyden squadin, niin alkaa latailemaan normaalista ja sitten tulee palkki ruutuun, jossa lukee jotain, että odotetaan squadia tjs. Tuo jatkuu loputtomiin ja ainut tapa päästä pois on tappaa koko BF.exe.
Ehkä yksi kolmesta yrityksestä onnistuu.
 
En tiedä, löysitkö jo syyn ongelmaan, mutta palokirves on buginen, eikä peli laske sillä tehtyjä tappoja meleeksi. Kokeile jollain muulla melee aseella.

Voihan prkle. Se on ollut ylivoimaisesti hauskin vempain hakata jengiä.

Asiaa sivuten, mappasin ekaa kertaa BF5:een bayonet -nappulan eikä ukko tee siitä mitään?? Mitään konfliktia ei ole.
 
Voihan prkle. Se on ollut ylivoimaisesti hauskin vempain hakata jengiä.

Asiaa sivuten, mappasin ekaa kertaa BF5:een bayonet -nappulan eikä ukko tee siitä mitään?? Mitään konfliktia ei ole.

Eikös tässä ole vain jossain pyssyissä bayonet charget summuut. Ainaki reconilla monessa snipussa on level5 bayonet charge.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 627
Viestejä
5 046 690
Jäsenet
80 967
Uusin jäsen
Samppa__

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom