Battlefield V

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 879
Balansoinnin olemattomuus aiheuttaa kyllä välillä harmaita hiuksia, usein saa pelata viitisenkin matsia putkeen eri servuilla jotka on täysiä läpijuoksuja suuntaan tai toiseen ennenkuin tulee tasainen ns. hyvä matsi.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Balansoinnin olemattomuus aiheuttaa kyllä välillä harmaita hiuksia, usein saa pelata viitisenkin matsia putkeen eri servuilla jotka on täysiä läpijuoksuja suuntaan tai toiseen ennenkuin tulee tasainen ns. hyvä matsi.
Ja sen kerran ku löytyy tasainen matsi, niin kukaan kaveri ei pääse liittymään peliin. Parhaimmillaan Frontlinessa on ollut tasaista vääntöä ja joku Hamada/Twisted Steel saattanut kestää jopa yli 1.5h.
Toki sieltä aina joku joskus lähtee, mutta kyllä parhaimmillaan 20min on kaverit odotellut paikkaa.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 721
EA:lla servut taas alhaalla, kun koko originiin ei pääse?
Jeps, aluksi heitti pelistä pihalle ja sitten sanoi Origin, että "siirryit offline-tilaan". Koko viikonlopunhan noita ongelmia on ollut, kuten @omenanraato kirjoitti.

Olikohan BF BC2 vai mikä, kun oli epätasaisessa tilanteessa automaattinen "team scramble", tai sitten custom-servun ominaisuus.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Ehkä noitten varusteiden satunnainen avautumattomuus on se raastavin ongelma. Toki sitten, kun kaikki on auki, ei paljoa haittaa ole, mutta aloittelevalle pelaajalle tuo on kertakaikkisen ärsyttävää. Voihan olla, että alussa tuo on toiminut oikein ja nyt jokin päivitys on sen hajottanut.

Yksi uusi bugi jonka kohtasin, on sellainen, että kaaduttua ja jonkun minut elvytettyä ruutuun jää punaiset vihujen ääriviivat ja vihreät omien hahmot jumiin x ajaksi. Joskus ne poistuvat seuraavassa syntymässä tai sitten kun jälleen kaatuu maahan.
Joo tämä on aika hupaisi uusi bugi, kävi muutaman kerran itelle tässä pari päivää sitten. Muutoin peli on nyt taas toiminut oikein kivasti ja jopa jaksanut vähän pelailla. Kivaakin paikoitellen ollut jopa :D. Ainut mikä mättää pahemmin on kyllä balance, koska aika harvoin on tasasia vääntöjä vaan yleensä jompi kumpi vie ja toine vikisee ja tämä saattaa jatkua siihen saakka, että vaihtaa servua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Siis löytyykö sinun pelistä autobalanssit, mahdollisuus vaihtaa tiimiä yms.? Ja eikö sinun slidaus-hommaan tule kankeita cooldowneja jos käyt kyykyssä kesken juoksun? Bipoditkin tarraa hyvin jokapaikkaan, eikä lähde pois keskenkaiken? Bugeista voi olla montaa eri mieltä (vaikka onkin hyvin kummallista, ettet ole itse näihin törmännyt, kun kaikki kaverini ovat joutuneet kärsimään näistä. Viisi eri henkilöä), mutta näiden ominaisuuksien pitäisi olla samanlaisia kaikilla pelaajilla.

Edit: Ja näppärästi taisi servut kaatua. Matchmaking failed ja error 0 heittää.
Tiimin vaihtamisella ei tee oikeastaan mitään. Tuo vain aiheuttaisi sen että porukka vaihtaa voittavaan tiimiin. Kukaan ei kumminkaan vaihda häviävään tiimiin, joka sitä apua tarvisi.

Slide ominaisuudessa on varmaan tarkoituksella tuo cooldown ettei sitä pysty jatkuvasti käyttää. BF1 alkuaikoina oli kohtuu huvittavaa kun jokaiseen lähitaistelu tilanteeseen mentiin liukumalla :D
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
64
Tiimin vaihtamisella ei tee oikeastaan mitään. Tuo vain aiheuttaisi sen että porukka vaihtaa voittavaan tiimiin. Kukaan ei kumminkaan vaihda häviävään tiimiin, joka sitä apua tarvisi.

Slide ominaisuudessa on varmaan tarkoituksella tuo cooldown ettei sitä pysty jatkuvasti käyttää. BF1 alkuaikoina oli kohtuu huvittavaa kun jokaiseen lähitaistelu tilanteeseen mentiin liukumalla :D
Tottakai tekee, kun yleensä se onnistuu vain tiimiin, jossa on vaihtohetkellä vähemmän pelaajia. Slidessä on cooldown ettei sitä voi spämmiä, mutta cooldown resetoituu jos yrität liukua cooldownin ollessa päällä tai jos et ole juossut tarpeeksi kauan, tehden siitä erittäin kömpelön tuntuisen.
 

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
Dice sanoi muistaakseni ennen julkaisua että tiimin vaihtaminen jätettiin tarkoituksella pois ettei porukka vaihda aina voittavaan tiimiin. Miinus puolena siinähän on tietysti se, että jos joku joskus haluaisi vaihtaa häviävään tiimiin ei se onnistu.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Dice sanoi muistaakseni ennen julkaisua että tiimin vaihtaminen jätettiin tarkoituksella pois ettei porukka vaihda aina voittavaan tiimiin. Miinus puolena siinähän on tietysti se, että jos joku joskus haluaisi vaihtaa häviävään tiimiin ei se onnistu.
Mutta ykkösessä oli silti balansointi mikä heitti yksittäisiä pelaajia toiselle puolen kesken matsin. Nyt voi mennä monta matsia läpijuoksuna.

Isompi ongelma tuossa on se, että välillä yrität liittyä kaverin peliin, niin peli heittää vastapuolelle..eikä mitään keinoa päästä samalle puolelle.
 
  • Tykkää
Reactions: dea

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
Mutta ykkösessä oli silti balansointi mikä heitti yksittäisiä pelaajia toiselle puolen kesken matsin. Nyt voi mennä monta matsia läpijuoksuna.

Isompi ongelma tuossa on se, että välillä yrität liittyä kaverin peliin, niin peli heittää vastapuolelle..eikä mitään keinoa päästä samalle puolelle.
Dicen tapa korjata, korjaat yhden ongelman ja luot 4 lisää. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Mutta ykkösessä oli silti balansointi mikä heitti yksittäisiä pelaajia toiselle puolen kesken matsin.
Tossa ykkösessä toi toimi välillä niinkin hyvin, että jos squadilainen (sama platoon) oli joinannu myöhemmin peliin mitä pelattiin se saatto heittää sen sinne toiselle puolelle. Vaikka oltiin aiemmin samassa squadissa.
Jos kaikki joinas ryhmänä samaan peliin, ni sit se ei tehny niin, vaan jos tuli myöhemmin.

Se oli ainakin super ärsyttävää. :beye::lol:
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Tottakai tekee, kun yleensä se onnistuu vain tiimiin, jossa on vaihtohetkellä vähemmän pelaajia. Slidessä on cooldown ettei sitä voi spämmiä, mutta cooldown resetoituu jos yrität liukua cooldownin ollessa päällä tai jos et ole juossut tarpeeksi kauan, tehden siitä erittäin kömpelön tuntuisen.
Vaikka tiimissä on vähemmän pelaajia se ei välttämättä ole silti huonompi. Tämä johti BF1 pahimmillaan siihen että porukka odotti spawn valikossa että voittavasta tiimistä joku lähtee ja täten pääsevät vaihtamaan voittavaan tiimiin.

Slideä en ole tässä käyttänyt, niin tuo oli tosiaan aika mutuilua. Toimiiko koko liuku jos on kyykkyyn meno toglena?

Mutta ykkösessä oli silti balansointi mikä heitti yksittäisiä pelaajia toiselle puolen kesken matsin. Nyt voi mennä monta matsia läpijuoksuna.

Isompi ongelma tuossa on se, että välillä yrität liittyä kaverin peliin, niin peli heittää vastapuolelle..eikä mitään keinoa päästä samalle puolelle.
Mulla kyllä menee samaan tiimiin aina kavereiden kanssa. Voi toki johtua siitä että tehdään yleensä squadiin tilaa ennen liittymistä.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Mulla kyllä menee samaan tiimiin aina kavereiden kanssa. Voi toki johtua siitä että tehdään yleensä squadiin tilaa ennen liittymistä.
Toki silloin menee kun squadiin liityt.
Mutta mullakin on kaverilistalla kymmeniä tyyppejä joiden kanssa ei välttämättä käytetä mitään mikkiä tms ja nopeasti vain haluaisi liittyä samaan peliin jonkun kanssa. Ei yleensä onnistu.

Toisinaan taas kaverit saattaa heittää itsensä pelin jonoon jo ennen kuin ehdin esimerkiksi heittämään porukkaa ulos squadista. Järjestäen tälläisessä menee vastapuolelle pelaaja.

Ja toki ongelma on myös silloin, jos pelaajia on yli squadin määrän, jolloin joutuu kikkailemaan kahden squadin kanssa.

Tuo on lähtökohtaisesti jo typerää, jos laitat pelistä liittymispyynnön samaan peliin kaverilsitan tyypin kanssa. Minkä logiikan mukaan se menee ikinä vastapuolelle?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Spawnasin panzerstormissa E:n yläpuolella olevaan spawnialueelle ja samantien kuolin koska "killed in action". Mikä mut tappo? Kill feedissä ei näkyny mitää.

Ei keksi mitään syytä mihin kuolin.

edit: ekan kerran ikinä koko bf5 historian aikana nään, että joku muu chatissa kiinnittaa huomiota siihen, että joukkue istuu yhtenä kasana yhdellä alueella. :D Jotkut sentään osaa kattoo sitä karttaa.
 
Viimeksi muokattu:

Wzb

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
319
Olipas hieno toi kuolema bugi. Mä en ymmärrä miten DICE saa jotenkin rikottua aina jotain kun tulee päivitys. Betassa ja alkuun ei ollut mitään ongelmia o_O
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Toki silloin menee kun squadiin liityt.
Mutta mullakin on kaverilistalla kymmeniä tyyppejä joiden kanssa ei välttämättä käytetä mitään mikkiä tms ja nopeasti vain haluaisi liittyä samaan peliin jonkun kanssa. Ei yleensä onnistu.

Toisinaan taas kaverit saattaa heittää itsensä pelin jonoon jo ennen kuin ehdin esimerkiksi heittämään porukkaa ulos squadista. Järjestäen tälläisessä menee vastapuolelle pelaaja.

Ja toki ongelma on myös silloin, jos pelaajia on yli squadin määrän, jolloin joutuu kikkailemaan kahden squadin kanssa.

Tuo on lähtökohtaisesti jo typerää, jos laitat pelistä liittymispyynnön samaan peliin kaverilsitan tyypin kanssa. Minkä logiikan mukaan se menee ikinä vastapuolelle?
Korjaisivat tuon niin tiimin vaihtamista ei tarvitse ollenkaan.

Tuli 100% huijari vastaan.

Attila59560's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker

Aimbot ja se, että kaikki vihut näkyy kartassa.
Ei tarvinu ku pari game reporttia kahtoa, niin näki että jätkällä 100% headshot tarkkuus :D
 
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
74
Huikeita nämä "päivitykset" ovat olleet tämän pelin parissa kyllä. PS4:lla pelailen ja nyt tämän viimeisen päivityksen kanssa tullut vastaan ainakin kaksi toistuvaa tai ajoittaista bugia. Pakwagenilla jokaisen tapon jälkeen peli nykäisee, oli sitten tykkimiehenä tai konekiväärissä. Toisena tullut ajoittain vastaan bleeding out -bugi; ukko jää makaamaan maahan ja ainoa vaihtoehto on tiimikaverin revive tai serveriltä uloslähteminen. Kerran jäänyt myös myös spawn-laskuri jumiin ja myös silloin ainoa vaihtoehto serveriltä ulostautuminen. En tiedä onko näihin serveriongelmiin liittyviä bugeja vai jotain muuta.

Ennen tätä päivitystä itseasiassa sai pelata melko huolettomia tunteja. Itse pelimekaniikkahan oli jo melko hyvässä kunnossa ja tottumisenkin kannaltakin olisi mieluisaa, että annettaisiin pelattavuuden stabiloitua. Senkin ajan voisi tällä hetkellä panostaa lisäsisältöön; uusien karttojen ja pelin sisällön tuottamiseen, koska niitä nyt pelaajat konsensuksen mukaan eniten toivovat. Tietenkin selvät bugit ja epäloogisuudet tulee päivittää pois, mutta toimivaa ei kannata nyt lähteä muuttamaan.

Tokihan sieltä on tulossa kesän aikana ainakin kaksi mappia (Mercury ja Kreeta), ja syksyllä tyynenmeren section Amerikka-Japani. Puolivuotta näitä lähes samoja karttoja hakanneena olisi enemmänkin ollut jo tähän asti ollut toiveissa.

Redditin dataminingin perusteella mielenkiintoista kalustoa uuden sectionin myötä on tulossa ja yksityiskohtana myös panssarivaunujen kustomointi voi tulla (viimein) mahdolliseksi. Datamainingin perusteella ei nyt tietenkään voi varmuudella sanoa mitä sieltä lopulta tulee, mutta paljon sisältöä dataminingiin perustuen on tulossa.

Bäfänä BFV toimii Battlefield 1942:en ja Forgotten Hopen jälkeen mitä WW2 fps-peleihin tulee. Eihän nämä koskaan ole sotasimulaattoreita yrittäneet olla eikä tarvitsekaan, jos päästään kokonaisuutena ehjään Bäfään riittävällä sisällöllä. Esimerkiksi Hell Let Loose ja vastaavat PC-puolen pelit ovat ehkä lähempänä "aidompaa" tunnelmaa ja niiden pelaajille löytyy oma kuntansa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Community Broadcast: The Evolution of RSP : BattlefieldV
  • RSP is now rebranded as Private Games
  • It’s coming after this Summer
  • It will be available for all Battlefield V players
  • We plan to offer the base level of Private Games tools for FREE
Core Functionality

  • Create private game from main menu

  • Set custom name for the server

  • Set description for the server

  • Password protect the server

  • Control what maps are used within the map rotation
  • Control what game modes are available

  • Control the number of players needed to break pre-round

  • Kick players from the current game

  • Control what classes are available

  • Control what weapons are allowed

  • Control if vehicles are allowed

  • Control if the kill cam will be displayed

  • Turn friendly fire on or off

  • Turn regenerative health on or off

  • Change soldier tags as visible or not

  • Enable or disable third-person camera view

  • Enable squad leader spawn only

  • Enable or disable aim assist auto rotation

  • Enable or disable aim assist cooldown

  • Control bullet damage scaling

  • Control game mode ticket scaling

  • Control soldier and vehicle respawn timers

  • Turn the mini map on or off

  • Enable or disable the compass
Organization Options

  • Apply a pre-set config to a private game
    • Vanilla, Infantry only, DICE-authored etc.
  • Save your server settings as a custom preset so you can reapply at will

  • Have your name highlighted in chat if you’re the owner of the server

  • Administrate and manage server settings in the main menu or via our Private Games web portal

  • Have the description of your Private Game presented on the loading screen

  • Manually switch specific players between teams

  • Report private games in the advanced search screen


Tämä kun olisi ollut alusta lähtien, varsinkin boldatut kohdat kuulostaa hyvältä.
En kyllä uskonut että aikovat tämän lisätä. Olisi vaan pitänyt olla julkaisusta asti.
Suunnitteilla olevan sisällön määrä on kyllä miellyttävä yllätys. Redditistä löytyi aika kattava lista mitä pelin tiedostoista löytyy.

BFV: All Datamined Information (From US & Japan to New Gamemodes, 5/4/2019) : BattlefieldV
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Vahvasti uskon että tossa tyynenmeren-japani- amerikka sisällössä tulee peliin ns. ”Yökenttiä” identtisiä ku bf 1:n prise de tahure.
Sotahistoriaa lukeneena jenkit nimenomaan mursi ratkaisevasti japanilaisten vasta rinnan öisin.

Toiveikkailla mielillä täälä ootetaan tulevaa pelin osalta, kyllä tästä vielä saadaan paras bäfä sitte 4:n
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
Toiveikkailla mielillä täälä ootetaan tulevaa pelin osalta, kyllä tästä vielä saadaan paras bäfä sitte 4:n
Eikös nelonenkin ollut pitkän aikaa välttävä, kunnes saivat lopulta paketin kasaan? Muistan vain lukeneeni näin, hyppäsin siihen kelkkaan jälkijunassa BC2 jälkeen.

Nuo maksulliset skinit yms. ovat kyllä hyvä juttu, saavat lypsettyä ihmisten turhamaisuudella ylimääräistä rahaa ja mikäs siinä kun kehitysinto jatkuu :tup: Myönnetään että on itselläkin tullut yksi vaatekerta ostettua :D
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Eikös nelonenkin ollut pitkän aikaa välttävä, kunnes saivat lopulta paketin kasaan? Muistan vain lukeneeni näin, hyppäsin siihen kelkkaan jälkijunassa BC2 jälkeen.

Nuo maksulliset skinit yms. ovat kyllä hyvä juttu, saavat lypsettyä ihmisten turhamaisuudella ylimääräistä rahaa ja mikäs siinä kun kehitysinto jatkuu :tup: Myönnetään että on itselläkin tullut yksi vaatekerta ostettua :D
Henkilökohtaisesti mun mielestä on suuri plussa että pelissä pystyy vaatteiden osalta kustomoida hahmoa, kivemman oloista ettei kaikki ole saman näkösiä haalareitten ja kypärien kera.
Antaa sellasta mukavaa fiilistä.
Bf4 pelanneena sen 57 tuntia se ei vaan oo niin napakka ja koukuttava fps ku tämä 5:n. Kranaatin lentää hyvin hitaasti 4:a viholliselle annat damagea ei lue kunnollisesti esim. Enemy hits 20.
Assault antaa jäykän hitaasti medic packin. Hahmon ohjaaminen ylipäätäsä on jäykkää ja hidasta. Tankit on aivan liian ylivoimasia, valikossa on liikaa aseita...toki nää on vaan mun mielipiteitä ja toivottavasti joku ei pahota mieltä.

Mutta, mutta. Bf4 hakkaa 100-0 bf1. Nyt alkaa hitaimmallekki valjeta miten tylsä, ammu- tapa- kuole habitus bf1 on. Plus aseilla ei osu mihinkää.
Ps. Bf4 & bf5 paljon parempia pelejä ku bf1 :joy:
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
Henkilökohtaisesti mun mielestä on suuri plussa että pelissä pystyy vaatteiden osalta kustomoida hahmoa, kivemman oloista ettei kaikki ole saman näkösiä haalareitten ja kypärien kera.
Antaa sellasta mukavaa fiilistä.
Kyllä, se on todella iso plussa :tup: alleviivasin vain, että on hyvä keino takoa rahaa koska se ei sinänsä vaikuta itse peliin mitenkään.

Bf4 pelanneena sen 57 tuntia se ei vaan oo niin napakka ja koukuttava fps ku tämä 5:n. Kranaatin lentää hyvin hitaasti 4:a viholliselle annat damagea ei lue kunnollisesti esim. Enemy hits 20.
Assault antaa jäykän hitaasti medic packin. Hahmon ohjaaminen ylipäätäsä on jäykkää ja hidasta. Tankit on aivan liian ylivoimasia, valikossa on liikaa aseita...toki nää on vaan mun mielipiteitä ja toivottavasti joku ei pahota mieltä.
En ole pelannut vuosiin, mutta epäilen sen tuntuvan jo vähän vanhanaikaiselta BFV rinnalla. Aikansa kutakin. Aikanaan tuli kyllä mätettyä. :) En tänä päivänä pidä BF4 enää parempana kuin BFV, mutta silti sitä aikanaan pelatessa sai siitä irti jotain mitä BFV ei ole vielä tarjonnut. Kuten aiemmin tässä ketjussa kirjoitin, voi myös olla että aika on kullannut muistoja o_O

Mutta hei, porukalla Phantom Bowia hakemassa, jännittäen lähteekö se hissi nyt ylös vai kuoleeko kaikki. Se oli hieno hetki BF4 tunnareineen :rofl:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
Itse pelailin pitkän tauon jälkeen taas muutaman tovin aktiivisesti BF4:sta kun odottelin tätä V:n julkaisua ja ai että se maistui hyvältä. Etenkin tuo aseiden modulaarisuus oli pirun toimiva ominaisuus ja muutenkin tuntui, että kaikki toimi. Saas nähdä kunnes voi samalla tavalla sanoa tästä V:stä. Muutenkin tuntuu, että sisällössä on menty taaksepäin nelosen jälkeen.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
11
Samaan syssyyn pitää itkeä kuinka (jälleen kerran) eräs Assignmentti on hajonnut pätsien seurauksena.

Olen aika pitkään metsästänyt tota Melee -tehtävää (tapa 30 vihua objectialueen sisällä). Sain siitä about 1/3 -osan tehtyä, sitten joskus 2 vai 3vk takaperin tuli jokin pätsi ja sen jälkeen vaikka olen kuinka mättänyt vihuja palokirveellä objectien sisällä niin eipä vaikuta mihinkään.

:tdown:
En tiedä, löysitkö jo syyn ongelmaan, mutta palokirves on buginen, eikä peli laske sillä tehtyjä tappoja meleeksi. Kokeile jollain muulla melee aseella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
700
Aika tuskaa tuo Combined arms. Kun saa vihdoin odoteltua täyden squadin, niin alkaa latailemaan normaalista ja sitten tulee palkki ruutuun, jossa lukee jotain, että odotetaan squadia tjs. Tuo jatkuu loputtomiin ja ainut tapa päästä pois on tappaa koko BF.exe.
Ehkä yksi kolmesta yrityksestä onnistuu.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
En tiedä, löysitkö jo syyn ongelmaan, mutta palokirves on buginen, eikä peli laske sillä tehtyjä tappoja meleeksi. Kokeile jollain muulla melee aseella.
Voihan prkle. Se on ollut ylivoimaisesti hauskin vempain hakata jengiä.

Asiaa sivuten, mappasin ekaa kertaa BF5:een bayonet -nappulan eikä ukko tee siitä mitään?? Mitään konfliktia ei ole.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Voihan prkle. Se on ollut ylivoimaisesti hauskin vempain hakata jengiä.

Asiaa sivuten, mappasin ekaa kertaa BF5:een bayonet -nappulan eikä ukko tee siitä mitään?? Mitään konfliktia ei ole.
Eikös tässä ole vain jossain pyssyissä bayonet charget summuut. Ainaki reconilla monessa snipussa on level5 bayonet charge.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Onko toi joku bugi vai tarkotuksellinen juttu, että ku lataa spottiflaren ja alkaa ampuu ni se ei ammu sitä vaan nykii vaan muutamia kertoja ennen ku ampuu?

Aiemmin se ampu sen paljon nopeemmin, mutta nyt se ei osaa ampua niin nopeesti enää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Tää on taas niin syöpää. Taas tulee putkeen noita pelejä missä 28 pelaajaa ei ymmärrä koko pelistä yhtään mitään ja tää löytää ne samalle puolelle. Se olis ihan fine, jos niinku se onnistuis välillä sille toiselle puolellekkin laittamaan niitä idiootteja, mutta kun tää jotenkin maagisesti osaa laittaa ne just sille mun/meiän puolelle.

Millon toi taktiikka, että ollaan samassa kasassa ja mennään alueelta alueelle (jos edes sitä tajutaan tehdä) on toiminu? Ei koskaan. Mut silti aina löytyy niitä pelaajia joidenka mielestä se on paras taktiikka.

Tossa rotterdamissa noi päätti, että silta on paras. Siellä kun istuu ni voittaa pelin.

edit: kuinka usein te ootte tollasissa peleissä? Onko toi jotenkin yleistä? Katotteko te ees pelin aikana karttaa kertaakaan?
Me ku pelataa ni se on 8 pelii kymmenestä sellasia IQ50 pelaajia.

Screenshot (96) - Copy.png Screenshot (100) - Copy.png
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
448
Itse pelaan mm tuon takia lähes pelkästään frontlinesia, breakthroughta ym lineaarisempia pelimuotoja. Niissä suuremmalla todennäköisyydellä "iq50":set eksyy vahingossa objectivelle :D tosin sielläkin välillä porukka aiheuttaa harmaita hiuksia makaamalla samassa pensikossa koko matsin.

Esim frontlines, twisted steel ja koko matsin 10 äijää sniputtaa sillalla, yleensä miinusmerkkisellä kd:lla. :D eikä edes laita spawn beaconeita
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
edit: kuinka usein te ootte tollasissa peleissä? Onko toi jotenkin yleistä? Katotteko te ees pelin aikana karttaa kertaakaan?
Me ku pelataa ni se on 8 pelii kymmenestä sellasia IQ50 pelaajia.
Tänään pelasin neljä peliä ja niistä yks oli tuollainen. Se on mukavaa kun olet squadin johtajana ja yrität saada porukkaa hyökkäämään muualle, niin siellä ne vaan painaa kaikkien muiden kanssa sinne yhdelle lipulle kun muut liput on punaisella, turha odottaa apuja :D

Tuo peli loppui kuitenkin siihen että kuolin, ja se jäi vaan rullaamaan siihen, ei antanut spawnata :confused: Mutta onni onnettomuudessa toisella servulla pelit olivatkin mainiota räiskintää :tup:
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
362
Onkos muilla ollu probleemaa tässä pelissä viimeaikoina että satunnaisesti jäätyy pariksi sekunniksi?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
700
Onkos muilla ollu probleemaa tässä pelissä viimeaikoina että satunnaisesti jäätyy pariksi sekunniksi?
Ollut samaa vaivaa niin kauan kuin olen tätä pelannut PC:llä (1-2 kk). Tosin mutuilen, että jäätymiset on lyhentyneet alle sekuntiin. Pitkällä pelisessiolla saattaa myös sammuttaa koko pelin nykäyksen jälkeen.
Superfetchin (Service löytyy nykyisin nimellä SysMain.) disabloiminen saattaisi kuulemma auttaa, mutta en ajattelin jättää rekisterin puukottamatta ja odotella, että korjaavat tuon joskus.
Pelkän palvelun tappaminen ei ainakaan auta, kun tuo taitaa mennä väkisin päälle ilman rekisterin puukotusta.

Pystyykö tässä muuten tallentamaan näppäinasetukset ottamalla jonkun yksittäisen configin talteen? Esim. jos joutuu asentamaan syystä tai toisesta Windowsin uusiksi ja ei kiinnostaisi bindata totaalisen epästandardia näppäinasetteluani uusiksi.
Kolmosessa tuo ei ainakaan onnistunut ilman vitullista säätämistä.
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
Ollut samaa vaivaa niin kauan kuin olen tätä pelannut PC:llä (1-2 kk). Tosin mutuilen, että jäätymiset on lyhentyneet alle sekuntiin. Pitkällä pelisessiolla saattaa myös sammuttaa koko pelin nykäyksen jälkeen.
Superfetchin (Service löytyy nykyisin nimellä SysMain.) disabloiminen saattaisi kuulemma auttaa, mutta en ajattelin jättää rekisterin puukottamatta ja odotella, että korjaavat tuon joskus.
Pelkän palvelun tappaminen ei ainakaan auta, kun tuo taitaa mennä väkisin päälle ilman rekisterin puukotusta.
Ittellä teki tuota samaa, jumahti ja satunnaisesti sulkeutui kokonaan. Windowsin pagefilen koon muuttaminen 16 gigaan auttoi, eikä ole sen jälkeen kaatuillut. Jämähtelee kuitenkin edelleen.
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
362
Ooraid piti varmistaa että vika on pelissä sitten. Itellä tuota ei ollu ennenkuin siirtyi säteenseurannan ihmeelliseen maailmaan
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 721
Jotenkin vain ihmetyttää, miten näin buginen tekele on päässyt ulos. Vai onko paine EA:n puolelta niin kovaa, että beta-tason softaa on pakko julkaista. Ja vielä 60€ hintalapulla. Itse maksoin rapiat 20€, se on sopiva hinta noin pahasti keskeneräisestä tuotteesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Jotenkin vain ihmetyttää, miten näin buginen tekele on päässyt ulos. Vai onko paine EA:n puolelta niin kovaa, että beta-tason softaa on pakko julkaista. Ja vielä 60€ hintalapulla. Itse maksoin rapiat 20€, se on sopiva hinta noin pahasti keskeneräisestä tuotteesta.
Eiköhän se ole tuo EA, jolla on maaginen vaikutus kaikkeen mihin koskee. Vaikea uskoa, että yksikään itseään arvostava pelistudio päästäisi keskeneräisiä tuotteita ja patcheja pihalle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Vähä ollu taukoa tästä pelistä, mutta eilen tuli pelailtua ja mukavaa menoa oli. Medicin tromboncino on muuten ihan järkyttävän hauska ase käyttää. Toivottavasti eivät rupea nerffaamaan tuota.

Pystyykö tässä muuten tallentamaan näppäinasetukset ottamalla jonkun yksittäisen configin talteen? Esim. jos joutuu asentamaan syystä tai toisesta Windowsin uusiksi ja ei kiinnostaisi bindata totaalisen epästandardia näppäinasetteluani uusiksi.
Kolmosessa tuo ei ainakaan onnistunut ilman vitullista säätämistä.
Kopioi asetukset talteen sijainnista "omat tiedostot/Battlefield V/settings" tai sitten luotat pilvitallennuksiin. Itse luotan enemmän ensimmäiseen vaihtoehtoon.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Jos satutte heiveröiseen squadiin/joukkueeseen missä menetetään esim sectorit parissa minuutissa tai 92 % ei pelaa loogisella tavalla jätättekö pelin kesken ja vaihatte eri serveriä?
Ite huomannu et pelaajat vaihtuvat hyvin nopeasti ja huonon matsin jälkeen voi seuraavassa jo kunnian kukko laulaa ts. Pelityyli muuttuu ku vanhat lähtee ja uusia pelaajia tulee.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 876
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom