Battlefield V

Hyvältä kyllä vaikuttaa Firestorm, jopa voittokin tuli solossa muutamalla tapolla. Niinkuin muutkin maininneet, loottimisessa olis parannettavaa.
Äsken kuolin solo matsissa sijalla 8. Jäin seuraamaan minut tiputtaneen peliä ja sillä olikin kaveri solossa!! Kahdestaan tappoivat muut ja lopussa vaan teloitti kaverin, hienoa meininkiä....
 
Mun mielestä toi lootti systeemi ei oo isoin ongelma vaikka onkin rasittava. Peli ei palkitse oikein millään tavalla voitoista ja jotenkin tuon pelaajamäärän sais nostaa 100:n. Lisäksi kartta on pirun nätti, joten inhottaa, kun ei oo koko kartta käytössä. Nyt ei oikein transport vehicleillä tee mitään, en oo kertaakaan tarvinnut. Toivottavasti tätä päivitettäis ahkerasti, Criterion tehnyt hyvää työtä muuten.
 
Jonkinlaiset omat statsit saatava tohon firestormiin.. Jotenkaan ei palkitse voitot, niiku aiemmin mainittu.
 
Ei mun mielestä kyl oo toistaiseksi mikään Br palkinnut. Ei mulla ainakaan tunnu tapot, eikä voitot yhtään miltään ainoassakaan BR pelissä.
 
Mun mielestä toi lootti systeemi ei oo isoin ongelma vaikka onkin rasittava. Peli ei palkitse oikein millään tavalla voitoista ja jotenkin tuon pelaajamäärän sais nostaa 100:n. Lisäksi kartta on pirun nätti, joten inhottaa, kun ei oo koko kartta käytössä. Nyt ei oikein transport vehicleillä tee mitään, en oo kertaakaan tarvinnut. Toivottavasti tätä päivitettäis ahkerasti, Criterion tehnyt hyvää työtä muuten.
Pelaajamäärän nostaminen ei ole ihan yksinkertaista. BF4 aikaan tehtiin kova työ että saatiin 60Hz toimimaan 64 pelaajalla. Frostbite enginestä tuskin löytyy ominaisuutta, jossa servun tickrate muuttuu matsin edetessä. Esim. 100-60 pelaajaa hengissä 45Hz ja alle 60 pelaajaa 60Hz.
 
Hyvältä kyllä vaikuttaa Firestorm, jopa voittokin tuli solossa muutamalla tapolla. Niinkuin muutkin maininneet, loottimisessa olis parannettavaa.
Äsken kuolin solo matsissa sijalla 8. Jäin seuraamaan minut tiputtaneen peliä ja sillä olikin kaveri solossa!! Kahdestaan tappoivat muut ja lopussa vaan teloitti kaverin, hienoa meininkiä....

Löytyykö tästä jotain report nappulaa tuollaisia varten? Esim. pubgissa noita voi raportoida.
 
Kyllä tää paremmin uppoaa kuin Pubg. Squad pelit tuntuu toimivan myös hyvin vaikka ei mikkiä käytäkään, tosin se mitä Apexia testasin niin sen pingisysteemiä jää kaipaamaan.
 
Pelaajamäärän nostaminen ei ole ihan yksinkertaista. BF4 aikaan tehtiin kova työ että saatiin 60Hz toimimaan 64 pelaajalla. Frostbite enginestä tuskin löytyy ominaisuutta, jossa servun tickrate muuttuu matsin edetessä. Esim. 100-60 pelaajaa hengissä 45Hz ja alle 60 pelaajaa 60Hz.
No, se on joka tapauksessa EA:n studion oma pelimoottori, joten varmasti kaikki olisi mahdollista, jos ylemmältä taholta saisi tukea. Tottakai resursseja se vie muualta, ja miten paljon se toisi lisäarvoa ja rahaa peliin, sen on varmasti jo isommat pamput laskeneet.
Sehän oli DICE LA mikä loppupeleissä BF4:n korjas ja teki vakuuttavia muutoksia, joten on varmasti taitavista devaajistakin kiinni.
 
Vitun hieno pelimuoto tuo firestorm, 5 minuuttiakaan kestä hengissä, aina jollaki muulla paljon parempi ase käytössä.
 
Vitun hieno pelimuoto tuo firestorm, 5 minuuttiakaan kestä hengissä, aina jollaki muulla paljon parempi ase käytössä.

No joo mielestäni oisivat saaneet unohtaa koko battleroyalen ja tehneet vaikka pari-kolme muuta mappia, en itse juurikaan pidä edes noista royale peleistä, kerran testasin tässä 2 minaa ehkä xD
 
hyppäät varjolla ilman aeita ja avaat oven, sielä talossa kaveri lahtaa asella sut ja kaikki muut, mitä vitun järkiä?
 
Minusta taas paljon helpompi kuin esim pubgin soolot. Varmaan vähän mihin on tottunu.
 
25v sitten oli jo paljon paremopia pelejä ja senjälkeen pennut ei jaksunt pelata OFP..siten tuli jotain guake..no eisekään hyvä..no tuli vietgong, se oli nopsa ja hyvä..mutta sitten alako mennää mettään..no onneksi tulib cod / BF / sarjat ...mutta mutta jokin mättää nykyäään. Ei taijeta kysellä veteraaneilta mikä on kiva kompromissi. Fittu jos tämmöstä väli maastoa vedetään pitää se kertoa pelaajille että on tää nyt semonen väliaminaatio , että ei tarvi ottaa tosissaan.

Ku parid rundit kattonut fornitea, niin ei vittu onko tä bf tehenyt samat ? houkutellaan 8v lapisa pelaan?

vois vähän miettiä.
 
suakid kaikk ilopetti tas ja oon yksi,,,niin ? eli mitä vittua ..
tää on ihan sama k pannaan kaikki samaan huoneseen ja aletaan ampua ;) täskin oli yks meleko veriso, eenen jossta oli yks pyöree huone je toinene oli neliskuluimanene , nanahahaha...
 
Huomautus: Tiivistäthän sanottavasi jatkossa mielellään samaan viestiin. Vältetään yhden lauseen mittaisia viestejä jos mahdollista.
OK juu ootin paikallana 15 min ja halulikolla 2m oven vieressä ja 2 kertaa kaveri ja ei kuollu ;) oisko tää tässä ???
 
Kannattais ea:n ja kumppaneiden miettiä pelin kehittämistä ”enemmistön kannalta”
Peliin kannattais tuoda sitä mitä valtaosa 80-90% pelaajista haluaa.
Tässä sirkuksessa vaikuttaa vahvasti että yritetään jokaista pelaajakuntaa tyydyttää. Battleroyaleaki on vissiin kuitenkin hyvin hyvin pieni prosenttimäärä ketkä sitä pelaa, tai ylipäätäsä toivo pelimuodoksi.
Vahvasti uskon, että pelin elinajan aikana päivitetään juuri tämmösellä typerällä tavalla ja tarjotaan sisältöä jota valtaosa pelaajista ei ensimmäisenä ole edes toivoneet.
Liikaa on uria avattu kehittäjien osalta peliin ja nyt yritetään pitää kaikki langat käsissä ja pelin perusta/ydin asiat unohtuu.
 
Solo squad näköjään mahdollinen tässäkin, ainakin tuurilla. Joinasin yksin squad peliin. No sitä ei kauaa kestäny kun ajoin rollsilla liian kovaa ja se räjähti :D
 
Olis tosiaan saaneet jättää tän firestormin kokonaan pois ja uusia mappeja/muuta lisäsisältöä tämän tilalle.

Vieläkin ihmettelen että missä viipyvät jenkit?
 
Olis tosiaan saaneet jättää tän firestormin kokonaan pois ja uusia mappeja/muuta lisäsisältöä tämän tilalle.

Ennemmin olisin jättänyt singleplayerin tai sen täysin turhan ja naurettavan surkean co-opin. Kumpikaan noista ei tuo juuri mitään arvoa tälle pelille.

Vieläkin ihmettelen että missä viipyvät jenkit?

Saisivat kyllä tulla piakkoin Japanin ohella. Eipä toki Neuvostoliittokaan olisi pahitteeksi. Vaan eipä ole kuulunut mitään.
 
Koittakaahan nyt jo sisäistää että battle royale on tullut peleihin jäädäkseen... Se on yksi uusi pelimuoto siinä missä deathmatchit ja lipunryöstötkin, eikä ole teiltä pois jos ette itse siitä tykkää. Itselleni tämä on todella virkistävä vaihtoehto perusbäfän hektisiin pelimuotoihin. Ei viholliskontaktin tarvitse olla jatkuvaa, että peliä on jännä pelata. Välillä ehtii vähän miettiäkin minne ollaan menossa ja mitä kautta hyökätään.
 
Ihmeen vähän talvisotaa tai Suomen hommeleita näissä isoissa peleissä näkynyt, tarinoita sais ammennettua toki vaikka kuinka.

Ei ihme ettei esim. Finnisches Freiwilligen-Bataillon der Waffen-SS (osa SS-divisioona Wikingia) näy sentään vaikka melkosen värikästä menoa ollut aikoinaan.
 
Ihmeen vähän talvisotaa tai Suomen hommeleita näissä isoissa peleissä näkynyt, tarinoita sais ammennettua toki vaikka kuinka.

Ei ihme ettei esim. Finnisches Freiwilligen-Bataillon der Waffen-SS (osa SS-divisioona Wikingia) näy sentään vaikka melkosen värikästä menoa ollut aikoinaan.


Koska oli niin pieni juttu koko sodassa. Suurin osa maailmalla ei edes tiedä koko talvisodasta.
 
No tässä pelissähän piti DICEn mukaan olla juuri näitä vähemmän tunnettuja taisteluita? :confused:

Totta, olihan siellä Ranskan siirtomaan poijjaat ja Norjaa. Just sen takia kävi mielessä että milloin Osasto Törni marssii valokeilaan ja näyttää kuinka hommat hoidetaan :)
 
Koska oli niin pieni juttu koko sodassa. Suurin osa maailmalla ei edes tiedä koko talvisodasta.

Ei tosiaankaan mikään populäärikulttuurin kukkanen mutta tuo on kyllä alan ihmiselle tuttu pitkälti, talvisodan henki tunnetaan toki. Jenkkien sotahullujen sniperfoorumeilla törmää äkkiä Häyhään ja kumppaneihin. Mutta noin yleisesti ei mikään tunnettu asia ja tiedä sitten millä maustein missäkin kirjoissa liikkuu.
 
Ja toki Ruotsissa talvisota tunnetaan hyvin niin suorastaan ihmettelen ettei Dice ole saanut inspiraatiota.
 
Taidan tietää jo vastauksen:D
Kyllä se itelle olisi ainakin vähän hänmentävää vaikka kyseessä onkin peli:confused:

Voi olla joo :D Menneisyyden takia aina pahiksena kaikissa. Ja voi olla tosiaan kyseenalaista alkaa fanittaman jotain maata joka ollut tavallaan liittolaisena mukana. Vaikkakin tais nuo rosvoilut ja hirveydet tulla yllätyksenä siihen aikaan. En ihmettelis jos sen vuoksi ei suomen suorituksia samassa valossa hehkutetakaan popkulttuurissa (leffat/pelit)
 
Kannattais ea:n ja kumppaneiden miettiä pelin kehittämistä ”enemmistön kannalta”
Peliin kannattais tuoda sitä mitä valtaosa 80-90% pelaajista haluaa.
Tässä sirkuksessa vaikuttaa vahvasti että yritetään jokaista pelaajakuntaa tyydyttää. Battleroyaleaki on vissiin kuitenkin hyvin hyvin pieni prosenttimäärä ketkä sitä pelaa, tai ylipäätäsä toivo pelimuodoksi.
Vahvasti uskon, että pelin elinajan aikana päivitetään juuri tämmösellä typerällä tavalla ja tarjotaan sisältöä jota valtaosa pelaajista ei ensimmäisenä ole edes toivoneet.
Liikaa on uria avattu kehittäjien osalta peliin ja nyt yritetään pitää kaikki langat käsissä ja pelin perusta/ydin asiat unohtuu.

Sillä perusteella, että Firestormissa saa uuden pelin käyntiin sekuntien sisällä jonotuksesta sanoisin, että olet väärässä "hyvin pienen prosenttimääräsi" suhteen :)
 
Itselle aina riittänyt 64p conquest. Alusta asti sitä pelannut, eikä muita muotoja ole tarvinnut, toki joskus netissä joutunut puoliväkisin rushiin tms. Sen haluaisin nähdä että max pelaajamäärää vihdoin saataisiin ylöspäin tuosta 64:stä, siihen päästiin sentään jo vuosituhannen alussa.
 
Omata mielestä tuo Firestorm on ihan hyvä. Soolona kohtalaisen turhauttavaa, koska peli kannustaa passiiviseen pelaamiseen. Askelten äänet kuuluvat niin hyvin että se joka istuu kauemmin paikallaan saa yllättäjän edun itselleen. Myös armour plateja on saatavilla liian vähän. Jos joudut useampaan taisteluun ennen loppua, voi olla että sulla on vain 150hp ja vihollisella täydet 300. Omasta mielestä tapetulta viholliselta poimittu vest saisi olla valmiiksi täysillä palkeilla. Tällä tavalla voisi lopussa taktikoida ja vaihtaa huonompaan vestiin jos armour platet ovat loppu.

Squadi onkin hauskaa kavereiden kanssa. Randomeiden kanssa tuosta ei tule oikein mitään, kun apexin tapainen ping systeemi puuttuu.

Ihan hyvä toteutus, jos lootti ongelmat jätetään huomioimatta. Toki tuolta pienempiäkin ongelmia löytyy, mutta ei mitään turhan vakavaa. Pitemmällä aikavälillä vaihdan todennäköisesti apexin puolelle, jos haluan BR pelejä pelata.

Löytyykö tästä jotain report nappulaa tuollaisia varten? Esim. pubgissa noita voi raportoida.
Originin löytyy report nappula pelaajan profiilin oikeasta yläkulmasta.

Solo squad näköjään mahdollinen tässäkin, ainakin tuurilla. Joinasin yksin squad peliin. No sitä ei kauaa kestäny kun ajoin rollsilla liian kovaa ja se räjähti :D
Jos aloitat squad moden niin alkuun se etsii pelaajia squadiin. Tuona aikana voit skipata muiden pelaajien etsimisen klikkaamalla uudestaan sitä liittymispainiketta. Siinä lukee jotain "skip" yms.
 
voi v** et voi palaa käämit tuossa uudessa versiossa stna. Solona eka 15min käppäilet ja sit joku homppeli kyttää nurkan takana! p**stä
 
En kyl ymmärrä miksi damage ei vain voi olla sama kuin normi pelissä.
Parhaimmillaan joudut tekemään damagea ”kolmen vihun” verran joka on aivan typerää.
Jos osut ni toinen kuolee, silleen se normi pelissäkin on ja saisi olla tässäkin. Nykyinen damagen määrä in aivan liian iso.

Ärsyttää myös bugi viimeisen pätsin jälkeen. Jos sukellat, pintaan et enää pääse..
 
En kyl ymmärrä miksi damage ei vain voi olla sama kuin normi pelissä.
Parhaimmillaan joudut tekemään damagea ”kolmen vihun” verran joka on aivan typerää.
Jos osut ni toinen kuolee, silleen se normi pelissäkin on ja saisi olla tässäkin. Nykyinen damagen määrä in aivan liian iso.

Ärsyttää myös bugi viimeisen pätsin jälkeen. Jos sukellat, pintaan et enää pääse..
100hp suosii liikaa kämppereitä. Jos vihollinen istuu puskassa niin eihän siihen kerkeä edes reagoida kun 100hp on mennyt.
 
100hp suosii liikaa kämppereitä. Jos vihollinen istuu puskassa niin eihän siihen kerkeä edes reagoida kun 100hp on mennyt.

Suosii toi pelimuoto nyttenkin kämppereitä. 98% peleistä pääset top 5:een jos vaan menet reunaa pitkin ja kämpit. Tai satut tippumaan keskelle ja kämpit. Ei tuo kauheasti muuttais.

Mg42 on tässäkin ihan älytön kämppijän unelma. Siinä ei oo väliä vaikka ois 500 damagea, kun toinen kuolee silti heti.
 
BattlefieldV bugi.jpg


Hauska clitch / bugi sattui kohdalle tänään. Pelailin medicciä as usual ja menin nostamaan kahta todella lähekkäin kuollutta jannua. Siihen tuli toinen medikki nostamaan toista. Tapahtuman jälkeen mulla oli jonkun LMG (Bren?) aseena, mutta koko muu inventory oli täysin mun oman medic classin mukainen. Bonarina pystyin rakentamaan ingame juttuja Support -classin nopeudella (työkaluboksi).

Loppumatsi menikin sitten aika kevyesti holosighti-LMG:llä heiluessa :btooth:

Discordkavereiden (jonnejen) nimet sutattu pyynnöstä :beye:
 
BattlefieldV bugi.jpg


Hauska clitch / bugi sattui kohdalle tänään. Pelailin medicciä as usual ja menin nostamaan kahta todella lähekkäin kuollutta jannua. Siihen tuli toinen medikki nostamaan toista. Tapahtuman jälkeen mulla oli jonkun LMG (Bren?) aseena, mutta koko muu inventory oli täysin mun oman medic classin mukainen. Bonarina pystyin rakentamaan ingame juttuja Support -classin nopeudella (työkaluboksi).

Loppumatsi menikin sitten aika kevyesti holosighti-LMG:llä heiluessa :btooth:

Discordkavereiden (jonnejen) nimet sutattu pyynnöstä :beye:

Mikä siis tässä oli bugi tms? Vaihdoit nosto tilanteessa toisen aseen vahingossa, jolloin tietty pysyt medicinä normaalisti. Usein vaihdan paremman aseen kuolleelta.
Ja oliko se rakentelu oikeasti nopeampaa? Sitä on viime pätseissä nopeutettu aika paljon joka luokalle.

Vai siis ase pysyi vaikka kuolit välissä kokonaan?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 905
Viestejä
5 055 605
Jäsenet
81 000
Uusin jäsen
Stnuf

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom