- Liittynyt
- 22.10.2017
- Viestejä
- 4 476
Ihan hyvältä vaikuttaa. Mappi voi tosin käydä aika tylsäks suht nopeasti.
Vaihtuu niin eri puolelle kokoajan, että ainakin toistaiseksi tullut ihan erilaista maastoakin vastaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvältä vaikuttaa. Mappi voi tosin käydä aika tylsäks suht nopeasti.
Tuo vihun loottiminen on kyl aika hemmetin nihkeesti tehty. Tapat ukon ja siihen tippuu hirvee läjä kamaa, sit siinä yrität napata ne kamat jotka haluat mahd nopsaa..juu ei onnistu, tai sit en vaa osaa.
Muutenhan tuo oli ihan perus BR menoa. Ei hassumpi!
Siinä ylhäällä näkyy invetoryn koko. Jos sulla on liikaa muita panoksia niin et saa haluamaasi mukaan.Sekava kyllä tämä ammussysteemi. Mulla on aseeseen 10/0 ammoa ja sanoo että "ammo full" kun yritän nostaa lisää. Pitääkö ensin dropata muuta ammoa/itemeitä?
Muutenkin loottaaminen tosiaan vaikeeta.
Ite pääsin ekalla yrittämällä kolmanneksi, kun sattu hyvät aseet. Squadina random tyyppien kanssa ekal yrittämällä toiseksi.Iha mukavan olone tuo firestormi ainakin hetken aikaa varmaa jaksaa pelata. Solona kahdeksanneks pääs. Onkoha nuo tankit yhtä kestäviä ku normi pelimuodoissakin. Aika haastavaa lähtee haastaa 1vs1 tilanteessa varmaan tankkia.
Edit: Onko askeleet aina kuulunu nui kovaa ku tässä? kuuli ihan selkeesti ku toine juoksee monen kymmene metrin päästä tai on viereisessä talossa tien toisella puolella.
Sekava kyllä tämä ammussysteemi. Mulla on aseeseen 10/0 ammoa ja sanoo että "ammo full" kun yritän nostaa lisää. Pitääkö ensin dropata muuta ammoa/itemeitä?
Muutenkin loottaaminen tosiaan vaikeeta.
Vaikuttaa statseihin. Eivät ottanu coopista opiksi.Tietääkö joku sekoittunut firestormin statsit noihin bäfän päävalikossakin näkyviin statseihin? Siis kd, aseiden statsit jne?
Ite ku oon niin surkea BR peleissä, etten haluis firestormin tuhoavan statseja. [emoji23][emoji23]
Vaikuttaa statseihin.
Näin oletinkin. Ei tosin antanut nostaa lisää ammoa vaikka droppasin muuta. Tiedä sitten sähläsinkö jotain.Siellä inventoryssä on ne slotit. Sulla on liikaa muita ammuksia. Kannattaa kerätä vain niitä mitä tarvitsee.
Joo huomasin...perseestä suoraan sanottuna.
Näiss ku tulee yleensä 0-1 tappoa ni alkaa kd kärsimään näillä taidoilla.
Samoin kaikki aseiden statsit.
Näin oletinkin. Ei tosin antanut nostaa lisää ammoa vaikka droppasin muuta. Tiedä sitten sähläsinkö jotain.
No ei KD:sta nyt niin Battlefieldeissä väliä mutta SPM tuossa laskee varmasti aivan järkyttävästi. En nyt sinänsä itse noin muutenkaan statseista perusta mutta olisihan tuo nyt ihan itsestäänselvyys, että tämä on niiden suhteen erillisenä perus MP:stä.
Juu kaikki haulikon kudit yritin viskata helvettiin. Oiskohan sitten dropannut minimit eli yhden eikä maksimit kuten yritin.Tiputithab nimenomaan ammoja. Siellä kun on ammoille omat slotit. Sit on aseslotit, ihan alhaalla sit armory levyt ja healing slotit ja kranut jne. Repuissa saa sit lisäslotteja mihin voi mitä vaan pistää.
No jo oli. 10 erää kokeilin ja pisin elossa aika laskeutumisen jälkeen varmaan 10 sekuntia. Taisin jopa kerran ehtiä etsiä aseen ennen kuin henkin pois. Todellakin erän alkamisen odottamisen arvoista
Ihan hyvin tuolla on saanut rauhassa tutustua maailmaan kun lentää kauas pois lentokoneen reitiltä.No jo oli. 10 erää kokeilin ja pisin elossa aika laskeutumisen jälkeen varmaan 10 sekuntia. Taisin jopa kerran ehtiä etsiä aseen ennen kuin henkin pois. Todellakin erän alkamisen odottamisen arvoista
Noniin nyt 10 min elossa eikä ainuttakaan vihollista näkyvissä ja henki pois. Onhan tämä nyt saatanan tylsä pelimuoto . Bäfä on jatkuvaa räimettä eikä tälläistä odottamista. Jäi tämä pelimuoto tähän.
Tuo on BR pelien ongelma kaikissa peleissä.
Ensin odotellaan todella pitkään et peli alkaa, sit odotellaan et päästään maahan.
Sit kenelle sattuu olee paras tuuri et saa kunnon aseet.
Sit odotellaan 10-20min et päästään lopussa ampumaan 1-2 tyyppiä.
Squadina kun pelaat ja kuolet heti, odotat 20-30min kavereiden peliä katsellen.
Noiden asioiden takia en ole ikinä tykännyt BR peleistä, aivan typerä systeemi.
Mut kyllä tässä on enemmän actionia ollu ku huonoimmillaan normi moninpelissä missä vastustaja ei edes hyökkää.
Hyvä näin jos näin on ettei oo sillee et joka saa tankin ni voi rällätä ja mellastaa mite huvittaa rundi loppuu asti.Tankeista en tiedä, mutta ammukset ja polttoaineet niistä loppuu heti, eli ei ne mitään jumalia ole.
Mjaa, no Apexissa ei mielestäni suurinta osaa noista ongelmista ole. Et varmaan ole sitä kokeillut? Kartta siinä on suhteellisen pieni, liikkuminen on nopeaa ja pelitkin alkavat PUBGiin ja tähän verrattuna huomattavasti nopeammin (ei ole tuota minuutin mittaista odotusaluetta). Noin muutenkin noihin peleihin tuppaa muodostumaan hotzone alueita, joissa pääsee kyllä räiskimään heti alusta alkaen halutessaan. Oma valinta juokseeko alusta asti taistelusta toiseen vai vältteleekö toimintaa loppuun asti. Apexissa voi lisäksi respawnata kaverin niin pääsee takaisin vielä peliin, jos squadi jää henkiin. Ainoa mainitsemasi ongelma oikeastaan siinä on tuo tuurin osuus mutta se on aika suuri osa Battle Royaleita noin yleisesti ottaen.
Tietääkö joku sekoittunut firestormin statsit noihin bäfän päävalikossakin näkyviin statseihin? Siis kd, aseiden statsit jne?
Ite ku oon niin surkea BR peleissä, etten haluis firestormin tuhoavan statseja. [emoji23][emoji23]
No sieltähän ei tule ku yks kuolema per peli
ei se 0 vaikuta. se laskee tapoista ja kuolemista sen.Ja jos et tapa ketään, niin kd on 0
Eniten yksinkertaisesti harmittaa se, että ainakin itse odotin WW2 Bäfää suurella innolla ja kyllähän tällä olisi potentiaalia paljon. Jotenkin vain se WW2 fiilis puuttuu, esimerkiksi omassa suosikkimuodossani eli Breakthroughssa on hyvin vähän tankkeja ja itse olisin toivonut ajoneuvojen vahvaa läsnäoloa tässä pelissä. Voisin jopa väittää, että BF1:n Operationssissa on enemmän ajoneuvoja kuin BF V:n Breakthroughssa tai vähintäänkin niillä oli isompi rooli taistelussa. Noin muutenkin markkinointi kustiin täydellisesti, joka heijastuu myyntiin ja tämä ilmeisesti näkyy nyt sitten heikossa sisällössä. Etenkin tuo uusien karttojen saamisen hitaus huolestuttaa suuresti. Samaan aikaan sitten haaskataan aikaa johonkin käsittämättömän surkeasti tehtyyn co-oppiin, jota loppupeleissä juuri kukaan ei tainnut kaivata. Keskittyisivät CQ, Breakthrough, Frontlines ja Rush pelimuotoihin ja toisivat näihin paljon hyviä karttoja. Nyt tuntuu, että koitetaan saada pienet määrät kaikkea ja ei oikeastaan edes tiedetä millaista sisältöä haluttaisiin tehdä. Kuka jaksaa esimerkiksi tuota Rushiakaan pitkään pelata, kun servut pyörittävät vain kolmea karttaa kyseisellä pelimuodolla. Itseäni ei haittaisi pätkääkään vaikka toisivat jotain karttoja vanhoista Battlefieldeistä. Kunhan saisivat vain jotain karttoja tähän peliin.
Mun tavoite on olla servun kärjessä pisteissä. Se on sit se ja sama miten ne pisteet tulee, vaikka pelkästä healauksesta. Mut kyl mun mielestä KD täytyy olla minimissään 1, jotta tyyppi jää plussan puolelle joukkueessa.Ja statseista... ei hirveästi haittaa jos K/D huoraajat jää normipelin puolella syöpäänsä levittämään
Sehän se Battlefieldin suurin ongelma onkin. Fanipojat sanoo "taktiseksi", mutta todellisuudessa pelkkää lipuille säntäilyä eikä 90% pelaajista ymmärrä edes heittää ammo packeja tai mediciä, loput pelaakin röllillä. Ei vaan vedä pelaajia enää 2019.Noniin nyt 10 min elossa eikä ainuttakaan vihollista näkyvissä ja henki pois. Onhan tämä nyt saatanan tylsä pelimuoto . Bäfä on jatkuvaa räimettä eikä tälläistä odottamista. Jäi tämä pelimuoto tähän.
Sehän se Battlefieldin suurin ongelma onkin. Fanipojat sanoo "taktiseksi", mutta todellisuudessa pelkkää lipuille säntäilyä eikä 90% pelaajista ymmärrä edes heittää ammo packeja tai mediciä, loput pelaakin röllillä. Ei vaan vedä pelaajia enää 2019.
Tää on ainut pelimuoto mikä tän pelin voi enää pelastaa. Hyvä pelimuoto, mutta koko kartta käyttöön ja 100 pelaajaa areenalle. Codi teki sen myös, joten ei luulis Frostbitellä olevan ongelmia, kun pyörii kuitenkin hyvin.
E: Tässä voi näköjään trade killata. Tapettiin vihun kanssa toisemme ja kolmas pelaaja voitti sen ansiosta, nice.
Tuon takia väki juuri tykkää näistä. Vaikka kuinka huono voi voittaa vain puskissa kyykkimällä ja tappamalla kerran. Taitopohjaisemmassa pelissä tulee vain turpaan koko ajan ja monelle voi olla hauskempaa istua piilossa.Tuo on BR pelien ongelma kaikissa peleissä.
Ensin odotellaan todella pitkään et peli alkaa, sit odotellaan et päästään maahan.
Sit kenelle sattuu olee paras tuuri et saa kunnon aseet.
Sit odotellaan 10-20min et päästään lopussa ampumaan 1-2 tyyppiä.
Squadina kun pelaat ja kuolet heti, odotat 20-30min kavereiden peliä katsellen.
Noiden asioiden takia en ole ikinä tykännyt BR peleistä, aivan typerä systeemi.
Mut kyllä tässä on enemmän actionia ollu ku huonoimmillaan normi moninpelissä missä vastustaja ei edes hyökkää.
Tuon takia väki juuri tykkää näistä. Vaikka kuinka huono voi voittaa vain puskissa kyykkimällä ja tappamalla kerran. Taitopohjaisemmassa pelissä tulee vain turpaan koko ajan ja monelle voi olla hauskempaa istua piilossa.
Oliko tämä vitsi? Enemmän näissä taitoa tarvitaan kuin jossain 64 pelaajan conquestissa, jossa voi hengailla vaan muiden mukana ja viedä silti voiton tappamatta ketään.
Hyvällä tuurilla tässä voi voittaa istumalla samassa puskassa koko pelin (solo pelissä). Tietty eka pitää luuttia jonkinlainen ase. Mutta kyllä taidolla on merkitystä jos aikoo useasti pärjätä hyvin. Ainakin PUBG:ssä tuurilla on monta kertaa suuri osa voitossa. Ainakin tällaisella huonolla pelaajalla kuten minä.
Ja Conquestissa on aika lailla 50:50 mahis voittaa sillä, että spawnaat ja pyörit omassa basessa ympyrää.
What happened with the Soldier Dragging feature?
Having discovered that soldier dragging would negatively impact the core gameplay loop, we’ve decided to not add the feature to Battlefield V. To make soldier dragging look and play well, complex and long animations are necessary. This would make reviving feel slow and unresponsive, which would affect the pacing of Battlefield V’s gameplay.