Battlefield V

Hieman naurattaa nämä "paska peli, pelasin vain 200 tuntia" -kommentit :D Normaali 60€ maksava peli taitaa tarjota hupia jonkun 20-30h, joten onhan tuosta jonkin verran jo saanut rahalleen vastinetta...
Suhteellista. Ainakin itse odotin että tämä olisi vaihteeksi semmonen Bäfä johon voisi 1000 tuntia laittaa. Tällä hetkellä näyttää siltä että olin väärässä.

Eniten yksinkertaisesti harmittaa se, että ainakin itse odotin WW2 Bäfää suurella innolla ja kyllähän tällä olisi potentiaalia paljon. Jotenkin vain se WW2 fiilis puuttuu, esimerkiksi omassa suosikkimuodossani eli Breakthroughssa on hyvin vähän tankkeja ja itse olisin toivonut ajoneuvojen vahvaa läsnäoloa tässä pelissä. Voisin jopa väittää, että BF1:n Operationssissa on enemmän ajoneuvoja kuin BF V:n Breakthroughssa tai vähintäänkin niillä oli isompi rooli taistelussa. Noin muutenkin markkinointi kustiin täydellisesti, joka heijastuu myyntiin ja tämä ilmeisesti näkyy nyt sitten heikossa sisällössä. Etenkin tuo uusien karttojen saamisen hitaus huolestuttaa suuresti. Samaan aikaan sitten haaskataan aikaa johonkin käsittämättömän surkeasti tehtyyn co-oppiin, jota loppupeleissä juuri kukaan ei tainnut kaivata. Keskittyisivät CQ, Breakthrough, Frontlines ja Rush pelimuotoihin ja toisivat näihin paljon hyviä karttoja. Nyt tuntuu, että koitetaan saada pienet määrät kaikkea ja ei oikeastaan edes tiedetä millaista sisältöä haluttaisiin tehdä. Kuka jaksaa esimerkiksi tuota Rushiakaan pitkään pelata, kun servut pyörittävät vain kolmea karttaa kyseisellä pelimuodolla. Itseäni ei haittaisi pätkääkään vaikka toisivat jotain karttoja vanhoista Battlefieldeistä. Kunhan saisivat vain jotain karttoja tähän peliin.

Eniten yksinkertaisesti harmittaa se, että ainakin itse odotin WW2 Bäfää suurella innolla ja kyllähän tällä olisi potentiaalia paljon. Jotenkin vain se WW2 fiilis puuttuu, esimerkiksi omassa suosikkimuodossani eli Breakthroughssa on hyvin vähän tankkeja ja itse olisin toivonut ajoneuvojen vahvaa läsnäoloa tässä pelissä. Voisin jopa väittää, että BF1:n Operationssissa on enemmän ajoneuvoja kuin BF V:n Breakthroughssa tai vähintäänkin niillä oli isompi rooli taistelussa. Noin muutenkin markkinointi kustiin täydellisesti, joka heijastuu myyntiin ja tämä ilmeisesti näkyy nyt sitten heikossa sisällössä. Etenkin tuo uusien karttojen saamisen hitaus huolestuttaa suuresti. Samaan aikaan sitten haaskataan aikaa johonkin käsittämättömän surkeasti tehtyyn co-oppiin, jota loppupeleissä juuri kukaan ei tainnut kaivata. Keskittyisivät CQ, Breakthrough, Frontlines ja Rush pelimuotoihin ja toisivat näihin paljon hyviä karttoja. Nyt tuntuu, että koitetaan saada pienet määrät kaikkea ja ei oikeastaan edes tiedetä millaista sisältöä haluttaisiin tehdä. Kuka jaksaa esimerkiksi tuota Rushiakaan pitkään pelata, kun servut pyörittävät vain kolmea karttaa kyseisellä pelimuodolla. Itseäni ei haittaisi pätkääkään vaikka toisivat jotain karttoja vanhoista Battlefieldeistä. Kunhan saisivat vain jotain karttoja tähän peliin.

Mua ei henkilökohtasesti kiinnosta paskaakaan battleroyalet firestormeineen, eikä uudet pelimuodot ylipäätäsä, kyllä se breakthrough maistuu ja näyttää niin hyvältä että sitä jaksaa veivata menemään.
Ainoa toive peliin on MONIPUOLISUUS. Jos saatais edes 2 uutta armeijaa ja kenttiä se 15-20kp, uskon että pelaan peliä vielä 5-6 vuoden päästä.
Bf2 piti jonnena timanttisesti otteessa, vuodet 2007-2010 tuli peliä pelattua lähes päivittäin.

Hieman naurattaa nämä "paska peli, pelasin vain 200 tuntia" -kommentit :D Normaali 60€ maksava peli taitaa tarjota hupia jonkun 20-30h, joten onhan tuosta jonkin verran jo saanut rahalleen vastinetta...

Suhteellista. Ainakin itse odotin että tämä olisi vaihteeksi semmonen Bäfä johon voisi 1000 tuntia laittaa. Tällä hetkellä näyttää siltä että olin väärässä.

Niin, kannattaa ottaa huomioon tuo julkaisumalli. Tarkoitus ei ole niinkään antaa rahalle vastinetta vaan saada kuluttamaan. En tiedä miten, mutta jotenkin on päädytty tällaiseen no service malliin, jossa kosmetiikkaa ei saa rahalla jota ohjata lisäsisällön kehittämiseen. Sen sijaan kehitetään varsinainen pelimaailman kerberos, samalla kun rahahanoja kiristetään. Ensin luovat hirviön ja sitten yrittävät tappaa sen...

Viimeksi muokattu:
En tiedä miten, mutta jotenkin on päädytty tällaiseen no service malliin, jossa kosmetiikkaa ei saa rahalla jota ohjata lisäsisällön kehittämiseen.
Mikromaksuilla ostettava ”kauppa” piti jo olla auki.
Eli se armory välilehti. Siellä piti sit olla ja tulla monipuolisesti skinejä. Se tän hetkinen armory välilehti on vähän kuin beta, jonka on tarkoitus avautua kunnolla kevään aikana.

Mutta sit tuli company coinien kanssa ongelmia. Jotkut sai liikaa, toiset ei ollenkaan. Yleisesti niitä tuli todella vähän. Sit niitä jaeltiin jälkeenpäin jne.
Dicen joku tyyppi sanoi, etteivät voi avata oikean rahan valuuttaa jos company coin ei toimi kunnolla. Idea kun on ettei rahaa tarvita, kun voi ostaa niilläkin kunhan kerää rahaa.
Jos palvelu avattais nyt ja company coineissa olisi ongelmaa, nousisi pelaajat vastarintaan..”ja taas tehdään buginen kasa ja pakotetaan käyttämään oikeaa rahaa”.
Eli sikäli ihan hyvä että edes tuossa malttavat tarpeeksi.

Edit:
Asiasta toiseen..
Tässä listaus Firestorm muodon aseista, kehityksistä ja tähtäimistä:
cacaaf7cc3322e69a51656766b75316c.jpg

Viimeksi muokattu:
Sepä se, sisällön sijaan on saatu kasa selityksiä. No, onneksi ne ovat ilmaisia. Olisihan se ollu ihan mukava, jos EA olisi panostanut kunnolla tuohon Live Servicen kehittämiseen tällä kertaa, mutta ei. Ainakaan eivät ole pistäneet mitään pelaajia hyväksikäyttäviä loot arpajaisia pystyyn.

Moksu, harkitsetko siirtymistä takasi bf1 tai 4:n?
Nelosta on tullut pelattua aivan tarpeeksi ja ykkösestä en ole koskaan pahemmin pitänyt. Kävin muutama viikko sitten pelaamassa BF3 ja 4. Ihan mukavaa oli muistella menneitä :D Nyt on reilu viikko mennyt Apexin kimpussa, mutta pitää huomenna palata vitosen pariin kun Firestorm julkaistaan.

Moneltakohan firestorm aukeaa huomenna?
Vissiin Klo 11

Minusta oli vähän hölmöä että kaikki julkaisun kartat olivat vain Euroopasta pl. Hamada. Ei tämän päivän kaikki-mulle-HETI ADHD jonnet jaksa odotella mitään vuotta että tulee Tyynenmeren tai itärintaman mätöt mukaan, samassa ajassa julkaistaan n+1 muuta ADHD jonnepeliä (nykypäivän BATTLE ROYAAAL -trendiä seuraten) tilalle.

Minusta BF1:n maksusysteemi oli todella hyvä, lisää maksamalla lisää kontenttiä eli DEV-tiimille rahaa työstään jota tekivät. Nyt pitäisi saada minimissään 20 karttaa ja 7 eri maanosaa viidellä kympillä (alelaarista 24,90e) kun sekin on nykypäivän työttömille mätisäkeille (ympäri maailman) niin iso raha että itku alkaa heti jos vaaditaan lisäsisällöstä / DLC:stä lisää. Jännä homma kuinka BF1:ssä, jota tämänkin triidin BF3 amati-pro-pelaajat ovat haukkuneet kilpaa, riitti pelaajia ja tekemistä 10/2016 -> 11/2018 vaikka kuinka pelasi EU "prime time" -peliaikojen ulkopuolella. Nykypäivän populaarikulttuurissa (ml. peliskene) tuntemattomasta ja epätrendikkäästä WW1:stä saatiin massoja todella paljon miellyttänyt kombo useiden täysin tuntemattomien aseiden, tapahtumien, taisteluiden sekä paikkojen kanssa.

En tiedä mikä on ollut BF-sarjan suosituin peli pelaajamäärien / kaupallisen menestyksen kautta, mutta voisin nyyppänä kuvitella ettei BF1 ainakaan peränpitäjäksi jäänyt.

Ongelmana noissa maksullisissa lisäreissä on pelaajakunnan pirstoutuminen, eiköhän se ole jo monen bäfän kohdalla todettu huonoksi jutuksi. Ei se mitään parin foorumijonnen ulinaa ole vaan todettu fakta.

Ongelmana noissa maksullisissa lisäreissä on pelaajakunnan pirstoutuminen, eiköhän se ole jo monen bäfän kohdalla todettu huonoksi jutuksi. Ei se mitään parin foorumijonnen ulinaa ole vaan todettu fakta.
Melko pahasti se pirstoutuu myös siinä, että karttoja ja sisältöä on niin vähän, että jengi lopettaa pelaamisen kokonaan.

Edit:
Maksullisissa lisäosissa oli se etu, että niille jotka lisäsisältöä halusi ja olivat valmiita siitä maksamaan sitä oli tarjolla. Valinta oli siis pelaajalla halusiko lisäsisältöä vai ei. Nyt tätä vaihtoehtoa ei ole.

Bf1:ssäkin tosin meni välillä melko kauan että sitä sisältöä tuli, ettei sekään ihan putkeen menny.

Tietääkö joku sekoittunut firestormin statsit noihin bäfän päävalikossakin näkyviin statseihin? Siis kd, aseiden statsit jne?
Ite ku oon niin surkea BR peleissä, etten haluis firestormin tuhoavan statseja. [emoji23][emoji23]

Eka tutustuminen Firestormin ja kakkosia oltiin meidän squadin osalta.

En tykkää BR peleistä. Ollenkaan.
Mutta täytyy myöntää et nyt oli kivaa. Tutustutaan lisää ->

Otin tankin ajoin aika ylös keskelle, en nähänyt yhtään vastustaajaa ja kuolin ku tuli v2 raketti, mahtava peli.

Tuo vihun loottiminen on kyl aika hemmetin nihkeesti tehty. Tapat ukon ja siihen tippuu hirvee läjä kamaa, sit siinä yrität napata ne kamat jotka haluat mahd nopsaa..juu ei onnistu, tai sit en vaa osaa.
Muutenhan tuo oli ihan perus BR menoa. Ei hassumpi!

Tuo vihun loottiminen on kyl aika hemmetin nihkeesti tehty. Tapat ukon ja siihen tippuu hirvee läjä kamaa, sit siinä yrität napata ne kamat jotka haluat mahd nopsaa..juu ei onnistu, tai sit en vaa osaa.
Muutenhan tuo oli ihan perus BR menoa. Ei hassumpi!

Tuo on kehittäjillä tiedossa ja korjauskin tiedossa. Ei ehtiny mukaan julkaisuun.

Iha mukavan olone tuo firestormi ainakin hetken aikaa varmaa jaksaa pelata. Solona kahdeksanneks pääs. Onkoha nuo tankit yhtä kestäviä ku normi pelimuodoissakin. Aika haastavaa lähtee haastaa 1vs1 tilanteessa varmaan tankkia.

Edit: Onko askeleet aina kuulunu nui kovaa ku tässä? kuuli ihan selkeesti ku toine juoksee monen kymmene metrin päästä tai on viereisessä talossa tien toisella puolella.

Sekava kyllä tämä ammussysteemi. Mulla on aseeseen 10/0 ammoa ja sanoo että "ammo full" kun yritän nostaa lisää. Pitääkö ensin dropata muuta ammoa/itemeitä?

Muutenkin loottaaminen tosiaan vaikeeta.

Sekava kyllä tämä ammussysteemi. Mulla on aseeseen 10/0 ammoa ja sanoo että "ammo full" kun yritän nostaa lisää. Pitääkö ensin dropata muuta ammoa/itemeitä?

Siinä ylhäällä näkyy invetoryn koko. Jos sulla on liikaa muita panoksia niin et saa haluamaasi mukaan.

Iha mukavan olone tuo firestormi ainakin hetken aikaa varmaa jaksaa pelata. Solona kahdeksanneks pääs. Onkoha nuo tankit yhtä kestäviä ku normi pelimuodoissakin. Aika haastavaa lähtee haastaa 1vs1 tilanteessa varmaan tankkia.

Edit: Onko askeleet aina kuulunu nui kovaa ku tässä? kuuli ihan selkeesti ku toine juoksee monen kymmene metrin päästä tai on viereisessä talossa tien toisella puolella.
Ite pääsin ekalla yrittämällä kolmanneksi, kun sattu hyvät aseet. Squadina random tyyppien kanssa ekal yrittämällä toiseksi.
Äsken squadi lähti pois ennen ku peli alko ja yksin squadi muotoa yhdeksänneksi. :D
Tankeista en tiedä, mutta ammukset ja polttoaineet niistä loppuu heti, eli ei ne mitään jumalia ole.

Askeleet kuuluu tässä tarkoituksella kovempaa ja tälläinen saisi normi moninpelissäkin olla. Siinä kun ne korjas ni meni ihan älyttömäksi, mut tässä in todella hyvät.

Siellä inventoryssä on ne slotit. Sulla on liikaa muita ammuksia. Kannattaa kerätä vain niitä mitä tarvitsee.

Tietääkö joku sekoittunut firestormin statsit noihin bäfän päävalikossakin näkyviin statseihin? Siis kd, aseiden statsit jne?
Ite ku oon niin surkea BR peleissä, etten haluis firestormin tuhoavan statseja. [emoji23][emoji23]
Vaikuttaa statseihin. Eivät ottanu coopista opiksi.

Screenshot_3.png

Vaikeeta tuntus olevan saada täyttä squadia. Myös server disconnected tuli itelle ennen pelin alkua, mutta kaverit jäi sinne silti.

Jotenkin tuo inventory tehty tässä todella sekavan oloiseksi, ainakin näin alussa esimerkiksi ammustyyppejä on vaikea tunnistaa tuosta UI:sta. Tykkäisin itse enemmän pubg/apex tyyppisestä invistä, mikä aukeaisi tabilla. Itse UI:ssa saisi sitten olla vähemmän jatkuvasti esillä olevaa tavaraa.

Joo huomasin...perseestä suoraan sanottuna.
Näiss ku tulee yleensä 0-1 tappoa ni alkaa kd kärsimään näillä taidoilla.
Samoin kaikki aseiden statsit.

No ei KD:sta nyt niin Battlefieldeissä väliä mutta SPM tuossa laskee varmasti aivan järkyttävästi. En nyt sinänsä itse noin muutenkaan statseista perusta mutta olisihan tuo nyt ihan itsestäänselvyys, että tämä on niiden suhteen erillisenä perus MP:stä.

Näin oletinkin. Ei tosin antanut nostaa lisää ammoa vaikka droppasin muuta. Tiedä sitten sähläsinkö jotain.

Tiputithab nimenomaan ammoja. Siellä kun on ammoille omat slotit. Sit on aseslotit, ihan alhaalla sit armory levyt ja healing slotit ja kranut jne. Repuissa saa sit lisäslotteja mihin voi mitä vaan pistää.

No ei KD:sta nyt niin Battlefieldeissä väliä mutta SPM tuossa laskee varmasti aivan järkyttävästi. En nyt sinänsä itse noin muutenkaan statseista perusta mutta olisihan tuo nyt ihan itsestäänselvyys, että tämä on niiden suhteen erillisenä perus MP:stä.

Yleisesti ottaen minäkään en noista oo kiinnostunu, mutta ku vihdoin taito karttui sen verran, että ei olla enää alle 1 KD:ssa, niin en halua sitä takaisin amatööri tasolle. :D

Tiputithab nimenomaan ammoja. Siellä kun on ammoille omat slotit. Sit on aseslotit, ihan alhaalla sit armory levyt ja healing slotit ja kranut jne. Repuissa saa sit lisäslotteja mihin voi mitä vaan pistää.
Juu kaikki haulikon kudit yritin viskata helvettiin. Oiskohan sitten dropannut minimit eli yhden eikä maksimit kuten yritin.

No jo oli. 10 erää kokeilin ja pisin elossa aika laskeutumisen jälkeen varmaan 10 sekuntia. Taisin jopa kerran ehtiä etsiä aseen ennen kuin henkin pois. Todellakin erän alkamisen odottamisen arvoista :facepalm:

No jo oli. 10 erää kokeilin ja pisin elossa aika laskeutumisen jälkeen varmaan 10 sekuntia. Taisin jopa kerran ehtiä etsiä aseen ennen kuin henkin pois. Todellakin erän alkamisen odottamisen arvoista :facepalm:

Siin on jo hyvä tuuri. Mä oon keskimäärin ollu elossa 15-20min ja ehkä 10min kohdal nähny ekan vihun.

Ihan hyvin tuolla on saanut rauhassa tutustua maailmaan kun lentää kauas pois lentokoneen reitiltä.

Sooloja nyt tässä nämä pari tuntia vääntänyt ja eka kana napsahti!

Noniin nyt 10 min elossa eikä ainuttakaan vihollista näkyvissä ja henki pois. Onhan tämä nyt saatanan tylsä pelimuoto :D. Bäfä on jatkuvaa räimettä eikä tälläistä odottamista. Jäi tämä pelimuoto tähän.

Noniin nyt 10 min elossa eikä ainuttakaan vihollista näkyvissä ja henki pois. Onhan tämä nyt saatanan tylsä pelimuoto :D. Bäfä on jatkuvaa räimettä eikä tälläistä odottamista. Jäi tämä pelimuoto tähän.

Tuo on BR pelien ongelma kaikissa peleissä.
Ensin odotellaan todella pitkään et peli alkaa, sit odotellaan et päästään maahan.
Sit kenelle sattuu olee paras tuuri et saa kunnon aseet.
Sit odotellaan 10-20min et päästään lopussa ampumaan 1-2 tyyppiä.
Squadina kun pelaat ja kuolet heti, odotat 20-30min kavereiden peliä katsellen.

Noiden asioiden takia en ole ikinä tykännyt BR peleistä, aivan typerä systeemi.
Mut kyllä tässä on enemmän actionia ollu ku huonoimmillaan normi moninpelissä missä vastustaja ei edes hyökkää. :D

Tuo on BR pelien ongelma kaikissa peleissä.
Ensin odotellaan todella pitkään et peli alkaa, sit odotellaan et päästään maahan.
Sit kenelle sattuu olee paras tuuri et saa kunnon aseet.
Sit odotellaan 10-20min et päästään lopussa ampumaan 1-2 tyyppiä.
Squadina kun pelaat ja kuolet heti, odotat 20-30min kavereiden peliä katsellen.

Noiden asioiden takia en ole ikinä tykännyt BR peleistä, aivan typerä systeemi.
Mut kyllä tässä on enemmän actionia ollu ku huonoimmillaan normi moninpelissä missä vastustaja ei edes hyökkää. :D

Mjaa, no Apexissa ei mielestäni suurinta osaa noista ongelmista ole. Et varmaan ole sitä kokeillut? Kartta siinä on suhteellisen pieni, liikkuminen on nopeaa ja pelitkin alkavat PUBGiin ja tähän verrattuna huomattavasti nopeammin (ei ole tuota minuutin mittaista odotusaluetta). Noin muutenkin noihin peleihin tuppaa muodostumaan hotzone alueita, joissa pääsee kyllä räiskimään heti alusta alkaen halutessaan. Oma valinta juokseeko alusta asti taistelusta toiseen vai vältteleekö toimintaa loppuun asti. Apexissa voi lisäksi respawnata kaverin niin pääsee takaisin vielä peliin, jos squadi jää henkiin. Ainoa mainitsemasi ongelma oikeastaan siinä on tuo tuurin osuus mutta se on aika suuri osa Battle Royaleita noin yleisesti ottaen.

Mjaa, no Apexissa ei mielestäni suurinta osaa noista ongelmista ole. Et varmaan ole sitä kokeillut? Kartta siinä on suhteellisen pieni, liikkuminen on nopeaa ja pelitkin alkavat PUBGiin ja tähän verrattuna huomattavasti nopeammin (ei ole tuota minuutin mittaista odotusaluetta). Noin muutenkin noihin peleihin tuppaa muodostumaan hotzone alueita, joissa pääsee kyllä räiskimään heti alusta alkaen halutessaan. Oma valinta juokseeko alusta asti taistelusta toiseen vai vältteleekö toimintaa loppuun asti. Apexissa voi lisäksi respawnata kaverin niin pääsee takaisin vielä peliin, jos squadi jää henkiin. Ainoa mainitsemasi ongelma oikeastaan siinä on tuo tuurin osuus mutta se on aika suuri osa Battle Royaleita noin yleisesti ottaen.

Juu no se on totta, että apex tekee asiat vähän toisin. Mutta siinä tökkii kaikki scifistely siten ettei nappaa itseäni.
Ja toki hotspotteja löytyy, mutta ei mun mielestä ole järkevää riskeerata kaikkea heti jos aikoo voittaa. Muissa pelimuodoissa asia olisi toisin.

Ekat pelit takana. Yksi voittokin napsahti. Tuo loottisysteemi tarvii kyllä parannusta, lähinnä se, että loottiminen tapahtuisi arkuista. Ei niin, että kaikki tavara leviää maahan kun Jokisen eväät. Myös tuohon pingaamiseen pitäisi saada jokin ääni ja paremmin esille se täppä. Esim apexissa se on tehty loistavasti.

No sieltähän ei tule ku yks kuolema per peli

Ensimmäinen solo muodon voitto tuli nopeasti. Hieno peli, ollaan lähellä Suomen talvisodan tunnelmia.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Makuasioita. Itselleni Battlefield on jalkaväkipeli. Tankkeihin kosken vain pakosta ja silloin kun niitä on kenttä täynnä niin alkaa lähinnä vituttamaan (koska PST-aseet on BF V:ssä onnettoman nuhaisia).

Firestormia olen odotellut innolla, koska Battle Royaleista tykkään. Illalla testailemaan.

Ja statseista... ei hirveästi haittaa jos K/D huoraajat jää normipelin puolella syöpäänsä levittämään ;)

Ja statseista... ei hirveästi haittaa jos K/D huoraajat jää normipelin puolella syöpäänsä levittämään ;)
Mun tavoite on olla servun kärjessä pisteissä. Se on sit se ja sama miten ne pisteet tulee, vaikka pelkästä healauksesta. Mut kyl mun mielestä KD täytyy olla minimissään 1, jotta tyyppi jää plussan puolelle joukkueessa.
Mua ei Kd muutoin kiinnosta, mutta kun vihdoin ok yli yks itsellä, ni siellä sen haluan pitää :D

Vihun loottimen aika perseestä ku kaikki kamat yhessä kasassa, seuraavassa päivityksessä leväyttäävät kamoja isomalle alueelle.

Vajaa kymmenen peliä tuli testailtua, soloa ja random squadia vuorotellen. Vikassa squadissa sattu hyvä tuuri ja koko tiimi oli suomalaisia täynnä ni eka voittoki tuli sieltä sitten :sunglasses: Aivan hyvä br peli

Sehän se Battlefieldin suurin ongelma onkin. Fanipojat sanoo "taktiseksi", mutta todellisuudessa pelkkää lipuille säntäilyä eikä 90% pelaajista ymmärrä edes heittää ammo packeja tai mediciä, loput pelaakin röllillä. Ei vaan vedä pelaajia enää 2019.
Tää on ainut pelimuoto mikä tän pelin voi enää pelastaa. Hyvä pelimuoto, mutta koko kartta käyttöön ja 100 pelaajaa areenalle. Codi teki sen myös, joten ei luulis Frostbitellä olevan ongelmia, kun pyörii kuitenkin hyvin.

E: Tässä voi näköjään trade killata. Tapettiin vihun kanssa toisemme ja kolmas pelaaja voitti sen ansiosta, nice.

Viimeksi muokattu:
Sehän se Battlefieldin suurin ongelma onkin. Fanipojat sanoo "taktiseksi", mutta todellisuudessa pelkkää lipuille säntäilyä eikä 90% pelaajista ymmärrä edes heittää ammo packeja tai mediciä, loput pelaakin röllillä. Ei vaan vedä pelaajia enää 2019.
Tää on ainut pelimuoto mikä tän pelin voi enää pelastaa. Hyvä pelimuoto, mutta koko kartta käyttöön ja 100 pelaajaa areenalle. Codi teki sen myös, joten ei luulis Frostbitellä olevan ongelmia, kun pyörii kuitenkin hyvin.

E: Tässä voi näköjään trade killata. Tapettiin vihun kanssa toisemme ja kolmas pelaaja voitti sen ansiosta, nice.

Sitä battlefield on aina ollutkin ja siksi se onkin hauskaa. Ei mitään mielenkiintoa hiipiä jossakin puskassa kun voi tapella.

Eka matsi firestorm solo ja voitto:) ukkoo juoksi siellä täällä, ja viimesessä ringissä vihu kolisteli niin kovaa että pysty sen täysin paikantaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 921
Jäsenet
81 005
Uusin jäsen
veikko123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom