Battlefield V

Kyllähän tuo polttelee, sopivasti erinlainen ku muut ainakin tankkien jne osalta. Saa nähdä miten noi vaikuttaa..
 
Eipä tuossa ainakaan mulle ollut mitään, miksi yks kaks kiinnostuisin BR peleistä mitenkään. Idealtaan niin typerä, ettei sitä pelasta ees eniten pelaamani peli.
Minua tämä taas kiinnostaa siksi, että tämä on ensimmäinen jo entuudestaan pelimekaniikoiltaan tuttu BR. Kynnys kokeilla on huomattavasti muita pelejä matalampi. BO4 ja apexia on tullut kokeiltua yksi kokonainen rundi, kun ei mukamas ole aikaa (mielenkiintoa) aloittaa opiskelua nollista.
 
Minua tämä taas kiinnostaa siksi, että tämä on ensimmäinen jo entuudestaan pelimekaniikoiltaan tuttu BR. Kynnys kokeilla on huomattavasti muita pelejä matalampi. BO4 ja apexia on tullut kokeiltua yksi kokonainen rundi, kun ei mukamas ole aikaa (mielenkiintoa) aloittaa opiskelua nollista.

No joo tuollatavoin totta. Sama pätee mulle mekaniikoiden osalta.
Mut mua ei innosta rinkiä karkuun juokseminen ja tolkuton venailu et jotai järkevää tapahtuu.
 
No joo tuollatavoin totta. Sama pätee mulle mekaniikoiden osalta.
Mut mua ei innosta rinkiä karkuun juokseminen ja tolkuton venailu et jotai järkevää tapahtuu.
Minua tuo kiinnostaa ajatuksen tasolla, mutta en kunnolla kokeilematta viitsi teilata tai hehkuttaa. Toivottavasti pidän, niin tässäkin pelissä on enemmän sisältöä ja saatanpa jopa jaksaa opetella noita muitakin vaihtoehtoja.
 
BR näyttää mielenkiintoiselta, mutta aseiden/ajoneuvojen balansointi pelottaa aika reippaasti.

Kiinnostaisi, mutta huijarit pilaa pelin.
Omalla kohdalla huijareita tullut alle 20 vastaan 240 tunnin aikana. Huijarit ei ole missään vaiheessa ollut niin iso ongelma että sen takia jättäisin pelaamatta. Tässä pelissä on oikeasti paljon isompiakin ongelmia, mutta sää jaksat tuosta huijari aiheesta vieläkin valittaa :D

I hate to admit it but there are cheaters in this game currently

173 sivua keskustelua aiheesta eli kyllä siellä "muutama" huijari taitaa pyöriä.
Taitaa olla pieni lumipallo efekti meneillään. Porukka vaan tykkää tällä hetkellä valittaa tuosta aiheesta.
 
Ja kun jengi jauhaa huijareista, niin osa alkaa nähdä niitä joka nurkalla vaikka kyseessä olisikin taitavampia pelaajia. Eikä kukaan puhu siitä kuinka vähän huijareita näkyy peleissä, tuo vain nyt näyttää pahalta.

Toki olen kyllä pari aika varmaa keissiä nähnyt ja löytyypä noita pätkiä youtubestakin kun jengi pelaa hackit päällä.
 
Joku aikansitten näkyi näitä v rakettisankaria, peliä pelattu vasta vähä ja jo raketit paukkui, koitin kysyä pelaajalta niin totes löytäneen bugin pelistä :)
 
Minua tämä taas kiinnostaa siksi, että tämä on ensimmäinen jo entuudestaan pelimekaniikoiltaan tuttu BR. Kynnys kokeilla on huomattavasti muita pelejä matalampi. BO4 ja apexia on tullut kokeiltua yksi kokonainen rundi, kun ei mukamas ole aikaa (mielenkiintoa) aloittaa opiskelua nollista.

Tämä. Valmiiksi tuttu peli niin todennäköisesti jaksaa kiinnostaa pitkäänkin jos muuten hyvin toteutettu BR.
Esim. PUBG oli ihan järkyttävän vaikea alkuun kun pelimekaniikka on täysin erilainen niihin peleihin verrattuna mitä on tullut pelattua (ja bugit päälle). 60h tuli joskus täyteen eikä yhtään kanaa niin loppui kiinnostus :D
 
Tämä. Valmiiksi tuttu peli niin todennäköisesti jaksaa kiinnostaa pitkäänkin jos muuten hyvin toteutettu BR.
Esim. PUBG oli ihan järkyttävän vaikea alkuun kun pelimekaniikka on täysin erilainen niihin peleihin verrattuna mitä on tullut pelattua (ja bugit päälle). 60h tuli joskus täyteen eikä yhtään kanaa niin loppui kiinnostus :D

Mulla tuli eka solo kana vasta 165 tunnin jälkeen. Nyt 700 tunnin jälkeen on 16 solo kanaa. Mutta asiaan, kyllä tuo firestorm kiinnostaa siitäkin syystä että BF V pelaaminen on jäänyt tosi vähälle juuri tuon PUBG:n takia.
 
Viimeksi muokattu:
Ja kun jengi jauhaa huijareista, niin osa alkaa nähdä niitä joka nurkalla vaikka kyseessä olisikin taitavampia pelaajia. Eikä kukaan puhu siitä kuinka vähän huijareita näkyy peleissä, tuo vain nyt näyttää pahalta.
Tämä. Aina siellä joku ulisee et käyttää koodeja. Riittää ku o listan kärjessä suht hyvällä K/D:lla, paljo pisteitä tai tapat saman äijän useamman kerran nii sieltä vasta puolelta tulee et käytetää koodeja. Kertaakaa ei oo tullu omalle kohalle omaa peliä haittaavaa koodaria tai sit ollu huonot koodit käytössä.
 
Tässä jo etukäteen kyselen, että mitäs aktiivisia Discord-kannuja löytyy Suomesta peliseuran hakemiseen? BR:t on kuitenkin parhautta porukassa, eikä mun hermot edes kestä soolon pelaamista niissä.
 
On tämä karu peli kun niinkin perusasia kuin idlareiden automaattinen potkiminen puuttuu. Ei juuri intoa nosta kun joku mötköttää omalla puolella pelistä toiseen syntymättä kertaakaan. Varsinkin pienemmissä peleissä kuten Rush, vaikutusta alkaa jo olla.
 
On tämä karu peli kun niinkin perusasia kuin idlareiden automaattinen potkiminen puuttuu. Ei juuri intoa nosta kun joku mötköttää omalla puolella pelistä toiseen syntymättä kertaakaan. Varsinkin pienemmissä peleissä kuten Rush, vaikutusta alkaa jo olla.

Kyllä se potkasee pihalle jos täysin idlessä on, mutta välillä jos liikkuu ja sit taas idlaa niin sitten pysyy pelissä.
 
Onko muuten muilla ollu ongelmia viimisen pätsin jälkeen äänien kanssa?

Mulla alko randomisti äänet rätisemään ja pätkimään ja viimeks eilen hävis kaikki muut äänet paitsi oman hahmon hengitys- ja juoksuäänet.

Tein eilen vielä repairin tähän peliin, mutta en oo vielä ehtiny kokeilla onko auttanu mitään.
 
Mitä mieltä porukka on tosta sectorartillerystä?

Ite en oo delannu juurikaan vaikka jatkuvasti niskaan ampuvatki, ainoa murheenkryyni on se vittumainen ulina joka lähtee siitä, aivan ku stalininurut:)
 
Tässä jo etukäteen kyselen, että mitäs aktiivisia Discord-kannuja löytyy Suomesta peliseuran hakemiseen? BR:t on kuitenkin parhautta porukassa, eikä mun hermot edes kestä soolon pelaamista niissä.
Meillä on ainaki ihan kohtalaisen paljon BFV pelaajia discordissa: https://discord.gg/576ckQn

On tämä karu peli kun niinkin perusasia kuin idlareiden automaattinen potkiminen puuttuu. Ei juuri intoa nosta kun joku mötköttää omalla puolella pelistä toiseen syntymättä kertaakaan. Varsinkin pienemmissä peleissä kuten Rush, vaikutusta alkaa jo olla.
Mun puolella oli rushissa kokonainen squadi afkissa semmoset ~20min mitä matsi kesti. Eli pelattiin 12vs16 ja tottakai hävittiin.
 
Mitä mieltä porukka on tosta sectorartillerystä?

Ite en oo delannu juurikaan vaikka jatkuvasti niskaan ampuvatki, ainoa murheenkryyni on se vittumainen ulina joka lähtee siitä, aivan ku stalininurut:)

Oikein mainio lisä omasta mielestä. Näyttää hyvältä, kuulostaa hyvältä ja helppo selvitä elossa jos yhtään on perillä maailman menosta.
 
Ja vaikka tuolla ei saa välttämättä hirveästi tappoja niin sillä ainakin saa kaaoksen lippualueelle ja vihollisen perääntymään/liikkeelle. :D

Conquestissa ei ehkä niinkään tappoja saa, mutta lipun saa ainakin helposti tyhjäksi. Breakthrough:ssa taas monesti saanut 10 tappoa yhdeltä lipulta.
 
BR näyttää mielenkiintoiselta, mutta aseiden/ajoneuvojen balansointi pelottaa aika reippaasti.


Omalla kohdalla huijareita tullut alle 20 vastaan 240 tunnin aikana. Huijarit ei ole missään vaiheessa ollut niin iso ongelma että sen takia jättäisin pelaamatta. Tässä pelissä on oikeasti paljon isompiakin ongelmia, mutta sää jaksat tuosta huijari aiheesta vieläkin valittaa :D


Taitaa olla pieni lumipallo efekti meneillään. Porukka vaan tykkää tällä hetkellä valittaa tuosta aiheesta.

Mä jaksan valittaa niin kauan kunnes tekevät asialle jotain.
 
Mä jaksan valittaa niin kauan kunnes tekevät asialle jotain.

Kannattaa pysyä yksinpeleissä jos kasetti ei kestä sitä, että verkkomoninpeleissä on aina huijareita. Enemmän servereillä kuitenkin törmää täysiin töhöihin, jotka näkevät huijareita joka puolella.

Kaikella kunnioituksella, mutta minun kokemukseni mukaan tässä bäfässä ei ole mitenkään erityisen paljon huijareita verrattuna sarjan aiempiin tuotoksiin tai moninpeleihin yleensä. Toki viimeaikoina ei ole jaksanut koko peli kiinnostaa niin pelailut jääneet, mutta uskoisin, että asiasta olisi pidetty enemmän meteliä mikäli jokin huijari-invaasio olisi yhtäkkiä peliin iskenyt.
 
Kannattaa pysyä yksinpeleissä jos kasetti ei kestä sitä, että verkkomoninpeleissä on aina huijareita. Enemmän servereillä kuitenkin törmää täysiin töhöihin, jotka näkevät huijareita joka puolella.

Kaikella kunnioituksella, mutta minun kokemukseni mukaan tässä bäfässä ei ole mitenkään erityisen paljon huijareita verrattuna sarjan aiempiin tuotoksiin tai moninpeleihin yleensä. Toki viimeaikoina ei ole jaksanut koko peli kiinnostaa niin pelailut jääneet, mutta uskoisin, että asiasta olisi pidetty enemmän meteliä mikäli jokin huijari-invaasio olisi yhtäkkiä peliin iskenyt.

Vaihdoin peleihin joissa huijaamiseen puututaan.
 
Pitikös niiltä tubettajilta/streamaajilta tulla pelikuvaa tosta firestormista..?
 
Ens viikon loppupuolella muistelen jonku tubettajan (westie/thebrokenmachine) sanoneen.
 
Tuo pitkän linjan concuest peli muoto on pysyny bf sukupolvelta sukupolvelle. Ja vissiin suosituin pelimuoto.
Onko palstalla joitain joitten mielestä tämä on paskin pelimuoto ja vähiten pelattu.
Ite alkuun pelasin concuestia mutta nyt olen tykästyny breakthrougista ja frontlinesistä. Concuestia ei oo tullu hakattua aikoihin.
Bf1 siirryin aikanaan concuestista operationiin.

Jotenki tuo concuest vaikuttaa tylsemmältä, eikä porukka osaa pelata sitä. Joko sektorit unohdetaan ja kämpitään tai pelataan deathmatchia tai koko joukkue valtaa sektori yksi kerrallaan.
 
Yhden käden sormilla saa laskea montako matsia oon konkkaa pelannut BF vssä :D ei jotenki kiinnosta ollenkaan. Frontlines oli jo BF 1:ssä suosikki ja tässä jatkaa samalla linjalla. Välillä mahtavaa vääntöä ja omilla ratkaisuilla voi vaikuttaa pelin kulkuun vaikka yksin pelaakin. Myös breakthrough ja jopa operations maistuu välillä kun tekee mieli suurempaa mättöä.
 
Ykkösessä siirryin täysin operaatioon ja nyt vitosessa menty 90% frontlinesia ja nyt pari viikkoa Rushia lisäksi.
Grand operaatiota ja breaktrough aina välillä, mut konkkaa ei kuin pakosta välillä. Todella huono pelimuoto näihin mappeihin.
 
Conquest on vaativin pelimuoto, koska siinä pitää olla hoksottimiset auki koko ajan. Tämä ei toki ole public peleissä aina kauhea nautinto. Varsinkin jos pelaa solona random squadissa. Toki konkkamappejakin on bäfän historiassa ollut, jotka suosivat nimenomaan rintama vs rintama taistelua ilman sen suurempaa mahdollisuutta kiertämiseen tai yllätykseen. Makunsa kullakin ja vaihtelu virkistää, mutta kyllä imo battlefieldiin kuuluu conquest. Ilman sitä tuskin olisi tullut pelattua pelisarjan alusta lähtien.
 
Ensi viikolla tulee myös firestorm, joten useamman uuden mapin julkaiseminen samaan aikaan jakaisi vain pelaajia enemmän. Ihan hyvä toisaalta että jättää uusia karttoja myös myöhemmäksi, kunhan ei liian myöhäksi. Reilusti tiheämpää niitä kyllä saisi jokatapauksessa tulla
 
Tosiaan edellisten päivitysten ja 200h jälkeen peli alkoi kaatuilemaan työpöydälle. Käsittämätöntä, mutta lisää juissia prossulle tuntui auttavan ja peli ei enää kaatuile. Ollut samat kellot viimeiset viisi vuotta ja tässäkin vasta päivityksen jälkeen alkoi tuota tekemään. Tiedä sitten mikä mahtoi olla tai mitä muuttivat päivityksen yhdeytessä.
 
Hommasin tämän tosiaan EA alesta viime kuussa, maksoikohan 27 euroa Origin Access-alennuksella. En pidä pahana. Eniten kiinnostaa ensi viikolla julkaistava Firestorm, mutta toki piti vähän bäfäskillzejä verestää jo nyt ja pidemmän BF1 tauon jälkeen maistuu oikein hyvältä taas.

Hieman huvitti kun ekassa BF:V pelissäni koskaan osui huijari vastapuolelle. Kaverilla oli vajaan 5 minuutin jälkeen reilut 50 tappoa kasassa. Nakkeli supportilla savuja minkä kerkisi ja nakutti niiden läpi heduja perään. Tuon jälkeen ei koko viikonloppuna tullutkaan sitten yhtään vastaavaa tapausta vastaan.

Conquestia olen enimmäkseen pelannut, koska se on mukavan rentoa vääntöä alusta loppuun ja porukkaa on yhdessä paikassa yleensä järkevä määrä. Pitää noita muitakin pelimuotoja vielä kokeilla, mutta IMO se, että koko 32 v 32 on suunnilleen sadan metrin halkaisijaltaan olevalla alueella ei vaan toimi. Mistään ei saa mitään selkoa kun koko ajan räjähtelee ja luoteja on ilmassa enemmän kuin ilmaa. Hengähdystaukoja pitää olla.
 
harmi kun chapteriä ei saa suorittaa varmaan loppuun kun toi aika raja umpeutuu, kiinnostas pelata tappiin toi tän hetkine chapteri mutta ei ehdi joka päivä pelaan töiden takia.
 
Hyvä pointti tuo Firestorm sinänsä mutta ei se mielestäni pitäisi pelaajia jakaa jos normaali BF saa enemmän kuin yhden mapin Conquestin/muiden pelimuotojen map pooleihin? Ei tässä auta kuin odottaa tuota roadmappia, jännittää miten usein ja kuinka paljon aikovat loppujen lopuksi julkaista näitä mappeja... :D
Totta sekin. Toivottavasti karttoja alkaisi tulemaan huomattavasti tiheämpään kuin tähän mennessä. BF V on tainnut tulla ylivoimaisesti vähiten karttoja mitä missään aiemmassa modernimmassa Battlefieldissä ja suuntana se on erittäin huono. Onneksi sentään pelimekaniikat kuten suppression, aseiden käyttö/rekyyli ym isot asiat onkin menneet paljon parempaan suuntaan.
 
Firestorm’s Halvøy
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

D19FHZ9U4AIBGGB.jpg:large
 
Redditin puolella oli kommenttia roadmapin tulosta näin myöhään:
”Our legal and finance partners. They kinda hold the reigns on when we talk about stuff, especially at the end of a fiscal year (which ends March 31st). Talking about things outside of the fiscal year raises flags, but we’ve been pushing to get this out as soon as possible.”

Veikkaan et menee siis jotenkin näin:
Eli varmaan Dicellä ovat tienneet mitä haluavat tehdä.
EA katsoo tilikauden tulosta ja pelin myyntejä -> koska ne jää alle odotusten, rahahanoja vedetään kiinnipäin ja puolet ajatelluista jutuista Dice joutuu hylkäämään.

Jos roadmap ois julkaistu, ne täytyis julkaista. Nyt katotaan mihin rahat riittää ja julkaistaan sen mukainen roadmap..
 
Mukavan kokoinen mappi kyllä. Ei heti pitäisi käydä ahtaaksi 64 pelaajalla.

Tuosta taisi olla maininta, että se mäppi ei koskaan ole noin iso, vaan se rinkula rajaa jo alussa pelin tietylle aluelle pelkästään. Ilmeisesti halutaan vaihtelua jokaiselle rundille maaston suhteen sekä se, että ei mene 20min juoksenteluun yksinään kuten pubgissa.
 
Tuosta taisi olla maininta, että se mäppi ei koskaan ole noin iso, vaan se rinkula rajaa jo alussa pelin tietylle aluelle pelkästään. Ilmeisesti halutaan vaihtelua jokaiselle rundille maaston suhteen sekä se, että ei mene 20min juoksenteluun yksinään kuten pubgissa.

Juu se tulirinki näkyy siinä trailerissakin jo lentokoneessa hypätessä..
 
Ok. No se ei ole varsinaisesti huono asia, kunhan ringin koko on aluksikin kuitenkin sen kokoinen, ettei koko matsi ole alusta loppuun pelkkää SDM:ää.
 
Tuosta taisi olla maininta, että se mäppi ei koskaan ole noin iso, vaan se rinkula rajaa jo alussa pelin tietylle aluelle pelkästään. Ilmeisesti halutaan vaihtelua jokaiselle rundille maaston suhteen sekä se, että ei mene 20min juoksenteluun yksinään kuten pubgissa.
Ok. No se ei ole varsinaisesti huono asia, kunhan ringin koko on aluksikin kuitenkin sen kokoinen, ettei koko matsi ole alusta loppuun pelkkää SDM:ää.

Screenshot_3.png

Tuossa näkyy kuinka iso alue hypätessä on.
 
Onhan tuossa parhaillaan yli puolet tuosta kokonaisalueesta. Hyvin sinne 64 pelaajaa luulisi eksyvän :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 893
Viestejä
5 055 180
Jäsenet
80 997
Uusin jäsen
Houzei

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom