Battlefield V

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Kokeileppa ottaa Originin pilvitallennukset pois päältä. Oon kyllä saattanut joskus aiemminkin tätä ehdottaa.

Nii ite en näe mitään syytä vaihtaa minimapin zoomitasoa eri karttoihin. Eli oon vaan säätänyt gameplay asetuksista zoomin kohilleen ja annan olla siinä. Toki iso kartta on bindattu hiiren näppäimeen.
Otin testiks pois, katotaa vaikuttaako. Thanks.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Täytyy sanoa, että noi haulikot on ihan mielettömiä Rush pelimuodossa. En oo haulikoita liiemmälti näytellyt ennen, mutta noi on niin ylivoimaisia etten nyt muuta halua käyttää.

Haulikko ja ap miinat on yhdistelmänä täydellisiä noihin pommeihin, on sit hyökkäämässä, tai puolustamassa.
Puolustaessa kolme miinaa pommipaikan ympärille ja sit haulikolla saa about joka tilanteessa äijät kumoon. Jos ne kuitenkin virittää pommin, niin sinne vaan juoksemaan kehää ja äijää kaatuu. Vielä parempi jos on savuja.

Hyökätessä taas pommin virityksen jälkeen heti pari miinaa viereen ja sama juttu puolustaessa sit, ympyrää pommin ympärillä.

Tässä lyhyt esimerkki, jossa puolessa minuutissa pommi paikalleen ja 6-7 äijää kumoon:


Tässä sitten taas kokonainen roundi, jonka lopputulos Kd osalta oli 44-9. Mikä mielenkiintoisinta, mulla oli pisteitä 13700, kun kummallakaan puolella seuraavaksi parhaalla noin 7500, eli 6000 pistettä enemmän kuin kellään muulla. Ihan mieletön fiilis oli pelata, vaikka ei edes mitenkään huvin oikeasti pelaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 452
Haulikot tuntuvat kyllä huomattavasti tehokkaammilta tuon buffin jälkeen vaikka sai niillä hyvää jälkeä aikaan aiemminkin lähitaisteluissa. Nuo AP-miinat kaipaisivat mielestäni jonkinverran nerffiä, aivan älyttömän syvältä ja ärsyttävää kuolla noihin vaikka helat on täynnä. Noita tuntuu muutenkin olevan ihan kaikkialla, kun niitä on käytössä kaikilla paitsi assaulteilla.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Haulikot tuntuvat kyllä huomattavasti tehokkaammilta tuon buffin jälkeen vaikka sai niillä hyvää jälkeä aikaan aiemminkin lähitaisteluissa. Nuo AP-miinat kaipaisivat mielestäni jonkinverran nerffiä, aivan älyttömän syvältä ja ärsyttävää kuolla noihin vaikka helat on täynnä. Noita tuntuu muutenkin olevan ihan kaikkialla, kun niitä on käytössä kaikilla paitsi assaulteilla.
Ja kun niitä et yksinkertaisesti näe mistään. Et varsinkaan tuossa pelimuodossa, kun on aina kiire livahtaa sinne pommille. Kuulet vain kun sokka irtoaa ja sit lentää kirosanat. :D
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 034
Nuo AP-miinat kaipaisivat mielestäni jonkinverran nerffiä, aivan älyttömän syvältä ja ärsyttävää kuolla noihin vaikka helat on täynnä. Noita tuntuu muutenkin olevan ihan kaikkialla, kun niitä on käytössä kaikilla paitsi assaulteilla.
Noita on ilmeisesti joskus vastikään salaa buffattu jostain käsittämättömästä syystä. Aiemmin yhteen ei kuollut, mutta nykyään tosiaan kuolee hyvin usein ihan siihen yhteenkin.

Olivat ihan riittävän tehokkaita ja vittumaisia jo entuudestaankin eikä vaadi mitään taitoa noiden käyttö. :tdown:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 452
Ja kun niitä et yksinkertaisesti näe mistään. Et varsinkaan tuossa pelimuodossa, kun on aina kiire livahtaa sinne pommille. Kuulet vain kun sokka irtoaa ja sit lentää kirosanat. :D
No just tämä. BF1:ssä nuo sentään huomasi kohtuullisen helposti, esimerkiksi siitä langasta ja taisivat olla muutenkin hieman suurempia. Tässä ne taas voi olla jossain kulman takana niin, että losahtaa heti kun astut sisään ja mitenkään et pysty bongaamaan noita.

Noita on ilmeisesti joskus vastikään salaa buffattu jostain käsittämättömästä syystä. Aiemmin yhteen ei kuollut, mutta nykyään tosiaan kuolee hyvin usein ihan siihen yhteenkin.

Olivat ihan riittävän tehokkaita ja vittumaisia jo entuudestaankin eikä vaadi mitään taitoa noiden käyttö. :tdown:
Tämä kanssa. Siis on jotenkin muutenkin käsittämätöntä, että pelissä koitetaan jollain tavalla korostaa taitojen merkitystä ja monet taitoa vaatimattomat asiat, kuten mortarit, mortar truckit jne. on poistettu. Sitten laitetaan käytännössä joka classille tällaisia salamiinoja mitä on mahdoton bongata ja vielä buffataan niitä. Joka kerta tekee mieli painaa ALT+F4, kun kuulee tuon noista lähtevän äänen ja nirri lähtee täysistä elkuista.
 
Viimeksi muokattu:

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Alkaa tuo lentokonepeli olemaan sitä tasoa, etten enää viitsi conquestia juurikaan pelata. Inffinä kun olet käytännössä täysin avuton tuollaista vehjettä vastaan.
Ja nyt tulee noissa tides of wareissa vaan lisää noita vehkeitä...
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Haulikot tuntuvat kyllä huomattavasti tehokkaammilta tuon buffin jälkeen vaikka sai niillä hyvää jälkeä aikaan aiemminkin lähitaisteluissa. Nuo AP-miinat kaipaisivat mielestäni jonkinverran nerffiä, aivan älyttömän syvältä ja ärsyttävää kuolla noihin vaikka helat on täynnä. Noita tuntuu muutenkin olevan ihan kaikkialla, kun niitä on käytössä kaikilla paitsi assaulteilla.
Tänään oli breakthrougin Arrasissa 2 pätevää haulikkomiestä vastapuolella Yks terrorisoi ja hallitsi sitä kirkkoa. Aina kettuillakseen menin/yritin thompsonila hiljentää tyypin, mut pirun hyvin sai pari kertaa tapettua, moni muuki puolulaiseni menehty tämän haulikoimiseen.

Toinen tyyppi kämppi siellä talossa ja aina pamautti esim portaikossa jos yritin sisään, jotenki nihkeä/turvaton olo oli :D
 

Wzb

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
320
Pikkasen alkaa ottaa nuppiin kun jostain syystä peli on alkanut kaatuilemaan työpöydälle aivan randomisti lähiaikoina
200h takana ilman ongelmia. Tuntuu että joka kerta kun peliä päivitetään niin tulee vaan enemmän bugeja. :mad:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Pikkasen alkaa ottaa nuppiin kun jostain syystä peli on alkanut kaatuilemaan työpöydälle aivan randomisti lähiaikoina
200h takana ilman ongelmia. Tuntuu että joka kerta kun peliä päivitetään niin tulee vaan enemmän bugeja. :mad:
Saman olen huomannut minäkin. Monesti matsin jälkeen tai main menussa olo on liikaa pelille ja päättää nakata työpöydälle.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
64
Mulla 1080ti ja 417.71 ajureilla ei ongelmaa, mut tota uudemmilla ajureilla peli aina jossakin vaiheessa tipahtaa työpöydälle.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
298
Mitähän kummaa viime päivityksessä on tullu kun cpu käyttö hakkaa nyt kokoajan yli 90%
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Taitaa jäädä Rushit omalta osalta pakollisiin Tides of Wareihin. Oli kyllä niin kauheata pelisuunnittelua DICE:ltä ettei mitään järkeä. Otetaan samat vanhat mapit ja läntätään randomilla bomb plantit ilman mitään karttasuunnittelua paikoilleen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Karttana on panzerstorm ja omat ei osaa tuhoo tankkeja. Miten se on niin vaikeeta?

Jos molemmilla puolilla on paljon tankkeja ja omat ei tajuu tuhoo niitä, ni sitä karttaa vaan ei voi voittaa. Ei ikinä. Ja sit noi keharit ei vaan ymmärrä sitä.
Paras on että omat tankit istuu siellä basessa ja ampuu sieltä pitkältä jalkaväkee ja jättää ne tankit rauhaan, kun ei uskalla hyökkää "ettei vaan oma tankki mee rikki" ja sit pelit hävitään sen takia.

Lentokoneetki hunttaa vaan jalkaväkee.


:sangry:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 452
Ai että kun saisi Stukaan ne lvl4 tykit tai Mosquitoon sen AT-tykin ja pääsisi metsästämään tankkeja Panzerstormissa.. Olispa 24/7 Panzerstorm servuja, että pääsisi kehittämään ajoneuvoja paremmin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Ai että kun saisi Stukaan ne lvl4 tykit tai Mosquitoon sen AT-tykin ja pääsisi metsästämään tankkeja Panzerstormissa.. Olispa 24/7 Panzerstorm servuja, että pääsisi kehittämään ajoneuvoja paremmin.
Monta kertaa tossa kartassa saatan vaan spottailla tankkeja, että lentokoneet ymmärtäis tuhota niitä, mutta ei.

Kerran ainoastaan on joku lentäjä hehkuttanu että spottaan niitä tankkeja.

Tosta tuli mieleen, että onko tietoa vielä tuleeko custom-servuja?
 

Wzb

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
320
Nyt ei vaan toimi bäfä enää ollenkaan. 10min ja työpöytä kutsuu. Ei vaan voi käsittää. Viimeisen päivityksen jälkeen ei ole toiminut ollenkaan. Kaikkia perkeleen kikkoja koittanut mutta ei. Taitaa mennä Windowsin uudelleen asentamiseksi jos sekään auttaa. On se kumma kun mitä enemmän päivityksiä niin sitä enemmän bugeja voi helvetti sentään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Tommonen rush peli tuli toissapäivänä. Statsien puolesta paras peli mitä on tullut. Toki vastustajat oli botteja ja peli meni ylijuoksuksi. Normaalisti tulee kokonaiset matsit leikattua lyhyemmäksi, mutta tuo oli sen verran tiivistä toiminnaltaan niin laitoin kokonaisuudessaan. 13 minuuttiin 70 tappoa, eli yli 5 tappoa minuutissa.



Nyt ei vaan toimi bäfä enää ollenkaan. 10min ja työpöytä kutsuu. Ei vaan voi käsittää. Viimeisen päivityksen jälkeen ei ole toiminut ollenkaan. Kaikkia perkeleen kikkoja koittanut mutta ei. Taitaa mennä Windowsin uudelleen asentamiseksi jos sekään auttaa. On se kumma kun mitä enemmän päivityksiä niin sitä enemmän bugeja voi helvetti sentään.
-Originista pelin korjaus ja origin in-game pois
-Asetuskansion poisto ja vakio asetuksilla testaamaan
-Kellotukset pois
-Kaikki turhat softat pois taustalta, vain peli päälle.
-Tapahtumienvalvonnasta seuraamaan tuleeko kaatumisista mitään virheilmoitusta
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 379
Kivalta kyllä vaikutti. Juuri oikealla tavalla hauska, vähän tuli Bad Company mieleen. Pelit alkaa siis maanantaina 25.3.2019.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Tätä odotellessa. Mukavaa vaihtelua Apexille ja kun pelinkin sai hiljan alta kolmella kympillä niin mikäs tässä. Pitänee hieman reenata ampumista ensin normimoodeissa... :D
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Eipä tuossa ainakaan mulle ollut mitään, miksi yks kaks kiinnostuisin BR peleistä mitenkään. Idealtaan niin typerä, ettei sitä pelasta ees eniten pelaamani peli.
 

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
Hieno ja hyvin tehty traileri mutta ei nostanut kiinnostusta BR:ää kohtaan yhtään enempää.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
450
Todella hyvä traileri. Hyvä meininki, esitettiin sopivasti ominaisuuksia/mitä kaikkea voi tehä, vähän pilkettä silmäkulmassa ja toki dramaattisuutta. Tosi hienon näköinen. Eka br peli mitä olen odottanut tai mistä milläänlailla innostunut. Ylipäätään mukava että tulee jotain uutta sisältöä BF v.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Kyllähän tuo polttelee, sopivasti erinlainen ku muut ainakin tankkien jne osalta. Saa nähdä miten noi vaikuttaa..
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 069
Eipä tuossa ainakaan mulle ollut mitään, miksi yks kaks kiinnostuisin BR peleistä mitenkään. Idealtaan niin typerä, ettei sitä pelasta ees eniten pelaamani peli.
Minua tämä taas kiinnostaa siksi, että tämä on ensimmäinen jo entuudestaan pelimekaniikoiltaan tuttu BR. Kynnys kokeilla on huomattavasti muita pelejä matalampi. BO4 ja apexia on tullut kokeiltua yksi kokonainen rundi, kun ei mukamas ole aikaa (mielenkiintoa) aloittaa opiskelua nollista.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Minua tämä taas kiinnostaa siksi, että tämä on ensimmäinen jo entuudestaan pelimekaniikoiltaan tuttu BR. Kynnys kokeilla on huomattavasti muita pelejä matalampi. BO4 ja apexia on tullut kokeiltua yksi kokonainen rundi, kun ei mukamas ole aikaa (mielenkiintoa) aloittaa opiskelua nollista.
No joo tuollatavoin totta. Sama pätee mulle mekaniikoiden osalta.
Mut mua ei innosta rinkiä karkuun juokseminen ja tolkuton venailu et jotai järkevää tapahtuu.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 069
No joo tuollatavoin totta. Sama pätee mulle mekaniikoiden osalta.
Mut mua ei innosta rinkiä karkuun juokseminen ja tolkuton venailu et jotai järkevää tapahtuu.
Minua tuo kiinnostaa ajatuksen tasolla, mutta en kunnolla kokeilematta viitsi teilata tai hehkuttaa. Toivottavasti pidän, niin tässäkin pelissä on enemmän sisältöä ja saatanpa jopa jaksaa opetella noita muitakin vaihtoehtoja.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
450
Kiinnostaisi, mutta huijarit pilaa pelin.
Itse olen onnistunut nauttimaan pelistä ilman selviä huijareita. Tunteja tosin kertynyt vasta n 60, mutteivat huijarit ainakaan minun pelejä ole pilanneet. Toki jokainen huijari on liikaa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
BR näyttää mielenkiintoiselta, mutta aseiden/ajoneuvojen balansointi pelottaa aika reippaasti.

Kiinnostaisi, mutta huijarit pilaa pelin.
Omalla kohdalla huijareita tullut alle 20 vastaan 240 tunnin aikana. Huijarit ei ole missään vaiheessa ollut niin iso ongelma että sen takia jättäisin pelaamatta. Tässä pelissä on oikeasti paljon isompiakin ongelmia, mutta sää jaksat tuosta huijari aiheesta vieläkin valittaa :D

I hate to admit it but there are cheaters in this game currently

173 sivua keskustelua aiheesta eli kyllä siellä "muutama" huijari taitaa pyöriä.
Taitaa olla pieni lumipallo efekti meneillään. Porukka vaan tykkää tällä hetkellä valittaa tuosta aiheesta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Ja kun jengi jauhaa huijareista, niin osa alkaa nähdä niitä joka nurkalla vaikka kyseessä olisikin taitavampia pelaajia. Eikä kukaan puhu siitä kuinka vähän huijareita näkyy peleissä, tuo vain nyt näyttää pahalta.

Toki olen kyllä pari aika varmaa keissiä nähnyt ja löytyypä noita pätkiä youtubestakin kun jengi pelaa hackit päällä.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 562
Joku aikansitten näkyi näitä v rakettisankaria, peliä pelattu vasta vähä ja jo raketit paukkui, koitin kysyä pelaajalta niin totes löytäneen bugin pelistä :)
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
Minua tämä taas kiinnostaa siksi, että tämä on ensimmäinen jo entuudestaan pelimekaniikoiltaan tuttu BR. Kynnys kokeilla on huomattavasti muita pelejä matalampi. BO4 ja apexia on tullut kokeiltua yksi kokonainen rundi, kun ei mukamas ole aikaa (mielenkiintoa) aloittaa opiskelua nollista.
Tämä. Valmiiksi tuttu peli niin todennäköisesti jaksaa kiinnostaa pitkäänkin jos muuten hyvin toteutettu BR.
Esim. PUBG oli ihan järkyttävän vaikea alkuun kun pelimekaniikka on täysin erilainen niihin peleihin verrattuna mitä on tullut pelattua (ja bugit päälle). 60h tuli joskus täyteen eikä yhtään kanaa niin loppui kiinnostus :D
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
Tämä. Valmiiksi tuttu peli niin todennäköisesti jaksaa kiinnostaa pitkäänkin jos muuten hyvin toteutettu BR.
Esim. PUBG oli ihan järkyttävän vaikea alkuun kun pelimekaniikka on täysin erilainen niihin peleihin verrattuna mitä on tullut pelattua (ja bugit päälle). 60h tuli joskus täyteen eikä yhtään kanaa niin loppui kiinnostus :D
Mulla tuli eka solo kana vasta 165 tunnin jälkeen. Nyt 700 tunnin jälkeen on 16 solo kanaa. Mutta asiaan, kyllä tuo firestorm kiinnostaa siitäkin syystä että BF V pelaaminen on jäänyt tosi vähälle juuri tuon PUBG:n takia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
98
Ja kun jengi jauhaa huijareista, niin osa alkaa nähdä niitä joka nurkalla vaikka kyseessä olisikin taitavampia pelaajia. Eikä kukaan puhu siitä kuinka vähän huijareita näkyy peleissä, tuo vain nyt näyttää pahalta.
Tämä. Aina siellä joku ulisee et käyttää koodeja. Riittää ku o listan kärjessä suht hyvällä K/D:lla, paljo pisteitä tai tapat saman äijän useamman kerran nii sieltä vasta puolelta tulee et käytetää koodeja. Kertaakaa ei oo tullu omalle kohalle omaa peliä haittaavaa koodaria tai sit ollu huonot koodit käytössä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Tässä jo etukäteen kyselen, että mitäs aktiivisia Discord-kannuja löytyy Suomesta peliseuran hakemiseen? BR:t on kuitenkin parhautta porukassa, eikä mun hermot edes kestä soolon pelaamista niissä.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
22
On tämä karu peli kun niinkin perusasia kuin idlareiden automaattinen potkiminen puuttuu. Ei juuri intoa nosta kun joku mötköttää omalla puolella pelistä toiseen syntymättä kertaakaan. Varsinkin pienemmissä peleissä kuten Rush, vaikutusta alkaa jo olla.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
On tämä karu peli kun niinkin perusasia kuin idlareiden automaattinen potkiminen puuttuu. Ei juuri intoa nosta kun joku mötköttää omalla puolella pelistä toiseen syntymättä kertaakaan. Varsinkin pienemmissä peleissä kuten Rush, vaikutusta alkaa jo olla.
Kyllä se potkasee pihalle jos täysin idlessä on, mutta välillä jos liikkuu ja sit taas idlaa niin sitten pysyy pelissä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 843
Viestejä
4 210 820
Jäsenet
70 967
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom