Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Minua tämä taas kiinnostaa siksi, että tämä on ensimmäinen jo entuudestaan pelimekaniikoiltaan tuttu BR. Kynnys kokeilla on huomattavasti muita pelejä matalampi. BO4 ja apexia on tullut kokeiltua yksi kokonainen rundi, kun ei mukamas ole aikaa (mielenkiintoa) aloittaa opiskelua nollista.Eipä tuossa ainakaan mulle ollut mitään, miksi yks kaks kiinnostuisin BR peleistä mitenkään. Idealtaan niin typerä, ettei sitä pelasta ees eniten pelaamani peli.
Minua tämä taas kiinnostaa siksi, että tämä on ensimmäinen jo entuudestaan pelimekaniikoiltaan tuttu BR. Kynnys kokeilla on huomattavasti muita pelejä matalampi. BO4 ja apexia on tullut kokeiltua yksi kokonainen rundi, kun ei mukamas ole aikaa (mielenkiintoa) aloittaa opiskelua nollista.
Minua tuo kiinnostaa ajatuksen tasolla, mutta en kunnolla kokeilematta viitsi teilata tai hehkuttaa. Toivottavasti pidän, niin tässäkin pelissä on enemmän sisältöä ja saatanpa jopa jaksaa opetella noita muitakin vaihtoehtoja.No joo tuollatavoin totta. Sama pätee mulle mekaniikoiden osalta.
Mut mua ei innosta rinkiä karkuun juokseminen ja tolkuton venailu et jotai järkevää tapahtuu.
Kiinnostaisi, mutta huijarit pilaa pelin.
Itse olen onnistunut nauttimaan pelistä ilman selviä huijareita. Tunteja tosin kertynyt vasta n 60, mutteivat huijarit ainakaan minun pelejä ole pilanneet. Toki jokainen huijari on liikaaKiinnostaisi, mutta huijarit pilaa pelin.
I hate to admit it but there are cheaters in this game currentlyPystyispä dislaikkaa viestejä.
Omalla kohdalla huijareita tullut alle 20 vastaan 240 tunnin aikana. Huijarit ei ole missään vaiheessa ollut niin iso ongelma että sen takia jättäisin pelaamatta. Tässä pelissä on oikeasti paljon isompiakin ongelmia, mutta sää jaksat tuosta huijari aiheesta vieläkin valittaaKiinnostaisi, mutta huijarit pilaa pelin.
Taitaa olla pieni lumipallo efekti meneillään. Porukka vaan tykkää tällä hetkellä valittaa tuosta aiheesta.I hate to admit it but there are cheaters in this game currently
173 sivua keskustelua aiheesta eli kyllä siellä "muutama" huijari taitaa pyöriä.
Minua tämä taas kiinnostaa siksi, että tämä on ensimmäinen jo entuudestaan pelimekaniikoiltaan tuttu BR. Kynnys kokeilla on huomattavasti muita pelejä matalampi. BO4 ja apexia on tullut kokeiltua yksi kokonainen rundi, kun ei mukamas ole aikaa (mielenkiintoa) aloittaa opiskelua nollista.
Tämä. Valmiiksi tuttu peli niin todennäköisesti jaksaa kiinnostaa pitkäänkin jos muuten hyvin toteutettu BR.
Esim. PUBG oli ihan järkyttävän vaikea alkuun kun pelimekaniikka on täysin erilainen niihin peleihin verrattuna mitä on tullut pelattua (ja bugit päälle). 60h tuli joskus täyteen eikä yhtään kanaa niin loppui kiinnostus![]()
Tämä. Aina siellä joku ulisee et käyttää koodeja. Riittää ku o listan kärjessä suht hyvällä K/D:lla, paljo pisteitä tai tapat saman äijän useamman kerran nii sieltä vasta puolelta tulee et käytetää koodeja. Kertaakaa ei oo tullu omalle kohalle omaa peliä haittaavaa koodaria tai sit ollu huonot koodit käytössä.Ja kun jengi jauhaa huijareista, niin osa alkaa nähdä niitä joka nurkalla vaikka kyseessä olisikin taitavampia pelaajia. Eikä kukaan puhu siitä kuinka vähän huijareita näkyy peleissä, tuo vain nyt näyttää pahalta.
On tämä karu peli kun niinkin perusasia kuin idlareiden automaattinen potkiminen puuttuu. Ei juuri intoa nosta kun joku mötköttää omalla puolella pelistä toiseen syntymättä kertaakaan. Varsinkin pienemmissä peleissä kuten Rush, vaikutusta alkaa jo olla.
Meillä on ainaki ihan kohtalaisen paljon BFV pelaajia discordissa: https://discord.gg/576ckQnTässä jo etukäteen kyselen, että mitäs aktiivisia Discord-kannuja löytyy Suomesta peliseuran hakemiseen? BR:t on kuitenkin parhautta porukassa, eikä mun hermot edes kestä soolon pelaamista niissä.
Mun puolella oli rushissa kokonainen squadi afkissa semmoset ~20min mitä matsi kesti. Eli pelattiin 12vs16 ja tottakai hävittiin.On tämä karu peli kun niinkin perusasia kuin idlareiden automaattinen potkiminen puuttuu. Ei juuri intoa nosta kun joku mötköttää omalla puolella pelistä toiseen syntymättä kertaakaan. Varsinkin pienemmissä peleissä kuten Rush, vaikutusta alkaa jo olla.
Mitä mieltä porukka on tosta sectorartillerystä?
Ite en oo delannu juurikaan vaikka jatkuvasti niskaan ampuvatki, ainoa murheenkryyni on se vittumainen ulina joka lähtee siitä, aivan ku stalininurut![]()
Ja vaikka tuolla ei saa välttämättä hirveästi tappoja niin sillä ainakin saa kaaoksen lippualueelle ja vihollisen perääntymään/liikkeelle.![]()
BR näyttää mielenkiintoiselta, mutta aseiden/ajoneuvojen balansointi pelottaa aika reippaasti.
Omalla kohdalla huijareita tullut alle 20 vastaan 240 tunnin aikana. Huijarit ei ole missään vaiheessa ollut niin iso ongelma että sen takia jättäisin pelaamatta. Tässä pelissä on oikeasti paljon isompiakin ongelmia, mutta sää jaksat tuosta huijari aiheesta vieläkin valittaa
Taitaa olla pieni lumipallo efekti meneillään. Porukka vaan tykkää tällä hetkellä valittaa tuosta aiheesta.
Mä jaksan valittaa niin kauan kunnes tekevät asialle jotain.
Kannattaa pysyä yksinpeleissä jos kasetti ei kestä sitä, että verkkomoninpeleissä on aina huijareita. Enemmän servereillä kuitenkin törmää täysiin töhöihin, jotka näkevät huijareita joka puolella.
Kaikella kunnioituksella, mutta minun kokemukseni mukaan tässä bäfässä ei ole mitenkään erityisen paljon huijareita verrattuna sarjan aiempiin tuotoksiin tai moninpeleihin yleensä. Toki viimeaikoina ei ole jaksanut koko peli kiinnostaa niin pelailut jääneet, mutta uskoisin, että asiasta olisi pidetty enemmän meteliä mikäli jokin huijari-invaasio olisi yhtäkkiä peliin iskenyt.
Vaihdoin peleihin joissa huijaamiseen puututaan.
Joskus ensi viikolla JackFragsin mukaan.Pitikös niiltä tubettajilta/streamaajilta tulla pelikuvaa tosta firestormista..?
Totta sekin. Toivottavasti karttoja alkaisi tulemaan huomattavasti tiheämpään kuin tähän mennessä. BF V on tainnut tulla ylivoimaisesti vähiten karttoja mitä missään aiemmassa modernimmassa Battlefieldissä ja suuntana se on erittäin huono. Onneksi sentään pelimekaniikat kuten suppression, aseiden käyttö/rekyyli ym isot asiat onkin menneet paljon parempaan suuntaan.Hyvä pointti tuo Firestorm sinänsä mutta ei se mielestäni pitäisi pelaajia jakaa jos normaali BF saa enemmän kuin yhden mapin Conquestin/muiden pelimuotojen map pooleihin? Ei tässä auta kuin odottaa tuota roadmappia, jännittää miten usein ja kuinka paljon aikovat loppujen lopuksi julkaista näitä mappeja...![]()
Mukavan kokoinen mappi kyllä. Ei heti pitäisi käydä ahtaaksi 64 pelaajalla.
Tuosta taisi olla maininta, että se mäppi ei koskaan ole noin iso, vaan se rinkula rajaa jo alussa pelin tietylle aluelle pelkästään. Ilmeisesti halutaan vaihtelua jokaiselle rundille maaston suhteen sekä se, että ei mene 20min juoksenteluun yksinään kuten pubgissa.
Tuosta taisi olla maininta, että se mäppi ei koskaan ole noin iso, vaan se rinkula rajaa jo alussa pelin tietylle aluelle pelkästään. Ilmeisesti halutaan vaihtelua jokaiselle rundille maaston suhteen sekä se, että ei mene 20min juoksenteluun yksinään kuten pubgissa.
Ok. No se ei ole varsinaisesti huono asia, kunhan ringin koko on aluksikin kuitenkin sen kokoinen, ettei koko matsi ole alusta loppuun pelkkää SDM:ää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.