Battlefield V

Tämä ei kyllä lupaa hyvää Bäfän tulevaisuudelle:
Battlefield V Sells an Estimated 1.4 Million Units First Week at Retail

Myynyt vähemmän kuin BF Hardline! :dead:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Battlefield V Sells 7.3 Million Units, 1 Million Lower Than Expected
BFV myynyt 7,3 miljoonaa kopiota kvartaalissa, jäi tavoitteesta miltsillä. Epäselvää on että onko tässä nyt myös digitaaliset versiot mukana. Westie tästä höpisee alle olevalla videolla kohdasta 2:15 alkaen.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
BFV matchmaking rikki kellään muulla? Parin minuutin odotuksella pääsee vain yksinäisenä peliin sisälle.
 
Julkasusta asti saanu odotella useamman minuutin että löytää pelin.

Niin siis peliin pääsee sisälle, mutta siellä on yksin. Ei ketään muita pelaajia. Monta eri kertaa testannu nyt, parhaimmillaan ollu 4v4 pelissä. Pari noista keltaisista varoitusmerkeistä palaa kans laidassa että kai siellä jotain palvelin- tai verkko-ongelmia on.

Manuaalisti kun etsii ni kaikessa >130ms ping.

Ohi mennen kyllä mulla matchmaking on soolona heittänyt lähes instant jonosta sisään, squadina joutunut yleensä venaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tähän peliin joku "ota vähemmän damagee" cheatti?

Tai normaalisti kaikki osumat päähän on tappo kiväärillä, mut sit nyt tuli vastaan sellanen tyyppi, että vaikka tulee pääosumaa ja kaveri ampu sitä kanssa, ni ei kuollu.

Tänää oli muutenkin sellasia tyyppejä pelaamassa, joilla on WH tai sitte aivan jäätävän hyvä game sense... ja sellasta game sensee en oo vielä kellää nähny.
 
Onko tähän peliin joku "ota vähemmän damagee" cheatti?

Tai normaalisti kaikki osumat päähän on tappo kiväärillä, mut sit nyt tuli vastaan sellanen tyyppi, että vaikka tulee pääosumaa ja kaveri ampu sitä kanssa, ni ei kuollu.

Tänää oli muutenkin sellasia tyyppejä pelaamassa, joilla on WH tai sitte aivan jäätävän hyvä game sense... ja sellasta game sensee en oo vielä kellää nähny.
Jep, samaa huomannu tässä lähipäivinä. Mystisiä superukkoja melkein joka pelissä molemmilla puolilla.
 
Voisko kuva liittyä tapaukseen? EA:n servut kyykännyt taas
Screenshot_20190206_233839.jpg
 
Aika paljon viimeisten viestien perusteella outoja huijaamiseen liittyviä postauksia. Itse en ole noin viikkoon pelannut ja tänään ajattelin aloittaa kun tuo uusi viikko alkaa taas Tides of Warissa. Saa nähdä millaista menoa on luvassa.
 
Mikä juttu muuten on nämä "leijuvat" harmaat pelaajat? Eli että sillä pelaajalla ei ole ollenkaan animaatiota vaan pelkkä siluetti. Onko tuo bugi vai joku cheatti?

Sama homma itsellä, noita superukkoja nyt parin päivän aikana tuntunut tulemaan vastaan, paras oli eilen kun pistin M1907 lippaallisen kaverin selkäpuolelle parin metrin päästä lonkalta, tyyppi kääntyi ja tappoi minut ja sillä oli mennyt joku 30 damagea. Veri kyllä lensi ja olin varma että kudit osui siihen malliin että henki pitäisi tuosta lähteä. Tiedä sitten mistä tuo johtuu.

Nuo selvät huijarit kyllä toisaalta naurattaa mutta toisaalta taas sen takia vituttaa, että voi vaikuttaa aika merkittävästi pelin kulkuun. Mulle on sinänsä ihan sama jonkun toisen statsit, enkä itsekkään esim. k/d ratio edellä tuota pelaile vaan teamin voittoa haen mielummin.
 
Videolla kundi käynyt tutkailemaan yhtä maailman parasta PS4 Bf5 pelaajaa ja todistaa huijariksi.
Menee aika vakavaksi kun pitää virittää 3-4 Playstationia, monitoria ja accounttia....
Huikee video, ei ole ihan päästään terve tuo pelaaja..
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
^ Katsoin videon kokonaan, ja nyt ei kyllä sanat riitä. :D

Aivan käsittämätöntä. :rofl:
 
^ Katsoin videon kokonaan, ja nyt ei kyllä sanat riitä. :D

Aivan käsittämätöntä. :rofl:

Mitenhän joku jaksaa tuollaista :D Joskus vituttaa jossain 16v16 tai varsinkin 8vs8 pelissä kun joku on afk ja osittain sen takia tulee omalle tiimille turpiin, mutta että noita idlaajia voi olla tuollaisenkin takia :facepalm: Ei kyllä itsellä ole tullut moinen mieleen
 
Julkasusta asti saanu odotella useamman minuutin että löytää pelin.
Täällä kyllä aivan vastakkaiset kokemukset, sillä matchmaking toiminut yllättävän hyvin. Yksin peliä haettaessa ei ole varmaan kertaakaan tarvinnut yli kahta minuuttia jonottaa. Lisäksi aina on päässyt eurooppalaisille servuille. Tyhjille servuille joutunut varmaan pari kertaa, mutta yleensä nekin on täyttynyt parissa minuutissa. Aamuisin johonkain ei niin suosittuun game modeen pitää ehkä jonottaa kauemmin.

Aika paljon viimeisten viestien perusteella outoja huijaamiseen liittyviä postauksia. Itse en ole noin viikkoon pelannut ja tänään ajattelin aloittaa kun tuo uusi viikko alkaa taas Tides of Warissa. Saa nähdä millaista menoa on luvassa.
Omalla kohdalla nuita tulee ehkä kerran viikossa vastaan. Veikkaisin että eilen illalla oli servut sen verran tukossa, että netcoden puolella saattoi olla normaalia enemmän ongelmia.

Olisi ihan mielenkiintoista nähdä videota jos hitmark ongelmia/cheattereitä tulee useasti vastaan.
 
Oletin itsekin että eilen oli Apexin takia BFV pannut jojossa. Oli se kyllä hieman turhauttavaa, välillä tuntu että kaveri tulee vastaan ja ampuu sarjatulella semi-autolla tai sit on bullet sponge.
 
Videolla kundi käynyt tutkailemaan yhtä maailman parasta PS4 Bf5 pelaajaa ja todistaa huijariksi.
Menee aika vakavaksi kun pitää virittää 3-4 Playstationia, monitoria ja accounttia....
Huikee video, ei ole ihan päästään terve tuo pelaaja..
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Ei hemmetti... Aivan käsittämätöntä touhua kyllä... :D
 
Ei oikein tuo Frontlines nappaa, kahen lipun välillä ravaamista ja oottelua et aika loppuu. Yks matsi päätty voittoon noin 5 minuutissa, melkein kaikki muut piti ootella loppuun asti
 
Mun mielestä Frontlines on sata kertaa parempaa ajanvietettä kuin Breakthrough. :tup:

Jäi ekan kerran ToW suorittamatta, kun ei tuota breakthrough'ta vaan jaksanut tahkota väkisin hampaat irvessä. :itku:

Taitaa jäädä kyllä sitten myös kun lentsikat astuu kuvaan, ellei sit kamikaze-hommista saa palkintoja. :D
 
Ei oikein tuo Frontlines nappaa, kahen lipun välillä ravaamista ja oottelua et aika loppuu. Yks matsi päätty voittoon noin 5 minuutissa, melkein kaikki muut piti ootella loppuun asti

Päinvastoin ollut koko vitosen ajan se ainut pelimuoto joka on todella hyvä. Myös ainut pelimuoto missä jokainen mappi sopii kyseiseen pelimuotoon.

Ainut pelimuoto missä tuntuu että rintamana mennään ja se liikkuukin johonkin.
Konkka on karmeaa munaravia ja vihuja missä sattuu, tai et näe niitä ollenkaan. Domination ja squad konkka samaa, mutta 1000 kertaa nopeampana.
Breaktrough taas on ihan älytöntä kaaosta kun 64 pelaajaa ryntää samaan lippuun. Yhteen pieneen virheeseen menee koko sektori etkö voi asialle mitään. Frontlinesissa voit ryhdistäytyä ja kääntää koko pelin.
Parasta on tasainen vääntö lähes koko ajan ja sit vastapuoli saa vaikka yhden pommin räjäytettyä, jonka jälkeen määrätietoisesti kävelet vastustajan yli ja voitat 2-1 viimeisellä miehellä, viimeisellä sekunnilla.

Juuri tuo rintaman liikkuminen edestakaisin on parasta koko bäfässä.
Toki ongelma on sama kuin joka pelimuodossa. Peli kun ei tasoita tiimejä, niin servulta kannattaa lähteä jos menee minuutissa roundi. Mut jokapelimuodossa samaa ylikävelyä on.

Sensijaan nyt tän viikon Tides of War pilaa koko pelimuodon. Siellä kun on tehtävänä esim olla snipuna 15 tapon ajan. Iltapäivällä yhdellä roundilla meillä oli 14 snipua...juu ei voitettu ei.
 
Muut mapit on ihan hyviä paitsi Fjell, jossa on vain yksi lippu. Game modena tuo on tosiaan ihan hauskaa vaihtelua. Omasta mielestä parempi kuin breaktrough tai GO. Ei tuota silti kovin paljoa ole tullut pelattua.

Eilen tuli todistettua totaalinen tiimin sulaminen. Narvikissa hyökättiin helposti yhtä kyytiä pommeille asti. Sitten alkoi vääntäminen ja toinen pommeista saatiin räjäytettyä. Peliä oli varmaan reilu 5 minuuttia jäljellä kun viholliset pääsi hyökäämään ensimmäistä kertaa kunnolla vastaan. Kun viholliset saivat ensimmäisen lipun, niin meiltä lähtee muutama pelaaja tiimistä. Kaksi seuraavaa lippua yritettiin puolustaa parin tyypin voimalla, kun koko oma tiimi istuu vihollisten basessa :D Lopulta viholliset saivat myös yhen pommin räjäytettyä ja peli päättyi tasan. Olisivat voittaneet helposti, jos aikaa olisi ollut edes minuutti enemmän. Voin sanoa ettei vielä kertaakaan ole ahistanut tämä peli niin paljoa :D
 
Hamada oli kyllä yhtä helvettiä (ei sillä, ei se ole missään muodossa mukava) Yks häviö ja yks tasapeli tullu tänään, perkeleet vai kestivät niin kauan ettei kauempaa jaksa.
 
Muut mapit on ihan hyviä paitsi Fjell, jossa on vain yksi lippu. Game modena tuo on tosiaan ihan hauskaa vaihtelua. Omasta mielestä parempi kuin breaktrough tai GO. Ei tuota silti kovin paljoa ole tullut pelattua.

Eilen tuli todistettua totaalinen tiimin sulaminen. Narvikissa hyökättiin helposti yhtä kyytiä pommeille asti. Sitten alkoi vääntäminen ja toinen pommeista saatiin räjäytettyä. Peliä oli varmaan reilu 5 minuuttia jäljellä kun viholliset pääsi hyökäämään ensimmäistä kertaa kunnolla vastaan. Kun viholliset saivat ensimmäisen lipun, niin meiltä lähtee muutama pelaaja tiimistä. Kaksi seuraavaa lippua yritettiin puolustaa parin tyypin voimalla, kun koko oma tiimi istuu vihollisten basessa :D Lopulta viholliset saivat myös yhen pommin räjäytettyä ja peli päättyi tasan. Olisivat voittaneet helposti, jos aikaa olisi ollut edes minuutti enemmän. Voin sanoa ettei vielä kertaakaan ole ahistanut tämä peli niin paljoa :D

Melkeinpä sama homma kävi mulla :D Saatiin toinen paikka pommitettua mutta sitten piti palata puolustaan C:tä, noh aika alko käymään vähiin ja tiimi alko keskittymään vaan vihujen ampumiseen. Yhtäkkiä menetettiin B ja samalla tahdilla A, aikaa pari minuuttia jäljellä. No ei muutaku puolustamaan kahta viimistä omaa pommipaikkaa, vihujen respawnin alko laskemaan mutta yhtäkkiä kummallekki pommipaikalle plantattiin pommi samaan aikaan. Kamala sekaannus ja pommit räjähtää, pelikelloon jäi alle 5 sekuntia. Vähän harmitti mutta ei onneks kovin paljoa :D
 
Päinvastoin ollut koko vitosen ajan se ainut pelimuoto joka on todella hyvä. Myös ainut pelimuoto missä jokainen mappi sopii kyseiseen pelimuotoon.

Frontlines on erinomainen pelimuoto silloin, kun pelaajat oikeasti pelaa objectivea. Tällöin tulee tiukkaa vääntöä ja peli voi mennä eestaas, eka saadaan lippuja ja sitten hävitään. Valitettavasti tuo Frontlines kyllä korostaa mielestäni ehkä helpoiten myös näitä täysin kädettömiä pelaajia. Vihollinen valtaa lippua B ja reilusti yli puolet omasta tiimistä on vielä joko edeltävällä lipulla A tai ehkä vielä pahempi, seuraavalla lipulla C. En oikeasti ymmärrä miten se cappia kohti meneminen voi olla niin vaikeaa. Sama homma kyllä senkin kanssa, että porukka jää tappelemaan siitä jo vallatusta/menetetystä lipusta ja sillävälin riittää, että toisesta tiimistä tyyliin 1 squad valtaa seuraavan lipun..

Esimerkiksi Arrasissa oli tilanne, missä oma tiimi meni jo sinne kirkon capille ja sitten vihollinen sai käytännössä ilmaiseksi sen kaupungissa olevan keskimmäisen lipun. No, samalla tahdillahan sitä napattiin sitten seuraavakin kun oma tiimi keulii ja camppii siellä kirkolla..
 
Vahingoita tankkia niin, että siihen riittää yks kranaatti, mutta itellä on panokset loppu.
Omat ei tee sille mitään.
Tankki korjaa ittensä.
Hommaa panoksia.
Vahingoita tankkia niin, että siihen riittää yks kranaatti, mutta itellä on panokset loppu.
Omat ei tee sille mitään.
Tankki korjaa ittensä.
Hommaa panoksia.
REPEAT

Varsinkin kun assaultit seisoo vieressä enkä ees tiiä mitä ne tekee.

Miten se on niin saatanan vaikeeta?!

Monta kertaa oon todistanu sitä, että assaultit ampuu rynkyllä tankkia. :facepalm:
 
Joo en oo ennen bäfissä todistanu tämmöstä sekoilua. Mutta se johtuukin siitä, että oon pelannu aina hc-servuilla.
 
Kyllä tämä Frontlines tuntui paljon paremmalta kuin Breakthrough tai Conquest. Rintaman edestakainen liikkuminen on parhautta. Tykkään kun nämä ToW kamppikset ei ole jäätävää raatamista. KK tienattu ja pari objectivea niin on tuo viikko taputeltu :)
 
Cloud syncin kans ollu tänään ongelmia ja kahesti kaatunu peli :( Viimistä vaille olis tään viikon tehtävät tehty
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Fukken lopultakin. Tämä on ollut uusien karttojen kanssa jaetulla ensimmäisellä sijalla osiossa "Mitä eniten odotan liittyen BFV."
Veikkaan että tulee ihan eri tavalla pelattua jos saavat nettikoodin toimimaan niin, ettei joudu nieleskelemään melkein joka pelin jälkeen raivoaan.
 
Tossa Hamada kartassa conquestia pelatessa kyllä oikeen korostuu pelaajien typeryys, reagointinopeus ja ymmärrys siitä, että pelissä on niinkin uskomaton asia kuin kartta mistä näkee kokonaiskuvaa tilanteesta.

En tiiä monta sataa kertaa tota karttaa pitää pelaa, että jotkut ymmärtää, että kun puolustaa, ni pitää puolustaa myös G E F, eikä vaan A B D väliä.

Miten joillain voi kestää yli puoli peliä ymmärtää, että G E F on viety?

Sit vielä jos squad orderin laittaa G, ni squadista kolme on koko ajan jossain ihan muualla väärässä paikassa väärään aikaan... eikä ne ees tajua sitä. Mulla on vielä spawni siellä G:n takana, mutta ei ne ees tajua siihen joinaa, vaan pitää olla siellä B:llä missä on 98% omista.

Sit vielä 100% peleistä hävitään, jos puolustavasta joukkueesta ei ymmärrä edes osa mennä sinne G E F akselille.

En näköjään osaa pelaa tälläsiä pelejä ajatuksella "pelaan ja pidän hauskaa", varsinkin kun pelissä pitää voittaa eikä mun ajatusmaailmaan sovi sellanen että pelataan peliä ja ihan sama hävitäänkö vai ei.
Sit ku 32 pelaajaan osuu 30 sellasta, jotka vaan tykkää hävitä ja ihan sama miten menee, ni saa kyllä kasetin niin rullalle aina.

Mä haluan voittaa ja pelaan taktiikalla millä voitetaan pelejä ihan sama mitkä omat statsit on.

edit: lisätään nyt vielä että kun pelataan omalla porukalla, ni sillä "meiän taktiikalla" ollaan about joka pelissä paras squadi ja voitetaan pelejä.

Huomaa kyllä, että omassa elämässä asiat on aika hyvin, kun ainoo asia mikä saa kasetin niin paskaks on tän pelin pelaajat. :D
 
Tuo tykillä varustettu kuljetusauto olisi kyllä pirun näppärä squad call, jos siinä olisi se tykki ja ajaja samassa seatissa. Jokseenkin ärsyttävää, kun aina joku toinen hyppää siihen kyytiin pilaamaan sen. Ajat sen auton huolellisesti aseteltuna hyvään puolustusasemaan, jossa tykillä on laaja ampumakulma ja menet tykkiin niin eiköhän minuutin sisään joku squadista spawnaa ja aja sen auton 5 sekunnissa ylösalaisin. Tai vaihtoehtoisesti spawnaavat siihen tykkipaikkaan ja eivät osaa sitten käyttää sitä tai lähteä siitä. Tuo melkein pilaa tuon squad callin omalta osaltani, muutoin tuo olisi oikein hyvä. Silloin kun kukaan ei ole tullut häiritsemään on saanut puolustettua lippuja tuon avulla yllättävän pitkään.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Fukken lopultakin. Tämä on ollut uusien karttojen kanssa jaetulla ensimmäisellä sijalla osiossa "Mitä eniten odotan liittyen BFV."
Veikkaan että tulee ihan eri tavalla pelattua jos saavat nettikoodin toimimaan niin, ettei joudu nieleskelemään melkein joka pelin jälkeen raivoaan.

Tämän lisäksi
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Mua ainaki ärsyttäny nämä pelaajat, jotka käyttävät kranaatinheitintä ykköaseena. Toivottavasti hiukan rajoittaa tuota.

Tiistaina taas päivitystä. Tahti on ihan hyvä jos ei mitää hajoa.
Update notes: http://eaassets-a.akamaihd.net/dice...2_Lightning_Strikes_Update_12022019_FINAL.pdf

Edit:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

ja
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kyllä se tästä taas paremmaksi pikkuhiljaa korjaantuu. En tiedä uskoiko monikaan että Nelosen pystyisi enää pelastamaan ennen kuin CTE lyötiin käyntiin ja Dice LA päästettiin kuuntelemaan pelaajia ja korjaamaan peliä oikealla innolla.

Se on eri asia onko ea:lla enää nytkään malttia päästää tarpeeksi resursseja pöydälle. Tunnetusti tälläiset superjättipaskayhtiöt yksinkertaisesti unohtaa tai ei välitä miten asiat on aikaisempien pelien aikana menneet.
 
Onhan nuo kuitenkin ihan erilaiset BR:t tyyliltään. Toinen on ilmainen, toinen maksullinen. Toisessa mennään jollain futuristisella teemalla, toisessa WW2. Pelityyli ja pelimekaniikat on molemmissa varmaan myös aika erilaiset. Tuohan ne monia muitakin saman genren pelejä niin en tiedä miten tuo eroaa siitä. Ja toisaalta huomioiden BR:n nykyinen suosio niin tuohan voi olla EA:n kannalta ihan hyväkin, että on kaksi erilaista peliä erilaisine tuottokanavineen.
 
Toivon että BF:n BR tulee jakoon ilmaiseksi, ja että pahimmat uivelot lähtisivät pilaamasta Conquestia sinne.

Hamada ja Narvik ovat parhaat Frontlines-kartat, en tykkään pelimuodosta muuten oikein. Saa ainakin tehtäviä tehtyä, kun ei välillä lopu matsit millään. Saa ne matsin aikana tapot jne. kivasti.

Ensi viikolla sitten tankkileikkejä, pääsee tuhoamaan taas kunnolla. Ja saanen pelata Conquestia. Oikein sylettää kun ToW:t eivät ole aina suoritettavissa konkkaa pelaamalla, se kuitenkin on aika isolle osalle SE pelimoodi bäfässä. Itsekin pelannut sen 15 vuotta tai enemmän Battlefieldia niin pikkuhiljaa tottunut konkan pelaamiseen... Koskaan ei ole ollut intoa pelata muita pelimuotoja, paitsi Titania. Saisi tulla jo 2143 niin pääsisi taas launch podilla hyppimään.
 
Ei tätä o enää pariin viikkoon jaksanut pelata, tylsä peli ja liika huijareita. Kuulemma pelaajamäärät lähtenyt hyvään laskuun.
 
Ihan hyvä, pelasin tätä viimeksi eilen (PE) ja tänään LA iltasella kun käynnistän pelin niin minua tervehtii kontrastin säätö. Sen jälkeen tulee kaikki alkuintrot ja se "Norway 1940" -intro jossa pelaat AI:ta vastaan.

Profiili on säilynyt mutta aivan kaikki kontrolliasetukset, grafiikka-asetukset, audioasetukset ym. ovat hävinneet. On kyllä hienoa!
 
Ihan hyvä, pelasin tätä viimeksi eilen (PE) ja tänään LA iltasella kun käynnistän pelin niin minua tervehtii kontrastin säätö. Sen jälkeen tulee kaikki alkuintrot ja se "Norway 1940" -intro jossa pelaat AI:ta vastaan.

Profiili on säilynyt mutta aivan kaikki kontrolliasetukset, grafiikka-asetukset, audioasetukset ym. ovat hävinneet. On kyllä hienoa!
Kokeilisin ottaa Originin pilvitallennuksen pois käytöstä, jos nuita asetuksien katoamisia tulee. En ole BF4 jälkeen tuota käyttänyt ja asetukset pysyneet aina kunnossa.
 
Kokeilisin ottaa Originin pilvitallennuksen pois käytöstä, jos nuita asetuksien katoamisia tulee. En ole BF4 jälkeen tuota käyttänyt ja asetukset pysyneet aina kunnossa.

Mulla on ollut toi pilvisynkkaus päällä BF1:n alusta lähtien eikä ole ikinä seonnut tällä tavalla, ei BF1:kään. Onneksi em. peli on vielä koneella niin siitä pystyi kopsaamaan aika tehokkaasti kaikki senssiasetukset. Vittu että niitä olisi vituttanut lähteä arpomaan tyhjästä :mad:
 
On toi Hamada kyllä suht älytön tossa frontlinessa. Äsken kesti melkein 2h matsi. Tai niin ainakin luulen, en tarkkaan katsonut kelloa, kun aloitin. Hirveetä vääntöä välillä B-D ja sitten yhtäkkiä päästiin suoraan vihujen baseen. No yhtään pommia ei tietenkään saatu ja seuraava setti olikin, että suoraan omaan baseen ja häviö. Kyllä vähän söi miestä. Hieno pelimuoto, mutta toi Hamada on kyllä sellasta puurtamista ollut nyt pariin otteeseen, että kunto meinaa loppua. Vastustajan Sturmtiger-kuski tais olla yks ratkaiseva tekijä. Se on melkonen masiina osaavan käsissä.
 
Jep, Hamada Frontlinessa on yhtä tuskaa ja lähes kaikki pelit on ollut sitä kahden lipun vääntöä edestakaisin loputtomiin. Välitön quit servulta jos tulee Hamada Frontlinessa.
 
Ite pelannu bf: sarjaa ekasta 1942 lähtien, mutta tätä en ole jaksanu ton tow systeemin takia, ite pelaan pelkästään cq:ta ja systeemi pakottaa pelaan kaikkia muotoja, joten ootan että korottaa tota älytöntä ränkki systeemiä 50lv ylöspäin.
 
Ite pelannu bf: sarjaa ekasta 1942 lähtien, mutta tätä en ole jaksanu ton tow systeemin takia, ite pelaan pelkästään cq:ta ja systeemi pakottaa pelaan kaikkia muotoja, joten ootan että korottaa tota älytöntä ränkki systeemiä 50lv ylöspäin.

itekin pelannut bf sarjaa sen ilmestymisestä asti. tow:iahan ei ole pakko pelata jos ei halua. Pelaaminen tuskin siitä yhtään kärsii jossei jotai asetta taikka kypärää välltämättä saa. nekin voi company coineilla ostaajos ne välttämättä haluaa ja rankki nyt tuskikin mihinkään mitään vaikuttaa ,että pelaa vaan jos bf peleistä tykkäät.
 
Jep, Hamada Frontlinessa on yhtä tuskaa ja lähes kaikki pelit on ollut sitä kahden lipun vääntöä edestakaisin loputtomiin. Välitön quit servulta jos tulee Hamada Frontlinessa.

Ihan samanlaisena menee kuin kaikki muutkin mapit. Jos on tasainen joukkue niin väännetään parista lipusta ja se on koko pelimuodon idea, ne hyvät väännöt.
Ja aika helposti ne liput pystyy yksittäinen squadi kääntämään jos tahtoa on.

Ite pelannu bf: sarjaa ekasta 1942 lähtien, mutta tätä en ole jaksanu ton tow systeemin takia, ite pelaan pelkästään cq:ta ja systeemi pakottaa pelaan kaikkia muotoja, joten ootan että korottaa tota älytöntä ränkki systeemiä 50lv ylöspäin.

Mitenhän ihmeessä pystyt nyt kääntämään ToW:n sellaiseksi ettet voi pelata peliä? Kun ei ole mikään pakko sitä pelata olekaan. Vedä konkkaa jos konkka maistuu.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 730
Viestejä
5 049 639
Jäsenet
80 975
Uusin jäsen
konstadaonly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom