Battlefield V

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Pitääkö tuo Windows 10 päivitys ladata manuaalisesti, jolla saa pistettyä RTX asetuksen päälle? Windows Update on ajettu ja sen mukaan olisi kaikki uusimmat päivitykset mukana. DX12 tila on myös asetettuna pelistä päälle ja on käynnistetty peli uudestaan. Korttina 2080 uusimmilla ajureilla.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
205
Pitääkö tuo Windows 10 päivitys ladata manuaalisesti, jolla saa pistettyä RTX asetuksen päälle? Windows Update on ajettu ja sen mukaan olisi kaikki uusimmat päivitykset mukana. DX12 tila on myös asetettuna pelistä päälle ja on käynnistetty peli uudestaan. Korttina 2080 uusimmilla ajureilla.
Winkkarin versio pitää olla 1809 tai uudempi. Jos ei ole, niin lataa uusin päivitys Download Windows 10
 
Liittynyt
06.11.2017
Viestejä
5
Pitäisikö tuolta "Armory" osiosta löytyä nuo Tides of Warin ensimmäisen osan aseet ja skinit, jotka pystyisi ostamaan company coineilla? Vai onko ne vasta joskus myöhemmin tulossa?
Ne löytyy, ainakin itsellä, ostettavaksi sieltä päävalikon "Your company" osiosta. Esimerkiksi jos haluat ostaa sen assaultin Ag-mikälie kiväärin, klikkaa your company valikosta assault -> replace weapon ja sieltä pystyypi ostamaan. :) Kesken matsin ei tainnut pystyä, ellen aivan väärin muista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Ne löytyy, ainakin itsellä, ostettavaksi sieltä päävalikon "Your company" osiosta. Esimerkiksi jos haluat ostaa sen assaultin Ag-mikälie kiväärin, klikkaa your company valikosta assault -> replace weapon ja sieltä pystyypi ostamaan. :) Kesken matsin ei tainnut pystyä, ellen aivan väärin muista.
Okei. Taisin sekoittaa "Armory" ja "Your company" osiot. Pitää kurkistaa kun kerkiää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Onko muuten porukalla heittää jotain kontrollivinkkejä lentokoneisiin? Onko mahdollista saada samanlaista tuntumaa kuin War Thunderissa?
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 879
Ne löytyy, ainakin itsellä, ostettavaksi sieltä päävalikon "Your company" osiosta. Esimerkiksi jos haluat ostaa sen assaultin Ag-mikälie kiväärin, klikkaa your company valikosta assault -> replace weapon ja sieltä pystyypi ostamaan. :) Kesken matsin ei tainnut pystyä, ellen aivan väärin muista.


Eipä löydy ainakaan minulta, lukee vain "Replace weapon 9/11" eikä niitä paria puuttuvaa asetta näy ostettavissa missään.
Missasin joulukiireiden vuoksi noi kriittiset pari viikkoa ja aseet menivät sivu suun...
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311


Eipä löydy ainakaan minulta, lukee vain "Replace weapon 9/11" eikä niitä paria puuttuvaa asetta näy ostettavissa missään.
Missasin joulukiireiden vuoksi noi kriittiset pari viikkoa ja aseet menivät sivu suun...
Tuosta vielä kuva ilman salausta URLissa, niin näkyy muille.

 
Liittynyt
06.11.2017
Viestejä
5


Eipä löydy ainakaan minulta, lukee vain "Replace weapon 9/11" eikä niitä paria puuttuvaa asetta näy ostettavissa missään.
Missasin joulukiireiden vuoksi noi kriittiset pari viikkoa ja aseet menivät sivu suun...
Onpa outo juttu, tarvii itsekin vilkasta uudemman kerran illalla. Tiedä sitten vaikka olisi ollut taas joku bugi.

EDIT: Tarkistin asian ja oikeassa olet, ei näy enää minullakaan. Olisiko voinut olla että ne poistui ostettavien joukosta kun uusi Tides Of War alkoi? Oli itselläkin aikomuksena hankkia se selbstlader :/

EDIT2: Korjattu oikea lainaus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Mitähän tässä on tapahtunu. Eilen ja tänään ollu niin suolasta. Henki lähtee nanosekunnissa, mitään et ehdi tehdä ja tuo medicin uusin ase tuntu hyvältä vielä pari päivää sitte.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Joo samaa MM herjaa tulee täälläkin. Toivottavasti viimeistään huomiseksi on servut pystyssä kun olis aikaa pelailla. Pitääkö muuten noita "Tides of War" tehtäviä suorittaa vain siinä Squad Conquest pelimuodossa vai voiko pelata normi Conquest moodia ja tehtävät tulevat suoritetuiksi?
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 022
Joo samaa MM herjaa tulee täälläkin. Toivottavasti viimeistään huomiseksi on servut pystyssä kun olis aikaa pelailla. Pitääkö muuten noita "Tides of War" tehtäviä suorittaa vain siinä Squad Conquest pelimuodossa vai voiko pelata normi Conquest moodia ja tehtävät tulevat suoritetuiksi?
Kaikissa pelimuodoissa voi tehdä noita tehtäviä ellei toisin mainita, esim jos tehtävä on pelata pari erää squad conquestia tms.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Kaikissa pelimuodoissa voi tehdä noita tehtäviä ellei toisin mainita, esim jos tehtävä on pelata pari erää squad conquestia tms.
Okei. Kiitos selvennyksestä :) Tarttis vielä 7 tappoa saada objective alueella tuohon yhteen tehtävään niin täytyy miettiä onko toi Squad Conquest siihen paras vai pelatako jotain muuta sitten kun serverit taas pystyssä.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
448
2h pelasin muutamaa pelimuotoa. Liityin peliin alkuvalikosta (Squad conq) ja server listasta eikä kerrassaan mitään ongelmia.
 
Liittynyt
01.02.2018
Viestejä
62
Origin sanoo täällä, että online-kirjautuminen ei ole käytössä ja että origin-palvelimet ovat väliaikaisesti poissa käytöstä, pahoittelemme jne. Lopetinkin jo premier-tilaukseni, sillä tämä oli jo toinen kerta noin viikon sisään. Ei kai siinä sitten mitään, pahoittelen EA:n suuntaan, etten nyt vaan halua jatkaa tämmöisestä tunkista maksamista.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Origin sanoo täällä, että online-kirjautuminen ei ole käytössä ja että origin-palvelimet ovat väliaikaisesti poissa käytöstä, pahoittelemme jne. Lopetinkin jo premier-tilaukseni, sillä tämä oli jo toinen kerta noin viikon sisään. Ei kai siinä sitten mitään, pahoittelen EA:n suuntaan, etten nyt vaan halua jatkaa tämmöisestä tunkista maksamista.
Taitaa Anthem pelin VIP demon alkaminen vaikuttaa koko Originin toimintaan.
Tänään kello 19:00 aukesi se.

Eiköhän tilanne ole rauhoittunut jo huomenna.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Maanantaina julkaistaan koko tuleva patchnote. Jotain muutoksia on kuitenkin jo vuodettu.

"Another sneak preview for the upcoming patch for #BattlefieldV . This time showing you bipod improvements, prone block changes and better vault detection. Keep the feedback coming to let us look into the stuff you care about!"


 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Mites muuten toi Tides of Warin viimeinen osio, jossa pitää noita supply kanistereita pudotella niin jos tuntuu siltä, että squad leader ei hoida hommiaan niin voiko tehdä oman squadin ja yksistään koittaa saada noita kanistereiden pudotuksia aikaan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
Mites muuten toi Tides of Warin viimeinen osio, jossa pitää noita supply kanistereita pudotella niin jos tuntuu siltä, että squad leader ei hoida hommiaan niin voiko tehdä oman squadin ja yksistään koittaa saada noita kanistereiden pudotuksia aikaan?
Käytä sitä request order. Jos leader ei reagoi niin susta tulee uusi
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Maanantaina julkaistaan koko tuleva patchnote. Jotain muutoksia on kuitenkin jo vuodettu.

"Another sneak preview for the upcoming patch for #BattlefieldV . This time showing you bipod improvements, prone block changes and better vault detection. Keep the feedback coming to let us look into the stuff you care about!"


Tämmönen oli myös, ja ilmeisesti toi DICE tyyppi varmisti joitain asioita tms.

 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Tämmönen oli myös, ja ilmeisesti toi DICE tyyppi varmisti joitain asioita tms.

"Universar carrier how has a horn."

Tärkeitä ja hyödyllisiä updateja luvassa sen sijaan että oikeasti keskityttäisiin esim TTD:n ongelmiin :rolleyes: Nooh, hiljalleen hiljalleen. Paljon on tultu launchista eteenpäin ja toivottavasti parin kuukauden päästä suurimmat bugit on saatu korjattua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
494
Jalantuminat kuulostaa siltä kuin makaisi steppiesityksen keskellä, mutta silti vihujen tuminat eivät usein kuulu lainkaan. Eikä vihujen ajoneuvoista kannata edes mainita, ne on täysin äänettömiä 50< metrin etäisyyksiltä. Omat ajoneuvot kyllä ärjyy ties mistä asti.
Eli toimii ihan samoin kuin jo taisi olla BF3 aikoina, useasti jäit tankin tms. jyräämäksi selkäpuolelta kun ei kuulunut ääniä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
No chapter 2 menikin sitten sukkelaan läpi. About pari tuntia sitten aloitin pelaamaan ja olin noin puolessa välissä kun piti tappaa 15 vihua objective alueella. Se meni läpi ja sitten heti seuraavassa Squad Conquest erässä sai sen 5k pojoa ja sitten seuraavassa erässä heti alkuun kaks objectivea yhdellä elämällä ja satuin olemaan vielä squad leader niin heti sen jälkeen samassa erässä vielä ne 10 supply droppia ja uusi ase napsahti varastoon :) On kyllä jostain syystä alkanut tämä peli maittaa tuon chapter ykkösen ja parin pätsin jälkeen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
149
On muuten jokseenkin ärsyttävää kuolla mukamas tankin alle, vaikka laitat liikkuvan vaunun kylkeen sivusta räjähdettä. Käynyt nyt todella useasti. Ei ilmeisesti parane pitää eteenpäin menoa pohjassa tankin kyljessä tai alokas haluaa välttämättä laittaa pään telapyörästön sekaan sivukautta...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Melko herkästi jää tosiaan tankin alle. Kerran kipusin itse vihollistankin tykkitornin päälle ja sitten yhtäkkiä tulin muka yliajetuksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
547
Äsken kokeilin pelailla niin tuli vastaan kunnon cheattari.
SemperWinHD_YT_1 paukutti headshottia niin saatanasti. Ei meinannu osua oikein kiikarikiväärillä kun tähtäs, lonkalta napsu sitten hedaria koko ajan.
Kävin nauhoittelemaan eikä se ollut siintä moksiskaan, hullummaks meni vaan.



 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Äsken kokeilin pelailla niin tuli vastaan kunnon cheattari.
SemperWinHD_YT_1 paukutti headshottia niin saatanasti. Ei meinannu osua oikein kiikarikiväärillä kun tähtäs, lonkalta napsu sitten hedaria koko ajan.
Kävin nauhoittelemaan eikä se ollut siintä moksiskaan, hullummaks meni vaan.
Minnehän vois latailla noita videonpätkiä jos joku haluais katella?
Youtube.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
204
Äsken kokeilin pelailla niin tuli vastaan kunnon cheattari.
SemperWinHD_YT_1 paukutti headshottia niin saatanasti. Ei meinannu osua oikein kiikarikiväärillä kun tähtäs, lonkalta napsu sitten hedaria koko ajan.
Kävin nauhoittelemaan eikä se ollut siintä moksiskaan, hullummaks meni vaan.
Minnehän vois latailla noita videonpätkiä jos joku haluais katella?
Sehän tässä onkin härskiä että nämä huijarit ei edes yritä piilotella touhuaan koska EA/DICE ei välitä pätkääkään mitä pelissä tapahtuu. Yhtenä iltana eräs sankari chatissa leuhki että nyt lähtee cheatit päälle ja äkkiä herralla olikin 100 tappoa 0 kuolemaa.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 877
Onko muilla ollut sellaista, että kun pelin käynnistää, niin jopa päävalikko latautuu aivan helvetin hitaasti (kaverilla siis näin)? Ja kun liitytään kaverin kanssa peliin, niin minä pääsen nopeasti, mutta kaverilla kestää latausikkuna ikuisuuden ja kun lopulta pääsee peliin, niin peli onki jo täynnä. BF1:ssä ei ollut tällaista ongelmaa. Kaverilla on i5 6600K, myös fps-ongelmia on ainakin noissa 64:n pelaajan peleissä, mutta johtuu varmaan tuosta i5:stä.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
600
Ekat tuntumat moniinpeliin otettu. Ei menny pahastikaan hermot ja vähän vaan alko vituttaan 4 tappion putki parin voiton jälkeen. Viimeksi FPS moninpeliä tainnu pelata ekan COD Black Opsin aikoihin ja silloin meni moti pahemman kerran kun kaikilla vihuilla oli täyteen pimpatut aseet yms. Kyllähän tätä varmaan pieninä annoksina jaksaa pelata
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
21
Itse olen tullut siihen tulokseen, että on vaan parasta tunnustaa oma paskuus. Ehkä ikä tekee tehtävänsä ja se, ettei kerkeä niin paljon pelaamaan, mutta ei vaan pärjää millään parhaiden kanssa. Näitä asioita joudun joka kerta ihmettelemään ja miettimään, miten ei itse vaan pysty:

1. Muiden rekyylin hallinta. Miten ihmeessä pystyvät ampumaan sarjoja niin, ettei näytä olevan rekyyliä lainkaan ja kudit osuu pienelle alueelle.
2. Jos tulee lähitaistelu one-to-one tilanteita, niin todella usein jään kakkoseksi, vaikka vihulla on vain pistooli ja itse vedän sarjan kiväärillä.
3. Sniperit jotka pystyvät kävellessä kohottamaan aseensa ja nopeasti ampumaan headshotin, ts. Sniperit lähitaistelussa ihmettyttää.

Ja kai niitä muitakin asioita on, missä häviää, mutta noi nyt eniten tuottaa hankaluuksia.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
2. Jos tulee lähitaistelu one-to-one tilanteita, niin todella usein jään kakkoseksi, vaikka vihulla on vain pistooli ja itse vedän sarjan kiväärillä.
Ja sit ku makaat itse jossain et hieman voi päätä pilkottaa, toinen juoksee kulman takaa.
Itsellä tähtäin valmiina ja alkaa ampumaan varmaan sekunnin ennen vihua.
Siitä huolimatta ne vetää aseella kuin aseella juostessa headshotin heti.
En vain tajua..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 901
Ja sit ku makaat itse jossain et hieman voi päätä pilkottaa, toinen juoksee kulman takaa.
Itsellä tähtäin valmiina ja alkaa ampumaan varmaan sekunnin ennen vihua.
Siitä huolimatta ne vetää aseella kuin aseella juostessa headshotin heti.
En vain tajua..
Tätä on joskus miettinyt, että tullut itse vanhaksi. Toisaalta oma näyttökin aika vanha PVA kohtuu korkealla input lagilla jos se nyt siihen vaikuttaa. Se toinen kyllä saattaa tulla sieltä pitkään hierotun lihasmuistin kanssa ja tähtää valmiiksi siihen kohtaan missä yleensä joku napottaa menemään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
780
Itse olen tullut siihen tulokseen, että on vaan parasta tunnustaa oma paskuus. Ehkä ikä tekee tehtävänsä ja se, ettei kerkeä niin paljon pelaamaan, mutta ei vaan pärjää millään parhaiden kanssa. Näitä asioita joudun joka kerta ihmettelemään ja miettimään, miten ei itse vaan pysty:

1. Muiden rekyylin hallinta. Miten ihmeessä pystyvät ampumaan sarjoja niin, ettei näytä olevan rekyyliä lainkaan ja kudit osuu pienelle alueelle.
2. Jos tulee lähitaistelu one-to-one tilanteita, niin todella usein jään kakkoseksi, vaikka vihulla on vain pistooli ja itse vedän sarjan kiväärillä.
3. Sniperit jotka pystyvät kävellessä kohottamaan aseensa ja nopeasti ampumaan headshotin, ts. Sniperit lähitaistelussa ihmettyttää.

Ja kai niitä muitakin asioita on, missä häviää, mutta noi nyt eniten tuottaa hankaluuksia.
Huijareita pelissä pilvin pimein. Siirryin jo takaisin vanhoihin bäfiin sekä WW3. Jos tuntuu et ikä painaa, niin käykääs kokeileen bf4 tai bf1 niin yllättäen on listoilla kärjessä. Huijarit ton vitosen pilaa. Ps. Itsellä ikää 50.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 901
Tuli tuosta mieleen, että itsekin sain osaksi huijari-huutelua eilen Rotterdamissa squad conquestissa kun istuin sillan alla ammo-laatikon takana ja heittelin sticky dynamitea vihollisten niskaan lipulle. Jostain syystä ne juoksi aina sinne samaan paikkaan piiloon. :D
 
Liittynyt
27.09.2018
Viestejä
30
Ja sit ku makaat itse jossain et hieman voi päätä pilkottaa, toinen juoksee kulman takaa.
Itsellä tähtäin valmiina ja alkaa ampumaan varmaan sekunnin ennen vihua.
Siitä huolimatta ne vetää aseella kuin aseella juostessa headshotin heti.
En vain tajua..
Omasta mielestä paikallaan olevat vihut on vaan todella paljon helpompia tappaa, lähes joka tilanteesta saa kyllä tapon kun itse juoksee nurkan takaa ja toinen odottaa siinä, mikäli siis molemmat huomaa toisensa samaan aikaan.
Tämän selittää mielestäni suurelta osin se, että kun pysyt liikkeessä on vireystila aivan eri luokkaa kun paikoillaan kämppiessä, itse en saa juurikaan tappoja jos jään odottelemaan, mutta kun pysyy aktiivisesti liikkeessä tuleekin sitten tulosta.

Tässä pelissä, pelaajien taitotaso on kyllä mielestäni melko huono, ei tuota mitään ongelmia päästä lähes joka pelissä 3 parhaan joukkoon.

Kuvan peli dominationissa ja mappina aerodrome, aseena gewehr 1-5, yleensä mitä huonompi oma teamin, sen enemmän tulee tappoja kun joutuu sitten itse sykkimään koko ajan..

IMG_20190113_173545.jpg
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Omasta mielestä paikallaan olevat vihut on vaan todella paljon helpompia tappaa, lähes joka tilanteesta saa kyllä tapon kun itse juoksee nurkan takaa ja toinen odottaa siinä, mikäli siis molemmat huomaa toisensa samaan aikaan.
Tämän selittää mielestäni suurelta osin se, että kun pysyt liikkeessä on vireystila aivan eri luokkaa kun paikoillaan kämppiessä, itse en saa juurikaan tappoja jos jään odottelemaan, mutta kun pysyy aktiivisesti liikkeessä tuleekin sitten tulosta.

Tässä pelissä, pelaajien taitotaso on kyllä mielestäni melko huono, ei tuota mitään ongelmia päästä lähes joka pelissä 3 parhaan joukkoon.

Kuvan peli dominationissa ja mappina aerodrome, aseena gewehr 1-5, yleensä mitä huonompi oma teamin, sen enemmän tulee tappoja kun joutuu sitten itse sykkimään koko ajan..
Kyllä itsekin juoksen paljon, mutta esim Devastationin kirkko.
Kuulee et äijä tulee, niin jään odottamaan. Siinä on seinustalla sisällä paikkaa, että kun toinen tulee niin voi olla oikealla/vasemmalla, lähellä seinää tai kaukana seinää.
Ei vain mene mun järkeen mitenkään, että uusituilla äänillä tiedän tasan tarkkaan koska äijä siitä tulee ja mun ruudulla en mitenkään normaalisti enemmän ammu edes ohi.
Toinen saattaa ehtiä tähtäämään ja ampumaan ja silti olen saanut häneen damagea huonoimmillaan 50%.

Joku perus Rotterdamin talo missä on aina samassa paikassa äijä ni on vähän eri juttu, mutta noi missä alue on 50x50m missä voi toinen maata.

Itse kun juoksen vastaavaan kohtaan ja aavistelen missä voi olla porukkaa, niin ei toivoakaan et ehdin edes erottamaan vihua ennen kuin olen jo kuollut.

Ja tosiaan helposti tässä pärjää. Jopa mun taidoilla top 3 joukkoon pääsy on enempi sääntö kuin poikkeus.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Omasta mielestä paikallaan olevat vihut on vaan todella paljon helpompia tappaa, lähes joka tilanteesta saa kyllä tapon kun itse juoksee nurkan takaa ja toinen odottaa siinä, mikäli siis molemmat huomaa toisensa samaan aikaan.
Tämän selittää mielestäni suurelta osin se, että kun pysyt liikkeessä on vireystila aivan eri luokkaa kun paikoillaan kämppiessä, itse en saa juurikaan tappoja jos jään odottelemaan, mutta kun pysyy aktiivisesti liikkeessä tuleekin sitten tulosta.

Tässä pelissä, pelaajien taitotaso on kyllä mielestäni melko huono, ei tuota mitään ongelmia päästä lähes joka pelissä 3 parhaan joukkoon.
Itselläni on peliä pelattuna hieman alle 10h, mutta tämän lyhyen kokemuksen perusteella osut kyllä täysin oikeaan. Kuten muissakin ammuntapeleissä, liikeessä pysyminen nostaa vireystilaa verrattuna pitkään makoiluun. Toki, makoilijan pitäisi voittaa jos tähtäin on täysin siellä mistä vihollinen tulee. Usein liikkeessä oleva pystyy palaamaan takaisin suojaan, tähtäämään jo valmiiksi makoilijaan ja prefirettämään hänet.

Pelaajien taitotaso on myös oikeasti aika huono, naureskelin monta kertaa kun kaverit iskevät lyijyä selkään, käännyn ympäri ja tapan heidät helposti. Oikeasti osaavat kaverit kyllä erottuvat pelistä, heitä ei usein tule vastaan. Valitettavasti kauhean moni omalta puolelta ei yleensä tajua, että pelin jujuna on PTFO!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Itse parikymmentä vuotta näitä pelaillut, en satoja/tuhansia tunteja mutta muutamia kymmeniä kutakin, niin pääsääntöisesti saan pari tappoa/erä. Ehkä vuosien varrella kerran pari saanut yli 10 tms, silloinkin oikeastaan tietämättä itse tyyliin "oho, useampi meni peräkkäin".

Suurin ongelma on havainnoiminen, missä nykyään en huonontunut näkö auta kun ei erota paskaakaan(yleensä kuolee eikä hajuakaan mistä ammuttu), plus nopeassa tilanteessa itseltä vaan menee kauan arpoa onko oma vai vihollinen jos vaikka pahki juoksee. Toki sekin ettei mihinkään osu vaikka lippaita tyhjentää.

No, ajopelit onkin ollut aina se oma juttu, näitä aina välillä käy vähän kokeilemassa ja turhautumassa.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 011
Onkohan tuota sattunut sitten hyvä tuuri vai mikä kun ei ole selvää huijaria tullut vastaan kertaakaan. Tai sitten sellainen on kenties ollut samassa tiimissä ja kun en chatin ikkunaa pidä näkyvillä niin ei meuhkaaminenkaan siellä pistä silmään. Rank on jotain yli 40, mutta rauhassa on noilta saanut pelata alusta asti. Kai tässä voi koputella puuta...
 

rewind

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
915
Itse olen tullut siihen tulokseen, että on vaan parasta tunnustaa oma paskuus. Ehkä ikä tekee tehtävänsä ja se, ettei kerkeä niin paljon pelaamaan, mutta ei vaan pärjää millään parhaiden kanssa. Näitä asioita joudun joka kerta ihmettelemään ja miettimään, miten ei itse vaan pysty:

1. Muiden rekyylin hallinta. Miten ihmeessä pystyvät ampumaan sarjoja niin, ettei näytä olevan rekyyliä lainkaan ja kudit osuu pienelle alueelle.
2. Jos tulee lähitaistelu one-to-one tilanteita, niin todella usein jään kakkoseksi, vaikka vihulla on vain pistooli ja itse vedän sarjan kiväärillä.
3. Sniperit jotka pystyvät kävellessä kohottamaan aseensa ja nopeasti ampumaan headshotin, ts. Sniperit lähitaistelussa ihmettyttää.

Ja kai niitä muitakin asioita on, missä häviää, mutta noi nyt eniten tuottaa hankaluuksia.
Näiden ja varsinkin tuon kolmannen kohdan takia päädyin Insurgency: Sandstormiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Itse olen tullut siihen tulokseen, että on vaan parasta tunnustaa oma paskuus. Ehkä ikä tekee tehtävänsä ja se, ettei kerkeä niin paljon pelaamaan, mutta ei vaan pärjää millään parhaiden kanssa. Näitä asioita joudun joka kerta ihmettelemään ja miettimään, miten ei itse vaan pysty:

1. Muiden rekyylin hallinta. Miten ihmeessä pystyvät ampumaan sarjoja niin, ettei näytä olevan rekyyliä lainkaan ja kudit osuu pienelle alueelle.
2. Jos tulee lähitaistelu one-to-one tilanteita, niin todella usein jään kakkoseksi, vaikka vihulla on vain pistooli ja itse vedän sarjan kiväärillä.
3. Sniperit jotka pystyvät kävellessä kohottamaan aseensa ja nopeasti ampumaan headshotin, ts. Sniperit lähitaistelussa ihmettyttää.

Ja kai niitä muitakin asioita on, missä häviää, mutta noi nyt eniten tuottaa hankaluuksia.
Itse olen kanssa tätä vanhempaa porukkaa ja hyvin pärjään siellä. Toisaalta olen Wolfensteinista lähtien pelannut fps-pelejä, joten perusasiat on hanskassa.

1. Noissa kaikissa aseissahan on oma rekyylikuvio ja äkkiähän sen oppii, kun näkee mihin ne luodit lentää ja sen mukaan voi hiirtä liikuttaa.

2. Mihin tähtäät kun liikut? Sen mitä oon spectannu pelaajia, ni suurin osa kattelee lattialle, kun ne juoksee. Mä juoksen tähtäin aina pään kohdalla ja voitan lähes aina lähitaistelut, koska mulla on jo etulyöntiasema siinä, että eka laukaus osuu "aina" päähän.

3. Pelaan suurimman osaa aikaa scouttina ja monesti ne lähitaistelut menee reaktiolla (silmä-käsi-koordinaatiolla, oikee senssi) ja jos tähtäin on päässä ni se on aina kill. Monet tapot läheltä on myös sellasia ettei ees tähtää, vaan ampuu siihen mihin se öö zoomaamaton tähtäin näyttää.

Monet tapot läheltä on myös kuulon perusteella, että arvioin missä kohtaa se vihollinen on juoksuäänien avulla ja sit tuurilla ammun päähän, kun se tulee kulman takaa.
 

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
185
Onko muilla ollut sellaista, että kun pelin käynnistää, niin jopa päävalikko latautuu aivan helvetin hitaasti (kaverilla siis näin)? Ja kun liitytään kaverin kanssa peliin, niin minä pääsen nopeasti, mutta kaverilla kestää latausikkuna ikuisuuden ja kun lopulta pääsee peliin, niin peli onki jo täynnä. BF1:ssä ei ollut tällaista ongelmaa. Kaverilla on i5 6600K, myös fps-ongelmia on ainakin noissa 64:n pelaajan peleissä, mutta johtuu varmaan tuosta i5:stä.
Tuli tää ongelma vastaan viime perjantaina ekaa kertaa - latasi päävalikkoon ja peliin pirun hitaasti. Ja fps sahasi 0-144 välillä menussa / pelissä. Piti vielä erikseen laittaa peli Onlineen, joka sekin vei aikansa. Ongelmaa ei ollut vielä pari viikkoa takaperin. Ajattelin alkuun että liittyisi jotenkin itsellä käytössä olevaan ReShade:en, kun se latasi hitaasti, mutta samaa ongelmaa oli poistonkin jälkeen. Pitää tänään katsella, jos olisi ollut jotain väliaikaista ongelmaa EA yhteydessä.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
600
Tänään tuli pari conquestia pelattua, mukavan tiukkoja matseja ja oma leveli nous kutoseen ja assaultin leveli vitoseen. Ehkä tässä vanhemmiten ei enää nii tosissaan näitä pelejä ota nii ei harmita vaikka kuolee 5 kertaa putkeen.
Onko tuosta tides of warin grindaamisesta jotaki hyötyä vai onko pelkkää kosmetiikkaa ja mainetta luvassa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 672
Viestejä
4 188 398
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom