- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 600
Lyhyestä virsi kaunis.
Breakthrough: VMP.
Breakthrough: VMP.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Lyhyestä virsi kaunis.
Breakthrough: VMP.
Mikäs siinä on vikana?
Tämä kertoo aika hyvin kuinka huonosti tankeilla pelaaminen on suunniteltu, kun tehokkain tapa tankittaa on istua repair paikan vieressä AA-tankilla ja vielä kentässä jossa ei ole edes lentokoneitaValentine AA paras tankki pelissä. Useasti tulee pelattua 60+ tapon pelejä conquestissa joissa 0- 3 kuolemaa. Eilenkin tais tulla peli 78 - 1 Aorodomessa. C lipun vieressä kukkulan päällä on niin hyvä istua siinä repair paikan yläpuolella niin olet käytännössä voittamaton siinä.
Ongelmana tosin tuo, että kartat eivät anna tarpeeksi flankkausmahiksia.
Bf1 parasta antia oli operaatiot. Niissä ei kukaan tullut koskaan selkään, vaan oltiin kokoajan kasvotusten ja oli todella mukavaa.
Tässä taas Breaktrough on kasa sitä itseään juuri sen vuoksi, kun kaiken järjen mukaan sodassa oltais vastakkain ja nyt joka mapissa saattaa jopa kymmenen äijää tulla yks kaks selkään. 360 asteeseen pitäis olla silmät kokoajan, joka ei sovellu tähän pelimuotoon yhtään.
Eli tässä nimenomaan on ihan liikaa flankkauasta mikä pilaa koko pelimuodon idean.
Päinvastoin sitä pitäis rajottaa ja tuoda lisää rakennettavia ja valmiita suojia, juoksuhautoja jne.
Joku gallipoli tai argonne forrest, en muista et sieltä puolet vastustajan joukkueesta ois mitenkään selkään tullut 4-5 suunnasta. Siinä tiesi tasan tarkkaan mistä tulee ja joitain yksittäisiä saattoi tulla tiettyjä reittejä pitkin, mut harvassa ne oli.
....
Esim just gallipoli oli ihan puhtaasti sitä naamat vastakkain menoa ja kumpi tahansa saattoi koska vain voittaa. Samalla pelaajamäärä siinä tuntui hyvältä, meininki oli todella hyvää ja homma toimi. Tässä ei.
Tällä kertaa mä liikuinTämä kertoo aika hyvin kuinka huonosti tankeilla pelaaminen on suunniteltu, kun tehokkain tapa tankittaa on istua repair paikan vieressä AA-tankilla ja vielä kentässä jossa ei ole edes lentokoneita![]()
Oma veikkaus että Dice on tehnyt tuosta tarkoituksella avoimempaa. Puolustajalla on aina etu tälläisissä game modeissa ja vitosessa tuo etu korostuu attrition systeemin takia. Puolustaja voi hakea lipuilta lisää panoksia ja helaa. Lisäksi puolustajat ovat yleisesti lähempänä toisiaan joten tiimityö muiden kanssa on helpompaa.Bf1 parasta antia oli operaatiot. Niissä ei kukaan tullut koskaan selkään, vaan oltiin kokoajan kasvotusten ja oli todella mukavaa.
Tässä taas Breaktrough on kasa sitä itseään juuri sen vuoksi, kun kaiken järjen mukaan sodassa oltais vastakkain ja nyt joka mapissa saattaa jopa kymmenen äijää tulla yks kaks selkään. 360 asteeseen pitäis olla silmät kokoajan, joka ei sovellu tähän pelimuotoon yhtään.
Eli tässä nimenomaan on ihan liikaa flankkauasta mikä pilaa koko pelimuodon idean.
Päinvastoin sitä pitäis rajottaa ja tuoda lisää rakennettavia ja valmiita suojia, juoksuhautoja jne.
Veikkaisin että Valentinella tuokin ja 99% tapoista jalkaväestä?Tällä kertaa mä liikuinja tää oli hamada Breaktrough
Luulin itsekin, että tätä viikkoa grindataan ja menee ihan loppumetreille suoritus mutta napsahtikin menikin eilen nätisti jo läpi. Yhteensä peliaikana varmaan joku 4-5h taukoja välillä pitäen.Älytön grindaus festi tulee tuosta tulevasta tides of war viikosta. Sen verran monta näyttää olevan noita breakthrought kohtia. Tämä pelimoodi kun tuntuu aina kestävän sen 30-45min ainakin.
Itsellä juurikin päinvastoinHemmetti, nyt kun tuli yhtenä rypistyksenä pelattua Recon lvl5 -> lvl 20 jotta sai hianon hatun niin ei enää meinaa muut classit sujuaAssaultilla on puhdasta hakemista tuo lähikähinä.
Hemmetti, nyt kun tuli yhtenä rypistyksenä pelattua Recon lvl5 -> lvl 20 jotta sai hianon hatun niin ei enää meinaa muut classit sujuaAssaultilla on puhdasta hakemista tuo lähikähinä.
Itsellä ongelmana onnopeus luodeissa pidemmälle matkalle. Onko nopeutta muutettu edellisistä Battlefieldeistä, lähinnä BF1:stä kun viimeksi sitä pelannut?![]()
Tuntuu kyllä olevan aika isoja noi korjaukset aina. Hienosäätö ei ilmeisesti ole mikään vaihtoehto vaan aina tehdään ihan tuhnu tai ylivoimainen kaikesta.Nämä balanssiviilaukset on kyllä edelleen beta-versio tasolla, kun aiemmassa pätsissä AA oli ihan tuhnu ainakin lentokoneita vastaan ja nyt se on ihan naurettavan ylivoimainen. Sama ylikorjaushan tapahtui myös noissa askeläänissä. Testaakohan ne ollenkaan noita itse vai sutaisevatkohan vaan hädässä nupit lounaisesta kaakkoon aina kun jotain pitäisi vähän viilata.
Muutokset aika minimaalisia BF1 verrattuna. BF V varmaan suurimpana erona näet noi luodit ja niiden lentoradat, saattavat hämmentää jos niitä tuijottaa. Toisekseen tarkkuuskivääreillä bulletdroppia on paljon enemmän ja se skaalautuu eri tavalla. Uusimmassa patchissa tietääkseni tuli tonne ampumaradalle mahdollisuus tarkkailla sitä lentorataa, jos siitä on apuaItsellä ongelmana onnopeus luodeissa pidemmälle matkalle. Onko nopeutta muutettu edellisistä Battlefieldeistä, lähinnä BF1:stä kun viimeksi sitä pelannut?![]()
Itellä max 120fps asetuksista ja 60Hz monska, ei minkäänlaista mikrostutteria havaittu. Toki turhaa ajaa ylifreimeillä tohon monskaan.. Mutta seuraava päivitys on sitten G-sync- näyttö 8700K n ja 1080 kaveriksiJoo harmi kun ei itse tullut testattua ensin yhtä asetusta ja sitten toista. Mulla on sellainen kutina, että jos toi max fps arvo on yli näytön virkistystaajuuden niin sitten voi tulla tuollaista mikro nykimistä mitä itsellä esiintyi. Kannattaa testata ensin sillä. Itsellä 100Hz 34" Predator näyttö.
Onkohan niitä "piilo"challuja enää olemassa. Tuntuu että nysvänny M1A1:stä sen verran jo pitkään.
Otin myös taas uudelleen työstettäväksi G43n viimeiset puuttuvat assignmentit, lähinnä juuri tuon piilotetun tavoitteen toivossa.
Ainoa edistyminen on ymmärrys siitä että yksi tehokkaimmista peli-ilon tappajista on edes yrittää saada noita 10/20 headshottia elämässä/erässä objectivella assignmenttejä tehdyksi SARreilla... DICEn täytyy oikeasti vihata pelaajia kun tuollaista hierotaan naamaan.
Syö muuten oikeasti peli-iloa kun jonkunlainen perfektionista tässä pelissä ja pakko suorittaa loppuun. Tämä vielä Turner SMLE johon en pääse sisälle, kaikki on vaan huonoo vrt. esimerkiksi G43. Ehkä joku päivä saan valmiiksi ja pääsen pelaamaan muitakin assaultin pyssyjä.Tosin pitää vielä kokeilla Breakthroughissa puolustaja kun on ns. kokoajan objectivella.
Tiger-tankkiin saa ainakin skinin siitä vikasta SP tehtävästä, vielä suht. uniikki verrattuna niihin muihin.
Tiger-tankkiin saa ainakin skinin siitä vikasta SP tehtävästä, vielä suht. uniikki verrattuna niihin muihin.
Okei. Ajattelin, että jos pelailis nyt tuota single playeria kun on jo tämän viikon Tides of War osio läpäistynä.Ja jotai puukkoja myös.
Siis niin mitä vittdeotaNo jep. Se on hyvä ku asekeleet kuulee todella kaukaa niin osaa kattoo jo oikeeseen suuntaan mistä porukka ilmestyy ni alkaa kauhee itku ku eivät kerkee reagoimaan.Squad conquestin puolelta löytyy varmaan pahimmat itkijät. Tänään sattui Dicen/EA:n työntekijä olemaan samalla servulla.
![]()
![]()
No jep. Se on hyvä ku asekeleet kuulee todella kaukaa niin osaa kattoo jo oikeeseen suuntaan mistä porukka ilmestyy ni alkaa kauhee itku ku eivät kerkee reagoimaan.
Tällaisesta olis mielenkiintoista nähdä jotain videota youtubesta esimerkiksi.Nyt oli kyllä hullu peli. Vastujalla lähes puolella oli alle 2 kuolemaa, koko breakthroughssa. Suoraan spawnista lähti kokoajan henki. Kerkes sivuille kattoa ni oli jo kuollu.
Tällaisesta olis mielenkiintoista nähdä jotain videota youtubesta esimerkiksi.
Tuosta oli aiemmin juttua ja silloin DX12 vaihto DX11 auttoi. Mitään hyviä vinkkejä ei ole tarjota, mutta kokeile originista pelin korjaamista ja BFV settings kansion poistoa. Kannattaa kopioida nuo asetukset talteen jos tuosta ei olekaan apua. Varmaan myös palomuuri yms saattaa blokata multiplayeriin pääsyn.Hankin Origin Accessin, jotta pääsen kokeilemaan tätä, mutta väittää, ettei käyttäjällä ole pääsyä onlineen ja tämän takia multiplayer ei toimi ollenkaan. Muilla samoja ongelmia? Netissä joillakin DX12 aiheuttanut tuommoista, mutta itsellä DX11 käytössä. BF1 toimii moitteetta.
Yksinpeliä kokeillut jonkun verran ja kaipaisin kyllä sharpening-säätöä tähän. Turhan karkea omaan makuun kuva.

Ei tuo multiplayer lähde millään pelittämään, vaikka EA:n tuen kanssa jo kokeiltiin paria kikkaa. Ilmeisesti johtuu Origin Accessista. Toivottavasti kokoversio pelistä toimii, jos ostan sen. Uutta 144Hz näyttöä tekisi mieli hyödyntää jossain pelissä kunnolla![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.