Battlefield V

- NVIDIAN ajureista johtuvat kaatumiset. Vituttaa suunnattomasti kun hyvä kierros loppuu kesken kaiken ajurivian takia.

Sanoppa muuta, täälläkin muutamat mvp rundit kaatunut kesken kaiken. Vituttaa kyllä. Vaikka ne statsit jääkin ylös, ei se muuta sitä tosiasiaa, että se "touchi" häviää kaatumisen jälkeen.
 
Ettei ylikelloista johtuisi? Täällä ainakin loppui kaikki näyttikseen liittyvä kaatuilu kun ylikelloja madalsin. Vai onko pelissä tosiaan joku laajempikin Pascal bugi?
 
Teenkä jotain väärin vai onko tuo V1-raketin valinta kerta kaikkiaan noin vaikeaa? Taas sain valittua pisteiden puolesta V1-raketin, mutta puhelinta/kiikaria ei käteen ilmesty vaan ase tulee takaisin näkyviin. Seuraavalla yrittämällä kun valitsen V1:n niin se lähtee itsekseen ilman puhelimella/kiikareilla osoitettua paikkaa?!!? :mad::mad::mad:
Sama homma. Sama bugi oli myös avoimessa Betassa.

Hetkonen... eikös EA viivyttänyt kuukaudella julkaisua, että saa pelin hiottua kuntoon, vai miten se oli? :rofl::rofl::rofl:
 
Jahas, ei siis updatea tulossa? Olisi ollut kiva testailla joko Ray Tracing on pelattavalla tasolla.:vihellys:
 
Kritisoin tuossa aikaisemmin tätä peliä ja kuinka kuolo korjaa samantien, ns. ykkösellä.
Joku tuossa haukkuikin paskaksi pelaajaksi, en toki kiellä...
Eilen annoin taas mahdollisuuden ja kappas, nyt peli kulki huomattavavasti paremmin. Sai jotain jopa aikaan.
Kunnes taas instakillit alkoivat.
Jonkinlainen isompi bugi kyseessä kun eräskin lentokone tappoi 4 kertaa peräkkäin siten että samalla hetkellä kun trtrtrt henki pois
niin kyseinen lentokone oli killcamissa vasta tulossa ja pommit olivat vasta putoamassa.
Samoin jos ammut toista pelaajaa ja hän on todellisuudessa 5-10m päästä sieltä mitä itse näet niin haasteita tosiaan on... :btooth:
Ei ole ihmekkään että huono pelata jos pelissä on n. 0.5 sec viive siihen mitä näet vs. mitä todellisuudessa tapahtuu.
Mutta nyt oli pelejä missä tuo loisti poissaolollaan niin silloin oli ihan mukavakin pelata.:)
Edit. Tuon huomaa siintä että osumat rekisteröityvät aina kerralla ja tokihan silloin henki lähtee tyystin ilman että voisit reagoida yhtään mitenkään. Ja killcamissa tapon ottanut hiihtää ties missä.
 
Kritisoin tuossa aikaisemmin tätä peliä ja kuinka kuolo korjaa samantien, ns. ykkösellä.
Joku tuossa haukkuikin paskaksi pelaajaksi, en toki kiellä...
Eilen annoin taas mahdollisuuden ja kappas, nyt peli kulki huomattavavasti paremmin. Sai jotain jopa aikaan.
Kunnes taas instakillit alkoivat.
Jonkinlainen isompi bugi kyseessä kun eräskin lentokone tappoi 4 kertaa peräkkäin siten että samalla hetkellä kun trtrtrt henki pois
niin kyseinen lentokone oli killcamissa vasta tulossa ja pommit olivat vasta putoamassa.
Samoin jos ammut toista pelaajaa ja hän on todellisuudessa 5-10m päästä sieltä mitä itse näet niin haasteita tosiaan on... :btooth:
Ei ole ihmekkään että huono pelata jos pelissä on n. 0.5 sec viive siihen mitä näet vs. mitä todellisuudessa tapahtuu.
Mutta nyt oli pelejä missä tuo loisti poissaolollaan niin silloin oli ihan mukavakin pelata.:)
Edit. Tuon huomaa siintä että osumat rekisteröityvät aina kerralla ja tokihan silloin henki lähtee tyystin ilman että voisit reagoida yhtään mitenkään. Ja killcamissa tapon ottanut hiihtää ties missä.
Melkein kannattaisi peliä hieman tallentaa niin, että yhteyden tiedot näkyy sivussa. Saisi jotain tietoa tuollaisesta :eek:
 
Kritisoin tuossa aikaisemmin tätä peliä ja kuinka kuolo korjaa samantien, ns. ykkösellä.
...
Edit. Tuon huomaa siintä että osumat rekisteröityvät aina kerralla ja tokihan silloin henki lähtee tyystin ilman että voisit reagoida yhtään mitenkään. Ja killcamissa tapon ottanut hiihtää ties missä.
Ainakin LevelCapGaming videollaan 0:45 -> puhuu tästä asiasta.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kritisoin tuossa aikaisemmin tätä peliä ja kuinka kuolo korjaa samantien, ns. ykkösellä.
Joku tuossa haukkuikin paskaksi pelaajaksi, en toki kiellä...
Eilen annoin taas mahdollisuuden ja kappas, nyt peli kulki huomattavavasti paremmin. Sai jotain jopa aikaan.
Kunnes taas instakillit alkoivat.
Jonkinlainen isompi bugi kyseessä kun eräskin lentokone tappoi 4 kertaa peräkkäin siten että samalla hetkellä kun trtrtrt henki pois
niin kyseinen lentokone oli killcamissa vasta tulossa ja pommit olivat vasta putoamassa.
Samoin jos ammut toista pelaajaa ja hän on todellisuudessa 5-10m päästä sieltä mitä itse näet niin haasteita tosiaan on... :btooth:
Ei ole ihmekkään että huono pelata jos pelissä on n. 0.5 sec viive siihen mitä näet vs. mitä todellisuudessa tapahtuu.
Mutta nyt oli pelejä missä tuo loisti poissaolollaan niin silloin oli ihan mukavakin pelata.:)
Edit. Tuon huomaa siintä että osumat rekisteröityvät aina kerralla ja tokihan silloin henki lähtee tyystin ilman että voisit reagoida yhtään mitenkään. Ja killcamissa tapon ottanut hiihtää ties missä.
Joo kyllä noita super luoteja tulee. Vasta kuolin täysistä hipareista yhteen Gewehr 43 luotiin.

Niin ja kerran kuollu tankin kuulaan siten että kuolin ja sek sen jälkeen näkyi vasta räjähdys maassa.
 
Eiköhän nuo "superluodit" tosissaan johdu noista TTD ongelmista. Rekisteröi kaikki osumat viiveestä johtuen kerralla ja sitten vaikuttaa siltä, että henki lähti kertalaakista.
 
Välillä noita instakuolemia tosiaan tulee.. Ei kuitenkaan mitenkään häiritsevästi.

Pitäisi myös vähän osata suhteuttaa tätä kitinän määrää.. Onhan tässä pelimoottori kaikilta osiltaan aivan eri planeetalta kuin esim. PUBG.
 
No joo, aluksi tuli aika paljon mollattua tätä peliä mutta niin vain sitä alkaa mieli muuttumaan kun pelaillut jotain 12h. Helpompi kuoleminen ihan hyvä juttu, aiemmin ärsytti ettei edes nähnyt vihuja kun henki oli jo itseltä pois mutta nyt jotenkin oppinut paremmin tunnistamaan viholliset vrt. BF1. Tietysti BF1 oli helppo spottailla porukkaa ja ampua vaikka niitä smoken läpi.

M1A1 on tällä hetkellä oma suosikkiase, hemmetin nopea ampua ja pieni rekyyli. Vaatii sen 2-3 osumaa vihuun mutta kun ei ole rekyyliä juuri ollenkaan niin liikkuvaan kohteeseenkin helpompi osua.

Tiimipelaaminen korostuu kyllä pelissä paljon, jos saa hyvän squadin ympärilleen niin tämä pelaaminen on tosi mukavaa. Yksin juoksemalla kuten BF1 ei kyllä pitkälle pääse, ja monesti tuntuu että on myös jäljessä joka tilanteesta. Dominationia on tullut viime aikoina pelattua, kun pelaaminen ei aluksi maistunut ja siinä oli hyvä vetää nopeita rundeja ilman pitempää turhautumista. Dominationissa se hyvä puoli, että kenttä pienempi ja porukkaa 32, ei tule niin sekavaa tuosta pelaamisesta vrt. iso kenttä, tuplasti porukkaa ja kuolet monta kertaa rundissa niin ettet oikein tiedä, mistä ja kuka sinut tappoi. Se saisi tosiaan olla tässä kuten BF1, että kuoleman jälkeen näkyisi missä kaveri joka sinut lahtasi. Toisaalta tuossa on varmaan ajateltu sitä, että nyt squad memberi voi myös sinut nostaa joten et pääse siinä tapauksessa heti välttämättä "kostamaan" vihulle.

Eilen pelasin dominationissa hemmetin hyvässä squadissa, voitettiin muistaakseni kahdeksan rundia putkeen tiiminä ja aina oltiin paras squad. Turhautti myös hieman vastustajia chatin puolella :lol: Tuossa juuri se tiimipelaaminen korostui, mentiin porukalla ja mukana oli assault x3 ja medic x1, parempi vielä jos jos olisi yhden assaultin tilalla ollut support jakamassa ammoa. Dominationissa kuitenkin onneksi kohtuu lyhyet matkat hakemaan ammoa jostain basesta. Tiiminä tosiaan mentiin ja nosteltiin aina tarpeen mukaan toisia ylös.

Origin Access premierillä menty nyt, ihan sen takia ettei peliä tarvinut ostaa heti testatakseen, joutuukohan tuon pelin silti ostamaan :vihellys:

Ehdottelin aiemmin, että jos joku olisi jaksanut tehdä IO-Techille oman platoonin, mutta ei varmaan porukkaa niin kiinnostanut..? Osa porukasta täältäkin tosiaan tuossa Muron platoonissa.
 
Täällä KE7 nostettuani lvl 10 siirryin Lewis Guniin. Ihan eri ase ja nyt mennään 97 kudin rummulla ja muilla ei-hip fire. Tällä ei olekaan tärkeintä aina tappaa, vaan suppressionin avulla saa spotattua viholliset ja omat saa napsittua hengissä selvinneet helposti. Monesti kun pitkän sarjan aloittaa, menee vastustaja ihan paniikkiin ja ei pysty edes ampumaan takaisin.

Eilen eka "nollapeli" tankilla eli ilman kuolemia ja tappoja 26. Tankkeja pitäisi kyllä käyttää enemmän jalkaväen tukena jalkaväen tappamiseen eli parhaimmaksi olen todennut 38T ja Staghound autocannonilla. Assaultit niin vahvoja tankkeja vastaan, että ennemmin antaa niiden tuhota tankit ja lähinnä vain häiritä niitä jatkuvalla tulella.

E. Mikä muuten on tankilla, kun kääntää koko tankkia tornia kääntäessä? Ihan kuin ohjaimessa vikaa ja viettäisi aina johonkin suuntaan tähtäillessä.

E2. Eilen pelin lopussa koitin pistää isoa pommia, mutta kiikarin käyttäminen ei onnistunut. Jäi vähän niin kuin kulmakarvojen päälle eli näki huonosti läpi.
 
Viimeksi muokattu:
E. Mikä muuten on tankilla, kun kääntää koko tankkia tornia kääntäessä? Ihan kuin ohjaimessa vikaa ja viettäisi aina johonkin suuntaan tähtäillessä.

Asetuksissa on controls-->advanced välilehti ja sieltä "decouple aiming from turning (as driver)" on niin ei enää ole tykki ja alavaunu yhteydessä toisiinsa.
 
E2. Eilen pelin lopussa koitin pistää isoa pommia, mutta kiikarin käyttäminen ei onnistunut. Jäi vähän niin kuin kulmakarvojen päälle eli näki huonosti läpi.

Oon tätä nyt pleikalla seuraillut ja mulla tekee tuon aina jos yritän kohdistaa pommin kauempaa johonkin ”sinne päin”. Vaikkapa Rotterdamissa yritän saada sitä C lipulle sieltä ulkopuolelta. Eli jostain porttikongista läpi yritän tiirailla ja se tähtäin menee kerrostalon seinään.
Sama jos esim sieltä raiteilta yrittää D lipulle. Ja ei saa tähtäystä maahan. Tai Devastationin kirkkoon sama juttu.

Eli kun sen tähtäyksen tekee puhtaasti maahan, niin tuota ei ilmene juuri koskaan. Jos se kuitenkin tulee, ase käteen ja uusiksi 2-3 kertaa ja mieluusti oman paikan muuttaminen vähän. Sit taas toimii.
 
Asetuksissa on controls-->advanced välilehti ja sieltä "decouple aiming from turning (as driver)" on niin ei enää ole tykki ja alavaunu yhteydessä toisiinsa.
Miksi se ylipäätään noin tekee?

Mites tämä nyt toimii: saako tankin ohjausta laitettua täysin oikealle tatille eli jos tankki on väärin päin, pitäisi peruuttamalla siirtyä eteenpäin. Todella ärsyttävää liikkua eteenpäin ja kun tähtää hieman taaksepäin, tankki lähteekin pakittamaan, vaikka telaohjaus ei tatin puolesta muutu ollenkaan.
 
Oon tätä nyt pleikalla seuraillut ja mulla tekee tuon aina jos yritän kohdistaa pommin kauempaa johonkin ”sinne päin”. Vaikkapa Rotterdamissa yritän saada sitä C lipulle sieltä ulkopuolelta. Eli jostain porttikongista läpi yritän tiirailla ja se tähtäin menee kerrostalon seinään.
Sama jos esim sieltä raiteilta yrittää D lipulle. Ja ei saa tähtäystä maahan. Tai Devastationin kirkkoon sama juttu.

Eli kun sen tähtäyksen tekee puhtaasti maahan, niin tuota ei ilmene juuri koskaan. Jos se kuitenkin tulee, ase käteen ja uusiksi 2-3 kertaa ja mieluusti oman paikan muuttaminen vähän. Sit taas toimii.
Omalla kohdalla ei auttanut, vaikka tähtäsi minne. Näkymä muutenkin bugasi sillä tavalla, ettei meinannut nähdä mitään. Luulin ottaneeni tästä clipin, muttei löydykään xboxin sieppauksista. Edellispäivänä sotilas piti asetta liian korkealla ja näki tähdätessä pelkän Lewis Gunin lippaan :facepalm:
 
Omalla kohdalla ei auttanut, vaikka tähtäsi minne. Näkymä muutenkin bugasi sillä tavalla, ettei meinannut nähdä mitään. Luulin ottaneeni tästä clipin, muttei löydykään xboxin sieppauksista. Edellispäivänä sotilas piti asetta liian korkealla ja näki tähdätessä pelkän Lewis Gunin lippaan :facepalm:

Joo siis sit kun tekee sen ni ei voi muuta ku ase käteen ja uusiksi ja mieluusti paikan vaihto. Lopulta toimii.
Mutta se laukeaa joka kerta kun tilaa raketin jonkun rakennuksen ”seinälle”. Raketti ei lähde ja ruutu on viistosti puoliksi mustana.
Mutta jos saat normi tähtäimen niin pidä huoli et osuu maahan. Silloin ei mulla ainakaan bugaa.
 
helpompi linkata video jossa sanotaan kaikki oleellinen mutta jos on jo asennoitunu itse että peli on hyvä niin ei sitä mitkään sanomiset muuta
No ihan legitti pyyntö... Etenkin jos vaihtoehtona on lukea lista ranskalaisilla viivoilla max parissa minuutissa tai vaihtoehtoisesti katsoa 47min!! video...
 
helpompi linkata video jossa sanotaan kaikki oleellinen mutta jos on jo asennoitunu itse että peli on hyvä niin ei sitä mitkään sanomiset muuta

No ihan legitti pyyntö... Etenkin jos vaihtoehtona on lukea lista ranskalaisilla viivoilla max parissa minuutissa tai vaihtoehtoisesti katsoa 47min!! video...
^^ Juurikin näin.

Mut onpa kyllä hassuin lause vähään aikaan, et jos on asenne et peli on hyvä ni sitä ei muuta mikään.
En toden totta ymmärrä tuota lausetta. Jos pelaat peliä kymmeniä tunteja ja nautit siitä todella paljon ja se on oikeasti hyvä peli. Niin miksi yhtään kenenkään sanomiset edes pitäisi sitä muuttaa huonoksi?

Lähes järjestäen peliä pelanneet ovat siitä pitäneet.
Ehkä 90% pitänyt ja 10% ei.
Mutta sit taas kitisijöistä 90% ei ole edes pelannut peliä ja haukkuu lyttyyn koska EA ja koska naiset... tietämättä itse pelistä oikeasti yhtään mitään.

Angry Joen videoita en itse ainakaan jaksa katsoa mistään pelistä. Harvinaisen raivostuttava tyyppi, mutta oli video kenen vaan, niin 47min video??? Pitäs kattoa ilman mitään argumentointia miksi.
Kyllä nyt vois muutaman oleellisimman asian heittää videon tueksi et miksi tää nyt näin paska sit on.

Omalla kohdalla yksi vuoden parhaita pelejä ja kautta historian tasan ensimmäinen nettimoninpeli mitä jaksan pelata silloinkin kun ei ole kavereita mölisemässä mikkiin.
 
Siis eikös tähän pitäny tulla content patchi tänää? Ei toimi practise range edelleenkään...
 
Mikäköhän nyt tuli kun alko BF kaatuilemaan? Tulee vain ilmoitus BF V lakkasi toimimasta. Eilen veti kyllä ihan vielä BSOD:iin asti. Siellä herja, että tried to write readonly memory tjsp. Kellotettu ei ole. Ja aikasemmin toiminu ihan vakaasti ilman ongelmia.
 
Siis eikös tähän pitäny tulla content patchi tänää? Ei toimi practise range edelleenkään...
Dice törmäsi patchissa isoon bugiin ja veti julkkari päivän pois, atm ei liene mitään tietoa millon on tulossa.
Olikohan xboxin twitterissä ilmotettu että 5.12, mutta kyseinen twiittin on poistettu, eli ei kai edes huomenna.

[edit: iän tuoma hitaus iski], oh well =P
 
Mahtavan näköinen peli kyllä tämä ja pelattavuus on ainakin PUBGin jälkeen melko eri tasolla, joutunee vaan laskemaan Ultralta vähän asetuksia jotta saa fps:n pidettyä lähempänä 144 kuin 100. Eikös tässä huonommilla asetuksilla pelaavat näe muutenkin paremmin viholliset ruohon jne puuttuessa?

Lentokoneet tuntuvat tässä aika ylivoimaisilta, yhtään konetta en saanut tiputettua AA-tykillä vaikka pääsin ampumaan niitä läheltäkin?? Ja jos en ollut ohjaamassa tykkiä, niin jatkuvasti tippui jotain V1-raketteja tai muita pommeja niskaan :D
 
Mahtavan näköinen peli kyllä tämä ja pelattavuus on ainakin PUBGin jälkeen melko eri tasolla, joutunee vaan laskemaan Ultralta vähän asetuksia jotta saa fps:n pidettyä lähempänä 144 kuin 100. Eikös tässä huonommilla asetuksilla pelaavat näe muutenkin paremmin viholliset ruohon jne puuttuessa?
Post processia alas niin saa roimasti lisää fps:ää. Foliage low niin näkyy paremmin.

bPxNmqSkOZoksKLCSpSgyy3eJ_M2oJUr1yHCeBxSWUI.png


Sitten on vähän ristiriitaista tietoa liikkellä mesh qualitystä. Silläkin kai joku vaikutus objektien näkyvyyteen, mutta siinä missä esim. Jackfrags kehottaa pitämään Ultralla niin eräs toinen bäfäguru, Stodeh, kehottaa pitämään low/medium.

Lentokoneet tuntuvat tässä aika ylivoimaisilta, yhtään konetta en saanut tiputettua AA-tykillä vaikka pääsin ampumaan niitä läheltäkin?? Ja jos en ollut ohjaamassa tykkiä, niin jatkuvasti tippui jotain V1-raketteja tai muita pommeja niskaan :D
Juu pommikoneisiin tulossa onneksi nerffiä. Vähän hölmöä että infantrylla niihin tekee damagea vain riittävän läheltä. Ei se nyt pommikoneiden loppu olisi vaikka niitä sais sniperillä vahingoittaa vielä yli 100m päästäkin... En tiedä miksi tää muutettiin BF1:stä, ei se todellakaan helppoa ole niitä sieltä kaukaa pudottaa ritsoilla.
 
Post processia alas niin saa roimasti lisää fps:ää. Foliage low niin näkyy paremmin.

bPxNmqSkOZoksKLCSpSgyy3eJ_M2oJUr1yHCeBxSWUI.png


Sitten on vähän ristiriitaista tietoa liikkellä mesh levelistä. Silläkin kai joku vaikutus objektien näkyvyyteen, mutta siinä missä esim. Jackfrags kehottaa pitämään Ultralla niin eräs toinen bäfäguru, Stodeh, kehottaa pitämään low/medium.


Juu pommikoneisiin tulossa onneksi nerffiä. Vähän hölmöä että infantrylla niihin tekee damagea vain riittävän läheltä. Ei se nyt pommikoneiden loppu olisi vaikka niitä sais sniperillä vahingoittaa vielä yli 100m päästäkin... En tiedä miksi tää muutettiin BF1:stä, ei se todellakaan helppoa ole niitä sieltä kaukaa pudottaa ritsoilla.

No just, en tajunnutkaan että noin iso ero on noilla asetuksilla... Karun näköinenhän tuo vasemmanpuoleinen kuva on mutta tuntui tulevan kuulaa sen verran helposti vaikka itsellä näkyi ruohikko edessä että pakko varmaan kokeilla tuota.
 
No just, en tajunnutkaan että noin iso ero on noilla asetuksilla... Karun näköinenhän tuo vasemmanpuoleinen kuva on mutta tuntui tulevan kuulaa sen verran helposti vaikka itsellä näkyi ruohikko edessä että pakko varmaan kokeilla tuota.
Juu oisivat voineet tuon kyllä paremmin tehdä. Jossain oli jotain puhetta että pelinkehittäjät yrittävät tätä parantaa. Blackopsissa tehty erittäin hyvin foliage niin, että kaikilla grafiikka-asetuksilla yhtä hyvä näkyvyys.
 
Juu oisivat voineet tuon kyllä paremmin tehdä. Jossain oli jotain puhetta että pelinkehittäjät yrittävät tätä parantaa. Blackopsissa tehty erittäin hyvin foliage niin, että kaikilla grafiikka-asetuksilla yhtä hyvä näkyvyys.

Sama esim. PUBG:ssa että ruoho on kaikilla näkyvissä ainakin jos matkaa ei ole paljoa. Järjettömältä tuntuu kyllä laittaa moninpeliin tuollaiset vaihtoehdot.
 
Lentokoneet tuntuvat tässä aika ylivoimaisilta, yhtään konetta en saanut tiputettua AA-tykillä vaikka pääsin ampumaan niitä läheltäkin??

Jooh, lensin tänään Twisted steelissä breakthroughssa tuota JU-88 pommikonetta ja loppuscore taisi olla luokkaa 70-0. Tämä siis vielä täysin päivittämättömällä koneella, jossa oli vain 4x250kg pommia. Tuon kierroksen jälkeen sai koneen päivitettyä täysin ja nyt siinä on 4x250kg + 2x1000kg + 32x50kg...
 
Juu oisivat voineet tuon kyllä paremmin tehdä. Jossain oli jotain puhetta että pelinkehittäjät yrittävät tätä parantaa. Blackopsissa tehty erittäin hyvin foliage niin, että kaikilla grafiikka-asetuksilla yhtä hyvä näkyvyys.
Muistan kuulleeni jossain videossa kanssa tästä mainintaa, että tweakkia voi olla tulossa.
PUBG'ssahan oli sama juttu, aluksi low asetukset hävitti about kaiken ruohon ja pätsäyksen jälkeen ruoho oli kaikille sama asetuksesta riippumatta.
Bäfässä toki voi olla vähän hankalampaa, kun ilmeisesti foliage density on semisti raskas asetus...
 
Bäfässä toki voi olla vähän hankalampaa, kun ilmeisesti foliage density on semisti raskas asetus...
Hardware Unboxedin testissä avg fps ero 3,5% low ja 4,3% 1-persentiili. Ja jos laitettais vaikka High minimiksi, niin ero kutistuisi ~2-3%:iin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Voi kyllä olla että raudasta riippuen vähän eri tuloksia. Jos raudasta riippumatta saa about samoja suorituskykytuloksia niin täytyy kyllä ihmetellä, miten eivät vain ole pakottaneet tuota Highta minimissään kaikille...
 
En löytänyt ainakaan etsimällä tästä ketjusta että onko muilla ollut tämmöistä samanlaista ongelmaa pc version kanssa että peli ei tallenna asetuksia vaan kaikki nollaantuu aina kun sulkee pelin ja seuraavalla kerralla kaikki grafiikka asetukset on alkuperäisissä, yksinpelin joutuu aloittamaan alusta ym.?
Solved: Video Settings Causing reset on change. Makes me restart Prologue. - Page 5 - Answer HQ

Sitten on vähän ristiriitaista tietoa liikkellä mesh qualitystä. Silläkin kai joku vaikutus objektien näkyvyyteen, mutta siinä missä esim. Jackfrags kehottaa pitämään Ultralla niin eräs toinen bäfäguru, Stodeh, kehottaa pitämään low/medium.
Low asetuksella pystyy näkemään vihollisen joidenkin pienten objektien takaa, koska esine ei piirry enää tarpeeksi kaukana.

Esimerkkinä rotterdam mapissa A lipun junaradalta pystyy näkemään baseen päin katsottaessa joidenkin laatikko pinojen läpi.
 
Vaivaako ketään muuta pc:llä pelin jatkuva kaatuilu työpöydälle? Entä onko ongelmaan mitään ratkaisua? Kohtuu rasittavaa kun joka toinen matsi kippaa takas työpöydälle. Tähän mennessä kokeiltua:

- Amd ajurit 2 eri versiota
- DX11/DX12
- FFR päälle/pois
- Windows pelitila pois käytöstä
- Origin pois käytöstä
- Bfv.exe -> suorita järjestelmänvalvojana
- Näyttistä ei ole kellotettu, prossua on mutta vakionakaan ei toimi sen paremmin.
- Origin -> korjaa peli
- Ylimääräiset softat taustalta pois
- Vsync päälle/pois

Huoh. Menee hermo. Eipä ole parinkymmenen pelailu vuoden aikana tullut tällaista vastaan...

Peli itsessään on mitä mahtavin, hakkaa Codin ADHD-hipan 6-0.
 
Vaivaako ketään muuta pc:llä pelin jatkuva kaatuilu työpöydälle? Entä onko ongelmaan mitään ratkaisua? Kohtuu rasittavaa kun joka toinen matsi kippaa takas työpöydälle. Tähän mennessä kokeiltua:

- Amd ajurit 2 eri versiota
- DX11/DX12
- FFR päälle/pois
- Windows pelitila pois käytöstä
- Origin pois käytöstä
- Bfv.exe -> suorita järjestelmänvalvojana
- Näyttistä ei ole kellotettu, prossua on mutta vakionakaan ei toimi sen paremmin.
- Origin -> korjaa peli
- Ylimääräiset softat taustalta pois
- Vsync päälle/pois

Huoh. Menee hermo. Eipä ole parinkymmenen pelailu vuoden aikana tullut tällaista vastaan...

Peli itsessään on mitä mahtavin, hakkaa Codin ADHD-hipan 6-0.
Heittääkö jotain erroria? Pelin voisi tietysti kokeilla asentaa kokonaan uudelleen jos mitään muuta ei keksi.
 
Heittääkö jotain erroria? Pelin voisi tietysti kokeilla asentaa kokonaan uudelleen jos mitään muuta ei keksi.

Välillä tulee directx errori "creating pipeline, out of memory tms" google ei juuri apua tuonut.
Pelin videoasetuksissa on se muistin rajoitus kyllä päällä. Eikä kyllä tehtävienhallinnan mukaan muistikaan näytä loppuvan, ei koneelta eikä kortilta.
 
Vaivaako ketään muuta pc:llä pelin jatkuva kaatuilu työpöydälle? Entä onko ongelmaan mitään ratkaisua? Kohtuu rasittavaa kun joka toinen matsi kippaa takas työpöydälle.

Onko event viewerissä mitään merkintää liittyen bfv.exeen? Äänikortinkin ja muut ajurit päivitetty?
 
^^ Juurikin näin.
Mutta sit taas kitisijöistä 90% ei ole edes pelannut peliä ja haukkuu lyttyyn koska EA ja koska naiset... tietämättä itse pelistä oikeasti yhtään mitään.
Peli voi olla vaikka kuinka hyvä, mutta kiinnostus devaajien rahalliseen tukemiseen voi olla heikko, jos vastaus kritiikkiin historiallisista epätarkkuuksista on sellaista, että kritisoijia solvataan "tietämättömyydestä" ja sanotaan ettei tarvitse peliä ostaa. :)
 
Entä kun viskaa työpöydälle kesken pelin, mutta ei kaadu. Joku origin ilmoitus siellä vilahtaa. Joku kirjautuu originiin tjsp? Saako tuon pois?
 
Peli voi olla vaikka kuinka hyvä, mutta kiinnostus devaajien rahalliseen tukemiseen voi olla heikko, jos vastaus kritiikkiin historiallisista epätarkkuuksista on sellaista, että kritisoijia solvataan "tietämättömyydestä" ja sanotaan ettei tarvitse peliä ostaa. :)

Siis joku jaksaa näistä keväisistä touhuista vieläkin kitistä.. tuolla meiningillä on parempi kun ei pelaa mitään. Joku Rockstarin kusipäisyys kautta linjan sekä työntekijöitä, että asiakkaita kohtaan on sellaista ettei tuolla logiikalla pelien pitäisi myydä yhtään..
 
Low asetuksella pystyy näkemään vihollisen joidenkin pienten objektien takaa, koska esine ei piirry enää tarpeeksi kaukana.
Esimerkkinä rotterdam mapissa A lipun junaradalta pystyy näkemään baseen päin katsottaessa joidenkin laatikko pinojen läpi.
Esimerkki www.gfycat.com/ElatedVigilantIndianabat

Siis joku jaksaa näistä keväisistä touhuista vieläkin kitistä.. tuolla meiningillä on parempi kun ei pelaa mitään. Joku Rockstarin kusipäisyys kautta linjan sekä työntekijöitä, että asiakkaita kohtaan on sellaista ettei tuolla logiikalla pelien pitäisi myydä yhtään..
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin peli on gameplay puolesta parasta pitkään aikaan. Mutta kaikki mitä tulee pelin keskeneräisenä julkaisemiseen ja markkinointiin on mennyt niin huonosti, että ymmärrän täysin jos joku ei halua peliä sen takia tukea.
 
Mä en edelleenkään ymmärrä mikä tässä on niin pahasti keskeneräistä. Päinvastoin peli toimii todella paljon paremmin kuin BF1 edes vuosi julkaisunsa jälkeen, eikä mitään oikeasti isoa bugia pleikalla ole tullut vastaan. Varsinkin kun vertaa about kaikkiin tänävuonna ilmestyneisiin peleihin.

Ja päinvastoin kuin ennen, eivät tuo juttuja mitkä ei toimi. Esim revauksessa kaverin raahaus ja nyt tämä pätsi. Opiksi siis otettu.

Sisällön määräkö aiheuttaa keskeneräisyyden? Mun mielestä kaikki pelit sais saada tasaisesti sisältöä ilmaiseksi 1-2v julkaisusta, mielummin pidempäänkin vaikka sit jossain välissä maksullisena. Kunhan ei joka vuosi tarttis uutta peliä ostaa.
Tässä oppii kunnolla joka nurkan mapeista ja oppii useamman aseen joilla ei muutoin pelaisi.
Sit ku tulee lisää ni into alkaa alusta. Todella hyvä systeemi.
 
Ehdottelin aiemmin, että jos joku olisi jaksanut tehdä IO-Techille oman platoonin, mutta ei varmaan porukkaa niin kiinnostanut..? Osa porukasta täältäkin tosiaan tuossa Muron platoonissa.

Platooni vielä nimellä Muro, mutta itse Discord vaihtoi nimeä -> TechFin. :) Mitäpä tuota uutta ryhmää järjestelemään kun tuolla niin aktiivinen porukka ja mukaan pääsee kaikki.
 
Tää kyllä vähintään yhtä paha kuin tuo kasvuston määrä eri asetuksilla. :tdown:

Mä en edelleenkään ymmärrä mikä tässä on niin pahasti keskeneräistä. Päinvastoin peli toimii todella paljon paremmin kuin BF1 edes vuosi julkaisunsa jälkeen, eikä mitään oikeasti isoa bugia pleikalla ole tullut vastaan. Varsinkin kun vertaa about kaikkiin tänävuonna ilmestyneisiin peleihin.
No on noita bugeja kyllä aika älytön määrä ja vaikkei nyt peliä riko niin esim operationsin rikkoo kyllä turhan usein kun pommit jää maan sisään. Tänään pelasin loputonta rundia tuon takia, kun kellokin oli jostain syystä pysähtynyt :D Saipahan ainakin assignmenteja hoidettua.

Toinen hauska bugi on tämä kun hyvin usein menee M30 Drillingin modeli menee aivan killiin niin ettei tähtäys enää toimi. Onneksi on monitorissa aim-markeri niin voi sitten senkin bugin itse kiertää. :hammer:

Sinänsä samaa mieltä että jos peli ei valmistu julkaisupäiväksi niin voihan sen ihan hyvin raakileenakin julkaista. Ei se minulta mitään ole pois kun ei ole mikään pakko pelata. Ja kyllähän tämä tällaisena betanakin menee.
 
Kyllä mä oon ne pommit sieltä maan sisältä saanu ku siinä kyykistelee ja makoilee tovin ja rämpyttää neliötä tms ni yks kaks se sen sieltä ottaa. Ei ole toistaiseksi mun pelaamiseen juuri vaikuttanut.

Kingdom Comessa varmaan kymmenen täysin pelaamista estävää bugia, Train Sim Worldissä joka lisurin ilmestyessä bugit estää pelaamisen. RDR2 HDR oli feikki joka ei edes toimi, checkerboard täysin hajalla jne.
Ja voidaan ottaa about mikä peli vain tältä vuodelta ja taso on samaa.

Olen oikeinkin hymyssäsuin pelannut bäfää, kun bugit rajoittuu esim siihen et joku lamppu roikkuu ilmassa kun talo sortuu tms. 90% peleistä tänäpäivänä tuntuu ihan keskeneräisiltä pelatessa ja nimenomaan BFV tekee vahvan poikkeuksen siihen ja on päivittäin kiva mennä pelaamaan, kun tietää että saan rauhassa pelata ilman ongelmia.
 
Ei korjannut tuoreetkaan ajurit kaatumisongelmaa sillä juuri äsken peli kaatui ensimmäisen kerran.
 
Eka peli jossaa rupee huomaa ettei i7 2600K enää oikein riitä. Rotterdam 64p servulla 1080ti pyörii siinä 60-70% kuormalla ja prossu siellä 80-90%. Fpssät tippuu 40-50. Mikähän noista graffa-asetuksista vaikuttais eniten prossun kuormaan? Mitä kantsis alkaa tiputella.
 
Eka peli jossaa rupee huomaa ettei i7 2600K enää oikein riitä. Rotterdam 64p servulla 1080ti pyörii siinä 60-70% kuormalla ja prossu siellä 80-90%. Fpssät tippuu 40-50. Mikähän noista graffa-asetuksista vaikuttais eniten prossun kuormaan? Mitä kantsis alkaa tiputella.
En muista tarkalleen että mitkä asetukset vaikuttivat eniten FPS:ään mutta tässä videossa asetukset oli mielestäni selitetty kohtalaisen hyvin läpi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 730
Viestejä
5 049 639
Jäsenet
80 975
Uusin jäsen
konstadaonly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom