Niin kyllähän sen näin kuuluu ollakin. Support on antamassa tulitukea siellä assaultien ja medicien takana, eikä niiden kuulukaan olla assaultin kohdatessa voittaja.
Ongelma tässä pelissä onkin siinä, ettei kukaan pelaa kuten omaa roolia kuuluisi. Kukaan ei myöskään puolusta, joten ei ole tarvetta hyökkäykseenkään.
Silloin kaikki meneekin miten sattuu.
Operaatioissa (sekä tykkien tuhoamisessa, että sektorin valtauksessa) on ainut tilanne missä tulee puolustus/hyökkäys asetelmia. Siinäkään ei kukaan muu toimi edes osittain oikein kuin assault ja recon.
Tätä peliä olis hieno pelata, jos edes puolet omasta joukkueesta ja 3/4 squadissa yrittäisi sitä mitä kuuluisi. Vaikka olis tosi huonoja pelaajia, mutta tekis mitä kuuluu. Sillä voittaa mappeja helpohkosti.
Tässä tuntuu et vain korostuu verrattuna bf1:een jossa pystyit yksin räpeltämään. Tässä ei se toimi.
Tai ku edes joskus joku yrittäis puolustaa ja hyödyntää rakennettavia suojia..mutta ku ei..
Hyvin huomaa taas kun Deluxe pelaajat on linjoilla, niin pelataan ihan samalla tavalla kuin bf1:stä ja lopputulos on jommalle kummalle 1-0.
Sit oli yks roundi siten, että oma puoli pelasi about kuten kuuluis, vastapuoli pelasi ”bf1:stä”. Lopputulos meille 289-0.
Tämä juuri. Itse pelaan lähinnä pelkästään medicillä tai supportilla koska olen huono ampumaan ja noilla kahdella classilla voin auttaa tiimiä vaikkei saisikaan miestä kaatumaan kuin heinää ja en menetä yöuniani siitä että matsissa kertyy kuolemia enemmän kuin tappoja. Huomaa hyvin jos olen itse squad leaderina ja annan käskyn jäädä puolustamaan valloitettua lippua jos on niin hyvä tuuri että joku omasta squadista on vaivautunut samalle lipulle niin kyllä se muu squad lähes poikkeuksetta painelee jo lähimmälle lipulle kun pisteet kilahtaa kassaan vaikka valloitetulla lipulla olisi edelleen vihollisia.