Tämä juuri. Itse pelaan lähinnä pelkästään medicillä tai supportilla koska olen huono ampumaan ja noilla kahdella classilla voin auttaa tiimiä vaikkei saisikaan miestä kaatumaan kuin heinää ja en menetä yöuniani siitä että matsissa kertyy kuolemia enemmän kuin tappoja. Huomaa hyvin jos olen itse squad leaderina ja annan käskyn jäädä puolustamaan valloitettua lippua jos on niin hyvä tuuri että joku omasta squadista on vaivautunut samalle lipulle niin kyllä se muu squad lähes poikkeuksetta painelee jo lähimmälle lipulle kun pisteet kilahtaa kassaan vaikka valloitetulla lipulla olisi edelleen vihollisia.
Ja jos leaderina yrität sopeutua muiden touhuun, niin kun lähdetään juoksemaan kahden lipun ”väliin”.
Asetat vaikka A lipun käskyksi, niin käytännössä kaikki juoksee B:lle. Tai sit ne hajaantuu molemmille.
Vaikka ei muuten tekisi roolia tms ni luulisi kiinnostavan revaukset ja ammukset niiltä jotka pelaa kunnolla. En ymmärrä sitä ajatusmallia et mennään tapot edellä ja silti mennään yksin siten, että juurikin kuollaan turhaan.