Kiitän. Pääsee testaan että jaksaako 2500k, GTX 970 vielä pyörittää näitä.Siitä kans nopeimmat pääsee testaileen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Kiitän. Pääsee testaan että jaksaako 2500k, GTX 970 vielä pyörittää näitä.Siitä kans nopeimmat pääsee testaileen.
Siitä kans nopeimmat pääsee testaileen.
Muistutus:
TechBBS Discord kanava
https://discord.gg/Vcwc7X
#Battlefield alla kanavia jos kaipaatte peliseuraa. Nähdään siellä!
Yritin joinailla linkistä vaan ei toimi enää.
En usko että korjaantuisi. Commanderin pitäisi ohjeistaa jokaista squad leaderiä, jotka eivät kumminkaan noudata käskyjä. Jos leader noudattaisi käskyjä, niin yksikään hänen squadistaan ei kuitenkaan seuraisi. Lisäksi commanderin pitäisi olla oikeasti osaava pelaaja, jotta sen käskyt voi ottaa tosissaan. Aivan liian monimutkaista nyky bäfiin, kun suurimmalle osalle perus revivet tuottavat liikaa ongelmia.Tämäkin korjaantuisi ihan sillä, että olisi commander taas käytössä joka antaisi squadeille ohjeita. Ei tästä tule mitään kun sopulit juoksee vailla päämäärä keskenään varsinkaan kun sitten kenttäsuunnittelulla ja pelimuodolla ei olla tehty selkeää linjaa siihen minne sopuleiden pitäisi mennä. BF1 operations toimi, koska ei voinut olla epäselvää mitä rundin voittamiseen tarvittiin vaikka commanderia ei ollutkaan ja jokainen näki kyllä kartasta minne toiminta sillä hetkellä painottui. Sitten taas conquest kentät oli sunniteltu sekä liput sijoitettu siten, että homma meni vähän vahingossakin yhteispeliksi.
Commander käyttöön ja lisäpisteet Commanderin käskyn suorittamista. Näin se ennenkin oli ja vähenti huomattavasti CODi pelaajien pelkkää k/d:n kyttäystä.
Saakelin taistelumarsut... pitäkää pelinne.
Tälläisen videon löysin Ray tracing käytössä 2080ti ja 1080p resona:
Tuolla on testiä BF5 raytracing: Battlefield V with GeForce RTX DirectX Raytracing Review
"DirectX 12, a rendering mode that experiences some stuttering in Battlefield 5, something that was present even in BF1, and that the developer has been unable to completely fix."
ei se prossulla toimi vaan vain nvidian RTX näyttiksillä.Ei taida 4770k tukea RTX:ää. Ainakaan en löydä optiota mistään valikosta?
ei se prossulla toimi vaan vain nvidian RTX näyttiksillä.
Joo siis 2080ti on. Ilmeisesti puuttuu vielä toi windows päivitys. Se ei tullut automaatin kautta vaan nähtävästi pitää ladata käsin.
Kyllä vain. Tai sitten hän on pyytänyt sitä.Eilen pelailin pari tuntia medicinä ja ihmettelen että millä logiikalla niitä pieniä ensiapupakkauksia saa nakella? Joskus nakkaa ja joskus ei. Pitääkö kaverilla olla tarve sille pakkaukselle että sen voi nakata?
Ja pakkauksia saa nakattua kymmenien metrien päähän (vaikka pakkaus jää visuaalisesti matkan varrelle).Kyllä vain. Tai sitten hän on pyytänyt sitä.
Onko tolle Deluxe editionille mitään perusteita vai ostaako sitä vaan perus pelin? Jaksan kyllä odottaa sen 5pv.
Onko kellään heittää koodia, kiinnostaisi testata?
Nii nii että ei jää sitte mitään uusia aseita saamatta taikka muuta. Taidan sitte napata koodikaupasta standardin.
FUTURE FRAME RENDERING. Jackfrags oli maininnut tästä videolla, että jos on tarpeeksi tehokasta rautaa tai laittaa kraffoja alemmaksi (FPS olisi hyvä), niin tämä kannattaa olla aina pois päältä. Jos löytyy nuhapumppu, se kannattaa laittaa päälle.
Aseet tuntuu tässä kyllä hyvälle, kun on oikeata rekyyliä ja kudit menee minne tähtää aiemman RNG homman sijaan. Sen sijaan vaikea ymmärtää tuota asekategorioiden välistä balanssia. En tiedä miltä muista tuntuu mutta imo nuo assaultin aseet on ihan ylivoimaisesti monipuolisimpia ja parhaimpia. Niihin verrattuna taas noista konepistooleista on vaikea keksiä hyvää sanottavaa. Ainakin omasta mielestäni assaultin aseissa (esim. se eka sturmgewehr 1-5) on vähemmän rekyyliä, enemmän damagea, parempi tarkkuus jne kuin konepistooleissa ja jopa lähietäisyydellä käyttäisin mieluummin AR:rää. Jotenkin huvittavaa, kun esim. tuo Suomi KP potkii kuin mikäkin ja AR:t on melkein rekyylittömiä laasereita siihen verrattuna. Toivottavasti buffaavat noita konepistooleita jotenkin, vaikka lisää damagea tai vähän vähemmän rekyyliä.
Parannus on suuri joo, muttei se poista faktaa että Suomi KP:ssa on todella kova rekyyli kaikkiin muihin konepistooleihin/rynnäkkökivääreihin verrattuna. Muilla aseilla on helppo nakuttaa vaikka suoraa sarjaa parin kymmenen metrin päähän, mutta Suomi KP:lla tuosta on turha haaveilla.Sen Suomi-kp:n rekyyli asettui aika kivasti kun niistä parannuksista aukesi ne rekyyliä vähentävät parannukset, ero oli huomattava.
Sen Suomi-kp:n rekyyli asettui aika kivasti kun niistä parannuksista aukesi ne rekyyliä vähentävät parannukset, ero oli huomattava.
Assault on kuitenkin classeista ainoa, jolla ei ole muita tehtäviä kuin tuhota ja tappaa, joten mielestäni ihan perusteltua, että assaultilla on siihen myös kattavimmat työkalut. Jos assaultin pääaseissa ei olisi muita parempi valikoima ei se olisi assault vaan anti-tank.Aseet tuntuu tässä kyllä hyvälle, kun on oikeata rekyyliä ja kudit menee minne tähtää aiemman RNG homman sijaan. Sen sijaan vaikea ymmärtää tuota asekategorioiden välistä balanssia. En tiedä miltä muista tuntuu mutta imo nuo assaultin aseet on ihan ylivoimaisesti monipuolisimpia ja parhaimpia. Niihin verrattuna taas noista konepistooleista on vaikea keksiä hyvää sanottavaa. Ainakin omasta mielestäni assaultin aseissa (esim. se eka sturmgewehr 1-5) on vähemmän rekyyliä, enemmän damagea, parempi tarkkuus jne kuin konepistooleissa ja jopa lähietäisyydellä käyttäisin mieluummin AR:rää. Jotenkin huvittavaa, kun esim. tuo Suomi KP potkii kuin mikäkin ja AR:t on melkein rekyylittömiä laasereita siihen verrattuna. Toivottavasti buffaavat noita konepistooleita jotenkin, vaikka lisää damagea tai vähän vähemmän rekyyliä.
Assault on kuitenkin classeista ainoa, jolla ei ole muita tehtäviä kuin tuhota ja tappaa, joten mielestäni ihan perusteltua, että assaultilla on siihen myös kattavimmat työkalut. Jos assaultin pääaseissa ei olisi muita parempi valikoima ei se olisi assault vaan anti-tank.
Muilta löytyy kuitenkin aseita, jotka ovat joko lähietäisyydeltä tai kaukaa assaultin aseita parempia. Nuo konepistoolitkin ovat oikeasti hyviä läheltä. Medic on tosiaan nykyisellään näistä classeista kyllä ainoa, joka on käyttökelpoinen ainoastaan lähietäisyydellä. Eipä oikeastaan itsekään tule tämän takia mediciä säännöllisesti käytettyä kuin Devastationissa ja Rotterdamissa.
Noin kai, mutta toisaalta supportilla noi haulikot. Niillä tykkäsin ramboilla Rotterdamin taloissa open betassa. Aika outo yhdistelmä kun ottaa huomioon noi supportin combat rolet, eli joko suppressionia (haulikoilla lol) tai sitten just jotain tollaista repairtylsistelyä.Niin kyllähän sen näin kuuluu ollakin. Support on antamassa tulitukea siellä assaultien ja medicien takana, eikä niiden kuulukaan olla assaultin kohdatessa voittaja.
Noin kai, mutta toisaalta supportilla noi haulikot. Niillä tykkäsin ramboilla Rotterdamin taloissa open betassa. Aika outo yhdistelmä kun ottaa huomioon noi supportin combat rolet, eli joko suppressionia (haulikoilla lol) tai sitten just jotain tollaista repairtylsistelyä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.