Tuosta rekyylistä olen erimieltä. Assaultin ja medicin ekat aseet ihan hirveitä. Järkyttävä rekyyli. Eikä tuo tolkuttoman pitkä TTK auta asiaan yhtään. Haluisin niin kovasti tykätä tästä mutta sama fiilis kun ykkösessä. Ei vaan lähde jotenki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten voisi olettaa pyörivän 8700K:lla (4.8Ghz) ja GTX1080 combolla 1440p tarkkuudella? Lukenut vähän ristiriitaista erityisesti näytönohjaimen osalta.
Vähän raakileena ilmeisesti julkaistu kun kunnollinen dx12 tukee vasta myöhemmin.
Tiggr kommentoi tuonne hetki sitten että uusi dx12 olisi tarkoitus olla day1 patchissa.Vähän on joo. Jos pistän DX12 päälle, peli ei suostu menemään online ollenkaan. Ei yleinen ongelma, mutta on tuolla muutama muu reportoinut samaa. Ensi viikon RTX ON jää näkemättä jos eivät korjaa DX12 niin, että sen kanssa pääsisi servereille asti. DX11 toimii sentään online, mutta frametimet hyppivät ikävästi vaikka fps pysyy lukittuna.
Tekeekö muilla tuota ettei pääse välillä spawnaamaan, vaa peli jää tuollaiseksi blurriksi eikä pääse escilläkään mihinkään valikkoon?
![]()
Mikä juttu tää on että vihu kattoo eri suuntaan mun ruudulla mutta ampuukin mua? Eli tähtään sitä selkään niin sen ampuu minusta pois päin mutta kuitenkin ampuu mua?!?
Surullisempaa on lukea sinun kirjoituksia tästä pelistä.Jotenkin surullista lukea näitä samoja kommetteja, joihin on itse päätynyt pelkästään videoita/streameja katsomalla. En odottanut paljoa, mutta silti tämä näyttää olevan uusi pettymys sarjassa.
Ok, hyvä tietää.Surullisempaa on lukea sinun kirjoituksia tästä pelistä.
Laitoin ainaki colorblind supportilla custom värit käyttöön. Esim. oman tiimin väriksi räikeän sininen (0/0/255), jolloin se ottaa huomattavasti paremmin silmään kuin se vakio asetus. Sama homma myös vihollisten ja squadilaisten väreille.Millä asetuksella saikaan noi lippujen sun muiden juttujen kuvaakkeet näkymään selvemmin?
En tiedä. Ketjussa tuntuu olevan kommentteja sekä että. Ja muilla foorumeilla vielä enemmän.Mitä ihmettä, mielestäni noi kaikki mäpit jotka ei olleet betassa on ihan törkeen hyviä. En tiedä sit kumpaa uskoa, niitä jotka pelaa vai niitä jotka ei ole pelannut niitä???
Keskustelufoorumilla on tapana keskustella asioista ilman että kukaan sanalee ehtoja sille ketkä voivat kommentoida mitä ja mistä.Voisin ehkä ymmärtää osan kritiikistä jos edes omistaisit pelin. En itsekään käy kirjoittelamassa negatiiviseen sävyyn (tai mihinkään) niihin pelitopickeihin joita en itse pelaa tai joista en tykkää.
Ok, hyvä tietää.
Jos et huomannut, niin olen kirjoittanut pelistä sen julkaisun jälkeen kokonaista kaksi kommenttia, joten aika helpolla tuntuu mieli pahoittuvan. Muttä tällaistahan se on aina, jos ei jaksa hyppiä ja hehkuttaa uusinta rahastustekelettä.
Eli jos lukee 20 eri arvostelua, 1000 postausta käyttäjäkommentteja eri foorumeilta ja seuraa ties kuinka monta tuntia pelistriimejä, ei ole oikeutettu kommentoimaan pelistä mitään, koska "pelaamatta paskaa"? Ok, ei kai siinä sitten mitään.Pelaamatta paskaa viestit, on vaan yksinkertaisesti typeriä. Ei siinä sen kummempaa.
Eli jos lukee 20 eri arvostelua, 1000 postausta käyttäjäkommentteja eri foorumeilta ja seuraa ties kuinka monta tuntia pelistriimejä, ei ole oikeutettu kommentoimaan pelistä mitään, koska "pelaamatta paskaa"? Ok, ei kai siinä sitten mitään.![]()
Loistavat fysiikat jne...![]()
Vaihda siihen kalliimpaan accessiin, niin pääset heti jatkamaan.Naurattaa nämä mappikommentit täällä
-"Narvik on ihan naurettavan pieni! älytöntä ADHD COD paskaa!"
-"Aavikkomappi on ihan naurettavan iso! saa juosta ainakin 30 sekuntia eikä nää ketää!"
Ei ole kyllä kansaa helppo miellyttää. Onneksi itseä on kaikki mapit tähän mennessä miellyttäneet, erityisesti jäi mieleen se iso raunioitunut kirkko keskellä sodan runtelemaa kaupunkia. Todella upean näköistä karttadesignia, 5/5 would play again. Ostopäätös on minulle helppo, kun tämän 10h trialin jälkeen tuntuu ettei malta odottaa milloin pääsee jatkamaan.
Loistavat fysiikat jne...![]()
Kiitos!Muutaman tunnin pelaamisen jälkeen kyllä vaikuttaa hyvältä. Tässä on vielä jollekin 10h trial linkki jos tarvii.
http://www.origin.com/store/origin-access/refer-a-friend/redeem/L3grdE9rYz0jTSMxMDAwMDAyMTMzNTQ1
Muutaman tunnin pelaamisen jälkeen kyllä vaikuttaa hyvältä. Tässä on vielä jollekin 10h trial linkki jos tarvii.
http://www.origin.com/store/origin-access/refer-a-friend/redeem/L3grdE9rYz0jTSMxMDAwMDAyMTMzNTQ1
Muutaman tunnin pelaamisen jälkeen kyllä vaikuttaa hyvältä. Tässä on vielä jollekin 10h trial linkki jos tarvii.
Naurattaa nämä mappikommentit täällä![]()
-"Narvik on ihan naurettavan pieni! älytöntä ADHD COD paskaa!"
-"Aavikkomappi on ihan naurettavan iso! saa juosta ainakin 30 sekuntia eikä nää ketää!"
Ei ole kyllä kansaa helppo miellyttää. Onneksi itseä on kaikki mapit tähän mennessä miellyttäneet, erityisesti jäi mieleen se iso raunioitunut kirkko keskellä sodan runtelemaa kaupunkia. Todella upean näköistä karttadesignia, 5/5 would play again. Ostopäätös on minulle helppo, kun tämän 10h trialin jälkeen tuntuu ettei malta odottaa milloin pääsee jatkamaan.
(Ja jälkimmäiset monesti kaipaavat sitä remasteriaan BF4:stä eivätkä välitä, että myös BF4 oli vielä suorempi kopio edeltäjästään.)
Niin...? Edelleen tuo on näistä "nykyajan" battlefieldeistä paras, ihan heittämällä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.