Betassa oli Antwerpenkin?![]()
No mikä se oli, Rotterdamiko? Joku Hollannin kaupunni kumminki, jos ei erota Narvikista niin aika outoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Betassa oli Antwerpenkin?![]()
Jotta ihmiset ei unohtas mikä BattleField on.
Kyllähän ne BF1942 modit varsinkin on pelattavuudeltaan paljon hauskempaa. Mielellään sitä Desert combatiakin hakkasi vielä 2012, kun originissa toimi hetken ilmaisena ja kaikki pelasi.Varmaan aika kultaa muistot. 2000 luvun alkupuoliskolla ei ollut pahemmin valinnan varaa isomman luokan FPS peleistä. Silloin ei vielä osattu valittaa kun kaikki oli niin uutta ja hienoa.
Onneksi nykyään ei tarvitse kävellä 10 minuuttia täysin avoimella aavikolla seuraavalle lipulle![]()
Se raahaushan pitäs tulla julkaisussa.. Toki ois parempi tuo, että vois itsekin hieman ryömiä riippuen toki vammasta. Myös knockattu vihu olisi kiva pystyä lopettaa tarvittaessa.
Varmaan aika kultaa muistot. 2000 luvun alkupuoliskolla ei ollut pahemmin valinnan varaa isomman luokan FPS peleistä. Silloin ei vielä osattu valittaa kun kaikki oli niin uutta ja hienoa.
Onneksi nykyään ei tarvitse kävellä 10 minuuttia täysin avoimella aavikolla seuraavalle lipulle![]()
Makuasioitahan nämä. Mielestäni taas parasta bäfää Bad Company 2:n jälkeen.Se on vissi että tämä uusi Battlefield ei vain ole hääppöinen useimpiin edeltäjiinsä verrattuna.
Mielestäni tuo skill pohjainen ampuminen on jo reipas harppaus parempaan suuntaan, pois arcade mallistaKai tässä harmittaa se kuinka ne aiemmat bäfät olivat parempia, miksi pitää kehittää huonompaan suuntaan.
Kai tässä harmittaa se kuinka ne aiemmat bäfät olivat parempia, miksi pitää kehittää huonompaan suuntaan.
Eniten ärsyttää se, että jätetään entistä enemmän tärkeitä ominaisuuksia pois ja pienennetään karttoja. Lisäksi tekijöiden asenne pelaajia kohtaan on aika ylimielinen.
Mitä tärkeitä ykkösestä tiputettiin pois tähän vitoseen?
Mitä tärkeitä ykkösestä tiputettiin pois tähän vitoseen?
Sinä nyt tunnut "rakastavan" sitä umpipaskaa Bf onea. Ei kai siitä pökäleestä enään huonompaa saa. Porukka yleensä kuitenkin odottaa vihdoin Battlefield nimen arvoista seuraajaa 3:lle ja 4:lle. Sitä nyt ei vaan tunnu DICE saavan aikaiseksi.
No vuokraservuista en tiedä kun ei tälläinen massaan hukkuva casuaali pelaaja ole sellaisesta kiinnostunut, muutenkin tarkoituksella etsinyt puhtaasti dicen virallisia servuja. Toki harmi jos se on huono juttu, mutta kokonaiskuvassa massalle tuo ei ole ”tärkeä” ominaisuus.No vaikka se onneton vuokraserveri systeemi. Platoonit ei taida olla mukana?
Mikä niistä 3:sta ja 4:sta tekee niin järkyttävän hyviä? Pelannut itse molempia, enkä muista, että olisivat jotenkin jumalaisia olleet.
En ole betaa pelannut, mutta tokikin katsellut arvostelut ja kun toiset pelaa ja tuli kyllä samat fiilikset. BF3 sitä Metroa oli välillä kiva hakata siis ihan vaan death matchina, mutta sitten mentiinkin jo aavikolla missä etäisyydet oli saatanallisia tukka hulmuten tankin kyydissä ja juosten olisi lipuille ollut minuuttien matka. Se oli ihan siitä kiinni mitä milloinkin halusi. Se koko pelisarjan juttu on aina ollut siinä että se tuntuu ja näyttää taistelukentälle. Nyt tämä on kuin CoD jonnejen death match peli missä puuttuu kaikki se laajuus ja bäfämäisyys. Joo, tuo gun play on Dicellä ollut aina hallussa, mutta ei näin, ei todellakaan näin.Tuo "eeppisyys" tai sen puuttuminen sekä yleinen sekavuus tympi itseäni eniten tässä Battlefieldissä. Tuossa Worth a Buy:n videossa kerrotaankin hyvin se mikä pelissä vaivaa. Kun kartat ja välimatkat on noin pieniä niin pelaaminen on vähän tuollaista "juokse kuolemaan" - meininkiä mistä itse en tykkää. Tuossa Norjan - mapissa tuo sekavuus on vielä enemmän läsnä kun kartan toisesta päästä voi ampua toiseen päähän, korkealta voi ampua minne haluat kartalta ja liput on nipussa niin ei ole mitään rotia mistä voi vihollinen tulla/ampua. Mistään et voi kiertää mihinkään koska olet kuitenkin kaikkien näkyvillä.
Sotasormea kuitenkin syyhyttää sen verran, että pitäisi jotain multia päästä taas pelailemaan. Pitää katsoa miltä tuo Blopsi vaikuttaa. Siinä ainakin suoraan tiedän mihinkä paskaan olen ryhtymässä. Pitää katella julkkarin jälkeen mitä bäfässä on tarjolla ja minkälaisen vastaanoton se saa.
En todellakaan rakasta ykköstä, siinä oli paljonkin korjattavaa ja vitonen korjasi lähes kaiken siitä ja muutti pelin juuri siihen suuntaan mihin pitikin.
Mutta mikä siinä ykkösessä niin massiivisesti huonoa sit oli? Kun esim nelonen oli aivan järkyttävää ja ehkä huonoimpia ostoksia hetkeen. Varsinkin kun peliseuraa oli tarjolla lähinnä yhteen mappiin missä toinen joukkue kämppi yhdessä kohdassa ja toinen toisessa ja koko erä sitä.
No vuokraservuista en tiedä kun ei tälläinen massaan hukkuva casuaali pelaaja ole sellaisesta kiinnostunut, muutenkin tarkoituksella etsinyt puhtaasti dicen virallisia servuja. Toki harmi jos se on huono juttu, mutta kokonaiskuvassa massalle tuo ei ole ”tärkeä” ominaisuus.
Platoon on aika jees ominaisuus, mutta ei mun maailma ainakaan kaadu jos sitä ei ole mukana. Onko se vahvistettu ettei ole ollenkaan, tai julkaisussa?
Juuri siitä munaravista en tykkää ja sen vitonen korjaa.
Nelosen se metro tms oli aivan kaaosta ja adhd menoa ja kaikki jumitti koko erän siinä samois mestois.
Juu kyllähän se kannattaa vetää nelosen ahtain ADHD mappi vertailuun... Metro oli melkein oma pelinsä Bäfä 3:n ja 4:n sisällä ja en todellakaan sitä jaksanu ite pelata.
https://bf4stats.com/servers/pc Haluatko puhua lisää paskaa?No kuten todettu, ainoat servut missä pelaajia oli. Mitään muuta mappia ei pelattu mitä välillä kävin katsomassa.
No kuten todettu, ainoat servut missä pelaajia oli. Mitään muuta mappia ei pelattu mitä välillä kävin katsomassa.
Mikä niistä 3:sta ja 4:sta tekee niin järkyttävän hyviä? Pelannut itse molempia, enkä muista, että olisivat jotenkin jumalaisia olleet.
3 ja 4 jatkavat samaa ADHD-menoa jonka BC2 aloitti (PC:lla, paskat nakkaan konsoleista).
V on pitkästä aikaa lähempänä PC-peliä, tehtynä PC:n ehdoilla. Paljon nykyaikaistettu, mutta silti tuntuu olevan lähempänä niitä oikeasti timanttisia Battlefieldeja (2142 asti, sen jälkeen tullut kork. ok Battlefieldejä, random-räiskintänä erinomaisia toki).
Naurattaa nämä uuvatit jotka väittävät että peli menee johonkin CoD-suuntaan/kasuaaliksi kun sankarit itse pelanneet vain niitä todella paljon CoDista ammentavia Battlefieldeja. Missä peleissä oli regen, loppumattomat panokset tankeilla ja muuta paskaa? Kaikki tehtiin mahdollisimman helpon konsolipelattavuuden ehdoilla, samalla rampauttaen sen mikä teki bäfästä bäfän.
Minä muistan miltä 2 ja 2142 tuntuvat, olen molempia vuoden sisään pelannut (en nyt muista mikä se ohjelma oli jolla sai servuja noihin).
Ja sekin vielä, että devit itse sanoivat että pyssyttelyssä on tavoiteltu BF3:n fiilistä...
BF4 PC Server list Haluatko puhua lisää paskaa?
Tuntuu että oon ainoa kenellä on oikeasti ihan hiton hyvät fiilikset vitosesta. Kivasti on pelin tempoa rauhotettu, ja muutenkin muutokset ovat monin tavoin omaan makuun sopivia. Pitää vaan säätää pelitapaa pelin mukaan, ja taas mennään.![]()
Naurattaa nämä uuvatit jotka väittävät että peli menee johonkin CoD-suuntaan/kasuaaliksi kun sankarit itse pelanneet vain niitä todella paljon CoDista ammentavia Battlefieldeja.
Tuota... miksi te jotka ette selvästi pidä tästä pelistä, jatkatte pelin haukkumista tässä ketjussa? Eikö tätä saisi muutkaan ostaa, jos te pahoititte mielenne jostain naisista ja n****reistä?
Tottakai mielipiteensä voi käydä täällä kertomassa, mutta on aika turhaa sen jälkeen jäädä tänne vänkäämään, että ei tästä muutkaan saa tykätä kun tämä on minun mielestä paska peli.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.