Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinostus tosi matalalla tätä kohtaan. Edellistä en koskaan ostanut vaikka BF3-4 osui aika hyvin. Jotenkin se eka maailmansota teemana oli paska, ja vaikka toinen on mielenkiintoisempi henkilökohtaisesti niin peli näytti erittäin dorkalta koukkuineen ja katanoineen.
Mutta ehkä tämä on sitä nykypäivän jonneviihdettä ja ittestä on vaan aika ajanut ohi. Pakko saada myydä ja ostaa hattuja ja miekkoja.
Veikkaan, että Origin-palvelusta. Siellä ainakin bäfät ollut jo tovin.Kömpelö kysymys, kuin en ole pitkään perehtynyt peleihin/beta pelaamiseen.
Mistä tarkka kyseisen betan voi ladata 06.09.18 ?
Eipä oo koukkuja ja katanoita näkyny moninpelivideoissa alphasta, eikä Rotterdamin mapissa..
Jaa, onko ne ostettavat kustomoinnit käytössä jo alphassa?
Tässä muuten hieno video BF1:n yksityiskohdista:
En tiedä miten menee, itse laitoin pleikalta lataukseen ja olen ennakkotilannu.
Kiitos!PC:llä sai pre-downloadin näin:
- Avaa linkki origin storeen: Origin
- Klikkaa kohtaa "Try it first"
- Add to game library
- Nyt voit aloittaa lataamisen origin clientin kautta.
Itselläni näkyi "Lisää koriin" -nappi ja pystyin laittamaan pelin lataukseen, vaikken ole ennakkotilannut.Vaatiiko tämä "avoin beta" siis ennakkotilauksen vai miksi minulla näkyy vain "Lisää toivelistalle"
Jaahas. Ilmeisesti siis avoin beta tarkoittaa nykyään tätä.
Ja siis kritiikki ei tietenkään ole sinua kohtaan vaan EA/Sonyn suuntaan.
Klo 11 pitäisi ennakkotilaajat päästä betailemaan.
Ei ole servereitä. Eilenhän peli jo käynnistyi ja pääsi server browseriin. Sillon näkyi yksi serveri Eurooppassa ja siellä n. 20 pelaajaa. Nyt ei näy yhtään serveriä missään.Kokeillaas VPN kikkaa tämänkin kanssa.
Medicilla tuo revive tuntu toimivan mut buddy revive ei toiminu ollenkaan. Itellä ei toiminu squadit ollenkaan.Hyvältä tuntuu muuten mutta squad spawn ei tunnu toimivan ja revive ei tuntunut toimivan, tuli kyllä teksti että paina E:tä mutta mitään ei tapahtunut tai sitten en vaan osaa.
Conquestissa oli ainaki molemmat. Vuoronperään tulevat...Millon tähän betaan tulee se toinen mappi?
- Click link above (You may need to sign in here, I didn't because I was already signed in. It might ask you later)
- Click on Battlefield V
- Choose platform
- Choose "Codes and Promotions"
- Choose "Invalid Code"
- Ignore "did you get an error message? Fill in gibberish if you want for fun
- Select contact option
- Put in a subject field like "Wrong Code"
- Ignore attachments
- Click "chat now"
- Eh, ignore them. Don't waste their time. Your email should come now
Koitappa mennä server browserin kautta.Ite en oo vielä päässyt edes peliin asti.. jumittaa joka kerta lataus ruutuun.
Redditin mukaan näin saisi early access koodin. Itse jo koodin sainkin tuolla menetelmällä (meni ehkä 20 sekunttia), mutta en pääse vielä testaamaan, että toimiiko early access.
No need to pre-order for Early Access BFV Beta. Just got my PC code free. • r/Battlefield
Joku betan hypevideo.
Lukiko muuten missään koska beta loppuu? Se voi myös olla ettei sitä ole sanottu, koska voivat päättää sen lennosta.
Torstaina tai viimeistään viikonloppuna pitää kyllä testailla miltä peli vaikuttaa. Kyllä sen luulisi ainakin sunnuntaihin kestävän.
BF1 beta taisi kestää aika pitkään? Muistan vain sen että ehdin itse tykitellä 70 tuntia betaa.
Pitihän se itsekin ladata, ja todeta että samaa ripulipaskaa kun BF1.
![]()
Kuis muilla pyörii peli?
Kuis muilla pyörii peli?
Ei näytä toimivan enää :/ tuli vaan että asiasta tehty tiketti
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.