Battlefield V

Tulis nyt avoin beta, että pääsee testaamaan. Mietitään sitä ennakkotilaamista sitten sen jälkeen.
 
En oo kauheesti seurannu tätä B5 kehitystä, mutta pystyykö tässä päättää millasella hahmolla siis pelaa? Eli voinko pelaa kaikkia classeja sillä hahmolla millasen oon luonu? Valkonen, musta, mies, nainen yms eikä niin ku B1:ssä missä olit sellanen mitä peli päätti.
 
SJW-kampanjasta...aaaivan. Olisko syynä nyt kuitenkin se että BF1 oli epämiellyttävä kokemus ja V näyttäisi olevan vain nätimpi versio siitä.

Ei voisi vähempää kiinnostaa SJW-kampanjat, mutta juurikin BF1:n pettymyksen jälkeen ei BF5 kiinnosta.
No sama homma täällä, ja myös oman "bäfäporukan" kesken. BF1:stä ei tainnut juuri kukaan pitää kovinkaan paljoa, ja taitaa melkein kaikilla jäädä BFV väliin.

Mitä te sitten haluaisitte sille pelille tehtävän?
No siis, ainakin omassa peliporukassa konsensus on niinkin yksinkertainen kaavio kuin: enemmän kuin BF4 (ja aiemmat), vähemmän kuin BF1.
Mitä niissä nyt sitten kriittiset erot ovat. Jotenkin "se joku" muuttui niin rajusti tuossa pelien välissä, että omalla kohdalla ei vaan jotenkin tunnu hyvältä peliltä. Onko se sitten "konsolimainen" pelattavuudeltaan vai mikä, vaikea pukea sanoiksi.

Toisaalta musta tuntuu että astelman/ajankohdan erot tekee tuossa jo niin paljon, ettei samaa fiilistä tulisi mitenkään.

Spottaukset yms on sen sijaan mun mielestä enemmän pelimoodillisia asioita, ei niinkään core gameplay.
Eli siis tulisi toki olla aina normal, hc, jne.

Nuo sweetspotit on kyllä hölmöin juttu ikinä.
 
Floppia tulossa? En usko. Viimeistään se, että lisärit kuuluu peruspelin hintaan myy tätä kuin kolapulloa.
 
Nehän on juurikin korjanneet vitoseen tosi paljon aiempien pelien ongelmia...

Suurin osa asioista jotka herättivät esim. ykkösessä närää on korjattu. Näin sanovat kaikki jotka tietävät pelisarjasta jotain ja jotka ovat oikeasti päässeet useampaan kertaan pelaamaan peliä.

Jossain sanottiin myös että käytännössä kyllä erottaa eri classit vaikka sitä kustomointia olisikin.


Ja senkin vielä sanon, että eihän ainakaan vielä ole mistään erityisen räikeästä viitteitä.

Plus kaikki mitä trailereissa jne. on juttuja jotka ovat olleet olemassa tuohon maailmanaikaan.

Pelatkaa sitä demoa ennen kuin tuomitsette gameplayn.
 
No siis, ainakin omassa peliporukassa konsensus on niinkin yksinkertainen kaavio kuin: enemmän kuin BF4 (ja aiemmat), vähemmän kuin BF1.

Ja mitä tämä sitten käytännössä tarkoittaa? Kukaan ei ole koskaan oikein avannut. Mitä konkreettisia muutoksia pitäisi tehdä? (Itselläni tulee BF4:stä ensimmäisenä mieleen "ylivoimainen" AEK, lock-on aseet ja osittain sekava lisävarusteviidakko enkä varsinaisesti kaipaa mitään näistä.)
 
Viimeksi muokattu:
No sama homma täällä, ja myös oman "bäfäporukan" kesken. BF1:stä ei tainnut juuri kukaan pitää kovinkaan paljoa, ja taitaa melkein kaikilla jäädä BFV väliin.


No siis, ainakin omassa peliporukassa konsensus on niinkin yksinkertainen kaavio kuin: enemmän kuin BF4 (ja aiemmat), vähemmän kuin BF1.
Mitä niissä nyt sitten kriittiset erot ovat. Jotenkin "se joku" muuttui niin rajusti tuossa pelien välissä, että omalla kohdalla ei vaan jotenkin tunnu hyvältä peliltä. Onko se sitten "konsolimainen" pelattavuudeltaan vai mikä, vaikea pukea sanoiksi.

Toisaalta musta tuntuu että astelman/ajankohdan erot tekee tuossa jo niin paljon, ettei samaa fiilistä tulisi mitenkään.

Spottaukset yms on sen sijaan mun mielestä enemmän pelimoodillisia asioita, ei niinkään core gameplay.
Eli siis tulisi toki olla aina normal, hc, jne.

Nuo sweetspotit on kyllä hölmöin juttu ikinä.
Konsolimaiseksihan se homma meni BF1:ssä kun yhteisöservut aikalailla tapettiin täydellisesti. Ja itseä kyllä alkoi ketuttamaan reilusti kun ostin pelin pitkälti 40 pelaajan operaatioiden takia, kun mapit on aivan liian meatgrindereitä 64 pelaajalle, ja mitä sitten kävikään? DICE kaikessa viisaudessaan poisti koko pelimuodon.
 
Floppia tulossa? En usko. Viimeistään se, että lisärit kuuluu peruspelin hintaan myy tätä kuin kolapulloa.
No en floppiin usko, ihan jo pelkästään konsolien takia.
Siellä kai toi ykkönenkin paremmin pärjäsi?

Ja mitä tämä sitten käytännössä tarkoittaa? Kukaan ei ole koskaan oikein avannut. Mitä konkreettisia muutoksia pitäisi tehdä? (Itselläni tulee BF4:stä ensimmäisenä mieleen "ylivoimainen" AEK, lock-on aseet ja osittain sekava lisävarusteviidakko enkä varsinaisesti kaipaa mitään näistä.)
En mä sitä kunnolla selittää osaa, mutta kun tuosta kavereiden kanssa puhuu niin samaa fiilistä.
BF1 ei vain tunnu niin napakalta FPS peliltä kuin aiemmat.

Toki henkilökohtaisesti WW-hommat ei ole mieluisia, joten varmasti silläkin osansa ettei pääse niin hyvin sisään.
Ihan hyviä juttuja kyllä kuullut tuosta BFV:stä, joten pitäähän se open beta parin viikon päästä tyyppaa ennen kuin voi arvostella.

Konsolimaiseksihan se homma meni BF1:ssä kun yhteisöservut aikalailla tapettiin täydellisesti.
No juu, tuo oli tosi iso miinus ykkösessä. Eikä ne myöhemmin lisätyt rampautetut vuokraservut tuota paikkaa.
Kyllä siinä melko tehokkaasti tapettiin PC puolen BF yhteisöt pelin osalta.

Tämä ei toki niinkään liity siihen ns. konsolimaisuuteen mitä tässä huonolla menestyksellä yrittänyt ajoittain selittää.
 
Battlefield 1 -kehittäjä totisena: Pelissä olisi kuulunut olla aluksi muitakin kuin miessotilaita | Muropaketti.com

"Päätös kummankin sukupuolen esiintymisestä seuraavassa Battlefieldissä on saanut monet fedora-hattuiset poikapelaajat näkemään punaista." Hyvin sanottu :rofl:

Mukava kuulla, että pelinkehittäjä keskittyy oikeasti tärkeisiin asioihin:
-häpeä
-sukupuolten ja rotujen tasa-arvo ja yhteiskunnallinen vastuu
-nykyiselle asiakaskunnalle (eli valkoihoiset pojat/miehet) huutelu ja vittuilu somessa.

Tässähän se tiivistyy 'yhteiskunnallinen debatti' tällä hetkellä. Eli hyvin on EA:kin ajan hermolla.:tup:

Vielä kun keskittyisivät tekemään hyviä pelejä?:vihellys:
 
Ihan hyviä juttuja kyllä kuullut tuosta BFV:stä, joten pitäähän se open beta parin viikon päästä tyyppaa ennen kuin voi arvostella.

Tähän kannustaisin muitakin, jotka eivät tykkää vitosen gameplaysta katsottuaan sitä vain videolta (ehkä jopa ainoastaan trailereilta).

Tämä ei toki niinkään liity siihen ns. konsolimaisuuteen mitä tässä huonolla menestyksellä yrittänyt ajoittain selittää.

BF on mennyt konsolien ja CoDittajien ehdoilla BC lähtien. Se joka väittää etteivätkö 3 ja etenkin 4 ole ihan konsolihippaa ovat päästään vialla. Regenkin siitä kertoo!

Neloseen DICE teki muutoksia vuosia julkaisun jälkeen, ja ne muutokset toivat takaisin sitä PC-puolta. Ja kauhea itku ja vikinä kun muuttivat rynkyt siten ettei niillä voinut enää sniputtaa paremmin kuin tarkkuuskivääreillä ja muutenkin tekivät aseista oikeasti eri tuntuisia. Sitä ennen oli ihan sama millä ampui, aina tuntui samalta. Toki nerffasivat sitä sitten kun tarpeeksi moni itki siitä (mikä taas teki pelistä jälleen huonomman).

Ykkösessä sentään aseet tuntuvat selvästi erilaiselta, se jo tekee siitä munakkaamman kuin 3 ja 4 yhteenlaskettuna.

Totta puhuakseni ei yhtään haittaa jos nämä pikkunasut ja muut turhakkeet jättävät pelin ostamatta, ehkä yhteisö ei olisi niin toksinen... Muistan ennen konsolipelaajien invaasiota miten BF oli aina ystävällinen ja yhteisöllinen. Se oli sitä aikaa kun tsättiin uskalsi kirjoittaa vielä, ilman että haukuttiin ties miksi.
 
Bf4:sta tuli pelattua aina hc servulla pitkillä ajoneuvon spawni ajoilla, snipu rajoituksilla. Ei tarvinnu lippaallista ukkoon ja laukoa koko ajan singolla ajoneuvoja. Tavalliset servut oli kyllä sellaista kuraa et mitää järkeä. Bf V kuulostaa loistavalta kudit lentää sinne mihin pitääkin ja ei vain kutita vihollista.( kaikkien ammusten nopeutta lisätty) tankkeja ei tule jatkuvasti vastaan oliko niitä nyt 1 per puoli.
 
Viimeksi muokattu:
Minua ei haittaa yhtään että peleissä on naisia. Totta kai heitä voi olla, mutta ei ole pakko. Huvittavaa ja ehkä vähän surullista on, että ihmisten loukkaantumisen pelossa on nykyään pakko tasapäistää kaikki ja varmuuden vuoksi tunkea kaikki mahdollinen joka paikkaan. Taiteellinen näkemys kärsii aina jos PR ja yhteiskunta-aktiivien-osaston Jarkko SJ Hyväsydän pakottaa vaihtamaan päähenkilön vaikka lyhytkasvuiseksi kolmannen sukupuolen edustajaksi, vain siksi koska se nyt sattuu olemaan se tapetilla oleva juttu.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Kyllähän tämä SJW pakotus tuntuu syöpäiseltä näissä videoissa. Hyvin saanut dislikejä taas :D

Joo olihan tässä tätä "Aivan sama miltä näytät ja mitä ajattelet, olet aivan yhtä arvokas ja sinun panoksesi taistelukentällä on tärkeä" :D Onhan tää tällästä, mutta minkäs teet. Ite oon sen verran vanhanaikanen miehekkään militaripornon kannattaja, etten tällästä huttua osta, mutta antaa muiden ostaa.
 
Oispa muuten mielenkiintista tietää, että jos tehtäisiin tutkimus niin haluaisivatko naispuoliset pelaajat naisia esim. juuri BFV peliin. Itseä noi nais hahmot ei haittaa, en siis ota mitään puolia tässä, ei vaan vaikuta omaan peli kokemukseen.
 
Pari juttua tuli taas mieleen illan ja yön ykkösen pelailun jälkeen.

Vitosen operations saisi olla vähän(huomattavasti) monimutkaisempi. Vähän ehkä jonkinlainen esimerkki on cod ww2:n war-moodi. Että olisi muutakin tekemistä kuin juosta ne tiketit loppuun niihin parin kolmen lipun luotimuuriin yhä uudestaan ja uudestaan. Itse olen inhonnut rushia siitä lähtien kun se ekaa kertaa tuotiin mukaan, eikä operations loppujen lopuksi ole kuin mahtavamman oloinen rush päälle liimatuilla tarinanpätkillä.
En muista onko grand operations jotain muuta vai samaa menoa operationsin kanssa.

Toinen rasittava kohta koskee edelleen originin ja bäfän yhteistoimivuutta. Kuinka kauan ykkönenkin on ollut ulkona ja edelleen kavereihin joinaaminen ja koko party-systeemi ihan liian vaikeasti ja bugisesti toteutettu. Parhaimmillaan originissa, bäfässä ja overlayssa kaikissa esim. partyn ja pelaajien tilanne on ihan eri.
Ihan perus party- tai pelikutsua joutuu välillä selaamaan ja koittamaan uusiksi kaikissa kolmessa paikassa ja pahimmillaan käynnistämään origininkin uudestaan että pääsee edes partyyn.
Tulee joka kerta muutenkin ikävä battlelogia kun ykkösen sisäisiä systeemejä yrittää selailla.

Maanantaina pitäisi muutenkin tulla Rotterdam-gameplaytä suunnilleen kaikilta suurimmilta bäfä-vaikuttajilta.
 
Pari juttua tuli taas mieleen illan ja yön ykkösen pelailun jälkeen.

Vitosen operations saisi olla vähän(huomattavasti) monimutkaisempi. Vähän ehkä jonkinlainen esimerkki on cod ww2:n war-moodi. Että olisi muutakin tekemistä kuin juosta ne tiketit loppuun niihin parin kolmen lipun luotimuuriin yhä uudestaan ja uudestaan. Itse olen inhonnut rushia siitä lähtien kun se ekaa kertaa tuotiin mukaan, eikä operations loppujen lopuksi ole kuin mahtavamman oloinen rush päälle liimatuilla tarinanpätkillä.
En muista onko grand operations jotain muuta vai samaa menoa operationsin kanssa.

Toinen rasittava kohta koskee edelleen originin ja bäfän yhteistoimivuutta. Kuinka kauan ykkönenkin on ollut ulkona ja edelleen kavereihin joinaaminen ja koko party-systeemi ihan liian vaikeasti ja bugisesti toteutettu. Parhaimmillaan originissa, bäfässä ja overlayssa kaikissa esim. partyn ja pelaajien tilanne on ihan eri.
Ihan perus party- tai pelikutsua joutuu välillä selaamaan ja koittamaan uusiksi kaikissa kolmessa paikassa ja pahimmillaan käynnistämään origininkin uudestaan että pääsee edes partyyn.
Tulee joka kerta muutenkin ikävä battlelogia kun ykkösen sisäisiä systeemejä yrittää selailla.

Maanantaina pitäisi muutenkin tulla Rotterdam-gameplaytä suunnilleen kaikilta suurimmilta bäfä-vaikuttajilta.

Battlelog kun saataisiin taas käyttöön niin moni ongelma korjaantuisi.
 
Oispa muuten mielenkiintista tietää, että jos tehtäisiin tutkimus niin haluaisivatko naispuoliset pelaajat naisia esim. juuri BFV peliin.
Tuota itsekin tuumin että onkohan kyseessä laskelmoitu uusien pelaajien (naisten) kosiskelu Battlefieldin pariin vai oikeasti joku poliittinen kannanotto. Jotenkin EA:n tuntien ensimmäinen vaihtoehto tuntuisi uskottavammalta kuin toinen.
 
Battlelog kun saataisiin taas käyttöön niin moni ongelma korjaantuisi.
Tuo Battlelog on jännä. Alkuun se ärsytti etetkin erinäisten ongelmien takia (selain laajennukset yms prakas), mutta nykyään suosin sitä ehdottomasti pelin sisäisiin valikoihin. BF4 mitä vielä pelaa, niin olen tainnut kerran vahingossa sen pelin sisäisen systeemin käynnistää kun se jossain kohtaa tuli tarjolle siihenkin.

Toki tämä on etenkin ja vain PC:llä juttu. Ne pelin sisäiset valikot kun tehdään kuitenkin konsolit mielessä, niin kaikki on turhan isoa ja monien alavalikoiden yms takana. Se ei vain ole mieluisa tapa tuollaisesssa pelissä (serverit, loadout, yms) kun käytössä on hiiri.
 
En ymmärrä, miksi kaikki höpöttää jostain realismista näiden kustomointien osalta. Eihän Battlefieldit mitään realistisia ole, mutta ei siinä oikein ww2 sotafiilistä synny, ku joka toinen hahmo juoksee jossain kalsaripaidassa koukkukäden kanssa... Olisivat suoraan sitten tehneet tästä jonkun sissisotilaista kertovan pelin, ja jättäneet oikeat ww2 taistelut ja oikeat armeija kokonaan pois.

Ihan sama onko pelissä naisia, homoja tai neekereitä, noi överit kustomoinnit ei vaan sovi tähän teemaan sitten mitenkään.

Tykkäisittekö esim. Mestareiden liigaan sijoittuvaa futispelistä, vastaavilla kustomoinneilla?
 
Viimeksi muokattu:
Eniten lähinnä häiritsee tossa kustomoinnissa se yksinkertainen asia ettei vihollista yksinkertaisesti tunnista jos siellä on eri vaatetta jokaisella. WW2 aikaan kuitenkin liittoutuneilla ja akselivalloilla oli aikas erilaiset asusteet.
 
Toinen rasittava kohta koskee edelleen originin ja bäfän yhteistoimivuutta. Kuinka kauan ykkönenkin on ollut ulkona ja edelleen kavereihin joinaaminen ja koko party-systeemi ihan liian vaikeasti ja bugisesti toteutettu. Parhaimmillaan originissa, bäfässä ja overlayssa kaikissa esim. partyn ja pelaajien tilanne on ihan eri.
Ihan perus party- tai pelikutsua joutuu välillä selaamaan ja koittamaan uusiksi kaikissa kolmessa paikassa ja pahimmillaan käynnistämään origininkin uudestaan että pääsee edes partyyn.

Tämä on kyllä niin totta ja osoitti rasittavuutensa viimeksi eilen.

Eniten lähinnä häiritsee tossa kustomoinnissa se yksinkertainen asia ettei vihollista yksinkertaisesti tunnista jos siellä on eri vaatetta jokaisella. WW2 aikaan kuitenkin liittoutuneilla ja akselivalloilla oli aikas erilaiset asusteet.

Onneksi peleissä on omien päällä yleensä ne pallurat :D Silloin kun joskus pelasin BF1:n hardcorea, niin omat lahtasi omia ihan surutta, varsinkin tankeilla. Toisaalta jännää kun pitää tunnistaa vihollinen univormun perusteella, mutta toisaalta perseestä kun oman tiimin Jani-Petteri vetää tankin sivuluukusta koko oman squadin matalaksi.
 
jackfrags sanoi että Rotterdam-kartassa (olikohan se se) voi pelata Suomi-kp:lla... Eli varmaan demoon tulossa se ainakin.

Gamescom-build ilmeisesti aika hyvä, tykkäsi siitä. Joku pyssy oli ihan ylivoimainen, taisi olla Sten. Assault sai puoliautomaattikiväärit, medicillä vain konepistoolit tuossa buildissa.


Kuulostaa paremmalta ja paremmalta peli koko ajan, en malta odottaa open betaa. Mitenkäs muuten, jos ennakkotilaan fyysisenä, saako silti sen varaslähdön noihin tsydeemeihin? Tai sitten ostan kotelon kirppikseltä myöhemmin tai jotain, eihän niissä ole levyäkään enää. On vain ainoa sarja jonka olen kerännyt hyllyyni, Elder Scrollsin lisäksi.
 
Jep, vaikuttaa jo tosi hyvältä. En tiedä menikö Dicelta ihan nappiin toi alpha-homma, kun peli oli niin kesken. BF1:ssä ne betat oli huomattavasti vallmiimmat (ja joo alpha vs. beta, mutta silti...) Tulispa viel Fortnite tyyliset Emotet kustomoinnin lisäks!!
 
Gameplaytä Rotterdamista. Näyttääpä hienolta toi mappi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
En muista onko grand operations jotain muuta vai samaa menoa operationsin kanssa.

Eikös Grand operations ollu juurikin sellainen, että jokainen päivä taistelussa on erilainen ja hieman eri pelimuotoa, jolloin ei ole tota samaa kokonaan.
 
No oli ykkösessä nyt iso osa rautatähtäimellä, mut porukka käyttää vaan niitä mis on vaihtoehtona tuo.
 
Gameplaytä Rotterdamista. Näyttääpä hienolta toi mappi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Ei herranjumala miten paska toi pelaaja... Sai se vissiin yhden tapon...

Meno näytti kyllä hyvin pitkälti samalle, ku Bf1. Ajoneuvohin spawnataan vissiin suoraan tässäkin, eikä niitä ole basessa näkyvillä.
 
Ei varmaan tule pääsemään enää mihinkään BF-tilaisuuteen, saati sitten tallentamaan pelaamistaan... On meinaan embargo vielä päällä tuolla footagelle.

En vain voi käsittää miten typeriä ihmiset ovat, kun rikkovat tieten tahtoen sopimusta?

Ja varsinkin kun jätkä on täysi uuno. Vaikuttaa vahvasti siltä ettei tuolla platformilla yleensä pelaa, todella oudosti tähtää ja tuntuu muutenkin ohjaus olevan hankalaa.
 
teknisesti hieno, pelillisesti näyttää aivan kuralta
Itse kyllä odotan tätä peliä hiukan, sillä pelaamisesta on tullut selkeästi enemmän skill pohjainen kuin tuuri verrattuna edeltäjiinsä. Kohderyhmä on siis siirtynyt varmaankin casuaalista enemmän kilpa/harrastusmaiseen pelaamiseen. Saa nähdä mitä tulee kun julkaistaan, sitä ennen parempi vain katsella kuin tuomita.
 
Onkos tässä taas kummallakin puolella samat aseet käytössä? Näköjään taas joka pyssykkään saa kiinni reflex sightit sun muut vimpaimet :O
 
Onkos tässä taas kummallakin puolella samat aseet käytössä? Näköjään taas joka pyssykkään saa kiinni reflex sightit sun muut vimpaimet :O

Kumpaankin ikävä kyllä juu. Olen varmaan vähemmistössä, mutta minusta ainakin osa aseista, ellei kaikkikin, saisi olla faction-kohtaisia. Tai siis ainakin jotenkin historiallisen järkevästi faction-kohtaisia.
Nuo reflex-sightit ja vastaavat olisi minusta myös hyvin voinut jättää pois. Viilamalla ja rekoodaamalla hiukan iron sightteja olisi aikas hyvin päässyt samaan lopputulokseen, mutta se olisi ollut monelle ea:n kalastelemalle muiden pelisarjojen pelaajalle ehkä vähän liian HC.

Ei noista kumpikaan mitään hirveän kriittisiä juttuja ole, mutta ne on osa niitä pieniä miinuksia.
 
Kumpaankin ikävä kyllä juu. Olen varmaan vähemmistössä, mutta minusta ainakin osa aseista, ellei kaikkikin, saisi olla faction-kohtaisia. Tai siis ainakin jotenkin historiallisen järkevästi faction-kohtaisia.
Nuo reflex-sightit ja vastaavat olisi minusta myös hyvin voinut jättää pois. Viilamalla ja rekoodaamalla hiukan iron sightteja olisi aikas hyvin päässyt samaan lopputulokseen, mutta se olisi ollut monelle ea:n kalastelemalle muiden pelisarjojen pelaajalle ehkä vähän liian HC.

Ei noista kumpikaan mitään hirveän kriittisiä juttuja ole, mutta ne on osa niitä pieniä miinuksia.

Jep itsekkin toivoisin faction kohtaisia aseita ainakin osittain ja muutenkin latistaa menoa kun kaikki juoksentelevat kentällä rynkyt kourassa, näidenkään määrään tuskin on tulossa rajoituksia... Liekkö sitten serveripolitiikka millainen, eli onko mahdollista saada servuja joissa olisi mahdollisesti rajoituksia noiden rynkkyjen ja snipereiden määrään kentällä tms.
 
Toivottavasti tässä olisi niitä standard issue rifle servuja ja jotenkin järkevästi toteutettuna. Vaikka jos tappaisi yhdestä vaikka keskivartaloon ja päähän niin olisi hyvä. BF1:ssä tuo sweetspot pilasi tämän, SMLE oli selkeästi paras tässä pelimuodossa (toki joku 150% dmg kerroin olisi siinäkin korjannut tämän).
 
Toinen BF sarjan peli kyl putkee mitä ei tu pelattua, taitaa jäädä muutki EA:n kakkakikkareet väliin tänä vuonna.. World War 3, tulee tänne pelilistalle BF sarjan tilalle ;)
 
Toinen BF sarjan peli kyl putkee mitä ei tu pelattua, taitaa jäädä muutki EA:n kakkakikkareet väliin tänä vuonna.. World War 3, tulee tänne pelilistalle BF sarjan tilalle ;)

Hyvä. Pysyttele sen parissa vain, toivotaan että tulee edes kohtalainen peli. Voidaan sitten me joiden toiveita ei ole yli vuosikymmeneen kuunneltu nauttia kunnon pelistä myös... Moderni sota on tylsin mahdollinen aihe räiskintään, omasta mielestäni.


Minustakin olisi kiva jos olisi faction-pohjaiset aseet, mutta kun pässit käyttävät aina vain yhtä pyssyä tilanteesta riippumatta eivätkä suostu yrittämään mitään muuta, etenkin jos joku tubettaja on jotain pyssyä hehkuttanut (tai sitten kyseessä männävuosien AEK-tyyppinen,vai mikä OP pyssy olikaan, skenaario).

Tosin, aion vetää suomalaisilla pyssyillä vaikka olisivat kuinka paskoja, tuli mitä tuli. Ettei sen puoleen...
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Laitan nyt tänne, vaikka B1:stä video on, mutta tossa kun toi pelaaja on tuolla yhdessä kohtaa, ni siihen ihan metrin päähän spawnaa vihollisia ja toi pystyy napsimaan ne siitä.

En tiiä mitä ne pelin kehittäjät on miettiny, että niiden mielestä tollaset spawnit on hyvä ja miten se on niin hankala tehä silleen, että pelaaja ei spawnais suoraan vihollisen viereen.

Onkohan tässä B5 yhtään älykkäämmät kehittäjät, että ne osais tehdä silleen, ettei tollaset olis enää mahollisia? Onko ollu puhetta?

Tai mun mielestä ei tollanen oo yhtään hauskaa. Ehkä noiden koodareiden mielestä se on parasta mitä peli voi tarjota.
 
Nuo BF1:n spawnit on kyllä ihan naurettavat. BF V:ssä voi sentään katsoa mitä siellä tapahtuu, kun spawnaa squadilaisen mukaan.
 
Nuo BF1:n spawnit on kyllä ihan naurettavat. BF V:ssä voi sentään katsoa mitä siellä tapahtuu, kun spawnaa squadilaisen mukaan.

Operationseissa varsinkin ihan perus basespawnitkin on ihan liian usein suoraan vihujen helposti ammuttavissa. Nuo superavoimet kentät ei myös auta asiaa yhtään. Puhumattakaan jos spawnaa pelimuodosta riippumatta objectiveen, niin ihan varmasti spawni on vihujen ristituleen tai piipun päähän.
Nelosessa nuo spawnit sentään korjattiin aika hyvään malliin jossain vaiheessa, mutta ykkönen näköjään aloitti siinäkin puhtaalta pöydältä typeryyksineen.
 
Aiemmissa bäfissä ainakin se spawn vaihtui jos oli vihollisia siinä normaalissa lipun spawnissa. Ainakin muistaakseni.

Ykkösessä ei asiaa auta se, että nuo on aika pieniä nuo kentät, tai ainakin moni niistä.
 
Nyt sitten karsittiin co-op modekin launchista.

"Although there’s a lot to be excited for with the upcoming release of Battlefield V in just a couple of months, it’s also been a little disappointing to learn that some features such as the battle royale mode and vehicle customization will not be available at launch. As if this wasn’t bad enough, it has now been discovered that the new co-op mode, Combined Arms, is yet another feature that will not be available at launch. On the Battlefield V website, Combined Arms is mentioned as something that is coming “after launch”, as spotted on Twitter by Battlefield Bulletin."

Battlefield 5’s Co-op Mode “Combined Arms” Will Not Be Available At Launch
 
Parempi vaan. Ainahan BF launchit on ollu enemmä ja vähemmä bugisia/ongelmallisia, näillä karsimisilla voidaan keskittyä siihen että peruspeli saadaan toimimaan mahdollisimman hyvin julkaisupäiväksi. Haluan kyllä nähdä tässäkin pelissä kuuluisan "spagetti" miehen!
 
Modeja karsitaan kun ennakkotilausten määrä on todella surkea. :kahvi:
 
Hyvä vaan.

DICE keskittyy tällä kertaa gameplayn kuntoonsaamiseen. Se tärkein osa peliä...

Battlefieldissa ei ennenkään ole ollut noita, eikä imo niitä mielestäni nytkään tarvita lainkaan. Huhuissa on ollut tosiaan, että BR olisi ilmainen (vähän kuin Fortnitessa). Toivottavasti, pysyvät pässit sen puolella ja me kunnon ihmiset voidaan pelata oikeaa Battlefieldia...



Modeja karsitaan kun ennakkotilausten määrä on todella surkea. :kahvi:

mimimimimi


Nämä röllit ovat pikkaisen verran kyllästyttäviä.
 
Ei sillä, että itse Battle royalesta välittäisin, mutta enemmän se tuntuu rölläämiseltä, kun jokaisen heikennyksen kohdalla tulee joka kerta joku aina mainostamaan kuinka ominaisuuksien vähentäminen tarkoittaa parempaa lopputuotetta. Ja sitten kuitenkin julkaisussa se tuote on täysin keskeneräinen ja buginen kasa paskaa.

Jotenkin uskomatonta, että näiden skinipakettien julkaisu on vuodesta toiseen niin saakelin vaikeaa.
 
mimimimimi


Nämä röllit ovat pikkaisen verran kyllästyttäviä.
Tuskin ovat tyytyväisiä ennakkotilausten kanssa. Battlefield V (16.10.2018)

Ei sillä, että itse Battle royalesta välittäisin, mutta enemmän se tuntuu rölläämiseltä, kun jokaisen heikennyksen kohdalla tulee joka kerta joku aina mainostamaan kuinka ominaisuuksien vähentäminen tarkoittaa parempaa lopputuotetta. Ja sitten kuitenkin julkaisussa se tuote on täysin keskeneräinen ja buginen kasa paskaa.

Jotenkin uskomatonta, että näiden skinipakettien julkaisu on vuodesta toiseen niin saakelin vaikeaa.
Vähän niin kuin Activisionin vanha mantra "Ei betaa, koska keskitymme pelin hiomiseen." Lopputuloksena sama stutterfest vuodesta toiseen.
 
Nuo Cowenin ordometer tilastot/"ennustukset" vois jättää jo linkkaamatta, niistä ei mitään todellista tietoa saa irti, pelkkää spekulaatiota.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 840
Viestejä
5 053 741
Jäsenet
80 988
Uusin jäsen
Ygyttäjä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom