Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EA:n pitäisi vaan antaa kunnon tuki community servuille kuten nelosessa. Tämän jälkeen pelaajat voivat pyörittää servuja omilla säännöillään (esim. snipu limit) ja dice tarjoaisi official servuja ilman plugareita ja muita erikoisia sääntöjä.Olisi kyllä hienoa jos ea:kin tarjoaisi sniputtomia kenttiä, tai tyyliin 1-2/per peli.
Ei peliä saa yksinkertaistaa liikaa. Kohta kukaan enää heitä ammo/heal boxeja, koska jokainen voi hakea niitä itse. Mielummin opettaisivat pelaajille tiimityöskentelyä kunnon tutoriaalin avulla. Oma pakollinen tutoriaali jokaiselle hahmoluokalle ennen multiplayerin puolelle päästämistä.En ymmärrä miksei voi tuoda niitä toimiva juttuja edellisistä Battlefieldeistä. Hardlinen tyyli, jossa voi itse ottaa medpackin/ammoa, BF4:n conquestin pisteiden laskenta ja spawnisysteemi(ymmärrän, että sopii paremmin moderniin aikaan, mutta ei tämä muutenkaan niin realistinen ole).
BF4 high tickrate päivityksen jälkeen.Millon viimeks dice on tehnyt oikeesti hyvän pelin? En pidättelis hengitystä että sieltä mitään hyvää tulis.
Ei peliä saa yksinkertaistaa liikaa. Kohta kukaan enää heitä ammo/heal boxeja, koska jokainen voi hakea niitä itse. Mielummin opettaisivat pelaajille tiimityöskentelyä kunnon tutoriaalin avulla. Oma pakollinen tutoriaali jokaiselle hahmoluokalle ennen multiplayerin puolelle päästämistä.
Hardlinea pelasin vain betassa, joten voihan tuo oikeasti olla ihan hyväkin ominaisuus. En edes tarkalleen tiedä kuinka se siinä toimi, saiko pisteitä jos joku tuli ottamaan panoksia?Eikö tuo aika yksinkertaista ole jo? Toki pelaajia tulisi kannustaa pisteillä tai millä lie unlokckeilla aktiiviseen ammo/med boxien kylvämiseen ym., mutta se on eri asia kiinnostaako se monia.
nin "pitäisi"Tai pitäis olla jotain hahmokohtaisia objekteja ja jos et tee niitä objekteja, ni sut siirretään assaultiks tms rivisotilaaks.
Esim medicin tehtävä on helaa ja revivee ja jos et tee sitä, ni sit -> assault.
Tai jos et supporttina heitä panoksia ni -> assault.
Tai jos et scouttina spottaile tms ni -> assault.
Yks mikä ois kanssa hyvä, että jos et tee hahmokohtaisia objekteja ni kick.
Battlefield ykkösessä on saanu aika pitkään juosta mediccien tai supporttien perässä, että ne heittää apuja ja se on raivostuttavaa.
Kauankohan tota traileria saa odotella vai tarkottaako toi, että näillä näppäimillä ois tulossa?
Tätä puntaroin tässä myös, että nytkö jo tulee raileria eikä tosiaan olisi mitään järkeä yli kuukautta aikaisemmin "tiisata" jollain twiitillä.Veikkaisin, että ensiviikolla tulee. Vaikka eihän tuosta tietty mitään varmaksi voi sanoa mutta hölmöltä tuntuisi tuollaista postailla, jos menisi kauemmin. Erikoisen aikaisin tuntuisi kuitenkin tulevan, viimevuonna kuitenkin reveal trailer tuli vasta toukokuussa ja esim. BF1:n vika DLC vasta julkaistiin.
Toivottavasti sieltä ww2 teemainen bf putkahtaa, itselle maistuisi kyllä kovasti
Toivottavasti nimeksi ei jää mikään Battlefield V. Luulisi että se on jo jollekin ulkopuoliselle pelaajallekin hieman sekavaa, että eka tulee BF3, BF4, sitten yhtäkkiä BF1 ja tämän jälkeen BFV (ei edes BF5). No jaa, eipä tuolla tietty sen suurempaa väliä.
Tässä jotain videota BF 2018 perusasioista (leak/spekulaatio):
Suurin osa tietty itsestäänselvyyksiä ja vaikea kanssa sanoa onko asia faktaa vai veikkauksia. Varienttien katoaminen ja attachmenttien tuleminen olisi kyllä todella hyvä. Nuo variantit ovat ehkä yksi hölmöimmistä asioista BF1:sessa tai ainakaan itse en pidä niistä. Esimerkiksi optical variantit ovat yleensä parempia tähdättyinä kuin perusversiot mutta henk. koht. en millään haluaisi käyttää noita BF1:n red dotteja. Elite classien ja behemottien paluu ei oikein napostele. Random bullet deviationin kokonaan poistaminen olisi siinä ja siinä, kyllähän tuo välillä ärsyttää että luodit eivät mene mihin tähtää mutta COD-tyyliset laserpyssytkään eivät kyllä ole hyvä asia. Saas nähdä kuinka käy.
Ehkä eniten mietityttää se, että miten meinaavat toteuttaa assaultin niin, että sillä on oikeasti rynnäkkökiväärit (jos engineer saisi SMG:t). Itselläni tulee mieleen vain kaksi asetta, MP44 ja FG42. WW2:sessa on kuitenkin jo niin paljon oikeasti käytettyä aseistusta (muutakin kuin pulttilukkoja), että jonkun 10 proto-AR:n ja AK47:n väkisin heittäminen tuonne tuntuisi hölmöltä.
Kyllä ne rynkkyjä WW2:sesta keksii kun WW1:seenkin saatiin hirveä liuta kaiken maailman protoasetta.
Sitä itsekkin pelkään, ja jos niin käy niin ostamatta jää. Toivotaan kuitenkin että olemme väärässä ja tämä yllättääEiköhän sieltä BF1 tule taas eri skineillä, uusilla mapeilla ja bugeilla. Eli samanlaista kurapaskaa kuin tämä BF1.
Toivottavasti tulee BF1 tyylistä kuraa, on nimittäin se kura maistunut jo 560 tuntiaEiköhän sieltä BF1 tule taas eri skineillä, uusilla mapeilla ja bugeilla. Eli samanlaista kurapaskaa kuin tämä BF1.
Toivottavasti tulee BF1 tyylistä kuraa, on nimittäin se kura maistunut jo 560 tuntia
Tääkin ois itelle parempi kuin mitä parit viimebäfät nyt ollut, kun yhteensä en oo BF4, BFH ja BF1 ees pelannu tota 560h, kun taas BF3 on tullut vajaan 7 vuoden elinkaarensa aikana hakattua yhteensä 2000+h.Toivottavasti tulee BF1 tyylistä kuraa, on nimittäin se kura maistunut jo 560 tuntia
Mutta eikös sieltä joidenkin spekulaatioiden mukaan tulisi aika pian myös Bad Company 3, siinä voi olla kans potentiaalia. Itselle se kakkonen maistui ainakin tosi mukavasti.Oikein toteutettuna tää peli voi olla hyvä, mut ei omaan makuun loistava. Mikä on tosi sääli, koska sit joutuu sitä seuraavaa bäfää venaamaan taas pari vuotta :/
Eiköhän sieltä BF1 tule taas eri skineillä, uusilla mapeilla ja bugeilla. Eli samanlaista kurapaskaa kuin tämä BF1.
Joo ei kyllä ittelleki on BF1 maistunu yllättävän hyvin. Oikeestaan muuta toivosi ku että muuttasivat vähän hidastempoisemmaksi tulevaa bäfää.
Mutta eikös sieltä joidenkin spekulaatioiden mukaan tulisi aika pian myös Bad Company 3, siinä voi olla kans potentiaalia. Itselle se kakkonen maistui ainakin tosi mukavasti.
Hehe jokos se BF1 on saanut kaiken sisällön ulos?
No eipäs taas yllättänyt että sieltä ollaan jo puskemassa seuraavaa peliä pihalle ennen kuin edellinen edes valmis. Minä lopetin tässä narussa juoksemisen jo BF3 jälkeen. Ei vaan enää jaksanut kun kaikki aiemmat olin aina ostanut ja ei ehtinyt edes viimeistä DLC:tä kunnolla pelaamaan ja saamaan patchatyksi kun tuli jo seuraava peli.Viimeviikolla tiistaina lykkäsivät viimeisen Premium-jäsenyyteen kuuluvan DLC:n ulos. Aika kiirehdittyähän kuraahan tuo oli, DLC mm. rikkoi pelin joiltakin ihan huolella lag-ongelmilla ja esimerkiksi tämän pelin uusi lippulaivamoodi Operations ei saanut yhtäkään uutta pelattavaa karttaa. Muutenkin sisällön määrä oli selkeästi pienempää kuin aiemmilla, vähemmän inffikarttoja, ei uusia ajoneuvoja jne... Moni pelaaja jopa ihmetteli miksi tämä vika DLC tuli niin tolkuttoman nopeasti edellisen jäljeen ja toivoi, että sitä oltaisiin lykätty vaikka kuukausi jotta saadaan enemmän karttoja ja uusi operationssi.
Mitenköhän kauan ne meinaa tuolla kaavallaan jatkaa? Alkaa olemaan jo vähän nähty nämä kaikki vaihtoehdot. Vaatisi pikkuisen pidempää miettimistä ja tuumaustaukoa koko touhu. Pitäisivät pari vuotta taukoa, keksisivät vähän enemmänkin kuin vanhan kaavan kopiointia uusilla skineillä, niin voisi porukalle maistua ihan eri tavalla tuo touhu.
Kyllä WW2 kelpaa, mutta mieluiten näkisin uuden modernin aikakauden bäfän, jossa pelaaminen tehty yhtä helpoksi kuin näissä viimeisimmissä. Tarkoitan siis esim. Operations-moodia, johon voi hypätä nappia painamalla mukaan ilman mitään serverilistan plaraamista tmv. kasuaalipelaajalle turhaa.
Eniten tosin pelkään, että aseet muuttuu BF1 tyylisiksi, että joka tähtäinversio on oma aseensa jne. Lisäosien pulttaaminen ja hahmon tuunaaminen on iso osa modernien pelien "sotapornoa" ja sitä ei mielestäni pitäisi muuttaa miksikään.
Ja silusta ne typerät /epärealistiset nerffit damageen ja muzzle velocityyn pois. BF3:ssa ja 4:ssa ne oli pelimekaanisesti perusteltuja, kun silu antoi niin ison edun, mutta jos minimappispotti on muutenkin pois, niin noissa ei ole mitään järkeä.
Kysyn nyt täysin provosoimatta, mitä vikaa tossa ominaisuudessa on/oli? Itse ainakaan nähnyt siinä mitään vikaa BF3 tai BF4, jota pelannut yhteensä jotain 2500+h.iin. Ja toivottavasti eivät ole tuomassa takaisin tuota minimapspottia ammuttaessa. Typerä mekaniikka, kun pelissä on kuitenkin ihan erikseen tapoja spotata.
Kysyn nyt täysin provosoimatta, mitä vikaa tossa ominaisuudessa on/oli? Itse ainakaan nähnyt siinä mitään vikaa BF3 tai BF4, jota pelannut yhteensä jotain 2500+h.
Pelasin todella monta sataa tuntia BF3ssa TDM Noshahr Canalsissa, joka on verrattavissa codimappeihin, niin tossa oli ainakin ihan kiva lisä tietää missä niitä vihuja on. Siis ihan esim. mihin niitä alkaa taas spawnaamaan, jos joku istuu kulmassa (mitä usein tehdään) ymsyms.
Kuitenkin sama juttu näkyy kaikille, mikä ei tee siitä yhtään epäreilua tai mitään vastaavaa. Tiedän, et niin sanonutkaan mutta jotenkin sain itse henk. koht. semmoisen kuvan ettet tykkää tästä ominaisuudesta koska itse kuolet sen takia? Taaskaan en nyt koita mitenkään provota, tämmöinen olo vain tuli.
Mut kun miettii sitä sun kannalta, niin ei se mikään ihan välttämätön ominaisuus ole. Itse vaan en nää siinä mitään vikaa, joten jos joku toimii miksi sen poistaa -ajatusmaailmalla meen. En kuitenkaan pelihousujani revi vaikkei sitä tosta uudesta pelistä löydy.
Mitä mieltä oot sitten esim. proximity scanneista? Tuskin tullaan edes näkemään tässä(kään) pelissä, mut ihan mielenkiinnosta kyselen. Se kuitenkin spottaa automaattisesti minimappiin lähellä olevia vihuja eikä sitä voi mitenkään estää.
Mikä siinä BF1 ei toimi? Itse olen sitä pelannut enemmän kuin BF4:ää (koska oli vähän BF3 ähkyä).
Koko tuo WW1 maailma on jotenkin sellainen ettei toimi, se tuntuu "hitaalta" verrattuna neloseen ja muutenkin siinä on sellainen juostaan -> kuollaan -> toistetaan meno