Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika pitkälti kaavalla 2 häviötä sitten tulee "takuuvarma" voitto. Jonka jälkeen sitten tulee löylytys häviö jos ei itse niskalimassa tee töitä voiton eteen. Jotain tuo MM kyllä häröilee tässä.Miten, onko muilla tuntunut peli menneen ns. hikisemmäksi? Tuntuu että tiimien jako alussa on alkanut pitää huolen, ettet varmasti voita jos edellinen matsi mennyt hyvin. Matsien startti kyllä hidastunut merkittävästi. Jotenkin fiilis, että osittain samankaltainen algoritmi on tuotu tähän kuten Codin puolella. Lopputulokset lähes aina ylikävelyitä suuntaan tai toiseen. Ei kuitenkaan mikään SBMM, vaan enemmänkin EOMM. Beta ja alku-viikot olivat varsin mukavaa vääntöä, mutta nyt rupeaa vähän turhauttamaan.
Itsekin tuntuu välillä että tuo tickettien väheneminen ei mene järkevästi vaan hyppii merkittävästi jollain logiikalla. Tuon pitäisi olla tasainen ja riippua pelkästään lippujen hallintasuhteesta eikä piste-eron tai jäljellä olevan ajan pitäisi vaikuttaa tuohon millään tavalla.Joku oli kellotellut, niin ilmeisesti conquestissa on dynaaminen ticket bleed. En ihmettelisi, jos sama olisi myös Escalationissa. Eilen oma tiimi oli 2-0 johdossa, mutta tuntui miltei mahdottomalta voittaa ja lopputulos olikin 3-2.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.