Battlefield 6

Miten, onko muilla tuntunut peli menneen ns. hikisemmäksi? Tuntuu että tiimien jako alussa on alkanut pitää huolen, ettet varmasti voita jos edellinen matsi mennyt hyvin. Matsien startti kyllä hidastunut merkittävästi. Jotenkin fiilis, että osittain samankaltainen algoritmi on tuotu tähän kuten Codin puolella. Lopputulokset lähes aina ylikävelyitä suuntaan tai toiseen. Ei kuitenkaan mikään SBMM, vaan enemmänkin EOMM. Beta ja alku-viikot olivat varsin mukavaa vääntöä, mutta nyt rupeaa vähän turhauttamaan.

Meikästä tuntuu, että tässä saa nopeasti käännytettyä isotkin tappiolla olemiset voitoiksi, jos vain pelaa objectivea. Ennen tätä piste/lippu-uudistusta tuntui, että isojen erojen kaventaminen oli lähes mahotonta, kun tapoilla (tai oikeestaan paremminki respawneilla / kuolemilla) oli enemmän merkitystä.

Se mikä tässä nykyisessä pistejärjestelmässä harmittaa on se, että porukka luulee et peli on ohi, jos tilanne on 800 - 1100 tmv. Mulla on ollut tosi aaltoilevia pelejä tän uudistuksen jälkeen ja on jopa tuntunut, et on jännempää kuin ennen lippujen määräytymiseen liittyvää uudistusta. En sit tiedä tosta EOMM:sta (engagement optimized match making), et onko sitä cränkätty. En oo ainakaa Conquestissa huomannut, et tiimibalansointi olis iha hanurista, mut toki oon lähes aina top 5:ssa leaderboardissa (paitsi jos pelaan engineeriä tehden challengeja) ja mulla on aina top 3 lippuja hankittu, joten hyvin usein se minun tiimi pärjää koska oon PTFO henkeen ja vereen.

Edit: esim CODissa olen lähes aina ykkösenä leaderboardissa ja objectivea minulla on täysin ylivoimaisesti eniten kiakista pelaajista. Käytännössä siellä tuntuu, että pelaan aina 1 vs 6 kill confirmedia tms. Sitä fiilistä ei tässä pelissä tuu ainakaa vielä.

Toki sen sanon, että osaahan porukka nyt pelata tätä paremmin kuin aiemmin betassa, mikä vaikuttaa siihe matsien hikisyyteen.

Miten, onko muilla tuntunut peli menneen ns. hikisemmäksi? Tuntuu että tiimien jako alussa on alkanut pitää huolen, ettet varmasti voita jos edellinen matsi mennyt hyvin. Matsien startti kyllä hidastunut merkittävästi. Jotenkin fiilis, että osittain samankaltainen algoritmi on tuotu tähän kuten Codin puolella. Lopputulokset lähes aina ylikävelyitä suuntaan tai toiseen. Ei kuitenkaan mikään SBMM, vaan enemmänkin EOMM. Beta ja alku-viikot olivat varsin mukavaa vääntöä, mutta nyt rupeaa vähän turhauttamaan.
Aika pitkälti kaavalla 2 häviötä sitten tulee "takuuvarma" voitto. Jonka jälkeen sitten tulee löylytys häviö jos ei itse niskalimassa tee töitä voiton eteen. Jotain tuo MM kyllä häröilee tässä.
Toisekseen aika paljon porukkaa ja sitä huonompaa pelaaja kantaa on jo lopettanut tämän pelaamisen kokonaan niin paremmat pelaajat jää.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 350
Jäsenet
80 865
Uusin jäsen
Robin1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom