Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Poistetaan siis mahdollisuus vaihtaa classia kesken matsin? Minkähän takia?Tais olla A ja D, mut koko ominaisuus poistetaan tulevassa päivityksessä PC pelaajilta.
Edit: Eiku oli se q/e, mutta kuitenkin.
Removed the ability to cycle between classes on the deploy screen using Q and E to prevent unintended class changes before spawning.
Onhan sulla koneessa hiiri tai peliohjain käytössä.Poistetaan siis mahdollisuus vaihtaa classia kesken matsin? Minkähän takia?
No tietenkin vain se näppiksellä vaihtaminen...
Steamissa ainakin oli jo saatavilla. Testaamaan en vielä ole päässyt.Joko tuo päivitys tuli? Tänään vissiin piti tulla. Resetoituko taas asetukset?
Eihän tää nyt liity Nvidia ajureihin, kun just tuli uudet ja näin niiden ketjussa mainintaa että tätä oli monessa pelissä?Ilmeisesti HDR conffaus hajalla.
Ei hitto kokeilkaahan ampua rangella tauluja, kusee todellakin.Loistavaa.. Hitboxit kusasee niin että voit ampua tarkoituksella ohi vihusta mutta silti tulee osumaksi...
Joo ei tuo ihan noin pahasti kuin rangella mutta monta snipua on tultu jo ammuttua niin että piipun pää ainoastaan näkyy nurkan takaa.Ei hitto kokeilkaahan ampua rangella tauluja, kusee todellakin.![]()
Näköjään, konekiväärillä voi tähdätä taulusta ihan reilusti ohi ja silti jantteri kaatuu hetkessäEi hitto kokeilkaahan ampua rangella tauluja, kusee todellakin.![]()
vastailen tähän lähinnä tuosta Redsec-turnauksen näkökulmasta joka alkaa avoimena 12.12. Ihmettelen täällä tuota tapaa miten se toimii ja pitääkö tosiaan latailla repeat-app puhelimeen. Ihme kuvio. Onko joku perehtynyt asiaan?Pelaakos täällä moni tuota Redsecciä? Peliseuraa olis ihan kivaa löytää, ei oikein noiden randomien kans lähde kun eivät osaa yhtään kommunikoidaPelailen sillöin tällöin aina, viikonloppuisin enemmän.
Siltä tosiaan vaikuttaa, eli esim bottien tapot lasketaan kai taas k/d lukemaan ja conquest tiketit on taas 1000.Enpä tiedä, mahtaako dicen pojilla ja tytöillä olla menneet nyt jotenkin buildit sekaisin? Tuntuu vähän että tässä on nyt vanhemmista ja uudemmista versioista muutoksia ja korjauksia päällekkäin.
Kyllä muutamassa konkkamatsissa mitä kävin koittaan niin oli mielestäni edelleen 1200 tikettiä.Siltä tosiaan vaikuttaa, eli esim bottien tapot lasketaan kai taas k/d lukemaan ja conquest tiketit on taas 1000.
Ihan kuin ne pienet patchit aiemmin ei olisi mukana, ainakaan kaikilta osin.
Vähintään melko ihme touhua….. palaan omaan aiempaan kommenttiin, että tässä ehkä vähän liiankin nopeaa tahtia korjataan sekä muutetaan peliä.
Noh, pieni indie studio jne. Tosin ehkä siinä se ongelma onkin.
Jotain pienempiä asioita ymmärrän, mutta se miten valikot voi hajota ja mennä QA läpi, tjaa-a.
Voi olla että korjasivat jo, meinaan T0talFPS vastasi jo aiemmin että tutkitaan.Kyllä muutamassa konkkamatsissa mitä kävin koittaan niin ol imielestäni edelleen 1200 tikettiä.
Tuo winter modi on kyllä aivan vitsi. Vähän alkaa huumori loppua näiden karttojen kanssa. Yksikään ei sytytä niin että sitä oikein odottaisi sattuvan kohdalle. Sen sijaan niitä mitä ei toivo sattuvan alkaa olla jo liikaa yhden käden sormilla laskettavaksi.
Samaa ongelmaa ollut myös meikäläisellä. Onneksi sai nuo piikkihommat tehtyä, niin turha ja vittumainen käyttää. Jos sen aktivoimiseen menisi vaikka kolmasosa ajasta mitä nyt kestää tai sen kesto olisi 2x pitempi niin ehkä siitä olisi jopa marginaalisesti hyötyä. Nyt sitä on tullut käytettyä ainoastaan noiden tehtävien vaatiessa.Olikos muilla ongelmia assaultin piikin kanssa? Eilen kun pelasin, niin piikin jälkeen veti ruudun todella tummaksi. Varsinkin sisätiloissa oli tosi hankala erottaa yhtään mitään. Sain kuitenkin sen tehtävän tehtyä, niin piikittäminen saa riittää.
Tämä pitää hyvin pitkälti paikkaansa. Itse olen huomannut sekä muilta että omalta kohdaltani että nuo kaikenmaailman challenget jne. sotkee PTFoota aivan helvetisti.Conquestin osalta meikästä tuntuu, että syy epätasaisiin peleihin on se, että porukat ei pelaa objectivea. Ei ole tapoilla paljoa merkitystä enää verrattuna siihen, mitä oli launchissa. Toisaalta hyvä näin.
Tuli eilen tehtyä ne itselle osuneet "finish 5 games with engineer", "30 kills with engineer" ja joku kolmas engineeriin liittyvä samalla kertaa. Ei se kyllä oikein sujunut, kun yleensä hengaan medicillä tekemässä pahojaniTämä pitää hyvin pitkälti paikkaansa. Itse olen huomannut sekä muilta että omalta kohdaltani että nuo kaikenmaailman challenget jne. sotkee PTFoota aivan helvetisti.
Pelailin eilen muutaman tunnin closed weapons all out warfarea. Tuntui että pelit oli paljon tasaisempia, liekö sattunut vain hyvä tuuri. Vai oliko vaikutusta että kaikki ei saakkaan SMGtä käteen ja valitulla classilla on oikeasti merkitystä.Conquestin osalta meikästä tuntuu, että syy epätasaisiin peleihin on se, että porukat ei pelaa objectivea. Ei ole tapoilla paljoa merkitystä enää verrattuna siihen, mitä oli launchissa. Toisaalta hyvä näin.
Onko noissa ainoastaan tuo ase lukittu classin signature aseeksi vai onko jotain muitakin eroja normi servuille?Pelailin eilen muutaman tunnin closed weapons all out warfarea. Tuntui että pelit oli paljon tasaisempia, liekö sattunut vain hyvä tuuri. Vai oliko vaikutusta että kaikki ei saakkaan SMGtä käteen ja valitulla classilla on oikeasti merkitystä.
Itsehän olen siirtynyt täysin Escalatioon. Paljon parempi ja mukavempi, kuin konkka. Pystyt kavereitten kanssa kääntämään pelit voitoksi lippuja valtaamalla ja pitämällä, kun muut pelaa codimaisesti kuolema ja space pohjaan. Eikä tosiaan kukaan pelaa supportilla tai käydä depejä..En kyllä ymmärrä miten tässä pelissä on tuo team balance voitu kusta noin pahasti. Jatkuvasti pelit päättyy 600-900 pisteen erolla. Kiva siinä pelitellä oli sitten voittavan tai häviävän tiimin puolella. Ärsyttää myös välillä kun tuntuu, että todella harva pelaa supporttia. Ei ole ammuksia jaettavaksi ja eikä nostajia lähellä. Toki tämä vaihtele aika kovasti. Itse kyllä tykkään supporttia pelata, mutta isommissa kartoissa on ihan kiva paukutella engineerilläkin, mutta olisi kiva, että paukkuja olisi saatavilla lisää.
Ei tietääkseni muita eroja, kaikille classeille avoimia aseita DMR ja haulikot. Harmittavasti DICE vaan selkeästi koittaa päästä closed weaponsista eroon kun piilottelee eikä tehnyt siitä oletusvaihtoehtoa.Onko noissa ainoastaan tuo ase lukittu classin signature aseeksi vai onko jotain muitakin eroja normi servuille?
Itsellä ollut käytössä headphones ja high dynamics alusta asti. Kuulokkeet on equtettu harmanin käyrää vastaamaan.Stereo ja Nightmode toimii äänissä itellä. Pelaan kuulokkeilla.
Tuo nopeutettu ticket bleed rate ei auta asiaa yhtään. Ero kasvaa niin jäätävää vauhtia että puolet tiimistä lopettaa yrittämisen ja alkaa lihottamaan K/D statiikoitaan kun kerran hävitty peli.En kyllä ymmärrä miten tässä pelissä on tuo team balance voitu kusta noin pahasti. Jatkuvasti pelit päättyy 600-900 pisteen erolla. Kiva siinä pelitellä oli sitten voittavan tai häviävän tiimin puolella. Ärsyttää myös välillä kun tuntuu, että todella harva pelaa supporttia. Ei ole ammuksia jaettavaksi ja eikä nostajia lähellä. Toki tämä vaihtele aika kovasti. Itse kyllä tykkään supporttia pelata, mutta isommissa kartoissa on ihan kiva paukutella engineerilläkin, mutta olisi kiva, että paukkuja olisi saatavilla lisää.
Ja jos olisit pelannut vastapuolen joukkueessa niin tuo olisi ollut viikon comeback, jota olisit tullut juhlistamaan. Kyllä itselläni yhdeksän peliä kymmenestä, joissa toinen joukkue on päässyt noinkin nöyryyttävään johtoasemaan, loppuvat tuon johdossa olevan joukkueen voittoon. Harvoin tulee tuollaisia vastapalloja, mikä taas tekee niistä sitäkin mukavampia.Naurettavaa sontaa että peli hävitään kun vihu tiimi saa napattua 4 pointtia ja 600 tickettiä ehtii vuotaa alle 2 minuutiin niin eihän tuossa kerkiä edes koukkaamaan saati saada pointtia vallotettua kun se vuoto loppuu vasta kun se pointti on vallotettu. Juuri tänään oli tuossa liberation peakissä minun tiimillä 700 tickettiä ja vihuilla 98, saivat 4 pointtia ja hävittiin koska ticketit vuoti jumalattoman nopeasti.
E: Eikö tuo esimerkkisi juuri todista, että ihmiset eivät lopeta yrittämistä ollessaan häviöllä? Vaan nimenomaan alkoivat lihottaa K/D:ta ollessaan voitolla, minkä seurauksena altavastaaja vei voiton, koska he eivät lopettaneet yrittämistä?Ero kasvaa niin jäätävää vauhtia että puolet tiimistä lopettaa yrittämisen ja alkaa lihottamaan K/D statiikoitaan kun kerran hävitty peli.
Ja jos olisit pelannut vastapuolen joukkueessa niin tuo olisi ollut viikon comeback, jota olisit tullut juhlistamaan. Kyllä itselläni yhdeksän peliä kymmenestä, joissa toinen joukkue on päässyt noinkin nöyryyttävään johtoasemaan, loppuvat tuon johdossa olevan joukkueen voittoon. Harvoin tulee tuollaisia vastapalloja, mikä taas tekee niistä sitäkin mukavampia.
Joo, bleedin pitäisi olla hitaampaa. Mutta vain sen takia että itse erä kestäisi pidempään. Bleed voisi olla vaikka pelin alussa pidempi ja nopeutua matsin loppua kohden, juuri sen takia että saataisiin mahdollisuus tuollaisille viime hetken käännöille.
Jos erä itsessään oli hauska ja nautit sen pelaamisesta tuohon pisteeseen asti, miksi se haittaa että toinen joukkue voitti sen oman tiimisi keskittymisen herpaannuttua?
E: Eikö tuo esimerkkisi juuri todista, että ihmiset eivät lopeta yrittämistä ollessaan häviöllä? Vaan nimenomaan alkoivat lihottaa K/D:ta ollessaan voitolla, minkä seurauksena altavastaaja vei voiton, koska he eivät lopettaneet yrittämistä?
En kyllä oikeastaa olisi juhlistanut, kaikki hohto tuommosesta pelin tunkittamasta "comebackista" hävinnyt.Ja jos olisit pelannut vastapuolen joukkueessa niin tuo olisi ollut viikon comeback, jota olisit tullut juhlistamaan. Kyllä itselläni yhdeksän peliä kymmenestä, joissa toinen joukkue on päässyt noinkin nöyryyttävään johtoasemaan, loppuvat tuon johdossa olevan joukkueen voittoon. Harvoin tulee tuollaisia vastapalloja, mikä taas tekee niistä sitäkin mukavampia.
Joo, bleedin pitäisi olla hitaampaa. Mutta vain sen takia että itse erä kestäisi pidempään. Bleed voisi olla vaikka pelin alussa pidempi ja nopeutua matsin loppua kohden, juuri sen takia että saataisiin mahdollisuus tuollaisille viime hetken käännöille.
Jos erä itsessään oli hauska ja nautit sen pelaamisesta tuohon pisteeseen asti, miksi se haittaa että toinen joukkue voitti sen, kun oman joukkueen keskittyminen herpaantui?
Joo taas vedettiin ääripäähän. Jumalaton kumppareiden lotina kuuluu joka puolelta koko ajan. Miksi tämä indie-firma ei koskaan opiAskeleet kuuluu nyt kovemmin kuin tankin äänet![]()
No nää korjauksethan on nyt nimenomaan ollu että vedetään äärilaidasta äärilaitaan. Eihän sitä voi tehdä silleen hienosäätämälläJoo taas vedettiin ääripäähän. Jumalaton kumppareiden lotina kuuluu joka puolelta koko ajan. Miksi tämä indie-firma ei koskaan opi![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.