Tätä en ymmärrä miksi siitä on mitään haittaa, koska mitään pelillistä etua et rahalla saa.
Niin sitä voisi pikaisesti ajatella ja joo periaatteessa näin.
Codin puolella tämä on jo nähty ja niin tässäkin itse asiassa.
Tulee uusi season ja uudet aseet, kas kummaa uusi ase onkin paras luokassaan kuten esim. mini scout nyt.
Kuinka saat aseen? Joko grindaat melko reippaasti tai vaihtoehtoisesti ostat seasonin day 1 skinin mihin se kuuluu.
Joo, lopulta ase on kaikilla mitään maksamatta ja toki varmasti joku muu luokan ase on lähes yhtä hyvä.
BF6 taisi vielä ostettavien skinien lisäksi saada scoutin nopeammin niin, että omistat erikseen maksullisen BF Pro:n. Siinä on sille joku eklusiivinen challenge, millä saat skinin i.e. aseen heti käyttöön.
Edelleen ei toi vakavaa ole, mutta sillai semisti kusista joka tapauksessa.
Eikä se kyllä siihen lopu, ihmettelen etteikö Portalin vajavaisuudet / XP nerffit tai closed weapons syrjiminen johdu jollain tasolla myös siitä että nykyään on pakko tahkoa pelin hinnan lisäksi muualtakin rahaa. Kaikella tolla pyritään ohjaamaan pelaajakuntaa tiettyyn suuntaan. Ei saa edistää battle passia liian nopeasti, jne.
Enkä nyt niin hölmö ole, ettenkö tiedä pelin sekä servereiden jatkuvan ylläpidon ja kehittämisen maksavan huomattavan määrän rahaa. Jos nyt kuitenkin ajatellaan codin lukemia, niin maksaako se kuitenkaan miljardeja vuodessa.
Lopuksi pakko nyt kuitenkin sanoa, että mä siis pidän tästä pelistä tosi paljon.
Lisäks mua ei kovin herkästi edes häiritse nämä asiat, mutta jonkinlaiset traumat on jäänyt tuolta codin puolelta ja se on päivänselvä asia että bäfä yrittää nyt suoraan viedä sen paikkaa.
Esimerkiksi aiemmin kun väläytettiin jopa sitä, että jossain kohtaa peräti vuosittain tulisi uutta bäfää codin tapaan.