Battlefield 6

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://streamable.com/3q18rv


Nyt tais tulla eka selvä huijari vastaan, ellei oo bugi :hmm:

Itsellä tullut vastaan BR:ssä vihollinen joka oli näkymätön itselle ja kaverille talon sisällä, mutta kolmas näki sen normaalisti ja ampui.
 

Ihan muutama. 2,4 miljoonaa huijausyritystä torjuttu.

Onneksi on PS5 ja crossplay off. Yhteenkään selvään huijariin en ole viel törmännyt.
 
Tulipa törmättyä eka kerran tämmöiseen. Eräs pelaaja sinisellä tagilla (olen vaihtanut ryhmien värit että erottuu paremmin omat ja muut) juoksi mukana pointille, jäi taakse ja ampui jokaikisen siihen paikkaan. Killcam näytti pelaajan punaisena, joten vastustajahan se oli. Tätä ihmetteli aika moni muukin ja tätä kun tsätissä huudeltiin häipyi kaveri pelistä. Ilmeisesti jonninsortin huijaus oli päällä.
 
Tulipa törmättyä eka kerran tämmöiseen. Eräs pelaaja sinisellä tagilla (olen vaihtanut ryhmien värit että erottuu paremmin omat ja muut) juoksi mukana pointille, jäi taakse ja ampui jokaikisen siihen paikkaan. Killcam näytti pelaajan punaisena, joten vastustajahan se oli. Tätä ihmetteli aika moni muukin ja tätä kun tsätissä huudeltiin häipyi kaveri pelistä. Ilmeisesti jonninsortin huijaus oli päällä.
Tuo haxi tuli aikanaan vastaan ainakin kolmosessa silloin tällöin.
Kyllä siellä taas on ollut viime aikoina kaikenlaista uutta xiittiyrittäjää. Noita näkymättömiä, olkoon sitten bugi tai xiit on ollut jonkin verran. Vähän paha tällä hetkellä sanoa kuka huijaa, kun nettikoodi on aivan päin persettä, kukaan ei kuole läheltä ja 100% tapoista pitää saada kauempaa että tehoaa kudit.
 
Vähän paha tällä hetkellä sanoa kuka huijaa, kun nettikoodi on aivan päin persettä, kukaan ei kuole läheltä ja 100% tapoista pitää saada kauempaa että tehoaa kudit.
Konsolilla?

PC:llä tulee kyllä kuoltua viivellä, kun omassa ruudussa olen ehtinyt jo mennä nurkan taakse, mutta mitään ongelmaa ei ole ollut saada läheltä tappoja. Vai korostuuko nettikoodin viat ruuhka-aikaan pelatessa :hmm:
 
Konsolilla?

PC:llä tulee kyllä kuoltua viivellä, kun omassa ruudussa olen ehtinyt jo mennä nurkan taakse, mutta mitään ongelmaa ei ole ollut saada läheltä tappoja. Vai korostuuko nettikoodin viat ruuhka-aikaan pelatessa :hmm:

Tämä on just kaikkein rasittavin tällä hetkellä, kuolla nurkan taakse :( no, kuulemma ovat jotain tekemässä seuraavaan updateen tuolle nettikoodille jos huhut pitää paikkansa.
 
Konsolilla?

PC:llä tulee kyllä kuoltua viivellä, kun omassa ruudussa olen ehtinyt jo mennä nurkan taakse, mutta mitään ongelmaa ei ole ollut saada läheltä tappoja. Vai korostuuko nettikoodin viat ruuhka-aikaan pelatessa :hmm:
En tiedä ruuhka-ajasta, voihan tuo olla. Mutta välillä huomaa että servut alkaa kyykätä huolella eikä omat kudit enää rekisteröidy mihinkään. Seuraava peli taas voi toimia loistavasti. Tuo pelin toimivuuden epätasaisuus alkaa tuntua turhauttavalta, kun välillä et vaan itse voi itse tehdä mitään kun omat kudit katoaa johonkin ja vihut tuntuu tappavan ykkösellä.

RPG ammukset tuntuu myös välillä katoavan jonnekkin bittiavaruuteen samantien kun lähtevät lentoon.
 
Tässä peli sarjassa on aina ollut ongelma että esim rpg ammus katoaa kun laukasun jälkeen kuolet.. Ei se todellisuudessakaan katoa jos kaveri kerkeää laukasta ja saa napin ottaan. Miksei sitä voisi tehä oikein?
 
Tässä peli sarjassa on aina ollut ongelma että esim rpg ammus katoaa kun laukasun jälkeen kuolet.. Ei se todellisuudessakaan katoa jos kaveri kerkeää laukasta ja saa napin ottaan. Miksei sitä voisi tehä oikein?

Ainakaan luotien kanssa ei tapahdu samaa. Muutaman kerran sekä minä että vihollinen, on kuoltu toistemme luotiin.
 
Joo, snipulla kyllä on itelle sattunut monta kertaa että kummatkin ampunu toisia silmien väliin :D vaan rakettia ampuessa ei yhtään oon kyllä tullu dmg pisteitä laukasun ja kuoleman jälkeen.
 
Tässä peli sarjassa on aina ollut ongelma että esim rpg ammus katoaa kun laukasun jälkeen kuolet.. Ei se todellisuudessakaan katoa jos kaveri kerkeää laukasta ja saa napin ottaan. Miksei sitä voisi tehä oikein?
Nykyään sentään taitaa miinat pysyä maassa kun kuolee. Julkaisussa katosi ja oli hieman ärsyttävää. En tiedä koska muuttui
 
Konsolilla?

PC:llä tulee kyllä kuoltua viivellä, kun omassa ruudussa olen ehtinyt jo mennä nurkan taakse, mutta mitään ongelmaa ei ole ollut saada läheltä tappoja. Vai korostuuko nettikoodin viat ruuhka-aikaan pelatessa :hmm:
PC:llä. Pätchin jälkeen meni ihan mahdottomaksi viikonloppuisin, viikolla toimii hiukan paremmin, mutta ei silti hyväksyttävästi.

Sen selvästi huomaa jos perjantaina iltapäivällä aloittaa, niin nettikoodi on perushuono, kuolet jatkuvasti nurkan taakse, kaikki osumat tulee yhdessä paketissa, omista kudeista puolet katoaa ja muuta perustuubaa. Mutta odotas kun kello menee yli kymmenen ja myöhemmäksi, jokaisella servulla lakkaa nettikoodi toimimasta kokonaan, lähietäisyydellä oikeasti ei enää saa lippaallisella vihua hengiltä vaikka selkään saa ampua, jokainen kuolema on vaan pelkkä zip-ääni ja oman ukkelin hitboxi ei koskaan mene esteiden taakse piiloon tai edes seuraa perässä. Myöskään omat otetut osumat -feed ei pidä yhtään paikkaansa ruuhka-aikaan.
Kauemmas tosiaan kudit tehoaa ihan kunnolla, suunnilleen mitä pidempi matka (tiettyyn pisteeseen asti), sitä paremmin kudit tehoaa ja rekisteröityy.

En tiedä ruuhka-ajasta, voihan tuo olla. Mutta välillä huomaa että servut alkaa kyykätä huolella eikä omat kudit enää rekisteröidy mihinkään. Seuraava peli taas voi toimia loistavasti. Tuo pelin toimivuuden epätasaisuus alkaa tuntua turhauttavalta, kun välillä et vaan itse voi itse tehdä mitään kun omat kudit katoaa johonkin ja vihut tuntuu tappavan ykkösellä.

RPG ammukset tuntuu myös välillä katoavan jonnekkin bittiavaruuteen samantien kun lähtevät lentoon.
Tässähän on ollut pätchin jälkeen rpg:n kutien kanssa rekisteröitymisongelmaa, katoamista ja johonkin ties mihin vaan lentämistä.

Kenjinxs sanoi:
Tässä peli sarjassa on aina ollut ongelma että esim rpg ammus katoaa kun laukasun jälkeen kuolet.. Ei se todellisuudessakaan katoa jos kaveri kerkeää laukasta ja saa napin ottaan. Miksei sitä voisi tehä oikein?
Ainakaan ei ihan heti tässä kutosessa tuo rpg:n kuti katoa jos kuolet. Monta kertaa olen countersnipaillut röllejä ja smg-tarkka-ampujia rpg:n kanssa ja ainakin räjähtävät hengiltä vaikka itse olenkin jo leveänä.
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni ei onneksi noin pahoja ongelmia ole nettikoodin kanssa ollut, mutta kyllä tuossa lähtisi järki jos joka pelisessiossa tuollaiseen törmäisi. Mutta jotain ovat sentään tehneet oikein, kun peli on lipsahtanut Steamissä 'Mostly Positive (73 %)' puolelle. Nyt vaan niitä isompia karttoja lisää...

Lisäksi tuovat Battlefield Labsin testiympäristön takaisin huomisesta alkaen. Siellä sitten tulevien päivitysten, karttojen, yms. testailua ja palautteen keräämistä. Positiivista, että tuovat tuon takaisin nyt julkaisun jälkeen, eiköhän tästä vielä oikein hyvä peli saada!

 

Statistiikka

Viestiketjuista
293 745
Viestejä
5 021 750
Jäsenet
80 575
Uusin jäsen
Akukle

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom